Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RDX500 15-01-2013

Onlangs voor het eerst besteld op Waterkokerstore.nl. Dit was op een zondag en zoals aangegeven werd de waterkoker op dinsdag bezorgd. Ik heb niets op deze winkel aan te merken. De website is duidelijk, de bestelling vlot, en je wordt via e-mail op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. De waterkoker zat netjes en steving verpakt in een extra doos om de fabrieksverpakking. Kortom, een prima eerste ervaring!

Elise Vanmulken 14-01-2013

Duidelijke website, beloofde snelle levering. Bereikbaarheid top. Moest een foutje recht zetten in mijn e-mailadres. Niet hoeven te wachten, gelijk gecorrigeerd. Dus mijn eerste ervaring met deze webshop is uitermate bevredigend!

Hanrey 14-01-2013

Goede overzichtelijke site waar je alles snel kunt vinden met overzichtelijke en goede omschrijving van het product. Betrouwbaar en snelle levering.

listol 14-01-2013

6,8
Bestellen en levering dik in orde.
Maar dan blijkt de productinfo op de Coolblue-site ondermaats geweest te zijn. want nergens staat daar dat er niet eens een Nederlandse handleiding wordt meegeleverd. Je kan de Sandisk ook niet afspelen via een receiver met usb... Dat staat ook niet bij de productinfo. Dat valt dus knap tegen. Achteraf krijgt de klant rare verrassingen gepresenteerd.

ingemoret 12-01-2013

Net het koffiezetapparaat ontvangen. Hij ziet er mooi uit en zet prima koffie. Erg tevreden over koffiecenter.nl. 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Geen verzendkosten en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorgperiode. Top!

naam47 10-01-2013

Zeer snelle levering en ook correct en netjes. Product is goed verpakt en als je nog vragen hebt, is dat ook makkelijk te doen.

keijbets 10-01-2013

Goede uitleg van mogelijkheden en bestelling. 2e bestelling later dan normaal.Meteen bericht hierover met excuses voor een dag later bezorgen artikel.Nog geen ervaring met defect apparaat maar tot nu toe toppie. Heb al bij meerdere shops besteld maar deze steekt er mede boven uit.Ga zeker meer bestellen

nils1234 09-01-2013

Snelle service. Vooral handig dat ik zelf de dag voor het verzenden van de spullen kon kiezen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering (misschien nette veel mails ...)

Bram1107 07-01-2013

Prima service, komen afspraken goed na, zeer duidelijke communicatie en totaal geen verrassingen. Alles geleverd zoals afgesproken. Ook de prijs is prima, zeker als je meerekent dat er geen extra porto kosten in rekening gebracht worden.
Ik heb nog geen ervaring met hun after sales als er een probleem mocht zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat ook prima zal zijn.

Boomeik 04-01-2013

Ruime openingstijden (tot 23.59) Super snelle levering al op de volgende dag al binnen .Duidelijk Emails over levering .En nog de goedkoopste .
Voor mij kan het niet beter .
Ga ik zeker als ik nog wat nodig hebt hier meer bestellen .

De website die onderdeel is van Coolblue.nl .
Reden dat je op kieskeurig ook de reviews staan verspreid
Maar de sub namen staan duidelijk onderaan .

joost500 04-01-2013

prima website, met goede voorlichting. je weet precies waar je aan toe bent.snelle levering. Volgende dag had ik de spullen al om 10 uur in bezit. En per mail werd ik goed op de hoogte gehouden.

Martin5806 01-01-2013

Online bestelling was vlekkeloos verlopen. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de voortgang. Helaas niet op tijd geleverd maar dat kwam door de drukke kerstperiode. Factuur zat er niet bij maar binnen een paar uren werd hij keurig gemaild. Kortom goed en betrouwbaar.

ryano 31-12-2012

snelle en correcte levering.
Als wij weer iets nodig hebben, zullen wij zeker op de sites gaan kijken.

Aart45 30-12-2012

Een overzichtelijke website en supersnel geleverd, in een dag!
Product omschrijving komt overeen met werkelijkheid.

pj19800 30-12-2012

Levering was top, zelf moest ik veel later afhalen omdat ik druk was maar dat was geen enkel probleem voor de winkel. Tevens goede voorlichting gehad en de aftersales waren goed, mocht tot 2 weken eventueel nog ruilen. Al met al bijzonder flexibel, veel kennis en prettige omgang.

perluhati 29-12-2012

Savonds gereserveerd,volgende dag lag het keurig netjes klaar om opgehaald te worden zo als ik dat wou!!

