Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerrit van Lent 22-12-2016 Via de website gekocht

koffiezet apparaat

goede prijs
snel geleverd
duidelijke site
opgezocht via google en door vrienden goede verhalen over gehoord

Pluspunten

• prijs
  • levering
  • duidelijke site

Minpunten

• somige vragen hier onduidelijk

Hans 22-12-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle, goede service

Bij het zoeken naar een nieuwe wasmachine konden we op de site van Coolblue zeer goede en bruikbare informatie vinden. Aangezien ook de prijs ons erg aansprak hebben we gekozen voor dit bedrijf. Vervolgens via een aantal mails en telefoontjes op de hoogte gehouden van de aflevering, die de volgende dag al plaatsvond. Uiterst snel en door vriendelijke medewerkers geinstalleerd. Prima ervaring!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • vriendelijke mensen

paul wouters 22-12-2016 Via de website gekocht

klantvriendelijk en correct

eenvoudige te bestellen, snelle terugmelding van status en correcte levering.
duidelijke productspecificaties.

Tom 22-12-2016 Via de website gekocht

Verkeerde product, Geen probleem!

Tijdens de bestelling een combinatie pakket gekozen. helaas ging er daarna iets fout, waardoor ik het verkeerde pakket kreeg. dit had ik kunnen zien in de order, maar ik was niet zo scherp. na een whatsapje savonds op de bank naar coolbleu kreeg ik de volgende dag netjes alle retourformulieren in mijn mail. na het verkeerde artiekel teruggestuurd te hebben binnen 3 dagen het juiste artikel in huis! Fijn!

Pluspunten

• Makkelijke communicatie (whatsapp, mail)
  • Geen gedoe, gewoon regelen

Minpunten

• jammer van het doorgelinkte artikel

Tevreden Klant 22-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon zoals je wilt

Een webwinkel met ontzettend uitgebreid aanbod, een hulpkeuze in wat je nodig (denkt) te hebben, tegen scherpe prijzen.

Pluspunten

• Simpel, maar goed advies
  • Snelle Levering
  • Goede Prijzen
  • Uitgebreid Aanbod

INEKE 22-12-2016 Via de website gekocht

MAKKELIJK EN SNEL ZONDER EXTRA KOSTEN!

MAKKELIJK WINKELEN EN NORMALE PRIJZEN. HANDIG ALS JE NIET VEEL TIJD HEBT OM TE SHOPPEN! BEVEEL HET AAN!!

Kristof 22-12-2016 Via de website gekocht

Eenvoud in het algemeen

Goede service! Een heel ruim gamma aan producten! Het is altijd interessant de website een paar keer per week te bekijken.

lies kuijpers 22-12-2016 Via de website gekocht

nieuwe gsm

snelle service en snel geleverd.
ben heel blij met de samsung J5 2016.
prettige voortzetting doe zo voort!!!

Peter 22-12-2016 Via de website gekocht

Levertermijn niet gehaald

Het is een uitdaging om tijdens de kerstperiode de belofte van "voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis" waar te maken. Maar op 19 december midden op de dag bestellen en op 22 december in de middag afleveren, rekt de belofte te veel op. Vooral als het verzoek voor feedback eerder binnen is dan de zending zelf. Niet blij met deze zending, wel tevreden over CoolBLue.

Pluspunten

• Bestelgemak

Minpunten

• Duur van deze levering

Officiele reactie van Coolblue 22-12-2016

Beste Peter,

Bedankt voor je review. Wat naar dat het zo lang duurde voordat jouw bestelling bij je binnen was! We kunnen ons voorstellen dat dit, ook juist zo net voor kerst, extra zuur is. Zeker als je dan ook al een reviewverzoek ontvangt terwijl je nog niets in handen hebt. Als er nog iets is dat we voor je kunnen betekenen, vernemen we dit graag. Je kunt in dat geval een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl sturen onder vermelding van het ordernummer.

Met vriendelijke groeten,

Munstergelaen 22-12-2016 Via de website gekocht

Munstergelaen

Super snelle levering van het tablet met accessoires. Zeer gunstige prijs. Helemaal top.
Ik zou zo weer een bestelling doen en zeer zeker Coolblue aanbevelen bij anderen.

Charlotte 22-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden over telefoonhoes!

Heel overzichtelijk, veel op te vinden, snelle levering, leuk dat ze een mail sturen vanaf wanneer het in de ophaalshop te vinden is, goede service, TOP TOP TOP!!!

