Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo van Kessel 20-03-2017 Via de website gekocht

Prima

De levering was prima in orde bij erg tevreden over de service van cool-blue.
Heb al vaker bij jullie iets besteld altijd naar aale tevredenheid.

Bryan c 20-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs en geweldige service

Erg goed geholpen bij de keuze en zeer tevreden over de wasmachine . Aflevering was mooi op tijd en verpakkingsmateriaal en oude wasmachine mooi meegenomen

Ad van Poppel 20-03-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd en mijn wasmachine aangesloten en mijn oude wasmachine weer netjes meegenomen. Alles met een glimlach klopt wel. Vriendelijke bezorgers.

Johan 20-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Voor de eerste keer op CoolBlue besteld. Ik ben erg blij met de snelle levering van mij product. Ook is de twee jaar garantie op mijn product een hele goede service die je bijna nergens anders krijgt. Ook is CoolBlue niks duurder als andere webshops. De site is erg makkelijk met duidelijke productbeschrijvingen. Ik vind CoolBlue een echte aanrader!.

J.C. Guijt 20-03-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

Ik ben al een behoorlijk poosje vaste klant van Coolblue, en heb er al zeer veel producten gekocht, met tevredenheid, en stiekem een beetje fan van ze geworden, ik word gewoon blij van de gehele bedrijfs filosofie die zij hanteren "Alles voor een glimlach", en dat hebben ze zeker laten zien! De goedkoopste zijn ze zeker niet, maar kwa prijs / service verhouding, staat Coolblue bij mij in ieder geval boven aan.

Cees van Lier 20-03-2017 Via de website gekocht

Achteraf prima service.

Na problemen bij het plaatsen van de wasmachine ( mailen, bellen, etc. ),en een zeer
negatief gevoel over CoolBlue Zijn de problemen naar volle tevredenheid opgelost.
Hulde hiervoor!

conny 20-03-2017 Via de website gekocht

top levering

groot keuze in producten, goede betalingsmogelijkheden, prima prijs, snelle levering en tevens mogelijkheid pakketgemak (je hoeft dus niet meer thuis te blijven en je mist de aflevering niet), duidelijke website. Kortom zeer tevreden

Wim Blomsma 20-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, leuke klantbenadering

Uitstekend toegankelijke websites, leuke spontane klantbenadering, supersnelle levering, goede kwaliteit/prijs-verhouding

Anouska 20-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering!

Ik kon makkelijk via de website 3 producten tegerlijkertijd vergelijken waardoor ik een goede keus heb kunnen maken.
Levering de volgende dag dus zeer snel.

Etienne 20-03-2017 Via de website gekocht

Snel en wel

Over de hele lijn zeer tevreden, het ruime aanbod en de zeer snelle levering is top, vrijdag avond besteld en zaterdag om 10.00u in huis.

T. Stoelman 20-03-2017 Via de website gekocht

Echt super top!

Humor, snelle service en uitstekende producten. Zijn erg toegankelijk en benaderbaar, zeer betrouwbaar. Kortom, erg fijn samenwerken met Coolblue!

noordewitte 20-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijk!

Laptop hoes besteld, duidelijke informatie over de betaling en wanneer mijn pakket aan zou komen. Toen ik het pakketje een maal had (al na 20 uur!) was het mooi en verzorgd verpakt en stonden er grappige teksten op. Heel erg tevreden dus!

Linda Ruurlo 20-03-2017 Via de website gekocht

Fijne website. Snelle levering. Producten die toch niet bevallen zijn heel gemakkelijk te retourneren. Ik hoefde na aanmelding een telefoonhoesje dat niet goed paste niet eens terug te sturen. Geld wordt gewoon overgemaakt.

tevreden koper 20-03-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het

Een webshop zoals het behoort: website met duidelijke informatie, orderbevestiging na bestelling, snelle aflevering en goede administratieve afhandeling

Bert van Bakel 20-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na een Apple Mac een jaar te hebben gebruikt is hij ter reparatie opgestuurd. Toen deze terug werd gestuurd zat er een barst in het scherm. Gelijk Coolblue gebeld om dit door te geven. Er kwam een oprechte excuses en er werd gelijk een retourformulier opgestuurd. Toen de computer retour ging, werden we gemaild dat er een oplossing was gevonden voor ons probleem. We kregen de nieuw waarde van de Apple terug en mochten voor dat bedrag andere spullen in de webshop uitzoeken. Helemaal tevreden met deze uitstekende service!

Soraya Woudenberg 20-03-2017 Via de website gekocht

Wow wat een service het bestaat toch nog wel!

Mijn Steelstofzuiger was ineens na 16 maanden stuk. Opgestuurd en binnen één week alweer een nieuwe in huis. Zelfs nog een kaartje in de bus gehad met succes met de nieuwe en hopen dat deze het langer mee gaat dan de vorige.

anneke renier 19-03-2017 Via de website gekocht

niet twijfelen ! Bestellen , super service

goede overzicht op de site , heel gemakkelijk om te bestellen ,hele vriendelijke en behulpzame levering ,installatie en uitleg ter plaatse wat wil je nog meer!

