Deze score is berekend op basis van 2794 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nielshoffmann 06-08-2013 Via de website gekocht

Wasmachine vorige week besteld, maar door een storing bij het distributie centrum (Fiege) niet de volgende dag geleverd. Afspraak gemaakt voor een paar dagen later. Even leek de levering opnieuw niet door te gaan, Fiege was daarbij niet behulpzaam, maar door bemiddeling van Coolblue toch nog een nalevering op de afgesproken dag gehad.

johanna0203 06-08-2013 Via de website gekocht

Jangmt 06-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk site met goede informatie

Snelle levering wet wat overdreven veel mailtjes/sms'jes over de status van de levering

Nynja 06-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke e-mails, goede communicatie over leveringstijd.

Geweldige prijs voor een goed product.

Geweldige prijzen, gratis verzending, snelle levering.

dewijn 05-08-2013 Via de website gekocht

Ik probeerde eerst bij een andere webwinkel te koen (die was het goedkkoopst). Toen bleek dat je verzendkosten moest betalen. Ze hadden ook zoiets als korting. het betalen ging ook nog moeilijk, dus de koop maar afgebroken.
Bij printershop ging het allemaal even gemakkelijk en bovendien uiteindelijk goedkoper dan bij de vorige webwinkel (geen verzendkosten).
Nadeel: Geen informatie over het in bedrijf stellen, zoals: hoe open je de printen om bij de cartridges te komen, zodat je de blokkeerbandjes eruit trekken kan. Via de telefoon HP gebeld om het probleem op te lossen.

Spoedig geleverd door de post.

stancemm 05-08-2013 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis, geen verzendkosten

Gratis terugsturen, na controle van het apparaat geld teruggekregen zonder gezeur. Het product wordt verstuurd in een doosje vol grappen waar je vrolijk van wordt!

Ik bestelde een apparaat wat me niet bij nader inzien niet zo goed beviel. Eigen schuld dus, toch kon ik het zonder kosten terug sturen, en had korte tijd later mijn geld terug.

Ben dolblij dat ik niet voor de allergoedkoopste webshop heb gekozen. Het verschil is heel klein, heb net een paar euro meer betaald, met deze uitstekende service als beloning.

boudewijnn 05-08-2013 Via de website gekocht

Deze website is duidelijk en overzichtelijk. Duidelijke informatie over de status van de bestelling. En ook snel in huis. Ook op Texel. Zelf hou ik niet van om een 9 of 10 of weer lager als een 4 te beoordelen. tussen de 5 en de 8 geeft genoeg indicatie

Daan.j 02-08-2013 Via de website gekocht

2,8

Vinden en aanschaffen van het product op de website was erg makkelijk. Echter het daadwerkelijk geleverd krijgen van de wasmachine was toch wat lastiger... Afspraken over leverdatum/-tijd worden door Coolblue niet nagekomen.

Van Coolblue had ik toch wat meer verwacht. Adverteren met volgende werkdag geleverd klinkt leuk behalve als er wat tussen komt bij Coolblue.

Uitgebreid assortiment en overzichtelijke website

Omdat Coolblue gemaakte afspraken niet na komt zou ik Coolblue niet aanbevelen.

Wat een k** service bij Coolblue! Afgelopen woensdagen een wasmachine bij Coolblue besteld. Na een uitgebreide zoektocht, via kieskeurig en Coolblue website, besloten om een Samsung wasmachine aan te schaffen. Door de goede recensies en korte levertijd besloten om de wasmachine bij Coolblue (wasmachinestore.nl) te kopen, vandaag besteld morgen in huis. Dus de volgende dag vrij genomen van mijn werk om de wasmachine in ontvangst nemen. Echter in de middag gebeld door Coolblue dat de vrachtwagen pech had en dienst niet maar kan uitleveren. Vervelend, overmacht, maar kan gebeuren. Dus met Coolblue, na telefonisch overleg, afgesproken dat de wasmachine de volgende ochtend tussen 8 en 9 bezorgd zou worden (twee dagen vrij nemen achter elkaar voor het in ontvangst nemen van een wasmachine zit er namelijk niet in). Maar volgende dag op afgesproken tijdstip geen Coolblue.... Weer telefonisch contact opgenomen. Bij de klantenservice gaf men aan dat de vrachtwagen onderweg was: Eerst 3 andere klanten gehad en zou er rond half 11 zijn. Met gewoon een werkdag voor de boeg was dat voor mij geen optie. Bij Coolblue weinig begrip en ook geen flexibiliteit te bekennen om eventueel na 6 uur te leveren of in het weekend. "Meneer maandag kunnen we bij u wél de wasmachine afleveren". De order bij Coolblue geannuleerd, morgen maar bij een winkel langs die wel klantgericht is en haar afspraken na komt! Overmacht kan gebeuren, alle begrip. Maar het gaat er om hoe je als bedrijf daar mee omgaat. Maak niet jouw probleem het probleem van je klant!

