Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul Fransen 12-10-2015 Via de website gekocht

Tot 23u59 bestellen , de dag erop geleverd.

Mails en sms over vordering van het pakje, pak te volgen via track en trace

janssens52 12-10-2015 Via de website gekocht

snelle levering

snelle service en beste prijs

Bernard 12-10-2015 Via de website gekocht

Zoek, klik, bestel, klaar.

Netjes op de hoogte gehouden van de status en levertijd. 16:00 geleverd is 16:00 geleverd. Punt. Klantenservice via W'App is snappen hoe klantenservice anno 2015 zou moeten zijn.

Teveel keuze m.b.t. trekking tassen, scherp geprijsd.

HG Hartjes 12-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, zeer informatief. Goede feedback eenvoudige bestelling.

Wordt constant goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Zeer breed en zaken op voorraad die elders niet meer te krijgen zijn.

Hans 12-10-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen

niet goed geld terug

Nousch 12-10-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk

Alles verliep zonder problemen

super snelle professionele service

vinciane.gemoets 12-10-2015 Via de website gekocht

duidelijke website,alles netjes uitgelegd en makkelijk in tr vullen

goede opvolging vóór de bestelling.
Service na verkoop nog niet nodig gehad.

briekdockers 12-10-2015 Via de website gekocht

paar knoppen induwen en klaar is kees

heb zelfs nog geen 12 uur moeten wachten, geweldig

ruime keuze, maar er kan altijd verbetering kome

snelheid van de winkel is ongelooflijk, zo snel dat ik iets in men handen heb!

Gerard Hendriks 11-10-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke website, uiterst gebruikers vriendelijk

Snelle service en retourservice

Bijna alles te bestellen wat elektronica aangaat

Zeer aan te bevelen

rudik 11-10-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie zetel of waar ook...

snel en degelijk

goede keuze

supersnel!

weet nu perfect hoe laat het is.

yanus 11-10-2015 Via de website gekocht

Kiezen, bestellen, de volgende dag voor de middag geleverd - we worden verwend bij Coolblue.

We hadden laatst een ernstig technisch probleem met een besteld product (een cameratje dat alle beelden telkens weer overschreef ipv op te slaan), retourinfo onmiddellijk ontvangen en produkt gratis terug getuurd.

Bijna elke kleur van elk model hebben ze in stock - gedaan met wachten, al was het op net die ene kleur die je wou...

In goede en blijkbaar ook slechte tijden - tot de dood ons scheidt zou ik zeggen :-)

Tot dus ver, en dat is echt bij goede en tot op heden 1 slechte keer (het product dan, dat was geproduceerd met een bug), kan ik nergens van klagen. Alles verloopt zoals het hoort, ook al gaat het mis.

Erna Janssen 11-10-2015 Via de website gekocht

Je kan zelf bepalen wanneer je iets besteld zodat je weet dat je op de dag van levering zeker thuis bent.

Ik vind niet dat je na elke handeling die men bij coolblue doet een melding dient te krijgen. Een beetje vervelend als je 's avonds nog iets besteld en dan een melding krijgt als deze verwerkt is terwijl je slaapt.

Heb tot heden alles al gevonden wat ik nodig had en dat is handig als je iets dringend nodig hebt.

Handige en snelle oplossing voor iets wat je snel nodig hebt met duidelijke uitleg uitleg en handige website.

JaanHar 11-10-2015 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke site, veel informatie.

Klantendienst makkelijk te bereiken en heel vriendelijk.

Uitgebreid aanbod in veel verschillende dingen.

Heel erg tevreden over Coolblue. Perfect te vertrouwen, makkelijk om pakketje op te volgen en steeds mooi op tijd geleverd.

GJ 11-10-2015 Via de website gekocht

goede zoekfunctie

overweegt de oplossing van klanten ook echt te gebruiken

veel keuzemogelijkheden

Eerlijk over de producten en wat je kunt verwachten

als ik iets zoek kijk ik eerst op de website van coolblue, 9 van de 10 keer dat zij het hebben en naast de info van coolblue zelf zijn de meeste artikelen voorzien van de ongezouten mening van de klant die het product hebben gekocht. Dan kun je makkelijker kiezen!

jan van coillie 11-10-2015 Via de website gekocht

super overzicht

sneller kan toch niet

ruime keuze

10 op 10 prijs service levering alles prima

perfect

John 11-10-2015 Via de website gekocht

Al googlend naar een merk rugzak kwam ik bij Coolblue terecht. Voor een zeer goede prijs stond daar een aanbod. De melding dat de levering gratis was en een eventuele terugzending ook maakte de beslissing gemakkelijk. De bestelling was binnen een paar minuten geregeld

Bij de bestelling worden vel aflevermogelijkheden aangegeven. Omdat ik geen zin heb thuis te wachten kon ik mijn levering afhalen bij meerdere winkels op loop of fietsafstand.

