Deze score is berekend op basis van 1693 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sharon 05-09-2016 Via de website gekocht

Supersnel en goed geleverd!

Vrijdagavond om 21.00 besteld en de volgende dag al om 11.00 in huis! Geweldige service!! Ook fijn dat ze je goed op de hoogte houden tijdens het gehele proces en dat je precies kunt zien waar je product is en wanneer het bij jou aankomt.

Pluspunten

• Snelle service
  • Goed verpakt
  • Overzichtelijke site
  • Veel betaalmogelijkheden

Indy 05-09-2016 Via de website gekocht

Snel en zeer betrouwbaar

Altijd alles volgende dag in huis. Duidelijke informatie m.b.t. de status van je bestelling. Zeer goede klantenservice, altijd snelle en duidelijke reacties.

Extra pluspunt dat je ''tweedekans'' producten kan kopen. Scheelt soms tientallen euro's terwijl het product gewoon nieuw is!

Maarten 05-09-2016 Via de website gekocht

Eigenlijk gewoon perfect

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website, het aanbod is echt enorm en per product categorie is er een aparte site ingericht met duidelijke informatie, suggesties en beoordelingen van andere klanten.
Het filtersysteem brengt het assortiment snel terug tot een aantal producten met de eisen die je stelt en al snel heb je jouw product gevonden.

Het bestelproces is snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang, je krijgt zelfs bericht als de postbode naar je onderweg is!

In geval van vragen of problemen is de klantenservice echt absurd goed; je kan duidelijk merken dat ze klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel hebben staan bij Coolblue.
Ook de manier waarop ze zich profileren op social media is bijzonder goed te noemen en springt er echt uit door bijzondere acties, aparte berichtjes en soms gewoon een lekker gek filmpje of foto. Je moet het soms ook met een knipoog en een grote glimlach kunnen bekijken :)

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Uitgebreid assortiment
  • Veel informatie
  • Extreem klantvriendelijk

Minpunten

• Soms wat aan de dure kant

Karin 05-09-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Heb een laptop besteld, site heel duidelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding. Levertijd prima en goed track en trace vanhet pakket. In twee woorden Super Tevreden!!!

Pluspunten

• Alleen maar plus

Ivo 05-09-2016 Via de website gekocht

snel en goed

supersnelle (gratis !) levering voor een voordelig geprijs product. Op vrijdag bested en de volgende dag keurig bezorgd. service met een glimlach, gewoon erg goed.

Willem Souwer 05-09-2016 Via de website gekocht

Goed assortiment

Redelijk uitgebreid assortiment, (correcte) productinformatie (kon wat uitgebreider), scherp geprijsd, vlotte en probleemloze levering.

Gerda 05-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Voor het eerst iets bij Coolblue gekocht.
'S avonds besteld en de volgende dag afgeleverd op een zelf te kiezen tijdstip. Topservice.

Hubken 04-09-2016 Via de website gekocht

Cool

Snelle afhandeling zonder toeters of bellen, soepel afhandeling bij problemen, mogelijkheid om de shop te bezoeken, vriendelijke ontvagst, Top Shop

Thomas Rosier 04-09-2016 Via de website gekocht

Hoesje besteld

Zeer snel geleverd. Voor 12 uur besteld volgende dag in huis, verder past het hoesje goed en heb een gehele bescherming voor mijn samsung s6

Pluspunten

• Snel

Anouk 04-09-2016 Via de website gekocht

Super service en heel vriendelijk

Super veel keuze en voor een mooie prijs. De service is perfect en bezorgen gratis thuis. Mijn wasmachine werd zelfs geïnstalleerd.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk
  • Bezorging

Catharina Pieters 04-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging en nette aflevering van het product.

Goede uitgebreide collectie, met duidelijke omschrijving van het artikel. Ook de prijsverhouding is gunstig.

Anita van den broek 04-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige website met de beste klantenservice !

Mooie duidelijke website en enorm goede service,gratis geleverd en niet tot de drempel maar naar boven,en het oude apparaat mee genomen,bovendien de volgende dag al in huis

Gunther 04-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goed en makkelijk en deskundig

De pagina is zeer overzichtelijk en bij de artikelen staat alles goed omschreven.
Je hebt veel keuze, ook als je vragen hebt of geadviseerd wilt worden (telefonisch)is dat geen probleem je wordt vriendelijk en deskundig geholpen.
Ook als er een produkt stuk gaat is dit bij cool blue is geen probleem en vanuit mijn ervaring goed opgelost.
Je hebt ook alles snel in huis ook op zondag.
Ik kan iedereen aanbevelen bij cool blue te bestelen

Johan 04-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Ik was op zoek naar een snelle eenvoudige oplossing om vanuit mijn luie zetel te kunnen surfen, video lijken en musiek beluisteren, na een beetje speurwerk en dank zij de heel complete info op de site was mijn keuze snel gemaakt. 20u17 besteld, 9u48 geleverd, wat kan je meer verwachten ?

