Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anne vd Berg 16-12-2017 Via de website gekocht

Echt super!!

S avonds om 22:00 uur besteld
Gelijk mailtjes gekregen over de leverings procedure.
De mannen kwamen precies volgens afspraak en waren zeer keurig en netjes!!
Ook de oude wasdroger meegenomen. Echt toppers!

m de doelder 16-12-2017 Via de website gekocht

Voor mij nooit geen Coolblue meer!

Op maandag een wasdroger besteld met voorkeur voor bezorging op vrijdag. Vrijdagochtend vroeg mail ontvangen met bezorgtijd van 11:32 - 12:32. Om 14:30 nog niets gehoord en gebeld naar klantenservice, wat bleek het apparaat stond nog in het magazijn. Na excuses vervolgens afgesproken dat de droger op zaterdag geleverd zou worden. Na de gebruikelijke mailtjes met bezorgtijden 's ochtends om 11:00 een sms ontvangen met de boodschap dat de bezorgers er binnen 30 minuten zouden zijn. Word ik vervolgens om 11:40 door Coolblue gebeld dat de droger niet in de vrachtauto staat. Na 2 dagen voor niets te zitten wachten geld terug gevraagd. Wat een verschrikkelijke slechte service is dit, voor mij nooit geen Coolblue meer!

Officiele reactie van Coolblue 18-12-2017

Beste meneer De Doelder,

We hebben gereageerd op een andere review. We willen je dan ook vriendelijk vragen om één platform te gebruiken voor dit gesprek, zodat we misvattingen kunnen voorkomen.

Alvast erg bedank voor het begrip.

Ad 16-12-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Goede website met uitgebreide info over product. Goede communicatie met klant via mail. Keurig verpakt.

Anna 16-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en goede service!

- De website van Coolblue is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. De productpagina's bevatten veel informatie en vaak ook de voor- en nadelen van een bepaald product, zodat je een goede keuze kunt maken.
- De medewerkers leveren een goede service bij vragen of problemen. Ze reageren snel, doen hun best om te helpen en hebben er veel verstand van.
- Levering is vaak al de volgende dag en zo niet, dan wordt daar duidelijk over gecommuniceerd.

Kortom: geweldige website, zeker aan te bevelen!

Sylvia 16-12-2017 Via de website gekocht

prima website en snelle levering!!wat wil een mens nog meer?

Mijn moeder had ook een droger bij jullie besteld was zeer blij met levering en personeel dus vandaar heb ik ook bij jullie wat besteld met zeer veel tevreden heid

Familie de Jong 16-12-2017 Via de website gekocht

Professionele organisatie met supersnelle levering

Zaterdag besteld, zondag in huis ontvangen. In onze receiver zat een foutmelding en retournering professioneel afgehandeld en in no time vervangend artikel ontvangen.

Mo 16-12-2017 Via de website gekocht

goede service

Goede en duidelijke website. Duidelijke handleiding bij het toestel en instellen was daardoor eenvoudig. Toestelscherm is zowel overdag als 's avond goed leesbaar.

Yvonne 16-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

De website is duidelijk, makkelijk te bedienen en de bestelling is dan ook zo gemaakt. De mailtjes die je voor de bezorging van je bestelling krijgt, zijn gezellig en humoristisch. Je hebt echt het gevoel dat je een cadeautje krijgt! Zelfs aan de verpakking is gedacht: je kunt het (met voorbeeld) gebruiken voor een knutselpakketje voor de kids. Super service, super makkelijk!

Suus 16-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Duidelijke website. Grote keuze en vandaag besteld en morgen in huis klopt! Is zelfs op zondag geleverd!

Grietje Velting 16-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijkheid snelle levering en uitstekende sevice....vriendelijk personeel en de berichtgeving omdat ik niet thuis was ronduit grappig

Bert van Tongerlo 16-12-2017 Via de website gekocht

Super service precies op tijd geleverd

De shop is erg overzichtelijk gemakkelijk gegevens te vergelijken waardoor het eenvoudig is om een product te bestellen
Coolblue is een echte aanrader

vanaarst 16-12-2017 Via de website gekocht

Snel, veilig, betrouwbaar

Een duidelijke website met veel informatie. Product snel, goed verpakt geleverd. Voor mij is er geen reden te bedenken om vaker hier te winkelen

mogelijk ex-klant 15-12-2017 Via de website gekocht

Geen pluspunten

Voor 23:59 besteld, morgen in huis????

Helaas wordt deze slogan dus zeer zeker niet waargemaakt en na een aantal mailtjes met de klantenservice nog steeds geen eerlijk antwoord op mijn vraag.

Op 12 december besteld (direct betaald) en nog steeds niet in huis, geen aanrader.

Officiele reactie van Coolblue 16-12-2017

Beste,

Heel erg bedankt voor het schrijven van uw ervaring.
Vervelend om te moeten lezen dat er iets fout is gegaan met uw bestelling.

