Deze score is berekend op basis van 2218 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geertrui 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering volgens gemaakte afspraken!

Alles verliep naar wens! De correspondentie hierover was duidelijk en de reactie vanuit coolBlue snel! Het product was goed verpakt!

Ben en Diana van der Keur 29-08-2017 Via de website gekocht

Service kan beter.

Via de site kun je niet alles als klant zelf kopen.
Bijv bij de aanschaf van een droger lukte het niet om daar een zekerheidspakket bij te bestellen. Dit lukte de medewerker van de klantenservice ook niet. Hij heeft het via een andere weg voor ons in orde gemaakt.
Coolblue heeft onze droger niet op de afgesproken dag afgeleverd bij Postnl waardoor wij voor niets thuis hebben gezeten en een nieuwe afspraak moesten maken.
Product en keuze is prima, service kan beter.

Officiele reactie van Coolblue 30-08-2017

Beste Ben en Diana,

Bedankt voor jullie bericht en voor het achterlaten van een review. We vinden het onwijs jammer om te lezen dat jullie je bestelling niet op de beloofde dag hebben ontvangen en willen jullie hiervoor onze excuses aanbieden. We proberen onze service elke dag een beetje beter te maken en hopen dan ook dat een probleem zoals dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij hopen dat jullie, ondanks de vertraagde levering, wel heel erg blij zijn met jullie nieuwe droger. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, kunnen jullie altijd contact met ons opnemen. We gaan dan zo snel mogelijk verder voor jullie aan de slag.

Groeten,

Flip 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Niet alleen de eerste levering was prima en vlot maar ook de service achteraf. Niet moeilijk doen, gewoon opgelost binnen 2 dagen. TOP

Joep 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige leveringsvoorwaarden

Zaterdag besteld, zondagmiddag al geleverd! Top👍🏻 Onze zoon zag een mooie rugzak op internet terwijl we op vakantie zijn/waren. Via m'n ouders laten bezorgen; geen probleem

Ankie 29-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Komen 's avonds terug van vakantie met nog steeds een kapotte wacmachine, via coolblue een nieuwe besteld en de volgende ochtend al bezorgd, naar zolder gebracht en aangesloten door 2 bijzonder aardige mannen. Ik ben heel erg tervreden!

Frits 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede en sneller levering

Op zaterdag een tablet besteld en deze werd op zondag al geleverd en dat maakt je niet vaak mee.
De website is ook erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

E.Halma 29-08-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Super geholpen en vlot. Bij een onderdeel waar ik niet tevreden over was is direct actie ondernomen. En vooral het tempo waarmee dat gebeurde is ongekend

Pedro 29-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterd

Als je het nu nog niet weet?

Vriendelijk deskundig personeel.
Retour is geen probleem en dat is een goede reden om daar mijn spullen te kopen.

Nico 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en glad-verlopen bestelproces en prima service!

Zaterdagmiddag besteld, telefonisch deel van de bestelling gecorrigeerd en zondagmiddag alles keurig afgeleverd volgens aangegeven tijdsplan. Snelle telefonische bereikbaarheid en deskundige hulp.

Paul 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle aflevering

Prima service, overzichtelijke site. Snelle levering zelfs op zondag was geen probleem. Beetje irriterend is, dat je gedwongen wordt om een uitgebreide beoordeling van minstens 100 tekens te geven. Gewoon zeggen dat alles goed is is niet genoeg.

Angeline 29-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Online besteld. De volgende dag geleverd. Netjes een track en trace en tijdsvak in de mail. 10 min voor aankomst werd ik netjes door de chauffeur gebeld en 20 minuten later waren ze weer weg en stond mijn nieuwe koelkast netjes op zn plek!

Leroy M 29-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk, helder en eerlijk!

Na lang zoeken en afwegen van de productspecificaties mede dankzij de duidelijke uitleg van CoolBlue deze televisie aangeschaft. Nog nooit zo mooi en helder beeld mogen zien. De tv is alles wat Coolblue heeft beschreven. Mede dankzij de goede productfoto's, heldere specificaties en de zeer goede prijs/kwaliteits verhouding voor deze tv gegaan. In vergelijking was deze tv met de functionaliteiten een koopje voor net geen 800,- euro. Let wel... iedere euro waard!!!!

