Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M v Trigt 29-04-2019

Zeer slechte ervaring met Coolblue, helaas. Al 2 weken bezig een werkende koelvries combinatie in huis te krijgen, maar het lukt ons niet. Aardige mensen bij de klantenservice, maar ze spreken elkaar allemaal tegen.... net als de informatie in de diverse systemen.
In totaal 2 uur aan de lijn gezeten, 9 belletjes verder.

Ze adverteren met 'vandaag besteld morgen in huis' maar het is niet meer dan gebakken lucht. We zitten al twee weken zonder normale koelkast, maar het is nog steeds niet opgelost. Einde raad, maar we wachten en wachten. Meer kan je niet doen.

Gevalletje 'het gaat te goed' en dan kan Coolblue het werk niet meer aan. Zonde.
Advies aan een ieder; koop lekker elders uw witgoed. Coolblue is echt door de mand gevallen.
Officiele reactie van Coolblue 30-04-2019

Beste meneer/mevrouw v Trigt,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wij schrikken hiervan. Dit hoort natuurlijk niet. Wij willen hier graag voor je induiken. Daarvoor hebben wij wel wat gegevens nodig. Graag ontvangen wij jouw ordernummer plus een korte samenvatting van de klacht op geenglimlach@coolblue.nl

Dank je wel.

Patricia van Dorp 29-04-2019

Gaat altijd helemaal goed, echt volgende dag in huis. Perfect! Altijd goed verpakt, alles heel in huis.

Willem 29-04-2019

Coolblue is snel, efficiënt, op tijd en netjes en geen verborgen kleine lettertjes.
Ofwel doet wat het beloofd.

Angélique 29-04-2019

Netjes afgeleverd, uitgepakt en verpakking mee terug genomen. Goede service: het meenemen van het oude apparaat en de nieuwe aansluiten.

Fjordaan 29-04-2019

Goede prijs. Gratis aansluiten en meenemen oude wasmachine. Correct personeel.

sefus 29-04-2019

goed aanbod producten.......prijs duur naar goedkoop..keuzen te over.
heb goede ervaring met deze zaak.....levering zeer snel.

ka van laar 29-04-2019

de webwinkel was goed toegankelijk, gaf duidelijke en gedetailleerde informatie zodat ik stap voor stap ben gekomen bij het product welke op mijn behoeften aansluit.
het mail verkeer, telefonisch contact en schema van levering was exact zoals aangegeven en de uiteindelijk levering binnen het aangegeven tijdsbestek.
De jonge mensen die beide keren mijn apparaat hebben gebracht waren opgewekt, behulpzaam en vakbekwaam.
Dus de apparaten zij keurig geleverd daar waar gewenst.
Dus: Blue en Cool!

Jurgen Renting 29-04-2019

Snelle en betrouwbare levering. De installateurs zijn snel en ter zake kundig. Over het produkt ben ik tevreden, al gebruik ik deze nog niet zo lang.

Dirk Berentsen 29-04-2019

Tja... Mijn smartphone valt. Direct een nieuwe besteld op vrijdag 26/4 met het verzoek om die avond nog te leveren. Kost 4,95 €. Vier mailtjes en 5 SMS van leverancier Dynalogic dat hij om 21.00, dan om 21.30 en dan om 22.00 zal bezorgen. Niets meer van gehoord. Volgende dag een mail dat ik mag kiezen wanneer er bezorgd wordt; eerste mogelijkheid is vandaag, maandag 29-4. SMS van Dynalogic is tussen 0800 en 1200 en krijg nu net een SMS dat er om 12.35 wordt bezorgd. Samengevat: snelle levering voor 4,95 is prut en nu nog steeds geen nieuwe smartphone... Met vriendelijke groet, Dirk Berentsen
Officiele reactie van Coolblue 30-04-2019

Beste Dirk,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je smartphone valt. Je wilt snel een nieuwe en kiest voor onze VandaagNog. Helaas gaat het mis en wacht jij langer dan verwacht op jouw bestelling.

Dit hoort natuurlijk niet. Wil je contact met onze klantenservice opnemen? Je betaald natuurlijk niet voor een dienst die niet is uitgevoerd en misschien kunnen we je nog een extraatje aanbieden voor de vertraging.

Daantje 29-04-2019

Een goede site waar je op een eenvoudige manier artikelen kan bestellen.
Super vriendelijke bezorgers, netjes en behulpzaam.

Petra 28-04-2019

Wasmachine kapot vlak voordat we op vakantie gingen. Paniek!
Op zondag bezorgen ze ook zonder extra kosten!
Oude zware Miele wasmachine van zolder gehaald en nieuwe wasmachine op zolder gezet en aangesloten. Zonder beschadigingen door yet sjouwen, ging razendsnel. Sterke jongens!
Jongens hebben de droger er ook nog voor mij op de wasmachine pgezet.
Super service en kan het iedereen aanbevelen.

