Deze score is berekend op basis van 2505 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

CHVA 29-08-2016 Via de website gekocht

Etui Mi-pac gekocht bij Coolblue

De etui was dezelfde prijs als in andere winkels. Bezorgkosten gratis! Op zaterdag besteltd en op zondag bezorgd. Helemaal super want op die dag is er altijd iemand van ons thuis om aan te pakken.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Volgende dag in huis

Minpunten

• Zelfde prijs elders

DJvdMolen 29-08-2016 Via de website gekocht

leveren bosch stofzuiger

stofzuigers en voor welk type ondergrond zij goed zijn, zijn goed beschreven. Hierdoor was snel een goede keuze te maken. Levering conform afspraak: vandaag besteld, morgen in huis. Minpuntje: leverancier was een uur eerder dan het tijdsframe dat was afgesproken. Gelukkig was er iemand toevallig thuis! Hierdoor geen 10.

Pluspunten

• goede vergelijk te maken
  • helder proces

Erna en Ron 29-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

via de overzichtelijke website een wasmachine uitgezocht bij Coolblue. Door de reviews konden we de machine die bij ons huishouden past uitzoeken. het geheel proces verliep naar wens!

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • ruime keuze
  • voordelig geprijsd
  • vriendelijke medewerkers

Lydia 28-08-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach, is hun credo. Mijn ervaring is dat men er inderdaad alle moeite voor doet.
Ik vind het een prettig bedrijf, qua klantenservice, hulp en info in de winkel en snelle en correcte levering via de online store.

Michael 28-08-2016 Via de website gekocht

goede snelle dienstverlening van Coolblue naar de klant

goede snelle klantvriendelijke dienstverlening,groot assortiment aan producten,snelle bezorging,duidelijke omschrijving van de website,daarom heb ik gekozen voor Coolblue,zij maken het verschil in dienstverlening om hun klantvriendelijkheid en snelle service.

Ries 28-08-2016 Via de website gekocht

Alleen maar tevreden

Enorm aanbod, redelijke prijzen, leuke tweedekansjes. De info op de site is duidelijk. De service is buitengewoon netjes, goede aftersales.

Wat mij wel een beetje stoort zijn de plus en minpunten bij een product. Ik snap de opmerking bijvoorbeeld niet dat een A+ koelkast minder zuinig is dan een A+++, de inhoud wel maar het is het vermelden niet waard.

Pluspunten

• Service
  • Prijs/productverhouding
  • Aftersales
  • Snelle bezorging

Minpunten

• Sommige plus/minpunten

Magali 28-08-2016 Via de website gekocht

Super prijs , service en levering!

Snel mijn artikel gevonden met een super prijs, klantenservice Is ook snel bij vragen, ik kreeg antwoord binnen de 30min en de dag nadien kon ok al geleverd worden!

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle reactie op mail
  • Ruime assortiment
  • Super snelle levering
  • Blij van de site gevonden

Ferenc 28-08-2016 Via de website gekocht

Losse flitser aangeschaft

Aanbod, kiezen, betalen, levering; allemaal prima. Daarbovenop vonden we nog een cadeautje bij onze flitser, die al een goede prijs had (200 euro.)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede productinformatie
  • Fijne website

Sottje 28-08-2016 Via de website gekocht

Wachten op mijn koffiezetapparaat

Zoals altijd is het bestelproces prima in orde. Helaas was het niet mogelijk om een geschatte levertijd te melden waardoor mijn nieuwe koffie machine op elke moment van de dag bezorgt kon worden. Dit is niet meer van deze (Coolblue) tijd. Verder helemaal blij met mijn nieuwe apparaat.

Pluspunten

• Fijn bestelprocess
  • Fijne service
  • Vertrouwd

Minpunten

• Geen leveringstijdstip

Beste Sottje,

Bedankt voor uw bestelling bij Coolblue. Dat is inderdaad niet meer van deze tijd. Voor het verwachtte aflevermoment zijn wij afhankelijk van onze bezorgpartners. Vandaag was er helaas sprake een technisch probleem op de track & trace pagina van PostNL waardoor het tijdsvak niet of niet juist getoond werd. Gelukkig gaat dit om een sporadisch incident, maar dat maakt het er natuurlijk niet minder vervelend op. In ieder geval excuses voor het ongemak. Hopelijk stelt u ons in de gelegenheid een volgende keer te laten zien dat het wel goed kan gaan.

