Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De heer H.J.J.G. Schols 15-10-2017 Via de website gekocht

Ach, het wordt zo gewoon, die uitstekende service

'T is zo makkelijk kiezen bij Coolblue. Testen, waarderingen etc. Alles bij elkaar voor aantrekkelijke prijzen.

Bowie 15-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Makkelijk op afspraak te bestellen. Prima verpakt er kan eigenlijk niks mis met je pakket gaan! Bovendien was Coolblue de goedkoopste.

ISV 15-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Fijn dat er zo'n snelle levering is en een handige website om dingen uit te zoeken. Bestelling daarom snel geplaatst.

Ruud Letschert 15-10-2017 Via de website gekocht

Aardige gasten die bezorgers !

Gemakkelijk , duidelijk , je hoeft de deur niet uit
En je weet dat er een dag later het bestelde product staat !

Anne 15-10-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Coolblue heeft een groot assortiment, een goede website, heel goede service (klantenservice is super snel en vriendelijk), scherpe prijzen en vooral: goede en snelle verzending.

Connie 15-10-2017 Via de website gekocht

Super service en vriendelijke bezorgers.

Wij zijn zeer te spreken over Coolblue. Al diverse keren een product besteld en super snelle levering (waarbij je ook goed op de hoogte wordt gehouden van het tijdstip van de levering dus niet onnodig thuis hoeft te wachten) en vriendelijke bezorgers die een beknopte maar goede uitleg geven over de aanschaf van je product.

Super snel 14-10-2017 Via de website gekocht

Top aankoop Nikon 50 mm lens

Helemaal blij met de 50 mm lens, maakt super mooie foto's, niet anders verwacht van Nikon! Ook zeer blij met Nikon, gewenste lens was op voorraad, vrij laat om 23.30 uur besteld en dan al de volgende dag bezorgd! Geweldig!

Nicoline 14-10-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Wederom gekozen voor Coolblue en wederom niet teleurgesteld. Alles strak geregeld en super vriendelijke service bij het afleveren.

Jos 14-10-2017 Via de website gekocht

In mijn beleving nergens beter!

Al jarenlang zijn we tevreden klant bij Cool Blue en als de service zo blijft dan blijven zullen we er ook zeker klant blijven.
Een keer iets bij Cool Blue gekocht en je blijft voor altijd verknocht!

Simone 14-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goede service!

Recentelijk mijn wasmachine bij coolblue gekocht. Na een traumatische ervaring bij Mediamarkt was ik blij verrast hoe soepel alles verliep hij Coolblue. Leuke bezorgers ook, vriendelijk en erg netjes.

Bastiaan 14-10-2017 Via de website gekocht

Ook op zondag bezorgd

Vergelijkbaar met bol.com. zaterdag keuze gemaakt, zondag bezorgd zonder bezorg kosten. Ik beveel deze service ieder aan.

Wilma 14-10-2017 Via de website gekocht

Jammer

Helaas zaten er bij de bestelde TV en bijbehorende muurbeugel niet de juiste schroeven. Coolblue komt niet verder dan verwijzen naar de fabrikant van de muurbeugel; mocht dit niet het gewenste resultaat hebben dan kon ik de muurbeugel terugsturen. Leuk sls je de gaten al hebt geboord en de beugel sl asn de muur hebt hangen. Ik verwacht betere service dan dit, als ze deze combi aanraden dan moet Coolblue de juiste schroeven leveren en niet doorverwijzen naar de fabrikant van de muurbeugel. Voor mij is Coolblue exit.

Officiele reactie van Coolblue 16-10-2017

Hoi Wilma, bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat jouw bestelling niet compleet is geleverd, maar waar we helemaal van schrikken is de manier hoe je geholpen bent. Dit is niet wat je mag verwachten van de service die wij hoog hebben zitten. Sorry voor het ongemak. Zou je jouw ordernummer van de bestelling willen doorgeven middels een e-mail? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag van je.

Kristel 14-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Makkelijk te bestellen. Veel aanbod. Altijd op tijd geleverd! Bestel hier vaker en nooit problemen gehad.

