Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dolores 17-02-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Na eerst in de winkel goed advies te hebben gekregen heb ik later thuis het product besteld omdat ze het niet op voorraad hadden in de winkel. Erg blij met het advies en product

J.Kokje 17-02-2018 Via de website gekocht

Is ok

Alles is prima als je particulier besteld, volgende dag s' avonds thuis. Als je zakelijk besteld, dan heb je niks aan. Geen een winkelier heeft zin om tot 21.00 wachten op pakketje.

Marielle de haas 17-02-2018 Via de website gekocht

Super blij met service coolblue.

Na een negatieve ervaring met concurrent media markt. Die veel beloven maar weinig na komen. Heb ik mijn wasmachine besteld bij Coolblue. Wat een service. Besteld al snel een mailtje dat bestelling ontvangen was. Vervolgens was er steeds contact met coolblue via mail ,sms. Ze beloven en komen na de volgende dag werd de machine besteld. Een half uur van te voren een sms dat ze onderweg waren vervolgens een belletje van de bezorger. Wasmachine werd keurig afgeleverd uitgelegd en aangesloten door nette en aardige medewerkers. Oude machine werd meegenomen en ik kon eindelijk beginnen aan die eindeloze was.

Marcel 17-02-2018 Via de website gekocht

Beloofde compensatie en telefoontje niet gehad!

Bestelling op zaterdag middag werd echt niet zondag geleverd !!!! Maar woe pas ...en dat hoor je pas nadat je betaald hebt ! Dus gebelt ...en we zouden nog teruggebeld worden voor compensatie! Er wordt nog steeds reclame gemaakt voor deze service ! Nou ik was fan van coolblue maar ze zijn erg gezakt in klantvriendelijkheid

Officiele reactie van Coolblue 18-02-2018

Beste Marcel,

Onze oprechte excuses dat jouw bestelling pas woensdag is geleverd terwijl je de bestelling op een zaterdag hebt geplaatst. Wij balen enorm van de extreme vertraging! Natuurlijk kijken wij graag met jou mee naar een gepaste oplossing en compensatie.

Het is absoluut niet de bedoeling dat onze klanten zo lang wachten op hun bestelde producten. Wij willen zeker niet de verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen waarbij je zelf weer contact met ons diende op te nemen. Dit is niet de service die onze klanten van Coolblue gewend zijn.

Uiteraard willen wij jou alsnog voorzien van de beloofde compensatie. Graag zien wij jouw ordernummer met een korte toelichting in een e-mail tegemoet. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben betreft de levering en onze service, dan vernemen wij dit graag in de e-mail.

Winny 17-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Wat word beloofd word gedaan. Geweldige bezorgers zelf een presentje voor mijn zoontje. Alles netjes geïnstalleerd en de troep weer meegenomen. Duidelijke tips eb informatie.

Legeintje stephaan 17-02-2018 Via de website gekocht

Vlugge correcte levering door bekwame vriendelijke mensen

Gewoon even geprobeerd hoe het is met Coolblue en this uitstekend verlopen
Ben heel tevreden
Dank
Voor herhaling vatbaar

HugOKE 17-02-2018 Via de website gekocht

Time is money.

Op een tiental minuten een kruimeldief vergeleken, beslist, betaald en binnen 24 uur geleverd ... klaar. Een bezoek aan een winkel in de stad kost minstens een halve dag.
Het product voldoet bovendien prima.

R.Vreedenburgh 17-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering,fijn dat je weet hoe laat de levering is,vriendelijke jongemannen die de wasmachine plaatsten en de oude meenamen.

Michaela 17-02-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Volgens Kieskeurig een goede keus, zeer tevreden over bestelling en levering. Perfect op tijd en vriendelijke bezorgers!

Lotte 17-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Coolblue is zeer betrouwbaar + snelle levering en ze hebben zo veel mogelijkheden om te bestellen dus zeker hier bestellen

Cor Haaksman 17-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue zegt wat ie doet en doet wat ie zegt!

Duidelijke, snelle webshop. Goede vergelijkingsmogelijkheden. Eenvoudig en helder bestel-en betaalproces. Zeer stipte en heldere communicatie/berichtgeving over verzendproces. Uiterst vriendelijke en behulpzame, nette bezorgers met schone bus!

