Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marcokristelijn 02-04-2013

Coolblue adverteert met vandaag besteld morgen in huis, ik heb op donderdag 28 maart 2013 een vaatwasser besteld en nu nog steeds niet binnen. Klantenservice reageert niet of met standaard afscheep e-mails op mijn e-mails, als ik ze bel sta ik uren in de wacht, maar er neemt niemand op. waardeloos!

Vandaag 02-04-2013 nog steeds geen vaatwasser ontvangen en wederom geen reactie op mijn e-mails erover.

Herman - IVI Veenendaal 04-04-2013

U kunt deze machine ook kopen bij Mediagigant.nl, deze kunt u dinsdag 9 april dan geleverd krijgen.

Officiele reactie van Coolblue 29-07-2013

Geachte heer Kristelijn,

Op 30 maart ontvingen wij van u het bericht dat uw vaatwasser niet was bezorgd. Toen is direct een onderzoek gestart hiernaar. Uit dit onderzoek bleek dat uw bestelling bij PostNL in het sorteerproces was blijven steken. Wij kunnen in het systeem terugzien dat uw vaatwasser uiteindelijk op woensdag 3 april bij u was bezorgd.

Zoals u zelf aangeeft was dit te laat. Daarnaast geeft u aan dat wij niet reageerden op uw e-mails en u afscheepten met standaard e-mails. Dit is absoluut niet onze werkwijze en we vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft gehad. Omdat wij elke dag een beetje beter willen worden nemen we graag telefonisch contact met u op om hiervan te leren. We vernemen graag of u hiermee akkoord gaat.

pwhvanloon 02-04-2013

ik bestelde een andere twijfelde en het werd meteen per telefoon in orde gemaakt, met zelfde razendsnelle levering, prima

Ipn 01-04-2013

Dit was mijn eerste bestelling bij PDA. 's avonds na 22.30 heb ik mijn bestelling geplaatst. Omdat ik overdag werk heb ik er voor gekozen om de bestelling zelf op te halen bij een post-nl ophaalpunt. Daar zou ik het na 16.00 op kunnen halen. Maar het was er al om 13.30. Supersnelle levering.

vbsardjoe 30-03-2013

ik heb al zoveel spullen bij een van de coolblue webshops gekocht en ik had een grote harde schijf nodig.
's avonds besteld en de volgende dag al in huis.
je wordt goed op de hoogte gesteld van de voortgang van je bestelling.
echt een aanrader voor iederen die een harde schijf of iets anders zoekt

Cecile E. 29-03-2013

Fijne website, concurrerende prijzen, supersnelle levering!!
Ik ben dik tevreden en raad iedereen deze webwinkel aan!!
Super Cool Blue!

SjefK 28-03-2013

Weer een keurige afhandeling en stipte levering. Je wordt op de hoogte gehouden via SMS, mailtjes en dergelijke. Dag na bestelling is de printer geleverd.

Ronald1959 28-03-2013

Al heel veel online gekocht de laatste jaren, maar zelden zo'n nette en goede service meegemaakt als nu de eerste keer bij een bestelling bij Coolblue. Prima webwinkel.

lexkrosse 27-03-2013

1,5
Je kunt geluk hebben, dat had ik niet. Mijn telefoon vertoonde kuren, dus de telefoon teruggestuurd. Nu na 2 weken blijkt dat de telefoon kwijt is. Niet het probleem van pda, maar gelukkig kon ik, via track&trace bewijzen dat de telefoon daar is aangepakt. Nu twee weken verder zijn ze het nog aan het uitzoeken, en het kan nog wel even duren, vertelde een medewerker die ik na 3 kwartier aan de lijn kreeg. "Want het wordt druk met de Pasen".

angel0808 27-03-2013

duidelijk, goede service, snelle afhandeling. beloven wat ze zeggen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus Cool Bleu is zeker aan te raden

irenerooze 27-03-2013

Ik zou de volgende dag op vakantie met de auto en bedacht me dat het wel handig was om een autohouder te hebben voor mijn telefoon. Ik bestelde 's avonds om 23.30 uur en de volgende ochtend om 08.30 stond de postbode met mijn pakketje voor de deur. Ik wist niet eens dat het zo snel kon. De winkels waren nog niets eens open geweest. Geweldig!

Peanuts 26-03-2013

Duidelijke website, goede service en snelle levering. Uitstekend verpakt in een mooie doos van Coolblue (onderdeel van Digicamshop). Ik ben een tevreden klant.