tiggeraal 01-08-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk via de website het gewenste product uitzoeken. Bijbehorend bevestigingsmateriaal stond al aangegeven, niet het duurste maar wel het handigste (en best passende).

Alle soorten, formaten en dergelijke zijn te vinden, van allerlei merken. Op allerlei gebied qua electronica en toebehoren.

Steeds weer een positieve ervaring, waardoor ik ook steeds weer hier bestel: vandaag besteld is ook daadwerkelijk morgen ontvangen!

Makkelijk uitzoeken, bestellen en echt morgen ontvangen. Zonder verzendkosten, waardoor de prijs niet vertekend wordt ten opzichte van andere webwinkels. (of fysieke winkels, ivm benzine- en parkeerkosten) Super!

mariekejh 31-07-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen en snel in huis

Het was snel in huis, verder geen gebruik gemaakt van service.

Vorige week mijn UV filter voor objectief gekocht en ging allemaal prima. Bestelling verliep goed, werd goed op de hoogte gehouden van de status en volgende dag was het al in huis.

Purge1970 31-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website maar:
Ik heb hier een Sigma Sport dockingstation gekocht en kwam er pas na de levering achter dat er geen software bij geleverd wordt en dat deze apart aangeschaft dient te worden (dit is inmiddels aangepast op de website). Ook is het dockingstation hier 10 euro duurder dan de advies prijs.

Hierover, uiteraard, contact gehad met de klantenservice. In de eerste instantie kon de mevrouw aan de lijn mij alleen maar geld retour bieden maar dat wil ik niet want ik wil het dock kunnen gebruiken. Ze zou het doorzetten naar de verantwoordelijke personen. Vanochtend ontving ik het volgende mailtje:

Geachte heer ********,

Inmiddels is op de website vermeld dat de software niet wordt meegeleverd bij de Sigma Dockingstation Topline 2009/2012. Wat betreft het prijsverschil, aangezien wij gratis verzending leveren, hebben wij de verzendkosten meegenomen in de verkoopprijs. Hierdoor kan er inderdaad een verschil van 10 euro in zitten.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

M. ******
Fietscomputerstore.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 7988966
Fax: (+31) (0)10 2125351.

Geen oplossing maar een sigaar uit eigen doos.

Uitgebreid assortiment, over het algemeen iets duurder maar dat ligt aan de ingebouwde verzendkosten.

Zie het verhaal bij service. Ik heb bij de verschillende Coolblue shops toch redelijk wat besteld maar dat zal ik nu niet meer doen (idd om 10 euro, principe is principe).

Officiele reactie van Coolblue 07-08-2013

Geachte Purge1970,

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Kunt u aangeven om welk ordernummer het gaat. Dan gaan we hier nogmaals naar kijken.

Claassew 29-07-2013 Via de website gekocht

Gewoon prima website met duidelijke informatie. Verdiend een 9 omdat altijd alles beter kan.

De service is zeker goed. Ik heb mijn aankoop geretourneerd. Dit was in drie dagen geregeld, inclusief terugstorten van het aankoopbedrag.
De bezorging was echter net even minder. "Vóór 24:00 uur besteld, morgen thuis" kon niet worden waargemaakt. Die garantie kunnen ze ook niet geven omdat het contract met de bezorgdienst PostNL op vijf dagen is gebaseerd en niet op de duurdere 1 dags bezorging. (info PostNL).
De e-mail berichtgeving over je bestelling is uitmuntend, duidelijk en overvloedig. zonder veel non-informatie.

Van alle markten, in vele prijsklassen thuis! Zie website.

