Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marco 28-02-2018 Via de website gekocht

goed assortiment met uitstekende toelichting

Ruime keus met goede uitleg van plus en min punten, goede alternatieven en aanvullingen / suggesties op gekozen producten

marc 28-02-2018 Via de website gekocht

vertrouwen in coolblue.

altijd vertrouwen in goede afhandelingen. service met contact is zeer goed ook de levering is goed !

Ruby 28-02-2018 Via de website gekocht

Super snel!

2 aparter stellingen gedaan om 20:00 en 23:00 en fijn samen bezorgt op afgesproken tijd. Normaal altijd een beetje huiverig voor de tijden maar alles klopte en de producten waren netjes ingepakt!

Ton 28-02-2018 Via de website gekocht

Levert volgens afspraak

Al meerdere malen producten bij coolblue besteld. Altijd wordt alles keurig volgens afspraak geleverd

Kees 28-02-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Heel makkelijk en duidelijk om wat te bestellen. Coolblue is toch een site waar ik blijf terug komen mocht ik wat nodig hebben aan electronica.

Tom 28-02-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, snelle levering, leuke pakketen, had een paketje besteld op vrijdag en kwam zaterdag binnen!

Kim 28-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon top!

Goede, duidelijke site. Veel aanbod en snelle correcte levering. De producten welke dan ook zijn telkens goed en stevig verpakt! Coolblue is een echte aanrader!

ck 28-02-2018 Via de website gekocht

Super service!

Super snel, goede producten, goede prijs en als er iets is, nooit gemaar of waarom?
Geweldig!
Avondbezorging. Wie is er tegenwoordig nog thuis overdag?
Zouden veel webwinkels een voorbeeld aan moeten nemen!
En nooit het probleem dat de DHL of DPD het pakketje toch maar even gemakshalve dropt bij een pick-up point die nooit buiten werktijden op is....

Denny Baan 28-02-2018 Via de website gekocht

Super cool service

Lekker snel geleverd en goede after sales ,netjes een factuur ontvangen en prima op tijd geleverd !!

Henny 28-02-2018 Via de website gekocht

Cool blue staat bekend om zijn snelle levering dus daarom gekozen en het grote assortiment, gebruiksvriendelijke website

Piet 28-02-2018 Via de website gekocht

Snel, volledig, accuraat
De website is eenvoudig te benaderen. Betaling geschied via iDEAL . Volgende keer weer

Janet 28-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Snel besteld en supersnel geleverd. Goede vergelijkingsmogelijkheden. Erg tevreden met mijn aankoop.

Ton 28-02-2018 Via de website gekocht

onnavolgbare service

Zelfs na het plaatsen van mijn bestelling op zaterdagavond rond 21.00 uur, ligt de volgende ochtend, zondag 11.00 uur, de bestelling netjes klaar. Na ontvangst en tijdens de, overigens zeer korte, wachttijd met een kopje koffie , kregen wij onze bestelling en de medewerker zette hem zelfs in de auto voor ons. Klasse, veel bedrijven kunnen van deze service nog wat opsteken.

Mohnish 28-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb gekozen voor coolblue omdat de site zeer gebruikvriendelijk is. Ook heb ik vaker bij coolblue producten besteld waarbij de levering en het product zelf top in orde zijn. In vergelijking met andere sites is coolblue ook in de meeste gevallen een stuk goedkoper.

M. Thomassen 28-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle en correcte levering

Uitgebreide site, zeer ruim aanbod met goede info erbij. Snel besteld en zeer snel geleverd. Coolblue heeft prima webshop!

Carolien 28-02-2018 Via de website gekocht

Super service, van begin tot eind!!

Vanaf het moment van bestellen, het leveren ( 2 trappen op, instaleren, tips en uitleg) , niets was te gek!!!
Later heb ik nog telefonisch contact gezocht met de klantenservice, om het eea over een actie te weten te komen.
Daar kunnen ze bij Samsung nog een hoop van leren!!!!
Uiterst vriendelijk te woord gestaan, meegekeken, op weg geholpen en extra informatie met 'n link gemaild gekregen.
Ik heb niets anders dan lof over Coolblue, een dikke 10, jullie maken alles waar wat er in de reclame te zien is en gezegd wordt!!!

