Deze score is berekend op basis van 1127 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

AbS1963 16-04-2014 Via de website gekocht

Het was makkelijk om de camera bij Camerashop te bestellen. Er was veel keuze en het is handig dat er al plussen en minnen vermeld worden

Iedere stap die gedaan werd, werd netjes via de e-mail bevestigd. We hadden de camera binnen 24 uur binnen

Er is een groot assortiment met verschillende merken en verschillende kleuren. Niet alleen maar zwart

Snel, simpel en betrouwbaar

Voor de tweede keer Via de CoolBlue groep nu iets besteld. Bestelling werd netjes op tijd bezorgt en de prijs is ook juist.

worvin 16-04-2014 Via de website gekocht

De site begeleid je eenvoudig door het bestelproces. Hulp bij aankoop vind plaats door simpele selecties.

Service is altijd top. Ik heb 1 keer een laptop geleverd gekregen die na 1,5 maand de geest gaf. Omdat er in die 6 weken meer aan de hand was geweest, was ik het vertrouwen in de laptop kwijt. De klantendesk heeft dat keurig opgelost. Zonder morren mocht ik een andere laptop - van een ander merk- uitkiezen.

Het assortiment is voldoende maar ze hebben niet alles. Het lijkt er op dat CoolBlue al een soort voorselectie heeft gemaakt.

CoolBlue kan door hun service en snelle levering bij mij niet meer stuk.

Na de zoals altijd snelle levering heb ik de speakers in gebruik genomen. Ik had hiervoor speakers van Logitech met subwoover. Deze speakers doen het uitstekend zonder die woover. Prima geluidskwaliteit. De winkel van CoolBlue biedt een uitgekiend assortiment dus ik kon wederom prima een keuze maken. De prijs behoorde weer tot de laagste in de range dus gecombineerd met de meer dan uitstekende service, blijft CoolBlue aan de top.

ikbenmar 16-04-2014 Via de website gekocht

Vaste klant bij CoolBlue, snelle levering, ruime keuze en veel winkels, goede prijzen, goed verpakt. Een 10+ waard!

dennisgh 16-04-2014 Via de website gekocht

Gewoon op Internet specificaties doorzoeken en bestellen,betalen via ideal en de volgende dag de printer al in huis.

Besteld,Zelfde dag verstuurd,volgende dag in huis wat wil men nog meer.

Gewoon voor ieder wat wild,net wat de printer moet kunnen en waar men hem voor wil gebruiken.

jeroenutrecht1978 15-04-2014 Via de website gekocht

kopen en meteen ophalen in de winkel in Utrecht!

erg snel geholpen in de winkel en goed advies over bijbehorende kabels.

juiste product voor de juiste prijs.

Ik vond het prettig dat ik de keuze had om het te laten bezorgen maar ook dat ik het meteen in de winkel kon afhalen (product is meteen gereserveerd, je gaat dus niet voor niks) in de winkel werd ik snel en duidelijk geholpen, binnen 10 min stond ik met TV in de arm weer buiten. Enige feedback is dat ik even moest zoeken naar de plek waar je een volgnummer kon krijgen (je loopt er gemakkelijk langs)

jbemelmans 15-04-2014 Via de website gekocht

online besteld en dat ging echt super

Wij hebben nog geen extra service nodig gehad qua reparatie o.i.d.

Vanwege de superleuke presentatie!

De online begeleiding en presentatie vond ik geweldig! Echt leuk om te volgen wat er met je bestelling gebeurt, d.m.v. videobeelden. Maar ook daarna, je wordt ieder moment geïnformeerd waar het pakket is en wanneer je het kunt verwachten.

basco2012 14-04-2014 Via de website gekocht

Geen direct contact gehad dus de service is wat moeilijk te beoordelen.

Genoeg keuze. Ik was in een reguliere winkel en daar was nauwelijks keuze. Daarbij is het aanbod zo divers dat je ook niet alles kunt hebben.

Voldoende keuze en snelle levering.

Peter2612 13-04-2014 Via de website gekocht

Heldere voorwaarden, zonder 'maar' en 'mits'.Extreem snelle levering binnen 12 uur.Comminicatie zeer betrouwbaar.