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Info of verwijzing
  • Gemakkelijk betalen
  • simple en snel leveren

Henk uit Ruinerwold 04-09-2016 Via de website gekocht

afspraak is afspraak

prima website met goede productinformatie en ruime keuze in verschillende merken van een bepaald product, ook de omschrijving van de aangeboden producten zijn uitstekend weer gegeven.

Pluspunten

• goede website
  • veel keuze
  • goede prijs/kwaliteit

Maxime C Jaarsveld 04-09-2016 Via de website gekocht

Snel en perfect

Wij hadden een wasmachine besteld. Zonder problemen hebben ze deze naar de derde etage getild en binnen een klein kwartiertje aangesloten!

Pluspunten

• Bezorging
  • Aansluiten
  • snel

Jolieke 04-09-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging, ook op zondag en maandag. Super klantenservice met zorgvuldige informatie. Chat met een echt persoon in plaats van met een robot.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • goede klantenservice

Tjinta 04-09-2016 Via de website gekocht

Trust Speakers

Goede kwaliteit/prijsverhouding, super geluid, gratis verzending zelfs bij een kleine bestelling!!! Je wordt continue op de hoogte gehouden wanneer je je pakketje kan verwachten!!!

Pluspunten

• Gratis bezorging
  • veel keuze
  • goede kwaliteit
  • leuke prijzen
  • super geluid

Erik 04-09-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

Coolblue is een fris bedrijf met een uitstekende aanpak. Hun focus ligt op de beleving daarnaast zijn hun producten en de prijs mi ook hartstikke goed.
Maar de site en zeker de service zijn echt helemaal fantastisch!

Pluspunten

• Service
  • De site
  • Telefoon contact
  • Snelle levering
  • levertijd indicatie

Leonie 04-09-2016 Via de website gekocht

Goede verrassende service

Geweldig. Geen minpunten. Wasmachine keurig geleverd... En oude snel meegenomen. Duidelijke uitleg en fijne monteurs.

Gimmy 04-09-2016 Via de website gekocht

Coolbleu is gewoon de max!!

Snel met afleveren, ze hebben bena alles wat je kunt inbeelden:-0 zo zouden er meer mogen zijn!! Snelle aflevering betaling gaat vlot. Simpelweg een goede site voor al je bestellingen!!

Pluspunten

• Zeer snel met leveren
  • Prijs-kwaliteit is 👍👍👍

jordybaltussen 04-09-2016 Via de website gekocht

super service

Super service. Snel makkelijk en goede prijs. Goede service. Nieuwe wasmachine laten bezorgen en hebben ze netjes boven neergezet en aangesloten. Enigste puntje. Afval niet meegenomen. Dan zou het helemaal top zijn geweest. Al met al. Super

Jos 04-09-2016 Via de website gekocht

snelle actie

Super vlotte afhandeling en duidelijke indicaties van levertijden.
Ideaal dat je kunt zien waar de chauffeur zich bevindt. Zo weet je goed wanneer je je bestelling kunt verwachten

Pluspunten

• Snelle service
  • ruime keuze

Anoniem 04-09-2016 Via de website gekocht

Anders dan verwacht

Tas kwam mooi op tijd binnen, niet beschadigd en netjes in een tasje in een grote doos. Tas was iets groter dan in had verwacht maar qua breedte viel het iets tegen. Maar verder een super tas! En in het begin twijfelde ik wel of ik coolblue kon vertrouwen, na een eerste poging twijfelde ik niet meer en raad ik andere ook aan hier iets te kopen!

Pluspunten

• Op tijd
  • Netjes
  • Onbeschadigd
  • Klantvriendelijk

C bos 04-09-2016 Via de website gekocht

Collie is cool

Wat ze beloven dat doen ze. Snelle levering goed ingepakt goede kwaliteit. Ook levering via bv Albert Heijn gaat goed. Ik heb nu 3 artikelen besteld en ben zeer tevreden. Ik zoek nu eerst bij cool blue naar een artikel voordat ik bij een ander ga zoeken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen kosten

Carla 04-09-2016 Via de website gekocht

E-reader cover Creme

Chic uiterlijk, pas perfect. Kleur is in werkelijkheid ook datgene wat op de site staat. Levering op tijd en goed verpakt. Helemaal tevreden

Pluspunten

• telefonisch hulp
  • goede uitleg
  • levertijd

Andre 04-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en prima afhandeling!

