Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rosan 22-08-2017 Via de website gekocht

Prettige, duidelijk webshop met humor

Ik krijg iedere keer weer een glimlach op mijn gezicht om alle grapjes die jullie in de mails en op de website vermelden.

Wouter 22-08-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop

Coolblue shopt lekker weg met een goede site, veel producten en scherpe prijzen. Service en levering zijn bij mij altijd dik in orde geweest.

Will 21-08-2017 Via de website gekocht

Fresh n rebel

Snelle perfecte levering, zeer goed ingepakt, uitstekende keuze, super mooi geld, mooie bass, super accu tot 24 uur, met ingebouwde powerbank

Henk 21-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en scherpe prijs

Coolblue is goed bevallen: koel/vriescombinatie voor een scherpe prijs en gratis thuisbezorgd door vriendelijke bezorgers binnen 16 uur!
Staat bij mij op 1 waar het gaat om webwinkels.

Shantie 21-08-2017 Via de website gekocht

Goede service! Top

Snelle levering, goede service, aardige bezorgers. Aanrader , zal vast vaker dingen gaan bestellen bij Coolblue

linnie 21-08-2017 Via de website gekocht

top service

vandaag besteld en morgen in huis. En bij coolblue echt waar. Scherpe prijs en top service bij afleveren. Je krijgt mails waarin precies staat rond welke tijd de bezorger komt , en wordt vlak voor de levering ook nog gebeld. Echt TOP

Welmoed 21-08-2017 Via de website gekocht

Advies voor tablet

Je kunt bijna nergens anders advies meer krijgen. Tablets lijken niet meer interessant om in de computerwinkels te verkopen.

Beek 21-08-2017 Via de website gekocht

Bestrouwbaar en behulpzaam

Mijn wasmachine was tijdens de levering beschadigd geraakt. Dit werd eerlijk gemeld en er werd mij geadviseerd het product niet aan te nemen.
Twee dagen later stond er een nieuwe wasmachine aangesloten en wel bij mij in huis.

Sjoerd Bouma 21-08-2017 Via de website gekocht

Snelle, maar vooral leuke service :-)

Zondagavond bestelling gedaan, volgende morgen voor 11 uur bezorgd.
Was niet nodig, maar wel lekker :-).
Bij Coolblue is de buitenkant humor en luchtigheid, maar ondertussen leveren ze een prima service.

Warnars-heijboet 21-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel efficiënt en vriendelijk gedaan

Op aanraden van mijn zoon hier bestelt je krijgt de service van de man op de hoek en de goede prijs van een webwinkel Toppie

Yvonne 21-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal naar tevredenheid!

Helemaal prima! Makkelijk besteld en op tijd geleverd.
En, ik wilde de opdracht aanpassen en ook dat was geen enkel punt. Helemaal 👌

La Nooy 21-08-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod, supersnelle levering!

Groot assortiment in verschillende prijsklassen.
Iedereen kan vinden wat hij/zij zoekt.
Levering de volgende dag wordt bij coolblue echt waargemaakt.
Al meerdere malen iets bij coolblue besteld. Altijd volgende in huis! Tenzij ik er zelf niet ben om deur open te maken uiteraard

Arjan vd Broek 21-08-2017 Via de website gekocht

Super netjes en snel geleverd

Erg snel en netjes geleverd. Ik had een rugtas besteld en deze wordt geleverd zonder doos maar keurig verpakt. Beter voor het mileu ook. Niet de goedkoopste maar wel een van de beste. Super blij weer.

BDB 21-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en één van de goedkoopste

Ruime keuze uit het assortiment, één van de goedkoopste webshops, snelle levering en genoeg keuze om te bepalen waar en wanneer je je bestelling wilt laten bezorgen.

Iris van den Dries 21-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorging!

De bezorging van mijn pakket was erg snel. Daar kwam een kwalitatief goed product uit wat ik tegen een goede prijs gekocht had! Dubbel blij.

Hakan 21-08-2017 Via de website gekocht

CoolBlue is Cool but Delivery is Bad

Dear Madam/Sir,
I already complaint/ask for help from the FB online service.
This is the second time that I suffer from the delivery. I especially order on Friday to receive my package on Saturday or Sunday but there was a problem in the post delivery and I need to pick it up on Monday. Since I am working on weekdays I can't be at home. Then I could take my package from the bpost office. And I can receive my order tomorrow although I did order on Friday.
I don't trust delivery from you any more. Still I am cool blue customer and I will order my future staff still from coolblue but I will put my address as the bpost boxes which is more reliable for me.
Just wanted to inform my issue with my order.
Regards.
Hakan

Martha 21-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekend verzorgd

Heb direct gevonden wat ik zocht. Betaling snel afgewikkeld. Levering de dag erna keurig op de geplande tijd afgegeven.

