Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tamara 15-05-2019

Snelle bezorging, goede prijs en super service! Ze hebben ruime keuze en een duidelijk overzichtelijke website.
Zeer tevreden!!

Karel 15-05-2019

Goede snelle levering, product goed verpakt geleverde kwam overeen met omschrijving met goede uitleg via filmpje.

Femke 15-05-2019

Ruime keuze, handige optie om producten naast elkaar te vergelijken, maar met stip op 1: goede service! Goed bereikbaar voor vragen, duidelijkheid over de levering en klantvriendelijke bezorgers die de tijd voor me hebben genomen om onze wasmachine te plaatsen en uitleg te geven.

Agnieszka 15-05-2019

Echt vriendelijke en behulpzame medewerkers van de klantservice. Een goede product voor een goede prijs. Snele bezorging op de volgende dag. Ik ben echt super blij mee met de gekozen product en met de contact met klantservice.

Ivka 15-05-2019

Goede, duidelijke website. Goede service. Ze maken online winkelen tot een feestje.

Loes 15-05-2019

Supersnelle levertijd en gratis bezorging. Veel keus in artikelen en duidelijke website.

Sita 15-05-2019

De levering is zoals gemeld, voor 23.59 besteld morgen in huis, bij navraag aan een medewerker ook op heel korte termijn antwoord

Elina 15-05-2019

Super service. Telefoon online gereserveerd en daarna naar de winkel gegaan om hem op te halen. Binnen 1 minuut was alles afgehandeld.

Aldy 15-05-2019

Coolblue is súper handig! Snel met leveren en afhandelen. Èn super fijn van de 3 berichten die je krijgt: een mail met een afleverdatum, een sms met een tijdsbestek van 1 uur afkeveringstijd èn kwartier ervoor word je gebeld dat ze eraan komen!!!! Niet hoeven te wachten van bv tussen 7:30 uur en 20.00 uur. TOP!!!!

Francis 15-05-2019

Cool Blue is altijd mijn eerste keuze als ik online iets wil kopen. Ze hebben een zeer ruim aanbod aan zeer goede prijzen.
En daarboven op hebben ze ook nog eens een fantastische klantendienst!
De leveringen verloren ook altijd zeer vlot, of het nu"iets kleins" is via de post, of een grote koelkast, of diepvries die ze zelf leveren, 2 super vriendelijke mannen, niets was teveel gevraagd.
Kortom, cool Blue is gewoon top!

Thornball 15-05-2019

Kan het aanschaffen van een nieuwe wasmachine een feestje zijn? Ja! Zeker bij Coolblue.
Vanaf het uitzoeken op de website tot de aflevering en installatie van de machine is alles super professioneel georganiseerd. De site is helder en het productaanbod heel groot. Toch is het makkelijk zoeken, en biedt de site een vergelijk-optie tussen de potentiële modellen. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, en van het moment van afleveren. Bij ons kwamen er twee keurige en enthousiaste bezorgers. Ze hebben de wasmachine naar boven gebracht, geïnstalleerd en proefgedraaid. De oude machine hebben ze meegenomen. En dit alles in een tijdsbestek van 16 uur!
Wat wil je nog meer..........?!

Tim 14-05-2019

Alle producten zijn snel en makkelijk op de website te vergelijken. Bestelling is snel geplaatst en betaald. ik heb om 23u50 besteld/betaald en de volgende morgen om 10u30 had ik mijn bestelling al aan de deur aangekregen.

Bas 14-05-2019

Goede en tijdige levering en bij vragen kreeg ik meteen een antwoord. CoolBlue is echt Cool en Blue is mijn lievelingskleur :-)

Jan Willem van Holst 14-05-2019

Prettige website (met name productinfo en vergelijkingsmogelijkheden) en perfecte levering (inclusief informatievoorziening)

Jos 14-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over het product alsook de zichtbare beschikbaarheid .
Snelle levering met vervoerder die zijn verplichtingen wat de het leveringstijdstip aangaat goed na komt.

Kleine broertje 14-05-2019

Net een nieuwe wasmachine gekocht. De dag erop (moederdag) is deze bezorgt.
Kon deze dus gelijk als moederdag kado bestempelen.
De bezorgers zijn kundig en zeer klantvriendelijk.

Als ik weer iets nodig ben wat bij Coolblue scherp geprijsd is ga ik zeker weer bestellen!

H 14-05-2019

Snelle levering,heel vriendelijke bezorgers. Heb nu 4 maal iets besteld( witgoed) en alle keren zeer tevreden,alles gebeurd netjes en de bezorgers weten ook veel van alle producten.Jullie zijn echt top!!!!

