Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn Aalbers 14-02-2018 Via de website gekocht

Prettig

Ik vond het op alle fronten erg prettig om online bij Coolblue te shoppen. Door goede ervaringen van anderen;ben ik ook eens gaan kijken. Ik vind met name het grote assortiment en de snelle levering erg prettig. Echt een aanrader!

Rob 14-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mooie heldere website. Goeie service en aftersales. De bezorging is netjes geregeld. Artikelen zijn altijd goed verpakt.

Annemarie 13-02-2018 Via de website gekocht

Ik had Coolblue veel eerder moeten ontdekken!!!

De shop en de site is geweldig. Eenvoudig alles te vinden. De prijzen zijn oke. En dat de bestelling zo snel verwerkt wordt en de service van op zondag bezorgen. Te gek!!

Kees van Putte 13-02-2018 Via de website gekocht

Coolle snelle service

Binnen de termijn van 24 uur geleverd, waar vindt je dat !
Goed en stevig verpakt zonder schade ontvangen dus erg tevree.
Kon snel de thermostaat installeren zodat ik er warmpjes bij kon zitten !

S. van den Berg 13-02-2018 Via de website gekocht

Wederom keurige levering

Coolblue blijft een zeer fijne webshop om te bestellen. Levering wederom keurig ontvangen. Prijzen zijn concurrerend en leveringen op zondag gratis. Top! Zeer klant vriendelijk. Bevestiging, factuur en track & trace systeem, alles keurig verzorgt. Veel artikelen al besteld en altijd keurig op tijd en zonder schade geleverd. Daarom een 10.

FWJ Heino 13-02-2018 Via de website gekocht

Goede, betrouwbare webshop

Goede website met keuzehulp en veel product informatie. Het product dat ik kocht werd aanbevolen als "Coolblue keuze". Snelle levering.

Roelof 13-02-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering en bestelling klopte precies.

Handige website met veel aanbod en verschillende merken. Je kunt goed vergelijken en in alle prijsklasses wel wat te vinden.

bartvdb1988 13-02-2018 Via de website gekocht

Een vertrouwde winkel en een goede vriend geworden van mij!

Ik vind het altijd zeer gemakkelijk om hier vanalles op te zoeken. Wat past er het best bij mij en wat is er zeer belangrijk. Hier kan ik die zaken filteren waardoor mijn keuze gemakkelijker wordt. En als kers op de taart kan ik mijn product binnen een termijn van 30 dagen terugsturen en vragen voor bijkomende hulp. Dit bied geen enkele andere winkel aan!

Johan 13-02-2018 Via de website gekocht

Bestellen en direct afhalen in de winkel

Coolblue heeft sinds eind 2017 nu ook een winkel in Den Haag, vlakbij CS. BIj een bestelling op de site is de mogelijkheid aanwezig om het artikel ook direct bij de store op te pikken. Dan kun je - in ons geval - de nieuwe stofzuiger al binnen een paar uurtjes door je huis heen halen. Het personeel vond onze bestelling in het eigen magazijn. Het was afrekenen en hup: naar de parkeerplaats onder de winkel. Een medewerker liep mee om de oude stofzuiger uit de auto te liften in het kader van de vewijderingsbijdrage. Top!

Nico 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Snelle levering! Goede prijs!

Snelle service! ‘S avonds laat besteld, de volgende ochtend voor 10u netjes in huis! Het was een vrij nieuw product en Coolblue had hem al in de webshop! Overzichtelijke webshop met ook eventuele alternatieven of extra opties aangegeven! Top winkel!

ruudman 13-02-2018 Via de website gekocht

CoolBlue werkt!

Ik merk steeds vanzelfsprekender bij CoolBlue uit te komen. Makkelijk vinden, geweldig goede info, mega keuze, faire prijzen. CoolBlue werkt. Dat bestellingen in een van de winkels afgehaald kunnen worden is bovendien erg handig. Op zo'n locatie (in mijn geval Amsterdam) gaat het er trouwens erg prettig aan toe.

Karin 13-02-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor andere bedrijven!!

Via internet vrij snel bij Coolblue terechtgekomen. Zeer overzichtelijke site, waardoor een goede keuze kan worden gemaakt. Na bestelling werd ik regelmatig geïnformeerd over de status van bezorgmoment.
Bezorging en plaatsing van de wasmachine door uiterst vriendelijke medewerkers.

Ria 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Ik heb al zo veel besteld bij Cool Blue en altijd goede service en een groot assortiment en snelle levering

Sven 13-02-2018 Via de website gekocht

Slechte aansluitservice wasmachine

Wasmachine werd na verwachting niet aangesloten op trekschakelaar.