Top 21-08-2017 Via de website gekocht

Top

Binnen een dag de nieuwe wasmachine bezorgd. Keurig de oude van zolder getild en een nieuwe neergezet en aangesloten. Super!

truusje1947@gmail.com 21-08-2017 Via de website gekocht

perfecte service

zij zijn snel en eerlijk wat zij beloven doen ze , foute tel. besteld, zonder gezeur geruild. Ebook waar ik niet me overweg kan retour,

Robien 21-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!!

Super heldere site, alles duidelijk, hele snelle levering en doen wat ze beloven! Verreweg mijn favoriete winkels om dingen te bestellen.

Dick 21-08-2017 Via de website gekocht

Snel!!!, Supersnel!!

Eerlijke prijs, geweldige service en hulp bij aanschaf (telefonisch).
De volgende dag geleverd en geïnstalleerd.
Jammer dat de wasmachine en droger wat slordig zijn geïnstalleerd.

Saskia 21-08-2017 Via de website gekocht

Wat een top service!Snelle levering, duidelijke communicatie

Nadat je een keuze hebt gemaakt, op de duidelijke website, en je alles betaald heb, wat erg makkelijk gaat, krijg je al snel een mail met een bevestiging van je bestelling. daarna wordt je continue op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling gaat, en wanneer de levering is.

Ann 21-08-2017 Via de website gekocht

Helaas deze keer n slechte ervaring

Wij hebben altijd goede ervaringen met coolblue gehad maar helaas de laatste keer niet zo. We hadden een Amerikaanse koelkast besteld en kregen op de dag van de bezorging een mail dat doordat de omvang van de koelkast te groot was, de bezorgers het niet zouden tillen. Wij hebben aan de bezorgers echt gevraagd of ze even konden helpen, de trap was breed genoeg dus samen met mijn partner waren er 3 man die de koelkast omhoog konden krijgen, het was ook 1 trap. Zij weigerde echter en waren bang door hun rug te gaan, terwijl mijn partner notabene zelf herstellende is van een hernia operatie. De bezorgers hebben de koelkast daarna zo in het trappenhuis gezet tegen de trap aan dat de koelkast klem zat en ik en mijn partner met man en macht eruit hebben geprobeerd te halen. K vind het toch wel naar dat coolblue ons achtergelaten heeft met een klemme koelkast. K ben hele andere service gewend van coolblue.

Beste Ann,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Om eerlijk te zijn, schrikken wij onwijs van wat wij hierin lezen. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten en wij willen jou hiervoor dan ook absoluut onze excuses aanbieden. Graag zouden wij nog eens met je kijken naar de situatie zodat we hopelijk een oplossing kunnen vinden. Zou je ons hiervoor een e-mail kunnen toesturen op geenglimlach@coolblue.nl met je ordernummer en een korte toelichting? Wij gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Suus 21-08-2017 Via de website gekocht

Doen meer dan ze beloven!

Super klantgerichte service! Op tijd, vriendelijk, denken met je mee! Leveren wat je besteld en is er iets niet goed, dan vinden ze een snelle oplossing en krijg je ook nog een persoonlijk kaartje! Je voelt je begrepen en gehoord. Geweldig hoe jullie dit doen!

Julia Uijtdeboogaardt 21-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.Afspraken goed.Informatie goed.

Goed assortiment.Uitstekende voorwaarden.Komt betrouwbaar over.zeer goede informatie.Komen afspraken na

TK 21-08-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Als ik van plan ben mijn geld ergens uit te geven, dan wil ik dat de winkel het op prijs stelt dat ik dat doe. Bij Coolblue heb ik bij elke bestelling dat goede gevoel. Goede service. Wordt snel gereageerd op vragen en ze denken met je mee. Duidelijk website en je merkt dat er alles aan gedaan wordt om je online shopping zo aangenaam en vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Ik ben erg happy daarmee.

