Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Koper 28-04-2017 Via de website gekocht

Foutloos verlopen!

Wasmachine bestelling. Vlot verlopen, volgens de afspraken, goed te volgen door berichtgeving status bestelling/ bezorging. Netjes geplaatst en nog even proefgedraaid door de monteurs! Prima, en zonder extra kosten. Gratis geplaatst is echt gratis plaatsen!

Mery 28-04-2017 Via de website gekocht

Super snel

Snelle levering zit super verpakt. T word zelfs savonds gratis geleverd. En de uitleg op de site van de producten is super.

Peter 28-04-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Heb een JBL speaker besteld bij Coolblue. De prijs was bij meerdere webwinkels gelijk, maar Coolblue kin de speaker de volgende dag (zondag) al leveren. Toppie hoor!

Ingen Molenaar 28-04-2017 Via de website gekocht

Prima aankoop!

Eerder ook een sporthorloge aangeschaft. En ook nu is het allemaal prima gegaan: goede prijs kwaliteitverhouding, service gericht en alles volgens de tijdlijnen en afspraken.

Arno 28-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle en goede levering

Bestellen is een eitje. De volgende dag was onze wasmachine in huis, geinstalleerd en de oude wasmachine meegenomen. Top!!

Y. Janssen 28-04-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

In een winkel was mijn product uitverkocht. Toen op internet gaan zoeken en kwam bij Coolblue terecht. 's avonds besteld en met de track en trace code om je pakket te volgen, De volgende dag, keurig verpakt, al in huis

Tevreden klant A. 28-04-2017 Via de website gekocht

Snellere levering kan bijna niet!!

Duidelijk, gemakkelijk en eenvoudig om mee te werken. Kan door om het even wie gebruikt worden, denk ik. Ben zelf 69 en heb er geen probleem mee.

Irma 28-04-2017 Via de website gekocht

Ik vind dit oprecht een hele fijne winkel, snelle levering, zn snelle installatie, prima prijs kwaliteitverhoudingen.
Voor ieder budget wat te vinden, goede beschrijvingen. Kortom echt cool!!

Marcel 28-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Geweldige service, hoef niet een halve of hele dag vrij te nemen, er word netjes een blok van een uur aangegeven waarin de bezorging plaats vind, en een kwartier voorze komen een tefoontje, we komen eraan, super!!! Vriendelijke en nette medewerkers. Volgende aankoop van witgoed doen we weer bij Coolbleu.

Iris 28-04-2017 Via de website gekocht

Snel!

Na de bestelling einde van de middag, 's avonds al een mail met verwachte bezorgtijd de volgende ochtend. S ochtends nog een mail met specifieker tijdspad en 20 min voor bezorgen nog een belletje dat ze er bijna waren. Super!

Joost 28-04-2017 Via de website gekocht

Weer niet betrapt!

Belooft Coolblue een levering op de volgende dag, maken ze het nog waar ook! En niet voor de eerste keer.

Lijzen 28-04-2017 Via de website gekocht

makkelijk en snel

Alles ging vlot. Goede levering en prima product. Er zaten ook nog 2 gratis glazen bij dus we zijn blij met de levering, product en prijs!

Simone 28-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Laptop besteld en harde schijf besteld. Dezelfde dag nog in huis. Pakket kon je helemaal mee volgen.

Jan Lemmens 28-04-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Super Service

Je wordt persoonlijk welkom geheten door het personeel bij de ingang van de winkel, super bediening, goede prijzen. De verkopers nemen alle tijd voor je en je krijgt er ook nog een kopje koffie bij. Gewoon een heerlijke en betrouwbare plek om iets te kopen.

HERMAN CARLA DE WINTER WICKE 28-04-2017 Via de website gekocht

goede service

Alles verliep perfect. Beter kan niet. Vriendelijk personeel in Lochristi.
Ook heel mooie winkel. Een aanrader.

