8,8 Lees 41975 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 3707 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leonard 05-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is zorgvuldig..

Coolblue doet wat het beloofd, ze informeren goed en hanteren scherpe prijzen. Coolblue voelt betrouwbaar aan en zo hoort het.

marjolein 05-12-2016 Via de website gekocht

toppers

mijn wasdroogcombi werd netjes op de gekozen dag bezorgd. eerst een mailtje met de dag, toen een sms met de tijd(kwart voor 10 tot kwart voor elf) en een kwartier van te voren werd ik gebeld dat ze er bijna waren. perfect!
mijn oude wasmachine hebben ze netjes meegenomen en de nieuwe geplaatst (ook al was het heel krap)
ze zijn pas weg gegaan toen de was machine aanstond en draaide. perfect geregeld!

Minpunten

• geen minpunten

Alan 05-12-2016 Via de website gekocht

Ruime, stille en zuinige koelvriescombinatie aangekocht

Supersnel aangeschaft en geleverd. Ondanks de opengebroken straat via de stoep keurig op tijd voorgereden. Uitgepakt en binnen geïnstalleerd. Met twee man gelukkig, want een ruim twee meter hoog apparaat is niet met één man binnen te krijgen. Verpakking en mijn oude KVC in de wagen en in z'n achteruit over de stoep terug. Super, mannen! Dank!

m 05-12-2016 Via de website gekocht

mkg

Slechte levering. Wacht al 3 dagen voor niks op de levering. Iedere keer een andere smoes. Vergeten in te plannen. Verkeerde gegevens ingevoerd ondanks goede aanlevering. Iedere keer een ander aan de telefoon die aangeeft dat collega toezeggingen doet die ze niet kan doen. Kortom van het kastje naar de muur gestuurd. Waardeloos ondanks de belofte voor 23.59 besteld de volgende dag in huis!!

Beste M,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend te lezen dat uw bestelling nog niet is geleverd en u hierdoor voor niets heeft gewacht. Uiteraard zullen we altijd ons best doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Wij helpen u graag verder.

Suzanne 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Coolblue is makkelijk in gebruik en ruime keuze in producten. Voor 23.59 uur bestellen en de volgende dag is ook een groot pluspunt.
De wasmachine en droger worden op de gewenste plaats neergezet en geïnstalleerd. Ook verpakkingsmateriaal wordt meegenomen. Ideaal.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Vriendelijk personeel
  • Wasmachine/droger worden op gewenste plaats gezet

Minpunten

• Door een storing niet volgende dag in huis

Tanguy 05-12-2016 Via de website gekocht

Ik vind de website goed gemaakt. Ik heb een product op een vrijdag voor 15uur besteld. Ik heb een "NogVandaag" levering (gegarandeerd tussen 18:00 en 22:00) gekozen (+/- 10€ extra kost). Ik heb tot 23:30 's avond voor niks gewacht. De levering is nooit toegekomen. Ik heb een bericht via de post gekregen: "te laat besteld, levering geannuleerd". Ik stuur een mail naar Coolblue. Ik heb een antwoord de dag daarna gekregen (op website stond in 1 uur - een antwoord). Eindelijk heb ik iemand via Facebook zaterdag voormiddag gehad. Mijn product kan op maandag geleverd worden. Op de Website, staat "besteld voor 23:59 krijg je het de dag daarna". Samenvatting: besteld om 14uur de vrijdag, geleverd op de maandag met een NogVandaag levering. Ik heb op mijn product tot 23:30 afgewacht.

Pluspunten

• Mooie Website

Minpunten

• antwoord via mail komt niet rap
  • NogVandaag absoluut niet gegarandeerd

Huisman 05-12-2016 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk en snel!

Wij hebben gekozen voor Cool Blue, omdat het een duidelijke en overzichtelijke website is, ruim assortiment en er een zeer snelle levering is.

Bart 05-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue is echt cool

Gigantische chille gasten, niks is teveel gevraagd en alles kan! Service is super snel, geen gezeik bij retour en geld netjes snel terug op de bankrekening. Het grote assortiment maakt deze winkel helemaal af!

Pluspunten

• Service
  • Chill
  • Assortiment
  • Klantvriendelijkheid
  • Snelheid

Robert 05-12-2016 Via de website gekocht

Supersnel en ook nog de goedkoopste!!

