Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Florian 08-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service!

Ik heb bij Coolblue een Fitbit Blaze besteld. Helaas bleef ik problemen hebben met dit product. Dit liep uiteen van defecten tot rare problemen. Er werd geen moment getwijfeld aan mijn bevindingen. Tot 3 maal toe is het apparaat direct omgeruild voor een nieuwe. De laatste zelfs een jaar na aankoop. Nu de derde defect was hebben ze mij het aankoopbedrag in een tegoed bon aangeboden zodat ik een ander model kan uitzoeken. Waanzinnige service! Dit is voor mij een reden om voortaan altijd bij Coolblue te kopen!

Aafke 08-05-2017 Via de website gekocht

Snel verzonden, leuk dat "tweede kans" product.

Snelheid van bezorgen, betrouwbaarheid, 2e kans product net ietsje goedkoper terwijl het wel nieuw is (geopende verpakking).

Kim Kool 08-05-2017 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd en goede communicatie!

Zelfde dag verzending genomen, echt een aanrader! Netjes op tijd en goede communicatie eromheen. Productomschrijving was prima en accuraat!

Niek 08-05-2017 Via de website gekocht

Effectief en efficiënt

Ik zoek voor iets nieuws naar productspecificaties, klantbeoordelingen, prijs, vaak op diverse plekken (sites). Zodra ik weet wat ik wil, kijk ik of Coolblue dit in het pakket heeft - meestal wel.
Bestellen is simpel, betalen ook, en de volgende ochtend vroeg wordt het geleverd. Hoe eenvoudig kan het zijn :) .

jasper 08-05-2017 Via de website gekocht

vrolijke shop, goede jennis, degelijke producten

De online shop is compleet, overzichtelijk en biedt goede, eerlijke en gedetailleerde info. Service en bezorging ook tip top in orde

? 08-05-2017 Via de website gekocht

TomTom Go 50

Mijn besteld product correct afgeleverd naast de bijbehorende begeleidende nazorg. Aanvullend gevraagde informatie per omgaande verstrekt middels foto en filmpje. Klasse.!

E.Bastiaans 08-05-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Al vele produkten gekocht. Altijd naar volle tevredenheid. Prijzen meestal toch lager dan in de winkel en de levering verloopt snel. Vandaag bestellen...morgen in huis. Nog nooit het gevoel dat ik een tweedehands produkt toegestuurd kreeg. Altijd de produkten netjes verpakt ontvangen. Tot op heden nooit aanspraak op garantie hoeven te maken. Gewoon een topwinkel die betrouwbaar is.

Amier 08-05-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het!

De JBL flip 3 besteld als tweedekans, werkt uitstekend ook heel goed in de doos verpakt. Enige minpunt is dat de stroomkabel er niet bij zat, maar die is hetzelfde als elk ander telefoonkabel.

Stefan 08-05-2017 Via de website gekocht

top service

Het is een goede en snelle levering van het product. En de mensen van de klantenservice helpen goed en betrouwbaar om het juiste product uit te kiezen.

Rataplan 08-05-2017 Via de website gekocht

Top

Bij mijn eerste aankoop was mijn bestelling niet ok niet door toe doen van Coolblue maar door oneerlijkheid van andere klanten .
Coolblue heeft dit zonder problemen en argwaan hersteld op een zeer snelle en efficiente manier .
Alleen maar lof .

jessica 08-05-2017 Via de website gekocht

bezorgen wasmachine

Ik ben super tevreden over de bestelling en bezorging. Alleen paar puntjes om aan te geven. Ik kreeg de avond van te voren een bericht dat de bezorging tussen 8-22 zou zijn. En vrij laat pas een specifieke tijd. Nog later in de avond of zelfs op de dag van bezorging. Zou prettig zijn om iets eerder te weten. Verder lees je dat alle verpakking materiaal wordt mee genomen. Helaas niet zo Ik moet de piepschuim karton en plastic 2 weken bewaren en vervolgens zelf afvoeren. Bij tekening voor ontvangst zei ik hier iets over omdat dit ook staat in de levering overeenkomst. Toen zeiden de bezorgers dat dit een standaard tekst is maar niet klopte. Zou fijn zijn om dit aan te passen of wel de verpakking mee nemen.

Verder tevreden Hoe ze de machine Door mijn kleine kelder naar beneden hebben gekregen. Blij dat ik niet nog iemand heb hoeven te regelen om gedaan te krijgen. Dat was ook een van de redenen om bij coolbleu te bestellen.

Danielle 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle actie

Zowel levering als vragen via messenger worden snel en compleet opgevolgd! De klantenservice staat je netjes en compleet te woord.

