Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Miskleun Klantenservice 26-12-2016 Via de website gekocht

Geen cash back op Tweede kans

Mijn gewenste gsm was niet meer op voorraad. Wel een Tweede kans. Weinig goedkoper dan een nieuw toestel. Gsm werd als nieuw aangeprijst. Heb over de actie met de klantenservice gebeld. Mij werd verteld dat de cash back actie van Sony gewoon geldig is.
Toestel gekocht en bij de invoer van de benodigde gegevens heb ik de actievoorwaarden gecheckt en toen bleek dat tweedehands artikelen - ook van erkende winkels - niet geaccepteerd worden. Dus maar gauw de gsm geretourneerd.
Vreemd is ook dat de Tweede keus slechts €25 goedkoper was terwijl de cash back actie €100 oplevert. Geen beste beurt van Cool Blue

Officiele reactie van Coolblue 27-12-2016

Hallo,

Ontzettend slordig van ons. Sorry hiervoor. Cashbackacties gelden altijd - zonder uitzondering - op nieuwe producten. Dit had de betreffende collega moeten weten. Graag willen wij uw ordernummer ontvangen op: geenglimlach@coolblue.nl. We zullen dan proberen te achterhalen welke medewerker u heeft gesproken zodat wij haar of hem een opfrissingcursus kunnen geven.

Marco 26-12-2016 Via de website gekocht

Helder, makkelijk en snel

Heldere manier van zoeken waarna je makkelijk producten kan vergelijken en ervaringen van anderen kan lezen en na bestelling wordt je product snel bezorgd terwijl je van iedere stap in het bezorgproces op de hoogte wordt gehouden. Zo hoort online winkelen naar mijn mening te zijn!

Gerri 26-12-2016 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, correct

Coolblue hanteert hele goed prijs/kwaliteitverhoudingen. De bestelprocedure gaat snel en de aflevering gebeurt door een goed en gedegen postbestelbedrijf. De verpakking is altijd goed afgewerkt, en artikelen zijn met de nodige zorgvuldigheid ingepakt. De communicatie voor contact is heel laagdrempelig. En gratis en voor niets is de humor die Coolblue hanteert. Dat maakt je dag ècht helemaal goed.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Snelle levering
  • Goede aftersale

George Leenders 26-12-2016 Via de website gekocht

Snel en klantgericht

Site is zeer overzichtelijk en er is in veel gevallen alles op voorraad. Eind vd middag op vrijdag besteld en zaterdagmiddag al in mijn postbus.
Daarna op zaterdag nog overleg gehad over het product en perfect geholpen door Coolblue.

Pluspunten

• Voorraad
  • Goede aftersales
  • Snelle levering

Coolblue 26-12-2016 Via de website gekocht

Nu zes keer iest gekocht bij Coolblue

Nu zes keer producten besteld en één keer fout product, en werd direct geregeld en geld retour gekregen. Ben bezig met de aanschaf van nieuwe computer en zal mij niet verbazen als ik deze ook bij Coolblue ga bestellen.

Pluspunten

• Snel
  • Vriendelijke personeel in winkel
  • En ook aan de telefoon
  • Betrouwbaar

Fam Plieger 26-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast Etna

Jammer dat Coolblue niet de juiste order heeft aangemaakt, zodat de koelkast niet de volgende dag werd bezorgd, zoals afgesproken, maar nóg een dag later, terwijl je er tijd voor vrijmaakt en het zo nodig hebt. Tijdsvak klopte dus van geen kanten, maar dat kwam, omdat het bedrijf dat de koelkast moest vervoeren niet de juiste code had doorgekregen van Coolblue, waardoor dit bedrijf, intern, alles weer moest gaan veranderen .... heel jammer, vooral ook, omdat er in het verleden wel goede ervaringen zijn geweest met Coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 27-12-2016

Hallo meneer/mevrouw Plieger,

Dit is zeker onwenselijk, ook van onze kant. Natuurlijk maken wij ook fouten, we zijn niet perfect. Echter graag willen we uw ordernummer ontvangen zodat we de casus kunnen bekijken. U kunt hiervoor het ordernummer en een kleine uitleg doorsturen naar: geenglimlach@coolblue.nl. We gaan er dan mee aan de slag. Sorry voor het ongemak en de vertraging.

