Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willy 08-06-2021

stipte levering. Geen opmerkingen. Alles vlotjes verlopen. Het toestel dat ik heb gekocht voldoet volledig aan mijn gestelde eisen. Ik ben tevreden over de kwaliteit.

Tim 08-06-2021

beste prijs en geleverd zoals aangegeven op de moment dat we zelf thuis waren, echt top

Nathalie 07-06-2021

Prima service! Product was uitverkocht, me op de mailinglijst geplaatst voor een melding wanneer terug op voorraad. Werkte perfect en vlot. Zeer snelle levering. Netjes verpakt.

TROS 07-06-2021

goede prijzen en goede artikelomschrijving helpen om een gefundeerde keuze te maken.

kevin 07-06-2021

Coolblue komt na wat men beloofd aan een scherpe prijs en een vlotte service.

Myriam 07-06-2021

Bestelling savonds geplaatst ( met toevoeging van kortingsbonnen . Ging super gemakkelijk ,en dag later al geleverd door heel vriendelijk meisje .
Top winkel (site) en top bediening 👍👍👍👍

Ken 07-06-2021

Sinds jaar en dag bestel ik al bij coolblue en de service wordt dag bij enkel maar beter voor zover ik kan vaststellen. Retours worden vlot en zonder al te veel problemen aanvaard. Hoewel ik nog niet veel producten tseedekans kocht vind ik het wel een mooi systeem en voor vele mensen ongetwijfeld een leuke bonus. Garantie wordt vlot geregeld. De bestellingen komen 9/10 op tijd. Indien niet kon ik enkel vaststellen dat dit aan het gekozen postorderbedrijf lag (Bpost). Als ik dan een minpuntje zou moeten aanhalen dan is het verzending via bpost. De eigenbezorgdienst doet het 10x beter als de post. De 30euro extra voor een voor of namiddag tijdslot vind ik persoonlijk wat overdreven en de mail van het exacte tijdslot (op 1uur nauwkeurig) werd de avond na de levering gestuurd... (dan heb je er niet zoveel meer aan)

MVdB 07-06-2021

Eenvoudig bestelproces, snelle levering, korting op Mobile Vikings, makkelijk vergelijken

Geert 07-06-2021

Perfecte service, goed prijzen. Excellente dienst-na-verkoop.
Duidelijk zicht op stock en de leveringen zijn altijd volgens de afspraak

Jurn 07-06-2021

Ik was op zoek naar 1 bepaald product en Coolblue was de op één na goedkoopste aanbieder. Omdat ik nog niet echt bekend was met die goedkopere concurrent heb ik voor Coolblue gekozen.
Coolblue heeft een uitgebreid assortiment maar het product dat ik wou was snel gevonden
Bestellen en betalen ging heel vlot. Ik kreeg onmiddellijk een orderbevestiging en de factuur werd de volgende dag doorgemaild. Ik had gekozen voor levering op zondag omdat ik benieuwd was of dat ze dat ook konden waarmaken in het kleine dorpje in het uiterste zuiden van België, waar ik woon. Tot mijn verbazing stond de postbode zondag namiddag aan mijn deur met mijn bestelling. Uitstekende service dus op dat gebied.
Het product dat ik besteld had was zoals beschreven op de website, origineel merk met alle accessoires er bij en in nieuwe staat.
Ik heb nog geen contact gehad met personeel, niet fysisch noch per mail of chat, niet voor vragen noch i.v.m. retour of defecten, dus daar kan ik ook geen score aan geven, vandaar de 8/10.

HansB 06-06-2021

De bestelling via de website verliep probleemloos, maar de levering de volgende dag bleek niet mogelijk, zelfs niet de volgende week. Daarom product gaan ophalen de volgende dag in de winkel en dat verliep vlekkeloos. Ook oud toestel terugnemen was geen probleem. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Christiaan 06-06-2021

Ik zou deze winkel graag een 9 of 10 geven maar heb mijn twijfels over de service na aankoop. Ik heb het dan nog niet eens over een technisch probleem met de producten dan wel met de administratieve afhandeling van hun getrouwheidsprogramma dat loopt via Mobile Vikings.