LesenneG 08-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Geen printer meer op vrijdag. Opgelost op zaterdag. Blijkbaar heeft HP (totaal onwettelijk, zou ik denken) ervoor gezorgd dat de eigen printers (althans toch degene die ik heb) alleen nog met oorspronkelijke cartridges kunnen functioneren. Andere types en merken, die ik al jaren gebruik, worden nu niet meer "gezien" door de printer. Het is alsof er geen patroon in de printer zit.
Lang verhaal kort. Ik moest absoluut iets afdrukken. Ik was al naar alternatieven aan het zoeken, maar de Coolblue levering was er al op zaterdag in de voormiddag, daar waar ik pas op vrijdag vrij laat besteld had. Situatie gered en, zou ik zeggen, op naar volgende avonturen.

Fam. Zuur 08-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, gedreven en aardig personeel!

Goede webshop,me wordt enthousiast en vriendelijk geholpen en de aflevering kon niet sneller. Op vrijdag om 22.00 besteld en de volgende dag om 8.00 bezorgd. Er werd zelfs een kwartier van tevoren gebeld of het gelegen kwam. Geweldig.
Een superpluim verdiend.

Claudine 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze snel leveren (dag erna) en omdat ze géén verzendingskosten aanrekenen.
De website is gebruiksvriendelijk, evenzeer voor een leek.

peter renders 08-05-2017 Via de website gekocht

super webwinkel

snelle levering, handige website en de mogelijkheid om te betalen via paypal wat de snelle levering alleen maar bevorderd en dit alles vanuit je luie zetel !

RVerpalen 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goed product

De laptop vrijdagavond na 10 uur besteld en was zaterdag al voor 12 uur in huis. Snelle service. De website zit goed in elkaar, zodat je makkelijk kan beslissen welk product het beste bij je past.

Jaap Monet 08-05-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Bezorging is supersnel (echt volgende dag) en afvoer oude en aansluiten nieuwe koelvriescombinatie liep ook gesmeerd.

Vd haas 08-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Leuke medewerker goede uitleg

De enige coolblue shop voor mij in de buurt,
Goede locatie .mooi ingericht op de klanten. Klanten vriendelijke mefewerkets

Jan 08-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Ik koop hier regelmatig mijn spullen , en heb nog nooit problemen gehad met product en of levering.
Dus koop hier de volgende keer ook weer .

k.dhanis 08-05-2017 Via de website gekocht

veel tv voor die prijs

De goedkoopste leverancier, makkelijk bestellen en snelle levering zonder bezorgkosten waardoor ik erg tevreden ben

Jeanot Meersschaert 08-05-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!!!

Levering de volgende dag en duidelijke tijdsaanduiding.
Ook het inleveren oude apparatuur prima!
Prima service en vriendelijke bezorgers

Anita 08-05-2017 Via de website gekocht

Super shop!

Gewoon een heerlijke shop! De klantenservice wil je graag helpen en neemt daar de tijd voor. De artikelen die je besteld zijn duidelijk omschreven en normaal tot goedkoper geprijsd. En geen verzendkosten dus dat voelt altijd fijner!

Problemen heb ik nog nooit gehad :D dus hoe ze daar mee omgaan heb ik geen idee van en eigenlijk wil ik dat ook niet weten. ;)

ank 08-05-2017 Via de website gekocht

goede service

ik had goede berichten van anderen gehoord maar toen de bestelling kwam, grote schrik, heel veel schade aan de binnendoos. Direct de bezorger teruggeroepen en de doos verder open gemaakt. bleek de koffiemachine zo goed verpakt dat deze geen schade opgelopen had.

Rebekka 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede service. Fijn dat onze wasmachine & droger aangesloten zijn en dat we hier zelf niet meer mee aan de slag hoeven. De prijs/kwaliteit is daardoor erg goed!

Tatjana 08-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van Coolblue! Vooraf email, sms en telefoontje over exact tijdstip van levering ontvangen. Levering ging uitermaate goed en proffesioneel! zonder problemen de waschmachine naar de 2e etage getild en oude wachmachine retour genomen. Veel kennis over het product! Ervaren en proffesionele medewerkers! chapeau!!

Nop 08-05-2017 Via de website gekocht

Beetje laat

Netjes melding van de tijd, maar ik rekende vooraf tussen 8-17, sta ik op 20.uur zaterdagavond!! Mijn afspraken kunnen verzetten, vervolgens die dag stond er 17 uur!! Ik weer programma aangepast, uiteindelijk stond om 20.40 mijn koelkast in huis.

Aardige kerels die bezorgde, maar bezorgen in de avond is niet wat ik zou kiezen, wellicht een idee een dagdeel een keuze wordt? Ochtend middag of avond.

