Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mw. Santman 02-04-2019

Een geweldige servicegerichte, klantvriendelijke, deskundige firma. Ik heb een Samsung smartphone A 7 gekocht. Ik heb xxxx verteld wat ik nodig heb en waar ik tegenaan loop bij mijn huidige smartphone - gevraagd of hij bereid was mijn gegevens over te zetten, ik weet veel van internet enz. echter technisch ben ik niet goed. Geen enkel probleem, zeer behulpzaam, sowieso staat de klantvriendelijkheid hier hoog in het vaandel. Ik had ooit een interview in WNL gezien met de directeur en zijn argumenten waarom Coolblue spraken mij heel erg aan, is allemaal waargemaakt!

Tiny 02-04-2019

Prima uitleg en advies! En kundig personeel. Zeker de moeite waard om even langs de winkel te gaan.

Peter Geelen 02-04-2019

Goed product en een snelle levering.
Vaker iets besteld en altijd netjes en op tijd afgeleverd.

Groet,

Peter

newtownetto 02-04-2019

Assortiment, website, snelheid van levering en service (hoewel pas één keer nodig gehad

JosL 02-04-2019

Prima winkel. Goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snelle levering (zelfs op zondag) Afd klantenservice reageert snel en correct op mail met vragen over hun producten.

Sofie janssens 02-04-2019

Ik heb een bestelling geplaats van een printer die volgende dag geleverd zou worden. Dit was niet het geval. Een paar dagen later kreeg ik bij de post een stofzuiger aangeboden ipv een printer. De klantendienst kon me niet helpen en enige ik kon doen is de stofzuiger aannemen bij het postkantoor en zelf terugsturen. De retourprocedure die een medewerker in gang had gezet vermelde echter dat ik een printer terugstuurde dus dit was ook al fout. Uiteindelijk (na wederom contact met de klantendienst) heb ik de stofzuiger zelf! Naar een filiaal moeten terugbrengen om zo mijn printer te kunnen verkrijgen. Ik vind dit alles behalve goede service en raad niemand aan hier te bestellen. Dit heeft me veel moeizame telefoontjes en over en weer rij-gedoe bezorgd.

Ab Stork 02-04-2019

Het defecte onderdeel van een 5 maanden oude fototoestel werd de volgende dag (zondag) bezorgd.
Super service.

Marco 02-04-2019

Alles voor een glimlach, dat is gelukt. Een erg prettige winkel waarbij de klant centraal staat.

JosS 02-04-2019

Goede website met nette prijzen. Veel voorraad. Daarnaast houden ze je op een prettige manier op de hoogte en leveren ze keurig op tijd

Christine uit eindhoven 01-04-2019

Ik heb diverse aankopen gedaan bij Coolblue:
Mobiele airco
Ipad
Kruimeldief
Printer + inktpatronen
Ik vind het prettig shoppen omdat ik alles goed kan vergelijken op hun webshop. Bij eventuele onduidelijkheden kan ik hun klantenservice voor aanvullende info bellen en ze denken met me mee.
Bij een probleem zijn ze klantvriendelijk en behulpzaam. Ze willen dat je als klant tevreden naar huis gaat en een volgende keer weer terug komt. Ik raad ze zeker aan bij familie en vrienden.

Monique 01-04-2019

Coolbleu heeft een andere aanpak en past beter bij deze tijd, Coolbleu 2.0. Groot assortiment, snelle reactie, eerlijke informatie, duidelijkheid.

Douwe 01-04-2019

Doen wat ze beloven, goede prijzen voor top merken.
Snelle levering. Uitstekende website

M. Versnel 01-04-2019

Coolblue had voor mijn aankoop de voordeligste prijs! Inclusief verzendkosten is altijd goed en fijn..

Bestelling was netjes te traceren via de koeriersdienst!

De UI/UX ervaring is uitmuntend, een zeer fijne site om doorheen te navigeren. Logische stappen met de daarbij horende design en lay-out van de pagina’s.