S. Hameleers 14-05-2019

Op zondag 12 mei een magnetron besteld die de maandag erop geleverd werd maar te klein bleek te zijn. Op aanraden van de bezorger een andere magnetron uitgezocht. Deze telefonisch besteld voor levering op dinsdag 14 mei. Bevestiging ontvangen dat er op dinsdag geleverd werd. Niet dus. Magnetrons zijn vrijwel gelijk in prijs en er werd al op zondag betaald. 2 euro om precies te zijn. Bij navraag bleek dat de “procedure” gevolgd moest worden. Eerst de retour -meegenomen door de Coolblue bezorger op maandag, was dus in bezit van Coolblue !- in het magazijn voor er een andere uit mag. Wel bevestigen en niet leveren omdat je je eigen mensen niet vertrouwt ? De bezorger zou er vandoor kunnen gaan met de magnetron. Waardeloos argument. 1 keer doen en baan kwijt ! Nee, de echte reden is dat de software niet in staat is een retour als ontvangen te accepteren wanneer hij door de bezorger is meegenomen. Ondertussen de klant vakantieuren laten opnemen voor niets. Ik heb de order geannuleerd.
Officiele reactie van Coolblue 24-05-2019

Beste Hameleers,

Dank je wel voor het kenbaar maken van je onvrede. Natuurlijk balen als blijkt dat de magnetron niet past. Wij ruilen graag jouw product om. Helaas is het onmogelijk om op één betaalde order, een tweede te versturen.

Dit heeft niets met vertrouwen te maken. Jammer dat jij dit zo hebt ervaren.

Bianca uit Papendrecht 13-05-2019

Makkelijke en duidelijke site. Zeer snel geleverd. Een mailtje, een sms'je én een belletje dat ze eraan komen, dus je hoeft niet heel de dag thuis te blijven. Ze sjouwen alles voor je naar boven en sluiten alles aan. Zeer tevreden.

Van Gaveren Eugène 13-05-2019

Wanneer je een product wenst aan te kopen dat ook wordt aangeboden door Coolblue, dan zou ik de goede raad geven om eerst daar even binnen te springen. Advies vragen en goed luisteren.
Dan pas vergelijken met een andere.
Ik spreek uit ervaring. Coolblue is en blijft mijn beste keuze.

A.h. 13-05-2019

Duidelijk informatie over producten, snel levering, meerdere betaal mogelijkheden. Aanrader

Arcoh 13-05-2019

Advies gehad door een naar mijn idee een ervaren vakman. Prima geholpen. Voor de volgende aankoop wederom naar Coolblue.

Chun Hun Lam 13-05-2019

Goeie service en duidelijk. Na een aankoop via site, krijg je gelijk een mailtje van jouw bestelling. Echt TOP!!
Voor het bezorgen krijg je ook nog een bericht wanneer de bezorger komt!
De bezorgers zijn ook vriendelijk!!!!!
Al 2 keer besteld bij Coolblue en beide keren tevreden.

Arie 13-05-2019

Gewoon een goede site, duidelijk, overzichtelijk en voorzien van veel info.

Arlien 13-05-2019

Snelle levering, nieuwe koelvriescombinatie mooi op de plek gezet. Oude weer meegenomen
Ook werd ik een kwartiertje van te voren gebeld dat men er kwam. Klantenservice nog aan de lijn gehad op de dag van bestelling. Je hebt snel een kundige medewerker aan de lijn. Super service

Soraya 13-05-2019

Werken en bezorgen super professioneel, netjes en vriendelijk. Ik had een vaatwasser gekocht (die overigens top werkt), deze was binnen no-time boven, aangesloten en aangezet. Communicatie over de levering ging heel goed en de aangegeven bezorgtijden klopten. Had dezelfde dag nog een bezorging van een koelkast via bol.com die de bezorging uitbesteed, dat was dramatisch. Ik betaal in het vervolg liever een paar tientjes meer bij coolblue voor een goede, professioneel service, dan dat ik nog eens dat meemaak voor een paar tientjes minder. Is het echt niet waard. Bestel maar gewoon hier, dan is alles gewoon goed geregeld en hoef je nergens over na te denken. Zeker een aanrader!

mikep 13-05-2019

super goede service, de bezorgers zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. ik wil cool blue dan ook zeker bij iedereen aanraden.

Anneke 13-05-2019

Ik ben wel tevreden over Coolblue maar niet over de levering. Deze zou binnen een dag geschieden. Het was een cadeau voor de verjaardag van mijn zoon. Levering zou op donderdagavond plaatsvinden. tot 21.50 uur werd aangegeven dat de levering onderweg was. Na 22.00 uur stond er ''levering volgende dag'', maar na 22.00 kun je geen tijd meer aangeven.
Levering werd weer in de avond en toen was ik op de verjaardag van mijn zoon en zat ik zonder cadeau.
Vervolgens moest ik de dag daarop weer thuis zijn voor de aflevering.

jan 13-05-2019

altijd netjes op tijd, goede voorlichting over aankoop, altijd netjes en duidelijk, pet je af 👍👍

JK 13-05-2019

Snel, goede prijsstelling, prettige bezorging en afhandeling van de order, duidelijke website

Dolf 13-05-2019

Super snel, goed in het uitzoeken en bestellen En accuraat in de bezorging. Precies wat je nodig hebt.