Zoekende naar een paar wandelschoenen van een bepaald merk. Deze staan niet in het assortiment!

Prima site, geweldige aflevermogelijkheden, super service. Kortom, ik weet jullie in de toekomst te vinden.

Wil Teunissen 11-10-2015 Via de website gekocht

snel, goede producten en service prima

zie boven

ruim voldoende

mfockedey 11-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met uitgebreide zoekfuncties en filters. Eens je een account hebt aangemaakt, heb je maar in te loggen en kan je bestellen. Betalen gaat snel en vlot. Het leveringsadres is niet noodzakelijk het facturatieadres, wat leveringen overdag (op werk) mogelijk maakt.

Snelle service: de levering was er reeds de volgende dag. Ik werd op de hoogte gehouden via sms. Zo zag ik wanneer alles werd ingepakt en wat later werden verzonden. Dit zorgt toch een beetje voor die extra 'sinterklaas' spanning als je iets besteld.

Zeer uitgebreid assortiment. Ook veel keuze qua bijhorende accessoires. Alleen vind ik de bundels niet altijd duidelijk. Ik bestelde een artikel (Godox 5-in-1 Reflectiescherm 80cm) en er werd mij een bundel voorgesteld met een 'Falcon Eyes Lampstatief I-2001' en 'Falcon Eyes Klem + Spigot CL-CLIP'. Ik leidde daar onterecht uit af dat het statief en klem te gebruiken waren met het reflectiescherm maar dit bleek niet optimaal. Ze komen wel van pas dus gelukkige geen onnodige aankopen gedaan.

De laatste jaren al meermaals bij Coolblue besteld. Steeds zeer snelle leveringen, steeds de juiste producten geleverd. Nog geen beroep moeten doen op de dienst na verkoop dus voor mij is deze feel-good, look-good webshop mijn eerste bron bij nieuwe webbestellingen.

Coolblue combineert gebruiksgemak met een uitgebreid aanbod in een mooie webshop. Bij veel artikelen is er een beknopte videobeschrijving waar extra uitleg over het product wordt gegeven. In 't kort; snel, goed en good-looking.

Maria 11-10-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig werd ik direct doorgelinkt naar Coolblue en het produkt dat ik zocht. Hier vond ik duidelijke produktinformatie. Het bestellen ging zeer gemakkelijk.

Ik heb tot nu toe totaal geen klachten. Vragen worden geheel naar tevredenheid beantwoord. Keurig op tijd werd bestelling afgeleverd, volgens de route die je kunt volgen als je dat wil. Niet goed, gratis terugsturen. Dus geweldige service.

Als ik interesse heb in een produkt, kijk ik nu eerst bij Coolblue. Mijn ervaring is dat de prijs okee is, in vergelijking met andere aanbieders.

Ik wilde een bladblazer kopen, aangeboden bij V&D prijzenslag. Bij kieskeurig las ik echter slechte beoordelingen van dit type, dus ging ik verder zoeken bij kieskeurig. Zo kwam ik uit bij Coolblue en vond daar voor hetzelfde bedrag (met de Wolf-Garten cashback- actie, alleen bij Coolblue) een goed beoordeelde Wolff Bladblazer.

The CISSE 11-10-2015 Via de website gekocht

Kan het nog sneller gaan? Ik denk het niet! En alles is duidelijk en gemakkelijk te vinden!

Doe dit regelmatig!

Tot op heden altijd tevreden!

Anja 11-10-2015 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment, duidelijke website, redelijke prijs en snelle bezorging. Mijn wasmachine werd om 23.00 uur besteld en de volgende dag bezorgd. Gratis verzending.

Eerst een mailtje over de dag, bezorging tussen 8.00 en 18.00 uur. Daarna een mail met een definitieve tijd. Tussen 12.30 en 14.30 uur. Prima te regelen zo met werk zonder een hele dag vrij te hoeven nemen. Koerier was keurig binnen de afgesproken tijd. De machine werd naar zolder gebracht, aangesloten en de oude afgevoerd.

Voldoende keuze uit een aantal apparaten.