P H 26-12-2016 Via de website gekocht

levering waardeloos. service erna idem!

op coolblue.NL een mooie bosch warmtepomp droger besteld. kreeg je nog een stoomgenertor bij kado twv €150! dus bestellen. komt de bezorging het apparaat brengen, spreken ze amper nederlands. Vreemd niet? dus gevraagd om waterafvoer op riool aan te sluiten. ok doen we. vraag ik nog waar is mijn stoomgenerator? weten van niks! blijkt dat dit alleen geldig is voor .NL en ik dacht dat ik bij .BE besteld had omdat ik ook in B woon!
ik de pest in, maar toch snel effe een was drogen. ga ik na drogen kijken ligt hele bijkeuken vol water!! Hadden de l.ll.n de afvoer verkeerd aangesloten!
ik bellen. dit kon pas de volgende dag, waarbij ik verwezen werd naar de bezorgafdeling. En laat die nu in .NL zitten?!?!?? snap jij het nog?
weer dag later of ik een foto van de machine en schade kon maken. Duhhhhh heb natuurlijk de bende opgeruimd en de afvoer zelf op de juiste manier aangesloten. Voor zover de foto's dus. aangezien men foto's MOET hebben om schadebepaling en vergoeding op te maken is dit dus zoverre de service van de geweldige COOLBLUE(ers). meteen de 1e en laatste keer dat ik daar iets gekocht heb.

Gijs 26-12-2016 Via de website gekocht

Vaatwasman

overzichtelijke en uitgebreide website, supersnelle en nette levering (de belofte:voor middernacht besteld, volgende dag in huis maken ze echt waar).
Gewoon helemaal top!

rvh 26-12-2016 Via de website gekocht

Goede opschuimer voor heerlijke cappuccino's

Heerlijke kop koffie, goede temperatuur en in combinatie met de melkopschuimer (die snel een fantastische schuimlaag fabriceert) een excellent apparaat dat ook nog eens goed staat op je aanrecht. Snelle levering, goede service en een gebruiksvriendelijke website, top!!

R. 26-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue bood de Creusetpan het goedkoopst aan. Volgende dag al in huis. Duidelijke communicatie over tijdstip van levering.

Henk 26-12-2016 Via de website gekocht

Review

Ook deze keer heb ik voor een bestelling bij Cool Blue gekozen. De vorige keer was het ook zeer goed bevallen. Een snelle levering zelfs mogelijk op dezelfde dag thuisbezorgd en de prijzen zijn ook scherp. Uiteraard zoek je op het internet naar de laagste prijs en dat was in dit geval ook zo bij het tablet dat ik nu zocht. Cool Blue is een sterke concurrent geworden ten opzicht van een hoop andere bekende online winkels.

J. B. 25-12-2016 Via de website gekocht

Sporthorloge

Ik heb veel gehad aan de uitgebreide beschrijving op de website. Daardoor kon ik een goede keuze maken. De prijs-kwaliteitverhouding is goed en de levering was op tijd. Ik heb al vaker bij Coolblue gekocht en ben altijd tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Rudmer 25-12-2016 Via de website gekocht

ik moet gewoon eerlijk zijn..

Het is gewoon waar, Coolblue is de allerfijnste webwinkel van het hele internet. Snelle levering, goedkoopste prijs, perfecte service en ook nog met humor. Ik ben fan.