Johanna 28-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Site is heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. Op zondagavond iets besteld en de volgende middag al in huis. Super!

Dirk 28-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd.

Snelle levering en alle afspraken nagekomen. Met Coolblue is het makkelijk werken en scrollen je weet precies waar je aan toe bent.

Roderik 28-02-2018 Via de website gekocht

Weer een perfecte ervaring met Coolblue!

Website is bijzonder gebruiksvriendelijk, produkten worden zeer snel en Keurig verpakt geleverd. Dit keer ook de helpdesk gebeld. Goed dat je niet tijden lang in een telefonisch menu terecht komt. Ik werd uitstekend geholpen door zeer vriendelijke medewerker die adequaat advise gaf.

maddy 28-02-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service. niets aan toe te voegen.

waarom deze winkel? dit was me al aanbevolen door anderen oa vanwege de goede service en het gemak. Ik was op zoek naar een spiegelreflexcamera. Via internet kwam ik bij Coolblue terecht. Uitstekende foto's van het artikel, duidelijke uitleg en een klantvriendelijk filmpje deden me doen besluiten om bij Coolblue de camera te kopen. En de volgende dag kon ik al beginnen met fotograferen :)

Jaap 28-02-2018 Via de website gekocht

Snel, efficient en plezierig

Via Kieskeurig bij CoolBlue uitgekomen. Prima website. Binnen 24 uur stond de bestelde wasmachine bij ons te draaien. Aflevering , plaatsen en meenemen oud apparaat ging snel en goed. Deze aflevering/bezorging is een reklame voor CoolBlue

Jaspar 28-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en gemeende klantvriendelijkheid!

Een geweldige webshop. Ik sta iedere keer weer versteld van de gebruiksgemak van de site, de prijs/kwaliteit-verhouding, de zorgvuldige bezorging, de klantgerichtheid en kundigheid van het personeel. Ik blijf van hen kopen en raad het iedereen ook aan.

A.ME 28-02-2018 Via de website gekocht

Adviseren verkeerde dingen, lossen niets op, fouten herhalen

Op 24 november een printer bij Coolblue aangeschaft. Ook huismerk cartridges erbij aangeschaft, zoals door Coolblue zelf geadviseerd bij dit product (zelfs nu nog adviseren ze het). Zowel bij de printer staat deze inkt aanbevolen, als bij de cartridges zelf staat dat deze compatibel zijn met de printer.
De bijgeleverde originele cartridges zijn niet volledig gevuld. Op 28 februari moesten wij de zwarte vervangen (dus 3 maanden en 4 dagen na aankoop). Maar toen bleek de nieuwe huismerk cartridges geblokkeerd te zijn!
Inmiddels (vanaf december) zijn er bij het huismerk cartridges ook reviews te lezen dat deze niet werken in de printer, maar desondanks adviseert Coolblue ze nog steeds. Coolblue gebeld ze lossen het niet op. Het product is ouder dan 3 maanden (ja, precies 4 dagen welgeteld), dan hadden we de inkt maar eerder moeten vervangen dan waren we er eerder achter gekomen (waarom zou ik inkt vervangen terwijl deze nog niet op is). En waarom moeten we er zelf achter komen, terwijl Coolblue het nog steeds op hun site adviseert. Sterker nog, ze adviseren zelfs om eerst de meegeleverde halfvolle originele te gebruiken, en vervolgens pas de huismerk cartridges te instaleren.
Hun oplossing; we konden de cartridges terug sturen, als die retour ontvangen waren dan wordt het geld terug gestort en dan tegen bijbetaling konden we de originele cartridges krijgen (dan zijn we 62 euro duurder uit!), dat zou ongeveer een week duren.
Wanneer je vraagt om een leidinggevende te spreken, kan dat ook niet. Deze oplossing slaat echt nergens op. Of je maar even flink wilt bijbetalen, wij hebben deze printer gekozen oa vanwege de kosten door huismerk cartridges. Zij adviseren verkeerde producten, en dan zeggen dat ja sorry maar de 3 maanden zijn voorbij nu kunnen we niks meer voor u doen (welgeteld 4 dagen over de termijn). Door de schuld van Coolblue zitten wij dus met een printer en cartridges waar we niks mee kunnen! En die fout maken ze tot op de dag van vandaag nog steeds, want ze adviseren het nog steeds!
Je kunt niet vertrouwen op het advies van Coolblue en al zeker niet op hun service als je ze op hun fout aanspreekt!  Ze blijven gewoon dezelfde fout maken, want ze adviseren het nog steeds, ondanks alle reviews die inmiddels aangeven dat het niet kan. Ze denken niet oplossingsgericht, je wordt gewoon met een formeel praatje afgescheept.