Sandra 21-08-2017 Via de website gekocht

Heel veel keus en snelle levering

Al meerdere keren wat via de site gekocht, van kaasschaaf tot wasmachine. Groot aanbod en veel productinfo op de site dus erg goed te vergelijken en juiste keuze te maken. Via Whatsapp snel en goed geholpen bij keuze wasdroger. Wordt supersnel geleverd per post of vrachtwagen(tje). Dan sms/telefonisch contact over exacte aankomsttijd. Ik ben heel erg tevreden.

Jose 21-08-2017 Via de website gekocht

Heel fijn geholpen!!

Als je wasmachine stuk gaat is dat altijd op een moment dat het niet uitkomt, we hadden gehoord van kennissen over de snelle levering van cool bleu. Avonds besteld en de andere morgen geleverd! super nette mannen heel vriendelijk en ze namen de oude machine mee, heel erg tevreden.

Jeroen Bos 21-08-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis klopt niet

Dit jaar al voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij Coolblue voor levering de volgende dag. De eerste keer zelfs met bijbetaling om het product op een bepaald tijdstip geleverd te krijgen. Bleek er een fout in de planning gemaakt te zijn en was er geen mogelijkheid meer om het die dag geleverd te krijgen.
Bij de tweede bestelling 's ochtends een mailtje dat de levering in de winkel niet compleet was en mijn bestelde product er dus niet bij zat.
Ondanks dat alles wel snel gecommuniceerd word, voor mij geen Coolblue meer omdat ze hun belofte van vandaag besteld, morgen geleverd niet nakomen.

Beste Jeroen,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je nu tot twee maal toe problemen hebt gehad met de levering van je bestelling. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent en dat je hier flink van baalt. Hoewel er wel eens iets mis kan lopen, is het niet de bedoeling dat je je pakket niet zoals beloofd de volgende dag in huis hebt. Wij doen hard ons best om ervoor te zorgen dat jij je pakket, zoals het hoort, de volgende dag in huis hebt. Je feedback over deze twee bestellingen nemen wij mee zodat wij er hopelijk voor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We willen je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze review achter te laten en hopen dat je ons in de toekomst wellicht weer eens een kans wilt geven.

Henk 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed en lekker snel

Goed redelijk geprijsd en snel
Zelfs alleen een SD kaartje voor fototoestel de volgende ochtend al in huis
Geen verzendkosten
Top

Frank R. 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed, voordelig en prima afgeleverd

De kwaliteit van onze nieuwe all-in-one printer is uitstekend en klopt met de beschrijving. De prijs was vergelijkenderwijs erg goedkoop. Er zat ook al gelijk inkt bij. Dat stond niet in de omschrijving en is dus extra service. Ook de inktcartridges die we apart bijbestelden waren prima. All-in-one en inkt vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen al afgeleverd. Onze dank en complimenten!

ManonB 21-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en geweldige service!

Alles is zoals beloofd: volgende wasmachine in huis en draait. Goede actuele info via mail en sms, telefoontje als ze bijna voor de deur staan. Super vriendelijke bezorgers die extra tips geven over wassen en onderhoud. Meer dan tevreden, super fijne ervaring.

Mi 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en in eigen stijl geregeld

De coolblue communicatie bracht bij mij een glimlach op het gezicht. Leuk om via coolblue te hebben geshopt. Product werd de volgende dag geleverd en zoals verwacht.

VDB 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede bezorging

Rugzak was precies wat ik ervan verwachtte en de bezorger was vriendelijk en op tijd.
De tas was iets duurder dan elders, maar de service maakt dit meer dan goed.

Cees 21-08-2017 Via de website gekocht

snel en een goede prijs

een snelle en makkelijke manier om te bestellen tegen een goede prijs. Daarnaast wordt de bestelling snel en correct geleverd

Harry 21-08-2017 Via de website gekocht

Service prima

Heb e-reader gekocht vanwege prijs/kwaliteit. Bestel en betaalproces prima. Levering volgende dag is niet waargemaakt. Post.nl?????

Alex 21-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en bezorging is uitstekend

Coolblue staat mij voor service en correcte bezorging. Tevens zijn de artikel echt zo als op de site. Ook vind ik ontzettend sterk dat 'daarom' ook een legale reden is voor retournering. Tot slot zijn prijs en kwaliteit in goede verhouding.

y.bos 21-08-2017 Via de website gekocht

toppers

ik kreeg deze tip van mn collega over de vriendelijke service en die was ook top.
dus ik ben zeer tevreden. ook alle informatie die ik daarin meekreeg en de oude machine die ze meenamen . en nieuwe wasmachine is ook goed .

