Deze score is berekend op basis van 2182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 09-05-2017 Via de website gekocht

Snel, uitstekende service, vriendelijke bezorgers!

Op de site ruime keus in producten, uitgebreide productinformatie en prima aanbiedingen. Ook de snelle levering en vriendelijke bezorgers tellen mee om de volgende keer weer voor Coolblue te kiezen.

Lv 09-05-2017 Via de website gekocht

Super service, bezorgt ook op zondag!

Snelle levering (binnen 24 uur), geleverd op zondag, goed verpakt en de website is makkelijke in gebruik.

Kamminga 09-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Nooit problemen, goede service en een goede bereikbaarheid... Kortom, niets mis mee en een goed voorbeeld voor andere webwinkels

Kattenbende 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en handige tips!

Snelle levering, handige tips voor snelle installatie. Daarnaast een duidelijke website waarbij je producten goed kan vergelijken.

Mira Margarita 09-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle service..zelfs op zondag !!

Zaterdagavond besteld en de volgende dag in huis..Super ! Zelfs op zondag.
Aflevertijd goed te trace !

Valerie 09-05-2017 Via de website gekocht

Prima!

Iets zoeken bij Coolblue gaat makkelijk. Super handige zoekfuncties en zoekcriteria. Zo vond ik makkelijk en snel de juiste stofzuiger die bij mij past. Snelle levering. Prima webshop!

Wilfred 09-05-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven, echt lekker

Echt ze leveren zoals ze beloven. Website is zeer gebruiks vriendelijk. Bestellen gaat super makkelijk. Top bedrijf.

J.A.A. Voorn 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelkookpan Lagostina 5 liter

Het systeem van deze pan is geweldig. Het ontwerp is prachtig, maar het mandje voor groenten heeft te grote mazen. Een gedeelte van de sperziebonen valt in het er onderstaande water. Wanneer dit verbetert wordt krijgen ze van mij een 10.

luna 09-05-2017 Via de website gekocht

snel en foutloos

Goede website, prettige koopervaring, snelle afhandeling. Zondag 22.57 besteld, maandag 10.30 in huis.

Sophie 09-05-2017 Via de website gekocht

Goeie service!

Op vrijdag middag besteld en zaterdag in huis, top! De bezorger was wel te laat (1 uur) maar dat kwam omdat wij zijn laatste aflever adres waren. Ik zou zeker weer iets bestellen via Coolbleu.

D 09-05-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Het is de enige winkel waarbij je alles kunt bestellen wat je wilt, ondanks dat ik 3 hoog woon zonder lift.
IK hoef niet uit te leggen dat ik het fijn vind als het naar boven gebracht word, dit doen ze al uit zich zelf.
Heel vaak al iets gekocht bij Coolblue en dit was zeker niet de laatste keer,duidelijke website ook, dus helemaal prima ga zo door Coolblue! jullie onderscheiden je van andere webwinkels in de goede zin!!

Stipje 09-05-2017 Via de website gekocht

Snel, gemakkelijk en excellente service.

ik heb al ervaring met Cool- Blue en weet al dat er niks gelogen is van wat ze beloven. Perfecte service en garantie bij problemen. Een hele goede site, waarin het helemaal duidelijk is wat je van je product kunt verwachten. Zoveel gemak en een hele goede service!

Lekker-Eten 09-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Super duidelijk overzichtelijk ik heb nog even gebeld voor een I-deal betaling en TV advies en daar werd ook zeer goed advies over gegeven

Tamara 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Zaterdag bestelde ik mijn koffiezetapparaat en zondag al bezorgd.
Makkelijk met betalen en duidelijke mail.
Eeg tevreden

Remon 09-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig! Overzichtelijk,erg snel en scherpe prijs!

Geweldige webwinkel! Heel erg overzichtelijk,makkelijk artikelen te vergelijken en erg snel geleverd . Ook scherpe prijs!
Erg prettig om het snel geleverd te krijgen!

Chantal 09-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue : gewoon Cool Blue !

Altijd van hun woord, altijd stipte levering, zonder verrassingen en bij contact met de verkopers altijd vriendelijk onthaal, goede uitleg, al verschillende bestellingen gedaan en ze worden altijd zoals het hoort uitgevoerd ! Prima service !

Bert van der Laan 08-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.

Ruime keuze, concurrerende prijzen, maar bovenal een perfecte service.
Na de eerste indicatie over de levering kon ik meteen via de mail de bezorgtijd aanpassen naar onze wensen.

Thea van de Bor 08-05-2017 Via de website gekocht

altijd betrouwbaar in alles

Goede informatie, scherpe prijzen en betrouwbare leverinfo (levering op zondag is mogelijk zonder extra kosten).

ShayneTilon 08-05-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!!!

Ik vind deze site extreem klantvriendelijk. Dit is gebaseerd op alle extraatjes buiten je bestelling om bv wat toepasselijk is bij je bestelling, tips wat je ermee kunt doen, het op de hoogte houden van de status van de bestelling etc. Erg positief verrast.