Ik zou zeker weer een aankoop doen bij één van de onderdelen van Coolblue, dus ook bij receiverstore.nl. Anderen kunnen wat mij betreft zeker een aankoop doen. Let wel op de prijs die, in mijn geval elders veel lager was. Overigens was dit niet de reden van retourneren.

Belangrijkste argument om een 9 te geven als score is voor mij, dat het retourneren en terugstorten van het aankoopbedrag zeer goed en snel geregeld is. Dat schept vertrouwen.

MSouwen 29-07-2013 Via de website gekocht

Prima apparaat, gemakkelijk in gebruik en onderhoud. Een prima aankoop. Na bestelling direct geleverd, goed verpakt. Ben zeer blij met deze nieuwe aankoop

T.VvK 29-07-2013 Via de website gekocht

's avonds rond 21.00 uur een telefoon besteld, de volgende ochtend al geleverd! Super Snelle levering dus!

via mail werd ik netjes geïnformeerd over bestelling, levering en eventueel retourzending. Telefoon was goed ingepakt. Erg attent vond ik het kaartje waar op staat wat je met je oude telefoon kunt doen.
Zeer overzichtelijke rekening.

na enige omzwervingen op internet kwam ik op het spoor van deze winkel: goede telefoon voor mij was hier te krijgen en tegen een redelijke prijs

Ben zeer tevreden over deze winkel; snel en duidelijk.

petto007 26-07-2013 Via de website gekocht

geeft duidelijke informatie betreffende het produkten en geeft reviews weer van gebruikers.Het bestel proces gaat lekker simpel.

neemt produkten die niet aan jouw verwachting voldoen gewoon weer terug en dat zelfs zonder dat je voor de transportkosten hoeft te betalen.
medewerker bereidt samen te zoeken naar een ander toestel.

het assortiment is volgens mij ruimschoots voldoende en de prijzen zijn volgens mij voldoende concurerend.

het bedrijf houdt zich netjes aan zijn afspraken en daar houd ik wel van.Voor mij een reden om deze winkel aan te bevelen aan andere mensen.

positief verrast over de snelle levering en het niet moeilijk doen bij het retour nemen van produkten.

marckouw 25-07-2013 Via de website gekocht

Prima...prima....prima. Gewoon alles netjes en snel geregeld. Ze bestaan nog.... TOP zaak!

Anita Vos 24-07-2013 Via de website gekocht

Alles klopt: de website biedt veel informatie en is gebruiksvriendelijk; het assortiment is groot zodat vergelijken moeiteloos kan; de logistiek is transparant en vooral snel; de aftersales is top: bijpassende suggesties per mail zijn erg handig. Dit is een webwinkel die werkelijk weet hoe online winkelen hoort.

Gertjan Vierhuizen 23-07-2013 Via de website gekocht

Snelle en goede levering, slechte ongemotiveerde klachten afhandeling.

Retourzendingen worden zonder enig respect behandeld. Als de PostNL een pakketje beschadigd/kwijtraakt leggen ze "gewoon" het probleem bij de klant neer.

Zoals ik al aangeef bij service ze denken daar totaal niet met de klant mee als er een probleem is.

In mei viel mij Samsung Galaxy s3 steeds uit (een bekent probleem bij de eerste S3 modellen) Dus ik contact opgenomen met Coolblue (moederbedrijf Telefoonshop.nl). Ik kon de telefoon kosteloos retourneren dus ik de telefoon zo goed mogelijk ingepakt met veel papier en voordat ik hem opstuur een paar foto's gemaakt want je weet nooit wat er gebeurd tijdens de verzending. Een paar dagen later krijg ik een mailtje dat de telefoon is aangekomen en onderzocht zal worden. Weer een aantal dagen later krijg ik te horen dat er een barst in het scherm zit en dat ik hem niet onder de garantie kan laten maken... Was ik even blij dat ik foto's heb gemaakt van de tel dus die door gemaild naar Coolblue. Maar helaas het enige wat ze daar zeggen is "kunnen wij niks aan doen" De fout ligt waarschijnlijk bij PostNL maar ik had gehoopt dat Coolblue een beetje meer coulance zou tonen. Coolblue hoeft me echt niet schadeloos te stellen maar iets meer dan "kunnen we niks aan doen" had ik wel verwacht.