Just Me 22-12-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Het betreft de aankoop van een wasmachine. De filtermogelijkheden op de site zijn erg goed en het bestelproces is simpel. Ze komen hun afspraken na en houden je continue goed op de hoogte van het bezorgproces. Je krijgt netjes bericht als de bezorger onderweg is en ze bellen netjes een kwartier van te voren. Keurig afgeleverd op zolder en de oude apparatuur meegenomen.

Apparaat wordt geplaatst, aangesloten en getest. Al met al prima service.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Makkelijk filteren
  • Makkelijk bestelproces
  • Goede bezorging
  • Goede communicatie

Minpunten

• Geen mogelijkheid te betalen bij aflevering

E. Ha 22-12-2016 Via de website gekocht

erg goede service

Mijn pakketje was goed verpakt en op de juiste datum afgeleverd. Ook was het handig dat ik bij elke stap van de transport van mijn pakje een e-mail kreeg met een update van waar hij op dat moment was en wanneer ik hem kon verwachten.

Pluspunten

• Goede service
  • Goed verpakt

hilde 22-12-2016 Via de website gekocht

snel, betrouwbaar en grappig

Coolblue heeft een ruim assortiment, ze leveren altijd snel en wij moeten altijd erg lachen om de creativiteit.

Arjan Zander 22-12-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Onze stofzuiger ging na vele jaren helaas kapot. 's avonds een nieuwe Miele stofzuiger besteld bij Coolblue en de volgende ochtend om 8uur al geleverd.
Zeer tevreden en zeker een aanrader!

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • snel geleverd

Denise 22-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf! 100% aan te raden

We kochten eerder vaak bij bol.com maar hier veel meer expertise, keuze en even duur of goedkoper. Snelle levering, bereikbaar via de app voor vragen en er wordt goede hulp aangeboden. Ik weet geen reden om ergens anders te bestellen!

Pluspunten

• Expertise
  • Snelheid levering

Jacco 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Prima webshop, met de uitgebreide zoekfilters hadden we snel de zoekresultaten beperkt tot 2 resultaten en toen was de keuze makkelijk. Minder dan een uur bezig voor m'n aankoop.

CoolBlue heeft slimme marketing dus ik ben gelijk kritisch over de kwaliteit. Bedrijven als Apple hebben ook hele slimme marketing terwijl ze teveel rekenen voor slechte producten.

De koffiemachine die we kochten valt echter tegen, hij heeft geen waterreservoir zoals we dachten. Dus je moet alsnog gewoon zelf water en een koffiefilter erin doen

Pluspunten

• snel
  • zoekfilters

Minpunten

• marketing

Jeroen 22-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service :)

Geen op of aanmerkingen! Snelle service, vriendelijke service en de verpakkingen zitten altijd netjes in elkaar.

Elsy 22-12-2016 Via de website gekocht

Fijne webshop

Overzichtelijke website. Wat ik vooral handig vind is dat ze bij een artikel extra accessoires of combinaties laten zien. Altijd snel bezorgd en je wordt goed op de hoogte gehouden van waar je pakket is. Ook via social media bv. twitter of facebook krijg je altijd snel antwoord. Artikelen retour sturen is geen enkel probleem. En dan natuurlijk de grappige filmpjes en advertenties waar ik altijd weer naar uitkijk

Pluspunten

• overzichtelijk
  • snelle bezorging
  • snel antwoord bij vragen
  • eenvoudig retourneren
  • mooie/leuke verpakking

Pascal 22-12-2016 Via de website gekocht

Blender

Coolblue had een leuke aktie voor de Philips Blender, deze gemakkelijk besteld en kunnen betalen via iDeal. En de dag erna al afgeleverd op het ophaalpunt van AH.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede prijs

Roel 22-12-2016 Via de website gekocht

Goede levering

Goede producten en je kunt zelf het tijdstip van levering kiezen! Uitermate tevreden met deze service!

an 22-12-2016 Via de website gekocht

coolblue

Zeer goede service zeer vlot
De klanten service is echt vriendelijk en behulpzaam.
Bedankt Timothy van de klantenservice en zijn collega's keep up the good work

Brammetje 22-12-2016 Via de website gekocht

Super!

Ik vond alles aan mijn bestellingerg prettig geregeld. Alles was erg overzichtelijk en de filters voor het zoeken maakten het een stuk makkelijker om het prduct te vinden wat ik nodig had. De levering was snel, en de prijs was goed!