Jurian Buitink 17-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en een geweldige service

in de middag besteld en de volgende dag al binnen geweldig netjes verpakt zodat het product niet kan beschadigen

Wijnand 17-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue biedt TOPservice

In 2018 kocht ik een Samsung Gear3 Classic en een IPad 2017 bij Coolblue.nl. Zowel de smartwatch en de iPad werden binnen 30 dagen goedkoper op de website aangeboden. Coolblue stortte zonder problemen het prijsverschil terug op mijn rekening. Ik hoefde niet te overtuigen, alles werd snel afgehandeld en het geld stond 3 dagen later weer op mijn rekening. Dat noem ik nog eens service! Tot mijn spijt bieden de winkels in mijn regio dit klantvoordeel niet... 'Vroeger', was het zo dat je naar de winkel in de buurt ging omdat je de mensen kende en kocht op basis van een goed servicevertrouwen... In deze tijd doen internetwinkels zoals Coolblue het op dat vlak beter.

pbr59 17-02-2018 Via de website gekocht

boven verwachting

Heel snelle levering, uren eerder dan verwacht. Prijs is concurrerend, erg goed.
Ruime Keuze mogelijkheden op de website

rescue622 17-02-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd kopen met prima service

Een prima website , goede service vriendelijk te woord gestaan , snelle levering en gratis verzenden.

Michiel Ouwersloot 17-02-2018 Via de website gekocht

professionele service

Een gebruiker vriendelijke webshop met duidelijke review's en goede omschrijving wat het produkt precies kan en dat helpt enorm bij de keuze.

Hubert Eerdekens 17-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Goede informatie over de producten, Overzichtelijk aanbod. Gemakkelijk om te bestellen. En de dag erna geleverd, zoals beloofd.

Klaas 17-02-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle levering.

Coolblue levert zeer snel en heeft een grote sortering hoogwaardige producten. De service is uitstekend.

Riena 17-02-2018 Via de website gekocht

Mijn lach hebben jullie ??

Een hele blije nieuwe klant hebben jullie. Alles was perfect: het bestellen, betalen, leveringsdatum, tijden, bezorging en service

BoyK 17-02-2018 Via de website gekocht

The Best!!!

Ik heb al vele producten besteld bij Coolblue maar ik heb nog geen enkele keer een probleem ondervonden. De service is geweldig. Het bestellen gaat snel,de info over het product is gedetailleerd en correct en het wordt soms ondersteund door een video.
Mocht er onverhoopt zich een probleem voordoen dan wordt dit professioneel en adequaat opgelost, geen gezeur.
Ik ben erg tevreden.

R van der Huizen 17-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Mooi gasfornuis dat voldoet aan alle verwachtingen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle levering en aardige mensen die het apparaat binnen hebben afgeleverd

Herclau 17-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, niet duur en goede service!

Zeer duidelijke website, niet duur, snelle levering en een goede service! Deze site is zeker een aanrader!

Alistair 17-02-2018 Via de website gekocht

Quick delivery, poor product.

I bought a laptop from Coolblue, but sadly it was not the best of products. It started going wrong and freezing. I contacted Coolblue who said that they would replace it with another.
I sent the laptop back and waited for my replacement.......and waited......and waited, I then got an email saying that they didn't have a replacement and that they would give me my money back!
Great service coolblue....NOT!
Left me without a laptop, poor service, no contact, no apology!

Officiele reactie van Coolblue 18-02-2018

Hi Alirstair.

Than you for taking the time to write this review. We're very sorry for the inconvenience the lack of communication has caused regarding the request to swap your laptop with a brand new laptop.

When a broken product has been delivered, you can request to swap the product by utilizing our 30-day-return policy. When the returned product has arrived at our warehouse, we're able to provide you a new laptop if we still have the requested model in stock.

Without an order number we can't track what has caused the delay resulting in a refund. We're more than delighted to investigate this situation to provide you a definite answer with some form of compensation. Would you be able to send us your order number or return number with a brief summary of the situation in an email? You can send the email to the following address: geenglimlach@coolblue.nl.

We'll await your reply. If you have any other questions for us, please let us know in the email.

Kind regards,

Johan Kroes 16-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!! Boven verwagting. Bedankt !!