A. Linnemans 28-04-2017 Via de website gekocht

Correcte behandeling

Bij aankoop van grote artikelen zoals TV's, kan je prima terecht in de winkel voor hulp en service..

J.Schrama 28-04-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van de bestelling

Op aanraden van mijn zoon,die goede ervaringen heeft met Coolblue en dat is uitgekomen.
De bestelde TV werd de volgende middag om 15 uur afgeleverd en s'avonds konden we
genieten van het mooie beeld.

M.Sukhai 28-04-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Overzichtelijk en duidelijk, goede informatie breed omvattend ,ruime keuze makkelijk te bestellen en betalings mogelijkheid

Els 28-04-2017 Via de website gekocht

elektrische apparaten

Diverse malen naar volle tevredenheid besteld en alles snel en goed afgeleverd.
Ruim assortiment . Prijs verhouding tot andere leveranciers aantrekkelijk.
In zaak behulpzaam en super gestructureerd.

J Mulder 28-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige zaak!

Mijn oortjes waren kapot gegaan, dus had ik nieuwe nodig. 's Avonds om 10:30 besteld, morgen om 9:30 op de deurmat. Gratis verzendkosten! Toch wel écht de beste service van Nederland als je het aan mij vraagt. Topbedrijf!

Ruben 28-04-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze moeten doen

Geen problemen bij bestelling, levering snel en op het afgesproken moment. Prijzen zijn ook prima voor wat ze aanbieden. Gewoon niks mis mee.

Carlo van den Heuvel 28-04-2017 Via de website gekocht

Service is wat ik tot nu toe heb ervaren inderdaad geweldig.

Leveringen zijn steeds volgens opgave gedaan. Goed verpakt. Alles heel keurig.
Over garantie of terug zending kan ik geen oordeel geven om dat ik daar geen gebruik van hoefde te maken. Dat zegt ook genoeg.

Jolly 28-04-2017 Via de website gekocht

Dat is snel

Op zondag besteld en op maandag thuis afgeleverd, zonder kosten of gemor. Mooie praktische koffer in een goede verpakking voor een redelijke prijs. DAAR GA JE TOCH NIET DE STAD VOOR IN!!

François Van Mullem 28-04-2017 Via de website gekocht

goede servic

Omdat ik in de Ardenne woon en het hier niet zo gemakkelijk is . Om in de winter mij te verplaatsen. Daar ik invaliede ben is het voor mij gemakkelijker om via het internet iets te kopen .
En het aan huis word geleverd .

berend 28-04-2017 Via de website gekocht

Top, snel besteld en snel in huis!

Spullen zijn snel geleverd volgens de aangekondigde termijn. Website is goed en overzichtelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

R.A. Klootwijk 28-04-2017 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Op 21-04 2 Samsung led televisies besteld en betaald t.w.v. 1500 euro. Levering vind plaats d.m.v een goedkoop transport bedrijf welke zelf hun aflevertijden denken te kunnen bepalen. Na 2 dagen wachten was er ineens 1 televisie kwijt. Direct coolblue gebeld en verteld dat ze hun rotzooi lekker mogen houden. Waardeloos bedrijf.

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2017

Beste,

Wat enorm vervelend dat de televisies te laat zijn geleverd en dat één niet geleverd kon worden. Dit is natuurlijk niet de service die je van ons mag verwachten. Graag willen we met je meekijken wat we voor je kunnen doen. Als je dit ook wilt zou je dan een e-mail met jouw ordernummer en klacht kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan maken we er direct werk van.

Ad van Rooijen 28-04-2017 Via de website gekocht

Grote klasse!

Allereerst heel overzichtelijke site met diverse vergelijkings mogelijkheden. En dan de aflevering ronduit geweldig, correct en netjes. Oude apparaat mee genomen en zeer vriendelijke medewerkers. Kunnen traditionele winkels een voorbeeld aan nemen!

Richard 28-04-2017 Via de website gekocht

Heldere communicatie; Coolblue is een voorbeeld voor de rest

De website is duidelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het is een verademing ten opzichte van sommige andere webshops.

