Deze score is berekend op basis van 2794 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter 29-08-2016 Via de website gekocht

Super service

Altijd snelle en correcte service nooit problemen en in dien vragen kan je altijd de chat of telefonisch coolbleu benaderen

Pluspunten

• Snelle service
  • Correcte service
  • Overzichtelijke site

Ellen Janssen 29-08-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Super tevreden over service en ook na service van Coolblue toen een bestelling niet was aangekomen, werd er gelijk en zonder problemen een nieuwe zending verstuurd. Product helemaal in orde als ook de vriendelijke service!

Ch. 29-08-2016 Via de website gekocht

Goeie ervaring

Altijd goeie ervaring gehad. Goeie en snelle klantenservice. Maken nergens een probleem van, ook niet bij retouren. Snelle levertijden en goeie prijzen. De filmpjes op de site zijn ook altijd leuk. Topwinkel.

Pluspunten

• Snelle service
  • Breed assortiment
  • Goeie prijzen

Lub 29-08-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

We hebben een stofzuiger besteld en deze werd al snel bezorgd. Bestellen was makkelijk. Na een review over het product zouden we een cadeaubon van €20 euro krijgen (actie). Eens kijken of dat ook goed zal gaan.
Wat ik erg fijn aan de website vind zijn de reviews en de vele opties om te filteren op eigenschappen van het product zodat je alleen de resultaten krijgt die je wilt.

Pluspunten

• Snelle levering

Raymond 29-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon altijd dik in orde

Snel, persoonlijk, vriendelijk en altijd dik in orde. Je kunt altijd gemakkelijk vinden wat je zoekt en je hebt het binnen no-time in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Superkami 29-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Vorige heb ik week een wasmachine gekocht. Deze is netjes 3 hoog zonder klachten naar boven getild. Tevens geplaatst en aangesloten en daarna de oude zonder problemen meegenomen.
Ze waren wat later door de file, maar wel netjes via een sms op de hoogte gebracht hoe laat hij uiteindelijk zou komen.

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijk
  • Overzichtelijk

dirkenrosalie 29-08-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige, betaalbare vaatwasser

Onvoldoende informatie verstrekt, waardoor we verkeerde vaatwasser geleverd kregen.
Er wordt reclame gemaakt voor: vandaag besteld, morgen in huis. Dit is dus niet zo, en zeker niet als er een weekend tussen zit! Je bent afhankelijk van wanneer de vaatwasser ingebouwd kan worden; dat duurt dus een aantal dagen en Coolblue zegt daar niets aan te kunnen doen en er ook niet verantwoordelijk voor te zijn... (wordt dus gewoon afgeschoven naar een ander terwijl zij wel deze belofte doen aan de klant).
Vervolgens werd de tweede keer wel de juiste vaatwasser geleverd, maar werd deze niet ingebouwd. In plaats daarvan lieten ze deze midden in de keuken staan en zijn vertrokken om pas na enkele boze telefoontjes een aantal dagen later! terug te komen om hem in te bouwen. Hier was ik zeer ontevreden over.
Je betaalt € 70,- inbouwkosten. Dat bestaat uit water en stroom loskoppelen, apparaat verwijderen en water en stroom weer aankoppelen. Alles bij elkaar nog geen 10 minuten werk. Dat vind ik erg veel geld!

Minpunten

• beloftes niet nakomen
  • vaatw. midden in keuken
  • slechte info gegeven
  • veel te hoge inbouwkosten

Officiele reactie van Coolblue 29-08-2016

Beste Dirk en Rosalie,

Wat balen om te lezen dat het zo is verlopen, waarvoor ook onze excuses! Graag kijken we toch nog even met u mee om te kijken wat er precies fout is gegaan.
We zouden u dan ook willen vragen om contact met ons op te nemen en dit als klacht door te geven aan onze klantenservice afdeling, wellicht kunnen we toch nog een glimlach op uw gezicht toveren!

Jan 29-08-2016 In de winkel gekocht
Groningen

geweldige service

Bij coolblue is sprake van een geweldige service, het klopt gewoon wat ze zeggen en wat ze doen. Niet alleen bij de verkoop, ook bij een reparatie of mankement.

Pluspunten

• kennis
  • service
  • wat ze zeggen doen ze

Debbie 29-08-2016 Via de website gekocht

Top

Zaterdagavond wasmachine besteld, maandagmorgen afgeleverd. Duidelijke berichtgeving over bezorging en vriendelijke en vrolijke bezorgers die de wasmachine plaatsen, aansluiten en de testwas voor je aanzetten. Top!

