Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G.Brands 14-02-2017 Via de website gekocht

aanschaf nieuwe mobiele telefoon

duidelijke site.gemakkelijk ales te vinden,en heldere verklaring van het product.keurig en binnnen aangegeven tijdsperiode bezorgd.

Theo Middelkoop 14-02-2017 Via de website gekocht

No nonsens bedrijf die doet wat ze zeggen

Prima shop, alles duidelijk, groot aanbod en zeer snelle levering. Kortom een prima bedrijf die doen wat ze zeggen

Rita 14-02-2017 Via de website gekocht

Top shop! Overzichtelijke site, snel bestellen, nog sneller leveren, verpakkingsmateriaal met humor en ook de mails worden fris en fruitig en met humor geschreven ( confetti!). Ik hou er van!! top!!

Bjørn 14-02-2017 Via de website gekocht

Ik heb een aantal keer contact gehad met de klantenservice voor hulp bij sommige producten. Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Bij bestelling verloopt ook alles naar behoren en alles is keurig op tijd. Aanrader.

Guy De Backer 14-02-2017 Via de website gekocht

niets op te zeggen, perfect !!

klaar, overzichtelijk, enorme vlugge service, niets aan toe te voegen, bestelling s'avonds doorgegeven en de dag daarna om 10u00 afgeleverd.

Yentl 14-02-2017 Via de website gekocht

Een aanrader!

Advies inwinnen bij Coolblue gaat zeer vlot via chatsessie. Geeft een persoonlijke touch aan het hele proces, het lijkt alsof je aan het shoppen bent bij de buurtwinkel. Afleveren en garantie verlopen zeer vlot.

Mike 14-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering super

Zaterdagavond besteld , zondag middag al in huis super. Ook de beste prijs op de markt, op 1 andere website stond die goedkoper maar als je wou bestellen niet leverbaar.

Lucia 14-02-2017 Via de website gekocht

Fijne (web)winkel!

Makkelijk vindbaar, ruime keuze, supersnelle levering: wat wil je nog meer? Een betrouwbare leverancier, die elke keer weer z'n beloftes nakomt!

Mw. Rijks 14-02-2017 Via de website gekocht

Blij verrast!

Had keuze om een bestelling te plaatsen en het werd Cool blue. Duidelijke site, wist niet wat ik moest verwachten en dan uiteindelijk klopt het hele plaatje vanaf de bestelling tot aan de aflevering! Alles volgens afspraak, dat maak je niet vaak mee en ook de drie heren van de bezorging mogen ook een compliment :) voor hun vriendelijke en correcte optreden. Bedankt! Een heel tevreden klant.........

Mark Boekel 14-02-2017 Via de website gekocht

Telefoon besteld

Goede service. De telefoon werd na bestelling 20 euro goedkoper. Toen ik hierover mailde werd het bedrag gelijk aangepast.

W de Bruin 14-02-2017 Via de website gekocht

Klein maar fijn apparaatje

Ik had een Dolce Gusto gekregen voor mijn kerst, maar ik kon er niet mee omgaan. De koffie was best lekker. Dus op zoek naar een alternatief en dat werd een Nespresso apparaat. Nu ben ik zeer te spreken over de webwinkel van Coolblue en daar zag ik meteen wat me aansprak. Overigens ook in de echte winkels. Hele goede service !

Joyce 14-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Coolblue heeft een breed assortiment met een duidelijke omschrijving.
Je wordt van te voren voldoende geïnformeerd over je bestelling per mail en sms. Ook prettig dat er op zondag geleverd wordt.
Ik raad deze online winkel zeker aan.

Alyaine 14-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima. Snelle levering, product zat netjes verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

danny 14-02-2017 Via de website gekocht

leuke verassing

het was uitstekend,zaterdag zat ik in nood,zondag was dit opgelost ook al ging het maar om een reistas,zondag om 15u had ik die in huis,ongelooflijk,en!zonder bij te betalen

Roland 14-02-2017 Via de website gekocht

Miele WKB 120 WCS W1 aangeschaft bij CoolBlue

Aangeschaft via website bij CoolBlue; Relevante product informatie, reviews, filmpjes, scherpe prijs, snelle levering en vriendelijke bezorgers, super!
Na enkele wasbeurten ook zeer tevreden over het aangeschafte product. De tijd zal het leren.

Atef 14-02-2017 Via de website gekocht

snelle levering

een van de weinige winkels die zich houdt aan 'vandaag besteld, morgen geleverd'... velen leveren later maar verschuilen zich achter postnl...

Marcel 14-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop router

Wat zal ik er van zeggen. Zaterdag avond laat besteld. Zondag om 13.00 uur in huis. Helemaal top. Zelfs de bezorger was heel aardig. Ga zo door.

