Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Willem 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, heldere tijdige en zorgvuldige communicatie. Behulpzaam personeel dat pas vertrok nadat gecontroleerd was dat het apparaat werkte.

Ray 05-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldige servive

Duidelijke site, Perfecte levering producten netjes en geleverd volgens afspraak, al meerdere keren producten besteld

S 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette levering

Werd op de hoogte gehouden van verzending. Duidelijke informatie en snelle levering. Super netjes verpakt.

Judith 05-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Bestelproces prima in orde. Levering heel snel en goed, informatie hierover ook echt goed. Installatie geregeld, we zijn echt ontzorgd!

Martijn van den hout 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie en goede service

Ik had een gebruikte Tom Tom runner 2 gekocht, er stond schijnbaar in de advertentie (marktplaats) dat de oplaadkabel er niet bij zat. Ik had binnen 5 minuten een reactie op mijn mail met daarbij de oplossing dat ze de kabel op zouden sturen. Dit hadden ze niet hoeven doen maar uit coulance hadden ze dit toch gedaan: super

Arjan Koopmans 05-05-2017 Via de website gekocht

Snel en informatief

Je kunt snel je weg vinden op hun site en reviews en testen bekijken. Je bestelling heb je zelfs al de volgende dag. Ondertussen ontvang je e-mails en sms berichten over je pakket. Super!

Jeroen 05-05-2017 Via de website gekocht

Coole gasten die weten wat service is

Webshop met uitstekende prijs en kwaliteit verhouding, service met bezieling, kwalitatieve artikelen.

Joke 05-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekend, duidelijke site, uitstekende communicatie, vriendelijke jongens die alles zeer netjes afgehandeld hebben. Duidelijk, vlot kan niet beter.

JKR 05-05-2017 Via de website gekocht

Coolbleu doet wat het belooft!

Je krijgt hulp bij het uitzoeken van je product; met de geweldige vergelijkingstool heb je snel inzicht in de prestatie-en prijsverschillen. De bestelling verloopt soepel, je wordt up to date gehouden met leveringsinfo, tot de bezorger bijna aan je deur staat. Zelfs nog een mail met handige tips om met je product aan de gang te gaan en na afloop 'ben je tevreden'. De glimlach is echt waar.

Morice 05-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Snelle levering en zeker niet duurder dan andere winkels, ben zeer te spreken over de service van deze webshop!

Ingrid 05-05-2017 Via de website gekocht

Topbedrijf!

Goede service, en leuke communicatie. Alles kwam wanneer het besteld was en er werd goed over gecommuniceerd. De bezorger liet zelfs een handgeschreven kaartje achter waarop hij me veel plezier met mijn spullen wenste.

De wasmachine was heel snel aangesloten en getest, alleen er is iets net te strak aangedraaid waardoor iets een beetje lekt. Gezien de rest van de service, ga ik er geheel vanuit dat dit snel gerepareerd is.

Ik geloof dat ze het echt menen bij CoolBlue: alles voor een glimlach!

Fred 05-05-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader

Coolblue doet wat het belooft: vandaag besteld (tot 1 minuut voor middernacht) en je hebt je bestelling de volgende dag echt in huis. Al veel besteld en 1x een probleempje dat supersnel werd opgelost. Kan Coolblue bij iedereen aanbevelen b

Jeroen Teeuwisse 05-05-2017 Via de website gekocht

Soepel bestelproces, keurig en snel afgeleverd

Het bestellen van een telefoonhoesje ging heel gemakkelijk. Ik werd goed geïnformeerd over alle stappen. Pakje werd snel (de volgende dag) afgeleverd. Coolblue is niet per se de goedkoopste, maar de service is van hoog niveau en het bedrijf wekt vertrouwen. De pagina’s van website zijn wat aan de volle kant, niet superelegant, maar wel duidelijk.