Zo als vermeld in de advertentie Prijs van 139,oo voor 101,00 Verpakking beschadigd maar inhoud compleet en alles nieuw.
Advertentie waargemaakt zo als was vermeld. Bedankt !!

Saartjeflip 16-02-2018 Via de website gekocht

Snel!

Mooie, duidelijke website met goede uitleg over de produkten en een geweldig snelle levering.
Handig dat ze je even bellen als ze in aantocht zijn.

W. de Jong 16-02-2018 Via de website gekocht

Coole service

Na de aflevering bleek dat de koelkast misschien niet geheel zou voldoen (lag aan mijn keuken - niet aan het product). Coolblue deed niet lastig en stelde voor om nog een ander model te sturen die wellicht wel zou passen. Een coole oplossing!

Margareth 16-02-2018 Via de website gekocht

Snel weer een nieuwe wasmachine

Prima en snel geleverd . Zeker aan te raden .werdt 3 trappen op bezorgd en oude werd meegenomen . Zeker aan te raden bij andere mensen

Marc 16-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service, tevreden klant!

De bestelling is uitstekend verlopen. Het betalen ging even mis door een fout van mezelf maar werd direct telefonisch door een medewerker van Coolblue opgelost.

Ben 16-02-2018 Via de website gekocht

Zoals het eigenlijk zou moeten

Een nieuwe wasmachine gekocht ,van bestelling tot afleveren alles correct.
De service bij het afleveren is helemaal perfect.
Een halfuur van te voren een berichtje dat ze er aan komen, en een kwartier voor tijd bellen ze dat ze er bijna zijn.(En dat klopt)..
Coolbleu is een bedrijf die weet hoe het hoort.
Mijn klandizie hebben ze voortaan.

MvB 16-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service, super tevreden.

Voor 13u besteld en dezelfde avond nog thuis. Ja, je betaald daar extra voor maar soms is het dat waard. Nette service, super tevreden.

Jan 16-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service.

Goed, snel en overzichtelijk op te zoeken, kijken en lezen wat anderen er van vinden, en hieruit een conclusie trekken.

Rob 16-02-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Tevreden met Coolblue, niet met product

Sneel levering van wasmachine (volgende dag). Je word netjes op de hoogte gehouden via een smsje en een kwartier voor aankomst word je gebeld. Wel jammer dat ik degene die de wasmachine afleverde zelf erop moest attenderen dat de wasmachine waterpas gezet moest worden (terwijl dit wel in zijn checklist stond EN hij daar al een vinkje bij had gezet) vandaar de 6, anders was het een 8 geweest.

John 16-02-2018 Via de website gekocht

Bestelling op maandagavond 23.00 uur

Harde schijf ging kapot op maandagavond dus een andere besteld bij Coolblue. Om 23.00 uur besteld en zoals aangegeven op de site dinsdag binnen om 13.00 uur. Klasse en gedaan zoals beloofd.

traptrede 16-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet wat er verteld wordt, 's avonds besteld en de volgende dag geleverd, zelfs op zaterdag.
Erg tevreden over deze service dus!

Frans van Zuiden 16-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig ervaring

De correcte behandeling bij bestellingen en aflevering van producten.
Bij telefonische navraag wordt men goed te woord gestaan.
Er wordt ook aangegeven wat men moet doen om alles een goed verlloop te geven.
Er is een echt persoonlijke en vriendelijke benadering van de klant.

Ton Hilversum 16-02-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en deskundig personeel

Het zoeken op de website was een makkie. Via vragen over de eisen die gesteld werden aan de wasmachine kwam er een perfecte keuze.
De aflevering en installatie volgens afspraak, inklusief afvoeren defecte machine, dit alles vergezeld met de beroemde glimlach.