Tijdens het plaatsen waren de bezorgers vergeten de stekker onder de machine te verwijderen, terwijl ze hem wel waterpas hadden gezet. Dag later ging ik de wasmachine aansluiten op de trekschakelaar. Toen kwam ik hier helaas achter. Het gevolg was dat ik zelf de wasmachine nog waterpas kon zetten. Erg slordig van de bezorgers.

Reden dat ik het product bij Coolbleu besteld had, was juist de ontzorging die zij beloven met hun service. Helaas kon ik zelf aan de gang.

Officiele reactie van Coolblue 13-02-2018

Beste Sven,

Bedankt voor je feedback. Wat balen om te lezen dat het aansluiten niet naar wens is gegaan. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Graag willen wij ook leren van deze situatie. Zou je ons jouw ordernummer willen mailen? Dat mag naar geenglimlach@coolblue.nl
Alvast bedankt.

Jeroen Bos 13-02-2018 Via de website gekocht

MacBook, goeie prijs, snel geleverd

Vrijdag MacBook air besteld, zaterdag in huis! Niks mis mee! Coolblue was de enige die een i7 processor aanbood voor dat geld. Dus de coolblue keuze was gied!

Cirsten 13-02-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

Scherpe prijs voor goed apparaat en heel snel geleverd. zelfs op zaterdag geleverd. Helaas waren we niet thuis maar werd die netjes maandag weer geleverd.

hvdlaar 13-02-2018 Via de website gekocht

badankt voor de snelle aflevering en service

uitstekend en vooral de afhandeling van mijn shoptegoed. Ik zou deze webshop bij al mijn vrienden aanbevelen. Snelle aflevering en service.

Oda 13-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering maken ze echt waar, vóór 23.59 besteld, gratis volgende dag geleverd. Alles keurig en goed verpakt.

Chris 13-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede levering

Ik heb coolbleu al verschillende malen iets aangekocht en altijd correct geleverd en werkten altijd zonder problemen en de prijs was altijd goedkoper voor het zelfde product als op een andere website

Sylvie 13-02-2018 Via de website gekocht

geschrokken van zo'n vlotte service

Als je pas op vrijdagavond 23u je bestelling plaats en op zaterdagmorgen 8u is alles reeds geleverd en perfect aangesloten, dan kan je toch niet anders dan tevreden zijn ?

Simon 13-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Snelle levering. Duidelijk geïnformeerd over de status. Bellen en smsen als ze eraan komen.
Wasdroger werd naar boven gebracht, aangesloten en waterpas gezet.
Wasdroger doet het prima.

anoniem 13-02-2018 Via de website gekocht

Ik wil helemaal geen andere webwinkel meer!

Lekker surfen op de website van Coolblue en dan het beste uitzoeken, precies wat je zoekt, omdat Coolblue gewoon duidelijk is over de producten... Ja en dan bestellen zo gedaan, lekker helder ook! en als je dan n suffe fout maakt, zoals in mijn geval het even vergeten dat ik verhuisd ben en dat ik mijn adres nog moet aanpassen, dan staan de Coolblue-ers meteen voor je klaar en regelen ze dat super snel en met een glimlach!

Pytoe 13-02-2018 Via de website gekocht

zeer goede service.

Zocht een betrouwbare en tevens goede service en begeleiding bij een bestelling en dit heb ik bij Coolbleu gevonden.

Richard 13-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en een geweldige service.

Je vind er eigenlijk alles wat je nodig heb.Ze leveren zeer snel en de service is zeer goed.Als je vragen heb krijg je zeer snel een antwoord.

SG 13-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service en altijd leuk een Coolblue doos

Prima service van Coolblue. De door ons gekozen monitor was niet op voorraad in de Haagse winkel maar toch blij dat wij ook daar even zijn geweest - want een prima advies gekregen. Vervolgens de monitor besteld en laten leveren op een tijdstip dat mij het beste uitkwam. En je wordt toch blij van zo'n blauwe doos!

Mike 13-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service !
Zoals Ik graag geïnformeerd wilt worden over de status van levering, maken ze waar!
Per mail, SMS en een telefoontje 30 minuten voor levering.

Alex 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige telefoon en supersnelle levering

Moest door garantieverloop snel een andere telefoon.
Door de goede uitleg op de site gekozen voor HTC u11 life.
Zaterdags besteld en zondag in huis.
Echt super die service. Mooie betaalbare telefoon. Super service van Coolblue

Odette 13-02-2018 Via de website gekocht

Een nette, snelle en correcte service

Ik heb even contact gehad met de klantenservice omdat er met de betaling iets misging.
De site gaf aan dat de betaling niet gelukt was terwijl het al wel van mijn rekening geboekt was. Ik heb meteen de klantenservice gebeld.
Ik ben hier netjes en correct te woord gestaan. Het 'probleem' was binnen een uur verholpen

KevinL 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede, super duper services daarom altijd CoolBlue ;-) !