Alles volgens de afspraken gedaan. De zware was-droog-automaat zonder gedoe op de tweede verdieping in een smalle berging geplaatst en de oude wasmaschine gewoon meehenomen, zoals op de website vermeld.

Je weet waar je aan toe bent voor een faire prijs.

H.A.Rodrigues 12-04-2014 Via de website gekocht

6,5

overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Bij binnenkomst vertelde de bezorger mij dat hij de oude koelkast niet mee retour zou nemen. Ik moest eerst een strijd leveren voordat hij bereid was dat wel te doen. ik had de indruk dat dat hij wilde dat ik hem iets zou aanbieden. Na de bezorging lieten de bezorgers een deel van het verpakkings materiaal op de stoep liggen. Ik heb het zelf moeten opruimen. Jammer!!!!

Vanwege de wijze waarop bezorger zich gedragen heeft. Slechts nadat zijn collega hem vertelde dat hij de oude koelkast wel moest meenemen werd hij milder maar merkte tegen mij op dat hij wel vaker een inname geweigerd had. verpakkings materiaal hoort ook niet op de stoep thuis, Ik ontdekte dit pas sávonds omdat ik in een flat gebouw woon, de buren moeten er intussen last van hebben gehad.

Ik was eigenlijk positief geimponeerd door de werkwijze totdat

Officiele reactie van Coolblue 17-04-2014

Beste meneer Rodrigues,

Wat vervelend dat dit zo gelopen is. Wij hebben contact opgenomen met Exchange Logistics om te vragen wat er precies gebeurd is. Uw oude koelkast was iets groter dan de nieuwe koelkast. Om deze reden moest de chauffeur wat ruimte maken in het busje, zodat uw oude koelkast meegenomen kon worden. Dit duurde eventjes, omdat er nog koelkasten in het busje stonden voor bezorging aan andere klanten. Gelukkig is uw koelkast alsnog netjes meegenomen met het verpakkingsmateriaal. Wellicht dat er een deel is blijven liggen, onze excuses hiervoor.

Henk2288 11-04-2014 Via de website gekocht

Bestellen bij coolblue is makkelijk en ze houden je goed op de hoogte van je bestelling.

Retouren doen ze niet moeilijk over, goede klantenservice.

Goede service en kwaliteit maakt dat er soms een beperkt assortiment is.

Service, klantgerichtheid en kwaliteit komen met een prijskaartje. Coolblue is en blijft vaak (flink) duurder dan concurrenten. Vandaar dat ik vaak alleen aanbiedingen koop.

jb.schering 11-04-2014 Via de website gekocht

Bestelling was eenvoudig door duidelijke voor- en nadelen bij de produkten

Vlotte en snelle levering

Uitgebreid assortiment

Alleen positieve ervaringen

De verpakking zou wat anoniemer kunnen, nu komt de hele straat koffie drinken.

schwitzgebel 10-04-2014 Via de website gekocht

je hoeft geen moeite te doen om iets te vinden

het assortiment is meer dan voldoende

we hebben niks dan lof voor deze winkel en zou hem zeker aanbevelen

goede keuzemogelijkheden, snelle reactie en zeer vlotte en keurige afhandeling. we hebben tot nu toe niets op winkel aan te merken

richard_B 09-04-2014 Via de website gekocht

makkelijk te begrijpen website, een kind kan de was doen

Nog wat telefonisch contact gehad en alles perfect afgehandeld. Sterk punt is de koppeling van telefoonnummer zodat je direct naar de vraag kan

goede service goede prijs enige wat beter kan is "follow the driver" zodat je nog beter weet wanneer eea wordt afgeleverd

garmin007 09-04-2014 Via de website gekocht

Het is jammer dat je zo'n goede service niet standaard verwacht. Je wordt vaak op onverschillige wijze geholpen.Dus pluim voor zoveel gemak!!!!

Niets dan lof en dat is vaak niet het geval. Pluim.

Valanne11 09-04-2014 Via de website gekocht

Kwam in leuk pakketje.

Kleur Smart Gear kwam niet overeen met plaatje.

max en rikie 06-04-2014 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel, de juiste informatie, bestellen, betalen, klaar!

snelle bevestiging en je word op de hoogte gehouden vanaf je bestelling tot de dag van levering

op maat en uitgebreid, in alle prijsklassen

het snelle correcte gemak, prima

zie bovenstaande motivaties, niets aan toe te voegen

sjpg68 06-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden.