Pascal 08-05-2017 Via de website gekocht

Super helder, zoals beloofd.

Ervaring is altijd positief bij coolblue. De levering is erg helder geweest zodat ik precies wist wanneer mijn bestelling er zou zijn. En dat op zaterdag!

Albert 08-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Prijs bewust doe ik tegenwoordig de boodschappen, Coolblue verkoopt de producten prijs bewust.
Het gene wat ik op de site zie staan , komt ook in huis, levertijd is schitterend, Vandaag besteld en morgen in huis, een top internet winkel en zeker niet te duur!!!

Leon 08-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Wat een heerlijk bedrijf is Coolblue

Coolblue geeft een service die men niet vaak tegenkomt. De klant staat centraal bij Coolblue en dat merk je aan alles. Chapeau!

Hofstede 08-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede site, heldere duidelijke informatie die klopt. Buiten de super snelle service erg vriendelijke deskundige medewerkers die met je mee denken. Niet te beroerd zijn te helpen met zaken die niet bij hun levering horen. Echt top

john 08-05-2017 Via de website gekocht

Altijd even snel, betrouwbaar en klantvriendelijk.

bij coolblue heb ik altijd het gevoel dat alles goed zit. product uitkiezen wordt makkelijk gemaakt. bij vragen direct antwoord en als iets toch niet goed zou zijn wordt dit altijd uitstekend opgelost.

E 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Voordelig en vlotte service, niets te wensen over. Ik had een dag later mijn bestelling binnen, top!

Wim uit Zwolle 08-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat is beloofd.

Keurig volgens afspraak de volgende dag geleverd. Ook de bezorger kwam in het afgesproken tijdslot. Slordigheidje met de pakbon/factuur maar dat deed geen afbreuk aan de service.

A. Dittner 08-05-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

's Avonds wasmachine en droger besteld, andere dag gebracht en geïnstalleerd door deskundig en zeer vriendelijk personeel. Beleefd en zeer voorkomend en controleren alles voor zij weer vertrekken en nemen alle oude apparatuur en verpakkingen mee.

Koelkast bezorging 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en handig met de tracking site,goeie website met veel keuze,vriendelijke bezorger,
Alles goed geregeld.

joopbax 08-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd een geweldige sevice.

duidelijk, en doen wat jullie zeggen.
De medewerkers zijn altijd netjes.
De levering was dik in orde.
Op de trap naar boven sneuvelde een fotolijstje van mijn kleinkinderen.
Dat werd netjes gemeld met de mededeling "lijstje kapot maar de kleinkinderen leven nog"
Dat was even lachen.
Maar de vrieser draait als een tierelier.

Florian 08-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service!

Ik heb bij Coolblue een Fitbit Blaze besteld. Helaas bleef ik problemen hebben met dit product. Dit liep uiteen van defecten tot rare problemen. Er werd geen moment getwijfeld aan mijn bevindingen. Tot 3 maal toe is het apparaat direct omgeruild voor een nieuwe. De laatste zelfs een jaar na aankoop. Nu de derde defect was hebben ze mij het aankoopbedrag in een tegoed bon aangeboden zodat ik een ander model kan uitzoeken. Waanzinnige service! Dit is voor mij een reden om voortaan altijd bij Coolblue te kopen!

Aafke 08-05-2017 Via de website gekocht

Snel verzonden, leuk dat "tweede kans" product.

Snelheid van bezorgen, betrouwbaarheid, 2e kans product net ietsje goedkoper terwijl het wel nieuw is (geopende verpakking).

Kim Kool 08-05-2017 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd en goede communicatie!

Zelfde dag verzending genomen, echt een aanrader! Netjes op tijd en goede communicatie eromheen. Productomschrijving was prima en accuraat!

Niek 08-05-2017 Via de website gekocht

Effectief en efficiënt

Ik zoek voor iets nieuws naar productspecificaties, klantbeoordelingen, prijs, vaak op diverse plekken (sites). Zodra ik weet wat ik wil, kijk ik of Coolblue dit in het pakket heeft - meestal wel.
Bestellen is simpel, betalen ook, en de volgende ochtend vroeg wordt het geleverd. Hoe eenvoudig kan het zijn :) .

jasper 08-05-2017 Via de website gekocht

vrolijke shop, goede jennis, degelijke producten

De online shop is compleet, overzichtelijk en biedt goede, eerlijke en gedetailleerde info. Service en bezorging ook tip top in orde

? 08-05-2017 Via de website gekocht

TomTom Go 50

Mijn besteld product correct afgeleverd naast de bijbehorende begeleidende nazorg. Aanvullend gevraagde informatie per omgaande verstrekt middels foto en filmpje. Klasse.!