J.H. Kramer 26-03-2013

Het is een duidelijke webshop, waar je gemakkelijk je gewenste product kunt vinden. Maar als ze je, op kieskeurig gevonden product niet hebben komt de website niet naar voren met een alternatief, zodat je toch bij de laptopshop uit kan komen. Bestellen gaat super! Alles binnen 1 dag in huis! Wel jammer dat ze ,toen ik telefonisch contact had opgenomen met vragen over eventueel bij te bestellen software, werd daar niet echt een duidelijk antwoord op gegeven. Toen zelf maar even gegoogled en kwam ik er wel uit. Ik wou n.l. de software voor office er bij, maar die was elders goedkoper dan in het accessoire pakket van de laptopshop. Daar deed de medewerker niet echt duidelijk over. Maar alles super verder!

leidumont 25-03-2013

Printer besteld, daags erna gelevrd.
Beviel niet, kosteloos geretourneerd.
Nieuwe besteld, weer snel geleverd.
Prima service bij de helpdesk, snelle levering, geen gezeur bij retourzenden. Super allemaal. Bedankt!

merallas 25-03-2013

Bestelling is prima afgehandeld. s'Avonds tegen elven besteld en inderdaad volgende dag apparaat al in huis. Mooie prijsstelling t.o.v. andere internet shops.

Ddlzkk 25-03-2013

Sinds kort lijken we bij alles wat we online bestellen bij een Cool bleu winkel uit te komen.
We zijn dan ook tevreden klant, goede service, snelle levering en een mooie en overzichtelijke website.
De stofzuiger die we bij Stofzuigerstore.nl hebben gekocht werd zowel hier op Kieskeurig.nl als bij Stofzuigerstore.nl als erg goed beoordeeld en tot nu toe zijn we zeer tevreden. Eindelijk eens een stofzuiger dat na 1x stofzuigen nog net zoveel zuigkracht heeft als aan het begin.

Jale 32 25-03-2013

Een Tefal wafelijzer bestelt,snelle levering echter artikel was defect.Na vriendelijke , goede en deskundige communicatie,gratis terugzending en onderzoek , werd twee dagen later een nieuw wafelijzer afgeleverd.Gedurende het gehele proces een uitstekende begeleiding per email en telefoon(geen duur 0900 nummer !!! een voorbeeld voor de hele branche ! Prima.

jannyt 22-03-2013

Heel fijn geholpen en nog beter werd mijn probleem opgelost en ook nog een leuk kaartje in de bus gevonden voor mij een TOPWINKEL

testpilot46 21-03-2013

Gewoon perfect.
Volgens website was besteld artikel voorradig.
Bleek dus niet zo te zijn.
Gelijk een telefoontje en tijdens de verdere gang van zaken via de mail op de hoogte gehouden.
En het artikel kwam slechts een dag later dan oorspronkelijk de bedoeling was.
Helemaal goed.

NMBE 21-03-2013

Ik koos voor Videocamerashop.nl omdat ze bijna de laagste prijs boden. Wat de doorslag gaf, is hun excellente levering: tot 23:59 kun je bestellen en je bestelling wordt de volgende dag geleverd.

Vervolgens informeren ze je over iedere stap van je bestelling, van het inpakken, verzenden tot aan het tijdstip dat je bestelling wordt bezorgd.

En ja, het was er de volgende dag.

Wat eveneens prettig is, is dat tot 23:59 ook altijd iemand telefonische bereikbaar is voor advies e.d.

Kortom, ik vind CoolBlue een schoolvoorbeeld van hoe prettig online-winkelen kan zijn en dat juist dan klantgerichtheid centraal hoort te staan.

johra68 19-03-2013

Super snelle levering en je krijgt een sms als het product bij hun klaar staat voor verzending.
Later krijg je een track en trace nummer en kan je zien wanneer het bezorgt wordt.
Mijn aankoop was ook heel netjes verpakt!
Alleen maar positief dus :)

isisdewi 16-03-2013

Aankoop: Miele S 6290 + 12 Stofzuigerzakken. Snelle, soepele service, heldere website. Een onderdeel dat ik extra wilde bestellen bleek niet voorradig. Ik werd zowel per email als per sms op de hoogte gebracht dat het desbetreffende onderdeel weer leverbaar was. Klasse!

fiem 15-03-2013

Geweldige webwinkel, zoals alle webwinkels moeten zijn!
Goed aanbod en duidelijke omschrijving van de artikelen. Bij vragen zijn ze heel goed bereikbaar. Via Twitter had ik binnen 15 minuten een reactie op mijn vraag. Ik had natuurlijk ook kunnen bellen maar wilde even kijken of ze waarmaken wat ze beweren (binnen 30 min een reactie).
Bestelling geplaatst omdat Coolblue een cash back actie had voor de stofzuiger die ik wilde.
Bestelproces is ook erg fijn bij hen. Ze houden op de hoogte of je betaling binnen is, wanneer je pakje is ingepakt, wanneer je pakje naar PostNL is gebracht en tevens krijg je een track&trace nummer om het pakket te volgen.
Nadat je je bestelling binnen 24 uur hebt ontvangen, krijg je nog een feedbackmail met eventuele dingen die ze kunnen verbeteren. Helemaal super!