Zó hoort een webwinkel te zijn: overzichtelijk, veel artikelen en goede informatie over de artikelen. Snelle communicatie en verzending.

Veel keus!

Coolblue (GPS-shop) is vaak de goedkoopste en de service is alom bekend: goed.

De prettige overzichtelijke webshops van Coolblue nodigen uit om nog eens langs te komen. Minpunten heb ik eigenlijk niet.

bertbouwens 06-04-2014 Via de website gekocht

doen wat er op de site staat dus gewoon morgen in huis

prima in orde

gewoon alles in huis ( webwinkel )

3 x wat gekocht bij Coolblue prima geregeld

geen minpunten deug gewoon een 9,5

hemaned 05-04-2014 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

fpjsalemans 05-04-2014 Via de website gekocht

Prima. Ik zou niet weten wat er beter kan. Alles is conform verstrekte info afgehandeld. Telefoon keurig en veilig verpakt in ruime schokvrije doos.

Idem, maakt een gedegen en betrouwbare indruk.

Ale beloften worden nagekomen. Zeer goede verpakking voor een teer product als een smartphone.

Frank Wijgers 04-04-2014 Via de website gekocht

Je wordt bijna 'als vanzelf' geleid naar hetgeen je zoekt.De uitleg en het overzicht van bijgbehorende assecoires is duidelijk en overzichtelijk

Vriendelijk personeel, dat er werkelijk álles aan doet om je te laten glimlachen.

Prima assortiment. Ze hebben bíjna alles. Ook voor wat al oudere assecoires kun je bij hen terecht.

Ik zou ze zéker aanbevelen. Ik heb er prima ervaringen mee. Oók als er een probleempje is - dat lossen ze lachend en snelop.

Zie uitleg per beoordelingspunt

Sewa92 04-04-2014 Via de website gekocht

Wat een geweldige service en winkel. Ik had de ci module pas laat besteld, maar wat geweldig dat zij gewoon tot 23:59 open blijven voor bestellingen!!!! Top!! Zal vaker hier bestellen dat zeker

harsuz 03-04-2014 Via de website gekocht

Erg overzichtelijke website,en volledige en prima info beschrijvingen.

Topservice!!!S'middags een wasmachine besteld en al de volgende morgen geleverd en geplaatst.Heel fijn was dat ik in t begin van de avond werd gebeld over t tijdstip dat ze de volgende morgen de bestelling komen leveren.

Zéér aan te bevelen.

Prima winkel/webshop, goede prijzen en goede service,, aanrader.

rianauta 03-04-2014 Via de website gekocht

zeer goede overzichtelijke site

snelle levering gratis

heb niet alles gezien maar op het gebied van stofzuigers hebben ze erg veel

nog niet veel ervaring met deze winkel maar de levering is supersnel

berper 03-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving

Vele keuze mogelijkheden om rustig te zoeken met duidelijke omschrijvingen

Het was mijn eerste keer dat ik zo'n bestelling via een web shop aanschafte.
Met telefonische ondersteuning ging het perfect.

Goede machine, helaas geen tweede accu en of deze extra geleverd kan worden daarover heb ik (helaas) geen informatie. De meegeleverde bits zijn waardeloos zijn snel versleten na een(1) dag gebruikt te hebben doch ik zie de levering van de bits als een reclame stunt.

irenco 02-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en simpel te bestellen

Snelle levering op de afgesproken tijd.

Voor speciale seniorentelefoons was er niet zoveel keus, maar misschien zijn er ook niet meer in de handel. Ik ben wel tevreden.

De levering was correct en op tijd tegen een billijke prijs zonder verzendkosten.

correpop 02-04-2014 Via de website gekocht

Prima service, snel en keurig bezorgd, toppie!

John vd Plas 01-04-2014 Via de website gekocht

Binnen 24 uur alles geregeld achter je pc, nieuwe wasmachine geleverd, geplaatst en aangesloten en oude machine afgevoerd

Iets te ruime aflevertijd, tussen 10.00 en 16.00, 15.59 geleverd, verder alles uitstekend!

