Deze score is berekend op basis van 3288 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jbmeulen 26-12-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel van bestelling naar betaling.

Alles op elektronica is er.

Ik heb hiervoor een ander product gehad waarmee ik de iPad kon bevestigen. Dit was een drama. Moeilijk te bevestigen en schoot soms los. Deze hoes blijft goed zitten en is zo bevestigd. Een aanrader.

vester 25-12-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle levering,alles zeer goed afgehandeld.

Mariskasleyffers 24-12-2014 Via de website gekocht

fijn, prettig taalgebruik, duidelijk.

overal is aan gedacht

ik vond wat ik zocht

fijne ervaring

werkelijk aan alles is gedacht. Voelt niet opdringerig, erg servicegericht.

hansmeul 24-12-2014 Via de website gekocht

werkt heel eenvoudig

op elk gebied ruime sortering

doen wat ze beloven en vertrouwd

philip0010 24-12-2014 Via de website gekocht

Zeer goede service en aanbod maar duurder

zeer goed maar duur

gadget1987 11-12-2014 Via de website gekocht

Zeer goede service ik had per ongeluk de verkeerde telefoon houder besteld en deze werd probleemloos omgeruild voor de juiste op het moment dat ze mijn pakketje retour hadden zonden ze meteen de goede naar me toe. Echt een topservice hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Goede service en vriendelijk personeel

marcel92 02-12-2014 Via de website gekocht

5,5

Men heeft niet alle schaden in Marktplaatsadvertentie vermeld (men had alleen een klein deukje gemeld) alhoewel er minimaal 18 deuken en krassen erop zaten, het maakt niet uit of het een 2dekans product betreft , klant moet duidelijk en eerlijk geïnformeerd worden.Coolblue geeft nog 20% korting op aanschafprijs ,gezien de schade is het eigenlijk niet genoeg, omdat mijn oude vrieskist het niet meer deed en mijn voedsel niet ergens kon bewaren, was ik genoodzaakt het te behouden ,anders had ik het wel retour gestuurd.

omdat coulance regeling niet voldoende was en een product in slechte staat was afgeleverd, zodoende niet zo snel een aanbeveling.

Men had voordat het product verstuurd had even de staat van de product kunnen beoordelen, voordat het bij de klant komt. Tevens goede coulance regeling treffen.

bobyoung 27-11-2014 Via de website gekocht

Enkele maanden geleden een compressor gekocht via de website. Werd de volgende dag geleverd. Na 4 maanden compressor defect. Kon de compressor (22kg) gratis opsturen. Echter wel in de of een doos. En de doos had ik inmiddels al weggegooid. Nieuwe verpakking niet te vinden. Kon de compressor ook (zonder verpakking) in de winkel ter reparatie aanbieden. Gebracht naar filiaal Utrecht. Uitstekend geholpen en de compressor aangeboden, waarbij ik een beroep heb gedaan op de garantie (3 jaar). 3 dagen later werd een compleet nieuwe compressor bij mij thuis afgeleverd. Dat is nog eens "after sales". Niets dan lof voor deze onderneming.

I-Know 24-11-2014 Via de website gekocht

Je kunt onbezorgd bij Coolblue bestellen tot s' avonds laat.
De volgende dag heb je het dan in huis. Leveren ook op zondag :-)

Feit is, dat deze mensen echt met je meedenken, heb je een probleem dan wordt je netjes telefonisch benaderd en proberen ze het voor je op te lossen op een zo'n efficiënt mogelijke manier!

GROOT ! Ze kunnen alles leveren, en juist ook de bundels die nodig zou kunnen hebben leveren ze met korting erbij.

Ik kocht hier ooit jaren geleden mijn eerste mp3 speler (Archos) en sinds dien ben ik stapel verliefd op deze zaak omdat al het personeel met je mee probeert te denken, als het nu gaat om een technisch probleem of een logisch probleem.

Ik kom hier al jaren, en heb echt heel veel gekocht. Maar deze zaak steekt met kop en schouders boven elke webshop in de Benelux uit!

truckermars 23-11-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk en veel keus,voordelig en snelle levering zelfs op zondag!
al veel besteld bij deze web winkel!

snelle levering , voor vragen klantenservice ook op zondag bereikbaar

betrouwbaar en snel

K en J 19-10-2014 Via de website gekocht

Op zaterdag besteld en op zondag werd het bezorgd. Geweldige service om het op zondag te bezorgen.

