Deze score is berekend op basis van 1398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Marleen 14-05-2017 Via de website gekocht

Super Goed!

Goed assortiment en daarbij zo nodig prima ondersteuning waar nodig. Heb al vaak iets gekocht bij Coolblue en ben nooit teleurgesteld. Contacten met klantenservice verlopen vriendelijk en to the point.

patje 14-05-2017 Via de website gekocht

uitstekend service

heb direct gevonden wat ik zocht even om een woordje uitleg over het produkt gevraagd via mail enkele minuten later reeds juiste antwoord op mijn vraag ontvangen.perfecte service snelle levering bedankt

Esther 14-05-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Heb voor de zoveelste keer besteld bij Coolblue, het is tot nu toe altijd perfect gegaan.
Snelle levering, gewoon super webshop!

mr 14-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering en installatie.

Op aanbeveling van mijn zoon, hij had een positieve ervaring. Ik moet zeggen ik was op het ogenblik van de levering niet thuis, mijn vrouw wel en zij was zeer tevreden over de installatie van de wasmachine, alles netjes gedaan en niet te vergeten zéér vriendelijke mensen. Bedankt voor deze service.

Ineke 14-05-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Onze wasmachine begaf het op maandag, meteen op de Coolblue site gezocht naar een nieuwe en woensdags stond de deze alweer te draaien. Keurig op de afgesproken tijd afgeleverd en zonder gemor de oude machine weggehaald en de nieuwe geplaatst, top bezorgers!!

Jeffrey Verzijl 14-05-2017 Via de website gekocht

Wederom prima!

Enkele dagen merken we op dat ons Nespresso apparaat (Citiz & Milk) meer geluid dan normaal produceert. Ook is de koffie erg "waterig". Om uit te sluiten of het aan de capsules ligt geprobeerd met meerdere capsules, helaas allemaal hetzelfde resultaat. De machine is ook bijna 7 jaar oud, mogen dus niet klagen. Omdat mijn vriendin vaak Cappuccino drinkt opzoek gegaan naar een automaat die met één druk op de knop ook variaties met melk kan maken. Uiteindelijk uitgekomen bij de DE'LONGHI LATTISSIMA PRO EN750 ZILVER. Na het bekijken van een aantal reviews terecht gekomen op de Koffiecenter.nl webiste. Ook hier nog enkele gebruikerreviews gelezen en besloten om tot bestelling over te gaan. In de avond besteld en zoals altijd de volgende dag geleverd. Deze keer gekozen voor avondlevering (tussen 18:00 en 22:00). Erg prettig en zonder kosten. Apparaat is nu enkele dagen in gebruik en bevalt meer dan prima. De opwarmtijd is zeer kort en het touch scherm is erg gemakkelijk in het gebruik. Uiteraard smaakt de koffie erg goed (goede crema laag) en goede temperatuur. Melkschuim is ook goed stevig en naar wens in te stellen (lepeltje kan omgedraaid worden zonder dat schuim eraf valt). Erg lekkere cappuccino en latte-machiato. Wat ons betreft echt een aanrader!

Rudolf 14-05-2017 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Was snel afgerond en volgende ochtend al in huis product is netjes afgeleverd en alles zat er gewoon bij

Akke 14-05-2017 Via de website gekocht

Top

Snel mooie producten. Snelle service. Goed verpakt. Overzichtelijke webshop.
Keuze uit een ruim assortiment. Goede beschrijvingen van de producten.

Paul 14-05-2017 Via de website gekocht

Wederom een zeer goede ervaring

Breed assortiment met concurrerende prijzen. Korte levertijden en terugmelding status en tijd van aflevering zeer professioneel. Een absolute aanrader dus!

Bart Broeken 14-05-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Alles goed geregeld, je kan tot 2359 uur bestellen voor levering op de dag daarna. Betalen met creditcard zonder extra toeslag. Levering door Postnl met track and trace en de mogelijkheid om elders te laten bezorgen. Kortom, genoeg redenen om bij Coolblue te bestellen.

Ruud Baurmann 14-05-2017 Via de website gekocht

Snelle goed levering!

Goede prijs, snelle levering en al vaker bij CoolBlue besteld. Betrouwbare webshop. En je kunt je pakket goed volgen.

M.C.Hill 14-05-2017 Via de website gekocht

Prima telefoon,lekker simpel

Al veel verschillende artikelen besteld bij Coolblue,altijd snel in huis,en alles werkt prima.
Dus wij zijn blij met CoolBlue.

kees 14-05-2017 Via de website gekocht

tevreden, maar..

over de service van Coolblue tot nu toe niets dan goeds. Niettemin een opmerking over de aflevering. Op de tracing&tracking website wordt de suggestie gewekt, dat er een timeslot is en dat de leverende auto gevolgd kan worden. Niets is minder waar. Mijn suggestie: doe dit niet of doe dit goed. Nu leidt het tot verwarring en dat was denk juist niet beoogd.

MarkG 14-05-2017 Via de website gekocht

Altijd prima service!