Alles wat ze beloven hebben ze waargemaakt, nu hopen dat de machine dit ook doet. Tot nu toe bevalt de machine. Mis nog de functie dat we een berichtje ontvangen wanneer de was klaar is.

EllenGroenhof 31-03-2014 Via de website gekocht

Goede webwinkel, snelle service, scherpe prijzen en duidelijke communicatie. heb hier ook bij andere Coolblue winkels al dingen besteld, o.a. voor m'n gsm. Ben zeer tevreden.

john1469 30-03-2014 Via de website gekocht

Besteld vanuit je stoel in binnen één dag in huis. Super.
TIP: Indien je zelf niet altijd thuis bent, laat het product afleveren bij een punt. Kan je het zelf op een geschikt moment gaan afhalen.

Ruime keuze voor stoomgenerators, echter weinig keuze voor de bijbehorende strijkplank. Hiervoor even verder moeten zoeken.

Zeer zeker in verband met de zeer snelle levertijd en de concurerende prijzen.

Zoals aangegeven in de motivatie, voor de stoomgenerator een zeer uitgebreide keuze en zeer snelle levering. Allen jammer dat er minder keuze was voor de strijkplanken.

Valentina-2 30-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met veel informatie

Snelle en accurate levering, goed verpakt en geen problemen met retourzendingen

Het assortiment is groot en goed geordend, zodat het gemakkelijk te vinden is. De service is dermate goed, dat als het product soms iets duurder is, ik dat er graag voor over heb.

Een zeer betrouwbare winkel, voor mij de beste die er is.

Dit is mijn favoriete website en ik kan geen punten vinden die ik niet goed vind. Als ik iets nodig heb, kijk ik eerst bij Coolblue.

vdheijden-rp 30-03-2014 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar. Zelfs met de SSN top, maken ze hun beloften waar.

Geen punten kunnen ontdekken.

daddykoel 28-03-2014 Via de website gekocht

goede overzichtelijke website met duidelijke beschrijving

om 22:30 besteld, reeds de volgende dag afgeleverd

ruime keuze, scherp geprijsd

totaal geen minpunten, hier zal ik zeker de volgende keer weer bestellen !

nadat mijn oude beeldscherm defect raakte, uitgekomen bij Monitorstore. de website geeft een zeer ruime keuze met duidelijke specificatie,s van de producten, het fijne is dat je drie producten kan selecteren om deze met elkaar te vergelijken. Op een vrijdagavond om 22:30 beeldscherm besteld, kreeg direct een E-mail waaruit bleek dat het beeldscherm de dag erna al geleverd zou worden, ik had dit pas na het weekend verwacht. via een link in de E-mail kon ik precies volgen waar mijn beeldscherm was, net na het middaguur werd het beeldscherm bezorgd. Na aansluiten bleek dat wat beschreven staat in de beschrijving op de website volledig waar wordt gemaakt, een prachtig beeldscherm met ongelooflijke kleuren en scherpte. voor een 24 inch scherm een uitstekend product tegen een concurrerende prijs !

CorKet 25-03-2014 Via de website gekocht

Bestelproces is gemakkelijk, goed assortiment.

perfect

prima

Gemakkelijk, snel en betrouwbaar

Snelle, vlotte levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden na je aankoop.

Benbrug 23-03-2014 In de winkel gekocht
Groningen

Thuis op de bank bestellen of naar een echte winkel om het product te 'voelen'. Product wat ik zocht was niet op voorraad zag, maar na een telefoontje lagen er verschillende modellen voor mij klaar.

Altijd goed geholpen. En als er iets is lossen ze het goed op.

Compleet.