Officiele reactie van Coolblue 08-05-2017

Hey Norbert,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat jouw koelkast zo laat is geleverd. Dat was natuurlijk niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Waarschijnlijk hadden zij het erg druk en is het daarom zo ver uitgelopen. Dat is natuurlijk geen reden om het niet tijdig aan jou door te geven. Om je hier een beetje in tegemoet te komen, hebben wij je een kleinigheidje toegestuurd via de e-mail. Als wij hier verder nog iets in kunnen betekenen, horen wij dat natuurlijk graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag.

Groeten,

jos 08-05-2017 Via de website gekocht

Top, maar dat is nu juist de kracht van coolblue

Keuze en selectie mogelijkheden zijn er in overvloed in de webshop.
Het is even puzzelen voordat je op je keuze uit komt, maar hierna is het klikken en klaar.
Pakje wordt netjes volgens afspraak geleverd
Helemaal happy met Coolblue

Remy 08-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Cool blue doet ten minste wat ze beloven.

Op de internetsite was een nogal negatief beeld geschetst, door het bovenmatige geluid dat een "Lenovo Yoga 710" zou maken die ik wilde kopen, aldus ervaren door diverse gebruikers.

Dikwijls zijn gebruikerservaringen nogal subjectief en hoeft een ervaring van de een niet altijd hetzelfde voor een ander te zijn.
Omdat ik de computer ga gebruiken tijdens het musiceren, wil ik voor mijzelf meer zekerheid hierover krijgen en ben ik naar de winkel gegaan voor meer informatie.

In de winkel was geen computer opgesteld die ik wilde kopen, maar na overleg met de verkoper, die aangaf dat hem geen klachten over geluid van deze 2 in 1 laptop bekend was, heb ik toch besloten dit product te kopen om dit zelf te ervaren.
De reden om het toch zelf uit te proberen was, dat het product binnen 2 weken mag worden teruggebracht als het niet aan mijn verwachting zou voldoen.
Ik heb de computer uitgeprobeerd en vindt nu, naar mijn ervaring dat de geluidproductie van de computer niet bovenmatig is.

Verder bevalt deze computer mij tot dusver goed en voldoet deze geheel aan mijn eisen die ik eraan stel. Ook voor het gebruik met "muzieksoftware" voor life uitvoeren van muziek is deze computer naar mijn mening zeer geschikt.

Carl Ottow 08-05-2017 Via de website gekocht

Gunstige prijsstelling - Vlotte,correcte afhandeling.

Al wel eerder bij CoolBlue besteld en opnieuw heel tevreden over site-prijsstelling-afhandeling-aftersales nog niet nodig gehad daarover géén ervaring.

Deckers Gaby 08-05-2017 Via de website gekocht

Super shop

Super service. Overzichtelijke webshop. Winkelen vanuit je zetel en dan nog Super snelle levering.
Alles tiptop in orde

FB 08-05-2017 Via de website gekocht

Wasmachine en droger besteld: fijne service!

Wasmachine en droger besteld, direct de volgende dag geleverd. Bezorgd door 2 uiterst vriendelijke en beleefde koeriers van Dynalogic: geen probleem om de apparaten naar zolder te tillen en aan te sluiten. Blij met deze geweldige service!

Suzanne 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorgers!

De site is gebruiksvriendelijk, wasmachine vandaag besteld morgen geleverd. Ondertussen mailtjes met 'wachttherapie' voor tijdens het wachten op mijn bestelling, bericht hoe laat ze komen, zodat je niet een hele of een halve dag hoeft te gaan zitten wachten. En op die tijd zijn ze er ook echt (bellen nog even een kwartiertje van tevoren, zodat ik er ook ben). Ik vind het top! De bezorgers waren super attent en enthousiast, echt een visitekaartje voor hun bedrijf!

Bolbuuks 07-05-2017 Via de website gekocht

Een supersnelle bezorging !!

Een snellere bezorging, dan die van Coolblue is nauwelijks mogelijk !!!
Perfecte service !!
Product voldoet aan alle verwachtingen.

Merel 07-05-2017 Via de website gekocht

Vrolijk en betrouwbaar en snel wat wil je nog meer?

Vrolijke service, betrouwbaar en snel in levering. Heb ook erg gelachen om de YouTube filmpjes. Maar serieus erg tevreden over deze "gasten". Ga zo door!

Desiree 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd en bezorgers met een glimlach

S avonds besteld en de volgende ochtend al geleverd.
Netjes een sms met de verwachte tijd en een belletje dat ze met een kwartiertje bij mij zouden zijn.
Vriendelijke bezorgers die de eerste instellingen van mijn wasmachine al meteen instelde zodat hij na het afdraaien van het programma direct in gebruik genomen kon worden.!
Ik bestel vaker bij Cool Blue

Jaap G 07-05-2017 Via de website gekocht

Online winkel zoals het moet!