De sfeer bij Coolblue is top. Beetje informeel, dat houdt het juist luchtig. Ga zo door!

G.J. Molenaar 27-04-2017 Via de website gekocht

heel snel, heel correct. heel duidelijk

Voor het eerst iets besteld via deze webshop. Duidelijk en overzichtelijk.
Heel goede afhandeling. Snelle levering.

Jen 27-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, zorgvuldig verpakt

Snelle levering zoals beloofd , product was degelijk en zorgvuldig ingepakt, duidelijke (retour)voorwaarden.

Blij voor mijn ouders 27-04-2017 Via de website gekocht

Netjes en op het afgesproken tijdstip

Paniek TV van ouders (82 en 85) defect. s'Avonds laat, een nieuwe uitzoeken tegen een normale prijs en daags erna zitten ze al voor de nieuwe TV. Helemaal goed!

ingrid 27-04-2017 Via de website gekocht

Wat een slechte service.

Verkeerd product ontvangen op 6 april. Ik moest het zelf naar postnl brengen. Op 10 april weggebracht. Er staat na 2 dagen het product terug binnen 3 dagen geld terug. Ik heb gebeld gemaild en krijg steeds hetzelfde antwoord. Het product moet eerst terug zijn dan krijgt ik mijn geld terug. Het product staat sinds 11 april bij postnl Door een fout van Coolblue zit ik al 16 dagen op mijn geld te wachten. Ik zal nooit meer iets bestellen bij dit bedrijf

Officiele reactie van Coolblue 27-04-2017

Beste Ingrid,

Bedankt voor het invullen van een review. Balen om te horen dat het zo lang duurt om jouw geld terug te krijgen. Dat was natuurlijk niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij dit wel heel graag en snel voor je op willen lossen, willen wij je vragen om jouw ordernummer en een omschrijving van het probleem op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen van je aan de slag. We hopen snel van je te horen.

Rik 27-04-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Voor 2300 besteld, inderdaad de volgende dag in huis, andere leveranciers hebben de besteltijden naar vroeger op de avond verzet....

Ineke 27-04-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

De site is zeer toegankelijk, ik had snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke informatie over het product.

Maarten 27-04-2017 Via de website gekocht

Kwamen afgesproken levertijd bij verre niet na

Prima website! Allemaal super voorwaarden. Helaas kwamen ze de afgesproken levertijd niet na. Ik had ervoor gekozen om het pakketje de volgende dag vanaf 16u af te halen bij een pick-up point. Ik had het pakketje de ochtend erna direct nodig. Op deze manier zou ik de bezorger bij bezorging aan huis zeker niet mislopen. Op de dag van levering kreeg ik een mail dat ik het pakketje zelfs al vanaf 15u klaar zou liggen op het pick up point. Met een veiligheidsmarge, kwam ik om 17.45u bij het pick-up point aan. Daar was het pakketje echter nog niet binnen, terwijl ik het de volgende dag echt nodig had. Ik had niet de mogelijkheid om te wachten tot het pakketje nog later kwam. Ik had nog diverse afspraken staan voor die avond. Maatja, ik had het pakketje echt nodig de volgende dag. Uiteindelijk via de track-en-trace zag ik om 19.30u dat het pakketje was afgeleverd. Ik heb me toen in allerlei bochten moeten wringen om het pakketje nog die avond voor sluitingstijd op te kunnen halen. Dat was zeker niet relaxed. Vooral omdat ik voor coolblue had gekozen omdat ik dan zeker wist dat ik het pakketje de volgende dag aan het eind van de middag zou hebben. Prima winkel dus, maar de afspraken over de levertijden zijn 1 grote grap

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2017

Beste Maarten,

Wat vervelend om te horen dat uw pakket te laat bezorgd is. Onze excuses voor dit ongemak. We begrijpen dat u hierdoor in de problemen kwam en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Graag willen we u iets kleins aanbieden voor het geleden leed. Wanneer u een mail stuurt met uw ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl gaan we daar direct voor zorgen. We zien uit naar uw mail.