Johannes van Coolblue

hilde 28-08-2016 Via de website gekocht

best tevreden! Heel snelle levering!

ik kocht online dus niet in de winkel,lekker vergelijken en kiezen en uiteindelijk gekozen voor coolblue Ruime keuze en snelle bezorging

Rien 28-08-2016 Via de website gekocht

Aanbod en service

Het aanbod is ruim voldoende en de service is ook goed. Alles is op tijd en volgens afspraak geleverd. Gelukkig verder nooit reparaties of i.d. nodig gehad.

Pluspunten

• actueel aanbod
  • prijs - kwaliteit
  • voorraad en levertijd

sjan huijberts 28-08-2016 Via de website gekocht

reactie op mijn aankoop de tv

Geweldig volgende dag was de tv eral en echt super goed beeld en geluid . Niets gelogen in de beschrijving.

Pluspunten

• gewoon goed
  • snel bezorgd
  • goed verpakt
  • gesprekken mails goed
  • goedkoop en goed

Minpunten

• niet te vinden
  • GEEN !

p.hardus 28-08-2016 Via de website gekocht

uitstekend

als altijd vlotte en accurate afhandeling.
er wordt een langere tekst gevraagd voor plaatsing: bij zo'n goede club niet nodig

Vincent 28-08-2016 Via de website gekocht

Zwembadstofzuiger

Niets op aan te merken , online besteld de dag erop geleverd
Het stofzuigertje doet goed zijn werk
Wel een kleine zuigmond, en bij het omhooghalen durft hij soms wel wat vuiligheid lekken

Pluspunten

• Snelle levering

Henk 28-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop laptop

Coolblue is een van de betere webwinkels, maar het verlengstuk Post NL is het grote probleem. Mijn laptop is zonder te bezorgen door Post NL op track en trace als bezorgd aangegeven.
Coolblue heeft hier adequaat op gereageerd.

Pluspunten

• prima helpdesk
  • altijd bereikbaar
  • duidelijke afspraken

Minpunten

• Post nl is slecht

Myriam 28-08-2016 Via de website gekocht

eerste maal gekocht bij coolblue

printer stuk, dus dan maar vergelijken, waar kopen, ja goede vraag, uiteindelijk gekozen voor coolblue, proberen maar, ,,, het gaat niet bij de eerste maal blijven, we hadden de printer besteld 's avonds na 20uur, de volgende dag stond hij idd met postbode aan de deur, de doos leek ons wel heel erg groot voor een printer maar hij zat netjes verpakt met allemaal opblaasbare plastiekjes zodat hij zeker niet zou beschadigd worden tijdens transport, het is zeker een aanrader, installatie was poepsimpel, dus we kunnen weer printen en de volgende dag al vanuit onze luie zetel besteld en na vergelijking komen we erachter dat hij nog goedkoper is ook dan gelijk welke winkel of webwinkel nog een pluspunt, gewoon doen, je zal zien het valt echt mee!

Pluspunten

• correct
  • snel
  • punctueel

Minpunten

• tot hiertoe nog geen

jeroen mutsemaker 28-08-2016 Via de website gekocht

msi gaming laptop apache pro 15,6 inc met ips

hallo coolblue,

dit is mijn positieve ervaring met jullie.
ik wist eerst mijn god niet welke msi ik moest halen, jullie bevolen deze aan maar ik twijfelde ben tog nog gaan kijken. ik was zweer tevreden over de specs, want ik heb zelf een sterke laptop nodig voor het monteren van videos. alleen mijn budget was 1200 euro dus ik was kei hard aan het twijfelen want hij koste 1250 en ik wist mijn god niet wat ips betekende, gelukkig was er een video dat jullie dat uitleggen dat is echt top van jullie veel mensen weten dat niet zoals ik hahaha maarja nu weet ik het. bijna in de laatste week moest ik een laptop halen maar ik was nog steeds aan het twijfelen over de gene die jullie aanboden maar op de moment dat ik genoeg geld had 1200 euro en een laptop wou uitkiezen. was hij heel toevallig in de aanbieding, ik super blij natuurlijk hahaha. heb ik tog de laptop kunnen halen die ik wou.de laptop is echt geweldig bedankt coolblue jullie zijn geweldig.