Pluspunten

• bezorginformatie
  • bezorging

Marian Ras 29-08-2016 Via de website gekocht

On line en in winkel

On line zeer snel, het kwam zelfs eerder dan gemeld.in de winkel was de hulp zeer vriendelijk en er werd alle tijd besteed en meegebracht. Compliment het was bijzonder prettig.

Pluspunten

• Stoelen zijn fijn
  • Veel ruimte

Minpunten

• Heb ik niet

Henk en Ria Smits 29-08-2016 Via de website gekocht

M'n nieuwe tablet

de service van Coolblue is fantastisch de snelheid waarmee geleverd wordt ook en je wordt uitgebreid op de hoogte gebracht van de voor en eventuele nadelen van een product. Dus wij zijn na verschillende aankopen fan van Coolblue

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijkheid
  • eerlijke voorlichting
  • snelheid van handelen
  • humor in folder e.d.

Wil 29-08-2016 Via de website gekocht

smartfone

online besteld,correcte en snelle levering,keurig verpakt.
zelfs nog enkele euro's goedkoper als in een andere winkel, een echte aanrader.

Pluspunten

• correct
  • snel
  • niet te duur

M bogaart 29-08-2016 In de winkel gekocht
Coolbleu tilburg

Blij met coolbleu

Goede web winkel met veel koopjes ben er reuze blij mee😊😊dus raad ierdereen aan om bij coolbleu te gaan winkelen

floortje 29-08-2016 Via de website gekocht

transparant en goede prijs kwaliteit verhouding

Goede website. Overzichtelijk en klantvriendelijk. Ook vrijblijvend bestellen zonder account kan waardoor een inpulsaankoop sneller gedaan is. Chapeau

Anoniem 29-08-2016 Via de website gekocht

Snelle en top service!

Bezorging gaat precies volgens afspraak en de service is fantastisch. Zou ze zeker aanbevelen om je producten bij te bestellen.

Treegona 29-08-2016 Via de website gekocht

Gedegen winkel

Snelle bezorging, meestal op volgende dag, gratis en bij zware apparatuur is vlgs mij de installatie en afvoer van oude modellen inbegrepen.
Naar mijn idee duidelijk over de beschikbaarheid en gaat goed om met onverwachte vertraging van de fabrikant.
Zeer goed met retoeren in het algemeen, geen gezeur.

Pluspunten

• Retoeren is makkelijk
  • Goede bezorging

Leanne 29-08-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Ik vind coolblue een hele fijne en vertrouwde (online) winkel. Ik raad het zeker aan om hier je producten te kopen. Ikzelf koop ook het liefts mijn spullen bij coolblue. Als je iets wilt weten over een product kan je altijd contact opnemen met coolblue en krijg je snel antwoord. Ook bezorgen ze heel snel en dat vind ik persoonlijk een groot pluspunt. Ook staan er altijd plus- en minpunten onder het product dus ze geven eerlijk toe wat er minder is aan het prduct. Hierdoor voorkomen ze dat je iets koopt wat later tegen valt en het is heel gebruiks vriendelijk omdat je snel kan kijken wat de min punten zijn en je dus niet de hele beschrijving hoeft te lezen om er achter te komen dat dit niet het geschikte product voor je is. Dus ik raad een aankope doen bij coolblue zeer aan!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle leverig
  • Klantvriendelijk
  • Overzichtelijke site

Voogd 29-08-2016 Via de website gekocht

Stalking

Ja ik neem blij met mijn aankoop en ik ben het beu dat daar direct een mail komt met accessoires
En verzoek tot reviews net zolang reageer.
Als ik een compliment wil geven of een extra aanschaf wil doen,doe ik dat liever uit eigen initiatief.
Dit irriteerd mij mateloos, niet alleen van Coolblue

Pluspunten

• Vlotte afhandeling

Minpunten

• Zie motivatie

Officiele reactie van Coolblue 31-08-2016

Goedemorgen,

We vinden het vervelend te horen dat u zich gestalkt voelt door onze e-mails. Wellicht kunnen we hier iets aan doen door bepaalde e-mailopties uit te schakelen in uw account. Zou in een bericht naar geenglimlach@coolblue.nl alstublieft een ordernummer willen doorsturen of een postcode en huisnummer? We kijken het graag voor u na.

Vriendelijke groeten,

Leo 29-08-2016 Via de website gekocht

Sharp combimagnetron

Van mijn vorige combimagnetron werkte de oventhermostaat niet meer goed. Deze oven was keurig ingebouwd in mijn keuken. Het was dus belangrijk dat ik een vervangende oven kon vinden die qua afmeting overeen kwam met de oude. Het was dus heel fijn dat er een uitgebreide specificatie is opgenomen op de website van coolblue waarin ik al deze gegevens kon terugvinden. Bijkomend pluspunt is dat de aankoop door de postbode tot aan de voordeur gebracht wordt. Ik hoefde daardoor niet zelf te gaan sjouwen.

