Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jbennink 24-07-2017 Via de website gekocht

Wat een leuk bedrijf

Wat een leuke ervaring om bij Coolblue (www.coolblue.nl) wat te bestellen.
*Tijdens het invoeren van je bestelling krijg je allerlei tips
*Na de bestelling krijg je tot slot, als beloning voor het moeten wachten op de levering, wachttherapie aangeboden.
*Bij het verzenden van het product wordt een A4 met confetti motief mee gestuurd, om de bezorger feestelijk te onthalen
*Nu is er wat niet goed met het product en hoef ik het niet eens terug te sturen ('is de moeite niet'), maar wordt het geld gewoon terug gestort.

Wat een geweldige ervaring en leuk bedrijf met goede service.
Dat mag wel vermeldt worden en ik plaats op deze manier een positieve review om ze ook bij anderen onder de aandacht te brengen.

Ik zeg topbedrijf.
Vertel het door.

Jan 24-07-2017 Via de website gekocht

Afgrijselijk

Vrijdagavond wasmachine en wasdroger besteld, Coolblue beloofd voor 23.59 besteld morgen in huis. Zaterdag mail bezorging tussen 10 en 3 uur. Om 12 uur een mail ontvangen dat er een vertraging was en er zou worden geprobeerd de bestelling toch nog op dezelfde dag af te leveren. Vijf minuten na de eerste mail een mail of ik maar wilde aangeven wanneer ik de bestelling wilde ontvangen. Eerste mogelijkheid maandagmorgen. Gebeld met Service van Cool BLue, na een half uur wachten iemand aan de lijn gekregen maar kon mij niet helpen. Geen andere mogelijkheid dan maandagmorgen. Waar is de zondag toch gebleven vraag je je af.
Maandagmorgen wordt het dan toch bezorgd maar mist een essentieel onderdeel waardoor de droger en wasmachine niet op elkaar gezet kunnen worden. Was wel besteld. Transporteurs gaven aan dat zij niet veel tijd hadden, mogen maar 7 minuten per klant besteden. Telefoontje gepleegd met Service Cool Blue. Kon nu weer niet gelijk helpen. Nu de order geannuleerd. Mijn betaling kan ik pas over 3 werkdagen terugkrijgen. Ik hoop dat dat wel klopt. Nu bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon. Bemmel en Kroon verkoopt deze set ook nog voor 70 Euro goedkoper.

Officiele reactie van Coolblue 25-07-2017

Hey Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review in te vullen. Vervelend om te horen dat het niet is gelukt om de wasmachine op de zaterdag af te leveren zoals afgesproken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Wij willen je meteen graag vertellen dat wij op zondagen geen witgoed en grotere producten leveren, dat is de reden dat de eerste mogelijkheid de maandag was. Dat je dan een incomplete bestelling ontvangt is uiteraard niet netjes en wij zijn met je eens dat dit niet kan. Omdat je de bestelling inmiddels hebt geannuleerd, hopen wij dat wij jou in de toekomst toch mogen laten zien waar onze service echt om draait. Wij kunnen je namelijk garanderen dat dit niet onze normale gang van zaken is. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ben 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, namen gelijk mijn oude wasmachine mee. Installeerden de nieuwe en gaven ook nog wat goede tips!

De bezorgers kwamen wel vroeg en waren toen al iets vriendelijker dan dat mijn ochtendhumeur aankon ;-p

wvw 24-07-2017 Via de website gekocht

zeer snel geleverd en goede uitleg

zeer snel geleverd en zeer goede uitleg ook een duidelijke beschrijving op de website , ook toen het product besteld was krijg ik een mail met voorschriften en gebruik van de saeco pico baristo
8927/01 saeco pico baristo
8927/01

Nadine 24-07-2017 Via de website gekocht

artikelen prima, bezorging slecht!!!

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Bezorging goed te volgen via track en trace.
Alleen t/m de vierde verdieping bezorgen is een fata morgana, je moet zelf mee slepen, en dat was juist NIET de bedoeling.

Hey Nadine,

Bedankt voor het invullen van een review. Wat belabberd dat je zelf mee hebt geholpen bij de levering van jouw bestelling. Wij kunnen je garanderen dat dit absoluut niet is zoals het hoort en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. We hopen dat wij je snel mogen laten zien hoe onze service er echt uit ziet zodat wij ook jou kunnen overtuigen van onze service en leveringen.

Henk van Noort 24-07-2017 Via de website gekocht

Coolbleu de prettigste online winkel!