Hans Kool 23-07-2013 Via de website gekocht

artikel snel gevonden. betaling verliep goed

levertijd super. s'avonds laat besteld en de volgende ochtend al in huis

Veel verschillende modellen, veel aanbod dus

Overzichtelijke webshop, snelle levering, veel keus en ook gewoon op voorraad hebben voor een goede prijs

Gertjan Vierhuizen 23-07-2013 Via de website gekocht

Snelle en goede levering, slechte ongemotiveerde klachten afhandeling.

sjon1981 23-07-2013

Helemaal mee eens! Als het op garantie en terugsturen aankomt is Coolblue niet zo goed. Bij problemen met terug sturen schuiven ze het heel snel af op de klant.

Bedankt voor je recensie nu weet ik dat ik niet de enige ben en ik denk dat er nog wel meer voorbeelden zullen zijn.

Mensen wees aub gewaarschuwd voor Coolblue en al zijn webshops!

l.j.aalders 23-07-2013

Het verzenden van artikelen is altijd voor risico van de verzender en in dit geval staat Coolblue dus volledig in haar recht. Het is daarom verstandig kostbare artikelen zoals een smartphone verzekerd te verzenden.
Je legt dus de schuld bij de verkeerde partij, zijnde PostNL en die staan weer in hun recht omdat de zending niet is verzekerd

j.rosenboom 22-07-2013 Via de website gekocht

zeer goed snelle levering en navigatie doet buiten gewoon goed ben zeer tevreden aanrader voor vele fiets toeristen groetjes JOHAN.

bmarco 22-07-2013 Via de website gekocht

Er zijn meer keuzes op de site te maken waardoor het lastig kan worden een keuze te maken.

Geen hulp nodig gehad, maar blijkbaar is de routing op de site goed genoeg.

Bijna alles verkrijgbaar en ook nog op voorraad.

feijenoord 21-07-2013 Via de website gekocht

website voldoet

Mail naar helpdesk gestuurd, geen follow-up/ antwoord. 5 dagen later de order moeten cancellen aangezien de producten nog steeds niet op voorraad zijn.

Standaard producten zijn niet op voorraad (Sonos Play)

Coolblue hanteert als slogan "Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis". Echter, ondanks dat een product als op voorraad op de website staat aangegegeven.... heb ik 1 week later nog steeds mijn bestelling niet binnen (Sonos Play)

Officiele reactie van Coolblue 29-07-2013

Geachte heer/mevrouw,

We vinden het erg vervelend dat u uw bestellig heeft moeten annuleren omdat het product niet op voorraad was. Kunt u aangeven om welk ordernummer het gaat? Dan kijken we hier graag nogmaals naar voor u. Alvast bedankt voor uw reactie.

Funk.b 20-07-2013 Via de website gekocht

Producten makkelijk te vinden.
Duidelijke layout.
Voldoende info over gezochte producten.

Even bellen en ik werd meteen goed, duidelijk en compleet te woord gestaan.
Levering laten toekomen op een post pakket punt, was volgens afspraak geleverd. Super!

Ik zocht een nieuwe navigatie en had voldoende keuze uit verschillende merken en type's.

Super prijzen, goeie service, top winkel!

ht1987 20-07-2013 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijk site, goede prijzen, en vaak alles op voorraad of snel te leveren. Heb hier een Dolce Gusto besteld en deze opgehaald in Eindhoven, alles zat er netjes bij en was in goede staat. CoolBlue is een top keten van webshops!

hlvanl 19-07-2013 Via de website gekocht

Ruime keus in merken en types ereader, je hoeft niet te zoeken naar een ereader winkel

Snelle levering en klant blijft op de hoogte van de status van de bestelling via email. Chapeau!

Voldoende keuze

Dit is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij Ereaderstore.nl. Complimenten over de wijze waarop mijn bestelling is verzorgd!

Ik ben zeer tevreden met alle aspecten van keuze, bestelling, verloop van verzending en levering binnen 1 dag!

sp1953 18-07-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen

snel en accuraat

goede service en snelle bezorging

ericlorsheijd 17-07-2013 Via de website gekocht

super snelle levering

Snelle Levering, net in gepakt, en voor vragen kan je bij de service terecht

Bloodyvampie 17-07-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Erg makkelijk te bestellen.