J. 28-04-2019

Snelle en correcte service. Duidelijke en overzichtelijke website. Ik bestel graag bij coolblue.

leniekl 28-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke website...goede en snelle afhandeling en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel chapeau!

hans 28-04-2019

hele snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel en zonder te vragen nog een korting van 50 euro op net gekochte nieuwe wasmachine, een dikke 10

Joop 28-04-2019

snelle en accurate afhandelding van een bestelling , maar de handleiding van dit product ontbreekt en die moet je dan maar ergens op internet opzoeken. Maar per saldo een prima addon hardware product naast de flightsimulator.

Jaak 28-04-2019

koop gewoon bij coolblu ze zijn op tijd en afga sproken tijd.Houd zo top.Ik zal zeker tegen iederen
vertellen hoe jullie werken zeker wetten.

Hanneke 28-04-2019

Heel prettig dat je de levertijd kan aangeven. Persoonlijk heb ik dat niet gedaan en dan krijg je een tijdslot van 1 uur aangewezen, helemaal goed. Van tevoren krijg je bericht wanneer ze onderweg zijn. Bij aankomst stellen de bezorgers zich voor, ze waren echt vriendelijk en behulpzaam. Alles goed uitgelegd en pas na checken van het produkt zijn ze weer vertrokken. Super aardig, ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Ingrid 28-04-2019

Snelle levering, goede kwaliteit producten.
Nog nooit een product hoeven terug te sturen

Karen 27-04-2019

De reclame ‘morgen bezorgd’ is misleidend op de website. Bij bestelling met installatie (vaatwasser) kun je wel een dagdeel van bezorging aangeven maar dan blijkt dat morgen niet bezorgd wordt maar de installateur belt, die nog 3 dagen rekent voor de planning van installatie...die informatie staat nergens bij bestellen. Je hebt al betaald als je daar achter komt.

Wanda 27-04-2019

Uitgebreide keuze met duidelijke omschrijving en snelle levering. De website is duidelijk.

Nitz 27-04-2019

Coolblue is snel, voordelig en betrouwbaar. Ze doen wat ze beloven, de spullen worden altijd goed verpakt en op de beloofde dag bezorgd. Altijd een fijne ervaring. Vragen worden overigens snel en goed beantwoord. Men denkt aan de telefoon ook met je mee en heus niet alleen maar met eurotekens in de ogen, dat merk je echt wel.

Sylvia 27-04-2019

Duidelijke website met een goed aanbod. Goede service en betrouwbare en snelle levering.

Paul Kipp 27-04-2019

Webside is overzigtelijk,service is goed georgenieseerd,contact is primaen levering veroopt volgens voorwarde,retoer en ontvangen verlopen uitstekend,ben zeer tevreden.

JP 26-04-2019

de bestelling is steeds snel geleverd, de service is prima en het gemak van bestellen en betalen en ook de goede kwaliteit van de produkten trekken mij over de streep te kopen bij jullie

eck 26-04-2019

snelle en correcte afhandeling vriendelijke bezorgers .
uiterst tevreden, zou een volgende keer wederom gebruik maken van de service van coolblue.

Hans 26-04-2019

Alles was goed geregeld super service doen wat ze beloven waren ook in het tijdsvak dat ze aan gegeven hadden en vriendelijke mensen

Wout 26-04-2019

Goede overzichtelijke site.
Gemakkelijk producten te vinden of erheen te navigeren
Goede productomschrijving met foto's
snelle bezorging op maat
Uitstekende service met het eventueel retour sturen, technische vragen beantwoorden en zeer snelle response op mail of andersoortig contact.

Sanne 26-04-2019

Uitgebreide informatie op de website. Als er toch iets onduidelijk is dan zijn de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering. Komt op mij betrouwbaar over.

Gino 26-04-2019

Ik heb een TV gekocht die retour was gekomen bij CoolBlue.
Op zich was de TV goed en een kleine korting.
Omdat de vorige "eigenaar" alles had ingesteld en ingelogd kon ik bij zijn mail en netflix.
Dit lijkt mij ongewenst, vooral de mail. Waarom wordt de Tv niet nagekeken en naar fabrieksinstellingen gezet?

Ricardo 26-04-2019

Coolblue keuze. Goed spul. Waar ik naar zocht kwam als eerste Coolblue naar voren. 1ste keuze gebleven ondanks andere aanbieders.
Goede ervaring mee dus daar besteld.

Jason 26-04-2019

Ik ben super goed geholpen door de medewerkers! Ze zijn er vriendelijk en hebben veel kennis!

Pjoter 25-04-2019

Snelle service en voldoende keuze en advies. Tevens is de bezorging heel fijn omdat ze echt even meehelpen en zaken kort uitleggen over het gebruik

H. Herweijer 25-04-2019

Coolblue heeft een breed assortiment aan kwalitatief uitstekende producten, is scherp in de prijs, heeft een zeer toegankelijke website, hanteert een eenvoudig bestel- en betaalproces en levert super snel. Coolblue is bovendien betrouwbaar. Coolblue belooft veel, en komt die beloften ook na. Altijd!