Paot 28-12-2012

Website gemakkeljk. Eenvoudig bestellen en betalen via iDeal.
Snelle levering. Leveringstijdstip af te spreken en ook mogelijk te leveren bij postkantoor van bijv. AH. Alles wordt via e-mail bevestigd. Product keurig verpakt.

Wilzennie 28-12-2012

Supersnelle levering, alleen de site liet mij een (aanbevolen) verloopnippel erbij kopen, maar na openen van de verpakking zat deze er standaard bij.
Gelieve hier aandacht aan besteden

esther jansen 27-12-2012

Precies wat ze beloven. Begeleiding van vezending nauwkeurig. Netjes. Ga hier beslist weer naar terug!

Pietro1948 27-12-2012

Website geeft zeer duidelijke beschrijving van het product, met de mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken in een tabel. Het videofilmpje waarin het product wordt gedemonstreerd maakt de keuze nog gemakkelijker.
Coolblue doet exact wat het belooft: volgende dag wordt het product afgeleverd binnen een bepaald tijdvak.

driesterren topkok 27-12-2012

hele fijne webwinkel, snel en lage prijzen en het blauwe doosje waarin onze Casio Exilim geleverd werd was ook een leuke en vrolijke verrassing :-) hier gaan we dus vaker kopen.

P Klop 27-12-2012

Ik koop graag bij Coolblue. De website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Vragen worden per mail snel beantwoord. Als je een bijpassend accessoire zoekt is dat ook snel gevonden.

Jheijmen 26-12-2012

I-pad s'avonds besteld, zelf verkeerde kleur besteld. Na half uur gebeld omruilen geen probleem.
Volgende dag in huis ,bestelling online goed te volgen, verpakking goed. Niets aan te merken.
Gewoon Super! I-pad Super!

Ubbo 24-12-2012

KORT MAAR KRACHTIG:
Maken waar wat ze schrijven.
Ik ben zeer tevreden.
After sales kan ik niet beoordelen.

Suzan07 24-12-2012

Vrijdagavond besteld en zaterdag al in huis. Sms + e-mail gehad over levering. Super snelle service!

Deib 24-12-2012

Bestelling per telefoon gedaan, daarna bijzonder snelle bevestiging en afhandeling per email. Je wordt per sms en email op de hoogte gehouden van de status van de verzending.
Alles zoals beloofd afgehandeld en ruim op tijd geleverd.
Zeer tervreden met een bedrijf die doet wat ze zegt.

webshpper 24-12-2012

4,7
De beloofde levertijd werd met twee dagen overschreden. Reeds na 1 dag een mail gestuurd naar de klantenservice. Na een week nog geen reactie hierop.
Jammer.

joost.bijl 23-12-2012

Ik wilde een goede noise cancelling koptelefoon kopen. Vanzelfsprekend stond de Bose QC15 bovenaan mijn lijstje. Helaas was deze neit meer leverbaar. Ik ben daarna zeer goed geholpen om tot een goed alternatief te komen. Kundige mensen die net een extra stap zetten.

Wappie3 23-12-2012

Super snelle levering, op zondag besteld en maandag reeds in huis. Uitstekend verpakt. Echt een aanrader!!!

Tinyvde 20-12-2012

Ik heb gisterenavond om 20 uur een samsung S3 besteld,
Op de site staat overal vermeld, vóór 22 uur besteld, morgen bij u thuis.
Maar men ging mij bellen 2 uur na mijn bestelling om een levermoment af te spreken, niets gehoord,
Dus deze morgen stuur ik een mail naar hun klantenservice.
Een beetje nadien krijg ik een mail dat ze geprobeerd hebben mij te bellen, of ik eens terug kan bellen, alhoewel ik geen gemiste oproep had.
Ik bel terug en dan zegt men mij dat er binnen de 5 minuten mij iemand gaat terug bellen voor de ontbrekende gegevens nog op te vragen.
Een uur nadien nog geen telefoon gekregen, ik begon zelfs te twijfelen of mojn telefoon nog werkte . . .
Ik heb dan maar zelf terug gebeld en deze jongeman mocht wel zelf al mijn gegevens opnemen en dan vraagt hij of ik morgen thuis ben ??? Of zaterdag ??
Ondertussen was ik ook al te weten gekomen dat dezelfde gsm bij gsm wijzer 134 euro goedkoper is, dus ik ga mijn bestelling annuleren