Wat ze over CoolBlue zeggen klopt, geweldige service en snelle complete levering.
Prima voorlichting en goede informatie op de site over bijna alle artikelen

Pierre 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Toffe webwinkel en goede producten en toffe keuze. Makkelijk te kiezen uit de verschillende producten en goede prijzen

Wim Cox 07-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet nergens moeilijk over !

Coolblue doet gewoon wat ze moet en doet nergens moeilijk over.
Zeer behulpzaam op elke vraag, en is het product niet naar wens dan kan het gewoon terug gestuurd worden. Top !

Johan 07-05-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar, dus gewoon erg goed!

Duidelijke site, goede zoek filters. Daarna snelle levering en goede e-mail communicatie over de status van je bestelling.

anoniem uit moordrecht 07-05-2017 Via de website gekocht

goede service

hier gekocht omdat de tv hier het goedkoopste was en wat daarna ook nog heel fijn was dat je een mail kreeg hoe je de tv kon instaleren.

Asdfgh 07-05-2017 Via de website gekocht

Service met een lach

Snel, op tijd, vrolijk personeel.
Kwamen keurig binnen het uur dat we door hadden gekregen.
PS lees de tekst op de deur ;)

A.G. De Jong 07-05-2017 Via de website gekocht

Alle lof

Via T en T kun je alles volgen en zie je dat je bestelling keurig, zoals afgesproken, aankomt.
Ook kun je van tevoren opzoeken wat je van je bestelling mag verwachten.

Happy Betsy 07-05-2017 Via de website gekocht

Ik had problemen met een bestelling tot 2x toe niet in staat om bestelling af te ronden tijdens connectie met de iDeal. Mail gestuurd Nasr de kanten service en heel vlot wird je vraag behandeld en uitgelegd zodat de bestelling vlot afgerond kon worden. Volgende dag mijn Fitbit in ontvangst genomen. Heel attent dat ze je nog een kaartje toesturen met 'succes met jenieuwe Fitbit' .
Met 1 woord te omschrijven Top !!

ERIC ALLIET 07-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Als je om 23 uur iets besteld en je krijgt het gevraagde de dag daarop bij jou thuis, waarom zou ik nog naar een superketen gaan, verplaatsen is niet meer nodig, zo sta ik niet in de file, kan ik rustig alles bekijken en het moet een hilarisch werk zijn voor Coolblue om dit te kunnen verwezenlijken, proficiat daarvoor!

Hans 07-05-2017 Via de website gekocht

Razent snel geleverd

Nadat mijn oude computer voor de zoveelste keer vast liep, 's-avonds om 23:20 uur een andere computer besteld bij Coolblue. De volgende ochtend om 11:15 uur geleverd door PostNL.
Zeer snelle computer. LET OP ZIT GEEN TOETSENBOORD EN MUIS BIJ. Ben dik tevreden over computer en levering

A.Viertje 07-05-2017 Via de website gekocht

Simpel en supersnel.

Simpel om je gezochte artikel te vinden, te bestellen, te betalen en te ontvangen.. Voor middernacht besteld en de volgende dag in huis. Eventueel ruilen en/of retour, geen probleem. Kortom UITSTEKEND.

Tomassen 07-05-2017 Via de website gekocht

Alles snel! Alles voor een Glimlach!

Snelle service en levering. De vragen zijn snel beantwoord en de levering was de volgende werkdag zoals beloofd. Coolblue doet alles voor een glimlach!

Aafke 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Goede service. Helaas werkte de sms service niet bij mij, maar verder was alles echt top! De mannen hebben de wasmachine netjes naar boven getild en alles geïnstalleerd.

Dennis 07-05-2017 Via de website gekocht

Groot aantal producten, goede prijzen en super service!

We merken dat we steeds vaker een bestelling plaatsen bij Coolblue. Ze hebben een groot aanbod, goede prijzen en super service. De website van Coolblue is duidelijk en handig. Producten hebben goede beschrijvingen en vaak veel reviews om een keuze te kunnen maken.
De bestelling gaat super. Zodra een keuze is gemaakt voor 23:59 uur is het product de volgende dag in huis. Hier krijg je steeds een status update van de bestelling tot aan de levering. Je krijgt netjes een track&trace code en middels de postnl app zie je zelf hoe laat het pakketje ongeveer afgeleverd wordt. De youtube video's van de vele producten zijn ook handig. Ik heb een keer mee gemaakt dat de bestelling niet de volgende dag bezorgd was ondanks dat ik wel een aanmeld bevestiging ontvangen had van postnl. Dit werd door Coolblue uitgezocht en bleek een probleem te zijn bij postnl, maar kreeg het product als nog de dag daarna en een vergoeding bij de eerst volgende bestelling.
We zullen zeker nog een aantal bestellingen plaatsen bij Coolblue