Pluspunten

• productspecificatie
  • Duidelijke zoekfunctie

Tevreden klant 29-08-2016 Via de website gekocht

Eerste aankoop positief!

Het was natuurlijk wel spannend, zo voor de eerste keer wat kopen bij een online winkel waar je dus geen ervaring mee hebt. Maar het begon al goed, ik kreeg meer extra's voor minder geld in vergelijking met andere winkels. Ook de combinatie aanbiedingen heb ik gebruik van gemaakt, zo kon ik een instax camera kopen met korting op de "fotorolletjes". Het werd optijd en netjes geleverd en maak er nu met erg veel plezier gebruik van! CoolBlue, Bedankt!

Pluspunten

• leuke extra's
  • goede prijzen
  • mooie combi aanbiedingen
  • gratis en optijd bezorgd
  • gratis retouneren

Dinoj 29-08-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

Makkelijke overzichtelijke site, bestelproces is heel goed en als je toch nog een vraag hebt is de klantenservice ook heel alert. Nette en goede bezorging. Je weet precies hoe laat ze komen en ze handelen alles netjes af. Niks op aan te merken.

Zegiknie 29-08-2016 Via de website gekocht

Goeie site met topservice

De site is overzichtelijk en biedt genoeg info over de producten die ze leveren. Ook klantinfo, een nuttige toevoeging op de specificaties etc die er altijd bij staan.

P. Posthouwer 29-08-2016 Via de website gekocht

Prima

Artikel voldoet aan de verwachtingen. Ik heb bewust gekozen voor een artikel wat door een andere klant is geretourneerd maar feitelijk nieuw is. Het product is vrij snel geïnstalleerd en werkt naar behoren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Fouad 29-08-2016 Via de website gekocht

Rug zak

Ik bestel vaak bij jullie online,zeer tevreded met service!! Voor mij is niks anders dan coolbleu de beste!!.,

Pluspunten

• Snel levering
  • Goede Klanteservice

Arend 29-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijk, snel, genieten

Gisteren besteld.
Vandaag thuis ontvangen.
Wat wil een mens nog meer?
Blue all over.
Really cool!
Wat mij betreft nog meer Cool Blues!

Pluspunten

• handig
  • snel
  • goed spul
  • really cool that blue
  • cool blues

Ed P. 29-08-2016 Via de website gekocht

4-poorts PoE switch Linksys

Goed en divers aanbod, concurrerende prijs, zeer veilige betalingsmethode(s) en zeer snelle levering.

Pluspunten

• assortiment
  • prijzen

Thanee 29-08-2016 Via de website gekocht

Hier word ik blij van!

Perfecte service, gewoon niets op aan te merken. Super snel, duidelijk en correct. Een organisatie waar ik blij van word!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Correct

Colle 29-08-2016 Via de website gekocht

Fijne service

Super duidelijke site, makkelijk bestellen en gratis bezorgd. Lekker overzichtelijk. Ik zou dit zeker aanbevelen bij andere mensen.

Karin 29-08-2016 Via de website gekocht

Beko wasmachine

De machine is zoals jullie ze beschreven, stil, mooi, groot.
Ik ben zeker tevreden van deze aankoop. Jullie snelle "dag na bestelling levering" is zeker een groot pluspunt.

Nicole 29-08-2016 Via de website gekocht

Wat een topbedrijf is dit!

Wanneer je vakkundigheid, kwaliteit gebruiksgemak, en een super klantvriendelijke service ook nog weet te doorspekken met humor mag je met recht een topbedrijf genoemd worden!

Pluspunten

• Duidelijke snelle website
  • Humor !

Bella 29-08-2016 Via de website gekocht

Fijne, snelle webshop!