Rob 25-04-2019

Prima snelle service met vriendelijke werknemers.
We kopen regelmatig online wat prima werkt.
Waar nodig bezoeken we de winkel in Eindhoven waar we altijd prima geholpen worden.

Shona 25-04-2019

Cool blue heeft veel producten om uit te kiezen en een super goede service.
Prijzen zijn ook altijd goed, je vindt het nergens goedkoper.

O. 25-04-2019

Het is een super goede online winkel met een goede service. Ook de levertijd is goed snel en Coolblue is makkelijk en goed te bereiken voor eventuele vragen en/opmerkingen. De site is duidelijk en overzichtelijk. Goede, eerlijke prijzen bij de producten. Zeker aan te raden!

Teake 25-04-2019

Prima service, snelle levering en op de aangegeven tijd. Goede informatie op de website.

Elise 25-04-2019

Leveren snel en zijn betrouwbaar en makkelijk te bereiken. Jammer dat voetjes er vaak afgaan.

Herman 25-04-2019

Prima winkel. Met name ook in geval van reparaties, fijn dat ze goed communiceren en altijd vor een goede oplossing zorgen.

Pamela 25-04-2019

Fijne webshop, snelle levering, prettige “tone of voice” in communicatie. Wanneer er iets mis is regelen ze dat supersnel en correct.

M.E. Gesser 25-04-2019

De fantastische service, snelle levering en klantvriendelijkheid van de medewerkers vormen dit hoge cijfer. CoolBlue zou ik zeker aanbevelen!

Liesbeth 24-04-2019

Over het aanbod en de website ben ik zeer tevreden. De keuze om pakjes te verzenden met post.be is voor mij beneden het kwaliteitsniveau dat coolblue beoogt. Ze beloven levering de volgende dag. Postbode neemt pakje gewoon weer mee naar het postkantoor als er niet meteen wordt opengedaan. Vervolgens kan je nog een dag later je pakje gaan ophalen in het postkantoor. (Na 11u en voor sluitingstijd)

Aat van Gurp 24-04-2019

Alles was pico Bello in orde , snelle levering , eerder nog dan gepland , ik scoor op alle onderdelen een 9

Angelique 24-04-2019

Coolblue doet wat het beloofd, een betrouwbare webshop waar ik altijd “naar toe” ga. Aardige bezorgers ook dus helemaal top👍

Herman 24-04-2019

Amerikaanse koelkast laten leveren. Alles precies volgens afspraak en de bezorgers gingen uiterst zorgvuldig om met de koelkast bij plaatsing. Oude gelijk meegenomen. Kortom zeer tevreden

Jan 24-04-2019

In januari 2018 een Nokia telefoon gekocht bij Coolblue.
2maanden geleden begon het probleem, gesprekken kwamen niet duidelijk over.
Contact met Coolblue en telefoon terug gestuurd. Na 10 dagen ontvangen en nog zelfde probleem. Weer terug en 14 dagen later met vermelding “product is onderzocht maar probleem niet gevonden, product werkt naar behoren.
Weer terug gestuurd, en 2 dagen later de glimlach van Coolblue de oplossing.
Een nieuw product uitzoeken. Met bijbetaling besloot ik een Sony Experia te nemen.
Bij Coolblue zit je goed betreft garantie. Wat niet goed gemaakt is of niet gevonden kan worden door specialisten, dan wisselen van product naar keuze. Ik ben blij met ze.
Klantenservice Coolblue bedankt hiervoor.

Mieke Lahaye 24-04-2019

Altijd attent! Zeer klantvriendelijk! Snelle bezorging en goede nazorg. Ruim aanbod aan artikelen en goed uitleg.

Martin 24-04-2019

Goede service. Levering op tijd en vooraf netjes gemeld.
Bezorgers vriendelijk en zetten alles netjes op de plek.

W.koudijs 24-04-2019

Gekocht loopband, betaald met authoristatie code visa, desondanks afgewezen via coolblue. Geen feed back want ze doen een intern credit onderzoek en dat blijft geheim. Vaaaaaag. Heb nu een prachtige en betere via een ander bedrijf . Daaaaaag Coolblue!!!!!!!
Officiele reactie van Coolblue 26-04-2019

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat onze interne controle jouw bestelling heeft afgekeurd. Wij doen dit juist uit veiligheid. Beter een controle te veel dan een klant met een klacht over misbruik van zijn Visa.

Op moment dat een creditcard betaling wordt afgewezen is dit natuurlijk vervelend, maar de order kan gewoon doorgaan als je kiest voor iDeal.

Veel sportieve uren met je nieuwe loopband.

El 23-04-2019

Keurige levering en installatie. Wel op een ander tijdstip dan was besteld. Verpakkingsmateriaal werd netjes weer meegenomen.