Deze webwinkel heeft een scherpe prijsstelling en maakt waar wat zij communiceren. De website werkt prima met gedetailleerde zoekopties en productinfo. Altijd stipte levering en goede service. Mocht er iets verkeerd zijn gegaan met een bestelling dan wordt dit netjes en snel afgehandeld of geld wordt terug gestort.

Sylvia 24-07-2017 Via de website gekocht

Super service en levering!

Afgelopen vrijdag wasmachine en wasdroger besteld en andere dag, zaterdag, netjes in huis! Bezorging was keurig! Twee vriendelijke bezorgers die alles keurig aansloten en erg beleefd waren. Chapeau!

Rob 24-07-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Coolblue een probleemloze shop

Al vanaf de oprichting koop ik bij Coolblue en ervaar altijd probleemloos leveren, goede aftersales en vriendelijk personeel. Duidelijke website en product informatie. Eventuele teruggestuurde geopende producten gaan met korting als tweede kansje weg, zodat je altijd een nieuw product ontvangt tenzij je hiervoor kiest. Misschien niet de goedkoopste webshop van Nederland maar wel een van de betere en in de fysieke winkels staat de koffie klaar.

Jonnie 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede bezorging maar misleidende reclame

Prima bezorging en op tijd en vriendelijk. Niet zoals in de reclame op tv die misleidend is want je moet gewoon zelf alles aansluiten. Spullen die besteld zijn werken perfect

Hey Jonnie,

Bedankt voor het invullen van een review. Jammer om te lezen dat de levering bij jou anders is gegaan dan in de reclame. Dat is namelijk wel de bezorgingen zoals wij ze bedoelen en die je van ons mag verwachten. Wij werken er elke dag heel hard aan om ervoor te zorgen dat alle leveringen er zo uit komen te zien om ook bij jou een glimlach tevoorschijn te krijgen. Hopelijk tot gauw.

AH 24-07-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Gebruiksvriendelijke site, alles makkelijk te vinden en goede uitgebreide informatie.
Goede telefonisch service en hulp en snelle levering!
Zeer tevreden.

Just 24-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijkste webshop met prima prijs

Bij Coolblue kan je tot laat bestellen en volgende dag het product in huis hebben en bovendien gratis verzenden. Oude producten, bij witgoed, worden meegenomen.

Manuela 24-07-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Ik heb een tv besteld met de optie zelfde avond nog bezorgen. Echter na 22 uur nog geen bezorger en meteen de klantenservice gebeld. Zonder iets te vragen meteen mijn extra geld terug gekregen en werd mijn tv de volgende ochtend als 1ste levering gezet.

Koop hier gerust je electrische apparaten 24-07-2017 Via de website gekocht

Snelle afleverservice

Geen mens kan nog zonder wasmachinesalsje een dag van tevoren bestelt en je hebt het de dag erma al in
Huis kun je gewoon weer verder

bery vogelaar 24-07-2017 Via de website gekocht

geweldige bezorging

Correct bezorging vriendelijk beleefd alles wordt netjes aangesloten en getest oude machine meegenomen en dat alles naar twee hoog.

De jong 24-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue is geweldig

Wat ze beloven op de website, komen ze ook echt na ik sta er nog steeds van te kijken,en dat terwijl ik er al meerdere producten bestel heb.
Ook bij vrienden en familieleden zijn alle bestellingen keurig op tijd en onbeschadigd afgeleverd
zeer goede prestatie van Coolblue,en super vriendelijke bezorgers

Sabine van Nimwegen 24-07-2017 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk!!

Aantal keren bij Coolblue besteld. De eerste keer was ik erg onder de indruk van de persoonlijke service. Ik kreeg zelfs een handgeschreven kaartje! De tweede keer had ik telefonisch wat info gevraagd opgevraagd over een artikel, daarbij had de medewerker een aantal opties in mijn winkelwagentje geplaatst zodat ik een goede keuze kon maken. Nu had ik tablet nodig, niet over nagedacht...gewoon bij coolblue besteld. Super klantgericht en persoonlijke service, goede en snelle levering!!