Overzichtelijke website, makkelijke afhandeling en betaling. Levering volgens afspraak! I-pad mini 2 gekocht. Dag erna geleverd. Netjes bevestiging gehad en keurig geleverd. Veel keus dus voor mij een winkel waar ik veel vaker wat ga kopen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Veel voorraad
  • Snelle levering
  • Betrouwbare webwinkel

rijnhart 04-09-2016 Via de website gekocht

SB700 Flitser

Ik heb de SB700 Flitser onlijn bestelt deze is de dag er na netjes bezorgt heb hem gelijk even getest en bij het maken van mijn eerste 2 foto werd ik al erg blij foto's zijn mooier als met de flitser die op mijn NIKON D3100 zit hier ga ik veel plezier van hebben deze flitser is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering

Chans 04-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige site

Coolblue is een supersite voor al je technische benodigdheden.
De producten zijn op de site makkelijk te vinden en erg goed beschreven.
De site heeft ook een handige keuzetest, waardoor de site ook geschikt is voor mensen die iets minder technisch zijn.
Verder hebben ze ook een erg snelle levering. Je bestelling is vaak de volgende dag al binnen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Producten goed beschreven

Hedwig 04-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt slogan 100% waar!

Coolblue heeft Alles voor een glimlach als slogan en maakt dat 100% waar! Het is elke keer weer fijn bestellen bij Coolblue. De site is fijn, het bestelproces doordacht en je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Ik ben FAN!

Pluspunten

• goede site
  • snel bezorgd
  • bestelproces is fijn

Spelanne 04-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle service

's Avonds besteld, de volgende dag al om 15.00 uur op het afhaalpunt, waarbij ik keurig op de hoogte werd gehouden van het bestelproces

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke communicatie

Frans 04-09-2016 Via de website gekocht

alles goed!

snelle levering en correcte en betrokken medewerkers. De geleverde koelkast werd geheel uitgepakt, de verpakking werd meegenomen, de koelkast gesteld en alles zeer vriendelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk personeel

Johan Camp 04-09-2016 Via de website gekocht

Vlot, correct en betrouwbaar

Scherpe prijs, vlotte levering en uitstekende service. Coolblue (in tegenstelling tot in mijn ervaring sommige van hun concurrenten) is bereikbaar en bereid om een oplossing te zoeken als er zich een probleem voordoet. Ik bestel er regelmatig (in totaal zullen het nu toch wel al tussen de 30 en 50 pakketjes geweest zijn) en heb nog nooit een negatieve ervaring gehad met Coolblue.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • vlotte levering
  • zeer klantvriendelijk
  • goede service
  • erg betrouwbaar

Deb 04-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goed!!

Fijne website, duidelijk, makkelijk bestellen en binnen 24 uur in huis. Ik ben zeer tevreden!!!
Het product aanbod is ook enorm.
Ga hier zeker vaker spullen bestellen.

Mels 04-09-2016 Via de website gekocht

Cool

Betrouwbaar, goede service met een knipoog. Heb het afgelopen jaar een paar keer besteld bij CoolBlue. Eén keer een probleem met een product. De wijze waarop dit opgelost werd (in overleg en kijkend hoe zij het probleem voor mij het best konden oplossen), is voor mij aanleiding om terug te blijven komen.