100%

Een écht goede winkel profileert zich het beste door het oplossingsgerichte gedrag wanneer je niet tevreden bent. Dat doet Coolblue naar mijn mening zeer goed. Al vaker kocht ik in de internet - en fysieke winkels van Coolblue. Die enkele keer dat ik niet tevreden was lost Coolblue het op gewoon op. Niet meer, niet minder. Gewoon goed. Ondanks dat er verschillende modellen waren heb ik achteraf toch de verkeerde gekozen. Ik was niet tevreden over de TomTom Go 6000, niet de schuld van GPSshop. Wel ruilen ze het gewoon om voor een TomTom Go Live 1005 HDT&M. Zorg dat je de verpakking netjes en compleet bewaard en (letterlijk en figuurlijk) geen centje pijn! Zolang ze zich met deze goede aftersales onderscheiden van de 'moeizame rest' blijf ik klant en positief spreken over Coolblue. Het handgeschreven kaartje de volgende dag in de bus doen ze goed (lees:slim ;)). Je weet dat het marketing is maar het is toch leuk. Het draagt bij aan het algehele positieve gevoel.

kikilech 22-03-2014 Via de website gekocht

Super overzichtelijke winkel, mooie simpele user interface, snel zoeken, top prijzen, fijne bestel methoden en super garantie afhandeling met tevredenheidsgarantie. Benchmark voor andere electronica winkels. Hele leuke manier van consumeren ook met consument. Op de site doen ze dit entertaining en dat gaat helemaal door tot en met de aflevering waar leuke teksten op de omdozen staan.

Heb net een mobiele telefoon gekocht (BlackBerry) die na een paar dagen een stuk goedkoper werd. Baalde ik best wel van, hen gebeld en kreeg meteen een super afhandeling. Ze gaan mij het verschil terug betalen. Kom daar maar eens om bij andere shops.

Kan hier alles wel vinden wat ik zoek. Zoek je via Google kom je nogal eens op hun site via de mooie seo en blijken artikelen niet leverbaar. Mooi gedaan vanuit seo perspectief, minder prettige experience voor consument echter.

Bovenstaande recensie spreekt boekdelen.

theovd39 21-03-2014 Via de website gekocht

Supersimpel en voldoende detailinfo

Gewoon wat je van een goede webwinkel mag verwachten

ruime assortiment, maar niet een simpele ophangbeugel bij mogelijk

wrbaars 19-03-2014 Via de website gekocht

Producten zijn op de site makkelijk te vinden.

Levering is inderdaad zo snel als beloofd

Van de aangeboden merken is bijna elk type beschikbaar

Zeer tevreden. PDAshop komt belofte na

keukenradio 15-03-2014 Via de website gekocht

goede vegelijkingssite, ruim assortiment ietsje duurder dan elders, maar daarvoor ook een goede retourservice (indien nodig)

Died81 14-03-2014 Via de website gekocht

Prima bedrijf. Snelle levering. Niks mis mee.

G. Langendoen 11-03-2014 Via de website gekocht

Snel besteld

Vandaag besteld, morgen in huis.

BartHop12 11-03-2014 Via de website gekocht

Heel erg goed/handig

Ik had pas namelijk een tv gekocht en wist iets niet en tvstore was de enigste die het wist (zelfs LG ZELFS WIST HET NIET ) tvstore is kortom de beste service

Heel veel spullen en zijn absoluut de goedkoopste

Zijn kortom de beste
-beste service
-goedkoopste
-eerlijkste
-en natuurlijk de beste
- en nog heel veel meer goede dingen

Kortom ze zijn gewoon de beste tv winkel van heel Europa

Ik geen minpunten Maar de pluspunten zijn gewoon super Echt de beste service Echt de goedkoopste Echt de beste kwaliteit Echt de eerlijkste Echt gewoon de beste Kortom ze zijn gewoon echt waar de beste

marleen 1959 11-03-2014 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden op de site.

Zéér snelle levering, zonder verzendkosten.

Goede service en snelle levering.

Alles zéér overzichtelijk en makkelijk te vinden op de site, verder een supersnelle levering zonder verzendkosten!

eroelo 10-03-2014 Via de website gekocht

Prima service. Snelle 24-uurs levering en beste prijs plus gratis zakken.

farina2000 06-03-2014 Via de website gekocht

Recent een TomTom aangekocht voor totaalbedrag van 194,99 euro. Pakket omhelsde een TomTom en een luchtroosterbevestiging.Twee dagen later wordt hetzelfde apparaat plus beschermingshoes en bevestigingsbeugel voor 149,95 euro aangeboden via de website Koopjedeal
Dan denk je dat CoolBlue marktprijzen hanteert. Kennelijk dus niet.