Rosegarden 14-10-2014 Via de website gekocht

Coolblue heeft een overzichtelijke site vind ik en de bestelling verliep probleemloos.

Je hebt je product zeer snel in huis; wij binnen 2 werkdagen. Prima!

Ruime keuze.

Ik heb zelf al meerdere bestellingen gedaan en het bevalt mij prima.

Overzichtelijke site, helder betaalproces, snelle levering, goede communicatie over stand van levering.

jessica1992 07-10-2014 Via de website gekocht

Goeie winkel snelle service bezorging kan iets sneller

hotaam 03-10-2014 Via de website gekocht

Ben niet zo een aanbeveler. Heeft niets met Coolblue te maken!!! Laat iedereen het zelf maar uitzoeken!!!!

Coolblue is not Cool 03-10-2014 Via de website gekocht

4,5

Helaas is het plezier van korte duur: de random reboots keren snel terug.
Dat is not Cool, Coolblue!

Smells fishy....

Open uitnodiging aan Coolblue:

De pre-sales en levering waren prima.....maar dan de after-sales....als je een probleem hebt ben je het bokje... Na ca 2 maanden probleemloos funktioneren krijgt mijn Blackberry Z10 last van Random Reboots. Na wat zoeken op Blackberry en Crackberry fora heb ik zelf al de meest voor de handliggende oplossingen geprobeerd. Soms is het meerdere keren per dag, soms is het een paar dagen/weken niet, maar het blijft terugkomen. Ook op internet fora vind ik veel problemen met de BB Z10 en random reboots; enige oplossing is terugsturen naar Blackberry. Toestel teruggestuurd naar Coolblue, na ca twee weken weer thuis ontvangen. Toestel is dan in een vreemde toestand: het verkeert niet in de 'af fabriek' toestand, maar is al eens opgestart en heeft een verkeerde datum. Beetje slordig, maar ok. Volgens de werkbon is het toestel teruggeweest naar de leverancier en heeft die de software opnieuw geïnstalleerd. Helaas is het plezier van korte duur: de random reboots keren snel terug. Dus maar weer kontakt opgenomen met Coolblue en nu proberen ze mij af te poeieren en willen ze dat ik direkt kontakt op neem met de Playbook( ) helpdesk.... Gelukkig bracht de Blackberry medewerker en Blackberry-website uitkomst: voor garantie en repairs moet je bij Coolblue zijn. Zo staat het overigens ook in de nederlandse wetgeving. Dat is not Cool, Coolblue! Na een boos mailtje krijg ik toch nog een RMA label en is mijn Z10 voor de tweede keer retour. Op de bon heb ik duidelijk vermeld dat ik wil dat de Z10 teruggaat naar Blackberry ter vervanging voor een exemplaar dat wel naar behoren werkt. Maar dan krijg ik na bijna twee weken een status-update van CoolBlue..... Ondanks eerdere afspraken dat mijn toestel terug zou gaan naar Blackberry voor vervanging (ik blijf niet aan de gang ) blijkt nu uit de statusupdate van Coolblue dat mijn toestel naar een 'erkend reparatiebedrijf' is. Terwijl op de werkbon van de vorige keer staat dat mijn Z10 naar de leverancier was teruggestuurd....?! Dat is het moment waarop ik een moeilijk gevoel kreeg over de betrouwbaarheid van Coolblue. Omdat ik Coolblue niet meer vertrouw heb ik de originele werkbon van Blackberry opgevraagd. Ben benieuwd of ik iets ga ontvangen.... Smells fishy.... Open uitnodiging aan Coolblue: Neem even kontakt met mij op; als ik binnen twee weken geen goed werkend toestel heb ontbind ik de koop.

Officiele reactie van Coolblue 03-10-2014

Beste meneer Donders,

Uw klacht hebben wij reeds ontvangen via Klachtenkompas en u om uw retour nummer gevraagd. Kunt u uw retour nummer aan ons doorgeven? Dan kijken we graag met u mee naar een passende oplossing.

nollio 02-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en makkelijk

Snelle levertijd

groot aanbod

Mijn eerste ervaring met coolblue is prima

Snelle levering, alles wordt duidelijk aangegeven, groot assortiment tegen een goede prijs

joep.borghans 01-10-2014 Via de website gekocht

Mijn printer is snel en netjes verpakt de volgende dag afgeleverd. Trace en track in orde en faktuur digitaal bijgeleverd. Prima in orde dus.