Officiele reactie van Coolblue 01-03-2018

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat enorm naar om te lezen dat de destijds aangeschafte cartridges niet goed werken. Wij kunnen goed gebruiken dat je hier flink van baalt en willen jou onze excuses aanbieden voor het ongemak. Graag willen wij nog eens met jou kijken naar deze situatie om na te gaan wat wij voor jou kunnen betekenen. Zou je ons hiervoor een e-mail willen sturen met het ordernummer van de bestelling op geenglimlach@coolblue.nl? We zien je bericht graag tegemoet.

Groeten,

Emil 28-02-2018 Via de website gekocht

Altijd goed

Altijd betrouwbaar. Nette, snelle service. Vooruitlopend op het gebied van levering. Bijvoorbeeld bezorging op zondag en dergelijke.

Saskia 28-02-2018 Via de website gekocht

Goed artikel en heel snel geleverd

De informatie op de website klopt. De levering was heel snel, volgende dag al. Goed verpakt.
Ze hebben mooie aanbiedingen, zeker vergeleken met andere winkels.

Pieter 28-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel

De apparatuur die ik had besteld werd de volgende morgen afgeleverd door twee enthousiaste medewerkers van Coolblue. Deze gaven mij ook nog goede tips over gebruik en onderhoud. TOP!

Karin 28-02-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Heel aardige en beleefde monteurs die alles goed uitlegden en het huis netjes achterlieten: dat was heel fijn. Zondagavond acht uur besteld, maandagmiddag drie uur stond de wasmachine te draaien. Coolblues beste keus gekozen.

Anita 28-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Fijn om te kunnen bestellen wanneer je wil gelijk de volgende dag in huis geweldig dat het zondag kon in een word prima

Vroegop 28-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Duidelijke site waar je met gemak alles kan vinden waar je naar op zoek bent! Scherpe prijzen en een duidelijke communicatie zorgen voor een onbezorgd en vertrouwd gevoel! Supersnelle levering zodat je meteen met je product aan de slag kunt!

Thasdan 28-02-2018 Via de website gekocht

Top klantenvriendelijkheid

Voor die ene keer dat ik zelf een computer in elkaar wilde steken, liep het fout. Ik bestelde een fout moederbord, en wilde hem meteen retouren. Heb coolblue aangesproken via social media en ze hebben het meteen voor me recht getrokken. Heb de nieuwe besteld, en zonder problemen was alles direct in orde.

Pam 28-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering & afhandeling en goede service!

Duidelijke website met alle informatie snel binnen handbereik. Een koelkast 's avonds besteld, de volgende dag geleverd. Van te voren een sms'je ontvangen zodat je weet wanneer je de bezorgers kunt verwachten. Aardige bezorgers, oude koelkast meteen meegenomen. Makkelijk & snel. top!

Ruud van Os 27-02-2018 Via de website gekocht

toptent

Op zaterdag middag vlogen de lagers van mijn bijna bejaarde wasmachine mij om de oren, gauw de stekker eruit getrokken en een nieuwe besteld via de makkelijke website van Coolbleu. Zondag werd er een nieuwe bezorgt en geplaatst door 3 vriendelijke vakbekwame heren.
2 waren er in opleiding en de 3e keek of het naar de maatstaven van de zaak goed ging. Perfect, de nodige tekst en uitleg gehad en wassen maar, bedankt

Tevreden klant 27-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon lekker snel en voordelig!