DickSl 19-12-2012

Zoals gewoonlijk, ook nu weer een snelle en correcte levering.
Ben nog nooit teleurgesteld geweest in dit bedrijf.
Bestelprocedure erg eenvoudig evenals de betaalwijze.
Je wordt ook prima op de hoogte gehouden over de voortgang van het bestelproces.

michabadenbroek 17-12-2012

Nou prijs was goed van mijn receiver. Service eigenlijk perfect was gewoon op vooraad kon hem volgende dag gewoon ophalen. Enige jammere vond ik gebrek aan speakersets op de site. Gemiste kans denk ik dan. Verder heel breed aanbod in alles. Mooie fysieke winkel ook ziet er perfect uit. Ga er zeker vaker wat halen.

deurloobram 13-12-2012

Al vaker aankopen bij Coolblue gedaan, erg te spreken over de website inrichting. Leuk dat ik mijn bestelling in een blauwe doos kreeg. Kocht een tasje erbij wat toch niet helemaal naar smaak was, was geen enkel probleem om deze te ruilen. Goede service.

Diedo 13-12-2012

Algemeen

Wat een fijne webshop om iets te kopen. Dujidelijk, overzichtelijk en voordelig. Ik was op zoek naar een Devolo Dlan Wireless zag hem voor een mooie prijs bij Routershop staan.

Aangezien ik eerder met Routershop (Coolblue) met volle tevredenheid zaken heb gedaan, heb ik ook dit product bij hen besteld.
Verzending

Het een en ander is misgegaan. Dit was echter te wijten aan de TNT en niet aan de Routershop.

Bij het volgen van mijn pakje zag ik tot mijn schrik dat het pakje al bezorgt was... Alleen niet bij mij. Ik heb direct contact opgenomen met Routershop en ben daar uitstekend geholpen. Als klant wil je graag gerustgesteld worden en dat hebben ze heel goed gedaan.

In dat opzicht niets dan lof voor Routershop en met name voor Jos Niels die dit in behandeling heeft genomen.

Het pakje is wat later bezorgd maar is terecht gekomen.

Motor1100 08-12-2012

De webside is duidelijk en je kan een goed vergelijk maken tevens is de levering perfect op tijd.
De informatie komt overeen met datgene wat er geleverd wordt, ik ben zeer posietief over het geheel.

lauwrence1 06-12-2012

goede sevice
goede bezorging
bezorging de volgende dag
als je iets wilt weten kun je ze goed bereiken

Maniak84 05-12-2012

Bestelde product na half 12 savonds, en toch de werd het de volgende ochtend al afgeleverd. Zo kan het dus ook !

Nicolekoe 05-12-2012

Volgens kieskeurig had deze site een hoge beoordeling. Dit vond ik ook inderdaad een pluspunt. De site was helder en duidelijk.

Alleen de bestelling en levering was een heel ander verhaal. Product besteld. Niks geen informatie over mijn bestelling gehad. Aan de telefoon werd ik chagrijnig te woord gestaan.
Uiteindelijk wel mijn bestelling gehad.

Officiele reactie van Coolblue 17-12-2012

Beste Nicolekoe, wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van hun bestelling. Zo krijg je bijvoorbeeld een orderbevestiging en verzendbevestiging (incl. Track & Trace) van ons via de mail. Zou je kunnen aangeven op welk ordernummer je deze bestelling hebt geplaatst? Dan kijken we dit graag nog voor je na.

Van Hot naar Her 03-12-2012

De winkels van CoolBlue, incl. Koffiecenter.nl kennen de beste service van NL. Altijd vriendelijk, duidelijk en een oplossing. Bestellingen worden ALTIJD op tijd geleverd. In goede conditie. Het enige is dat de prijzen flink hoog liggen maar daar tegen staat dat de service op topniveau ligt. Tja, wat wil je dan nog meer. Ga zo door CoolBlue. Wij zijn inmiddels al jaren vaste klant. Wie volgt.