Marco 25-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling CoolBlue

Duidelijke en overzichtelijke website. Makkelijk en snel navigeren naar juiste product. Snel besteld met account. Levering de volgende dag met duidelijke email waarin je op de hoogte wordt gehouden van de bestelling. Sporthorloge besteld netjes voor kerst in welbekend blauwe doos geleverd!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten
  • Goed contact via email

Minpunten

• Nog geen ontdekt

jeevee 25-12-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle levering,

Groot arssortiment, gebruiksvriendelijke site, goede afhandeling en een snelle levering
vandaag besteld morgen in huis zelfs in deze drukke kerst tijd!

Pluspunten

• groot assortiment
  • snelle levering

jan jurgens 25-12-2016 Via de website gekocht

jan jurgens

100% wat ik ervan vind. bij coolblue heb ik GELUKKIG nog geen miskoop gedaan zoals bij alternate .nl en t mer HP...... ik hoop dan ook van ganser harte dat de after sales bij coolblue topklasse is.HP en alternate zijn n nul komma nul waard. t produkt werkt perfect,en de verpakking van coolblue is ook top.ik geef geen 10 maar n 9+ en n aanbeveling om er spullen te kopen zonder gedoe.

Evert 25-12-2016 Via de website gekocht

Snel /goed /goedkoop

Duidelijk omschreven website met een goede keuze waarvan je de artikelen snel kan selecteren. Goede prijsverhouding en wat ze beloven komen ze na.

jean marie 25-12-2016 Via de website gekocht

altijd prima

zeer goede webwinkel , snelle levering , goeie prijzen , uitstekende verpakking , ruim assortiment .

Pluspunten

• levering
  • verpakking
  • webwinkel

Minpunten

• geen nederlandstalige handlleiding

Jos 25-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Duidelijke en overzichtelijke webwinkel met veel keuze aan groot assortiment producten. Super snelle levering en altijd een leuke verrassing in wat voor een doos het cadeautje wordt geleverd. Mijn zoon heeft er altijd plezier van

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijk
  • Scherpe aanbiedingen

Johan 25-12-2016 Via de website gekocht

handige lange kabel

Doordat de kabel 2m is kan je werken terwijl de ipad insteekt.
Nu is er geen slijtage omdat de kabel vrij kan liggen en niet voortdurend onder een hoek gespannen is, ideaal.

Pluspunten

• lengte
  • gebruiksgemak
  • prijs t.o.v. 1m kabel

AM 25-12-2016

Smarth Phone

Super dat de levering de dag erna er al is ookal heb je dag ervoor zeer laat besteld, maar ook de website is zeer gebruiksvriendelijk.
Ik ga nog meer bestellen via CoolBlue, zeer makkelijk!

r claessen 25-12-2016 Via de website gekocht

geen

webwinkel mooi overzichtelijk, klantvriendelijk ingedeeld met makkelijk zoeken, zelfs voor oudere generatie,. prijzen zijn prima en tevens de levering.

Piet 25-12-2016

stofzuiger

Dit is een webshop waar je blindelings op kunt vertrouwen wat ze beloven komen ze ook na.
Het bevalt me prima. En is zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• bijzonder goeg
  • Betrouwbaar

Ellen van S. 25-12-2016 Via de website gekocht

Op alle gebieden helemaal oké!

Het assortiment is erg groot, de omschrijving vrijwel altijd heel duidelijk. En als ik iets wil weten wat ik niet op de site kan vinden, stuur ik een app. Snel en duidelijk antwoord volgt altijd. En ik ben dol op het Cool Blue gevoel voor humor.

Pluspunten

• betrouwbaarheid
  • snelheid

Minpunten

• soms zijn de prijzen net niet concurrerend.

Fitz 25-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed!

Coolblue heeft ons perfect geholpen. We hebben een TV besteld rond de klok van 23.00 en de volgende dag was die al netjes in huis. Netjes verpakt en we werden goed op de hoogte gehouden van de verzending. Bij de betaling ging iets mis (vanwege betaling via tablet), maar ik kon gewoon in de avond bellen en de medewerkers had het direct verholpen. Tip: betaal niet via tablet, dat kan misgaan.