Ricardo 29-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Defecte HDD uit mijn NAS is gelijk gewisseld voor een nieuwe HDD. Ik heb zelf wel de HDD gecontroleerd met een programma.

Jan 29-08-2017 Via de website gekocht

De reden om voor deze shop te kiezen, is dat ze een snelle levering hebben. Als een artikel op voorraad is wordt er zelfs op zondag afgeleverd. Besteltijden is duidelijk en overzichtelijk.

Kos 29-08-2017 Via de website gekocht

Ik zou weer naar rechts swypen

Door alle reclame op tv en internet was ik toch wel enorm benieuwd hoe Coolblue nou in mijn geval zou handelen.

Zelf werk ik ook bij een online winkel en loopt het nou niet altijd even soepel.

Bij Coolblue was het net tinderen:
Naar rechtsswypen, beetje babbelen, afspreken voor een date, beetje zoenen en uit eindelijk verliefd worden en in 1 dag eigenlijk al verkikkerd.

MirrorSpock 29-08-2017 Via de website gekocht

service Above and beyond!

zaterdag TV besteld, Zondag geleverd. dat is al Super, maar dan ook nog voor mijn pasgeboren baby én mijn verjaardag er een geschenkje bij doen, wow!

Ik zal CooolBlue niet alleen aanbevelen, voortaan zal ik niet eens mer elders gaan kijken!

mm 29-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Het gekochte item is Supersnel en perfect afgeleverd! Zelfs in het weekend.
Op zaterdagmiddag om 15u besteld en op zondagmiddag al ontvangen. Dus nog mooi op tijd voor het begin van de school.

Peter 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, zelfs pakket bezorgd op zondag

Prima, beter dan de concurrent die " niet gek is".... Nog nooit besteld via coolblue maar de service en bezorging verliep vlekkeloos. Voortaan altijd coolblue!

Sabine van der Lee 29-08-2017 Via de website gekocht

Top advies en snelle levering!

Ik zocht een nieuw objectief voor mijn camera. Via de chat op Facebook werd ik super snel en vriendelijk geholpen. Daarnaast was het pakketje de volgende dag netjes bezorgd. Top service!

JBo 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle goede service! Had eerst iets besteld voor onze vakantie alleen door PostNL niet tijdig ontvangen, CoolBlue heeft het pakket terug gehaald en meteen het geld terug gestort. Tevens hebben ze een cadeaubon gegeven voor het ongemak wat niet door hun veroorzaakt was. Na de vakantie iets anders besteld wat de andere dag keurig bezorgd is.

Sytse 29-08-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Werd goed geholpen in Groningen door vriendelijk en deskundig personeel. Ook mocht de hond mee naar binnen.

Coos 29-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat ze beweren. Ik krijg die glimlach.

De webshop toont goede informatie over de producten. Daarnaast zijn er interessante aanbiedingen. De prijzen zijn meestal incl. afleverkosten dus geen verrassingen bij bestellen. De leverservice is transparant en wordt waar gemaakt. Ik krijg er die glimlach van.

roy 29-08-2017 Via de website gekocht

snel en op zondag geleverd

goede ervaringen met coolblue en een goede prijs dus had ik er alle vertrouwen in om weer bij coolblue te bestellen

Hein 29-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service , vrijdag besteld zaterdag geleverd.

Ruime keus met diverse leuke aanbiedingen , snelle service , machine aangesloten en laten proefdraaien en oude wasmachine mee terug genomen , bezorging is gewoon top ,

Jan 29-08-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke benadering. Ze willen je echt helpen.

Het persoonlijke karakter. Als je een probleem hebt wordt er snel gereageerd en gezocht naar een oplossing.

John van 't Hoft 29-08-2017 Via de website gekocht

Bestelling keurig geleverd, doen wat ze zeggen.Top!

Goede site, wasmachine keurig de volgende dag afgeleverd, oude wasmachine kon door foutje van mij niet meegenomen worden, maar werd de volgende dag op gehaald. alle maal keurig geregeld.

GK 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en alles werkt

Duidelijk, overzichtelijk, snel. Alles werkt naar behoren. Bij behorende actie was een beetje verwarrend.

JB 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Goede product omschrijving dus dan weet je goed wat je in huis haalt. Snelle levering en op zondag. Had dat niet verwacht.

