H.L. 05-06-2021

Ik heb de afgelopen jaren reeds enkele toestellen besteld bij Coolblue, gaande van een JBL box, Philips epilator tot recent een Samsung Galaxy Active 2 Watch! Elke keer kreeg ik een zéér snelle levering, goede klantenservice en producten die overeenstemmen met de beschrijving en afbeeldingen op Coolblue. Ook de cashbacks en kortingen zijn zeker aangenaam als student. Toen mijn eerste JBL box het begaf heb ik deze opgestuurd voor herstel, tot mijn grote verbazing kreeg ik mijn volledig aankoopbedrag terug waarmee ik direct een nieuwe box heb besteld bij Coolblue. Ben nog altijd tevreden en zou deze site zeker aanraden aan iedereen!

Patrick van Hemelryck 05-06-2021

Heb voor coolblue gekozen om eens iets anders te proberen. Ik vond op papier wel mijn goesting. Ben nog volop aan het zoeken want kan met mijn tv niet goed overweg vooral niet met 2 verschillende afstandsbedieningen van tv en orange heb ik het moeilijk. Ik had het ook moeilijk met een halve dag te lopen ijsberen wanneer er zou geleverd en geplaatst worden. Ook met de 29 euro extra meerkosten die jullie vragen omdat ge halvelings kiest wanneer te leveren.voor dat geld had ik graag dat jullie om 8u hier waart, ontgoocheld.

Hilde Stryckers 04-06-2021

Zeer vlotte correcte levering. Vandaag bestelt morgen in huis
ik zal deze site aanbevelen bij anderen.

Sdg 04-06-2021

Snelle levering, duidelijke uitleg op de website van producten en komen hun afspraken na.

Ik ben alvast tevreden!

Jabou 04-06-2021

Er goeie site, je vindt je er altijd wat je nodig hebt. Prijs kwaliteit ook zeer goed.

jan 04-06-2021

Heel gemakkelijk verschillende merken bekijken .Heel goede service .en een goede prijs

CDM 04-06-2021

Heeft een reden waarom de webshop van Coolblue al meermaals in de prijzen viel, is 1 vn de meest complete webshops in zijn niche qua keuze/site/prijszetting/snelle levering/niet naar de verwachtingen mogelijkheid om gratis terug te zenden, kortom de beste en ben dan ook een trouwe klant

Chris_brugge 03-06-2021

Snelle accurate levering. Moest de tijd van levering beter gespecificeerd zijn zou alles ok zijn. Levering bij de buren indien gewenst bij afwezigheid zou dan heel tiptop zijn.

Hilde & co 03-06-2021

Duidelijke beschrijving van de televisie, uitstekende communicatie ivm de levering en super vriendelijke installateur !

Pascal 03-06-2021

Bij coolblue betaal je een correcte prijs en is de service de beste die ik ken.Ik heb zelf bij mijn vorige aanschaf (wasmachine) de korting die na mijn bestelling pas van kracht was (130€)nog gehad.Ook de mogelijkheden voor levering en installatie ,soms wel tegen betaling vind ik super.

Anita 03-06-2021

Mooie gsm gekocht, nadien problemen met installatie. De jonge verkoper heeft het gratis met de glimlach opgelost op 123 👍

Wouter Voet 03-06-2021

Dag erna levering is super! En nu doen ze dit via de bakfiets (bij kleinere pakketten), dus extra ecologisch. Heel tevreden van de service!

Ellen 03-06-2021

Hele snelle levering! Op zondag besteld en maandag al in huis. Top service. Betaling liep ook heel vlot.

Leo 03-06-2021

de kwaliteit van het produkt is conform de omschrijving en volledig in orde. De levering perfect te volgen en wat ook een verbetering is, is de vermelding van het leveringsuur . Ben zeer tevreden

cours 03-06-2021

super service
vriendelijke jongens zijn komen leveren
alles zeer netjes geleverd

Olivier 03-06-2021

Zeer makkelijk om uw gewenst product te vinden. Zeer vlotte afrekening en betalingswijze. En daarbovenop nog eens een snelle levering. Alleen maar lovende woorden dus voor de werking bij Coolblue

Ludo 03-06-2021

Duidelijke webshop, groot assortiment, snelle be- en afhandeling, en vlugge levering.
duidelijke afspraken inzake garantie en eventuele terugzending enz.

Ludo 03-06-2021

Ruim aanbod van artikelen gemakkelijk te bekijken op we webshop. Altijd snelle behandeling en aflevering.

lotte 03-06-2021

Zeer snelle service. Zondagavond besteld en maandagvoormiddag al in huis! Enige spijtige was dat er niet duidelijk stond vermeld dat er geen adapter bij de lader van de iphone werd bijgeleverd waardoor ik mn gsm niet kon opladen (was een usb-c aansluiting ipv een gewone usb dus zo een “poort” had ik nergens in huis)

KDC 02-06-2021

- Zeer uitgebreid gamma tegen goede prijs / kwaliteitsverhouding
- Snelle levering en diversiteit aan keuze qua leveringsmogelijkheden en -modaliteiten
- SUPER service na verkoop met in het bijzonder mogelijkheden qua omruiling / geld terug garantie
- Klantgerichtheid medewerkers

JPM 02-06-2021

snelle levering van het product
ook op zondag geleverd, zonder meerprijs.
correct op de hoogte gehouden van de zending

Nancy B. 02-06-2021

Door mijn lichamelijke handicap is het soms moeilijk dingen fysiek te gaan halen. Dit keer bestelde ik een tweede kansje. Je merkt er niets van en het scheelt toch in de portemonnee. In het verleden heb ik al dingen teruggestuurd zonder problemen. En een pakket dat nooit aankwam, is zonder vragen gewoon terug opgestuurd.

Tomca 01-06-2021

Na 1 dag geleverd op zondag. Het product voldeed aan de verwachtingen, en was bovendien aan de laagste prijs.

Zwijndrecht 01-06-2021

Aangename winkel, supervriendelijk en behulpzaam personeel! Een winkel waar we graag komen.

Desmet Pia 01-06-2021

Ik heb voor Coolblue. Gekozen en ook resoluut voor de Coolkeuze.
Dat is voor mij reeds de vierde maal en terug is het topper. Daarnaast vind de super snelle en prachtig georganiseerde levering reuze.
En top is ook de vriendelijke en op tijd levering op zichzelf, in één woord: prima en voor herhaalbaar zeer zeker vatbaar, prijs super!!!!!