MB 24-07-2017 Via de website gekocht

Nooit meer anders

Afgelopen weekend mijn zoveelste aanschaf gedaan bij Coolblue. Elke keer weer snel geleverd. Coolblue geeft zeer goede service op het moment dat er iets niet in orde is met het product. Medewerkers hebben goede productkennis. De sites zijn overzichtelijk.... voor mij geen andere (web)shop meer

goot73 24-07-2017 Via de website gekocht

Slechte aflevering

Ik heb een koelkast besteld, bestellen gaat prima. Echter bij de aflevering werd de koelkast in de ruimte geplaatst. De vloer daar loopt niet helemaal waterpas, de heren draaiden 1 pootje uit zidat de koelkast niet wankelde, maar wel met als gevolg dat de deze helemaal naar rechts overhelde....Het was teveel moeite om het andere pootje ook even uit te draaien. Gelukkig heeft iemand anders nu de koelkast waterpas gezet voor mij.

Hey,

Wat vervelend om te lezen dat de levering niet helemaal naar verwachting was. Dat was niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Het is inderdaad de bedoeling dat de koelkast op een manier geplaatst wordt zodat deze recht staat en dat je deze direct goed kunt gebruiken. Wij gaan hier uiteraard mee aan de slag zodat dit elke keer gedaan wordt en dit dus in de toekomst ook niet meer voor kan komen. We hopen dat wij je gauw kunnen laten zien waar onze service echt om draait en dat wij, ook bij jou, weer een glimlach op jouw gezicht kunnen toveren.

Susanne Baan 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede service..

Ze hadden iets beschadigd in onze apartement en was gelijk van u krijgt een vergoeding en dat is hoe het hoort i.p.v sorry en verder niks.Dus top coolbleu een erg tevreden klant..

Bart 24-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel bezorgd

Ik zocht naar goede dect telefoons en typte bij de zoekbalk het woord dect telefoons en het artikel was snel en overzichtelijk gevonden met duidelijke omschrijving en specificatie.

Sabrina 23-07-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en prijs verhouding, snelle levering.

Veel spullen al gekocht, wat goed is bevallen. Gemakkelijk vd website te bestellen, vaak goedkoper dan andere zaken, met snelle levering.

L.van den Berg-Jansen 23-07-2017 Via de website gekocht

Een kleine terleurstelling

Alles is heel vlot en snel geleverd er word reclame gemaakt met we sluiten het product ook voor u aan .Dus ik dacht dat is een prima services maar wij hebben een wasmachine gekocht keurig naar boven gebracht maar werd niet aan gesloten omdat het op een trekschakelaar aangesloten moest worden mijn man kan het gelukkig zelf maar kan me voorstellen dat een alleenstaande vrouw dat best een heel gedoe vind iemand regelen voor het aansluiten verder alles prima.

Sander 23-07-2017 Via de website gekocht

Mooi op tijd geleverd

Dit was mijn eerste bestelling bij coolblue.nl en ik vond het bestellen makkelijk en overzichtelijk. En bovendien werd ik prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling wat ik als zeer prettig ervaarde (zouden meer webshops moeten doen, super!) Ik had dus een koelkast gekocht maar zoals op de reclame was de koerier dus niet bij mij wou hij hem net aan in de gang zetten en verder ging hij toch echt niet dus niks even uitpakken en aansluiten dat was toch wel ff minder.

Karel 23-07-2017 Via de website gekocht

Leuke bezorgers

Levering was top voor elkaar, snel en vakkundig. De dag ervoor om 20:00 uur besteld de dag erna s'morgens om 08:10 in huis en geplaatst.

C. Hoetmer 23-07-2017 In de winkel gekocht
Zuidas Amsterdam

Aardige bezorgers die alles goed hebben uitgelegd.

In de winkel werd ik vriendelijk geholpen. De bezorging was enorm snel en de bezorgers krankzinnig vriendelijk, ze hebben me alles uitgelegd en de boel aangesloten.

Henk Zwanenburg 23-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijker kan het niet

De shop goed te vinden alles duidelijk op een site en vooral makkelijk te volgen hoe het juiste product te vinden en te bestellen. OK

Seven 23-07-2017 Via de website gekocht

Jammer van de bezorging

Jammer dat Coolblue met een slechte bezorgdienst werkt. PostNL is qua service onder de maat bij wat je van Coolblue verwacht. Veelal stoppen de bezorgers een kaartje in de bus, zonder te checken of je thuis bent (aanbellen), omdat ze je pakket al bij een ander huisnummer afgegeven hebben. Bespaart tijd voor de bezorger.

Hey,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat de aflevering van jouw pakket niet goed is verlopen. Dit was niet onze afspraak en hier willen we onze excuses voor aanbieden. Wij werken er elke dag hard aan om ervoor te zorgen dat zulke dingen niet meer terug komen en dat gaan wij in dit geval uiteraard ook doen. We hopen dat wij je gauw mogen laten zien waar onze service echt om draait.