T 14-10-2017 Via de website gekocht

Heerlijk

S'avonds besteld om 21 uur en s'morgens om 9 uur de afwasmachine in huis.
Wat een service , ik ben super blij.
Aardige bezorgers en ze pakken de afwasmachine uit en nemen de verpakking weer mee en de oude afwasmachine is ook mee genomen.
De volgende keer als er iets vervangen moet worden dan bestel ik weer bij COOL BLUE.

Roger 14-10-2017 Via de website gekocht

Stijlvol hoesje Iphone 7 plus

Zeer mooi stijlvol hoesje voor de iPhone 7 plus.
Mooi afgewerkt en van hoogwaardig leder vervaardigd.
Magneetsluiting is onzichtbaar verwerkt in het hoesje en werkt prima.
Cameraopening is ruim voldoende uitgesneden om goede foto's te maken met flitser.
Hoesje is slim line en de pasvorm is perfect.
Achter de telefoon is plaats voor 2 pasjes.
Ik gebruik dit niet en daarom heb ik ook gekozen voor dit hoesje.
Veel hoesjes waar diverse pasjes in het flapje passen maken alles een stuk dikker.
Over duurzaamheid valt nog niets te zeggen. Maar 2 jaar garantie en met de TOP service van Coolblue loop je nooit geen risico op een miskoop.
Ja ik beveel dit product aan.

Mily Corman 14-10-2017 Via de website gekocht

De levering was perfect in orde. Niets op aan te merken. Geïnstalleerd en het oude apparaat meegenomen. Ik heb eigenlijk geen aanmerkingen. Het was top.

uitstekend 14-10-2017 Via de website gekocht

i phone

het is de eerste maal ,da ik wa kocht en da viel uitstekend mee.ik zou het zeker iemand aanraden gemakelijk snelle levering en zeker vriendelijk

Jannie 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, er wordt met je meegedacht

Online bestelling gedaan, eerst telefonisch contact gehad met een medewerker, die luisterde goed naar mijn wensen, en vandaaruit kreeg ik goed advies

Jacoline van der Plas 14-10-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijk,snel en goed 3 X TOP houden zo TOPPERS!

Uitgebreide keuze ,heerlijk om te shoppen bij CoolBlue, jullie doen absoluut niet moeilijk bij retouren, met makkelijke handelingen. Respect voor de snelle levering, mijn artikel maakt een pracht van een reis naar mij, door snel en onbeschadigd afgeleverd te worden , met een vriendelijke glimlach! Bij een bestelling weet ik bijvoorbaat: You make my day!

Hendrik 14-10-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Goeie Service, Goed geholpen, 0 commentaar:)

Makkelijk. hulpzaam, VLugge service. ondanks scherm eerste x kapot was. zonder problemen snel en goed opgelost

Bart 14-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik had domderdagavond een wasmachine gebeld en deze was de volgende ochtend al geleverd. Super snelle levering, goede communicatie en zeer behulpzame en flexibele medewerkers.

Jogi1618 14-10-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Altijd even vriendelijk

Correct, altijd vriendelijk en letterlijk "met de glimlach", zelfs indien de verkoper alles twee- tot driemaal hetzelfde moet uitleggen of herhalen

Britt 14-10-2017 Via de website gekocht

slechte retour service

om 10:00 s'avonds een thermo deken besteld en een mobiele airco, volgende dag netjes bezorgd, super! Echter, toen ik niet tevreden was met het product en dit wou retourneren bleek dat ik deze producten zelf moest terug brengen bij postNL, terwijl op hun website staat dat als de producten zwaar/groot zijn, je een afspraak kan maken en ze het komen ophalen. Volgens de coolblue medewerker voldeed ik niet aan de eisen. Nu maar op de fiets een mobiele airco naar het postkantoor zien te brengen...

Officiele reactie van Coolblue 14-10-2017

Hoi Britt,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat je jouw producten zelf terug moet brengen naar een postpunt. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en we willen je hier uiteraard graag bij helpen. Zou je jouw gegevens van de bestelling, samen met jouw adresgegevens, middels een e-mail willen doorgeven? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we jouw gegevens hebben ontvangen, kijken we met je mee naar een passende oplossing. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Wasmachine 14-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Gebruikersvriendelijke website. Goede service. Alleen het bedrijf dat je wasmachine aansluit op een trekschakelaar is minder flexibel en klantvriendelijk. Coolblue zelf is een aanrader.

Ron 14-10-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!