Aad 01-04-2019

Zowel bij het winkelbezoek, als het raadplegen van de website, voelde ik een soort persoonlijke 'betrokkenheid' vanuit de kant van Coolblue. De uiteindelijke bestelling bij de Webshop, was binnen enkele minuten afgerond; de te verrichten handelingen waren zeer eenvoudig. Het "Een kind kan de was doen", was hier zeker van toepassing.

Victor 01-04-2019

Smells levering, niet altijd de laagste prijs maar wel super service. Gewoon altijd een leuke ervaring om daar te kopen. Ophalen in een fysieke winkel maakt het extra leuk, kun je gelijk zien of dit de juiste keuze was.,

Wim 01-04-2019

Makkelijk te bestellen.Keurig s-avonds op de afgesproken tijd bezorgd.Vriendelijke website.

Sandra 01-04-2019

Bij coolblue mag je je altijd verwachten aan een super goede service. Ze staan altijd voor je klaar met de juiste uitleg en een glimlach! Ook de levering is super snel je kan savonds iets bestellen en dan heb je het de volgende dag in huis ! Dienst na verkoop is ook top ze hebben bij mij nog nooit moeilijk gedaan als ik bv niet tevreden was of me bedacht had. Daarom dat ik er al bijna alles besteld heb van een horloge tot reiskoffer en laptop! Soms zijn ze iets duurder dan andere maar qua service kan hier niemand tegenop daarom dat ik hier bestel!

Zeker een aanrader!

Rosa 01-04-2019

Goede voorraad, snelle levering, duidelijke communicatie, nette retourservice, fijne website, prijs/kwaliteit is ok.

Jeroen 01-04-2019

Ten aanzien van gebruik site, keuze mogelijkheden en service in een woord geweldig.

Ewald 01-04-2019

Gekozen voor Coomblue vanwege hun goeie service. Dit is echt heel erg teleurstellend geweest. Samsung s10 plus gekocht met ook rebuy mogelijkheid. Als Coolblue moet uit gaan betalen dan begint het gedonder en klopt er ineens niks en moet de onderste steen boven komen terwijl ze alle mailwisseling gewoon kunnen zien. Valt me zo tegen van Coolblue. Had het nooit verwacht. Is net een verzekering, als ze moeten uitbetalen dan zijn ze njet thuis. Ik zou Coolblue vanwege deze (niet) service dan ook niet aanbevelen
Officiele reactie van Coolblue 01-04-2019

Beste Ewald,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Helaas bevat jouw klacht geen ordernummer. Wij kunnen met de huidige informatie helaas niets voor je terug vinden en daarom ook geen oplossing aanbieden.

Uit jouw verhaal maken wij op dat het gaat om een cashback, klopt dat?

Heb je al gesproken met onze klantenservice?

Officiele reactie van Coolblue 01-04-2019

Beste Ewald,

Uit jouw verhaal maken wij op dat het gaat om een cashback, klopt dat?

Heb je al gesproken met onze klantenservice?

Cor53 31-03-2019

Zeer correcte bezorging. Bezorger belde ons tot 2x toe op, om te zeggen bij welke buur hij het pakketje had afgegeven. We waren net niet op tijd thuis. Dat hebben we weleens anders meegemaakt. Alle lof voor deze service. Jullie zijn ook nog eens net zo goedkoop als die andere bolle blauwe bezorger, dus de volgende keuze is al bekend!

Henk 31-03-2019

Handige zoekhulp van Coolblue om verschillende apparaten te kunnen vergelijken. Kom je er dan nog niet uit dan kun je zelfs 's avonds laat nog contact opnemen met een van de adviseurs. Die helpen je dan ook daadwerkelijk en volstaan niet met een doorverwijzen.

Rene Brouwer 31-03-2019

Direct een snelle koppeling naar de cashback actie. Klantcontact is snel en efficient. Levering ook conform afspraak.

Tini v 31-03-2019

Wat valt er te beoordelen
... ? Ik plaats een bestelling rond 22.45 uur en de volgende ochtend om 09.30 uur staat men voor de deur met de levering....
Dit is 100%!!! Alle lof....