Op voorraad, snel uitleveren en de goedkoopste... wat wil je nog meer? Ik ben iig superblij met deze service. Zodanig zelfs dat als het maar een paar euro scheelt ik het toch bij Cool Blue koop

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

willem schuijt 05-12-2016 Via de website gekocht

service en bestelling

Een super shop met een perfecte webshop en goede adviezen. sneller dan snel kan het niet bestellen voor 23 uur en je kan het de volgende dag in huis hebben gegarandeerd.ophalen net zo makkelijk wordt snel en vriendelijk geholpen met een kopje koffie.kom daar weer terug .willem

geertvma 05-12-2016 Via de website gekocht

schitterende oplossing

Ik maak meer en meer korte filmpjes met mijn iphone en dan kom je wel eens met een vol geheugen te zitten als je de 16 gb versie bezit, gelukkig kan je snel met de sandisk usb (met lightning connector), zonder tussenkomst van laptop of ipad, uw filmpjes of foto's naar de usb stick verplaatsen. Zeer handig ! En pluspunt.. snelle en correcte levering.

Pluspunten

• klein gemakkelijk mee te nemen
  • goede app

Larssonhs 05-12-2016 Via de website gekocht

Overgangs kabel

Kabel die goed aansluit en het geluid perfect door lijdt! De service was super. Savonds besteld en de volgende dag al binnen! Top!

Pluspunten

• Snelle service
  • Snelle levering
  • Goede kwaliteit

j .van Klaveren 05-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Heb een wasnachine gekocht bij Cool Blue
Ben er erg blij mee
De bezorging was snel en zeer kundig.
De service is top!
Je word goed op
de hoogte gehouden.
Waar en wanneer je artikel bezorgd wordt.
Ook de prijs was perfect.
Bedankt Cool Blue

Pluspunten

• prijs
  • service bezorging

PPO 05-12-2016 Via de website gekocht

Rugzak center

Snelle levering + goed product + de juiste toon oftewel helemaal goed! top service. Alles goed ingepakt, een mail ter bevestiging en een mail dat het pakket onderweg is. Op een vriendelijke niet dwingende manier geschreven, kunnen andere online aanbieders nog iets van leren!

Pluspunten

• levering
  • prijs / kwaliteit

j .van Klaveren 05-12-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht

Heb een wasnachine gekocht bij Cool Blue
Ben er erg blij mee
De bezorging was snel en zeer kundig.
De service is top!
Je word goed op
de hoogte gehouden.
Waar en wanneer je artikel bezorgd wordt.
Ook de prijs was perfect.
Bedankt Cool Blue

Pluspunten

• prijs
  • service bezorging

Inga 05-12-2016 Via de website gekocht

Excellent customer service

The shop has a good selection and the delivery is very fast and efficient. But even better, when I had problems with a product purchased from the website, the customer service was very friendly and helpful and resolved my issue quickly while making everything very easy for me.

Pluspunten

• Excellent service
  • Quick and reliable

MK 05-12-2016 Via de website gekocht

Out of the box

Had al eerder iets bij cool blue gekocht omdat het de eerste website is die mij laat lachen.
En als de doos eenmaal binnen is begint de pret pas echt. Je zou haast vergeten dat het om de inhoud gaat. Die klopt...heb je immers zelf voor gekozen. Ik kom zeker bij jullie terug!

Rosetta 05-12-2016 Via de website gekocht

snel, helder, humor

Alles in orde, snelle levering en er is aan allerlei leuke details gedacht. een deel van de doos kun je afknippen en als bedank-kaart aan de buren geven die je pakket in ontvangst hebben genomen. Alles is ook helder omschreven. Je hoeft nergens twee keer te lezen.