Pluspunten

• Snel
  • Klantenservice in de avond bereikbaar
  • Product in goede staat

willem oosterhof 25-12-2016 Via de website gekocht

Oled TV gekocht bij Coolblue

Ik heb deze Oled televisie bij coolblue gekocht ondanks het feit dat ik dezelfde tv bij een andere aanbieder voor €200,00 goedkoper kon kopen. De redenen hiervoor waren de positieve ervaringen die ik eerder had met Coolblue. Ik heb de tv aangeschaft via de klantenservice omdat ik de tv beslist op vrijdag thuis geleverd wilde hebben en alleen maar op de woensdag ervoor. Dat gaf geen enkel probleem, de klantenservice was behulpzaam. De dag voor de levering werd aangegeven dat ik de TV kon verwachten tussen 10.00 uur en 13.00 uur. En door het trackingsysteem kun je precies volgen waar je bestelling onderweg is. Keurig afgeleverd binnen de aangegeven tijd.

Pluspunten

• klantenservice
  • website
  • trackingsysteem

joyce 25-12-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide webshop met groot assotiment en snelle levering

snelle nette afhandeling van contract en levering. bezorgafspraak snel mogelijk en bezorger was op tijd. zelfs te vroeg. Website in chrome liep niet goed. Je kon niet kiezen uit de verschillende pakketten bij een abonnement dit werkte gewoon niet. In explorer wel

Pluspunten

• snelle levering
  • Snel gebeld voor meer info

Minpunten

• wachttijd ivm nummerbehoud duurde 3 werkdageen
  • website werkt in chrome niet lekker

Pjotr 25-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe laptop

Mooie aanbieding van Acer Aspire, besteld en keurig op tijd geleverd. Jammer dat jullie je spullen met PostNL versturen. Men geeft niet aan hoe laat de bezorging plaatsvindt, kortom de hele dag thuisblijven om 's avonds om 7 uur het pakket in ontvangst te nemen.

Henk 25-12-2016 Via de website gekocht

Klare taal

Ik ben vooral blij met de taal van Coolblue. Normale taal. Geen dikdoenerij. Geen jargon. Geen vaagspraak. Origineel en met een vrolijke toon. Ik ben daar zo positief over ik bijna gesolliciteerd had op de vacature PR-specialist. Maar ja, ik ben 63, en ik heb een goeie baan, dus ...

G Geuzinge 25-12-2016 Via de website gekocht

coolbleu heeft mij zeer goed geholpen.

Goede en snelle levering de ene dag s'avonds besteld en smorgens al geleverd zou het zo weer doen kortom een goed bedrijf.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed geholpen aan de telefoon

Ria 25-12-2016 Via de website gekocht

zelfs op zondag kan je bestellen

Op zondag besteld, 's maandags bezorgd. Perfect dat je aan kan geven of je een avondlevering wil. Waar kan je iets op zondag bestellen? Uitmuntende service van Coolblue

Pluspunten

• snelle levering
  • uitgebreide artikelomschrijving

Leo Altorf 25-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal top

Een goed overzichtelijke site, en is ook makkelijk met de bestellingen en alles is top , het contact en de nazorg is helemaal top.

floris 25-12-2016 Via de website gekocht

coolblue fijne winkel

vind de webshop lekker makkelijk,
alles is goed te vinden, ook revieuws goed te lezen, zowel goede als slechte revieuws.
en alles is snel geleverd.

Philippe 25-12-2016

Coolblue, klassebak!

Hallo,
Recent heb ik enkele aankopen gedaan bij Coolblue en ik moet het van mijn hart: wat een klassebakken die hier werken. Heb je een vraag? Ze geven je onmiddellijk een antwoord. Wil je een pakje bestellen en heb je het snel nodig? Ze leveren overal en direct. Het moment dat ik het pakje ging afhalen en een helder blauwe doos overhandigd kreeg, moest ik even lachen in mezelf. Toen ik de doos van naderbij bekeek moest ik glimlachen. Er staan zelfs trainingsoefeningen op de doos, hahaha, hoe geweldig?