Robjb 23-07-2017 Via de website gekocht

Een dag na het bestellen in huis, top kwaliteit.

De site is duidelijk en bestellen heel simpel, alles keurig in orde. Heb je advies nodig dan staat alles keurig omschreven en is via de foto's duidelijk te zien.

Remco 23-07-2017 Via de website gekocht

Netjes volgens afspraak

Tweedekans product gekocht, omschrijving van (lichte) beschadiging klopt precies, netjes bezorgd en aangesloten

Herman de Graaf 23-07-2017 Via de website gekocht

Snelheid van leveren is subliem

Zojuist kreeg ik een email met de vraag hoe blij ik was met Coolblue.
Ik zal eens zeggen hoe blij ik ben met Coolblue. Tranen in m'n ogen van geluk. Wat een fijnheid, een monitor is geen klein ding maar 's avonds besteld en de volgende dag ophalen op het afhaalpunt (we ontzien de buren ook af en toe). Gewoon in een doos met leuke teksten erop, blij wordt je ervan.
Weet je wat, als Coolblue een vrouw zou zijn, zou ik haar ten huwelijk vragen en nooit meer laten gaan. Geen gezeur, afspraken nakomen zonder verdere vragen. Twee dagen na ontvangst gewoon netjes vragen of alles naar wens is, dat is toch super!!

Treesje H. 23-07-2017 Via de website gekocht

Super service, soms vroeg opstaan voor levering! :-)

Goede producten, goede service. Als je vaak via Bol.com elektronische producten koopt, loont het steeds de moeite om te vergelijken met Coolblue.

Kees Tramper 23-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Kocht voor mijn schoonmoeder bij jullie een stofzuiger en broodrooster . Mijn schoonmoeder had haar oude kapotte stofzuiger klaar staan om mee terug te geven want dat wordt beloofd in jullie reclame . Maar TNT post weigerde de oude stofzuiger mee te nemen.

Angeline Dohmen 23-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle services , op zondag ??

Ik heb hier voor gekozen , omdat dit prijs technische zeer interessant was , en de services op zondag !

Thomas 23-07-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging en kwaliteitproducten

De webwinkel had alles wat ik nodig had voor vakantie en de volgende dag in huis. De artikelen waren bovendien van goede kwaliteit.

Arthur 23-07-2017 Via de website gekocht

Inventieve oplossing à la Coolblue

Een koopje doen op coolblue via Tweedekans? Het kan!

Zo kocht ik mijn must have studentenlaptop de HP Envy 13 met serieuze korting. Ideaal dus voor de doorsnee student zoals ik, die op elk moment van het jaar steeds weer platzak blijkt te zijn.

Ongelooflijk blij was ik toen ik de 22e juli al de postbode met mijn pakketje aan de deur zag staan (jawel, onze nationale feestdag heeft mijn aankoop een volledige dag vertraging opgebracht) en ik ging dan ook meteen aan de slag.

Ik startte mijn computer op: razendsnel! Zo snel zelfs dat ik nog steeds niets doorhad dat er iets aan de hand was wanneer ik verderklikte om het menuscherm te bereiken. Tot mijn grote verbazing stonden er echter nog inloggegevens van een andere persoon op en bleek mijn nieuwe gadget dus waardeloos. Na wat opzoekwerk slaagde ik erin mijn laptop te resetten en zo mijn eigen gegevens aan de laptop te koppelen. Probleem opgelost.

Welnu, in de mening dat dit toch niet echt normaal was, contacteerde ik coolblue via Facebook. Ook zij deelden mijn mening en gaven aan dat dit om een zeldzaam foutje moest gaan. Hoe ze dit dan opgelost hebben vond ik werkelijk ongelooflijk!

Na enkele berichten met een zeer vriendelijke hulplijn boden ze mij aan om mij een vergoeding hiervoor te geven bestaande uit een draadloze muis (nadit ik natuurlijk had aangegeven dat dit wel erg nuttig voor mij zou zijn).

Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag ontving ik de muis, waar ik overigens zeer tevreden van ben.

Coolblue, dit getuigt van een echte topservice! You made my day

Kimberly van Houtum 23-07-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging en aftersale!