Levering is werkelijk fantastisch. Voor 23.59 besteld en volgende dag in huis. Ik bestelde om 23.57 en inderdaad: nog geen halve dag later was het pakketje bezorgd. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces

Het is dat het artikel in de reclame was, anders had ik het ergens anders besteld. De concurrentie biedt de artikelen vaak goedkoper aan

Indien het prijsverschil klein is, of deze winkel de goedkoopste is zou ik zeker hier bestellen. Vaak zijn de producten elders echter goedkoper

pizzapieter 17-07-2013

Easy website, alles is vindbaar

LET OP: heeft alleen betrekkking op interesse in wasmachine en BIJNA-bestelling.

Genoeg te vinden, van alles wat

PAS OP: ik HEB niets gekocht, maar ik WILDE iets kopen. NL een wasmachine, supergoeie aanbieding, inclusief FULLSERVICE en dat zou niets kosten. Hele omschrijving dat ze WASMACHINE zouden uitpakken, installeren, naar boven tillen etc etc, precies wat ik wilde, totdat ik zag: ...•Full service geldt uitsluitend voor kastmodellen, niet voor tafelmodellen. Deze lage machines (max. 85 - 100 cm hoog) leveren we uitsluitend tot vlak achter je voordeur af. Het oude apparaat wordt vervolgens niet mee teruggenomen..... (https://www.wasmachinestore.nl/klantenservice/2622/informatie-over/levering-witgoed.html) Uh? Moet een vergissing zijn...ik heb nog NOOIT een KASTMODEL WASMACHINE gezien (ofwel een manshoge wasmachine). Dus ff bellen. Lange wachttijd (kan gebeuren); kreeg vervolgens een mevrouw aan de lijn die kortaf, onbegripvol en iets te arrogant was: in de trant van "als we dat schrijven op de site, dan dóén we dat ook écht niet". "Maar mevrouw, 99,9% vd wasmachines is een TAFELMODEL, dus wat jullie aanbieden hoef je eigenlijk nooit te doen...". "Meneer, als dat er staat, dan is het zo. Ik ken persoonlijk ook geen wasmachines die hoog zijn, maar ja....als het er staat...." Dus, net bij BOL.COM mijn nieuwe wasmachine besteld die wél bovengebracht wordt. Jammer, want mijn andere ervaringen met bestelling bij COOLBLUE zijn wel okee.

TomBoz 21-08-2013

Ik denk dat de tekst aangepast is, er staat nu:
Full service geldt uitsluitend voor vrijstaande apparaten van een normaal formaat. Dus niet voor inbouwapparaten, koelkast tafelmodellen en compacte vaatwassers. Deze lage machines (max. 85 - 100 cm hoog) leveren we uitsluitend tot vlak achter je voordeur af. Het oude apparaat wordt vervolgens niet mee teruggenomen. Voor Amerikaanse koelkasten geldt, dat deze alleen op de begane grond geleverd. Het oude apparaat wordt in dat geval wel meegenomen.

Balleeh 16-07-2013 Via de website gekocht

Producten zijn makkelijk en snel te vinden op de webshop.

Supersnelle levering en geen verzendkosten. Daar hou ik nou van...

Zeer uitgebreid en redelijk geprijsd assortiment. Zeker voor de hobbykok een uitstekende keuze.

Aan hobby- en incidentele koks, die graag goede, en redelijk geprijsde messen en toebehoren gebruiken kan ik deze site zeker aanraden.

Overzichtelijke winkel met een uitgebreide keuze. Groot voordeel is ook dat (zover ik heb kunnen zien) men niets extra rekent voor het verzenden. Da's in mijn ogen een groot pluspunt. De omschrijving van het door mij gekochte artikel, de BOSCH MAS6200N Snijmachine had wat uitgebreider gekund. Het mes is eigenlijk maar net aan groot genoeg om het brood mee te snijden (daar heb ik het artikel voor gekocht). Het mes had dus een paar centimeter groter mogen zijn. Ook de voetjes (zuignappen in dit geval) voldoen niet. Ondanks dat ze zich wel vastzetten, (dit hoor je wanneer je het apparaat op wilt tillen, dan "ploppen" de zuignappen los), schuift het apparaat net zo makkelijk over het oppervlak alsof het gewoon los staat. Gewoon normaal rubberen voetjes (met een voldoende groot oppervlak) waren een betere keuze geweest...