Goede informatie op de website de webshop is overzichtelijk, bestellen is simpel
De bestellingen komen altijd op tijd binnen zelfs op zondag wordt er geleverd.
Wordt duidelijk geïnformeerd over de bestelling
Uitstekende klantservice!

Richard 14-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue komt beloofde leveringsdag niet na!!

Coolblue geeft aan op hun site: Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Op vrijdagavond hebben wij een artikel besteld. De bevestiging geeft aan: Ophalen vanaf
Zaterdag 14 oktober 2017, 08:30 uur. Hartstikke mooi, want we hebben het artikel dit weekend nodig. Kijken we zaterdagochtend via het track en racenummer of het pakketje er is... nee, volgens track en trance kunnen we het pas vanaf maandag afhalen. Dus, gelijk met Coolblue gebeld, de medewerker van de klantenservivce gaf aan dat hier niks aan te doen is het annuleren van het bestelde pakketje is niet mogelijk, morgen het artikel in Groningen bij een vestiging ophalen kan wel..., echter weer tegen betaling van het product. Dus 2x betalen, want het product dat online is besteld hebben wij (volgens afspraak) al netjes betaald. Coolblue houdt zich niet aan de afspraken van afleveren en komt ons op geen enkele manier met een passende oplossing.
Coolblue kan de snelle levering die zij beloven dus niet nakomen en laten het probleem (2x het artikel te betalen) bij de klant liggen!!

Officiele reactie van Coolblue 14-10-2017

Hoi Richard,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat naar om te lezen dat het afronden van jouw bestelling niet helemaal soepel is verlopen. We snappen heel goed dat je hiervan baalt en graag een passende oplossing wilt in deze situatie. We willen deze situatie graag voor je nakijken, maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens, samen met een toelichting van de situatie, willen doorgeven middels een e-mail? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw reactie graag tegemoet.

horst 14-10-2017 Via de website gekocht

Absoluut nakoming van hetgeen beloofd wordt

Reeds eerder via Coolblue een bestelling gedaan op aanraden van een kennis . Zondermeer conform hetgeen beloofd werd . Daarom ook nu weer via hun een bestelling gedaan . Ook weer conform voorgaande met alle lof voor de snelle en correcte afhandeling en dat niet alleen, zij waren ook nog eens de goedkoopste leverancier . alle bonheurre

Jenny 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Eerst zoek ik langs verschillende sites, maar besluit dan om bij Cool Blue te kopen. Op zondagmiddag mijn bestelling gedaan en maandagmiddag in huis. Geweldig. Prima site en uit ervaring goede service als je ze nodig hebt.

Simon Flitter 14-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

In Need of Fast Track Service

I needed to pick up an optical cable and happened to be in the area of Coolblue in Utrecht, so I dived in.

I quickly found the cable I needed, but it was locked to the rail. Looking around there was no one available to help me so I grabbed a ticket from the machine and waited. About 15 minutes late I was finally able to buy my cable. The customer service I received was friendly and helpful, the reason that my rating is higher than you would expect.

I feel that there needs to be some sort of system that can fast track purchases like this. I appreciate that the majority of customers come to Coolblue for large purchases but waiting 15 minutes to buy a cable is a bit overkill in my opinion.

vic 14-10-2017 Via de website gekocht

goede prijs en snelle levering

Ze hebben goede prijzen en de levering is , snelle levering is zeer snel. De bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam

JA 14-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een duidelijke website. Een snelle levering en keurig netjes verpakt. Ik kan deze webshop bij iedereen aanraden.

Henk Glijn 14-10-2017 Via de website gekocht

Wat een plank !

Coolblue...ik ken weinig online webshops die beter zijn...
Van kiezen (top 10, de best verkochte, of prijs sortering) tot bestellen.
Alles werkt en voelt klantvriendelijk aan.

M 14-10-2017 Via de website gekocht

Mooi simpel en makkelijk.

Een simpele site,
elke dag een goede prijs
Voor ieder besteld.

Morgen al in huis.
Dat allemaal op gemak.
De haiku is af.

Thijs 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede website, snelle service

Ik ben met name enthousiast over de zoekmogelijkheden op de website in combinatie met een uitgebreid assortiment. Verzending gaat altijd supersnel.