Snelle bezorging, met een tijdsafspraak, geplaatst en aangesloten. Oude apparaat afgevoerd. Voor mij de eerste keer bij Coolbleu, maar zal zeker vaker bestellen. Een aanrader.

Lennnartt 11-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site, met handige filters per categorie.

Zeer snelle en efficiënte service, zelfs in het weekend.

Zeer ruim aanbod, maar sommige sites bieden hetzelfde product goedkoper aan.

Sommige sites bieden producten goedkoper aan, maar je krijgt bij Coolblue wel een ongeziene service.

AM 11-10-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke website.
Vond meteen wat ik zocht.
Met de life chat, die zeer vriendelijk verliep, antwoord gekregen op mijn vraag over het artikel.

Zaterdagavond rondom 10.30 uur besteld en werd de volgende dag op zondag bezorgd. Netjes, zoals ze beloofd .
Helemaal super.

Ik was op zoek naar een magnetron van een bepaald merk en type, die vond ik hier meteen.

Ik vind de service van Coolblue fantastisch, je hebt het lekker snel in huis. Wat dat betreft bestel ik nergens anders meer!

Ik was aangenaam verrast hoe alles verliep.

1wimmie 11-10-2015 Via de website gekocht

Een heerlijke website om te snuffelen en alles is duidelijk.

Hier voel je je nog echt een klant. Je krijgt keurig een bevestiging via mail. Je krijgt een mail dat je pakket onderweg is en ja zelfs een sms-je. Hier moet je toch blij van worden

Ik vind het prima zo, want ben angstig dat als ze uitgroeien naar nog groter dat de service in het geding komt. Ik wil Coolblue zo houden zoals het is, want het is een echte aanwinst

Overzichtelijke website, prijs is duidelijk product op voorraad is. En dan de snelheid en service gewoon geweldig

Mijn motivatie heb ik reeds iedere keer gegeven. Bij Coolblue voel je je nog echt klant. Ze zijn snel, klantvriendelijk en een fantastische service als je iets wil ruilen. Dus AUB Coolblue wijzig niets

Leon 11-10-2015 Via de website gekocht

Producten makkelijk vindbaar, uitleg mag wat beter.

Levertijd is nagekomen. Verder niet te maken gehad met service.

Ik heb gevonden wat ik nodig had voor een goede prijs.

Zeker een fijne webshop.

J.welbers 11-10-2015 Via de website gekocht

Voor mij de allerbeste webshop!
Zeer eenvoudig om artikellen te vinden, keuzes te maken, te bestellen, te betalen, zending te volgen enz.
Veel artikellen worden in een filmpje besproken.

Perfecte service gedurende het gehele proces.
Van uitzoeken, bestellen, zending volgen enz.

Uitgebreid assortiment met goede beschrijvingen, vaak begeleidende filmpjes over de artikellen.

Al veel dingen besteld bij coolblue, de meest uiteenlopende dingen en altijd naar uiterste tevredenheid!

Dit is hoe een webshop eruit moet zien! Ruime keuze, gemakkelijk bestel proces, geen bijkomende kosten bij betalingen, zeer snelle en gratis levering, zeer goede service. Wanneer een artikel niet naar tevredenheid is, gratis retourneren! Ik ben zeer tevreden over coolblue en nee ik werk er niet!

toebaert 11-10-2015 Via de website gekocht

zeer degelijke verpakking

binnen de 12uur geleverd

heel veel artikkelen te verkrijgen staat bij mijn favorieten

alles was perfect in orde

het was mijn eerste bestelling en er zullen er zeker nog volgen

georges1843 11-10-2015 Via de website gekocht

Ondanks mijn ouderdom had ik geen moeite.

Ik kreeg het op de tijd die ik verwacht had.

Het kan altijd beter.

Na verschillende bestellingen nog altijd tevreden.

Aan de winkel heb ik niets aan te merken.

André 11-10-2015 Via de website gekocht

alles helder en een zeer ruim aanbod

alle beloften worden snel en als beloofd nagekomen.

zeer ruim

jammer dat de was/droogmachine niet helder beschreven was maar de afhandeling van de klacht was snel en als beloofd

ChristelvandenEijnden 11-10-2015 Via de website gekocht

handige webwinkel

goed op de hoogte gehouden van pakketlevering

ze hebben alles (en op voorraad)

gebruiksvriendelijk

Alles goed

antnwgmn 11-10-2015 Via de website gekocht

Zit heel comfortabel, bij andere rugzakken zit de laptop tegen je rug niet goed. Maar door de mousse heb je hier geen last van.