Pluspunten

• Ik vond de service snel
  • Er zijn veel revieuws van producten
  • ik vond de sportoefeningen op de doos erg leuk!
  • De prijzen zijn goed
  • Het assortiment is erg groot

Peter 22-12-2016 Via de website gekocht

DE place to be

Perfecte afhandeling van bestellingen , altijd goede betalingsmogelijkheden, super benadering van eventuele productklachten , kortom een service om U tegen te zeggen.

SvK 22-12-2016 Via de website gekocht

Super Service

Waarom Coolblue (en dochterzaken)?

Vaak goede prijs-kwaliteitverhoudingen.
Regelmatig (een van) de goedkoopste aanbieders.
Mega snelle levering.
Gratis retourneren.
Geen gedoe met retourneren, snelle afhandeling zonder vragen. Door het vertrouwen in de klant, heb ik ook vertrouwen in het bedrijf!

Pluspunten

• Snelle levering
  • gratis retourneren
  • geen gedoe met retourneren
  • prijs-kwaliteit

Luc Van Heddegem 22-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Coolblue

Top service! Steeds op tijd geleverd. Alles verzorgd ingepakt. Ook aan de balie behulpzaam personeel enz....

Pluspunten

• service
  • levering
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• zoekfunctie op de website soms een probleem

Caatje 22-12-2016 Via de website gekocht

Top

Goede prijs voor de telefoon. Snelle levering, van te voren aangekondigd hoe laat ze aan de deur zouden komen. Klopte precies!

Marcella 22-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Super vriendelijke mensen bij de klantenservice, die zelfs bij een defect product gelijk meedenken en zoeken naar een passende (snelle) oplossing. Zelf mijn (perongeluk) retour gestuurde DVD netjes terug gestuurd

Martine 22-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige service! Het product wat ik kocht bleek 2 dagen later met ruim 20 euro afgeprijsd te zijn, na een berichtje kreeg ik binnen een paar dagen het verschil teruggestort. Heel netjes!

erik 22-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe telefoon

Gekeken naar prijs en levertijd van product, Coolblue kwam voor mij het beste uit. Ook even ervaringen van andere klanten gelezen. 's avonds laat (!) besteld en zoals afspraak volgende dag geleverd. Op de hoogte gehouden over de status van levering. Prima !! Aanrader.

Pluspunten

• snelle levering
  • informatie over levering
  • prijs

Minpunten

• hoef niet te tekenen voor ontvangst

Ayhan 22-12-2016 Via de website gekocht

Op zondag besteld, en maandag geleverd en geinstalleerd

Wow, wat een ervaring. Wasmachine stuk, zondag een orientatie op het internet en gelijk op coolblue.nl eentje gekozen en besteld. De volgende dag is de wasmachine geleverd en op zolder geinstalleerd (en de oude is netjes afgevoerd). lekker makkelijk. goed hoor!

Pluspunten

• Goede informatie op webshop
  • Vergelijking met andere modellen
  • Gratis bezorging
  • Installatie op zolder (wasmachine)
  • Afvoer van verpakkingen

Minpunten

• Serienummer niet op factuur (voor cashback actie)

J. Binnendijk 22-12-2016 Via de website gekocht

geen gedoe, ruimte sorteting, goede voorlichting

Altijd wat huiverig omzagen via het internet te bestellen. Maar bij Coolblue loopt altijd alles op rolletjes. Optioneel goede adviezen via de telefoon. En alles op tijd geleverd. Van harte aanbevolen.

Pluspunten

• snelle levering
  • correcte living
  • goede telefonische ondersteuning

Leonique 22-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue, echt blij ermee!

Betrouwbare winkel, goede website, veel uitleg over de apparaten, en bovenal supersnelle service. Ik heb na 22,00 uur besteld, volgende dag kon ik weer mij wasjes draaien!

steven 22-12-2016 Via de website gekocht

super snelle levering!

zoals het hoord! volgens de afspraken leveren en geen smoesjes. heel vaak al wat besteld en het grote voordeel voor 23uur besteld ook echt de volgende dag in huis! applaus voor coolbleu

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Corrie Botermans 22-12-2016 Via de website gekocht

Daar wordt je "Blij" van!

