Pieter 28-04-2023

Coolblue heeft een aangename en duidelijke website. Indien nodig zijn er ook fysieke winkels onder andere kort bij mijn werk. Ik heb verder met Coolblue nog geen problemen meegemaakt die niet opgelost konden worden. Ik ga voor al mijn technologische aankopen zeker ook eens kijken.

Joris 28-04-2023

Aanbod is super, klantenservice nog beter.
Mijn go-to voor alle producten die ze verkopen.

Ik betaal zelfs liever ietsje meer bij Coolblue (als ze niet de goedkoopste zijn) dan het risico ergens anders te nemen puur omdat ik het grootste vertrouwen heb in hun service.

Sami 27-04-2023

Snel en netjes ontvangen. Aangezien ik een paar minuten voor middernacht heb besteld werd er na een aantal minuten al een mail verstuurd dat het pakketje verzonden werd en dit in het weekend.

Danny 27-04-2023

De beschikbaarheid van de producten, de kwaliteit van de producten, en de snelheid waarmee de producten worden geleverd maakt voor mij Coolblue de online winkel waar ik steeds naar ga zien, wanneer ik iets nodig heb.

Frank 26-04-2023

Mooi op tijd geleverd , alsook ons op de hoogte gehouden wanneer ze de bestelling leveren .

Annie M. 26-04-2023

Ik vond de shop heel duidelijk, de filmpjes waren een pluspunt heel duidelijk en vriendelijk. Ze kwamen ook overeen met het product. Wat een snelle levering , zondag besteld maandag de dag er na geleverd.
Heel tof en gemakkelijk, prijs kwaliteit super.
Voor ons geen winkel in de buurt dan is dit zeker een goede oplossing.

Marielle 26-04-2023

Snelle levering, op zondagavond besteld en maandagochtend aangekomen.
Artikel doet aan al mijn verwachtingen, super !

Peter 26-04-2023

Vlot proces online met voldoende informatie. Beste prijs (oa door gratis levering). Correcte en nauwkeurige informatie over de voortgang van de levering. Vriendelijke chauffeur. Eigenlijk een 10/10 maar er moet altijd nog een beetje “room for improvement” gelaten worden, zelfs al kan ik zelf niets zinvols bedenken op dit ogenblik!

jos 26-04-2023

Goede hulp om keuze te maken.
Duidelijke uitleg van de artikelen.
Vlugge levering.

Greta 25-04-2023

De site is nogal rommelig toch gekozen voor Coolblue wegens de prijs en de snelle levering. De verpakking is niet ok. Veel te veel karton en dozen die heel moeilijk klein te maken zijn voor afhaling door ophaaldienst papier en karton.

Eddy 25-04-2023

Snelle en gemakkelijk service.
Aangekocht en betaald op internet NA het raadplegen van de voorraad bij CoolBlue in Hasselt.
Afgehaald in Hasselt in Cartier Bleu en binnen het uur in bezig met installeren.

helene 25-04-2023

Website zeer gebruiksvriendelijk, levering en communicatie met betrekking tot de levering accuraat, snelle levering.

Carine 25-04-2023

Om 21.45 u besteld, de volgende dag om 13.00 u geleverd! Perfecte opvolging mogelijk van uur tot uur bijgewerkt waar de bestelling was. Een mailtje smorgens dat er zou geleverd worden tss 13.00u en 16.00 u. Tweede mail dat de levering tss 13.00 een 14.00 zou zijn. Een sms om 12.30u dat de chauffeur er binnen het half uur zou zijn. Vriendelijke en behulpzame man die de levering perfect uitvoerde!

Guy 24-04-2023

Supersnelle levering, de dag na de bestelling reeds afgeleverd.
Goed kwaliteit van het product.

Davy uit Herentals 24-04-2023

Ik was zeervtevreden van Coolblue, tot een groot stuk witgoed kapot ging. Klantenservice is amper bereikbaar, ksmedewerkers antwoorden met standaard antwoorden en lezen dossiers niet. 5 maanden om een machine te herstellen en nog steeds geen werkende machine. Er wordt een nieuwe machine beloofd maar van levering komt niets in huis. Spijtig coolblue is niet te adviseren

Marc 23-04-2023

Vlot online geregeld, dag erop artikel opgehaald, toestel voldoet aan de verwachtingen.

Anja 23-04-2023

Een bestelling doen bij Coolblue is altijd een plezier! Correcte en snelle afhandeling van de bestelling.
De website en de app zijn ook heel gebruiksvriendelijk. En de afgeleverde producten zijn ook steeds in orde.
Moest er dan toch een probleem zijn, dan is de klantendienst heel goed bereikbaar en heel vriendelijke hulp.
EEN AANRADER.

Dave H. 21-04-2023

Snelle levering. Goede uitleg over het gekozen product. Ook de vele reviews helpen bij een juiste keuze!

Yvan Slock 20-04-2023

Enorm snel geleverd. Goed beschermd ingepakt. Zaterdag besteld, maandag post besteld

Jade 20-04-2023

Jullie waren snel en efficiënt, daar houdt een mens eenmaal van. Ik kon op een makkelijke manier betalen en het was de dag nadien in huis.

Malfait Rudi 20-04-2023

snelle en verzorgde levering vriendelijke en beleefde pakjes bezorger alles was tiptop in orde

zeer goede servies 20-04-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn producten die ik of wij bestellen ,
hier valt geen negatieve uitleg over te geven .
Ben zeer tevreden .

Bedankt hier voor .

Annie 19-04-2023

Goede prijs, groot aanbod. Men had precies wat ik zocht. Het was makkelijk te vinden op de website. Zeer duidelijke e-mails met verloop van de bestelling. Goede leveringstermijn, hoewel 1 dag later geleverd dan beloofd. Sympathieke courier met de fiets.

PatjeDB 19-04-2023

Veel keuze, duidelijke informatie. Perfecte opvolging voor snelle levering tot telefoontje een kwartier voor levering.
Duidelijke site met ook onmiddellijk handleiding ed bij de hand.

goeie kabel 19-04-2023

groot aanbod en mijn kabeltje , een usba naar usbc werd bijzonder snel geleverd.