Pesaco 30-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede vergelijkingsmogelijkheid.
Ook prijstechnisch de meest voordelige! En dat telt tegenwoordig. Value for monny!

Nog geen echte service gehad. Je denkt hierbij meteen aan gedoe ná de aankoop. Serviice kan natuurlijk ook zijn; orderverwerking, betaalmogelijkheden, en aflevering. Allemaal top.

Ruime keuze in modellen en merken.

Bovenstaande motiveringen lijken mij genoeg

frans1frans1 30-09-2014 Via de website gekocht

snel gezocht/gevonden

snel en netjes bezorgd

Al meerdere keren iets via CB gekocht altijd de juiste spullen snel in huis.
goede nazorg.

Je merkt aan alles dat CB het de klant zo makkelijk mogelijk wil maken.

nickhermans 29-09-2014 Via de website gekocht

ik moest een hele dat thuis blijven.

alles was helemaal top behalve de aanduiding voor het tijdsvak waarin het product geleverd wordt. tussen 9 en 15 is niet echt een tijd waar je iets mee kan regelen voor je werk ofzo.

wasmachine werd naar bovengebracht, aangesloten en de andere werd van boven mee naar beneden genomen en mee genomen. ik heb geen omkijken hier naar gehad. verbeter punt is het aangegeven tijdvak waarin het product geleverd wordt. tussen 9 en 15 is niet echt een tijdvak waar je iets mee kan. dat is gewoon een hele werkdat.

au31975 29-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site. Maar we hebben via kieskeurig bij hun gekocht en hebben weinig gebruik gemaakt van de site van Coolblue. Wat we gezien hebben, is duidelijk.

Bezorging op zondag! ideaal!

pvselm 28-09-2014 Via de website gekocht

makkelijk bestel gemak, met uitgebreide keuze

super snel geleverd, nu ook (als proef) op zondag

uitgebreid assortiment, snelle levering, goede status update. Service is goed.

thierry.bossuyt 28-09-2014 Via de website gekocht

Holger0404 28-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke en goed bruikbare site

Zondagavond besteld en betaald. de dag erna in huis!

Veel keuze, duidelijk te sorteren op eigenschappen

Na meerdere aankopen ben ik nog steeds uitermate tevreden over Coolblue.

javalo48 27-09-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel bestellen en dan ook nog gratis bezorgen.

op zaterdag bestellen en zondag in huis,geweldig.

Goedkoop en goede service

Ook de tijd van bezorgen is erg prettig.keurig op tijd zoals werd gezegd

HansMichael 27-09-2014 Via de website gekocht

Zaterdagmiddag bestelt en zondag aan het begin van de middag werd het bezorgd. Prima geregeld

Prima website en snelle levering

sjefvanderven 26-09-2014 Via de website gekocht

's Avonds laat compressor besteld, volgende dag netjes afgeleverd. Heel erg tevreden.
Kon bestelling goed volgen. Prima.
Ook de prijs.

Goede prijs. Snelle levring volgens afspraak.

jbkemper 26-09-2014 Via de website gekocht

goede services en een vlotte levering,en een zeer gunstige prijs

rob6523 26-09-2014 Via de website gekocht

Het was buitengewoon eenvoudig om de benodigde koelbox te kunnen vinden.

De koelbox werd snel en betrouwbaar afgeleverd op de plek waar ik 'm wilde hebben.

Ik kwam op de site voor een koelbox, maar het assortiment is veel breder zodat ik vaker op de site te vinden zal zijn.