Edwin Brinkman 05-12-2016 Via de website gekocht

koelkast 50cm breed

eerst een koelkast besteld van het merk etna en die zou de volgende dag geleverd worden, op de website stond nog 4 in voorraad. volgende dag smsje gehad dat het was uitverkocht een zware teleurstelling. Gebeld met coolbleu en de enige andere keuze was een koelkast van 10 euro duurder.samen met de servicemedewerker de bestelling in orde gemaakt en ook deze zou de volgende dag geleverd worden. De volgende dag email gehad zou tussen 14:45 en 17:45 afgeleverd worden. Er zat een track and trace systeem bij waar aan je kon zien waar de bezorger zich bevond maar helaas dat deed niks gebeld met coolbleu die zou contact opnemen met de bezorger en mij terug bellen. Helaas ben ik nooit terug gebeld. Om 17:50 ging de bel van mijn huis en ik woon op 3 hoog. Hijgend en puffend kwam er 1 ja lees 1 bezorger met een zware koelkast de trap op. onze verbazing was dan ook groot.op de vraag of hij tijd had om samen de koelkast uit te pakken en plaatsen antwoorde hij nee want het was een over de drempel bezorging. Groot was zijn verbazing dat hij onze oude defecte koelkast moest meenemen (zoals afgesproken met coolbleu).wij hadden zelfs medelijden met de bezorger.
samen met mijn vrouw de koelkast uitgepakt en geplaatst. En verpakking materiaal wat we zelf moeten weggooien. Nadat ik een klacht had geschreven naar coolbleu werd ik de volgende dag gebeld met excuses en een cadeaubon van 7.50 euro. tot zover mijn verhaal over deze webwinkel.

Beste meneer Brinkman,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de eerste koelkast niet meer op voorraad was. Het kan goed mogelijk zijn dat er een aantal klanten u net voor was met bestellen. Gelukkig is er in overleg met u een alternatief aangeboden. Verder is het vreemd dat de bezorger de koelkast alléén levert. Dit is normaal gesproken niet de bedoeling. Wij willen het graag voor u nakijken. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten! Kunt u het ordernummer en een kleine toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Henk van Bulken 05-12-2016 Via de website gekocht

Super geregeld bij cool bleu

Keurig geholpen de informatie via e.mail tot de bezorgers toe.je krijgt via de e.mail wanneer ze komen ongeveer dus je hoeft niet de hele dag thuis te zijn. De bezorgers bellen ook nog een keer dat je er binnen een kwartier zijn .
Ze nemen netjes de oude machine mee.
En sluiten de nieuwe aan en zetten hem aan.
Echt super echt heel belangrijk van de bezorgers uitstraling . Beleeft . Nogmaals ik ben dik te vrede
Als ik weer wat nodig heb komt het bij jullie vandaag geloof me.

Pluspunten

• Informatie
  • Bezorging

Hannie 05-12-2016 Via de website gekocht

Sinterklaaskapoentje

Mijn jarige job op 5 december is op en top blij
Met de coolste rugzak voor op reis
Gaat zij voor de tweede keer op een rij
Vliegend voor stage , heel eigenwijs

Martin 05-12-2016 Via de website gekocht

netjes op tijd

Gewoon goed. Snel besteld en op tijd geleverd. nette site en duidelijk overzicht. Nog wel eens ergens gehad dat het product toch niet leverbaar bleek. In die geval geen probleem.

Gerrie 05-12-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Duurde 1,5 maand voor er een oplossing kwam. Dit ook na dreiging rechtsbijstand.
Ik ben 1,5 maand mijn fornuis kwijt geweest, veel extra kosten, geen excuses.

Minpunten

• Slechte service
  • Duurt lang voor er een oplossing is
  • Veel verschillende medewerkers

Beste Gerrie,

Bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat het een anderhalve maand heeft moeten duren, voordat er een passende oplossing aangeboden kon worden. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij willen het graag voor je nakijken. Kan je het ordernummer en een kleine toelichten versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Elroy 05-12-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Coolblue is altijd betrouwbaar en spullen worden lekker snel afgeleverd. Zoals mijn meeste aankopen bij Cooblue heb ik ook rondt 10.00u mijn aankoop gedaan en die was keurig de volgende dag nog afgeleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar

Elly 05-12-2016 Via de website gekocht

Aangekocht: Samsung UE55KS8000XXN

Medewerkster dacht mee mbt tijdstip levering, gaf alle mogelijkheden aan wat resulteerde in een SUPER levering! Fijne site om iets te kopen, goede info en makkelijke site.

Pluspunten

• medewerkers denken met je mee
  • super makkelijke site
  • vriendelijke medewerkers

M verheijen 05-12-2016 Via de website gekocht

Top, snel, goede service en korting!