Op Twitter beschrijft Coolblue zichzelf als ‘het merk achter 150+ webshops’. In mijn geval betekende dat dat ik vanaf coolblue.nl doorgeschakeld werd naar PDAshop.nl. Niks om je zorgen over te maken, maar wel enigszins verwarrend. Ik heb liever één domeinnaam voor alles.

edwincap 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima service. Ook buitengewoon stipt op tijd geleverd!

Ik ben reeds vertrouwd met Coolblue en had dus al veel goede ervaringen.
De website vind ik gemakkelijk en er is een ruim aanbod.
Levering gebeurde exact op het aangekondigde moment.

Koen 05-05-2017 Via de website gekocht

Alles prima, behalve levering

Coolblue is snel, vriendelijk en zeer behulpzaam, maar voor het afleveren van grotere apparatuur maken ze helaas gebruik van de diensten van Dynalogic. Dat bedrijf raakt steevast bestellingen kwijt, levert niet of niet volgens afspraak en communiceert onvoldoende over wanneer leveringen komen - de dag voor levering enkel melden dat de bezorger 'tussen 8.00 en 22.00' komt is simpelweg onacceptabel. Pas op de dag zelf kreeg ik bericht dat mijn bestelling tussen 11.45 en 14.45 geleverd zou worden. Ook vreemde tijden, maar goed... Zolang Dynalogic de bezorging van grotere apparaten doet voor Coolblue bestel ik er niks meer van een dergelijk formaat.

Ria 05-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Nette service

Na aanschaf van mijn Samsung tab s2 hadden de verkoper direct een beschermfolie op het apparaat geplakt. Bij thuiskomst zaten er hindeerlijke luchtbobbeltjes onder het folie. 2 dagen later terug gegaan en het folie werd direct vervangen

mike 05-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

zeer goede service en afhandeling.
ons product was niet meer voorradig, coolblue nam contact met ons op voor een gelijkaardig product.dit is ook perfect afgehandeld.

Dimitri 05-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling van bestelling.

's middags een TV besteld in de webshop, volgende dag kon ik hem afhalen op het door mij gekozen afhaalpunt. Informatie voorziening van moment van bestellen tot aflevering was perfect.

Mark 05-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige, vriendelijke en persoonlijke service

Cool blue is geweldig. Persoonlijk geschreven kaartje gekregen na retourneren van tv en bestellen van een andere. Wat een top bedrijf

Ron 05-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Ik weet dat service en prijs goed zijn. Kwaliteit voor een concurrerende prijs. website is gebruiksvriendelijk. Je krijgt alle specificaties in een duidelijk overzicht

Han 05-05-2017 Via de website gekocht

Te laat bezorgd

Coolblue belooft de dag na de bestelling te bezorgen.
Heb in drie weken twee producten besteld maar de bezorging een dag later kunnen ze helaas niet waarmaken

Officiele reactie van Coolblue 05-05-2017

Hoi Han,

Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling(en) niet op tijd zijn aangekomen. Dat is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Graag willen we u vragen een mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan we gelijk kijken wat we voor u kunnen doen.

Vriendelijke groeten,

Marijke 05-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webwinkel en snelle levering.

Wij hadden goede ervaringen met Coolblue dus daarom weer voor Coolblue gekozen.
Deze keer vond ik de website traag reageren.
Jammer.

Marcel Roesink 05-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, prima chat-help en vlotte levering

Altijd goede service, overzichtelijke site en zeer snelle levering. Via chat goede ondersteuning tijdens mijn aankoop en deskundige en attente hulp.

Bas 05-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel en betrouwbaar. Mijn product werkte niet zoals verwacht. Na retour direct een nieuw product gekregen.

Maris 05-05-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Super goeie service. Medewerkers professioneel, heel vriendelijk en duidelijk bij installatie van de (in mijn geval) Miele wasmachine. Ik kan Cool Blue iedereen aanbevelen. Top l

Lia Molenschot 05-05-2017 Via de website gekocht

Topper is Coolblue

Vanwege zijn groot assortiment en best betaalbare prijzen een aanrader. Veel producten met gratis levering...waar vindt je dit nog!