Snel, duidelijk, betrouwbaar en makkelijk. Wat wil je nog meer?

mzuurbier 25-09-2014 Via de website gekocht

prima site

Goed en snel op de hoogte gesteld van order tot verzending

Prima service. wasmachine op zolder geplaatst en oude meegenomen

loebas03 25-09-2014 Via de website gekocht

ik heb gevonden wat ik nodig had

niet de goedkoopste maar wel handig als je een vast afhaalpunt nodig hebt (bij je werk in de buurt)

Superhandig als je zelf kunt bepalen wanneer je het artikel komt ophalen. Nog mooier zou zijn als het afgiftepunt bijv bij de AH is. Niet de goedkoopste maar wel handig als je een vast afhaalpunt nodig hebt (bij je werk in de buurt)

meike stuur 25-09-2014 Via de website gekocht

Erg, erg, erg gemakkelijk

Binnen 20 uur had ik mijn stofzuiger in huis.

Dat weet ik (nog) niet. Ik had alleen een stofzuiger nodig.

Absoluut geen klacht te verzinnen, dus ....

Ik kan niets anders verzinnen dan het gemak. Vanachter je computer heb je het bestelde binnen 24 uur in huis.

Didier Boulanger 25-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.
Vlotte levering.

Uit eerdere ervaring.

Uitgebreide sortering.

alleen maar positieve ervaringen.

n.v.t.

hondapanboy 24-09-2014 Via de website gekocht

Uit je luie stoel makkelijk en duidelijk vinden wat je zoekt.

zo als altijd goede service en snelle levering, m.a.w doen wat ze beloven.

Zijn denk ik maar weinig winkels die zo'n groot assortiment hebben.

Groot assortiment,snelle levering,vriendelijke bediening.
kortom uitstekende service.

the rocking bull 23-09-2014 Via de website gekocht

6,8

levering was niet zoals gevraagd op een vooraf bepaalde werkdag, was te vroeg waardoor ik zelf een uur kon gaan aanschuiven in de post.

Giomano 23-09-2014 Via de website gekocht

Houden zich prima aan de levering tijd dit waar andere webshops nog wel eens toch niet binnen 24 uur kunnen ging het hier goed. Heel blij met mijn aankoop!

Menno Bos 22-09-2014 Via de website gekocht

Bestelproces liep super

De installatie van de wasmachine liep op rolletjes. Oude machine weggehaald, even gewacht tot we de plek onder de wasmachine konden schoonmaken en daarna de nieuwe gemonteerd. Zeer klantvriendelijk!

marcelt 22-09-2014 Via de website gekocht

Volgende dag in huis, ook op zondag

Na 8 maanden het volledige aankoopbedrag van onze stofzuiger terug gekregen nadat deze, na twee "reparaties" nog steeds mankementen vertoonde.

door de diverse sites van Coolblue een enorm assortiment

Perfecte service. Hun slogan "alles voor een glimlach" klopt gewoon.

Begin dit jaar bij stofzuigerstore.nl (onderdeel van Coolblue) een Nilfisk stofzuiger gekocht, die steeds door een onverklaarbare reden uitviel. Nadat deze voor de 3e keer was teruggestuurd en ik 'm niet meer terug wilde hebben, werd probleemloos het volledige aankoopbedrag gecrediteerd (shoptegoed) en kon ik een nieuwe bestellen. Deze keer een Bosch. Perfecte service en zelfs een telefoontje of ik 'm in goede orde had ontvangen. Omdat ik uit principe nooit een 10 geef, zijn het allemaal 9s geworden.

paweldebik 22-09-2014 Via de website gekocht

Coolblue is een van de weinigen die spullen al de volgende dag bezorgd, wanneer je voor middernacht besteld.

Hoog aan te bevelen door goede prijzen en makkelijke checkout. Ik geen 9/10 in plaats van 10/10, omdat je met wat speur werk altijd wel een *iets* betere prijs kan vinden bij een specialist.

jaze 21-09-2014 Via de website gekocht

Zeer snel gevonden en goede uitleg

zeer snel bezorgd

d5hansva 21-09-2014 Via de website gekocht

Op en top levering volgens afspraak

Erik Wannee 20-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, eenvoudig bestellen. Handig is dat er overal reviews en toelichtingen bij staan.

Service is echt uitstekend. Camera gekocht met ontwerpfouten die al de eerste dag kapot was. Omdat ik hem per se mee wilde op vakantie besloot ik hem zelf op te lappen, met de kans dat ik de garantie zou verspelen. Tijdens mijn vakantie had ik alleen maar ellende van de camera. Na afloop vroeg ik toch om garantie. Geen enkel probleem; na onderzoek kreeg ik het gehele bedrag terug als winkeltegoed, en werd de slechte camera meteen uit het assortiment gehaald. Ik heb nu tegen wat bijbetaling een 'echte' camera gekocht, en die wordt zelfs morgen, op zondag, bezorgd.