Ik heb onlangs een wasmachine besteld. Deze zou vrijdag ochtend bezorgd worden, en ben daar dan ook netjes voor thuis gebleven. Ik heb tot 3 keer toe netjes een smsje gehad dat ze er met een halfuurtje zouden zijn. Laatste smsje is verstuurd om 12:42. Tot mijn verbazing is er gewoon een briefje in de brievenbus gestopt dat ik zogenaamd niet thuis zou zijn!� ze hebben nieteens aangebeld. Ook hebben ze mij niet gebeld, ik heb namelijk de hele ochtend mijn telefoon bij me gehad.

Ik heb daarna gelijk de klantenservice gebeld. Na een halfuur (!!) kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De bezorgers zouden volgens haar om 12:10 aan mijn deur hebben gestaan. Op het kaartje wordt een andere tijd vermeld. Ik heb met deze dame een nieuwe afspraak gemaakt om hem vandaag af te laten leveren. Ik kon netjes tussen 3 tijdsblokken kiezen, dus laten inplannen tussen 11:30/15:30 uur. Duidelijk aangegeven dat ik hem vandaag dan wel echt verwacht.

Om half 4 nogsteeds niks gehoord, geen sms/belletje. Maar weer de klantenservice gebeld. Weer in de wachtrij, weer excuses en krijg je te horen dat ze een verkeerde datum heeft ingepland. En hij hierdoor vandaag wederom niet bezorgd kan worden. Wéér de hele middag thuis voor niks. Je zou verwachten als het de eerste keer misgaat, dat er dan toch extra aandacht wordt besteed aan de 2e poging, maar helaas. Moest maar weer een nieuwe afspraak maken.

Nu maandag laten inplannen, maar ik kon nu geen tijdsvak kiezen. Gevraagd of het zo vroeg mogelijk kan, maar ik zou een bevestiging van de tijd de avond voor levering krijgen. Ik zou dan maandag avond uiterlijk dinsdagochtend dan wel gebeld worden voor een eventuele compensatie.

Zoals jullie wellicht zouden begrijpen is mijn geduld een beetje op. (Mijn vrije dagen overigens ook!) En zou ik toch wel heel graag zien dat deze maandag netjes bezorgd en geinstalleerd wordt!

Daarnaast ben ik heel erg benieuwd waar jullie mee op de proppen komen als compensatie, aangezien ik eigenlijk niet echt van plan ben om in de toekomst nog in jullie te investeren. En jullie mij beloven te bellen voor een conpensatie nadat hij geleverd is.

Officiele reactie van Coolblue 23-07-2017

Hoi Kimberly,

Wat een ernorm vervelend om te lezen dat de bestelling zo onhandig gelopen is. Vooral omdat je er thuis voor bent gebleven, we begrijpen dat je geduld dan echt goed op is. Graag willen we kijken wat we voor je kunnen doen in deze situatie. Zou je ons dit verhaal en ordernummer willen sturen via geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we gelijk voor je aan de slag.
We zien je reactie graag tegemoet.

Margreet 23-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Alles staat goed en uitgebreid omschreven op de site en je kan goede vergelijkingen maken. Ik ging op zoek naar een goede stofzuiger voor een redelijke prijs. Coolblue bood handige tools om de voor mij geschikte stofzuiger te vinden.

Annelies 23-07-2017 Via de website gekocht

Klant is koning!

Omdat ik veel positieve verhalen over CoolBlue had gehoord wilde ik de proef op de som nemen. Nadat ik account had aangemaakt, lukte het mij niet om in te loggen. Maar een medewerker van Coolblue heeft snel mijn account gereset waardoor ik nog dezelfde dag mijn bestelling kon afronden en de volgende dag had ik het product al in huis. Het contact met Coolblue is informeel en met veel humor. Dat kan ik zeer waarderen. Ze zijn transparant in hun communicatie, alles staat zwart op wit, en hun service is goed. Wat ze zeggen, doen ze ook.
De website is overzichtelijk ingedeeld en alle producten bevatten een duidelijke foto + omschrijving waardoor het shoppen eenvoudig is gemaakt. Vragen kan je stellen via whatsapp, facebook, telefonisch, opties genoeg. Dat zegt wat over hun service. Een winkel die meegaat met de tijd, met de klant als koning.

anoniem 23-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Vantevoren veel email contact gehad met de laptop experts van Coolblue. Zij hebben altijd heel snel en goed geantwoord. Erg veel aan gehad. Toen we uiteindelijk beslissing hadden genomen was het product snel in huis en kunnen we met vragen nog steeds bij de specialisten terecht. Coolblue is echt een goede website als je door de bomen het bos niet meer ziet en gedegen advies nodig hebt.