Pluspunten

• Service
  • Betrouwbaarheid

Tessa 03-09-2016 Via de website gekocht

Afhandeling van problemen

Op maandag heb ik een tweede-kans router bij coolblue bestelt, keurig op tijd om de volgende dag geleverd te worden. Van postNL kreeg ik het bericht dat het pakket op dinsdag tussen 10 en 14:30 bezorgd zou worden. Om 14:30 precies kreeg ik de melding dat de bezorgtijd met een dag uitgesteld werd. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar ik vond het toch vervelend omdat ik er 4,5 uur op had gewacht. Ook kreeg ik niet de optie om de bezorgtijd te wijzigen, waardoor ik van te voren al wist dat ik het pakket zou missen op woensdag. Die avond kreeg ik de melding dat de bezorger langs was geweest, maar mij niet had getroffen en ik kiezen om het donderdag nog een keer te laten bezorgen of het op te halen bij een bezorgpunt. Ik koos voor het laatste, omdat ik als student overdag op school zou zijn en 's avonds ging werken. Op donderdag kon ik het pakket ophalen bij het ophaalpunt, maar eenmaal thuis bleek er weer iets mis. Er zat namelijk geen stekker in het pakket. Ik heb meteen gebeld met coolblue om het probleem te melden. De medewerker van de klantenservice was eerst terughoudend, maar na uitgelegd te hebben dat het al twee dagen langer duurde was hij bereid mee te werken. Ik kon het pakket retourneren door het weer terug naar het ophaalpunt te brengen en zij zouden mij een nieuwe sturen zodra ze de router ontvangen hadden. Ik vond dit niet acceptabel, want ik leefde al twee dagen zonder internet verbinding en wilde niet tot na het weekend wachten. Uiteindelijk mocht ik dan het pakket meenemen naar de winkel en hem daar omruilen voor een nieuwe router en kreeg ik bij vijf euro korting, zodat ik niet meer zou hoeven betalen dan ik had gedaan voor het tweede-kans product.
Op zaterdag kon ik dan eindelijk naar de winkel, waar ik overigens een uur voor moest reizen, om het pakket te gaan halen. In de winkel moest ik een half uur wachten voordat ik eindelijk aan de beurt was, omdat het zo lang had geduurd met de vorige klant kreeg ik er dan een usb stick bij. (Wat een feest coolblue, die krijg je op bijna ieder event inmiddels gratig aangeboden.) De jongen achter de balie was vriendelijk, maar erg traag in zijn werkzaamheden. Na tig formulieren in gevuld te hebben, deelde hij me mee dat ik nog vier euro moest betalen. Ik liet hem vervolgens de retourfactuur zien waarop stond dat ik zelfs geld terug zou moeten krijgen door de vijf euro korting. Dat was hem allemaal te moeilijk en om die factuur om te zetten had hij een andere collega nodig. Voor mij was toen de maat vol en ik besloot dat ik de router niet meer hoefde en liever mijn geld terug had. De andere collega was toch nog nodig om dat even te regelen (misschien iets meer aandacht besteden aan het opleiden van je personeel?) en kreeg ik driekwartier nadat ik de winkel in liep eindelijk mijn geld terug.
Conclusie, zes dagen later en nog altijd geen router.
Coolblue, hierbij wat tips: geen onwaarheden op je website zetten. Voor 23:59 bestelt, volgende dag in huis? Niets van waar. Check producten voordat je ze als tweede-kans aanbied, dan voorkom je deze onnodige omruil acties. Bied beter inruil service aan en in godsnaam, zet meer (goed!) personeel in je winkels op drukke momententen.

Minpunten

• Slechte service
  • Beloftes niet waargemaakt
  • Slechte producent

Officiele reactie van Coolblue 03-09-2016

Geachte mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat u onze service zo slecht heeft ervaren, dat is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Wij willen graag uitzoeken wat er mis is gegaan en kijken naar een mogelijkheid om toch een glimlach op uw gezicht te bezorgen. Zou u een mail kunnen sturen naar geenglimach@coolblue.nl? Dan zullen wij gelijk contact met u opnemen, want dit natuurlijk niet de service die u van ons mag verwachten.

Wij hopen zo snel mogelijk van u te horen.

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2016

Hoi Tessa,

Balen dat er zoveel is misgegaan. Dat is natuurlijk niet waarvoor wij staan. Wij kunnen het beloven omdat het ook bijna altijd goed gaat. Helaas gaat er af en toe wat fout. Helaas nu bij jou. Dat betekent niet dat wij dat altijd zo doen. Excuses voor de situatie die helemaal verkeerd is uitgepakt. Bedankt voor de feedback. Dit zullen wij zeker meenemen in de evaluaties.

Groeten,

Frank 03-09-2016 Via de website gekocht

Frank

duidelijke voorwaarden, prima betalingsmogelijkheden, snelle levering door correcte medewerkers.
De koelkast werd uitgepakt, gecontroleerd en op de plaats gezet. Levering door een winkel zou enige dagen in beslag nemen nu had ik de bestelling binnen 24 uur in huis.

S. Soetevent 03-09-2016 Via de website gekocht

Webwarenhuis Coolblue

Inmiddels is Coolblue de webshop waar ik het eerste kijk of ze het aanbieden.
Hebben ze het niet, dan kijk ik verder.
Ik weet dat ze niet direct de goedkoopste zijn, maar de service die ze bieden is ook wat waard, en juist daarom wil ik ze roemen.
Plus dat ze een zeer uitgebreid aanbod hebben.