Hans 31-03-2019

Prima service ; alleen verpakking enigszins beschadigd , maar zonder invloed op de inhoud . Correcte aflevering ; uitermate vriendelijk .

Henny 31-03-2019

Vriendelijk personeel.
Uitstekende service ruilen is geen probleem.
Product zeer snel geleverd.
Zeer tevreden over prijs kwaliteit van de soundbar.
Zeer aan te bevelen.

Johannes 30-03-2019

De vriendelijkheid en service geven de doorslag. Het idee krijgen dat je welkom bent in de winkel. De bereikbaarheid van de winkel alsmede de winkel zelf in Rotterdam is iets minder in vergelijking met Den Haag waar ik bij toeval terecht kwam . Ook daar liep ik naar buiten met een glimlach.

Wiel 30-03-2019

Het product na prijs vergelijking , merk was mij bekend als zeer degelijk en betrouwbaar heb ik de bestelling bij Coolblue geplaatst s'avonds rond 22.30 uur volgende dag rond 14 uur werd de hogedrukreiniger vanEurom afgeleverd,super.

Jos 30-03-2019

Omdat mijn printer plotseling onwel was geraakt en reanimeren helaas niet hielp had ik snel een vervanger nodig. Vorige week zaterdag zag ik bij Coolblue de printer die ik wilde hebben, ook nog eens voor de laagste prijs en tot mijn verbazing levert men ook op zondag dus kon zondag met nieuwe printer aan de slag.
Dikke pluim voor Coolblue

Marcel 30-03-2019

Snelle levering, netjes geplaatst en korte maar goede uitleg over het aangeschafte opject.
En 2 correcte heren die de levering hebben gedaan.

Chapeau

Ruud de Crom 30-03-2019

Wist niet dat er op zondag ook bestellingen werden afgeleverd + de aflevering was precies op de aangegeven tijdstip. Chapeau.

Henk 30-03-2019

Snelle levering en tot op heden dik tevreden over producten die ik gekocht heb.

Sjeng 30-03-2019

Gewoon goed, volgens afspraak op zondag, van te voren even bellen, etc de wasmachine geleverd.
Keurig op de plek gezet en tevens advies om de wasmachine even op 90 graden Celsius te laten draaien om de stoffen uit de fabriek weg te laten spoelen. Al met al erg blij met Coolblue :)

Will 30-03-2019

Vlotte en moderne webshop alhoewel ze in Rotterdam ook een fysieke winkel hebben. zowel het assortiment als snelheid en prijs zijn oke. En inderdaad krijg ik een glimlach op mijn gezicht als de doos, door een fietskoerier van Coolblue, afgeleverd wordt al was het maar door de vriendelijke mensen en de teksten op de doos.

Annelies 30-03-2019

De website is overzichtelijk, bestelling geplaatst, daarna een mail ontvangen dat alles akkoord is. 15 minuten later weer een mail, de betaling is niet goed gegaan, met een link om via iDeal te betalen. Gebeld met coolblue, ik zou toch maar betalen via ideal om de dag erna het srtikel te ontvangen. 2 uur later is zowel via ideal en via creditcard betaald. Dus 2 keer het aankoopbedrag. Weer gebeld met coolblue. Och dit was een technische storing. Ik dacht WAT???
Ik ben 2 keer mijn geld kwijt en gelukkig een dag later weer 1 bedrag retour.

Jos Melchers 29-03-2019

veel keuze in alle prijsklasse, overzichtelijk ,snel geleverd aardige bezorgers die precies weten wat ze doen .

John 29-03-2019

Ik bestel regelmatig kleinere spulletjes bij Coolblue. Het wordt altijd de volgende dag bezorgd door PostNL. Niks op aan te merken. Tijd terug een wasmachine besteld. Deze werd netjes door Coolblue zelf bezorgd. Helemaal volgens de reclame. Top!!!

Michel Mestdagh 29-03-2019

Zonder poespas een product leveren zoals aangevraagd binnen een hele korte termijn.