Pluspunten

• overzichtbaar
  • uitleg
  • snelle bezorging

Minpunten

• geen isje

Doeke 28-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop TomTom Navigatie

Snelle reactie en vlotte bezorging. Ook de voorwaarden zijn consumentvriendelijk. Een volgende keer opnieuw Coolblue.

Pluspunten

• vlotte levering
  • goede voorwaarden
  • betrouwbaar imago

Minpunten

• vooraf betalen

Tvw 28-08-2016 Via de website gekocht

betrouwbare online winkel

meerdere malen iets gekocht bij Coolblue in de online winkel. Keurige bevestiging van je bestelling en absoluut betrouwbare levering in keurige verpakking

Pedemonte Mario 28-08-2016 In de winkel gekocht
Oost-Vlaanderen

Super service, Snelle levering! goede prijzen en qualiteit!

tot zo ver de beste winkel die ik ken met zo'n geweldig en snelle service :)

ik heb al veel gekocht daar en zal dat zeker blijven doen

Pluspunten

• super vriendelijk
  • Super snelle service
  • Online chat!
  • super eerlijk!
  • top winkel!

Sd 28-08-2016 Via de website gekocht

Besteld om 21 h en juist en correct in de bus om 10 h

Super snel , sneller dan winkels in de buurt . Correcte levering , flexibel voor teruggave , kortom service op voorwaarde dat je het product reeds kent .

JW de Vries 28-08-2016 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Vorige week zondag een droger besteld en die zou de volgende dag worden geleverd. Na veel mail verkeer zou de droger tussen 14.30 en 17.30 worden geleverd. Om onduidelijke redenen is de levering geannuleerd. Afgelopen vrijdag nieuwe ronde nieuwe kansen maar helaas dezelfde perikelen als de maandag. Dus geen droger en ben voorlopig klaar met Cool Blue. Wel werd er alert gereageerd op mails en telefoontjes. Neemt niet weg dat je twee vrije dagen onnodig gebruikt om thuis te zitten en €0,45 per minuut kwijt aan het leverings bedrijf dynalogits.

Beste meneer/mevrouw de Vries,

Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend om van deze situatie te vernemen. Oprechte excuses voor het ongemak. Wij kijken graag nog even mee naar dit euvel, want dat het tot 2 maal fout gaat is natuurlijk niet wat u van kunt verwachten. Zou u een e-mail met daarin een beschrijving van deze zaak en een ordernummer kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Bij voorbaat dank voor de medewerking.

Beste meneer/mevrouw de Vries,

Mendy 28-08-2016 Via de website gekocht

Super! Ik had het 's avonds rond 23:00 uur besteld en had het de dag erna om 10:30 al in huis. Ben echt tevreden. Tijdje terug had ik ook iets besteld maar perongeluk het verkeerde besteld, had gebeld en kreeg dezelfde dag het goede toe gestuurd gekregen.

C Arensman 28-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue is echt de betrouwbare redder in nood

Mijn vrieskast ging eind van de middag kapot. Snel Coolblue opgezocht en de andere dag kon ik, zonder schade, overladen naar een werkende vrieskast. Geweldig. Ik kreeg de tijd door wanneer de chauffeur er kon zijn dus ook dat prachtig geregeld. Mooi op tijd was hij er ook.