ReneAP 03-12-2012

Zoals alle voorgaande bestelling, wat ze zeggen is waar. Voor 22:00 uur besteld de andere dag bezorgd. Gelukkig zijn ze ook vaak de goedkoopste op het internet. Blijft een favoriete website.

stefani 03-12-2012

De service en de snelheid van Coolblue zijn zoals altijd perfect!
Lang getwijfeld over welke mediaspeler ik zou bestellen, zag op
internet dat de helpdesk gewoon te bereiken was (op zondagavond!!)
en gesproken met een medewerker die mij e.e.a duidelijk kon maken.
Daarna gelijk de EM7380 besteld en nog geen seconde spijt van gehad, wist eerst niet zeker of de mediaplayer de AVCHD videobestanden van mijn Panasonic camera wel kon afspelen.
Dit blijkt echter probleemloos te gaan en de speler speelt verder ook ongeveer alle andere bekende bestanden af.
De installatie is eenvoudig en de werking top, de menu's en de software kunnen nog iets beter/mooier...dit is nog op te lossen door software update's van Eminent in de toekomst.
Ik kan Coolblue zeker aanraden en de EM7380 eigenlijk ook wel!

Sannepan2 02-12-2012

Printer zondagavond besteld, de volgende dag al in huis. supersnelle levering dus.
Bereikbaarheid geen ervaring mee gehad en ook niet met after sales.

Joop Puts 02-12-2012

Ik heb in het verleden wel vaker met deze shop van doen gehad en altijd heeft alles geklopt en vooral ook pijlsnel.
Ook als er problemen zijn wordt er niet lullig gedaan, en kun je e.e.a gewoon terugsturen ter vervanging.

velwim 02-12-2012

Zoals altijd bij CoolBlue het geval is goed en keurig op tijd geleverd. Misschien niet de goedkooptste maar wel de beste!

Angelique D-J 02-12-2012

Pas als je problemen hebt, kom je erachter of een winkel/webshop goed is of niet. 30 november is voor ons een babyfoon gekocht die we op 5 december kregen. Op 25 mei is onze dochter geboren en hebben we de babyfoon in gebruik genomen. Sinds een aantal dagen maakt de adapter een hoog en schel geluid wat zelfs boven de tv uitkomt! Dus ik gisteren bellen (1 december) met de webshop. ZIj waren vooral goed in het volgen van de regels, maar meedenken met je. ZIj boden een onderzoek aan van 25-50 euro. Ik moest de babyfoon dan toesturen. Na het onderzoek kon ik ervoor kiezen om de reparatie te laten uitvoeren of niet. Als ik de kosten voor het onderzoek niet wilde betalen, kreeg ik mijn babyfoon niet terug. En dit voor een adapter van een paar euro uit China! Mooi onderzoek door deskundigen als een leek binnen 1 minuut weet wat er aan de hand is. Het vervelende is nog wel dat de garantie van een jaar (? staat nergens hoeveel garantie we hierop hebben) net een dag was verlopen en we de babyfoon pas 6-7 maanden in gebruik hebben! Van service was totaal geen sprake!!!!!!!! Klantenservice is in deze context een verkeerde benaming! Ik zou hier nooit meer wat kopen!!!

Officiele reactie van Coolblue 06-12-2012

Beste Angelique,

Dat is vervelend. Kun je aangeven om welk ordernummer het gaat? Dan kijken we dit nog voor je na.

Jsbch 30-11-2012

Vriendelijk en deskundig personeel. Geen lange wachttijden aan telefoon. Eenvoudige en transparante bestelprocedure. Overzichtelijke en zeer uitgebreide webwinkel. Duidelijke informatie per E-mail over her verloop van de orderafhandeling. Zeer snelle levering. Mogelijkheid om tot 's avonds laat te kunnen bestellen. Voor dat alles moet voor veel producten wel meer betaald worden. Maar ja, voor niets gaat de zon op!

frank1955 30-11-2012

Op vrijdag besteld en betaald. Via e-mail perfect op de hoogte gehouden van de bestelling/levering. Op zaterdag volgens belofte keurig netjes geleverd. Artikel goed verpakt.
Prima bedrijf. Ik zal de volgende keer wederom hier een bestelling plaatsen.

pluim003 28-11-2012

Vorige week dringend een flitser nodig omdat mijn SB-800 overleden was. Na wat rondspeuren bleek ie hier op voorraad tegen bijna de laagste prijs. Gelijk besteld en een dag later is deze keurig bezorgd.
Daar zou ik indien nodig zo weer zaken mee doen.

jstrabbing 28-11-2012

Bestellen gaat snel en makkelijk. je kan een dag kiezen dat het product bezorgd wordt wat al de volgende dag kon. Bestelling kwam op de doorgegeven dag. Prima service

naam379 28-11-2012

Snelle reactie en levering, vlg. dag thuis geleverd.
Tablet bevalt prima en werkt snel.De accu heeft een zeer lange gebruiksduur.