Rina de Prouw 29-08-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

Duidelijke site,erg veel keuze,overal duidelijke omschrijving van de produkten.Vergeleken met andere aanbieders,stukken goedkoper.

Olthof 29-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service qua bezorging, erg stipt en correct

In eerste instantie was onze reden om bij coolblue te bestellen dat ze ook op zaterdag bezorgen. Op vrijdagavond laat besteld en om 12u s'middags in huis! Erg prettig als je omhoog zit.
Gebruiksvriendelijke site en erg punctueel qua bezorging icm ontvangen mails en sms/telefoontje wat je vooraf ontvangt

Christinevp 29-08-2017 Via de website gekocht

Vlot en snel!

Was in een muziekwinkel op een onvriendelijke manier te woord gestaan, ben daar zonder aankoop weggegaan en op het internet naar deze digitale piano gaan zoeken, zo kwam ik bij jullie terecht. Op de vraag die ik per email stelde had ik een uurtje later reeds antwoord en ik heb toen mijn bestelling direct geplaatst. Het was dan vrijdagavond en zaterdagmiddag kwam de post mijn bestelling al leveren!

Jacqueline 29-08-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en goede prijs

Bij coolblue de nieuwste FitBit besteld want daar was hij het goedkoopste en al eerder goede ervaringen met coolblue. Het kwam de volgende dag optijd binnen voor de vakantie en ook op het tijdstip dat was vermeld. Geweldige service en duidelijke communicatie.

Jet 28-08-2017 Via de website gekocht

De beste webwinkel in Nederland

Uitstekende klantenservice, supersnelle bezorging. Bij problemen in het verleden met een andere aankoop (een BBQ) die nog onder de garantie viel, bijzonder goed geholpen en door alle medewerkers altijd prettig en deskundig te woord gestaan. Van de website word ik vrolijk: duidelijk en waar het kan met humor.

microkid 28-08-2017 Via de website gekocht

supersnel geleverd

Vrijdagochtend besteld, met levering op dezelfde dag. 18:30 stond de bezorger voor de deur. Sneller kan dus bijna niet :)

Jolanda 28-08-2017 Via de website gekocht

Ge-wel-di-ge service! Buitengewoon snel ook!

Van alles te koop, breed assortiment ! En de levering is supersnel en !!gratis!! Zeker voor herhaling vatbaar

Me 28-08-2017 Via de website gekocht

Perfect aftercare

Product broke, free to return and a new one in house within five days... perfect. What more can I say?

Piet Tielemans 28-08-2017 Via de website gekocht

na veel bellen eindelijk opgelost

Vorig jaar december had ik een tv gekocht bij Cool Bleu. In augustus kreeg ik streepjes op mijn beeldscherm. Gebeld met Cool Bleu zouden een monteur langs sturen. Toen ik mijn mail checkte bleek plotseling de tv opgehaald te worden voor reparatie. Op maandag werd hij opgehaald. Op vrijdag nog niks gehoord dus maar weer bellen bleek de tv spoorloos te zijn. Na een week diverse telefoontjes te hebben gepleegd ( waar ik steeds kwaarder werd ) werd op donderdag eindelijk afgesproken dat er een nieuwe tv bezorgd zou worden. Deze werd op vrijdag bezorgd.

Officiele reactie van Coolblue 30-08-2017

Hoi Piet,

Wat ongelofelijk naar om te lezen dat er zoveel verwarring is geweest over je televisie. Wij kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van werd. Het spijt ons dat de communicatie over je televisie zo slecht is geweest. We nemen dit mee, zodat wij onze service hierin kunnen verbeteren. Hopelijk komt een probleem zoals dit in de toekomst dan ook niet meer voor. We hopen dat je inmiddels weer met plezier gebruik kunt maken van je televisie. Laat je ons weten wanneer wij je nog verder kunnen helpen? We gaan dan natuurlijk zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Groeten,

DannyK 28-08-2017 Via de website gekocht

Handig bestellen, goede prijs-kwaliteit

De site van CoolBleu is overzichtelijke. Daarnaast hebben de meeste producten een goede prijs-kwaliteit verhouding, ook vergeleken met vergelijkbare sites. Het bestellen ging vrij eenvoudig, zonder problemen. Kortom zeker een aanrader voor toekomstige bestellingen.

marion 28-08-2017 Via de website gekocht

Miele wasmachine

Snel en goed bezorgd, reeds de volgende dag.
Snel maar zorgvuldig geplaatst, aangesloten en uitgelegd.