Top! in de namiddag besteld, de volgende ochtend stond het pak al in huis.

Veel keuze, alle bekende rugzakmerken verkrijgbaar.

De snelheid van de bestelling is echt top, bijna onmenselijk. Voor de afbeeldingen bij rugzakken, misschien een afbeelding toevoegen waarop iemand de rugzak draagt. Lengtematen in de specificaties zijn niet zo makkelijk om voor te stellen, hoe groot de rugzak echt is.

Anna Mommaerts 11-10-2015 Via de website gekocht

Het is zeer goed georganiseert en alles is in orde, hoe het moet zijn.

Ik vind het super dat het de volgende dag al aankomt!

Er is zeer veel keuze.

Omdat het de volgende dag al aankomt en er zijn ook mooie merken bij.

Omdat is (nog) geen slechte punten heb ondervonden en alles is perfect in orde. Ik vind dit een hele goede winkel, ook omdat het heel gemakkelijk is om online te bestellen en hem direct toe te krijgen. Ik zou het wel niet fijn vinden moest ik veel reclame krijgen via mijn e-mailadres.

Urbain 11-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet besteld

Netjes mail gekregen en goed op de hoogte blijven houden

Meteen op voorraad en ook alternatieve

Besteld om 17:00 en volgende dag al in huis top!

123jozef 11-10-2015 Via de website gekocht

handig om thuis achter je computer te kunnen kiezen wat je wilt bestellen

's avonds besteld en de volgende dag voor 12 uur aan huis geleverd via B- post

grote keuze

voor mij was het een positieve ervaring

Ik vind het goed dat je thuis kunt kiezen en aan huis kunt laten leveren zonder bijkomende kosten en snel.

fietsers2 11-10-2015 Via de website gekocht

kan het nog makkelijker eigenlijk. Ik denk het niet

ruime assortiment; zeker voldoende om je keuze te maken

ik zie geen enkele reden waarom ik dat niet zou doen

tis mijn eerste ervaring met deze winkel en eigenlijk liep alles quasi perfect

avandes 11-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk terug te vinden objecten via de website.

"s avinds om 23u besteld, 's ochtends geleverd : prettig !

Voor alle budgetten is er wel een produkt !

Ik heb enkel positieve ervaringen !

Dvd 11-10-2015 Via de website gekocht

Even bellen en alles is direct geregeld

Geen vraag is teveel

Groot

Flor Peeters 11-10-2015 Via de website gekocht

Alles is erg overzichtelijk en duidelijk met de nodige details.

Jullie zijn werkelijk zo snel en efficiënt als jullie beweren te zijn.Het zijn geen loze beloften en dat is bij veel van jullie concurrenten wel wat anders.Bij de laatste levering stond ik met mijn bestelling in de lift en kreeg benieuwde reacties van enkele buren en heb jullie dan ook met oprecht plezier de hemel ingeprezen.

Bij bijvoorbeeld machines en multitools zou ik graag wat meer keuze hebben maar ik begrijp best wel dat jullie je aanbod interessant willen maken voor zoveel mogelijk verschillende klanten,professionelen of hobbyisten.

Zoals ik al schreef doen jullie wat je beloofd,snelle en correcte levering aan een scherpe prijs.Lovenswaardig.

Ik ben gewoon heel erg tevreden over het aanbod,de prijs,snelle correcte levering.Met de garantie heb ik nog geen ervaring en dat is eigenlijk een goed punt en daar heb ik alle vertrouwen in.

Marc Hoegaerts 11-10-2015 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd

ok

Er zijn dingen die je niet kunt vinden bij jullie

geen opmerking

Perfect

Alija 11-10-2015 Via de website gekocht

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen bij Coolblue

1 keer gebeld en werd meteen op een goede manier opgelost

wat ik wilde hebben was er, kijk alleen naar dingen die ik nodig heb, heb het tot nu toe altijd gevonden in hun assortiment

in hele grote mate kan ik de website aanbevelen, ik ben rolstoel afhankelijk en het is fijn dat er zo een duidelijke website is

Cain_w 11-10-2015 Via de website gekocht

Het gewenste product had ik meteen gevonden en het bestellen ervan was ook 2x niets! top

De volgende dag zat het mooi en vroeg in mijn brievenbus. Niets op aan te merken!

