David VH 14-11-2020

Zeer handig en mooi overzicht.
Duidelijke beschrijving van het product.
Handig te bestellen en alles is zeer duidelijk.
Ondanks de drukte toch bestelling gekregen op het voorgeschreven streefdoel!

user101 14-11-2020

Zeer snelle levering, product in goede staat en van zéér goede kwaliteit. De site had een breed aanbod waardoor het moeilijk was om te kiezen. Maar doordat alle puntjes per item zo goed opgesteld waren, kon je eenvoudig zien wat voor jou persoonlijk het beste product was.

Griet 14-11-2020

Best tevreden met de aankoop doet wat het moet doen 👍
Alleen bij de aankoop stond bij weerstation cadeau maar dat hebben we er niet bij ontvangen

kevin 14-11-2020

Top site & vlotte klantenservice... Heb een product moeten retourneren omdat het stuk was, hiervoor hebben ze een tegoed gegeven, ik moest spijtig genoeg klein bedrag opleggen omdat hetzelfde product nu iets duurder is geworden. Collega van de klantenservice gaf me de uitleg om op de mail te wachten voor de betaling, spijtig genoeg is dat enkel via overschrijving dus nog langer wachten (achteraf zag ik dat in een sms dit wel via bancontact kon) vervolgens levering net op een feestdag op mijn werk en dus niet aanwezig. In de track&trace stond dat men volgende dag opnieuw zou aanbieden (dynalogic) maar dat hebben ze niet gedaan en onmiddellijk teruggestuurd. Dus; nog altijd geen nieuwe stofzuiger..

Liesbeth 14-11-2020

Twee iPads konden vlot worden besteld en ze werden op tijd geleverd. Niks op aan te merken.

Alex 14-11-2020

I like the shop, quick delivery, big assortment! Cool! Especially that you have English version of it, makes it easier to find the staff that you need ;)
Thanks!

alain boone 14-11-2020

vlotte afhandeling! de bestelling stond klaar. Corona proof. Heel gemakkelijk.

Jos verschaeren 14-11-2020

We vonden het super dat we zelf de dag van levering konden kiezen, heel correcT.
De prijs van het toestel was na vergelijking het goedkoopst bij cool blue .
We zijn zeker bij een volgende aankoop de website van cool blue te raadplegen die ook heel overzichtelijk is.

Rob 13-11-2020

Steeds correcte service en vooral correcte levering!
De prijzen zijn heel competitief en scherp.

Cindy 13-11-2020

Heb voor coolblue gekozen omdat op dit moment het product het goedkoopste was bij cool blue.
1 dag na mijn bestelling werd mijn product thuis geleverd. Zeer stipt waarvoor dank!!!

Fremeyer 13-11-2020

Alles was perfect inorde. Juist beloofde leverdag zijn jullie niet nagekomen. Daarom een mooie 8.

Luc 13-11-2020

Levering schroefboormachine bosch blauw gsr 12v‑30 zelfs op 11 november. Zeer tevreden van alle bestellingen bij Coolblue die ik al gedaan heb.
Het schroefboormachientje is zeer handig en krachtig.

Annemie 13-11-2020

Was de eerste keer dat ik via Coolblue bestel. Heb van anderen gehoord dat bij jullie alles vlotjes verloopt, en de service goed is, dus vandaar.

Bjorn 13-11-2020

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling en was heel snel geleverd en ik ben heel tevreden over mijn bestelling. Mvg xxxxx

NICOLE 13-11-2020

Deze draadloze hoofdtelefoon , het favoriet kado van mijn schoonzoon, kan hij met zijn GSM verbinden
Omdat dit toestel achtergrondlawaai uitfiltert, kan hij als verpleger geconcentreerd werken op zijn bureau,
Een steuntje in deze moeilijke dagen i

Birgit 13-11-2020

Duidelijke website, prima prijzen en snelle en correcte levering. Wat meer moet een mens nog willen. Doe zo voort zou ik zeggen, wij zijn alvast tevreden en blijvende klanten

Yves 13-11-2020

Coolblue heeft een handige gebruiksvriendelijke goede website en super snelle levering.