CoolBlue, wie kent het nou niet? Ze beloven alles, bestel iets wat je leuk vind en al een tijd op zoek naar bent, dan komt CoolBlue naar voren. Omdat de prijs altijd goed is! Je besteld het en de volgende dag heb je het binnen! Echt een aanrader :)!

Tom 12-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Top geholpen

Alles omvattend gewoon super, kan menige winkel een voorbeeld aan nemen! Van bestelling tot aflevering en nalevering

V .asselt 12-02-2018 Via de website gekocht

oudere mensen

Voor oudere zonder pc is het een ramp. Heb samen met mijn moeder een wasmachine uitgezocht in een winkel.
Bij cool blue besteld omdat hij de volgende dag geleverd zou worden. Dit gebeurde ook . Alleen werd dat ding niet aangesloten. Of ze zondag terug konden komen ??? Nee dat wil me moeder niet het in zondag. Ik in de pen ( mail ) geklommen vragen wanneer ze dan wel komen. Redelijk snel antwoord ( niet binnen het uur) maar dat maakt niet uit.
Vijf mails verder en nog geen afspraak. Maandag zou me moeder gebeld worden. Niet dus zei zelf weer bellen . Of ze haar probleem op de mail wilde zetten ( wat ze dus niet heeft) gevolg nog geen afspraak en machine niet aangesloten . Probleem nog niet opgelost. Morgen dinsdag en dan nog maar een keer bellen. Mensen zijn wel vriendelijk aan de lijn maar daar heb je niks aan als je niet tot een oplossing komt.

Officiele reactie van Coolblue 12-02-2018

Beste meneer/mevrouw Asselt,

Hartelijk dank voor je bericht. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Wij betreuren ten zeerste dat de geleverde wasmachine tot op heden nog niet is aangesloten en zou graag met een oplossing willen meekijken.

Zou je ons wellicht willen voorzien van een ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl? Indien je dat in de mail vermeldt, bellen wij graag om een installatieafspraak in te plannen. Daarnaast kunnen we gezamenlijk kijken naar een gepaste compensatie voor het ongemak en de vertraging dat je hebt ervaren.

We hopen je reactie snel tegemoet te zien. Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Manon 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, nette vriendelijke bezorgers

Goede naam van cool blue heeft ervoor gezorgd dat ik bij hen besteld heb. Het apparaat is wel duurder dan bij de concollega's. Goede service, nette vriendelijke bezorgers.

Pascal 12-02-2018 Via de website gekocht

Volledig gericht op klanttevredenheid!

Prefect service op ieder gebied. De bezorgers hadden zelfs ballonnen voor de kinderen. Kleine details maar die maken het dat je hier vaker een product wil kopen.

Feestvarken 12-02-2018 Via de website gekocht

Verjaardagscadeau gered ;

Omdat ik op de avond voor de verjaardag van mijn dochter pas via schoonzoon te horen kreeg dat mijn geplande cadeau al door anderen gegeven zou worden, ontstond er acute paniek. Hij moest me maar een andere suggestie doen die ik binnen 1 uur zou kunnen "scoren". De suggestie kwam idd en ik vloog het internet op. Apparaat bij diverse sites te koop, maar... Coolblue was de enige waarvan ik zeker wist dat het op voorraad was en dat ik mocht rekenen op bezorging de volgende dag bij dochter thuis. Rond 22.00 uur de bestelling gedaan. Bezorging liep iets uit, waarvan tijdig bericht werd gestuurd met excuses(!). Rond 18.30 u. werd het pak bij het feesthuis afgeleverd, nèt voor het feest begon (op zaterdagavond). Dank je Coolblue voor de superservice, de adequate communicatie en de voordelige prijs! Jullie hebben een moeder èn dochter heel blij gemaakt!

Jan de Witman 12-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende winkel, briljante service. Beste service van NL.

Service is ultiem, naar Nederlandse begrippen echt absurd. Serieus vriendelijke, behulpzame bezorgers met verstand van zaken die je pakket van 120 kilo op drie hoog in je huiskamer bezorgen, zonder klagen of moeilijk doen. Geniaal.

Meivogel 12-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed advies

Wel een beetje druk, maar werd keurig geholpen en het werd deskundig en zeer duidelijk aan me uitgelegd.

Linssen 12-02-2018 Via de website gekocht

Problemen met fototoestel. Viel onder garantie. Communicatie over opsturen, repareren en voortgang zeer duidelijk. Helaas duurde reparatie voortgang erg lang en kreeg ik het voorstel van shoptegoed. Inmiddels nieuw toestel gekocht met shoptegoed, binnen één dag geleverd.