Pieterse 05-05-2017 Via de website gekocht

Met plezier shoppen

Wil je weer shoppen waar je gelukkig van wordt? Bij Coolblue gaan je mondhoeken omhoog, van bestellen tot en met uitpakken!

Willem 05-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare uitstraling.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Komen na wat ze beloven.
Prima prijsniveau.
Snelle en correcte aflevering.

Piet commeren 05-05-2017 Via de website gekocht

Heel goede en deskundige service

Ik heb deze week de Philips 55PUS6101 aangeschaft
Over de tv ben ik lang nog niet tevreden, maar dat doet aan de service van Coolblue helemaal niks af.
Dertig dagen proberen dat is bij vele niet eens mogelijk, en bij Coolblue wel.
Zo kan ik toch op mijn gemak uitzoeken waar het niet goed zit, en ik kan altijd contact op nemen voor deskundig advies.
TV nog niet naar mijn zin, maar over Coolblue niks te mopperen.

Plaggehouwer 05-05-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden met de levering

Heb weer voor Coolblue gekozen omdat dit bedrijf ook een jaar na de aankoop bereikbaar is voor een oplossing van een probleem dat je dan pas tegen komt.
Daarom heb ik mijn Panasonic camera bij Coolblue gekocht.

henry schutte 05-05-2017 Via de website gekocht

Afspraak goed nagekomen

Coolblue komt heel goed zijn afspraak na. de levering was perfect volgens afspraak. de dag erna was de bestelling binnen.

Annelies 05-05-2017 Via de website gekocht

Erg netjes!

Fijne online winkel met duidelijke site, goede service en levering. Bestelde koelkast stond binnen no time door vriendelijk personeel. Oude koelkast weer meegenomen, perfect!

Kapee Groot 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima info op website!

Op de website interessante product informatie., vooral de aanbevelingen en de vergelijkingsmogelijkheden vind ik zeer handig.
En ze doen wat ze beloven, vandaag besteld morgen in huis.

Jean 05-05-2017 Via de website gekocht

Veel beter kan het niet!

Coolblue heeft een echt heel goeie dienstverlening. Snel, deskundig, zeer klantgericht. Ik voelde me bijna schuldig voor wat ze deden voor mij! Top!

Annemarie 05-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop, goede mails en netjes gebeld over de levering. Machine is aangesloten en oude weer meegenomen. Heerlijk!

Pauwels marc 05-05-2017 Via de website gekocht

Kijk naar prijsvergelijkingen ook op andere Schops indien goedkoper bij coolbleu bestel ik het en de laatste bestellingen ben ik zeer tevreden over goede levering en goede kwaliteit en goedkoper

Simon 05-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

Coolblue is een super goede winkel! Hun aanbod van producten is super groot en bij alle producten staan genoeg reviews om een keuze te kunnen maken. Bovendien is het betaal proces heel eenvoudig en word je product ook nog eens heel snel geleverd! Coolblue is altijd mijn go-to website om producten te bestellen online vanwege hun betrouwbaarheid en goede service. De garantie die ze leveren op alles is dan ook nog eens een gigantische bonus! Heel tevreden, echt een aanrader!

René Moonen 05-05-2017 Via de website gekocht

TOP service met een glimlach!

Coolblue staat voor mij garant voor congruentie: zeg wat je doet, doe wat je zegt. TOPservice, zelfs op zondag!!!! Ik vind Coolblue zeer betrouwbaar, vriendelijk personeel, afspraak = afspraak!
Kortom: Cooooooooooooooool!!

J.T.Dorst 05-05-2017 Via de website gekocht

Service is Top

Koop regelmatig. Heb steeds een goed gevoel. Service beter dan in de winkel.Levering volgens afgesproken tijden.

Ronald 05-05-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment, goede afhandeling, levering. Al met al top

Goed assortiment, duidelijke site, goede afhandeling, prima informatie vanaf het moment van bestellen tot en met de levering.
Al met al het aanbevelen waard.