Zou u uw klacht kenbaar kunnen maken doormiddel van een e-mail naar Geenglimlach@coolblue.nl ? Ook ontvangen wij graag van u het ordernummer of uw postcode + huisnummer. Wij kijken graag met u mee!

Wij zijn erg benieuwd naar uw reactie.

Schuurmans 15-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Klantvriendelijk winkel

Hier een tablet gekocht waarbij ik zeer goed geadviseerd werd. Na 1.5 jaar ging deze stuk en werd zonder gezeur onder garantie gerepareerd. Aangezien ik niet zonder tablet kon gelijk een nieuwe daar gekocht waarbij ik wederom uitstekend werd geholpen. Heb er ook onlangs via de webwinkel een laserprinter gekocht die erg snel werd geleverd en eenvoudig te installeren was. Ik vindt het een erg fijne winkel met deskundig personeell die onlangs flink is uitgebreid in Amsterdam.

Fabrice 15-12-2017 Via de website gekocht

Retour? meteen foetsie!

1 augustus een nikon d3400 AF-S + 18-105 mm VR bij Coolblue, prima ding, veel plaatjes mee gemaakt, tot jawel... Ik wat vlekken kreeg op de foto's die ik schoot!

Ik terug gegaan naar de shop in Rotterdam, camera ter reparatie ingeleverd, ik afwachten, zou 2 tot 3 weken duren. Prima. Krijg ik een prijsopgaaf van 115 euro omdat er wat vuiligheden zouden zijn, valt buitden de garatantie, ok, ik netjes betaald.

krijg ik eindelijk een pakketje van Coolblue terug, zit er enkel een lens in, en nog eens de verkeerde ook! Ik gebeld, gemaild, alles gedaan. Uiteindelijk, zijn de mijn camera verloren, met accecoires zoals een filter, andere batterij en SD kaart van 64GB! Alles foetsie.

willen ze mij nog een tweedekans lens met body geven, even navragen over wat voor accessoires erop zitten? ho maar! Volgens een vriendin hoor ik gewoon recht op gelijkwaardige spullen volgens de wetten van de EU. Zeer, zeer, slechte zaak. Ik heb dit jaar al genoeg over me heen gekregen, gebeurt dit ook nog een keer.

Officiele reactie van Coolblue 16-12-2017

Beste,

Heel erg bedankt voor het schrijven van uw ervaring.
Vervelend om te moeten lezen dat er iets fout is gegaan met uw bestelling.

Wij zijn erg benieuwd naar uw reactie.

Benno Holwerda 15-12-2017 Via de website gekocht

Super afleverservice!

Heerlijk online producten bekijken met een uitstekende beschrijving, vervolgens bestellen en de volgende dag met geweldige service bezorgd krijgen. 'S morgens vroeg een bericht ontvangen dat de chauffeur er ongeveer tussen 17:00 en 18:00 uur zou zijn. Om 16:25 een bericht dat de chauffeur over ongeveer een half uur op de stoep staat, vervolgens belt de chauffeur zelf dat hij over ongeveer tien minuten op locatie is. Niks de hele dag thuis blijven en maar wachten. Echt fantastisch!! een dikke tien!!

Jolanda 15-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon geweldige winkel!

Coolblue weet van ieder aspect bij een bestelling een feestje te maken...bestellen is leuk en openmaken nog leuker. Beetje jammer dat je moet betalen.... Zelfs van het verpakkingsmateriaal weten ze nog leuke dingen te maken. Gewoon toppers!

H.J.J. Smit 15-12-2017 Via de website gekocht

zeer goede producten

Prima producten, redelijk tot scherp geprijsd website is makkelijk te vinden en een zeer snelle levering.

Ronald 15-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid

overzichtelijke stenen winkel

XXL shop in Amsterdam bezocht voor aanschaf van een Apple Watch. Je wordt te woord gestaan door supervriendelijke behulpzame personeelsleden, vanaf binnenkomst tot aan vertrek. In de winkel hangt bij alle productgroepen een overzichtelijk bord waar je op moet letten bij jouw aanschaf van desbetreffende product. En heb je iets aangeschaft, krijg je van CoolBlue 30 dagen bedenktijd. Super service!

sebastian kerckhof 15-12-2017 Via de website gekocht

Service gaat erop achteruit

Vroeger veel goede ervaringen gehad met coolblue, maar tegenwoordig gaat er steeds vaker wat mis. Lang geleden dat ik nog eens een bestelling op tijd heb ontvangen.

surround receiver 15-12-2017 Via de website gekocht

snelle service veel aflever mogelijkheden

Voor je specifieke wensen, is op webwinkel een eenvoudige selectie te maken.
Tevens is er over het algemeen een snelle levering en kan er op verschillende punten afgeleverd worden.