kauling 13-03-2013

Heeft duidelijke vergelijkingssite en bij eventuele onduidelijkheid binnen 24 uur antwoord op je vragen per mail. Bezorging zoals op hun site staat en goed verpakt.
V.w.b. garantie wilden ze alleen hun eigen product verkopen, maar hadden geen HP garantie uitbreiding, die ook goed is.

GerZ 11-03-2013

Wel vaker wat bij PDAshop besteld. Goede informatie, prijs/kwaliteit verhouding en geen onaangename verrassingen. Over de telefoonhouder van AnyGrip ben ik ook zéér tevreden.

Wouh 09-03-2013

De service van de Coolblue stores blijft TOP! Snel en correct. Je wordt minutiuus geïnformeerd over je bestelling. Perfectie; ik blijf fan.

FZXPILOT 08-03-2013

Hallo mensen, ik draai er niet omheen en val gelijk met de deur in huis: Receivershop en de overkoepelende organisatie Coolblue staan hier bij mij als uiterst degelijk te boek! Heldere duidelijke webshop(s), goede informatie, degelijke betalingsmethoden en levering met superstrakke planning. Zelden heb ik zo'n hoge pet op van een webshop, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

Vooral de levering is geweldig, je kunt een dagdeel uitkiezen waarbij ook aan vroege vogels en late avond karakters is gedacht, en je krijgt snel na bestelling een mail van koeriersbedrijf Dynalink waarin je live de koerier kunt volgen.

Heb de afgelopen week 2 keer besteld, de eerste keer de spullen bij deze review en de tweede keer een 5.1 boxenset, want ik kwam er te laat achter dat mijn huidige speakers de verkeerde impedantie hadden. In beide gevallen een uiterst soepele levering. Bedrijf hanteert naar beste weten courante prijzen, er zijn weliswaar (iets) goedkopere webshops maar ook veel duurdere, en de service is bij mij dan doorslaggevend.

Producten degelijk verpakt en met duidelijke retour- en RMA handling maken het verhaal compleet, ik kan er eigenlijk weinig anders aan toevoegen. Duidelijke voorraadstatus met veel extra info en foto's, zo had ik de intentie om bij de boxenset kabel te bestellen maar er werd vermeld wat er allemaal in de doos zit, en daar zaten dus ook kabels bij. Dat heb ik bij een andere webshop afwijkend meegemaakt en daardoor dus teveel besteld.

Aftersales niet mee te maken gehad dus daar kan ik kort over zijn: geen mening. Aanrader!

kampco 06-03-2013

Het sporthorloge en de band werden snel geleverd en waren netjes verpakt. De website heeft zeer ruime keus in sporthorloges en toebehoren. Verder geen bijzonderheden.

bobb1984 05-03-2013

Een heldere website die overzichtelijk de verschillen tussen de nas-servers weergeeft. Ik had s'avonds 23:00 besteld en de volgende dag ontving het pakketje om 09:30. Kortom top bedrijf.

casecase 04-03-2013

Ik had een maandagavond een bestelling geplaatst en een dinsdagmiddag om half 2 had ik hem binnen.Ik werd steeds op de hoogte gehouden hoever het met mijn pakket stond.
Ik vind dit zeer klantvriendelijk.Ik kwam op aanraden van familie bij deze winkel terecht vanwege de service.

Itisme37 01-03-2013

Zeer snelle levering.
Ik ben erg tevreden met dit apparaat.
Hiervoor had ik een duurdere Philps, die na twee jaar al kapot was.
En deze Domo vind ik persoonlijk beter werken.

h1v9d7w9 01-03-2013

Zeer goede levering en veel aandacht besteed aan de verpakking om schade te voorkomen.
Dit laatste is erg belangrijk, niets is zo ergelijk als beschadigde producten of dozen te ontvangen. Mijn Complimenten!

bart bijen 01-03-2013

prima site, goede aankoop, binnen 24 uur had ik het product in het bezit. Snel geinstalleerd en werkt nu prima.