Vriendelijke groet,

Conny 27-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ik ben erg blij met jullie site. Alles staat er zeer overzichtelijk op en ook staat er duidelijke uitleg bij. De levering is ook super snel.

Anoniem 27-04-2017 Via de website gekocht

Goede aanbieding

Mooie delsey koffer voor een leuke prijs, snel geleverd en goed beschermd verpakt . Kortom een goede ervaring,. We zijn er blij mee.

BIRGIT 27-04-2017 Via de website gekocht

Goed apparaat snel geleverd

Over het algemeen is alles wat Coolblue levert van goede kwaliteit, het is snel in huis en eventuele mailwisseling is altijd ok. (Ik had een keer per ongeluk mijn bon weggegooid, geen probleem om hem per omgaande nogmaals te sturen)

Riet 27-04-2017 Via de website gekocht

super snelle service.

brede keuze / aanbod. Snelle afhandeling en levering. Voor herhaling vatbaar. Zou misschien extra kunnen; keuze gebruik van after pay.

Paul van den Boom 27-04-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter Harstikke goed

N.V.T.
Ga zo door.
Het apperaat is geweldig.
Ik zou de Sony verder willen aanbevelen.
Ga zo door....

Tiba 27-04-2017 Via de website gekocht

De enige juiste service

Coolblue heeft een gebruiksvriendelijke website. Ze doen wat ze beloven. De service is goed. Kortom een aanrader.

Grita 27-04-2017 Via de website gekocht

goede informatie en zeer snelle levering

zeer goede ervaring kijken eerst wat zij te bieden hebben prijs is bijna altijd het voordeligste en ruime keus

rinus 27-04-2017 Via de website gekocht

goedkoop, snel en goed !

Altijd wordt gedaan wat beloofd wordt. Op tijd, goedkoop en goed. Keuze uit breed assortiment. Bijna alles is in webshop.

mark van leeuwen 27-04-2017 Via de website gekocht

supper service

artikel besteld op de duidelijke website, aangegeven dag alles ontvangen, artikel 3 weken gebruikt maar voldeed niet aan de wensen, teruggestuurd binnen 3 dagen geld terug op de rekening, echt heerlijk, eerlijk, snel, top !!!!!

gil 27-04-2017 Via de website gekocht

niet te evenaren

zeer vlotte dienstverlening; prijzen zijn schappelijk
levering gratis en snel, met persoonlijke inbreng
All in one.

Muis 27-04-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, perfect.

Nadat de koptelefoon die ik wilde kopen niet op voorraad was bij de Mediamarkt, deze bij Coolblue besteld, wegens de service voor 23:59 besteld morgen in huis en omdat ik tot dus ver alleen maar positieve ervaringen heb met Coolblue. Zoals elke keer tot nu toe is de bestelling vlekkeloos verlopen.

wat is dit? 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Supersnelle bezorging zonder problemen. Afhandeling doet vriendelijk aan. Voor herhaling vatbaar.
De klant is koning!

Vergught 27-04-2017 Via de website gekocht

geweldige site,met goede service en kwaliteit

een zeer goede shop met veel produkten en keuze. Goede kwaliteit en prijs t.o.v. andere shops. De levering gebeurt zeer snel en heel goed. De personen zijn zeer vriendelijk, zowel aan de telefoon als bij de levering. Het bestellen van een produkt is heel eenvoudig en vele mogelijkheden om te betalen.

Marga. 27-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Een dag na de bestelling werden de tv en de Moulinette geleverd door post Nl we wisten dat de pakketten tussen 10 en 12 uur bezorgd zouden worden, dus konden daar rekening mee houden.
De tv en de Moulinette zaten goed en keurig verpakt dus helemaal goed.

Wim 27-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle en correcte levering

Prijs en goede informatie van product en ook een zeer ruime keus in televisies en standaard 2 jaar garantie.