Anno 12-05-2019

Webshop met duidelijke informatie over producten. Goede vergelijkings mogelijkheden. Snelle levering. Je weet precies wanneer het bestelde product afgeleverd wordt. Nette en vriendelijke bezorger. Top.

Henny Groenhout 12-05-2019

Coolblue beschikt over een uitgebreid assortiment artikelen, de prijzen zijn sterk concurrerend, de levertijd is bijzonder kort en de bezorgservice is uitstekend. Ik kon niets bedenken om hun aanbod en service te verbeteren...

Willem 12-05-2019

Geweldige 'winkel'! Van website tot levering. Staan klaar ... kleine vragen ... grote vragen.
Je kan van ze op aan; en heel belangrijk; je wordt steeds op de hoogte gehouden. van de stand van zaken.
Of het nu over het tijdstip van levering gaat of over de staat van reparatie; je weet waar je aan toe bent.
Blij met Coolblue.

Nico 12-05-2019

Goed aanbod. Misschien niet altijd de aller allergoedkoopste. Maar de ervaring met de serviceverlening is mij dat (in sommige gevallen) beetje extra meer dan waard.

Astrid 12-05-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website waar duidelijke productinformatie te vinden is. Door de vele reviews kun je goed een indicatie krijgen wat andere mensen van het product vinden. Bestelproces is helder en levering super snel. Eerlijke prijzen!

schewa 12-05-2019

Aangezien ik via de webshop heb besteld kan ik uiteraard niet beoordelen hoe het in de winkels werkt. Via de webshop is het makkelijk en de levering is prima geregeld en, wat ook belangrijk is,
gratis en op tijd.

Linda P 12-05-2019

Super snelle levering, duidelijk website, je wordt goed op de hoogte gebracht hoe laat ze het precies komen bezorgen. En ze komen voor kleinere producten bezorgen op de fiets !

bennie 12-05-2019

no nonsens, gewoon kwaliteit en snelle levering,nog nooit klachten over producten gehad !

Geke 12-05-2019

Coolblue is een hele fijne webshop. Ik maak al jaren gebruik van hun producten. De service en het contact gaat altijd heel goed en de producten worden snel geleverd. Ik kan Coolblue zeker aanbevelen aan iedereen.

Jasper van der Voorde 12-05-2019

Coolblue was uiteindelijk de goedkoopste! En ik heb vele verhalen in mijn omgeving dat ik bij coolblue moest bestellen.
De reclames op tv en de website zijn echt! Geen gedoe, duidelijk en betrouwbaar! (En grappig)
De bezorgservice is echt top! Leuke jongens met glimlach, vriendelijk en uitstekende training die weten wat ze doen!
Installeren van de wasmachine en uitleg! Aandacht voor de consument! Echt top!

Volgende keer zal ik zeker weer bij Coolblue bestellen en heb ik de zelfgemaakte confetti klaarliggen!
Heel blij met mijn Miele wasmachine!

Raimond Schouten 12-05-2019

Goed en duidelijk product overzicht en omschrijving en snelle en goede levering / service . Top webshop !

FVS 12-05-2019

Erg betrouwbaar met duidelijke omschrijving bij elk product, snelle levering en vriendelijk antwoord op een gestelde vraag.

Bas 12-05-2019

gedegen advies en een correcte levering,ook nog in een verpakking die een glimlach veroorzaakt.

Marco 12-05-2019

Goede info, goede service.
Prijs ok.
Je wordt netjes geholpen, bezorgingen vinden snel plaats.

rien 11-05-2019

Ik vind de website zeer goed, diverse merken verkrijgbaar met uitgebreide reviews van eerdere kopers.Bovendien veilige manier van betalen en levering binnen 24 uur met sms bericht 15 minuten voor de levering.

Rachida van Galen 11-05-2019

Doen wat ze beloven snel in huis netjes aangesloten en oude koelkast mag zonder problemen mee terug.

José Vermeulen 11-05-2019

Het cijfer wil niet, maar, dat is een dikke 10 ! makkelijke kiezen, makkelijk bestellen. En, door vakkundig personeel netjes op tijd geleverd, en heel beleefd en netjes personeel. Dikke duim omhoog voor Coolblue! En, ja, zou ik zeker aan anderen aanbevelen.

AJ 11-05-2019

Duidelijke informatie over het product en geweldig dat er de volgende dag geleverd wordt, ook al is dat op zondag!
Fijn dat het product wordt uitgepakt, je nog vragen kunt stellen en het verpakkingsmateriaal weer mee retour gaat. Topservice!

DS 11-05-2019

Stofzuiger besteld. Bestelproces ging soepel, kon snel bezorgd worden en kreeg daarnaast de keus om een andere bezorgdatum te kiezen (erg prettig). Op de dag zelf kreeg ik bericht wanneer hij zou worden afgeleverd, zodat ik geen uren thuis hoefde te blijven. Heel netjes en efficient verpakt kwam hij aan. Verder factuur e.d. allemaal digitaal ontvangen. Kortom, supertevreden!