Ik heb een hoesje besteld met korting en de volgende dag had ik het binnen en hab via de telefoon al mijn vragen beandwoord gekregen. Helemaal top

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop
  • Goede service
  • Veel keus
  • Veel advies

Jeannetteh 04-12-2016 Via de website gekocht

zoals altijd goed en zeker

snelle levering, snelle mailbevestiging, snel antwoord van klantenservice. Zelfs s 'avonds laat snel antwoord via facebook. Goede productvergelijking met keuze maken.

Jan G. 04-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Gebeld voor een wasmachine te kopen, maar op een latere tijdstip te leveren, Via de telefoon alles geregeld en het product is op de afgesproken tijdstip geleverd. Ook het vervoerspersoneel zijn beleefd en vakbekwaam!

Pluspunten

• Service
  • aflevering
  • communicatie

Minpunten

• niets

korenbloempot 04-12-2016 Via de website gekocht

iPhone7

via internet abo verlengd via coolblue met iphone7. volgens afspraak binnen gestelde tijd gebeld voor aanvullende info. meteen afspraak voor afleveren kunnen maken. en afspraken nagekomen. wat wil je nog meer?

jolanda 04-12-2016 Via de website gekocht

jolanda

Vind op internet kopen nog altijd moeilijk. maar de uitleg en foto's van coolblue maken het voor mij aantrekkelijk om apparatuur via hen aan te schaffen

Esmée 04-12-2016 Via de website gekocht

Ideale webshop

Prima webshop met uitstekende service- voorwaarden. Snelle levering, uitgebreid assortiment en een overzichtelijke website. Ik was op zoek naar een hoofdtelefoon die niet al te duur maar goede kwaliteit heeft. Met de
Sony MDR-ZX660AP Koper heb ik deze combinatie gevonden! De dag nadat ik de hoofdtelefoon besteld had, had ik 'm al in huis. Helemaal tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment
  • Overzichtelijke website
  • Uitgebreide zoekfunctie
  • Gratis verzending

Rob 04-12-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven, Aalsterweg

Alles klopt!

Ook na deze aankoop weer volledig tevreden. Elke keer klopt alles. De manier van aanpak, de wijze van communiceren is erg goed en leuk, levertijden kloppen altijd, bestelling is goed te volgen. Kortom Coolblue is een absolute aanrader om je aankopen bij te regelen.

Pedro 04-12-2016 Via de website gekocht

Good selection, excellent delivery

Good selection. Prices in pair with competitors. Excellent delivery. Ordered in the evening, got the product on the following day in the morning.

Pluspunten

• Selection
  • Usage
  • Delivery

Minpunten

• Unable to select delivery for Saturday

Pedro 04-12-2016 Via de website gekocht

Good selection, excellent delivery

Pluspunten

• Selection
  • Usage
  • Delivery

Minpunten

• Unable to select delivery for Saturday

Gerald Y 04-12-2016 Via de website gekocht

Nice mobiel en lekker op tijd

Mijn mobiel was na een ongeluk stuk en dus had ik snel een nieuwe nodig. Ik had op andere forums gezien dat Coolblue een uitgebreide assortment hebben voor mensen die iets duur en populair willen kopen tot apparaten van goede qualiteit voor een lage prijs. Het is makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en als je een account aan maakt krijg je nog beter inzage in je bestsellingen. En ja, dit is mijn derde keer hier en mijn bestsellingen arriveren altijd devolgende dag. Super representative!

Pluspunten

• Prijs-qualiteit
  • Snelle levering
  • Goede bevestigings emails

Wim 04-12-2016 Via de website gekocht

Super snel

Door de duidelijke menu structuur ben je snel bij datgene wat je wil hebben. Uitgebreide informatie over artikelen. Super eenvoudig betalen en een zeer snelle afhandeling, mijn spullen waren binnen 24 uur via pstNL afgeleverd.

Maori108 04-12-2016 Via de website gekocht

Extender wifi

Alles wat ik verwachtte van de koopervarong.
Makkelijk bestellen a.d.h.v. duidelijke omschrijving en vergelijkmogelijkheid. Via ideal snel betaald en volgende dag al in huis. Het produkt zelf werkt prima. Blij met de oplossing voor mijn probleem, nl. dead wifi area. Perfect! Althans, als ze het ook nog voor je ziuden istalleren..