Dion van de Snepscheut 13-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

De shop is goed uitgebreid en het is gebruiksvriendelijk. Ik heb snel kunnen vinden wat ik aan het zoeken was.

Rene 13-10-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld bij Coolblue.

Nooit geen problemen!
Levering en product is wat je verwacht er krijgt.
Ook retourneren is goed geregeld.
Snel en professioneel advies over product.

Miep1993 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goeie levering

We hebben gekozen voor coolblue omdat ze het goedkoopste waren met het Artikel en het snelste konden leveren. Echt een top service.

Ad 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima!!

Prima service, voor een mooie prijs. Snelle en accurate levering. Retourservice is duidelijk en goed. Zal daar beslist vaker iets bestellen.

Roeitrainer 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima service, prima apparaat

De website is heel duidelijk, de afhandeling is super. Stap voor stap kun je je aankoop volgen en alles wordt volgens afspraak afgehandeld 👍

Lynn 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Mijn bestelling werd daags na bestelling geleverd zoals beloofd! Ik ben vooral tevreden over de snelle service!

Ivonne 13-10-2017 Via de website gekocht

Goeie ervaring

Op Voorraad, als enige. Super snelle levering. Goeie communicatie, erg laagdrempelig. Was mijn 1e bestelling, goed bevallen. Prijs gelijk met andere aanbieders, kan misschien net ff iets scherper.

Cindy 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Ik vind het een fijne winkel, waar veel keuze is en waar je de producten met elkaar kunt vergelijken. Tot 23:59 bestellen betekent de volgende dag in huis, super fijn! Als het kan, bestel ik graag bij Coolblue

Lieke de Bruijn 13-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar van begin tot eind

Dit bedrijf doet wat het beloofd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de order. Duidelijke uitleg bij levering, vriendelijke jongens. Je doet ertoe als klant en dat voelt goed.

lucloe 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke mensen

Miele wasmachine besteld (3 de verdieping, zonder lift)
Zonder problemen boven gebracht,aangesloten en oude machine
meegenomen.
Vriendelijke personen, gaven nog wat goede raad voor gebruik

klant 13-10-2017 Via de website gekocht

prima en betrouwbaar

tegenwoordig niet meer de allergoedkoopste zoals vroeger, maar wel betrouwbaar en een prima service en snelle flexibele levering

S.Hazenberg 13-10-2017 Via de website gekocht

Goed en eerlijk bedrijf met een geweldige service.

Zaterdagavond besteld, Zondag geleverd. Waar vind je dit? Eerste set was na 3 dagen gebruik toch niet helemaal wat ik er van verwachtte. Gebeld en gelijk werd er geregeld via de mail dat ik de papieren in huis had voor het kosteloos retourneren. Gelijk een andere set besteld welke de volgende dag al op de mat lag. De nieuwe set is wel wat ik wilde. Kortom, een bedrijf met een groot assortiment en een geweldige service. Ook mijn laptop heb ik dit jaar bij hun gekocht. De ervaring van die aankoop heeft me doen besluiten om weer bij Coolblue te kopen. Zal zeker niet de laatste aankoop zijn.

Ingrid 13-10-2017 Via de website gekocht

wat een snelheid, zondagavond besteld en op maandag in huis

Snel en goed, op zondagavond besteld en op maandag al in huis. Was nog in de aanbieding ook!! Wat wil je nog meer!!!

Paul Gabriner (Abcoude) 13-10-2017 Via de website gekocht

Levering op zondags, retourregeling op kosten van Coolbue!

Zaterdagavond besteld, zondag (!) overdag geleverd! Buitengewoon aangenaam contact met klantenservice die een snel een soepele retour gereld hebben, altijd op kosten van Coolblue.
Alles steekt kop en schouders boven andere online sellers!

Bianca 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel, vriendelijk en keurig geregeld!

Duidelijk en makkelijk met goede uitleg over de producten. Je geeft je voorkeuren in en komt dan op jouw favoriete product of producten uit, echt super!!

P.Wijnen 13-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede service en hele goede uitleg ben er erg blij mee

shoppen bij coolblue is geweldig goede service goeie informatie snelle levering en ook een prima kwaliteit aan producten alleen deze week een koelvries combinatie en een dyson stofzuiger al gekocht ben zeer tevreden en prima verpakt aan huis gebracht dit is en blijft mijn winkel