E.Bastiaans 08-05-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Al vele produkten gekocht. Altijd naar volle tevredenheid. Prijzen meestal toch lager dan in de winkel en de levering verloopt snel. Vandaag bestellen...morgen in huis. Nog nooit het gevoel dat ik een tweedehands produkt toegestuurd kreeg. Altijd de produkten netjes verpakt ontvangen. Tot op heden nooit aanspraak op garantie hoeven te maken. Gewoon een topwinkel die betrouwbaar is.

Amier 08-05-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het!

De JBL flip 3 besteld als tweedekans, werkt uitstekend ook heel goed in de doos verpakt. Enige minpunt is dat de stroomkabel er niet bij zat, maar die is hetzelfde als elk ander telefoonkabel.

Stefan 08-05-2017 Via de website gekocht

top service

Het is een goede en snelle levering van het product. En de mensen van de klantenservice helpen goed en betrouwbaar om het juiste product uit te kiezen.

Rataplan 08-05-2017 Via de website gekocht

Top

Bij mijn eerste aankoop was mijn bestelling niet ok niet door toe doen van Coolblue maar door oneerlijkheid van andere klanten .
Coolblue heeft dit zonder problemen en argwaan hersteld op een zeer snelle en efficiente manier .
Alleen maar lof .

jessica 08-05-2017 Via de website gekocht

bezorgen wasmachine

Ik ben super tevreden over de bestelling en bezorging. Alleen paar puntjes om aan te geven. Ik kreeg de avond van te voren een bericht dat de bezorging tussen 8-22 zou zijn. En vrij laat pas een specifieke tijd. Nog later in de avond of zelfs op de dag van bezorging. Zou prettig zijn om iets eerder te weten. Verder lees je dat alle verpakking materiaal wordt mee genomen. Helaas niet zo Ik moet de piepschuim karton en plastic 2 weken bewaren en vervolgens zelf afvoeren. Bij tekening voor ontvangst zei ik hier iets over omdat dit ook staat in de levering overeenkomst. Toen zeiden de bezorgers dat dit een standaard tekst is maar niet klopte. Zou fijn zijn om dit aan te passen of wel de verpakking mee nemen.

Verder tevreden Hoe ze de machine Door mijn kleine kelder naar beneden hebben gekregen. Blij dat ik niet nog iemand heb hoeven te regelen om gedaan te krijgen. Dat was ook een van de redenen om bij coolbleu te bestellen.

Danielle 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle actie

Zowel levering als vragen via messenger worden snel en compleet opgevolgd! De klantenservice staat je netjes en compleet te woord.

LesenneG 08-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Geen printer meer op vrijdag. Opgelost op zaterdag. Blijkbaar heeft HP (totaal onwettelijk, zou ik denken) ervoor gezorgd dat de eigen printers (althans toch degene die ik heb) alleen nog met oorspronkelijke cartridges kunnen functioneren. Andere types en merken, die ik al jaren gebruik, worden nu niet meer "gezien" door de printer. Het is alsof er geen patroon in de printer zit.
Lang verhaal kort. Ik moest absoluut iets afdrukken. Ik was al naar alternatieven aan het zoeken, maar de Coolblue levering was er al op zaterdag in de voormiddag, daar waar ik pas op vrijdag vrij laat besteld had. Situatie gered en, zou ik zeggen, op naar volgende avonturen.

Fam. Zuur 08-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, gedreven en aardig personeel!

Goede webshop,me wordt enthousiast en vriendelijk geholpen en de aflevering kon niet sneller. Op vrijdag om 22.00 besteld en de volgende dag om 8.00 bezorgd. Er werd zelfs een kwartier van tevoren gebeld of het gelegen kwam. Geweldig.
Een superpluim verdiend.

Claudine 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze snel leveren (dag erna) en omdat ze géén verzendingskosten aanrekenen.
De website is gebruiksvriendelijk, evenzeer voor een leek.

peter renders 08-05-2017 Via de website gekocht

super webwinkel

snelle levering, handige website en de mogelijkheid om te betalen via paypal wat de snelle levering alleen maar bevorderd en dit alles vanuit je luie zetel !

RVerpalen 08-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goed product

De laptop vrijdagavond na 10 uur besteld en was zaterdag al voor 12 uur in huis. Snelle service. De website zit goed in elkaar, zodat je makkelijk kan beslissen welk product het beste bij je past.

Jaap Monet 08-05-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

Bezorging is supersnel (echt volgende dag) en afvoer oude en aansluiten nieuwe koelvriescombinatie liep ook gesmeerd.

Vd haas 08-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Leuke medewerker goede uitleg

De enige coolblue shop voor mij in de buurt,
Goede locatie .mooi ingericht op de klanten. Klanten vriendelijke mefewerkets

Jan 08-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Ik koop hier regelmatig mijn spullen , en heb nog nooit problemen gehad met product en of levering.
Dus koop hier de volgende keer ook weer .

k.dhanis 08-05-2017 Via de website gekocht

veel tv voor die prijs

De goedkoopste leverancier, makkelijk bestellen en snelle levering zonder bezorgkosten waardoor ik erg tevreden ben