Pluspunten

• Heel veel keus
  • Zeer snelle levering.
  • Makkelijk uitzoeken

Minpunten

• Ik weet geen minpunt

M Elias 28-08-2016 Via de website gekocht

Erg fijne website

De levering was snel en bij technische problemen werd ik erg vriendelijk en duidelijk geholpen. De klantenservice is geduldig en heeft er veel moeite voor over om alles te proberen om de klant te helpen.
Verder ook nog erg tevreden met de producten en de opmerkingen rondom het wachten en het ontvangen van het pakket.

L. Dijkgraaf 27-08-2016 Via de website gekocht

Super snelle service

Online zitten kijken voor een nieuwe telefoon. Uiteindelijk besloten om de galaxy s6 te bestellen via Coolblue. De volgende dag had ik mijn telefoon al in huis. De snelle en goede service is erg prettig.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede website

Elle 27-08-2016 Via de website gekocht

Grandioos!

Was eerst beetje terughoudend.
Nieuwe winkel , onbekende naam...
Kan ik niet beter bij mijn oude vertrouwde online winkel bestellen?
Toch de knoop doorgehakt met name omdat er veel reviews en ervaringen over de producten worden weergegeven. Wat voor zo'n twijfelkont als ik weg fijn is.
En wat ben ik blij dat ik bij Cool Blue heb besteld!
Dit soort service maak je niet vaak mee!
Vanaf het bestellen tot aan de deur wordt je op de hoogte gehouden van de status van je zending. Én... binnen 24 uur geleverd! Is voor mij geen must maar toch wel fijn.
Alles komt ook vriendelijk en service gericht over bij Cool Blue. Dit was mijn eerste bestelling maar na deze ervaring ga ik voor een volgende aanschaf eerst bij Cool Blue kijken of zij het artikel in huis hebben waar ik naar op zoek ben.

Pluspunten

• Snelheid
  • Zeer service gericht

Pon van de Weert 27-08-2016 Via de website gekocht

verder winkelen overbodig

een bedrijf dat doet wat hij belooft en een bezorgdienst van grote klasse,er zijn er maar heel weinig die U dit nadoen.

Erik Wannee 27-08-2016 Via de website gekocht

gewoon niets op aan te merken

Mijn eerste aankoop bij CoolBlue was een Drift HD Ghost sportcamera, die ik op mijn zeekajakvakantie wilde gebruiken. Ik heb er niets dan narigheid van gehad; hij heeft geen foto gemaakt. Terug bij de winkel hoorde ik dat er meer klachten over waren, en dat ik probleemloos mijn geld terug kon krijgen. Daarvoor heb ik meteen een GoPro camera gekocht die het wel prima doet. CoolBlue heeft de slechte camera ook meteen uit het assortiment gehaald; dat waardeer ik zeer.
Een paar dagen geleden hield mijn broodbakmachine er - na 12 jaar en 3000 broden - mee op, en bestelde ik een nieuw exemplaar bij CoolBlue. Eenvoudig betalen via iDeal, binnen een paar seconden een ontvangstbevestiging, iets daarna een track&trace waarop ik kon zien dat hij de volgende avond zou arriveren. En dat is ook gebeurd.
CoolBlue laat pakjes zelfs op zondag bezorgen; de volgende dag is bij hen ook echt de volgende dag. Ik merkte dat de prijzen best scherp zijn, en dat zonder extra verborgen kosten zoals administratie- en bezorgkosten. En ik weet inmiddels dat de service ook dik in orde is.
Aardig zijn alle grapjes die op de verpakking van het product staan. Die ga ik hier niet beschrijven; kijk zelf maar als je een doos binnen krijgt.
De web site is ook in orde. Wel wat vreemd dat ze allerlei fantasie-winkelnamen hanteren, zoals broodbakmachinestore.nl, scheerapparaatshop.nl enz enz. Maar de zoekfunctie op de site(s) is uitstekend.
Is er dan echt niets op dit bedrijf aan te merken? Nou ja, als het echt moet: wel jammer dat die broodbakmachine (met opvul-luchtkussentjes) in een véél grotere doos zat; die was zo groot dat ik er zelf in paste.

Pluspunten

• uitstekende service
  • levering zelfs op zondag
  • prima prijzen

Anita 27-08-2016 Via de website gekocht

Top service !