Ton Visser 29-03-2019

Topservice! Zowel telefonische help/servicedesk als de bezorgers. Echt de beste van NL. Precies zoals de reclame op TV weergeeft. Kun je niet van alle bedrijven zeggen die reclame maken over hun service op TV.

Visser 29-03-2019

Ontzettend snelle levering en hele klantvriendelijke bezorgers! Wij kochten een gamestoel en deze werd helemaal naar zolder getild. Dat was vanzelfsprekend voor de bezorger. Wat een topservice.

Myra 29-03-2019

Ik bestaal al jaren alles van Bol.com. Nu vanwege een aanbieding bij Cool Blue. Ik werd door de fiets bezorger gebeld of ik echt niet thuis was. Helaas niet maar mijn dochter was er wel bijna. Hij heeft gewoon gewacht! Dat maakte het zo persoonlijk en heb ik heel erg gewaardeerd. Heel fijn.

J.J.M. 28-03-2019

Ik was van plan hier een koelkast en een vriezer te bestellen. Had de oude apparaten al weggehaald. Wat blijkt, aan het begin van de avond was bezorging de volgende dag al niet meer mogelijk. We zijn nu een dag later en vandaag hetzelfde liedje. Ik schrok ook van de prijzen voor extra diensten. Bezorgtijdstip kiezen voor witgoed kan wel oplopen tot € 44. En wat te denken van een deurtje van een vrieskast omzetten voor € 50. Dit is in 5 à 10 minuutjes gepiept (heb het net zelf gedaan bij een elders aangeschaft exemplaar). Er wordt mooi reclame gemaakt met extra service, maar er wordt niet bij vermeld wat dit allemaal kost. Je ziet een mooie banner op de website met een mobieltje op de voorgrond met bezorgtijdstippen en alleen Eurotekens zonder bedrag erachter. Je apparaat kan dus bijna € 100 duurder worden door een afwijkend bezorgtijdstip en een deurtje omzetten.

Eerder contact met de klantenservice een tijdje geleden kreeg ik onjuiste informatie. Deze informatie ontbrak bij de gehele productgroep. Als je het niet weet zeg dat dan, ga niet zomaar iets roepen. Ik vertrouwde het al niet en heb het zelf uitgezocht en teruggekoppeld. Het duurde ruim een dag toen er excuses kwamen. Positief puntje is dat later de informatie voor de betreffende productgroep is toegevoegd. Dat doen ze dan weer goed.

Ik heb het vermoeden dat het bedrijf een beetje de controle begint te verliezen. Ik lees te veel van soortgelijke ervaringen met de bezorging. De bezorging is blijkbaar een punt waar Coolblue 'bezorgd' om moet zijn. Er is veel aandacht voor bla bla en grappige details als productenpolonaise in je winkelmandje. Echter marcheert de productenpolonaise in de geval in de armen van de concurrent om de doodeenvoudige reden dat de beloftes niet worden waargemaakt. De apparaten staan hier inmiddels geleverd door een concullega die zijn beloftes wel waarmaakt.
Officiele reactie van Coolblue 29-03-2019

Beste,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend dat het anders verloopt dan verwacht. Wij maken geen geheim van onze extra diensten en de kosten daarvan. Het gehele bestelproces door worden deze genoemd. Sterker nog, er is een hele aparte pagina met alle informatie over de kosten. Dit heb je vast over het hoofd gezien. Wist je dat andere webwinkels ook kosten rekenen voor "afwijkende" diensten?

Wij vinden het ontzettend vervelend dat je onze klantreis niet als positief hebt ervaren.

J.J.M. 29-03-2019

Ik heb niet beweerd dat jullie een geheim maken van de kosten voor extra diensten. En deze heb ik ook niet over het hoofd gezien. Hoe komen jullie daarbij? Hoe weet ik anders de prijzen te noemen? Ik schrok er zelfs van. De kosten zijn in het voorbeeld dat ik noem ook een stuk hoger dan bij de concurrentie en staan totaal niet in verhouding. En ik was genoodzaakt een tijdvak te kiezen voor € 44 omdat jullie niet op de beloofde dag konden leveren. Bied zoiets dan uit coulance aan als de dag ervoor volzit. Dan ben je pas klantgericht bezig.