Albert Taverne 15-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk om te bestellen, duidelijke site, bestelproces is uitstekend te volgen

Om 12.30 uur besteld, de volgende dag in huis. Toppie

Had maar 1 produkt nodig, kan dus niet verder beoordelen over assortiment.

Winkel is gewoon toppie. Doet gewoon wat ze beloven. Prima

Nvt

r.w.zaaijer 15-07-2013 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, goede info.

alwinpietersma 14-07-2013 Via de website gekocht

's avonds om half elf besteld. De volgende dag voor 1400 uur al in huis. Prijs was ook één van de goedkoopsten. Aanbod aan accesoires vind ik wat beperkt en accesoires zoals bijvoorbeeld SD kaartjes zind ik hier erg duur. Al met al wel heel tevreden.

kimhoog 11-07-2013 Via de website gekocht

kon alles zo vinden goed overzichtelijk

's avonds besteld om 23 uur. 's ochtends 8 uur een sms met bevestiging van verzending en 's middags 13 uur in huis! Wat wil je nog meer! Super snelle service

veel verschillende types en keuzes

deze site beveel ik aan iedereen. En staat nu ook in mijn favouriten

Goed overzichtelijke site. En makkelijk om op te zoeken. Snelle levering, en ik werd goed op de hoogte gehouden van de zending. Dit had ik niet eerder mee gemaakt, wat een gemak :-)

Sawakawi 11-07-2013 Via de website gekocht

Is de eerste aankoop bij deze winkel, dus vandaar geen 10.

Het bestelde was op tijd binnen. Het pakketje was goed te volgen via track and trace van kpn en was eerder afgeleverd op het afhaalcentrum dan verteld op de site van coolblue. De aankoop is goed bevallen en de prijs is goed in vergelijking met andere winkels, zeker niet de goedkoopste maar ivm snelle levering wel waard.

WillemtheB 11-07-2013 Via de website gekocht

4,5

Eenvoudig te bestellen.

Vriezerstore belooft de vriezer op zijn plaats neer te zetten en aan te sluiten. In plaats hiervan zette de bezorgdienst de vriezer gewoon op de stoep.

Vriezer werd in verpakking op de stoep neer gezet i.p.v. netjes op zijn plaats gezet.

lgeer 10-07-2013 Via de website gekocht

prima omschrijving, veel recensies die de keuze vergemakkelijken

supersnelle levering, keurig verpakt.

Veel keuze, groot assortiment.

prijs, kwaliteit verhouding is zeer goed.

Supersnelle levering, duidelijke beschrijving, veel keuze, netjes afgeleverd.

J.G.Everts 09-07-2013 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en duidelijk

Snelle antwoorden op je gestelde vragen, zowel via mail als via de telefoon.

heb af en toe de indruk dat als stofzuigerstore het niet heeft dan bestaat het niet

dit is de winkel die je gewoon moet hebben goede prijzen en super snelle levering.

Ik heb deze website op alle punten een 10 gegeven, ze hebben een zeer ruime voorraad, op alle gestelde vragen krijg je vaak de zelfde dag nog antwoord, het bestelde artikel is meestal binnen 24 uur geleverd en de service en garantie is perfect, mijn indruk is dat je een betere service krijgt dan bij een andere zaak en dat terwijl je het allemaal doet vanuit jouw bureaustoel t'huis.

Ronf1965 08-07-2013 Via de website gekocht

's avonds voor 22.30 uur online besteld en de volgende dag kon ik het product op de gekozen post.nl afleveradres ophalen. Super snel en makkelijk.

maanden 04-09-2013

Tegen de avond besteld. Direct de nodige informatie ontvangen. Tijdstip van ontvangst, de daaropvolgende dag, netjes aangegeven.Tien minuten na het begin van het tijdstip dat Post NL kon bezorgen stond de bezorger al aan de deur. Ook nog achteraf de nodige zorg en informatie. Beter kon echt niet.

goldeng8 05-07-2013 Via de website gekocht

Prima site, veel info, snel bestellen, kon kiezen voor een laternatief afleveradres

Enig minpunt, PostNL kwam zijn belofte voor de afleverdatum niet na, alweer

Goede selectie, veel info en goede prijzen

Fijne winkel. Rotterdammers, meestal goed!

hapo152 04-07-2013 Via de website gekocht

goede website, snelle levering

snelle levering 21.30 besteld de volgende dag in huis en prima informatie per email

er is genoeg keus

Ze doen wat ze zeggen

Ze doen wat ze zeggen, wat wil je nog meer?

jnoijs 03-07-2013 Via de website gekocht

het product was over het algemeen gemakkelijk te vinden. een pluspunt vond ik dat er ook de eventuele assecoires bij stonden.