Pluspunten

• Aanbod
  • Advisering
  • Kwaliteit
  • Leversnelheid
  • Service

Eef 03-09-2016 In de winkel gekocht

Snel, duidelijk & simpel

Maken waar wat ze beloven, leveren snel en betalen lijkt wel een soort van beleving, want na afrekenen krijg je een grappig keuze menu om je tijd door te komen tot je pakketje er is
Was de eerste coolblue ervaring .. Er zullen er zeker meer volgen!

BuzzyChrissie 03-09-2016 In de winkel gekocht
internet

wasmachine

afspraken keurig nagekomen, geen meerkosten, snel en probleemloos twee trappen op en af! Aardige en vriendelijke medewerkers

Pluspunten

• snelheid van leveren
  • prijs/kwaliteit

cesar meijer 03-09-2016 Via de website gekocht

perfecte oortjes

de winkel is erg goed, veel keuzes, was erg verbaast. eerst keek ik nog bij media markt maar daar was het veel T deur. dit word mijn nieuwe elektronica winkel.

Pluspunten

• veel keuzes
  • goed verpakt

• nooit gehad

Mercedes 03-09-2016 Via de website gekocht

Super dienstverlening

Correct bedrijf die de klant op de eerste plaats zet. Product zeer snel ontvangen. Bij vragen ontvang je quasi onmiddellijk een antwoord. Super

Pluspunten

• Snel en correct

W. Sch 03-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

De klantenservice is geweldig, snel reactie. In verzending onverslaanbaar, voor 15:00 kan je het dezelfde avond nog in huis hebben(!!).

• Verzendtijden

Bas 03-09-2016 Via de website gekocht

helemaal naar wens!

netjes een mail gekregen met de bezorgtijd/datum. product wat ik had gekocht was ook nog eens 60 euro goedkoper dan bij 3 andere webshops en ik geniet helemaal van mijn laptopje!

Pluspunten

• snelle bezorging
  • geen verzendkosten
  • erg nette prijs

Pieter 03-09-2016 Via de website gekocht

Waarschijnlijk niet de goedkoopste, maar wel de beste!

Fantastisch! Alles is goed geregeld, van eerste moment op de website tot thuisbezorging. En nog snel ook.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Klantgericht
  • Snel
  • Goed bereikbaar

TryingNewThings 03-09-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Je besteld en krijg de volgende dag je pakketje en als je niet thuis bent de volgende dag kan je ervoor kiezen om het een andere dag te laten leveren. Mijn boek was beschadigd toen ik het kreeg, door de postbode in de brievenbus gepropt, maar ik werd binnen het kwartier geholpen en moest zelfs niet de moeite doen om het boek terug te sturen en mijn nieuwe werd alweer verzonden :)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle service

Suzan 03-09-2016 Via de website gekocht

Heel erg klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid staat op de hoogste plaats. Aan de telefoon, op de site, en bij de bezorgers. Super!
Jammer dat vervoer soms door Dynologic wordt geregeld (heel klantonvriendelijk) en garantie door de fabrikant moet worden geregeld waar ook niet de service van coolblue is.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Vriendelijk en denkt mee

Minpunten

• Vervoer dynologic
  • Garantie bij fabrikant

Natascha 03-09-2016 Via de website gekocht

snel én leuk

Gunstige prijzen en snelle service, maar het leukste is nog wel de doos waarin de bestelling wordt geleverd. Er moeten een paar mensen echt lol hebben gehad bij het ontwerpen van die doos!

Pluspunten

• goede prijzen
  • tot heel laat bestellen
  • vergelijkingsmogelijkheid
  • ruime keuze

B 03-09-2016 Via de website gekocht

Top webwinkel

Ruim aanbod, redelijke prijzen, snelle levering en een goede service! Wat wil je nog meer? Ik ben superblij met mijn HTC Desire 628!

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering

DominiqueKool 03-09-2016 Via de website gekocht

Neerzetten en aansluiten betekent niet per se goed

De snelle service is fijn. De wasmachine werd de volgende dag al geleverd. Daarnaast is het ook fijn dat de oude wasmachine meegenomen wordt.

Pluspunten

• Wordt ook 3 hoog bezorgd
  • Wordt aangesloten
  • Oude wasmachine mee terug

Minpunten

• Niet waterpas neergezet
  • Muur beschadigd
  • Mogen oude niet losmaken
  • Halen droger er niet af
  • Zetten droger niet terug

Officiele reactie van Coolblue 03-09-2016

Geachte mevrouw Kool,

Wat onzettend vervelend dat de levering niet helemaal goed is verlopen, dat is natuurlijk niet de service die wij voor ogen hebben. Zou u het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan kunnen wij samen met u op zoek naar een passende oplossing.

Wij hopen zo snel mogelijk van u te horen.

Groeten,