Ik had het spul vanavond nog in mijn winkelmandje staan en om 18:25 was morgen bezorgen al niet meer mogelijk. Dat is drie dagen op rij (ik had gister ook gekeken) dat jullie niet kunnen leveren de volgende dag. De witgoed bezorging is dus structureel onderbezet. Een slechte zaak en op dit punt reageren jullie niet eens. Wordt dit nu opgelost?

De hele reactie komt op mij over alsof de aangekaarte problemen niet serieus genomen worden. Het komt erop neer dat ik het niet snap en niet goed lees. En dan de zin 'Wist je dat andere webwinkels ook kosten rekenen voor "afwijkende" diensten?' Daar reageer ik wijselijk maar niet op. Je bent nu definitief een klant kwijt.....

Marga 28-03-2019

Maandagavond een vaatwasser besteld en betaald. Ruim voor 22 uur, kon echter niet meer bezorgd worden de volgende dag dus dat werd woensdag. Komen ze, hebben ze een wasdroger op onze naam bij zich i.p.v. een vaatwasser. (Iemand anders die dus een droger besteld heeft, heeft dus waarschijnlijk een vaatwasser geleverd gekregen). Sorry, we zetten u voor donderdag in de route. Donderdagochtend geen maitje met de verwachte leveringstijd....maar eens gebeld; klopt hoor hij wordt vandaag bezorgd, echter wordt precies dezelfde tijd opgegeven als van die dag ervoor. Daarop diegene aan de telefoon attent gemaakt en nogmaals vermeld dat er geen mailtje was. Het werd uitgezocht, even later; oh het klopt er staat niks gepland in de route van vandaag...... en voor morgen zit de route al vol. We komen de vaatwasser zaterdag brengen........ Ja Ja bestellen bij Coolblue, vandaag besteld? morgen geleverd! En elke bezorging weer een feestje. Nou nee dus!! Was eens maar nooit meer!
Officiele reactie van Coolblue 29-03-2019

Beste Marga,

Dank je wel voor je feedback. Wat ontzettend vervelend dat we gewoon met het verkeerde product voor je deur staan. Dit hoort natuurlijk niet. wij vinden het dus ook heel vervelend dat we dit niet direct voor je hebben opgelost. Gemiste kans voor ons.

Wij verwachten een correcte levering op zaterdag. Ons excuus voor de vertraging.

MT - Oud-Beijerland 28-03-2019

Top produkt. Mooi qualiteit/prijs ratio en super snel gekregen. Zeker tevrede.

Kim 28-03-2019

Klantvriendelijk, ruime keuze, snelle levering. Ik ben heel tevreden! Ik ben goed geholpen via whats app, netjes te woord gestaan aan de telefoon en de bezorgers/ monteurs hebben prima werk geleverd...net even dat stapje extra!

Anoniem 28-03-2019

Kan gewoon niet beter, van het plaatsen van de bestelling op een makkelijk navigeerbare website en het kiezen van een dag waarop de bezorging moet plaatsvinden tot de hulpvaardige heren die mijn wasmachine intalleerden, alles liep op rolletjes! Dit zorgt voor een goed vertrouwen in CoolBlue als bedrijf en ik bestel daarom in de toekomst graag weer bij hen.

Bernd 28-03-2019

Snellelevering,prima sevice,en goed koop.
Wat wil een mens nog meer.
Ja nog een keer iets bestellen.

Rien 28-03-2019

Heldere productomschrijvingen en gemakkelijk te bestellen. Het artikel is supersnel afgeleverd.

Piet 28-03-2019

Duidelijke en heldere website, veilige betaling via iDEAL en zeer snelle levering!

Marjan 28-03-2019

Duidelijke website en levering zoals afgesproken. Bij een levering door Coolblue zelf wordt je netjes begroet door de medewerker die komt leveren; zeer attent!