Echt vlug. de dag na de bestelling al in huis.

er was denk ik genoeg keuze. Zelf ben ik via kieskeurig.nl op deze winkel uitgekomen en heb dus niet echt een keuze op de site hoeven te maken.

De winkel is mij goed bevallen ondanks dat ik hem eigenlijk niet kende.

Ik vind de snelle levertijd en het feit dat er geen verzendskosten zijn zeer positief.

mersmann 03-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met groot aanbod. Service uitstekend ondanks tijdelijke staking toch nog dezelfde dag zij het uiteraard later telefoon geleverd.

Prima service zie bovenstaande opmerking.

---arjen--- 02-07-2013 Via de website gekocht

Goede duidelijke website met overzichtelijke stappen als je de bestelling invult.

Het aanbod is goed, de meeste merken zijn voorhanden.

De vlotte verzending en hierbij wordt je goed geïnformeerd over de status van de verzending

kiesjaap 02-07-2013 Via de website gekocht

Heldere informatie, makkelijk en snel bestellen en betalen

Snelle levering, heldere terugkoppeling per e-mail

R2D2CP3 01-07-2013 Via de website gekocht

There was a nice summary of the product on the site.

Very fast within 12 hours I received the product.

The product was same as in other stores but the price was the cheapest I found at that time

I ordered the product in the evening and received it in the next morning, so very fast service (less than 12 hours). The TOMTOM product had a car charger, so no need to buy an additional charger (unfortunately it was not mentioned in the site summary), so I bought one. Also the stand of the TOMTOM is connected to the TOMTOM body, in the previous version you could have kept the stand in the car but take out the TOMTOM itself, so not in this model.

Anoniem 01-07-2013 Via de website gekocht

Het werkt gewoon

Er was een foutje in mijn betaling. Ik heb ze gebeld, wachtrij was toevallig wat langer die avond maar er meer dan verontschuldigd daarvoor. Het betalingsprobleempje was zeer snel opgelost en ondanks dat het eigenlijk te laat was ondertussen dat je de dag erna je pakket nog kan ontvangen was het pakket er wel en zelfs met een persoonlijke noot dat hij het nog speciaal even geregeld had.
Niets meer dan lof voor de service

Mag wat groter en als het kan iets scherper geprijsd. Service is heel goed maar soms is de prijs net wat aan de hogere kant

het is GEWELDIG!

De service is meer dan uitstekend. Prijs is vaak wat hoger maar naar mijn mening is het niet meer dan redelijk voor de service die je er voor ontvangt. Blijf wel oppassen dat de prijzen niet teveel stijgen. Ten slot wil ik nog één ding kwijt: GA ZO DOOR!

mark.slaa 01-07-2013 Via de website gekocht

Snel op tijd geleverd. zoals altijd.

Scherpe prijzen en snelle levering.

Linda Pelle 01-07-2013 Via de website gekocht

Ik ben groot fan van alle winkels van Coolblue. Het assortiment is goed, de prijzen zijn meestal erg goed en de levering is echt fantastisch. Zo ook voor de eReader die ik vorige week besteld heb. De Kobo Aura HD is vrij nieuw en nog lang niet overal leverbaar, maar Coolblue had hem al snel. De prijs was gemiddeld, gewoon de aanbevolen verkoopprijs. Er waren goedkopere websites, maar daar was de eReader niet op voorraad. Ik bestelde de eReader in het weekend, dus ik kreeg hem op dinsdag. Ik maakte gebruik van de 'PakjeGemak' service, waarbij je je pakketje bij een PostNL punt in de buurt kan halen, omdat ik overdag niet thuis ben. Echt geweldig die service! Het PostNL punt bij mij in de buurt is een Albert Heijn XL, dus ik kon m'n pakje daar 's avonds ophalen. Ik raad de winkels van Coolblue bij iedereen aan, want ik heb alleen nog maar goede ervaringen!