H. A. 21-08-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Coolblue heeft een goede service, dat houdt in dat het product een dag na bestelling geleverd wordt en dat de klant via mail goed geinformeerd wordt over de status van de levering.
Echter mag er best iets meer korting gegeven worden gezien de lagere prijzen van de concurrenten.

Annemieke 21-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Duidelijke internetshop, snel, helder en uitstekende service. Heb al eerder besteld, een koelkast, dat was toen ook uitstekend. En het klopt, voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis. Superblij!

G.Brakel 21-08-2017 Via de website gekocht

Een geweldige wasmachine deze LG .

Ik heb de wasmachine via de website gekocht. Alleen de aflevering was niet naar behoren ze hebben het wel geinstaleert en aangesloten maar vergeten de bij geleverde ontkalker te plaatsen en de beschermhoezen onder de wasmachine weg te halen .Ook deden ze moeilijk om de oude wasmachine mee te nemen en moet ik nu zelf de magneetontkalker plaatsen?
Tot zover mijn beoordeling . Ondanks een goede machine

Hella 21-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies en prettige service

Op zoek naar een methode om het wifi-signaal te versterken, heb ik na prettig adviesgesprek met Coolblue een powerline adapter aangeschaft. De adapter was eenvoudig te installeren en werkt prima.

Marla 21-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, aardige gasten!

Coolblue, supersnel, goede service, duidelijke klantvriendelijke e-mails. Er gebeurde precies wat vantevoren gemaild was, sms je met levertijd en aardige bezorgers.

Jos 21-08-2017 Via de website gekocht

Ereader

Snel geregeld, makkelijk bestellen en inderdaad volgende dag in huis. Ook keurig tussen de afgesproken tijden.

Louis 21-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte timing

Top service.
Je bestelt en vijf minuten laten krijg je reeds de verzendbevestiging.
Alles perfect op tijd geleverd en zoals steeds goed verpakt.

Toon 20-08-2017 Via de website gekocht

Bose QuietComfort 35 hoofdtelefoon

Ben zeer tevreden over de Bose QuietComfort 35 wireless hoofdtelefoon, hij is prijzig maar zeker de moeite waard. Ook de snelheid van Coolblue wat betreft levering was verrassend goed. Wel moet ik opmerken dat een bluetooth verbinding met een PC of mobiel prima werkt maar wanneer je er van wegloopt het na +/- 3 meter de verbinding al snel verbroken wordt. De noisecanceling werkt verder perfect, en kan via de gratis android app aangestuurd worden. Het luisteren naar muziek is van een hoge kwaliteit en dus voor mij een perfecte aankoop...

Ad Claassen 20-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering én geweldige service.

Coolblue heeft zeer deskundige en klantvriendelijke medewerkers. Mijn ervaring is geweldig. Tot tweemaal toe heb ik, binnen de garantieperiode, een door mij gekochte PC voor reparatie terug gestuurd. Na de eerste reparatie bleek er nog een probleem te zijn en was míjn vertrouwen in het apparaat tot het nulpunt gedaald. Omdat voor míjn standpunt begrip werd getoond, heb ik het volledige aankoopbedrag terug ontvangen en hiervoor (met bijbetaling) een veel uitgebreider apparaat kunnen aanschaffen.
Alle lof voor zoveel klantvriendelijkheid.
Ad

Bart 20-08-2017 Via de website gekocht

Kortingen

Reclame gaf aan op alle rugzakken 25% kortingen aan en kocht ene rugzak en bleek dat niet op alle rugzakken kortingen is.

Beste Bart,

Bedankt voor je review. Wat naar om te lezen dat onze actie met betrekking tot de rugzakken zo is tegen gevallen. Het is zo dat wij, wanneer je doorklikt naar de actie, deze specificeren en aangeven op welke exemplaren precies er korting geldig is. We vinden het onwijs jammer dat er op de rugzak die jij op het oog had, geen korting zat. We hopen dat jij desalniettemin heel erg blij bent met je nieuwe rugzak en hopen dat je deze met veel plezier gebruikt.

Stephan 20-08-2017 Via de website gekocht

Top services

Super nette bezorgers die niet alleen het product af kwamen leveren maar hier ook nog eens de juiste uitleg bij gaven 👍

Walter 20-08-2017 Via de website gekocht

leuke bezorgers,

omdat de website makkelijk te vinden is op internet, snelle resultaten bij zoeken, duidelijk en met opties om je keuze compleet te maken.