Alles dat ik zocht kon ik vinden. Maar ik weet natuurlijk niet of er toch dingen zijn (die ik niet zocht) die er niet op staan...

Dit is onbezorgd winkelen met plezier, waar Service met een hoofdletter wordt geschreven. Misschien niet de allergoedkoopste, maar het geld zeker wel waard.

Zeer grote coulance en goede en prettige afhandeling van serviceproblemen. Meedenken met de klant. Als ik dan per se toch een minpuntje moet noemen, dan is het dat het verwerken van een winkeltegoed niet via de website kan maar telefonisch moest, handmatig door de servicemedewerker. Het zou perfect zijn als je bij het afrekenen van een bestelling (in ingelogde omgeving) vanzelf dat winkeltegoed tegenkomt en kan verrekenen met de nieuwe aanschaf. Verder had ik een aantal vragen over de nieuw te kopen camera en daarop wist de medewerker geen antwoord; hij moest het steeds opzoeken. Maar uiteindelijk kreeg ik wel het juiste antwoord.

KiesHof 20-09-2014 Via de website gekocht

Op zaterdagavond laat een stofzuiger besteld, zondagmiddag om 14:00 uur al afgeleverd. Een uitkomst voor mij omdat ik door de week nooit overdag thuis ben!

Informatie over de stand van zaken van de levering en de periode waarin die plaats vindt, was adequaat.

Adequaat en snel

mclahaije 20-09-2014 Via de website gekocht

Op zaterdag besteld en op zondagmiddag geleverd, grote klasse

superlukske 19-09-2014 Via de website gekocht

is gemakkelijk te bestellen

een week na mijn levering was het artikel0 € goedkoper, en ik heb die 10 € teruggestort gekregen

Dave Muis 19-09-2014 Via de website gekocht

goede website

Alles goed geregeld, vriendelijke bediening

Besteld via internet op de site van Coolblue, opgehaald in Eindhoven Aalsterweg. Perfekte service!, nette winkel. Website is prima in orde. Voor ons niet de eerste keer dat we iets bestellen en/of kopen.

Johan smeets 18-09-2014 Via de website gekocht

prima-zoals beschreven

bahano 18-09-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk

snel

groot

supersnel binnen in prima verpakking

acufex 17-09-2014 Via de website gekocht

Bestellen is simpel en bezorging de volgende dag.

Perfecte service, ook de nazorg bij een defect is prima.

Ruim assortiment, maar ze hebben niet altijd alles leverbaar.

Ik ben een zeer tevreden klant over alle aspecten van dit alsmaar groeiende bedrijf.

Ik ben een hele grote fan van Coolblue, voor mij een van de betere maar niet altijd de goedkoopte elektronica webshop van Nederland met 5 fysieke winkels. Bijna alles in mijn huis komt van dit bedrijf met als belangrijkste reden de klantgerichtheid en onvergelijkbare goede en snelle service. Het enige nadeel en daar kan Coolblue helemaal niets aan doen is dat de bezorging met TNT wel heel ruim wordt ingeschat de laatste tijd, TNT laat je stand-by zijn tussen 08:30 uur en 21:30 uur, dat is te gek voor woorden natuurlijk, je zit dan 13 uur gevangen in je eigen huis, een soort huisarrest dus.

Vera Geerling 17-09-2014 Via de website gekocht

goede site, snel in te vullen, betaling ging goed en de afgesproken aflevertijd werd netjes gehaald.

product werd compleet geleverd en was exact als de beschrijving. aflevering ging uitstekend. leuke kortingsbon

veel keuze; nav de beoordeling van de gebruikers/klanten deze telefoon gekozen

Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde. Ik zou hier wederom bestellen en daarom zou ik het ook andere aanraden. extra grappig: lees de "wacht adviezen"op de site

beste prijs voor het product. beloftes op de site werden waargemaakt (levering, betaling etc) goed assortiment, prettig dat er klant reviews op staan ( die heb ik gebruikt om mijn keuze te bepalen) ...ik heb nog geen negatieve dingen ervaren met Coolblue