Het zit in de details, en o wat zitten die goed bij Coolblue! Fijne kerst aan iedereen die zich elke dag inzet om het leven van iedereen warmer en aangenamer te maken.

Mvg,

Philippe, een trotste klant!

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Snel en correct bezorgd
  • Overzichtelijke website
  • Scherpe prijzen!
  • Niet zomaar een doos, maar een geweldig pakje!

Amanda 25-12-2016 Via de website gekocht

Beste webshop voor elektronica

Ik koop al mijn elektronica bij Coolblue. Het assortiment, de communicatie en de 'huisregels' geven mij een goed en vertrouwd gevoel. Als je iets wil terugsturen, doen ze helemaal niet moeilijk. Je kan soms gewoon de simpelste vragen stellen en ze geven een goed antwoord. Dit is niet het eerste product wat ik hier koop en zeker ook niet de laatste.

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk
  • retourneren
  • Klantvriendelijk
  • groot assortiment

Minpunten

• Leuke dingen zijn snel uitverkocht :p

Floor 25-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Alleen maar goede ervaringen met Coolblue. Heb er verschillende dingen gekocht. Goede prijs, snelle levering. Vriend kocht er een tv met een probleem. Kreeg meteen een nieuwe, zonder gezeur en met excuses voor de kapotte. Topzaak.

Guy 25-12-2016 Via de website gekocht

Bestellingen

Zoals steeds een snelle service,
Accurate levering, en een zeer ruim assortiment. Bestel al jaren bij coolbleu

Pluspunten

• Snel
  • Volgens afspraak

Peter 25-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Snelle en betrouwbare levering ondanks kerstdrukte! Kon het product voortdurend volgen. Ook de weg vinden in de webwinkel ging prima Dank.

J. Weeber 25-12-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk.

Ik winkel vooral via de website, hoewel ik producten ook wel eens afhaal (Groningen). De website is zeer duidelijk van opzet. Vooral de vele reviews spreken mij aan, temeer omdat reviews die wat minder positief zijn ook gewoon worden geplaatst. Hier en daar kan het assortiment nog wat uitgebreider, maar daar staan dan weer goede aanbiedingen tegenover. De levering is snel en je krijgt bovendien op de afleverdag nog mail ook van PostNL tussen welke uren het product wordt afgeleverd. Keurig dus.
De fysieke winkel is goed georganiseerd. Men weet waar men over praat. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kunt ook op de website bestellen en het vervolgens in de winkel komen ophalen. Dat gaat ook lekker vlot. Ervaring met service, in de zin van kapotte apparaten heb ik niet. Positief daaraan is uiteraard dat al mijn gekochte apparaten het nog doen ;-)

Pluspunten

• Uitgebreide website
  • Eenvoudige bestelprocedure
  • Snelle levering
  • Kundig en vriendelijk personeel

Toon 25-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop panserglas voor tablet.

Op de site vond ik een duidelijke omschrijving,zodat ik zeker wist dat het dit het artikel was wat ik zocht.
En zeer snelle levering,'s middags om 17.00 besteld en volgende dag om 08.10 geleverd.
Goed verpakt zodat er geen beschadeging kan optreden.
Coolblue is echt een aanrader .

Pluspunten

• Gezochte artikel makelijk te vinden.
  • Duidelijke omschrijving van het product
  • Snelle levering

Mary 25-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Arazer laptop

De laptop van mijn keuze was in de winkel niet meer leverbaar. Direct op de site van coolblue gekeken en was leverbaar. Laat in de middag besteld en de volgende dag al in huis. Kreeg gelijk een mail ter bevestiging en het pakket was goed te volgen via bijgevoegde link. Helemaal top dus.