Martin3151 01-03-2013

Prima levering. Snel en met goede informatievoorzieing over de status van de zending. Zelfs via sms.

henkboes 26-02-2013

De Statiefshop (onderdeel van Coolblue) werkt zeer snel en effectief. Levering inderdaad binnen 24 uur, snelle bevestigingen via email. Alles volgens de belofte! Het is wel zinvol jezelf goed te informeren over het product zodat je precies weet wat je koopt. Het filmpje over het gekochte statief was daarbij zeer informatief!

jvdvrie 25-02-2013

Uitstekende website met ruim aanbod en nuttige beoordelingsvideo's. Prima informatie en vergelijkingsmateriaal.
Betrouwbare levering, 's avonds laat bested volgende dag in huis.

almkreek1 25-02-2013

Maandagmiddag besteld dinsdagochtend afgeleverd, dat heet
nog eens beloftes nakomen, prima zaak, goede prijszetting en
uitstekende ondersteuning via de telefoon.

willyvansummeren 25-02-2013

perfecte levering. zeer snel. alles volgens afspraak goede prijs en goede kwaliteit. een aanrader deze webshop.

jf050 25-02-2013

HP Pavilion p6-2470ed,
is een goed HP product die ik tegen gunstige voorwaarden kon aanschaffen bij de Computerstore van Coolblue. Ik had al ervaring met de PDAshop van Coolblue en dat was ook oké. Dus voor mijn of u volgende aankopen kunt u gerust naar één van de Coolblue shops op internet surfen en gratis laten bezorgen of ophalen in één van de 3 winkels.

flipjetiel44 19-02-2013

Snelle en complete levering.
Maandag besteld en dinsdagmorgen in huis.
Prima verpakt en mooi compleet met zonnekap en etui.
aanrader

snipsifter 15-02-2013

Hoofdtelefoonstore.nl is een van de namen van CoolBlue. De website is heel overzichtelijk. Jammer van al die domeinnamen, vandaar 'slechts' een 8 voor de website. CoolBlue is een professionele zaak en heeft dat volgens mij niet nodig.
Ik had mijn product na een avondje twijfelen besteld om drie voor twaalf en inderdaad, het kwam de volgende dag. Een 10 daarvoor dus.
Je krijgt mailtjes dat iemand het product aan het inpakken is, dat het klaar staat voor verzending, en een track & trace nummer, en nog zo wat. Bijna hysterisch maar dat is alleen maar fijn want je wil echt wel weten hoe het met je pakje is. Bij mijn beoordeling van de after sales met een 9 hoort ook het pakje zelf, waarop tips voor extra uitpakplezier staan. Kijk, die mensen begrijpen wat de waarde van een pakje is.

fredo077 12-02-2013

Website een beetje oudbollig, nette prijzen, vlotte levering.
Geen tracktrace ontvangen.

Ondanks de magere website en het ontbreken van de mogelijkheid om de bestelling te volgen is de evaring positief

Martien23 09-02-2013

Makkelijk bestellen en supersnelle levering. De ene dag laat in de avond besteld en de volgende dag al in huis. Prima.

HarryZu 08-02-2013

Prima website, artikel goed te vinden.
Camcorder om 18.00 uur besteld en via Ideal betaald.
Je word via de mail en sms op de hoogte gehouden van de status van de verzending.Prima! De volgende dag is het pakket afgeleverd.
Een prima service van zowel Cool Blue als TNT post.

Noknok 07-02-2013

Prima site, snelle levering. Netjes verpakt. Kortom eigenlijk de levering die je verwacht. Prijspijl is netjes, niet overdreven goedkoop of duur.

Kimvv 05-02-2013

Onlangs een Nilfisk hogedrukreiniger gekocht. Ik koop vaker dingen bij Coolblue (waar hogedrukreinigerexpert onderdeel van is) en dat bevalt altijd prima. Zeer snelle levering en als je een vraag hebt helpen ze je goed!

jvdd 04-02-2013

Snelle afhandeling van bestelling en snelle levering.
Zeker een goede locatie en meer shops onder een vlag (coolblue)

Mudslideslim 02-02-2013

Eerst even gebeld voor wat informatie, keurig te woord gestaan, daarna besteld en de volgende middag in huis. Helemaal zoals het hoort!

Joshua7714 31-01-2013

prima winkel, goede website waar alles goed op te vinden is.
ik heb al een paar dingen gekocht, maar altijd correcte levering, netjes op de beloofde tijd, en steeds op de hoogte gehouden van het traject van verzending.
eigenlijk alleen maar lof.
tot nu toe niet hoeven te bellen/mailen en ook geen aftersales nodig gehad.

ingenieuro 30-01-2013

Super, wat een service, om 20h30 besteld via de site van coolblue, was volgende dag al om 15h in huis!

Els Mulder-van Franeker 29-01-2013

Ik bestel graag bij Coolblue, supersnelle levering en je wordt daar perfect van op de hoogte gehouden.
De monitor is ook een uitstekende aankoop, heerlijk rustgevend beeld.