Letterbrug 15-12-2017 Via de website gekocht

Doen altijd wat ze beloven.

Betrouwbare webwinkel. Ze leveren keurig op tijd. De klantenservice is ook dik in orde, je kan altijd met je vragen terecht.

Johan 15-12-2017 Via de website gekocht

geen gezeik

Gewoon doen wat je zou moeten doen, op tijd leveren en de juiste spullen volgens de gemaakte afspraken

Ferry 15-12-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

De webshop is zeer overzichtelijk, bestellen gaat gemakkelijk, en de informatie die je krijgt over het verzendproces is helder

D. de Vries 15-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op zondag!

Was met spoed op zoek naar een product. Heb dit op zaterdagavond online besteld in de hoop dat ik het dinsdag in huis zou kunnen hebben. Tot onze verrassing werd dit al de volgende dag, op zondag bezorgd! Heel erg bedankt voor de snelle levering.

Bart 14-12-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en volgende dag in huis!

Coolblue had gewoon de beste keus, grootste aanbod en beste prijs. Bovendien kreeg ik de volgende dag geleverd wat ik de avond ervoor had besteld met duidelijke tracking en leveringsinformatie!

Thea 14-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

de site is transparant en ik werd op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering, en inderdaad kon ik mijn bestelling de volgende dag al ophalen bij het afleverpunt van mijn keuze

benoit 14-12-2017 Via de website gekocht

voor een hele goede website

vriendelijkheid en de snelle leveringen pakketjes altijd goed verzorgt en met de glimlach gebracht

Irene P. 14-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue heeft het goed geregeld!!

Ik had eerst een wasmachine besteld maar zag even later een goedkopere met kleine schade. Het was geen punt om de eerste te annuleren en tweede te kopen! Levering ging daarna perfect met meerdere contact momenten. Zeer tevreden!!!

Eline lambij 14-12-2017 Via de website gekocht

Top

Alles is gewoon perfect!
Alleen de bezorging zou iets beter kunnen betreft gedeukte dozen enz. Maar producten zijn wel altijd heel en goed ingepakt.

Rossillion Martine 14-12-2017 Via de website gekocht

Perfect afgehandeld

Zeer goede en snelle service. Produkt perfect afgeleverd. Zeer tevreden over het toestel. Dank u Coolbleu.

Johan Vandermeulen 14-12-2017 Via de website gekocht

voor 23u59 besteld en morgen niet geleverd

Reeds twee keer besteld bij Cool blue, nooit de dag erna geleverd. Gisteren om 16u30 besteld en vandaag niet op afhaalpunt. Via track en trace kunnen we volgen, pakje blijft steken bij B-post sedert 11u deze morgen. Ontgoocheling dat pakje op beloofde dag en uur niet wordt geleverd. Dus liever geen publiciteit meer op site "volgende dag geleverd bij afhaalpunt of bij u thuis.

Henk Westerhof 14-12-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit

De afspraak die gemaakt wordt komt men volledig na. Alles wordt op tijd geleverd en het product is ook zoals aangegeven

Ria 14-12-2017 Via de website gekocht

Niets dan fijne ervaringen met Coolblue

Als ik iets wil kopen en het is beschikbaar bij Coolblue , dan aarzel ik geen moment .Hun aanbod is zeer gediversifieerd , hun prijzen zijn correct ,vaak zijn er aangenaam verrassende aanbiedingen en ze leveren goed verpakte bestellingen stipt af , ook bij avondleveringen .Ik kocht er een tijd geleden een grasmaaier en zelfs mijn professionele tuinman is er zeer enthousiast over .En wie hem kent weet wat dat betekent!

Edward de Roode 14-12-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ik ben een echte Cool Blue fan geworden.De site is overzichtelijk en alles wordt snel geleverd. Alles is slim geregeld, heb je een account en bel je met je 06 zien zij direct wat je allemaal gekocht hebt en kan je dus snel geholpen worden. Fijn is dat je ook naar de winkel kan EN dat er nu ook in Den Haag een locatie is. Prijzen zijn wel eens duurder dan bijv Media Markt maar de service is 100 x beter en bovenal zeer vriendelijke medewerkers.

Hetty van Wamelen 14-12-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Vlotte levering, bestelling is goed te volgen, wij werden goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling zou worden afgeleverd. Lange tijd thuis zitten wachten is niet nodig.

JoHa 14-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze zeggen

Goed bevallen dit eerste contact. Voorlichting, bestelproces en levering allen conform afspraak. Begeleiding bij de inbruikname van de laptop was voor mij ruim voldoende.

Marie-Antoinette Wassenaar-Keltjens 14-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam, Gustav Mahlerlaan

De klant... daar gaat het om!!

