Lara 09-03-2023

Vlotte levering van product dat ik nodig had! Gemakkelijk bestelproces en zéér handig om alle reviews te kunnen lezen om de beste keuze te kunnen maken.

Larissa 09-03-2023

Zeer duidelijke webshop, met mogelijkheid tot vergelijking van verschillende producten. Zeer snelle levering. Top ervaring!

Debby 09-03-2023

Heel handige webshop. Heel interessant om gebruik te maken van de mogelijkheid om verschillende producten te vergelijken. Heel vlotte communicatie en snelle levering. TOP

Lars Guldentops 09-03-2023

Het shoppen was goedkoop, snel en gemakkelijk. Het pakketje kwam wel met een natte bodem aan maar de inhoud was niet beschadigd!

Bert 09-03-2023

Nieuwe TV besteld op zaterdag, zondag in de winkel kunnen afhalen maar onmiddellijk een kras op het scherm gemerkt. Zondag nog via de website doorgegeven en maandag stonden ze al aan mijn deur met een nieuw toestel. Top service!

Bob De Baecke 09-03-2023

Ik kocht een microgolfoven via Coolblue.be. Het toestel werd geleverd door PostNL. Ik had mijn oud toestel klaargezet om het mee te geven, maar dat werd geweigerd. In België is het wettelijk verplicht dat de leverancier van keukentoestellen het oude toestel meeneemt als de klant daarom verzoekt. Er is trouwens een klein bedrag "Recupel" inbegrepen in de prijs van keukentoestellen. Wie in België wil verkopen, moet zich houden aan de Belgische wet.

wendy 08-03-2023

overzichtelijke site, snelle afhandeling, vlotte levering, goede communicatie via de mail

Delphine 08-03-2023

Correcte prijs
Snelle levering
Vriendelijk personeel
Goede dienst na verkoop

David 08-03-2023

De shop omschreef het product heel duidelijk. Inclusief heldere uitleg over alle functies en mogelijkheden.
Bovendien gaf hij ook de beste prijs.

Bernd 07-03-2023

Je wordt online al verder geholpen door de vergelijkingen die de webshop maakt en ook de verzending was dik in orde

Rob Vanslambrouck 07-03-2023

Doen alles goed, snelle shipping, goeie prijzen, bieden je een duurzamere optie aan etc

wald dyckhoff 07-03-2023

1. Gedoe met de levering (er wordt niet aangebeld, ipv een briefje in de bus en ga het dan zelf maar ophalen)
2. Product niet conform/volledig: niet alle accessoires zaten in de verpakking.

BG 07-03-2023

Grote beschikbaarheid, competitieve prijs en snelle levering.
Na onze verhuis werkte geen enkele pan meer op ons inductievuur (we kwamen van gas). Niet op voorhand bij nagedacht dus onaangename verrassing uiteraard. Heel fijn dat de volgende dag al twee nieuwe keramische pannen geleverd werden zodat we onze nieuwe keuken in gebruik konden nemen!

Christina 07-03-2023

Coolblue levert steeds zoals beloofd op tijd en correct. Geen beschadigde verpakkingen.
Ook de leidraad om producten te selecteren is zeer handig.
Als ik iets nodig heb, ga ik steeds eerst bij Coolblue kijken.
Ze hebben mij nog nooit teleurgesteld!
Bedankt Coolblue

Evi 07-03-2023

Duidelijke communicatie over levering, perfect op tijd geleverd, eenvoudige bestelling online

MB 06-03-2023

Snelle, duidelijke en vriendelijke service! Wasmachine werd de dag na bestelling geleverd en foutloos geïnstalleerd, de uitleg die erbij gegeven werd was glashelder.

Marc Brouwers 06-03-2023

De webshop is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De opvolging gebeurt efficiënt en snel. De levering correct en volgens afspraak. Het product voldeed aan de verwachtingen.

krlp70 06-03-2023

gemakelijk en snel geleverd. ook zeer goede service als er iets scheelt of je niet blij bent met de aankoop

Smagghe Rita 06-03-2023

Jullie site is heel gebruiksvriendelijk, vlugge bediening en de zending was ook in orde.Kortom top 👍👍

Ron 06-03-2023

Correcte levering , volgens planning.
Veel product details beschikbaar.
Leuke deals met bijpassende accessoires.
Aanrader

Bart Adriaensen 06-03-2023

Medewerkers van de winkel en klantendienst waren heel vriendelijk en behulpzaam. Top!
Één advies voor coolblue, stop de samenwerking met Bpost. Bpost kan niet voldoen aan u belofte om de volgende dag te leveren. U schrijft voor 23.59 besteld de volgende dag in huis.. ik ben er zeker van dat coolblue er alles aan doet om deze belofte na te komen enkel de post is niet snel genoeg.

Nick 06-03-2023

De prijs was zo goedkoop als het maar kon vergeleken met de competitie. Verder ging de betaling en levering uiterst vlot. Geen klachten!

GeertdV97 05-03-2023

Coolblue is een webwinkel die goed informeert, duidelijk is qua informatie op de website, en ook goed communiceert naar de klant toe. En buiten mijn eigen ervaring hoor ik ook van mensen in mijn omgeving verder goede verhalen over coolblue en dan met name over vrij snelle en correcte afhandeling van fouten met levering of klachten, en andere klantenservice-gerelateerde dingen.

Vinz 05-03-2023

Super service en competitieve prijzen. Ook een makkelijk bruikbare en duidelijke webshop.

Rik 05-03-2023

Een mooie en goed geordende winkel, een goede ontvangst en mensen die goed op de hoogte zijn van de artikelen die ze verkopen.