Matthias Delecluyse 11-06-2021

Coolblue levert altijd wat ze beloven! Vaak een klein beetje duurder dan andere platformen, maar dit vertaalt zich dan ook in de service die op en top is!

Dirk 11-06-2021

Zeer uitgebreide keuze en super uitleg over de producten. Afhandeling en levering altijd correct en zeer snel.

capac 11-06-2021

Tweedekans (in nieuwstaat) monitor aangekocht bij Coolblue.be op 6 Juni 2021 - Type Eizo FlexScan EV3285-BK aan een mooie prijs van 978€. Product is 'in nieuwstaat'. Snelle levering van Coolblue (zoals altijd).
Bij uitpakken blijkt echter dat deze monitor in de rechterbovenhoek gebarsten is in de LCD... duidelijk defect....en dus niet bruikbaar. Dit is een product dat niet had mogen verkocht worden.
Onmiddellijk retour gestuurd en een klacht gestuurd naar Coolblue, met de vraag voor een oplossing.

Coolblue geeft 2 fouten toe :
- product was verkeerdelijk aangeboden (had aangeboden dienen te worden met 'zichtbare schade'
- tweedekans product had een te lage prijszetting (978€ was veel te laag).

Oplossingen die Coolblue aanreikte :
- Tegoedbon van 10€ op 8 Juni
- Tegoedbon van 25€ op 9 Juni
- Tegoedbon van 75€ op 10 Juni

Oplossing is mij ontoereikend. Coolblue maakt 2 fouten... , geeft fouten toen, echter neemt geen verantwoordelijkheid om de klant een degelijke oplossing te voorzien. Ik heb duidelijk gekozen voor deze Eizo FlexScan EV3285-BK monitor omwille van de specificaties & reviews. Ik kan deze monitor nu niet meer aanschaffen, tenzij ik zelf 271€ extra opleg doe. Het is door Coolblue's fout dat ik dit bedrag ZELF moet ophoesten.

Coolblue wil niet meer bijdragen dan 75€. (met de nadruk op WIL)... Als je als retailer 111 Miljoen € bedrijfswinst hebt in 2020, en er kan geen 271€ af...Tja...

Waarom moet de klant hier wéér de dupe van zijn van de fouten van deze retailer die gigantische winsten maakt?

Alles voor een glimlach is hun bedrijfsleuze...

Ik denk het niet.

Luc 11-06-2021

Supersnelle levering! Bestelling in de namiddag geplaatst, pakket binnen de 24 uur geleverd!

Jana P 10-06-2021

Van zodra ik de e-mail ontving van Coolblue dat mijn artikel weer voorradig was heb ik onmiddellijk mijn bestelling geplaatst. De dag erna werd mijn pakketje aan de deur geleverd; Ik weet niet wat ik nog meer moet vragen. Al jaren koop ik de nieuwste technologie bij Coolblue zodat ik mij geen zorgen hoef te maken over de bezorging of de kwaliteit van het product; alles is steeds perfect in orde!

Jo 10-06-2021

Alles is zeer duidelijk en alle voorwaarden/afspraken worden nageleefd, dus zeker een aanrader!

Mina 10-06-2021

Snelle en vriendelijke service.
Uitstekend geholpen geweest op de klantendienst!
Ik ga zeker nog bestellen!

Mario 10-06-2021

Overzichtelijke en vlot werkende website, correcte artikelomschrijving, vlotte verwerking van bestelling en levering op de aangevraagde datum.

Yannick Devry 10-06-2021

Aankoop zoldertrap, correct weergegeven en geleverd wat we besteld hadden. Ook goed verpakt. Levering iets later dan voorzien, maar hebben hiervan op voorhand een bericht gekregen. Top

ben smits 09-06-2021

accuraat in berichtgeving,op juiste tijd met product voor de deur en zet correcte prijs en vakkundige afhandeling

Ignace 09-06-2021

Snelle toegang tot winkel. Maar men had nagelaten te melden dat de laptop niét meer over een ethernet kaart beschikte, daar waar andere ontbrekende kenemerken wel werden vermeld. Een essentiële tekortkoming die tot een retour heeft geleid.
En dit had kunnen vermeden worden. Een volledig en consequent beheer van artikel masterdata is cruciaal voor een webshop!

Philippe 09-06-2021

Perfect op tijd en dag geleverd zoals gevraagd met respect voor de corona regels dus zeer tevreden over de levering en afhandeling van de goederen

Bvg 09-06-2021

Ik vind Coolblue geweldig. Zowel de winkel als de webwinkel. In de webwinkel maak ik zelf mijn keuze en het staat 's anderdaags aan mijn deur. In de winkel is het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam maar "dwingen" je om een bepaald product te kopen. Ook wanneer je een product terugbrengt blijft de glimlach.

Filip 09-06-2021

Gebruiksvriendelijke website, perfecte opvolging, stipte levering, en product zoals omschreven.

Sony camera 09-06-2021

Het is de dag erna geleverd, heel snel dus. Ookal is het pas om 22u besteld

manu 09-06-2021

snel, in orde. zoals verwacht. De doos was van goeie kwaliteit en aangenaam uitzicht. Producten snel en correct geleverd.

Michael 09-06-2021

20 minuutjes voor de levering telefoontje gekregen dat ze er bijna waren. De barbecue netjes tot op de eerste verdieping gebracht, en nog eventjes een korte uitleg over een eventuele retour.
Over de bbq zeer tevreden, snel in elkaar gezet en direct een steak op gebakken die heerlijk was.

Google Nest Protect - laagste prijs 09-06-2021

Coolblue verkocht dit artikel aan de laagste prijs.
Google Nest Protect is op zichzelf al geen goedkope rookmelder (tussen 100 en 130 euro/stuk).
Op veiligheid staat natuurlijk geen prijs, maar toch maakt Coolblue hierin ook nog eens het verschil.
De keuze is dan snel gemaakt.
'S namiddags besteld en de dag erna reeds geleverd.
Beter kan niet.
Dat is wat je van een webshop verwacht.
En nu maar hopen dat ze nooit afgaan. :-(

K.P. 09-06-2021

Ik hou van Coolblue. Ik heb daar bijna alles van mijn elektronische apparaten gekocht en de kwaliteit is super goed, de verzending is super snel en de klantenservice is onberispelijk met heel vriendelijke mensen. Ik heb deze week een iPhone 12 gekocht voor een heel goede prijs en ik ben super blij.

Geert VH 08-06-2021

Sublieme, snelle ervaring, vriendelijk en behulpzaam personeel, doen altijd net iets meer op gebied van shopervaring, winkeluitstraling, verpakking, verzending, ...

Patrick Van Robbroeck 08-06-2021

Een zeer snelle en correcte manier van werken , zeker met de meldingen dat alles onderweg is en afgeleverd. Gewoon een top service 👍👍👍

Mutti76 08-06-2021

Handige website, betalings gemak. Ruime keuze. Op zaterdag besteld en zondag geleverd

Stiévenart Marianne 08-06-2021

Omdat ze klantvriendelijk zijn en je op alle manieren willen helpen Want soms onmogelijk is toch gaan ze het eerst na en wimpelen je zomaar niet af

Niki 08-06-2021

gebruiksvriendelijk, vergelijking van verschillende modellen is heel handig, snelle levering.

Brent 08-06-2021

Altijd snelle levering en een super Klantendienst. De enige reden waarom ik geen 10 geef is omdat er toch wat meer beschermmateriaal in de verpakking zou mogen zitten. Verder niks aan te merken!