Coolblue schrijft duidelijke informatie over de producten op hun website, vaak zelfs met filmpjes erbij. Je kunt de producten ook gemakkelijk met elkaar vergelijken. Retourneren werkt ook heel gemakkelijk als je niet tevreden bent met een product en de levering is heel snel (voor 12 uur 's avonds besteld is volgende dag al in huis!). Ik ben fan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke omschrijving
  • Gemakkelijke retournering
  • Productvergelijking
  • Gratis verzenden

CHVA 29-08-2016 Via de website gekocht

Etui Mi-pac gekocht bij Coolblue

De etui was dezelfde prijs als in andere winkels. Bezorgkosten gratis! Op zaterdag besteltd en op zondag bezorgd. Helemaal super want op die dag is er altijd iemand van ons thuis om aan te pakken.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Volgende dag in huis

Minpunten

• Zelfde prijs elders

DJvdMolen 29-08-2016 Via de website gekocht

leveren bosch stofzuiger

stofzuigers en voor welk type ondergrond zij goed zijn, zijn goed beschreven. Hierdoor was snel een goede keuze te maken. Levering conform afspraak: vandaag besteld, morgen in huis. Minpuntje: leverancier was een uur eerder dan het tijdsframe dat was afgesproken. Gelukkig was er iemand toevallig thuis! Hierdoor geen 10.

Pluspunten

• goede vergelijk te maken
  • helder proces

Erna en Ron 29-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

via de overzichtelijke website een wasmachine uitgezocht bij Coolblue. Door de reviews konden we de machine die bij ons huishouden past uitzoeken. het geheel proces verliep naar wens!

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • ruime keuze
  • voordelig geprijsd
  • vriendelijke medewerkers

Lydia 28-08-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach, is hun credo. Mijn ervaring is dat men er inderdaad alle moeite voor doet.
Ik vind het een prettig bedrijf, qua klantenservice, hulp en info in de winkel en snelle en correcte levering via de online store.

Michael 28-08-2016 Via de website gekocht

goede snelle dienstverlening van Coolblue naar de klant

goede snelle klantvriendelijke dienstverlening,groot assortiment aan producten,snelle bezorging,duidelijke omschrijving van de website,daarom heb ik gekozen voor Coolblue,zij maken het verschil in dienstverlening om hun klantvriendelijkheid en snelle service.

Ries 28-08-2016 Via de website gekocht

Alleen maar tevreden

Enorm aanbod, redelijke prijzen, leuke tweedekansjes. De info op de site is duidelijk. De service is buitengewoon netjes, goede aftersales.

Wat mij wel een beetje stoort zijn de plus en minpunten bij een product. Ik snap de opmerking bijvoorbeeld niet dat een A+ koelkast minder zuinig is dan een A+++, de inhoud wel maar het is het vermelden niet waard.

Pluspunten

• Service
  • Prijs/productverhouding
  • Aftersales
  • Snelle bezorging

Minpunten

• Sommige plus/minpunten

Magali 28-08-2016 Via de website gekocht

Super prijs , service en levering!

Snel mijn artikel gevonden met een super prijs, klantenservice Is ook snel bij vragen, ik kreeg antwoord binnen de 30min en de dag nadien kon ok al geleverd worden!

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle reactie op mail
  • Ruime assortiment
  • Super snelle levering
  • Blij van de site gevonden

Ferenc 28-08-2016 Via de website gekocht

Losse flitser aangeschaft

Aanbod, kiezen, betalen, levering; allemaal prima. Daarbovenop vonden we nog een cadeautje bij onze flitser, die al een goede prijs had (200 euro.)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede productinformatie
  • Fijne website

Sottje 28-08-2016 Via de website gekocht

Wachten op mijn koffiezetapparaat

Zoals altijd is het bestelproces prima in orde. Helaas was het niet mogelijk om een geschatte levertijd te melden waardoor mijn nieuwe koffie machine op elke moment van de dag bezorgt kon worden. Dit is niet meer van deze (Coolblue) tijd. Verder helemaal blij met mijn nieuwe apparaat.

Pluspunten

• Fijn bestelprocess
  • Fijne service
  • Vertrouwd

Minpunten

• Geen leveringstijdstip

Officiele reactie van Coolblue 28-08-2016

Beste Sottje,

Bedankt voor uw bestelling bij Coolblue. Dat is inderdaad niet meer van deze tijd. Voor het verwachtte aflevermoment zijn wij afhankelijk van onze bezorgpartners. Vandaag was er helaas sprake een technisch probleem op de track & trace pagina van PostNL waardoor het tijdsvak niet of niet juist getoond werd. Gelukkig gaat dit om een sporadisch incident, maar dat maakt het er natuurlijk niet minder vervelend op. In ieder geval excuses voor het ongemak. Hopelijk stelt u ons in de gelegenheid een volgende keer te laten zien dat het wel goed kan gaan.

Groeten,
Johannes van Coolblue

hilde 28-08-2016 Via de website gekocht

best tevreden! Heel snelle levering!

ik kocht online dus niet in de winkel,lekker vergelijken en kiezen en uiteindelijk gekozen voor coolblue Ruime keuze en snelle bezorging

Rien 28-08-2016 Via de website gekocht

Aanbod en service

Het aanbod is ruim voldoende en de service is ook goed. Alles is op tijd en volgens afspraak geleverd. Gelukkig verder nooit reparaties of i.d. nodig gehad.