Na lang wikken en wegen mijn Garmin 235 aangeschaft die ik de andere dag al keurig in huis had. Omdat ik dacht dat "Mijn tweede Kans " niet goed was direct contact gezocht met COOLBLUE ......en snel een reactie met de oplossing van Jamie ontvangen. "Mijn Tweede Kans" Garmin 235 werkt prima!

andre 22-12-2016 Via de website gekocht

goed

gemakkelijk snelle levering
goed te volgen traject pakket zeker post nl
goede kwaliteit verhouding
goed

willy 22-12-2016 Via de website gekocht

mijn bedrijf

geweldig bedrijf , alles duidelijk , snel ,vriendelijk geweldig personeel top bedrijf reageert snel

bve 21-12-2016 Via de website gekocht

stofzuiger gekocht

met de bestelling iets niet helemaal goed gegaan dus even gebeld kreeg een aardige meneer aan de lijn en die had het hele probleem binnen enkele minuten opgelost en ook zo dat alles binnen de snelle termijn geleverd werd dus super gedaan

Pluspunten

• komen afspraken na
  • doen echt wat ze zeggen

S. 21-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

Snelle levertijden vaak volgende dag al in huis. Klantvriendelijk en goede service wanneer het product niet voldoet.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle levering
  • klantenservice

Maria. 21-12-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger

Zeer snelle bezorging. De tijden waarop wordt bezorgd worden goed gecommuniceerd. Perfecte afhandeling van de aankoop.

Luc 21-12-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar.

's Avonds besteld, de volgende dag geleverd.
Overzichtelijke website met gedetailleerde uitleg over de verschillende artikelen.
Aanrader!

Pluspunten

• Gedetailleerde website
  • Snelle levering

helen bos 21-12-2016 Via de website gekocht

helen bos

goede levering en snel
jammer dat er geen monteurs zijn die de apparaten kunnen installeren ! Voor oudere mensen en die nergens verstand van hebben erg vervelend!

Marinda 21-12-2016 Via de website gekocht

Top

Erg klantvriendelijk, Erg snelle bezorging. Ook een erg ruim aanbod. In de winkels wordt je ook erg vriendelijk geholpen. Zeker erg tevreden.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • klantenservice
  • groot aanbod

C. 21-12-2016 Via de website gekocht

top shop

Prima site, brede keuze, eenvoudig bestelling te plaatsen, snelle en correcte levering, aflevering naar wens, actieve communicatie, scherp geprijsd, klantbenadering vriendelijk, netjes en met een smile. Top shop!

Pluspunten

• brede keuze
  • scherp geprijsd
  • heldere site
  • eenvoudig
  • snelle en correcte levering

Roel 21-12-2016 Via de website gekocht

Goede service & snelle levering: altijd goed

Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar heeft naar mijn idee wel de beste online service en goede bezorging. Zelfs op zondag. Zaterdag avond besteld en de volgende dag al in huis. Nog geen ervaring met retouren, maar wat ik daarover hoor zit dat wel snor.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• niets

Kalimero 21-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Goede service, stipt, zelfs op zondag. Makkelijke site met veel tips en uitgebreid advies. Leuk dat er telkens een top 10 is !

Mike 21-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue the coolest

De website zelf is superhandig en overzichtelijk, vooral in vergelijk met soortgelijk multimedia webshops. Daarnaast zijn de prijzen nergens lager te vinden. De service is daar bovenop supersnel en proffesioneel, de klantenservice helpt en denkt mee met de beste aankoop voor u en wordt een bestelling altijd op tijd bezorgd

Pluspunten

• zoals beloofd de volgende dag binnen
  • verpakking is leuk ontworpen om kado te doen

Wil 21-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering en duidelijke website

Net voor kerst een tablet gekocht. Deze was binnen een dag binnen. Supersnelle service en een duidelijke website dragen bij een bijzonder positieve koopervaring.

Pluspunten

• snelheid levering
  • duidelijke website

EBK 21-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Een super goede online winkel met snelle service en goede prijs kwaliteitsverhouding. Daarnaast ideaal dat ze ook je oude wasmachine meenemen en installeren,

Pluspunten

• snelle service
  • goede service

Benno 21-12-2016 Via de website gekocht

Super

Kan niets anders zeggen dan - prima zaak.
Veel artikelen, duidelijke omschrijvingen (en soms zelfs reviews), veel op voorraad en bijna altijd de spullen op de aangegeven datum ontvangen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Veel op voorraad
  • Prima prijs
  • Duidelijke omschrijvingen van artikelen