M.Korte 24-12-2016 Via de website gekocht

levering wasdroger

Ik heb 's avonds een wasdroger voor mijn ouders besteld. De volgende morgen werd deze iets vroeger dan de afspraak was, geleverd. Je kunt de bezorgtijd lezen op je mail.
Je krijgt een half uur voor levering een smsje en een kwartier voor levering een telefoontje van de chauffeur.
Vriendelijke en behulpzame chauffeurs, nemen de oude droger en verpakking mee! Mooie droger die werkt als een tierelier. Voldoet aan beschrijving op website. Beslist een aanbeveling om hier iets te bestellen/kopen.

HvB 24-12-2016 Via de website gekocht

Service en retourbeleid?

Leveringen supersnel, zware artikelen worden geplaatst en aangesloten zodat deze werken en goed staan! Bij retouren geen gezeur en geld binnen een week weer op je rekening. Tot nu toe 3 ervaringen en alle top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vakkundig personeel

Minpunten

• Niet ervaren

Jolijn 24-12-2016 Via de website gekocht

Échte service!

Je zou het niet verwachten van zo'n groot bedrijf, maar de service is écht heel goed!
Chapeau! En bedankt!

Pluspunten

• Snel
  • Service gericht
  • Goedkoop
  • Thuis bezorgd, naar boven getild en aangesloten
  • Vriendelijke bezorging

Dirkje 24-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden over mijn bestelling bij COOLBLUE

savonds om 23:00 uur mijn samsung tv besteld volgende dag om 14:00 in huis. Netjes afgeleverd in huis! netjes verpakt, ook op de hoogte gehouden hoe laat mijn tv bezorgd zou worden! een mail ontvangen van Coolblue met tips voor mijn nieuwe tv erg handig, kortom ik ben zeer tevreden over Coolblue

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service
  • netjes in huis bezorgd

Minpunten

• niet

John 24-12-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen en vlotte levering!

Hele goede ervaringen met Coolblue. Twijfelde tussen 2 merken. Via whatsapp werden mijn vragen vriendelijk, snel en afdoende beantwoord, zodat de keuze dankzij die informatie uiteindelijk niet zo moeilijk meer was. Vlotte levering, de volgende dag -zaterdagmorgen- mijn speakers al in huis. Een keus ook, waarvan ik tot nu toe beslist geen spijt heb, voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Toen na het weekend de prijs gezakt was, bood Coolblue mij spontaan aan het prijsverschil terug te betalen. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk.

Pluspunten

• 100% te vertrouwen
  • Heel klantvriendelijk
  • Concurrerend qua prijs
  • Vlotte afhandeling

Piet 24-12-2016 Via de website gekocht

snelle service

's avonds wasmachine besteld, de volgende ochtend in huis. Gebracht met eigen besteldienst; naar boven gebracht en oude machine gratis meegenomen. Je wordt tijdig op de hoogte gebracht van de bezorgtijd. Vriendelijke chauffeurs! echt perfect!

Pluspunten

• supersnel
  • uitstekende bezorgdienst

Carla61 24-12-2016 Via de website gekocht

Carla61

Ik heb al vaker bestellingen gedaan bij Coolblue, steeds stipt op tijd geleverd. De site vind ik duidelijk en zeer gebruiksvriendelijk. Ook erg aantrekkelijk zijn de zgn. tweedekansjes als deze aangegeven staan bij het artikel van je keuze

Pluspunten

• duidelijke site
  • prijzen

Laluca 24-12-2016 Via de website gekocht

Topper van een webshop!

In de week voor kerstmis 3 bestellingen geplaatst. Alle 3 de volgende dag zoals afgesproken geleverd, alles keurig netjes verpakt. Coolblue doet wat het beloofd en dat verdiend een dikke 10!

Pluspunten

• Op voorraad is ook echt op voorraad
  • Supersnelle levering
  • Een 10 voor het verpakken
  • Prijstechnisch in orde
  • Klantvriendelijke servicedesk

Minpunten

• Helemaal niets!

m 24-12-2016 Via de website gekocht

snel en accuraat

duidelijke omschrijving van het product; vooraf heldere info over de bezorgdag; in de praktijk ook prima informatie over tijdstip dat het product opgehaald kon worden. En bovenal: levering van het juiste product!