Omdat ik mijn getrouwheidspunten van de vorige 6 producten nog niet ontvangen had heb ik claims ingediend die ondertussen al maanden oud zijn. Het feit dat ik ook op deze claims geen reactie ontvang wijst er volgens mij op dat er een capaciteitsprobleem is bij de dienst naverkoop of administratie.

Omdat de Mobile Vikings-klanten slechts een fractie van het totale cliënteel betekenen zal ik deze winkel nog aanbevelen want ik wil niet veralgemenen maar persoonlijk overweeg ik om te "alterneren" naar een andere electrowinkel in de buurt tot dit opgelost is.

An 06-06-2021

Mijn bestelling werd binnen de 24h geleverd en alles is correct verlopen, de goederen waren perfect verpakt.

Anna Vera 06-06-2021

Goede en snelle afhandeling en goede kennis van de medewerker / bezorger. Uitleg is heel goed en duidelijk. Ik raad zeker mijn vrienden aan om ook bij jullie te kopen.

gaublommr 06-06-2021

alles perfect verlopen zoals voorzien, zowel wat tijdstip als product betreft

Gerrit 06-06-2021

Coolblue, vlot besteld aan correcte prijs en binnen 24 uur geleverd, Top service

E.M 06-06-2021

Zeer vlotte samenwerking met de klantenservice!
Pakket correct verzonden zoals vermeld in de mails!

Heel tevreden

Marie-Jeanne 06-06-2021

De website is heel overzichtelijk, duidelijk en correct in verband met de leveringsdatum. Zou zeggen doe zo voort

DH 06-06-2021

Overzichtelijke website.
Vlotte en snelle levering .
Levering met de fiets !

Zara De Becker 06-06-2021

Super snelle levering.
Je kan altijd terecht met vragen en je krijgt altijd een juist en eerlijk antwoord.
Wanneer een product je niet bevalt of er is een technisch probleem kan je altijd gratis retouren en krijg een je nieuw product of je geld terug. Echt super dit.
Ze zijn ook heel klant vriendelijk.

Kristof 05-06-2021

Altijd leuk om via coolblue wat te kopen. Volledig aanbod, goed uitleg, voor elke product een "beste keuze", correct prijs en vlotte administratie.

Angelo Salvaggio 05-06-2021

Top klanten service in geval van vragen/problemen.
Prijzen zijn normaal, niet hoger dan andere webshops of lager.
Snelle levering en goed aangegeven.

Amian 05-06-2021

Ik blijf coolblue een van de betere webwinkels vinden in heel België. Moest je echt niet tevreden zijn met uw aankoop, kun je zonder zever binnen de maand het item gratis terug opsturen.

marileen 05-06-2021

Bestellen ok, maar 31 euro duurder dan bij de concurrent. Is dus de laatste keer dat ik dit artikel koop bij Coolblue.
Afhalen is ook onvriendelijk. Bij begin covid met kassa's onderaan de trap veel sneller en gemakkelijker. Nu hele omweg en wachten om dan toch in de winkel terecht te komen waar ze staan te wachten. Als je iets bestelt moet dit toch veel sneller kunnen?

H.L. 05-06-2021

Ik heb de afgelopen jaren reeds enkele toestellen besteld bij Coolblue, gaande van een JBL box, Philips epilator tot recent een Samsung Galaxy Active 2 Watch! Elke keer kreeg ik een zéér snelle levering, goede klantenservice en producten die overeenstemmen met de beschrijving en afbeeldingen op Coolblue. Ook de cashbacks en kortingen zijn zeker aangenaam als student. Toen mijn eerste JBL box het begaf heb ik deze opgestuurd voor herstel, tot mijn grote verbazing kreeg ik mijn volledig aankoopbedrag terug waarmee ik direct een nieuwe box heb besteld bij Coolblue. Ben nog altijd tevreden en zou deze site zeker aanraden aan iedereen!