Mariette 19-03-2017 Via de website gekocht

Leuk winkelen vanuit je zetel en de service mag er ook zijn!

Vriendelijk personeel, duidelijke info indien nodig, voldoende keuze aan artikelen.
Ik ben tevreden over alle aankopen die ik reeds gedaan heb, ze voldoen aan mijn eisen.

El 19-03-2017 Via de website gekocht

Super

Binnen een week was mijn bestelde tas in de aanbieding en coolbleu betaalde het bedrag direct terug!!

Marielle 19-03-2017 Via de website gekocht

Zo snel als ze beloven: top!

De site bevat veel info, heeft goede vergelijkingsmogelijkheden en is overzichtelijk. Bestellen gaat vrij gemakkelijk en snel. Bezorging is keurig volgens afspraak. Alles bij elkaar: top!

Roy Jeurissen 19-03-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Coolblue maakt en communiceert duidelijke afspraken welke ze vervolgens ook volledig nakomen. Ook de service van de bezorgers (bezorging koelkast) is naar wens. Beide heren zijn vrolijk en professioneel. Op basis van deze ervaring is er een grote kans dat ik een volgende aankoop bij Coolblue zal doen.

Ilona 19-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service. Razendsnelle levering, zelfs de volgende dag al in huis. Leuke, persoonlijke, vrolijke toonzetting: "Doe de postbode de groeten van ons."

Erik 19-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Snelle levering, geweldige service, en niet geheel onbelangrijk vaak ook de goedkoopste. Sony camera lens ging stuk, gratis het hele pakket terug gestuurd naar Coolblue, lens werd door Coolblue opgestuurd voor reparatie toen dit niet lukte werd de lens vervangen, via de mail werd ik van elke stap op de hoogte gesteld, echt keurig en snel afgehandeld.

Henk Attema 19-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort

Besteld, betaald, de volgende dag ontvangen. Allemaal keurig. Duidelijk communicatie. Wat je verwacht en Coolblue maakt het waar. In lijn met eerdere ervaringen met Coolblue.

Patrick 19-03-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Vriendelijk en competent personeel.

Mooie en aangename shop met vriendelijk personeel en een goede stock.
De verkoper gaf mij een goede uitleg over de producten die ik heb gekocht.

Joop 19-03-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

Ja ik heb ook zo'n platte tv met ook een plat geluid zoals je zo vaak hoort be toe even rond gaan neuzen wat er allemaal zo te koop is en ben op de Sony HT-XT3 uit gekomen er zijn natuurlijk tal van soundbars maar deze had ook nog eens eisa award 2016 en dan koop je zeker niet de kat in de zak om het zo maar eens te zeggen ik vindt het prima klinken de stemmen mooi duidelijk en het hele gebeuren ook met een film prachtig de effecten zijn veel duidelijker als voor heen due een hele verbetering.

Lei 19-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop en fantastisch leveringsproces.

Een prima webshop met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Je kan verschillende opties met elkaar vergelijken: heel fijn. Zo kan ja een goede keuze maken. De levering is vervolgens perfect.

Roos 19-03-2017 Via de website gekocht

Positieve benadering, fantastisch

Via de chat een snel, positief en goed antwoord. Met positief bedoel ik de manier van praten, een verademing.

Erik 19-03-2017 Via de website gekocht

Webshop vol vertrouwen

Goed assortiment, redelijke prijs, perfecte website en betaalmodule, snelle levering, nette verpakking en een lach. Het lukt ze iedere keer weer

Marcel Peperzak 19-03-2017 Via de website gekocht

Tut tut da is snel

Levering is al na 15 uur op zondag bezorgd. Wel prettig als je geen geduld hebt. Dus raad ik dit aan als het van toepassing is. Cool he'.

Randy 18-03-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

Bestel niet zo heel vaak bij Coolblue, maar ben iedere keer dik tevreden met de snelle levertijd en de goede service. Een dikke 10!

Mitzy van Buul 18-03-2017 Via de website gekocht

Via website gekocht zeer duidelijke omschrijving van LG wasmachine.
Geruisloos toestel en makkelijke bediening
Levering van wasmachine werd duidelijk via SMS en mobiel doorgegeven aan ons
Max en Rocky stelden zich netjes voor en installeerde wasmachine oude wasmachine en verpakking meegenomen
Echt top service Coolblue

swanenberg 18-03-2017 Via de website gekocht

echt geweldige service

zeer snelle levering, ook op zondag. Ook als het product je niet bevalt en je wilt het terug sturen zijn er verschillende mogelijkheden, zelfs al heb je geen verpakking meer of het product al hebt gebruikt

Wesley 18-03-2017 Via de website gekocht

Top service, mooie producten en fijn bedrijf!

Snel geleverd volgens afspraak. Had een 2e kansje besteld maar kreeg gewoo. Een nieuw product in gesealde doos! Erg netjes!