Van Aalderen 16-02-2018 Via de website gekocht

Wat een vriendelijkheid en correcte behandeling

Dit is echt een web winkel die zijn afspraak na komt
Een dikke pluim zeer vriendelijke medewerkers die de klant tevreden willen stellen en met een vriendelijke lach en ze geven de service die wordt beloofd

pascal janssen 16-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service ,maar zijn ze ook klantvriendelijk

ik ben paar jaar klant van coolbleu , en ze hebben een ruime assortiment met bij ieder artikel de voordelen en nadelen erbij (daar heb ik echt veel aan)
telefonisch word je goed geholpen bij klachten ,maar ook bij vragen en advies over een product
ik ben zeer goed geholpen bij een keuze en advies over het product dat ik op het oog had ,deze heb ik toen besteld en dezelfde dag had ik het al in huis (wat een service)
je hebt hier ook ruime keuze voor het te verzenden van je bestelling
je kunt ook op verschillende manieren betalen
de product/prijs verhouding is zeer goed in balans bij coolbleu

Silvia steennis 16-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Super snelle levering, duidelijke tijdsbestek, nemen oude apparaat mee, aardige jongens die het leveren weten ook nog iets te vertellen over het gekochte apparaat. Gewoon super echt aan te raden!

Sharita 16-02-2018 Via de website gekocht

een voorbeeld voor andere online winkels

Bestelling was zeer nauwkeurig opgenomen. van A tot eind kon je alles volgen.je kreeg melding wanneer ze kwamen en waar ze eventueel geleverd hebben. Plus een bedankt kaart op de doos voor de buren. Hoe geweldig kan je zijn!!!

Riet 16-02-2018 Via de website gekocht

Goede winkel, goede service, goede afspraken en konen deze ook goed na.
Inmiddels al diverse artikelen gekocht.
Heel tevreden

Marja karregat 16-02-2018 Via de website gekocht

De site is goed te volgen,bestelling was de volgende dag al binnen.
Ik zal de volgende keer weer kijken bij jullie als ik iets nodig heb

Corrie 16-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Correcte benadering perfecte afhandeling.

De ontvangst in de winkel was heel vriendelijk de medewerkers beantwoorden mijn vragen uiterst correct lieten aan een gelijke wasmachine zien hoe de bediening werkte en de wasmachine werd gratis geplaatst aangesloten en de oude ook gratis meegenomen

Petra Harland 16-02-2018 Via de website gekocht

top service dikke 10

ja echt top service hoor in de avond besteld volgende ochtend half 9 bezorgd...ook de mails de smsjes en het belletje dat jullie onderweg waren super goed geregeld. Onze volgende aankoop is zeker bij jullie.... en ook niet te vergeten super aardige bezorgers...onze volgende aankoop is zeker bij jullie...en we zijn super blij met onze nieuwe afwasmachine...en dikke vette 10 voor jullie ga zo door !!!

Frank 16-02-2018 Via de website gekocht

Prima product en supersnelle levering

Bestelling via de website verliep zeer soepel. Het productprogramma is zeer uitgebreid. En het product werd voor een gering bedrag nog supersnel geleverd op dezelfde dag! Wat wil je nog meer.

Jacob Schipper 16-02-2018 Via de website gekocht

Veilig verpakt en snel

Je krijgt wat je ziet - in dit geval een tweede kans switch. Prima herverpakt. Voor wat minder geld een goed product verkregen!

Lord Francis 16-02-2018 Via de website gekocht

Marktplaats? Nieuw & garantie bij COOLBLUE: direct in huis!

Ze hebben een zéér breed assortiment, prima prijzen (ik koop daarom niet eens 2e hands meer!) je krijgt het vrijwel 100% zeker al de volgende dag geleverd. En gaat er bij hoge uitzondering iets mis dan lossen ze het prima en klantvriendelijk voor je op (met goedmakertje als dat terecht is!)

Gewoon COOL, ik voel me daar nooit BLUE ;)

Edwin 16-02-2018 Via de website gekocht

Dat ging toch rap en goed!

Soms gaat er bij een aankoop wel eens iets mis maar deze keer was er niks mis mee! Informatie, prijs, aanschaf en levering waren correct en verliepen uitstekend! Chapeau!

Marieke 16-02-2018 Via de website gekocht

Goede producten met snelle levering

Wij wilde graag een loopband met snelle levering. Dat biedt coolblue! Volgende dag netjes thuis gelevert op de plek waar hij moest staan!

Eva 16-02-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede service

Snelle, goede service! Coolblue houdt je goed op de hoogte van je betelling/ levering via mail en SMS. De bezorgers bellen wanneer ze bijna bij je adres zijn. Producten goed afgeleverd en de bezorgers installeren je bestelde apparatuur.