Lucas 04-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende winkel

Ook in de drukte van de Sinterklaastijd een levering binnen 24 uur. De site is helder en makkelijk te gebruiken, het assortiment is divers en goed geprijsd. Kortom, een uitstekende winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Breed assortiment
  • Veel informatie over producten
  • Vergelijkingstool

Patrick 04-12-2016 Via de website gekocht

Eén van de beste webshops

Coolblue is voor mij één van de beste webshops.
Zeer uitgebreid assortiment met goede reviews en product beoordelingen.
Niet altijd de goedkoopste, maar de beste service en betrouwbaar bestel- en leverproces

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Goede productreviews
  • Volgende bestelproces

Minpunten

• Niet altijd de scherpste prijs

Martin 04-12-2016 Via de website gekocht

Verfrissend

Ik bestel meer en meer via internet. Was altijd huiverig met gegevens en open netwerken. Eerst bij concullega B.com bestellingen geplaatst. Bevalt ook goed. Toen via collega gewezen op Cool Blue. Ik ben zelf service manager. Dus best kritisch als het komt op service en klant tevredenheid. Cool Blue zet wat mij betreft de lat hoog voor de concurrenten. Leveringen zelfs op zondag. En communicatie vanaf bestelling tot levering uitstekend en zelfs grappig. Verfrissend dus.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Communicatie

Minpunten

• Aanbod artikelen

jhramakers 04-12-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen bij de aankoop van een nieuwe stofzuiger. Ze hadden de laagste prijs die ik kon vinden. De bestelling via de telefoon ging heel soepel. Ik kreeg snel een factuur die makkelijk te betalen was en meteen daarna de verzendbevestiging. Volgende dag geleverd.
Het enige waar ik een opmerking over zou kunnen maken is dat mijn oorspronkelijke poging om mijn bestelling via de website te plaatsen niet lukte. Het lijkt er op dat de cooblue website bestellingen gemaakt via een Safari browser niet ondersteunt.

Pluspunten

• Prima service

Minpunten

• Webshop lijkt Safari browser niet te ondersteunen

Prima koffie prima coolblue 04-12-2016 Via de website gekocht

koffiemachine

voldoende voorraad
snel geleverd: binnen 24 uur
zelfs op zondag (makkelijk voor ons)
en tijdstip per sms en mail aangegeven; en dat klopte

Pluspunten

• snelheid
  • voorraad

h de bruin 04-12-2016 Via de website gekocht

cool blue recensie

goede service, betrouwbaar, snel en duidelijk. Had een telefoon besteld en werd al binnen een uur gebeld om afspraak te maken voor de levering. Dan worden je gegevens gevraagd. Ideaal dat je het niet allemaal zelf hoeft in te voeren.

Hennie 04-12-2016 Via de website gekocht

Slimme webwinkel !!

Ik ben een kritische zoeker als het gaat om zoeken naar nieuwe producten die ik online wil kopen.
Gaat een bepaalde site traag of is ie onduidelijk dan is het meteen rechtsboven het kruisje.
Kom ik op een site met weinig reviews dan ben ik ook weg.
In het begin vroeg ik me af: "waarom kom ik toch elke keer uit bij Coolblue"? Maar nu weet ik het...
* De website ziet er goed uit,
* De prijzen zijn scherp,
* Zeer snelle verzending,
* En de producten zijn goed verpakt,
* Veel reviews,
* Goede service aan de telefoon,
Conclusie: als ik iets wil kopen coolblue!
Ik wens u nog een prettige dag.

Pluspunten

• Zie mijn verhaal

Minpunten

• Nog geen ervaring mee

Bert Louwerse 04-12-2016 Via de website gekocht

Tweede kans

Om heel eerlijk te zijn was ik zelf knap onhandig en slordig om snel een tweede kans artikel te bestellen zonder goed te kijken of het alleen de verpakking was die kapot is of dat er ook andere gebreken zijn.
Bij ontvangs kwam ik er achter dat het artikel niet compleet was (camera zonder lens en oplader is een niet zo'n leuk cadeautje). Normaal gesproken stuur je het dan terug als je het niet voor die prijs wil hebben en is het probleem opgelost. Ik woon echter in Kenia en dit maakte het iets onhandiger. Ik heb een goede suggestie voor jullie: wanneer een tweede kans artikel niet compleet is of beschadigd laat de klant aanvinken dat dit gelezen is een een pop up wat weer wat telleurstelling voorkomt.
Veder heeft jullie klanten service dit keurig gecomuniceerd en ga ik die lens en oplader hier wel lokaal zien te vinden.Ik schrijf dit bericht niet om korting te krijgen maar het is een welgemeend advies. de reden dat ik 1 invul is dat dit bericht wat meer opvalt. verder tevreden over jullie afhandeling en snelheid va levering.