Pluspunten

• actueel aanbod
  • prijs - kwaliteit
  • voorraad en levertijd

sjan huijberts 28-08-2016 Via de website gekocht

reactie op mijn aankoop de tv

Geweldig volgende dag was de tv eral en echt super goed beeld en geluid . Niets gelogen in de beschrijving.

Pluspunten

• gewoon goed
  • snel bezorgd
  • goed verpakt
  • gesprekken mails goed
  • goedkoop en goed

Minpunten

• niet te vinden
  • GEEN !

p.hardus 28-08-2016 Via de website gekocht

uitstekend

als altijd vlotte en accurate afhandeling.
er wordt een langere tekst gevraagd voor plaatsing: bij zo'n goede club niet nodig

Vincent 28-08-2016 Via de website gekocht

Zwembadstofzuiger

Niets op aan te merken , online besteld de dag erop geleverd
Het stofzuigertje doet goed zijn werk
Wel een kleine zuigmond, en bij het omhooghalen durft hij soms wel wat vuiligheid lekken

Pluspunten

• Snelle levering

Henk 28-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop laptop

Coolblue is een van de betere webwinkels, maar het verlengstuk Post NL is het grote probleem. Mijn laptop is zonder te bezorgen door Post NL op track en trace als bezorgd aangegeven.
Coolblue heeft hier adequaat op gereageerd.

Pluspunten

• prima helpdesk
  • altijd bereikbaar
  • duidelijke afspraken

Minpunten

• Post nl is slecht

Myriam 28-08-2016 Via de website gekocht

eerste maal gekocht bij coolblue

printer stuk, dus dan maar vergelijken, waar kopen, ja goede vraag, uiteindelijk gekozen voor coolblue, proberen maar, ,,, het gaat niet bij de eerste maal blijven, we hadden de printer besteld 's avonds na 20uur, de volgende dag stond hij idd met postbode aan de deur, de doos leek ons wel heel erg groot voor een printer maar hij zat netjes verpakt met allemaal opblaasbare plastiekjes zodat hij zeker niet zou beschadigd worden tijdens transport, het is zeker een aanrader, installatie was poepsimpel, dus we kunnen weer printen en de volgende dag al vanuit onze luie zetel besteld en na vergelijking komen we erachter dat hij nog goedkoper is ook dan gelijk welke winkel of webwinkel nog een pluspunt, gewoon doen, je zal zien het valt echt mee!

Pluspunten

• correct
  • snel
  • punctueel

Minpunten

• tot hiertoe nog geen

jeroen mutsemaker 28-08-2016 Via de website gekocht

msi gaming laptop apache pro 15,6 inc met ips

hallo coolblue,

dit is mijn positieve ervaring met jullie.
ik wist eerst mijn god niet welke msi ik moest halen, jullie bevolen deze aan maar ik twijfelde ben tog nog gaan kijken. ik was zweer tevreden over de specs, want ik heb zelf een sterke laptop nodig voor het monteren van videos. alleen mijn budget was 1200 euro dus ik was kei hard aan het twijfelen want hij koste 1250 en ik wist mijn god niet wat ips betekende, gelukkig was er een video dat jullie dat uitleggen dat is echt top van jullie veel mensen weten dat niet zoals ik hahaha maarja nu weet ik het. bijna in de laatste week moest ik een laptop halen maar ik was nog steeds aan het twijfelen over de gene die jullie aanboden maar op de moment dat ik genoeg geld had 1200 euro en een laptop wou uitkiezen. was hij heel toevallig in de aanbieding, ik super blij natuurlijk hahaha. heb ik tog de laptop kunnen halen die ik wou.de laptop is echt geweldig bedankt coolblue jullie zijn geweldig.

Pluspunten

• overzichtbaar
  • uitleg
  • snelle bezorging

Minpunten

• geen isje

Doeke 28-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop TomTom Navigatie

Snelle reactie en vlotte bezorging. Ook de voorwaarden zijn consumentvriendelijk. Een volgende keer opnieuw Coolblue.

Pluspunten

• vlotte levering
  • goede voorwaarden
  • betrouwbaar imago

Minpunten

• vooraf betalen

Tvw 28-08-2016 Via de website gekocht

betrouwbare online winkel

meerdere malen iets gekocht bij Coolblue in de online winkel. Keurige bevestiging van je bestelling en absoluut betrouwbare levering in keurige verpakking