Paul 23-07-2017 Via de website gekocht

goed(koop) en snel

Pas enkele weken in mijn bezit. Al vaker iets gekocht bij Coolblue.
Voldoende keuze, Goed(koop) en snel geleverd.
Apparaat voldoet aan de hoge verwachtingen.
Indien nodig goede service.
Heel tevreden.

Dirk 23-07-2017 Via de website gekocht

One stop one vendor

Door één webstore, www.coolblue.nl, te gebruiken is alles wat je in huis aan elektronisch nodig kan hebben te bestellen. Van naaimachine tot papiervernietiger en van telefoon tot komplete netwerkinrichting.

Pumkin 23-07-2017 Via de website gekocht

Prima apparaat, prima geleverd!

Lekker snel geleverd, keurig op tijd en netjes op de plek neergezet. Alles wat Cooblue beloofd is waargemaakt. Het enige dat ik ben vergeten is de confetti te strooien om de bezorgers op gepaste wijze te ontvangen ;-)

Zwarte Bea 23-07-2017 Via de website gekocht

Service wordt minder

Gebruik al jaren Coolblue voor vele aankopen, vanwege de geweldige service,.. destijds. Aan iedereen in mijn omgeving aanbevolen. Nu binnen een maand meerdere irritaties; met communicatie (beloftes niet kunnen waarmaken), retourzending, die maar niet verwerkt wordt, en installatie van een gekochte wasmachine, wat verre van vlekkeloos ging (door hun externe bezorgdienst).

Coolblue is bijna nooit de goedkoopste online aanbieder, maar de service en snelle bezorging maakte dit altijd goed. Grote groei gaat kennelijk gepaard met besparing op datgene waar ze geweldig en onderscheidend in waren.

Officiele reactie van Coolblue 23-07-2017

Hallo Bea,

Bedankt voor je review, we waarderen je eerlijkheid. Wat enorm vervelend om te lezen dat je teleurgesteld bent in ons. Het klinkt inderdaad alsof er een aantal situaties flink mis zijn gegaan. Zou je misschien het uitgebreide verhaal naar ons willen sturen via geenglimlach@coolblue.nl? We willen graag kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

Jean-Paul 23-07-2017 Via de website gekocht

slogan klopt wel niet voor 23 uur besteld moren geleverd

Had ik geweten dat B post mijn pak moest afleveren, had ik mijn expresso machine zelf gaan afhalen dan had ik ze al thuis gehad. Heb in het verleden al slechte ervaringen gehad met B post en dat bevestigd zich nu weer. Donderdag besteld, en waarschijnlijk niet bij mij geleverd voor maandag. Op zondag levert B post niet. Ben diep ontgoocheld, dacht nog andere zaken te bestellen, maar dat doet mij nu twijfelen of ik nog zal bestellen. De reclame op TV klopt ook helemaal niet, klant blijft gewoon in de kou staan, en moet maar gewoon ondergaan, zeer teleuurgesteld

Lucky 23-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en levering. Communicatie top!

Communcatie via sms en mail werkt geweldig. Snelheid levering is subliem. 22.35 uur besteld en product om 11 uur in huis.

Marion Bainbridge 23-07-2017 Via de website gekocht

Ik was erg blij verrast.

De hele manier waarop ik werd geholpen zowel aan de telefoon als bij het afleveren van mijn wasmachine is een dikke pluim waard.

C.de Bruin 23-07-2017 Via de website gekocht

Het gemak, klantvriendelijkheid en snelle levering! De site gaf duidelijke informatie en kon goede vergelijking maken met andere produkten en aanverwante artikelen. Het traject van verzending was ook duidelijk te volgen. Kortom zeer tevreden klant

Monique 23-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue verleent echte service met een glimlach

Coolblue verleent service op hoog niveau en met een lach van oor tot oor. En ze "dwingen" hun concurrenten hen te volgen.

Gerda Schots 23-07-2017 Via de website gekocht

Service is heel goed

Ik heb weer voor coolblue gekozen, omdat ik daar vorig jaar een laptop heb gekocht en de bezorging was prima en nu heb ik een koelkast gekocht en ben nog steeds erg tevreden over coolblue en het is gemakkelijk om via de website iets te kopen.

50+ 23-07-2017 Via de website gekocht

wat een verademing!!

van bestellen tot aflevering: petje af! Zo heb ik het nog nooit meegemaakt, wat een vriendelijke bezorgers en wat een snelheid, Coolblue doet ECHT wat beloofd wordt.