Christel 18-05-2019

Coolblue is steeds erg correct in alle aspecten van het 'online' shoppen ! Regelmatig via deze site gekocht en steeds tevreden geweest !

Goedele 17-05-2019

Heel gemakkelijke site. Heel veel keuze aan een eerlijke prijs. Snelle levering, in de avond besteld en de volgende morgen al geleverd. Super !

Tazelaar 16-05-2019

Ik kan helemaal niets negatiefs bedenken. Zeer snelle levering. Oude grasmaaier retour. Lage prijs. Zeer prettige bezorgers. Zeer informatieve site. Zeer groot assortiment. En het product (PowerPlus grasmaaier) voldoet volkomen aan de verwachtingen. Coolblue anytime.

Francis 15-05-2019

Cool Blue is altijd mijn eerste keuze als ik online iets wil kopen. Ze hebben een zeer ruim aanbod aan zeer goede prijzen.
En daarboven op hebben ze ook nog eens een fantastische klantendienst!
De leveringen verloren ook altijd zeer vlot, of het nu"iets kleins" is via de post, of een grote koelkast, of diepvries die ze zelf leveren, 2 super vriendelijke mannen, niets was teveel gevraagd.
Kortom, cool Blue is gewoon top!

Tim 14-05-2019

Alle producten zijn snel en makkelijk op de website te vergelijken. Bestelling is snel geplaatst en betaald. ik heb om 23u50 besteld/betaald en de volgende morgen om 10u30 had ik mijn bestelling al aan de deur aangekregen.

Jos 14-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over het product alsook de zichtbare beschikbaarheid .
Snelle levering met vervoerder die zijn verplichtingen wat de het leveringstijdstip aangaat goed na komt.

A.h. 13-05-2019

Duidelijk informatie over producten, snel levering, meerdere betaal mogelijkheden. Aanrader

tricia 10-05-2019

de website is overzichtelijk,vlotte bestelling en betaling ,en voor de mensen die komen leveren hebben een dikke pluim.Laten u ook op tijd weten wanneer ze arriveren ,heel professioneel.Waarvoor dank .

Ann 09-05-2019

Door de goede zoekfunctie op de website had ik meteen gevonden wat ik zocht. Er wordt snel geleverd, maar je kan ook kiezen om te leveren op een dag dat het jou past zodat je niet later je pakje op postkantoor moet afhalen. De prijs van het artikel was correct. Volgende keer zal ik zeker meteen op Coolblue gaan kijken.

Gust 08-05-2019

Coolblue.be stelt zich voor:
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis.

Mijn ervaring:een product in voorraad besteld op woensdag 8 mei om 21.36 uur, en toch pas ten vroegste leverbaar op maandag 13 mei.

Best slogan aan passen !!!

Tanja 06-05-2019

Zeer ruim en gevarieerd aanbod! Gratis en supersnelle verzending is een grote troef! Dit heeft mij doen kiezen voor coolblue! En ik heb er zeker geen spijt van! Het pakje in ontvangst nemen en openen is ook superplezant met de leuke opschriften op de doos en er valt ook nog een leuke prijs te winnen als je creatief bent met de verpakking, echt cool!

Pascale 05-05-2019

Coolblue is TOP! Mijn bestelling van mijn droogkast werd goed opgevolgd en de levering was prima : een uur op voorhand een sms-je en een half uur op voorhand een telefoontje van de bezorgers, met het exacte leveringsuur. Snel en vakkundig geïnstalleerd en het oude toestel meegenomen! Super bedankt Jens en Mats van Coolblue!

stefaan 04-05-2019

prima service, ze doen wat ze beloven. zeker aan te raden. goede website, professionele firma.

René 03-05-2019

Hartslagmeter stuk en had graag een nieuwe voor de volgende training. .s Avonds online besteld en .s anderendaags reeds geleverd, zelfs op een feestdag (1 mei).
En dit zonder meerprijs of leveringskosten. Top service !

Rene 03-05-2019

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, praktische website en correcte levering en service, ook in hun "echte" winkels.
Samengevat: ze zijn goed bezig.

Jaak 28-04-2019

koop gewoon bij coolblu ze zijn op tijd en afga sproken tijd.Houd zo top.Ik zal zeker tegen iederen
vertellen hoe jullie werken zeker wetten.

JP 26-04-2019

de bestelling is steeds snel geleverd, de service is prima en het gemak van bestellen en betalen en ook de goede kwaliteit van de produkten trekken mij over de streep te kopen bij jullie

Liesbeth 24-04-2019

Over het aanbod en de website ben ik zeer tevreden. De keuze om pakjes te verzenden met post.be is voor mij beneden het kwaliteitsniveau dat coolblue beoogt. Ze beloven levering de volgende dag. Postbode neemt pakje gewoon weer mee naar het postkantoor als er niet meteen wordt opengedaan. Vervolgens kan je nog een dag later je pakje gaan ophalen in het postkantoor. (Na 11u en voor sluitingstijd)

Ludo 22-04-2019

Beste webwinkel op de markt wat betreft electrische apparaten en aanverwante electronica. Al vele toestellen gekocht en nog nooit een klacht gehad. Prima service.

luc st 21-04-2019

Waarom nog langer zoeken als men op coolblue alles kan vinden,de informatie is correct prijzen zijn zeker niet te hoog en ik raad het iedereen aan.Ook de methoden van betalingen vind ik heel goed, en verdder niets op aan te merken in ieder geval gaan ze me hier nog zien.

Arno D 21-04-2019

Enorm klantvriendelijk, snel geleverd, gratis geleverd, op zondag geleverd, vriendelijk personeel, altijd en overal bereikbaar op social media, goede reviews van producten op hun Youtube kanaal.

Mathieu 20-04-2019

Goed product en snelle levering, goede website en duidelijke uitleg. TOPPIE….

Lowieken 20-04-2019

Vandaag kwam mijn zoon zijn beeldscherm aan. De bel ging en hij luisterde aan de parlofoon wie er was. (Hij wist dat zijn scherm zou geleverd worden vandaag, dus hij zat vertrekkensklaar, want wij wonen 14 hoog. Een norse stem zei " pakket ". Hij naar de lift. Ondertussen gaat de bel weer, een geïrriteerde man vraagt ," kom je nu naar beneden" ? Ik zeg , ja sorry , mijn zoon komt van 14 hoog dus das niet op 1,2,3, hé. Geen antwoord. Een aantal min later is mijn zoon terug boven met beeldscherm maar toch een beetje beduusd omdat de man zo onvriendelijk was en dat zijn we bij jullie echt niet gewoon. We hebben al redelijk wat besteld bij jullie en steeds extreem vriendelijke bezorgers. Echt jammer dat het dit keer zo is gegaan.

Mvg Van Camp Cindy

ziggy 19-04-2019

duidelijke beschrijving op de website, je kan de producten vergelijken uit de ruime keuze, snelle levering en winkel in de buurt.

Wartodust 18-04-2019

Product beoordelingen zijn betrouwbaar en zeer handig om op te filteren. Bij levering van Coolblue zelf is het persooneel zeer vriendelijk