Ik raad het iedereen aan! Omdat ik geen enkel probleem heb gehad! Ik heb okal eens iets besteld bij bol en daar had ik niets anders dan problemen!

Goede winkel met een topservice!

mantap 11-10-2015 Via de website gekocht

duidelijke overzicht van de webshop en heel heel eenvoudig om keuzes te maken

je wordt duidelijk naar de volgende handeling verwezen

voldoende keus

afhandeling en bezorging verliep vlot en via tracking kan je zien hoe ver ze zijn met de bezorging.

Arlon 11-10-2015 Via de website gekocht

Ik kocht via Coolblue 2dekans, dezelfde dag nog een orderbevestiging en een betaal link. De andere dag keurig geleverd!

Ik ben zeer goed, snel en kundig geholpen door Mike. Hij reageerde snel op mijn verstuurde mails.

Ruim en breed assortiment. Mocht ik weer iets nodig hebben, dan weet ik jullie te vinden.

Ik kan Coolblue aanbevelen omdat, er naar mijn idee zeer kundige mensen zitten die echt alles doen om die beloofde glimlach op je gezicht te toveren. Voor mij een positieve ervaring als het gaat om winkelen op het internet.

Jacobs5 11-10-2015 Via de website gekocht

Goede informatie laat toe een geschikt product te kiezen dat bovendien zeer snel geleverd wordt, dikwijls goedkoper is dan elders en dan hoef ik me nog niet te verplaatsen (= minder auto's op de baan, minder brandstofkosten en minder fijn stof).

Snelle levering! 's Avonds besteld, levering de dag daarop in de voormiddag!

Verwachten dat je alles kunt vinden aan de voordeligste prijs is niet redelijk denk ik. Maar bij Coolblue is toch zeer veel te vinden

Ik kan iedereen aanraden bij elke aankoop Coolblue zeker te raadplegen, maar elke klant is daar natuurlijk vrij in.

Goede informatie, gemakkelijke betalingswijze, snelle levering.

Jan 11-10-2015 Via de website gekocht

prima, ik zou niet weten of hoe het makkelijker kan. Product makkelijk gevonden. Bestelproces eenvoudig zonder valkuilen.

geen klachten, levertijd werd vrijwel direct aangegeven.

sightcs 11-10-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke website, zeer toegankelijk. Bijna alle producten beschikken over voldoende reviews en je kunt precies zien wat wel en niet goed verkoopt. Heel gemakkelijk om een goed product te vinden. Niets op aan te merken.

'Daarom' is ook goed genoeg om een product terug te sturen naar Coolblue. Ze accepteren werkelijk alles, hier is de klant werkelijk koning.

Geweldig assortiment, ik heb nog geen situatie meegemaakt waar ik niet kon vinden wat ik nodig heb. 9/10, ze zijn niet altijd de goedkoopste, wel vaak de beste en de snelste!

Goed, snel, gemakkelijk. That's it!

Dit is juist een goede webwinkel vanwege de waarde die Coolblue hecht aan klanttevredenheid. Dit is een geweldige insteek, en draagt zeker bij aan mijn positieve mening. Zoals ik zei, niet altijd de goedkoopste, wel vaak de beste.

RobbeD 11-10-2015 Via de website gekocht

snelle en simpele site

snelle en goede service

veel en groot assortiment

altijd betrouwbaar en goede service en snelle service

Gewoon groot assortiment, in de winkel vriendelijk personeel, altijd op de hoogte als je iets bestelt, snel in huis , geen nadelen

tjawolfs 11-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen via de internetsite of marktplaats gaat super eenvoudig en mega snel

Dikke 10 op klantvriendelijkheid. Vriendelijk, zorgvuldig, deskundig etc.

Assortiment is uitgebreid. De meest verkochte types en merken zijn te koop. Zoek je echter een exoot, dan ben je wellicht niet aan het juiste adres.

Als je excellente service wil en niet bang bent om ook nog eens de laagste prijs te betalen, moet je bij Coolblue zijn.

negatieve punten kan ik niet bedenken

Marian1166 11-10-2015 Via de website gekocht

Super snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden van waar je pakket is dus helemaal TOP

Ze hebben veel keus.

Ze hebben veel keus en goede prijzen en zoals ik hier boven al schreef een snelle levering.

Wimsfrituur 11-10-2015 Via de website gekocht

Onhandig ding , je kan je scherm van je i phone niet goed overal aanraken met de cover errond . Hij ligt al na twee dagen in de schuif en komt er Wss nooit meer uit . Miskoop !