Robin 13-11-2020

zeer goede klantenservice en snelle levering, ik zou er altijd bij shoppen als ik kan

Jan 13-11-2020

Het gamma van Coolblue is heel uitgebreid. Er staat veel produktinfo op de website. De support is heel goed. En over retouren doen ze niet moeilijk.

Rob 12-11-2020

Ik bestelde een nieuwe Smartphone bij Coolblue omdat hij daar nog in voorraad was. Op andere sites vond ik hem goedkoper, maar Coolblue kon hem ‘s anderendaags leveren, terwijl het elders enkele dagen of zelfs enkele weken zou duren. Levering heel stipt, zoals ik het gewend ben! Een tevreden klant :-)

BBM 12-11-2020

Topproduct voor een democratische prijs en zeer snel geleverd! De leverancier post nl bezit een stralende glimlach die je dag goed maakt

Isabelle 12-11-2020

Ik ben helemaal niet blij ! De verpakking liet de wensen over waardoor het product vanonder beschadigd was. Ik moest het terugsturen in de originele verpakking die al een stuk geopend was of gescheurd zodat ik het niet opnieuw kon gebruiken. Het was nogal groot dus echt niet makkelijk om een verpakking voor dergelijk formaat te vinden ! Ik denk de eerste keer en de laatste keer dat ik iets bij jullie bestel.

Marc 12-11-2020

Dag beste, mijn besteld artikel (koelkast diepvries) is dinsdag 10 november geleverd, bij het aankomen deden de chauffeurs al moeilijk daar ik op eerste verdiep woon met een trap en geen lift, we mogen niet binnen komen waarop ik antwoord jullie leveren toch tot op het 4 de verdiep, heb je de site niet gelezen was zijn antwoord, ik begrijp dat er aanpassingen zijn met de Corona maatregelen, na wat gekibbel met elkaar gaan ze toch de koelkast tot boven brengen, gewoon mijn deur binnen, doen ze ook, ik zeg zal mijn oud toestel aan de deur zetten om deze retour te nemen, maar zegt een chauffeur, we hebben geen plaats om die mee te nemen, we komen deze later ophalen, bij deze vraag ik aan hem om dit op papier te zetten als bewijs, dat ik zeker ben dat jullie mijn oud toestel komen ophalen, doe ik niet zegt hij, geloof je me niet, ik zeg heb mijn twijfels, waarop hij aangeeft dat ik hem niet wou geloven, waarop hij antwoordt , is dit misschien om mijn huidskleur, ik antwoord, wie praat er nu over rasisme , ik heb toen gezwegen en de andere chauffeur heeft de andere aangemaand om te vertrekken, ik heb dan een bevestigingsmail ontvangen van jullie waarop opstond dat het oud toestel mee was voor retour, maar het toestel staat hier, heb vandaag mijn vrienden laten langskomen om hem van de trap naar beneden te brengen en nadien hebben we hem zelf naar het containerpark gebracht, ik vindt dit een spijtig voorval en zeker met de opmerkingen van de chauffeur, zei zijn het gezicht van jullie firma toch, ik vraag toch enig antwoordt van jullie uit

Deurbel gundig 12-11-2020

Gezien de bel niet werkt, ik telefonisch (letterlijk en figuurlijk) aan het lijntje werd gehouden en de klantendienst ook niet reageert op mijn mailtje, ben ik van mening dat het product en de service op niets trekt.

Kris 12-11-2020

Deze shop is overzichtelijk en geeft veel details mee als je die nodig hebt. De keuze van filters waaruit je kan selecteren maken een snelle keuze gemakkelijker. Dus snel gevonden op de website.
Maar vooral als je het even niet meer weet KAN JE TENMINSTE BELLEN!!!
De prijs is meestal markt conform.