Met vriendelijk groet,

Officiele reactie van Coolblue 04-12-2016

Beste meneer Louwerse,

Wauw, Kenia, wat gaaf! Maar we kunnen ons goed voorstellen dat 'even terug naar de winkel' dan iets meer moeite kost ;-)
We vinden het fijn dat u in ieder geval wel eerlijk bekent dat u zelf ook niet helemaal goed gelezen had. Desondanks is uw advies om deze informatie duidelijker op onze website te plaatsen natuurlijk wel een hele goede tip.
Wij gaan er dan ook voor zorgen dat dit intern zal worden bekeken, om op die manier onze service verder te verbeteren.
Mogen wij u dan verzoeken, nu wij uw bericht gelezen hebben en intern zullen bespreken, om - als u ons dat waard vindt natuurlijk - ons een iets hoger cijfer dan een 1 te geven? ;-)

Ten slotte hopen wij dat u toch veel plezier heeft van uw camera en dat u eenvoudig aan de missende accessoires kon komen.

LW 04-12-2016 Via de website gekocht

gemak en snel

Vandaag besteld en morgen geleverd. Dat was met de Miele droger zo en nu ook met tv-toestel, bekabeling en dvd speler.
Tv- bleek te klein en niet kloppend met de omschrijving (27 inch ipv 28). terug ingepakt, teruggestuurd en een telefonisch met hulp nieuwe besteld, deze was er ook weer de volgende dag.

Pluspunten

• snel
  • goedkoop
  • betrouwbaar

Minpunten

• te veel keus op de site

Pauwke 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine bij coolblue

Ik heb een wasmachine gekocht bij coolblue. de service is fantastisch. Bij vragen kan je meteen iemand bereiken op de chat. De wasmachine is de volgende dag geleverd en er werd duidelijk aangegeven wanneer hij bezorgd ging worden. Een half uur voor het bezorgen werd ik gebeld en kreeg ik een sms. Hij is kosteloos bezorgd en geïnstalleerd. Ook de eerste draai werd aangezet. Achteraf bleek toen wel dat de afvoerslang niet goed in de afvoerbuis was gestopt. Dit had waterschade tot gevolg. Ik ga er vanuit dat dit goed afgehandeld gaat worden.

Pluspunten

• gratis bezorging
  • gratis installatie
  • direct bereikbaar bij vragen
  • sms en telefoontje een half uur voor bezorging

Minpunten

• afvoerslang was niet goed geinstalleerd

Dick 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Coolblue doet zijn marketing goed want ze verschijnen als eerste als je wasmachine intoets via Google. De site is super overzichtelijk en het bestellen eveneens. Levering is ook heel goed geregeld via een goed track & trace systeem. Precies op de aangegeven tijd werd de wasmachine gebracht door alleraardigste studenten. Helemaal top

Ron 04-12-2016 Via de website gekocht

Met een gerust hart een product kopen

Wat gezegd wordt nagekomen. Het kijken en bestellen op de website is prettig en de prijs is goed. Het track en tracé systeem voldoet uitstekend. Het proces van A tot Z klopt helemaal.

Pluspunten

• Ik herken wat wordt aangeboden
  • De service van A tot Z uitstekend!

Minpunten

• Meer tijd voor degenen die producten afleveren

Natas 04-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Alles is leuk bij Coolblue. Of je nou de klantenservice aan de lijn hebt, in de wacht hangt, een bevestigingsmail van je bestelling krijgt, de doos waar het in zit, of achteraf een probleem hebt met het artikel. Coolblue maakt het leuk waar het bij een ander bedrijf vervelend of saai zou kunnen zijn. Ze hebben een positieve houding. De klant laten ze klant voelen. Jammer dat het pakket 1 dag vertraging had door de post, en daardoor te laat kwam.

Pluspunten

• Klanten service / klant gerichtheid
  • Positieve houding, maken alles leuk

Minpunten

• 1 dag te late bezorging door de post,