Raymond 28-08-2017 Via de website gekocht

Prima in orde

Prima service, snel en vakkundig. Zal zeker opnieuw bij Coolblue kijken indien er nieuwe producten aangekocht moeten worden.

Diny 28-08-2017 Via de website gekocht

Klant wordt gezien

De fase van aankoop tot levering wordt goed begeleid met veel informatie. Ook extra informatie over het product is prima.

Marjelle 28-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Snel, je wordt op de hoogte gehouden waar je pakket is (en dat klopt ook). Goed verpakt, netjes! Precies zoals ik had verwacht

Bram 28-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar!

Ik heb sinds ruim een jaar een sporthorloge, een Garmin Vivoactive HR. Mooi apparaat. Alleen bleek mijn exemplaar uiteindelijk niet zo waterdicht als beloofd. Teruggestuurd naar Coolblue en binnen een paar weken kreeg ik een nieuw toestel. Zonder moeilijk doen. Klasse, zo hoort het!

Joey 28-08-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit voor redelijke prijs en snelle klantenservice

De producten zijn altijd goed tot uitstekend per shop, je koopt niet snel ondermaatse producten. Ze staan ook goed doorzoekbaar met de hulp van filters. Ook is het handig dat er specialisten zijn die weten waar het over gaat en het goed uitleggen bij de verschillende producten; en daarbij hun keuze toelichten. De klantenservice is snel en... hip........ ";-)"

Elvira 28-08-2017 Via de website gekocht

Bedrijven kunnen hier wat van leren!

De service van Coolbleu is echt geweldig! Me Fitbit was stuk en het werd niet gerepeteerd maar werd gewoon vervangen! En dan krijg je ook nog een leuk kaartje, echt super

Ronald 28-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ben zeer tevreden over mijn bestelde product. Scherpe prijs, makkelijke en heldere bestelprocedure en snelle levering.

herbasmits 28-08-2017 Via de website gekocht

Tot nu toe geweldige service en tevreden over apparaat.

Een 9 omdat er altijd iets overblijft voor verbetering, voor zover dat nog kan.
Berichtgeving hoe laat bezorging is tot half uur voor levering, perfect kan je nog zorgen dat je op tijd thuis bent als je toch even weg moest.
Vriendelijke en service gerichte chauffeurs, motivatie en vrolijkheid straalt ervan af en ze zijn supersnel. 2 trappen omhoog geen probleem, eerst de "oude" eruit en toen de "nieuwe" er weer in en aansluiten en testprogramma starten. Super
En snelle levering donderdag bestelt, zou vrijdag geleverd worden maar dat was bij ons niet mogelijk dus zelf aangegeven of het op zaterdag kon. Helemaal Top.
Dat deze service nog bestaat vandaag aan de dag, was het al niet meer gewend.

Eric 28-08-2017 Via de website gekocht

goede prijs, gratis thuisbezorgd

Makkelijk bestellen, volgende dag bezorgd, goede prijs en uitleg ,duidelijke site, snelle levering, al diverse spullen gekocht en vriendelijk monteurs top

André van Vugt 28-08-2017 Via de website gekocht

Wederom geweldige service

Na diverse producten ( TV, Droger, Boormachine enz.) waren wij nu toe aan een nieuwe wasmachine van Coolblue. De site blijft overzichtelijk en je kunt vele revieuws lezen om tot een weloverwogen besluit te komen. Wasmachine op zondag besteld en op maandag bezorgd. Ook nu weer door 2 zeer sympathieke, en vooral kundige medewerkers. Zij plaatsten de nieuwe en waren ook nog bereid om een stap meer te doen (ook mijn droger terugplaatsen), bijzonder gewaardeerd. De wasmachine bevalt ons prima ! Ga zo door Coolblue dan blijven wij zeker een tevreden klant !!

Robin 28-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Al eerder hebben wij na flink vergelijken voor Coolblue gekozen. Nu niet eens meer vergeleken en de wasmachine 's-avonds besteld en de volgende dag super netjes bezorgd een aangesloten!
Fijn zoeken op de heldere site, scherpe prijzen en snelle (vrolijke!!) bezorging.
Voor ons maakt de vrolijke noot het helemaal af. Heel tevreden klanten dus.