Bestellingen worden altijd keurig afgehandeld; factuur en bevestiging, informatie over levering en vrijwel altijd voor 22:00u besteld, de volgende dag in huis. Producten zijn ook altijd netjes verpakt en het retourproces is ook erg eenvoudig. Kortom; uitstekende webshop!

Sandra 14-05-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

De wasmachine ging kapot, nooit op een gelegen moment natuurlijk. 's avonds gekeken bij de wasmachine test van de consumentenbond en de voor mij aanbevolen wasmachine die avond nog besteld bij Coolblue. Nog de volgende dag werd de wasmachine gebracht en aangesloten. Duidelijk vooraf werd via mail, sms en een telefoontje aangegeven wanneer ik de bezorgers van Coolblue kon verwachten. De oude machine werd meegenomen. perfecte service.

Maarten

Sandra 14-05-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Duidelijke informatie, snelle service, bruikbare reviews en verder geen gedoe. Als de bestelling geplaatst is het fijn om op de hoogte te blijven van de levering zoals gebeurd.

Tjeerd 14-05-2017 Via de website gekocht

Super

Al een aantal dingen besteld, super tevreden, snelle levering en goede service. Een aanrader ........

Youri 14-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snel , duidelijke communicatie.
Top levering!
Track & Trace!
Duidelijke website!
Uitgebreide informatie

Roy 14-05-2017 Via de website gekocht

Nice!

Handige gasten zelfs 2e etage met een 75' scherm.. ik doe ze het niet na, zeker als je nog leuke spullen er bij krijgt zo als scherm schoonmaak spul!

Ingeborg van der Laan 14-05-2017 Via de website gekocht

Bestel alleen nog bij Cool Blue

Uitstekende service en garantie. Leveringen op tijd.
Wat een verademing in vergelijking met andere aanbieders. Bestel alleen nog bij Cool Blue.

Thea 14-05-2017 Via de website gekocht

Bestelling geplaatst en gelijk informatie over hoe en wat er gaat gebeuren. Heel duidelijk dus. Zelfs vóór de geplande tijd werd onze koelkast bezorgd en netjes op zijn plaats gezet. Pootjes goed gesteld zodat hij stabiel staat en ze hebben zelfs de wasmachine die ervoor aan de kant moest weer terug op zijn plaats gezet. Top service

Dedde 14-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed, wat wil je nog meer!

Gemakkelijk zoeken op de website, bestellen ook simpel. En 12 uur uur later alles in huis: zo hoort het!

Danel 14-05-2017 Via de website gekocht

Snel

Het was snel wn simpel geregeld en ik had het product de volgende dag al binnen. Ik ben wel tevreden

Piet Vera 14-05-2017 Via de website gekocht

wat ze beloven doen ze

duidelijke omschrijvingen en goede product omschrijving.
Wat ze schrijven klopt exact met het product.

Peter 14-05-2017 Via de website gekocht

Maakt een dag levering waar

enige webshop die levering binnen een dag waarmaakt, keer op keer! Het artikel wordt goed verpakt en in eigen doos gestuurd.

Max 13-05-2017 Via de website gekocht

Super service! bezorgers ook super professioneel!

om 23:00 uur 's avonds nog een koelkast bestelt en de volgende middag al in huis. De bezorgers liepen netjes alle service stappen door en willen echt dat de klant tevreden achter blijft.

Mario 13-05-2017 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Wasmachine geleverd, snel, correct en netjes op de tweede verdieping geïnstalleerd.
Cool Bue doet wat ze beloven!!

Rv 13-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Wasmachine besteld. Zelfde prijs als andere webshops maar wordt gratis tot 4 verdiepingen gebracht en aangesloten. Bij andere webshops niet altijd of kost extra. Oude nemen ze weer mee. Aardige bezorgers en tot op 30 min bezorg indicatie. Top

Jan 13-05-2017 Via de website gekocht

Echt persoonlijke aandacht.

Even telefonisch contact gehad over de bestelling en de betaling daarvan. Heel vriendelijk te woord gestaan door Marc. Kreeg een dag later een kaartje met de post met een leuk verhaal en ons werd een prettige vakantie gewenst. Super, wie doet ze dat na?

Pauline 13-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goede communicatie

Eerste keer besteld en na een vraag op whatsapp super snel antwoord. Producten waren mooi op tijd goed verpakt ontvangen. Persoonlijk kaartje erachteraan dus helemaal leuk.

Bob 13-05-2017 Via de website gekocht

Alles super! Supersnelle en gratis bezorging.

Ik ben meer dan tevreden! Mijn product snel gevonden. Tevens het voordeligst in vergelijking met andere webshops. Bovendien gratis verzending en onwijs snel binnen gekregen. Topwinkel!

Nick 13-05-2017 Via de website gekocht

Coole webwinkel met supersnelle levering!

Groot assortiment, snelle levering en goede prijzen. De website is handig om plus- en minpunten van producten te ontdekken.

gertjan 13-05-2017 Via de website gekocht

goede en correcte service

duidelijke bestel methode en snelle en correcte communicatie en aflevering, inclusief tijdsspanne bezorging

Luister goedjes! 13-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goedverpakte levering.