Coolblue.nl (site) steekt met kop en schouder uit boven andere web-shops. het gemak van bestellen, de overzichtelijkheid, het aanbod, precies goed.
De koppeling met een Coolblue winkel in de buurt waardoor het shoppen nog gemakkelijker kan worden. De nauwkeurige leveringstijden. "Wat ze zeggen, dat gebeurt". Het opgewekt karakter van een winkel-team. Allemaal punten om voor Coolblue te kiezen

Mark 14-12-2017 Via de website gekocht

Het blijkt dat ze niet voor niets adverteren met hun service

Contact met de klantenservice is spoedig. Heb een product geretourneerd omdat ik niet tevreden was, is direct de volgende dag bevestigd dat ik mijn geld terug zou krijgen en dat mijn retour verwerkt was. Nog nooit zo'n snelle retourverwerking gehad, vaak is dat altijd veel gedoe maar nu niet. Direct een nieuw product gesteld, en dat werdt direct de volgende dag weer geleverd, zo hoort het.

? 14-12-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service.

Als digibeet heb ik niet de minste moeite met het vinden van het door mij verlangde artikel.
De levering is snel en de berichtgeving over de tijd van levering is perfect.

? 14-12-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service.

De levering is snel en de berichtgeving over de tijd van levering is perfect.

Yvonne Bergwerff 14-12-2017 Via de website gekocht

Wederom geweldige service van Coolblue

Na mijn eerdere uitstekende ervaring opnieuw voor Coolblue Rotterdam gekozen. Uitstekende bereikbaarheid, zeer scherpe prijs/kwaliteit verhouding, 24 uurs levering, uitstekende garantie voorwaarden. Zeer tevreden met mijn Philips waterkoker en Herman de Blijker 9 liter pan. De producten worden zeer zorgvuldig verpakt aangeboden. Daarbij kwam Coolblue er ook nog eens het meest prijsgunstig uit. Als je je aboneert op de nieuwsbrief kun je bij je volgende aankoop de cadeaubon van 5 euro inzetten, mooi gebaar toch! Geen verzendkosten hoeven te betalen dat scheelt mooi ook weer. Coolblue, betrouwbaar, uitstekende dienstverlening, zorgvuldig en vlotte levering, voor mij geldt Coolblue de beste (online) onderneming waar je zeker kan zijn van uitstekende producten tegen de meest gunstige prijs.

Willem 14-12-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort !

Gemakkelijk besteld, betaald en bezorgd.. deze keer een Philips stofzuiger gekocht, vorige keer een Nespresso.. die ging na 1,5 jaar kapot en ik kreeg gewoon een nieuwe !
Ik kan echts niets bedenken wat beter zou kunnen !

Ernst 64 14-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Ben al jaren klant. Website prima, bestel proces soepel. Vragen worden vriendelijk en adequaat behandeld. Geen lange wachttijden bij telefonisch contact. Levertijden top. In de winkel bekwaam en vriendelijk personeel. Kortom de glimlach is er.

Annemie 14-12-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle levering.

Je kan snel vinden wat je zoekt en mits betaling kan je ook aangeven in welk tijdsblok dit voor je past.

NinaD 14-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle goede service

De omschrijvingen van de producten waren zeer uitgebreid waardoor ik een goed doordachte keuze kon maken. Ook was het product hier het voordeligst, en de verzending zeer snel.

Pearl 14-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Fijne en overzichtelijke website.Ons gezin koopt altijd bij coolblue omdat de service fantastisch is en bezorging altijd op tijd is.

Fred jansen 14-12-2017 Via de website gekocht

CoolBlue, nummer 1 in zijn soort

Een betrouwbare webwinkel met uitmuntende reputatie, materiaal, prijzen en levering voorwaarden is van hoge kwaliteit.Waarom verder zoeken als CoolBlue de beste is, bespaar je energie en ga voor CoolBlue, ikzelf en vele anderen zijn al lange tijd tevreden klanten dus wat let je?

Super Mario 14-12-2017 Via de website gekocht

Een super service.

Ik had Krefel of Mediamarket in gedachten.

Een vriend zei bij Coolblue nemen ze je oude wasmachine mee.

Toen ben ik op jullie site gaan surfen en ben in de winkel geweest op de boomsesteenweg.

Wat me opviel was dat er geen toestellen waren. Dat had ik niet verwacht.

Ik word vriendelijk geholpen door een jonge lieve dame. Toen heb ik het thuis online besteld.

Het geeft soewieso vertrouwen als je door een verkoper word geholpen en achteraf of ter plaatsen kan je het bestellen.

Bij de leveringen waren de jongens zeer vriendelijk.

Ik ben achteraf opgebeld of ik tevreden was. Alles was pico bello.

Denise 13-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

op de site snel gevonden wat ik zocht met uitgebreide informatie, zeer duidelijk.
Zaterdagavond besteld, maandagmorgen geleverd!