Tis gewoon heerlijk spul, man. De bestelling was vroeger dan verwacht zelfs, de dag nadat ik het had besteld. Ik bestelde mn producten rond 10 uur savonds op een zaterdag, kreeg het zondag middag rond 2 uur binnen.

Gert 27-02-2018 Via de website gekocht

lekker vlot geleverd

Spullen die je zoekt makkelijk te vinden. Spullen worden snel geleverd. Fijne webshop met ruime keuze

Ben 27-02-2018 Via de website gekocht

ze doen wat ze beloven

Prijs,service en gemak en niet vergeten snel.was de eerste keer dat ik er wat kocht,maar zeker niet de laatste.

Manfred 27-02-2018 Via de website gekocht

Belofte maakt schuld.....

Een betrouwbare winkel die z’n beloftes wat betreft levertijd netjes nakomt. Ik hoef niet persé een levering binnen 24 uur. Maar als een winkel ermee adverteerd, moet je de beloofde levertijd ook respecteren. En dat valt bij veel winkels vies tegen.
Informatievoorziening betreffende levering, factuur etc. prima in orde.

Edwin 27-02-2018 Via de website gekocht

Beter kan niet!!

Al meerdere aankopen hier gedaan, inktpatronen tot een vaatwasser. Alles binnen 24uur geleverd zonder verzendkosten. Hele goede service. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Marco 27-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Winkelen met een glimlach inclusief goede service

De prijzen zijn gelijk aan de concurrentie. Maar het aankopen van een artikel gaat altijd met een glimlach en humor. Waarbij de service op nr 1 blijft staan!

Marlies 27-02-2018 In de winkel gekocht
Aalsterweg

Snel hulp

Ik werd snel en goed geholpen.
Er werd goed naar mijn vraag geluisterd.
De medewerker liet me de mogelijkheden zien op zijn computer.

Paul 27-02-2018 Via de website gekocht

Super service weer!

Duidelijke productomschrijvingen, bestelgemak, snelle levering en dat ook nog in een doos met ‘ritssluiting’

Daniel 27-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service , grandioos en aardige bezorgers die alles perfect uitleggen , de volgende bestelling doe ik zeker weer bij coolblue

nick 27-02-2018 Via de website gekocht

slechte service

Bestelling gewoon niet geleverd. Valse reclame bestelde zaterdag een webcam en usb stick ging zondag ge leverd worden. Niks gezien en nu nog altijd niet. Ik raad deze winkel dan ook af.

Marvin 27-02-2018 Via de website gekocht

SUPER!!!! service

Super snelle en goede service. Echt geweldig op zondag gelevrd goede en duidelijke uitlleg.
Een dikke 10+

DJM Bakker 27-02-2018 Via de website gekocht

prima rvice

prima service, snel bezorgd, jammer van de beperkte technische kennis van de bezorgers( ze wisten niet hoe ze de deur van de koelkast moesten omdraaien )

PW Broeders 27-02-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden dank hier voor

Mijn tv begaf het en toen heb ik savonds om 11.30 uur bij Coolblue een nieuwe besteld en de andere morgen om 11.10 uur was de tv in huis geweldig zo snel had ik het niet verwacht super hoor

Roel 27-02-2018 Via de website gekocht

Prima

Snelle correcte levering
Goede prijs kwaliteit verhouding
De mogelijkheid voor bezorging op zondag is perfect

Floris 27-02-2018 Via de website gekocht

Snel,duidelijk, makkelijk, goodkoopste

op telefoon in 2 minuutjes bestelling gedaan, volgende dag in huis (op zondag). Goede duidelijke e-mails over facturen en levering en tijdstip chauffeur.
Zeer prettig zaken doen.
Floris

Denise 27-02-2018 Via de website gekocht

Handige website, snel in huis

Website is overzichtelijk, kan bestellen zonder per se een account te hoeven maken. Producten zijn snel in huis.

T 27-02-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Coolblue is een top winkel!

Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen. Alles komt netjes en op tijd binnen.

Hans van Maurik 27-02-2018 Via de website gekocht

zeer attent

uitgebreide keuze met prima toelichting en achtergrondinformatie. Verzending perfect geregeld! leuk dat mailtje vooraf, de bezorger doet de groeten terug!