Lia Capelle 12-02-2018 Via de website gekocht

Superrrr

Goede uitleg bij levering, supervriendelijk personeel en supersnelle levering. Overzichtelijke website.

Boze klant 12-02-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Ik bestel iets en zou zoals beloofd op de sire de volgende dag bezorgd worden. Dat was al andrrs in de bevestigingsmail. Zou vandaag bezorgd worden. Ik krijg op bepaald moment sms dat ze tussen 14.10 en 16.10 komen. Om 16.50 nog niets. Kijk in mn mail en ga naar track en trace en daar staat" adres niet juist pakket retour afzender" ik bel en dan komen ze met "oplossingen". Net of het mijn probleem is. Zet iets op fb meteen reactie maar weer hetzelde onzinnige geneuzel. Dus voor mij NEVER meer COOLBLUE!!!

Officiele reactie van Coolblue 12-02-2018

Beste,

Hartelijk dank voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet naar wens is verlopen. Dit is inderdaad niet de service waar wij bij Coolblue voor staan en we betreuren dan ook ten zeerste dat we je op deze manier hebben moeten teleurstellen.

Zou je ons wellicht kunnen voorzien van een ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl? Wij kijken dan graag mee of een gepaste oplossing en/of een compensatie dan op zijn plaats is.

We zien je reactie graag tegemoet. Alvast bedankt!

Fan 12-02-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Welke bedrijf bezorgt ze product na een aanrijding nog.
Ook al is het 12 uur in de nacht.
En monteert hem nog.

Brigitta 12-02-2018 Via de website gekocht

Gezellige mannen die onze droger vakkuNdig hebben geplaatst!

Gezellige levering. Vakkundig geplaatst. Goede uitleg. Precies op het beloofde tijdstip! Wij zijn heel tevreden

Ine 12-02-2018 Via de website gekocht

Super op tijd

2 hele aardige mannen, kwamen onze nieuwe koelkast brengen. De oude werd weer mee genomen, geweldig. De nieuwe werd uitgepakt en op de goede plaats gezet een aangesloten. Volgens de heren ook waterpas gezet (hij staat wel iets scheef maar dat komt door de vloer!!) Bij nader inzien vonden we hem toch wel heel erg scheef. Zelf waterpas erlangs, de hele koelkast helde erg achterover en stond alles behalve waterpas. Beetje jammer.
Verder prima mooie kast

Loulou 12-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue zodat je nooit een blauwtje loopt!

Prijs/kwaliteitsverhouding gewoon goed. Levering altijd op tijd en volgens afspraak geleverd, geen gedoe of gejammer. De producten zijn altijd netjes en goed verpakt. Digitale communicatie gaat altijd goed. Klantenservice is nog niet eerder nodig geweest omdat de producten altijd gewoon goed zijn.

Francis 12-02-2018 Via de website gekocht

Top service

De ene dag besteld, de andere dag al in huis. Hele snelle service en ontzettend beleefde en sympathieke bezorgers!

Hanny Hardick 12-02-2018 Via de website gekocht

Het klopte allemaal. Zondag besteld. Maandag poffertjes eten

Jullie doen wat beloofd wordt.
Kleinkids heerlijke poffertjes gegeten maandagavond. En pan zondagavond besteld

Corrie 12-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en super smelled levering

Gemakkelijk producten te kiezen en te zien en ook te bestellen. Levering supersnel en uitstekend verpakt.

Redcap 12-02-2018 Via de website gekocht

Leuk bedrijf

Vooral de Whatsapp functie werkt fantastisch. Direct vragen en antwoord krijgen. Niet wachten op mail antwoord.
Artikel in huis, direct een gebruiksaanwijzing via de app.

Van der Borden 12-02-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending. Puik product

Volgende dag binnen, zoals beloofd. Goed verpakt op een milieuvriendelijke manier. Daarnaast zonder beschadigingen binnen, met een duidelijke richttijd van PostNL .

john te meerman 12-02-2018 Via de website gekocht

service met een big smile

het arsortiment de uit gebreide info het is makkelijk shoppen bij coolbleu
en lekker snel in huis de service lekker van uit je luie stoel

Hoogmoed 12-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk, snel en topservice!

Woensdagavond wasmachine stuk, meerdere sites bekeken maar Coolblue had de beste reviews, overzichtelijke site erg gemakkelijk en de prijs was aantrekkelijk, betaling ging snel en de levering was top, uiterst vriendelijke bezorgers, onze volgende aankoop gaan we zeker weer bij hun doen!