Zoals vermeld op website beschikbaar op ochtend na bestelling. Geen lange rijen voor afhaling en uiterst vriendelijk en professioneel personeel !

Anke 27-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Coolblue biedt een Snelle levering en heeft daar bovenop Goede producten. Duidelijke website!

Jihane 27-08-2016 Via de website gekocht

GOED!!!

Ik ben zeer blij met mijn aankoop bij coolblue. Ik vind de prijs-kwaliteitsverhouding goed. En het feit dat ik mijn bestelling de volgende dag al thuis had was zeer fijn!!!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Goede prijs

Ida 27-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden !!!!

Goede site ,snelle levering ,kreeg dit adres van kleinzoon van 11 jaar en wat heel leuk was dat die avond er een gratis verzending was !!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Levering

hans 27-08-2016 Via de website gekocht

Iphone 6S

een tweedekans artikel gekocht,enkel de verpakking was geopend voor de rest alles als nieuw super tevreden met de mooie korting,bedankt coolblue

Pim 27-08-2016 Via de website gekocht

Zeer goed!!!

Ik had de bestelde stofzuiger van Cool Blue nog eerder als de aangekondigde tijd die eerder in de mail was vermeld. Zeer goede track & trace en de factuur al gelijk in de bevestigingsmail.

Pluspunten

• CB top in woord en gebaar
  • Geen loze beloften

Michele 27-08-2016 Via de website gekocht

gewoonweg perfect

altijd snelle levering, makkelijk bereikbaar bij problemen en snelle hulp (twitter, mail, telefoon), de reviews op de site laten toe een goeie keuze te maken (ook al moet je sommige reviews met een korreltje zout nemen, sommige mensen zijn nu eenmaal nooit tevreden). Na x-tig bestellingen nog steeds 100% tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • ruime keuze
  • snelle hulp

Dabomba 27-08-2016 Via de website gekocht

Spa Intex 6 pers besteld via coolblue

Helemaal geweldig, nette levering, op tijd en keurig ingepakt product. Top mensen. Zelf om 22:30 besteld en serieus 12:30 volgende dag binnen.

Pluspunten

• Snel
  • Juiste prijs

Minpunten

• Nog geen gevonden

Madison 27-08-2016 Via de website gekocht

Zo, dat was snel!

Ik had echt heel erg laat besteld, en de volgende dag kwam het heel erg vroeg. Ik kon meteen aan de slag. En in tegenstelling tot de concurrent was niet alleen het artikel maar zelfs de verpakking in perfecte staat. Echt een fijne ervaring was dit: een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Vlekkeloos

as 27-08-2016 Via de website gekocht

Voorspelbaar

Een toner online bestellen is tegenwoordig niet heel moeilijk meer, maar het wordt steeds belangrijker dat je weet wanneer iets wordt afgeleverd. Coolblue doet dat heel goed.

Jeroen Hannes 27-08-2016 Via de website gekocht

heel goede service

Tijdens de aankoop van een smartphone werd me attent gemaakt op een tweedehands (of tweedekans) toestel aan een lagere prijs. Dit hadden ze niet hoeven te doen zodoende ik onwetend een nieuwe zou hebben gekocht. Maar nu heb ik een bijna nieuw toestel(niets aan te bespeuren) aan een lagere prijs. Een dikke pluim!
De bestelservice was excellent. Je wordt constant op de hoogte gehouden van je bestelling en dat gaat zeer snel. Weer een dikke pluim.

Ik ben fan.

Pluspunten

• snelle service
  • tweedekansjes
  • Goede helpdesk

Minpunten

• Mobiele site niet handig

Ingrid 27-08-2016 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Online bestellen met de service alsof je in de winkel bent. Echt super klantvriendelijk en correct geholpen. Blij met mijn nieuwe laptop en printer alles werkt zoals beloofd

Pluspunten

• Klantvriendelijk

Rianne 27-08-2016 Via de website gekocht

Coolbleu tijdens de hittegolf service met Un glimlach??