Ruime keus, mooie produkten, verschillende betaalmanieren en snelle levering. Artikelen goed verpakt.

Jessica 13-05-2017 Via de website gekocht

Meerdere bestellingen gedaan met coolblue en altijd al tevreden geweest ook in de winkel. Goede levering en altijd de volgende dag, pakket ook in goede staat. Ook de na service was ik heel tevreden van.

H.Y. Kwee 13-05-2017 Via de website gekocht

Jullie maken je reputatie helemaal waar!

Stipte levering, precies zoals jullie op de website beloven met exacte informatie over het bezorgmoment. Tot op een uur nauwkeurig. En gezellige en keurige chauffeurs die bezorgen en de oude apparatuur meenemen!

Henk 13-05-2017 Via de website gekocht

Goede website

Wij hebben zelf onze aankoop opgehaald en vonden het een mooie winkel. Het personeel is ook behulpzaam en gastvrij. Door een email te sturen hebben ze ervoor gezorgd dat onze aankoop al klaar stond toen we kwamen.

Jan 13-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site,goed op weg geholpen

Heb 2jr geleden een home cinemaset gekocht maar kwam bij het aansluiten problemen tegen.
Contact gezocht en keurig stap voor stap begeleid tot de installatie was voltooid
Nu een I - pad gekocht en voor de levering al uitleg gehad via een mail over de installatie.
Klasse alles klopte,de afgesproken levertijd klopte exact alles keurig verpakt.
Heb nu ook mijn hoes besteld ,waarom ergens anders bestellen terwijl je hier klasse service heb.
Mij hebben ze als vaste klant gewonnen.

Kelly klaassen 13-05-2017 Via de website gekocht

Fijne bereikbaarheid

Ik woon niet in de buurt van een coolblue winkel dus ik vind het top dat jullie ook te benaderen zijn via mail etc. Ik kreeg ontzettend snel een reactie en tips. Ik merk dat jullie vakkundig zijn. Ik ben meer dan tevreden met mijn aankoop. Was altijd aan het twijfelen omdat ik er niet veel verstand van heb. Door jullie vakkundigheid en advies heb ik de beslissing genomen om een tablet aan te schaffen en ik heb er zeker geen spijt van!

Pascale 13-05-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar

Kort en krachtig: het product was weer netjes ingepakt en tijdig bezorgd. Coolblue is altijd betrouwbaar!

Francine Verhoeven 13-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed verpakt

Snel zichtbare producten met prijs erbij is gemakkelijk kiezen werd snel opgestuurd en had ik de volgende dag al in huis

Han van Schie 13-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, op zondag nog wel!

De website is niet bijzonder, wel efficiënt, snel, en met de filters kun je snel het juiste product vinden. Vergelijken is eenvoudig en goed te gebruiken. De reviews blijven een persoonlijke mening van een persoon, maar ze kunnen je wel helpen om je eigen mening over een product te hebben.

Len 13-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Groot productaanbod, easy to navigate site, bij vragen: duidelijk en klaar antwoord, supersnelle service, en nog 101 andere positieve zaken. Aanrader van formaat!

Jaap de keukenprins 13-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare aankoop - doet wat beloofd is!

Onze oude blender was kleiner. Deze nieuwe heeft een ruimere beker waardoor we in één keer voor ons hele gezin een lekkere shake of fruitdrank maken. De zaak is makkelijk uit elkaar te halen en af te wassen.

sandra 13-05-2017 Via de website gekocht

een echte aanrader

snelle levering,vriendelijk personeel,het artikel wat geleverd werd was kapot ,volgende dag al weer een nieuwe.en dat je s,avonds nog heel laat terecht kunt bij de klantenservice.kort samen gevat een echte aanrader!!!

Driessen 13-05-2017 Via de website gekocht

Efficiënte afhandeling

De bezorging/installatie en meenemen van oude wasmachine was prima geregeld; vooral de e-mail en daarna het smsje en het telefoontje met de melding om hoe laat onze wasdroogcombi geleverd zou worden. De medewerkers hebben tevens mijn oude wasdroger ook nog even op de nieuwe combi-machine geplaatst. Enig klein minpuntje: de kraan lekte na installatie, heb die zelf (met een waterpomptang) stevig moeten aandraaien.

M van der Meer 13-05-2017 Via de website gekocht

Cooblue - een verademing, snel en goede service

Goede ervaringen tot nu. Duidelijke site en snelle levering. Goede service, veel recensies en aanbevelingen

Hendrik 13-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van coolblue

Om hun sneller levering van het product
En goed keuze mogelijk heden
En nette levering van het product

Tuinstra 13-05-2017 Via de website gekocht

Super service !!

Prima website, vlot bestelproces, levering perfect, exact op de afgesproken tijd.
Vlot aangesloten.....dikke pluim voor de bezorgers, kon niet beter !!

tevreden klant 13-05-2017 Via de website gekocht

Snelle gratis levering waarbij je zelf kunt kiezen voor het bezorg moment.
Ook op zondag en in de avond levering mogelijk.