Jean 18-03-2017 Via de website gekocht

7/5000 perfect

een geweldig webwinkel, als wat ze beloven is juist, meer kan ik niet zeg,In de toekomst, ga ik nog zeker bestelling doen bij coolblue, zo een service vind je niet overal

Goele 18-03-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte service!

Het pakket liet op zich wachten door een fout bij b-post, coolblue heeft meteen een nieuw opgestuurd, dat was pas service!

Ann Taeymans 18-03-2017 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke service

De bestelling is snel afgeleverd. Niettegenstaande de leveringsdatum een zondag was, was de pakket bezorger zeer vriendelijk.

Astrid 18-03-2017 Via de website gekocht

perfecte service

zeer gebruikersvriendelijke site en super snelle levering.
goed verpakt en mocht het artikel niet goed zijn of tegenvallen wordt het ook wee bij je opgehaald,
gewoon perfect.
Ik blijf altijd weer terug komen om te bestellen of ga naar de winkel.

M te adam 18-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Slechtste service ever

Speciaal naar de winkel gegaan om bestelling te plaatsen omdat ik zeker wilde zijn dat mijn product zaterdag geleverd zou worden. 3x gevraagd aan de verkoper, geen probleem mevrouw komt helemaal goed nou niet dus. Klantenservice gebeld nee alles is al ingepland en t gaat vandaag niet meer lukken. Ik ga weer naar de winkel nou totaal geen service, vandaag kon echt niet en een andere dag zou wel lukken ik moet dus gewoon weer een dag vrij nemen. Ze adverteren met problemen lossen we op nou echt totaal niet ze komen met niks wat een slecht bedrijf. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Nooit meer. Ze weten niet wat service betekent, onervaren personeel echt vreselijk bedrijf. Compensatievoorstel echt een belediging. Ze weten zeker niet wat een extra vrije dag je weer kost. Fouten kunnen altijd gemaakt worden maar kom met een fatsoenlijk voorstel. Order geannuleerd, krijgt je geld ook niet meteen terug duurt 3 werkdagen in deze tijd kan dat echt wel sneller.

Rene 18-03-2017 Via de website gekocht

Prettig en gemakelijk winkelen

Nog gemakkelijker winkelen dan in de winkel , zonder in 1 richting te worden geduwd. En het kan gebeuren van in onze stoel.

André Meulman 18-03-2017 Via de website gekocht

Kijken, kiezen, kopen en ultra snel ontvangen

De enorm snelle aflevering is voor mij de basis voor de keuze voor Coolblue. Petje af! Dat benadert de winkelsnelheid!

René 18-03-2017 Via de website gekocht

Een nieuwe smartphone gekocht voor mijn zoon, veel keuze en goede levering. Uitgebreide vergelijkingstest mogelijkheid.

E de Heer 18-03-2017 Via de website gekocht

Redelijke Service

Coolblue zelf is geweldig. Wij hebben er al verschillende apparaten gekocht. Dat ging altijd goed, Dus er een TV besteld. Prijs prima, kwaliteit uitstekend. De bestelling liep vlot. Maar doordat we niet wisten dat ze niet zelf bezorgden kregen we een doos in huis die we zelf moesten uitpakken en de TV moesten we zelf neerzetten. Niet erg maar dat zijn we van Coolblue niet gewend.

Natascha 18-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snel besteld en snel geleverd. Met mails en sms berichten op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Keurig! Ik lach mijn tanden bloot! Zeer tevreden!

Lisette 18-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service. Goed op de hoogte gehouden met track en trace. Kiezen tussen digitale factuur of papieren versie

koptelefoontje 18-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijk shoppen en snel geleverd

De produkten zijn makkelijk te vinden, de specificaties staan ook goed aangegeven, en wat ik ook belangrijk vind dat er reviews over het produkt te lezen zijn

Monique 17-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische webshop!

Bijzonder prettige webshop! Besteld en volgende dag geleverd, ik werd via mails van elke stap in het leveringsproces op de hoogte gehouden. Klantvriendelijke site, waarop zoeken en bestellen appeltje eitje is.

liek 17-03-2017 Via de website gekocht

goed en snel

Duidelijke website, veel keus, goede kwaliteit, snelle levering en zeer goede track en trace op de dag van bezorgen

Wilma Besseling 17-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Coolbleu heeft reklame dat ze binnen 3 dagen leveren maar zijn in zee gegaan met een externe leverancier. Gevolg dat je 6 dagen zonder wasmachine zit. Niet handig met een gezin. Ook zeggen ze bij zo' n probleem dat ze terug bellen maar gaan de confrontatie niet aan, je krijgt alleen een mail

RiBo 17-03-2017 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf!

Levering en aansluiten van mijn nieuwe wasmachine en het meenemen van de oude gebeurde deskundig, uitermate vriendelijk en op de afgesproken tijd.
Toen ik een paar dagen later advies nodig had over het omlaag brengen van het geluidsniveau van het eindsignaal kon ik ook prima bij CoolBlue terecht. Fantastisch bedrijf!