Dyson snoerloze stofzuiger besteld de volgende dag keurig binnen in Un coole doos. Had er ook graag de koelkast besteld maar bij mij moesten de deuren omgezet worden en dat kan dan niet gelijk, moet je een extra afspraak voor maken. Anders zeker gedaan. Wasmachine tip top werd naar boven gebracht aangesloten en oude mee. Ik moet wel zeggen ik heb nog geen mankementen gehad, maar ben er zeker van dat ze goed worden opgelost.

Pluspunten

• online bestellen
  • Snelle levering

Minpunten

• Deuren omzetten koelkast

Hans Biezemans 27-08-2016 Via de website gekocht

Warme douche van harte gegund!

Tijdens vakantie lightning afgebroken van handsfree-set Brodit tbv iPhone 6 twv bijna €80 in garantieperiode. Artikel 1 jaar oud. Geen discussie, meteen omgeruild. Binnen 3 dagen weer werkende set beschikbaar. Wat een service! Chapeau!

• Snelheid
  • Betrouwbaar

Owin 27-08-2016 Via de website gekocht

Goede service!

Ik ben erg tevreden over Coolblue. Ik heb hier gekeken naar een extra lens voor bij mijn camera. Eerst natuurlijk zelf even rond gekeken om een selectie te maken van een paar producten waarvan ik dacht, ja die wil ik hebben. Ik zat nog met een paar vragen over de producten, hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de chat functie. Ik werd direct geholpen en kwam precies te weten wat ik me nog afvroeg. Hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken en ben ik nu erg tevreden met het product. Ook de levering verloopt erg prettig. Doormiddel van mailtjes wordt je precies op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat en wanneer het thuis bezorgt wordt.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede bestelstatus
  • Duidelijke site

Minpunten

• Er stond een foutje

Koenraad 27-08-2016 Via de website gekocht

Bestellen bij coolblue en hun klantendienst is top notch!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik serieus verschoten ben van de flexibiliteit/klantvriendelijkheid van Coolblue! Door de goede samenwerking met de klantendienst heb ik mijn bestelling tijdig kunnen afronden en was mijn bestelling binnen de dag geleverd. Hun prijzen zijn ook zeer competitief.

Pluspunten

• snelle levering
  • competente klantendienst

Henk 27-08-2016 Via de website gekocht

Top

Buitengewoon betrouwbare winkel
Snelle levering ook op zondagmiddag
Gebruikt omdozen ter extra bescherming van de orgenele verpakking
Scherpe prijzen

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Gebruik van omdoos

Ben 27-08-2016 In de winkel gekocht
Internet

Zeer tevreden

Goede service en overzichtelijke site,duidelijke informatie en terugkoppeling via e-mail over de gedane bestelling en tijdstip levering.Al bij al zeer tevreden

Dennis 26-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende winkel

Mijn ervaringen met Coolblue zijn louter positief. Niet alleen hebben ze een enorm aanbod, ze hechten ook enorm veel waarde aan klantenservice, wat ik persoonlijk erg kan waarderen. Het concept "vòòr 23.59 uur besteld, morgen in huis" is ongeëvenaard, pakketten worden zelfs op zondag gratis bezorgd! De website is ook zeer gebruiksvriendelijk, met veel filters waarmee je makkelijk het product kunt vinden dat je zoekt. Ik raad Coolblue dan ook aan iedereen aan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Gratis bezorging
  • Bezorging op zondag
  • Zeer snelle levering
  • Gebruiksvriendelijke site

Eam 26-08-2016 Via de website gekocht

Koper van Printer

Duidelijk, makkelijk en betrouwbaar. Dit is wat ik van Coolblue vindt. Ik heb een printer gekocht en ben er super blij mee. Website is duidelijk en de klantenservice heeft mij goed geholpen om de voor mij juiste aankoop te doen.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Website
  • Verzending

Christa 26-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Snelle levering, product zoals omschreven.
Duidelijke website, gemakkelijk betalen - geen extra kosten voor b.v. Paypal. Gratis verzending.
En humor!!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Product zoals beschreven
  • Geen verzendkosten
  • Geen extra kosten Paypal
  • Humor!