Ed 05-05-2017 Via de website gekocht

was weer super snel en goed verpakt,echt op zijn cool blue's

het artikel was een paar euro duurder dan bij een andere shop maar dan duurde het tot 5 dagen voor de levering , bij coolbleu had ik het de volgende morgen al in huis en perfect verpakt in de blauwe doos

Mart 05-05-2017 Via de website gekocht

Super service

S'avonds laat iets besteld en betaald en de volgende dag vroeg al thuis afgeleverd. Prima verpakt. Bestelproces is simpel en de online hulp is zeer vriendelijk. Aanrader voor iedereen.

Wim Niemans 05-05-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en betrouwbaar

Ik heb de shop gekozen op basis van ervaringen van andere klanten en heb om die reden bezien of ik de positieve ervaringen kan delen. En mijn conclusie luidt thans niet anders als dat mijn positieve ervaring met die andere ervaringen geheel overeenkomt. Zowel bestellen als afleveren ging perfect en de tussentijdse communicatie was dik in orde! Dus voor mij alle reden tot herhaalde aankoop via Coolblue!

RenatoR 05-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte service!

Het aanbod bij Coolblue is gewoon erg groot.
Het is een ontzettend overzichtelijke website.

Hun service is optimaal goed.
Vlotte communicatie en vlotte afwerking.

marc 05-05-2017 Via de website gekocht

Levering door bezorgpartner

De bestelling was snel gedaan. Ik schrok daarna van de aflevertijd (tussen 8:00 en 22:00). Gelukkig werd er op de bezorgdag gemeld dat het tussen 12:15 en 15:15 zou worden geleverd. Uiteindelijk kreeg ik een sms'je dat er op 13:50 geleverd zou worden. Helemaal top.

De bezorger was vriendelijk, maar niet op de hoogte van de Coolblue bezorgingsafspraken: ik heb mee helpen dragen. Plaatsen (en eventueel deuromzetten) heb ik zelf gedaan. Hij was ook niet op de hoogte dat Coolblue de oude koelkast zou afvoeren. Gelukkig was dat geen discussie en heeft hij het meegenomen.

Mireille 05-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!!!! En goed verpakt.

Duidelijk overzicht, prijs was eerlijk en super snel in huis, dat gaf voor mij de doorslag, ik had mijn fitbit binnen 24 uur...blij. ik kreeg ook nog via de mail tips, kon ik me alvast inlezen....top!!!

Albert Casan 05-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service
Echt leuke mensesn
Geweldige product. Ik had vragen over dit en andere producten en ze hebben goed reageert op alle mijn vragen!!

Sandra 05-05-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle levering!!!

savonds laat besteld en de volgende dag al in huis, helemaal top!! Gaat nog sneller dan naar de winkel gaan wn dat gewoon van af de bank🤓

Martijn 05-05-2017 Via de website gekocht

Humor

Snelle service, je word uitstekend op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en je krijgt er een flinke dosis humor gratis bij:) Bij de bevestiging van je bestelling kun je "wachttherapie" aanklikken om het wachten wat dragelijker te maken. Bij de mail met de factuur zit een filmpje met uitpaktips, en de mail met de track and trace code word afgesloten met de tip om de bezorger extra hartelijk te ontvangen met zelfgemaakte confetti:) Sterk staaltje klantcommunicatie Coolblue, keep it up!

Anoniem 05-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service: altijd makkelijk retourneren!

Nadat ik een sporthorloge had besteld deze uitgeprobeerd, maar deze vond ik niet zo fijn. Zonder problemen kunnen retourneren en later een model gepakt waarmee ik uiteindelijk wel tevreden was. Ook de helpdesk heeft mij goed geholpen in mijn keuze voor een sporthorlge.
Met het bestellen van mijn sportoortjes ben ik ook goed geholpen en door de uitstekende ruilserive had ik mijn nieuwe oortjes al de volgende dag in huis!

Conclusie: vriendelijk en klantgericht bedrijf. Heb je vragen over een product? Je kunt bellen, chatten, appen, tweeten of facebooken om je vraag te stellen! Dus aarzel niet.