Als klant verwacht je dat CoolBlue marktprijzen hanteert. Helaas blijkt dit dus niet zo te zijn. Betaalde in de webshop 194,95 euro voor dit pakket. Twee dagen later werd een uitgebreider pakket door de website Koopjedeal voor 149,95 euro aangeboden. Je voelt je dan toch wel genept.

Officiele reactie van Coolblue 10-03-2014

Beste meneer Bongers,

Het klopt dat Coolblue niet altijd het meest voordelig is. Graag geef ik u hieronder een uitleg:

Wij proberen ons te onderscheiden in service door te werken met ervaren en deskundige productspecialisten. Zowel voor, tijdens als na uw aankoop kunt u daarom rekenen op een antwoord op al uw (technische) hulpvragen. Deze specialisten zijn zeven dagen per week bereikbaar, doordeweeks zelfs van 8:00 tot 23:59 uur.
De meeste van uw vragen kunnen tijdens hetzelfde gesprek worden beantwoord. Verder is het zo dat verschillende aanbieders werken met verschillende leveringsvoorwaarden. Bij een aankoop doet u er altijd goed aan te letten op hoe en wanneer uw product geleverd zal worden.

Wij hebben geen samenwerking met de website www.koopjedeal.nl en daarom kunnen we u niet tegemoet komen in het prijsverschil. Omdat we het toch vervelend voor u vinden, sturen we u daarom een aparte email met een kleinigheidje.

TjerkD 05-03-2014 In de winkel gekocht
Groningen

Ze hebben een vestiging in mijn woonplaats

Ik had steeds terugkerende problemen met mijn Nike sportwatch, steeds door coolblue opgestuurd en door Nike vervangen. Na mijn tweede kapotte Nike sportwatch stuurde Nike een nieuwe in de oude verpakking. Ondanks mijn grote teleurstelling en boosheid bleven ze keurig en correct. Om mij tegemoet te komen stelden ze wel dat als dit exemplaar ook kapot zou gaan, ik zonder problemen een nieuwe zou krijgen. Toen ook de derde Nike sportwatch (binnen een week) kapot ging, kreeg ik zonder verder commentaar gewoon de door mij gewenste Polar RC3 Bike.

Gezien het feit dat ik, zonder enig aandringen van mijn kant, mijn oorspronkelijk betaalde 149 euro vergoed kreeg in plaats van de 129 euro die een Nike sportwatch tegenwoordig bij coolblue kost, vind ik heel goed. Ook de vriendelijkheid waarmee ik steeds ben geholpen (ondanks dat ik in mijn teleurstelling niet altijd redelijk was) heb ik als heel prettig ervaren. Coolblue (van o.a. pdashop) bedankt.

alidavlim 04-03-2014 Via de website gekocht

joke62 04-03-2014 Via de website gekocht

snelle service en geen bezorgkosten en toch goedkoper dan de rest

Rompelbk 03-03-2014 Via de website gekocht

androidmarvin 27-02-2014 In de winkel gekocht
Rotterdam

Website is overzichtelijk en snel. Informatie bij de producten is uitgebreid.

Iets mis gegaan met het opslaan van mijn e-mail adres waardoor een aantal zaken niet goed is gegaan.
Nabellen levert zeer soepele aanpassing en herstel van proces!

Fietscomputer met navigatie en alles er op en er aan was compleet voor handen. Eigenlijk geen relevante producten gevonden die wel elders en niet hier beschikbaar waren.

Top, ook in live contact in de winkel en telefonisch.

Om te beginnen trof ik een website die overzichtelijk en snel is. Daarnaast waren alle computers waar ik positieve reviews over had gevonden en ontvangen uit mijn omgeving aanwezig in de webshop met complete overzichten van wat ik voor mijn geld zou krijgen. Vervolgens in de winkel gekocht en daar vriendelijk geholpen door iemand die goed luisterde naar mijn vragen en ook mijn vragen beantwoorde. Meer een dienstverlener dan een verkoper. Bij de aankoop in de registratie een typefout gemaakt die mij ook niet was opgevallen. Over gebeld en in no time opgelost. Deze combinatie van positieve aspecten kom ik zo zelden tegen, vandaar hier mij review.