Laura 14-02-2017 Via de website gekocht

Iphone SE leather case

Snelle levering en goede afhandeling voor een goede prijs. Fijn was ook dat via e-mail alvast werd aangegeven dat het product door de brievenbus paste.

Jeannette 14-02-2017 Via de website gekocht

Laptop HP

De laptop is keurig verpakt en wordt perfect uitgelegd hoe je deze kan installeren en er is een helpdesk, ik al onwetend hoe dit moet is er zelfs uitgekomen, super.

Jet 14-02-2017 Via de website gekocht

Blij

Wat heerlijk dat je de producten, ook op zondag (zaterdagavond besteld), gratis thuisbezorgd krijgt! Dat is in ons geval nog nooit gelukt. We wonen op een woonboot met onduidelijke nummering. Moeilijk te vinden, maar de bezorger heeft volgehouden en het thuisgebracht! Super!

Jacqueline 14-02-2017 Via de website gekocht

Kabeltje

Je zal maar een hdmi kabeltje nodig hebben om muziek uit je radio te krijgen... Binnen 24 uur zonder bezorgkosten, super!

Henk Westenberg 14-02-2017 Via de website gekocht

deskundig advies

Als je belt, krijg je deskundige mensen aan de lijn die je advies geven. Ik heb diverse dingen bij Coolblue gekocht. Twee keer is iets stuk gegaan. Dat werd razend snel opgelost. Dit is echt de webwinkel waar ik bij voorkeur koop, als ze het in het assortiment hebben.

P. V.d.berg 14-02-2017 Via de website gekocht

PSM

Supersnelle en correcte levering. Alleen mag de verpakking wel een meer aangepast formaat hebben. De printer werkt prima.

Sebas 14-02-2017 Via de website gekocht

Doet wat belooft. Betrouwbaar.

Al diverse zaken gekocht en altijd correcte afhandeling gehad. Komt afspraken na. Heeft meestal de goedkoopste keus.

piet zuur 14-02-2017 Via de website gekocht

Ik ben nog nooit zoo,n goede website tegen gekomen .

Ik ben nog nooit zoo,n goede website tegen gekomen .
Na dat ik zoveel beleeft heb met andere websites, is er eindelijk nu 1 die zich echt aan de afspraak houd , grt piet.

Bas 14-02-2017 Via de website gekocht

Top levering

Snelle levering. Zaterdagavond besteld, zondag in huis! Complimenten, daar kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen

Jordy 14-02-2017 Via de website gekocht

Super webshop!

Regelmatig bestel ik producten op Coolblue. Enkele keren zullen ze ietwat duurder zijn dan hun concurrenten (wat ze zelf ook niet zullen ontkennen), maar de klantenservice laat me toch voor Coolblue kiezen. Wanneer er problemen zijn met je product, kun je altijd terecht bij hen. Ook het retourneren gaat perfect. Al met al, super webshop met vriendelijk personeel!

Bea 14-02-2017 Via de website gekocht

Fan van Coolblue

Coolblue. Kun je ergens fan van zijn? Ik weet dat het kan. Ben een regelmatige bezoeker/klant bij Coolblue. Duidelijk, overzichtelijk, doet wat ze beloofd. Zo hoort het te zijn. Door eigen ervaring, met zowel de website als in de winkel weet ik dat je service en kwaliteit krijgt. Ook telefonisch is Coolblue ruim bereikbaar. Ook qua prijs zit je bij Coolblue goed. Ik kan alleen maar zeggen......Coolblue, daar word je vrolijk van.

boy1958 14-02-2017 Via de website gekocht

Bluetooth Handsfree voor in de auto

De bestelling was heel zorgvuldig en de bezorging was op tijd en ik ben heel tevreden met het product. het werkt perfect.

Mitchell 14-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en snelle service

Na meerdere bestellingen te hebben gedaan bij coolblue, kan ik zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben! Uitstekende klantvriendelijkheid en support, en daar bovenop goede prijzen en snelle levering. Zelfs de verpakking is origineel/grappig. Top webwinkel als je het mij vraagt!

A v.d.Weegen. 13-02-2017 Via de website gekocht

Ik heb een afzeugkap gekocht van pelgrim.

De bestelling was geheel naar wens.
Erg klantvriendelijk.
En een snelle bezorging.
Zeker omdat je de bezorging kunt volgen op de mail. Zit je niet onnodig te wachten.

Tweet 13-02-2017 Via de website gekocht

Tweet

Makkelijk te navigeren online winkel, duidelijke omschrijving, en... snelle levering (volgende werkdag en indien vrijdag besteld vrijwel zeker zaterdag in huis). Al vaker hier besteld, altijd precies volgens leveringsvoorwaarden keurig op tijd geleverd.

W. de Heus 13-02-2017 Via de website gekocht

Perfect.

Binnen 14 uur werd de Lenovo TAB3 10 Plus tablet afgeleverd. Zeer mooie tablet met schitterende weergave. Ligt fijn in de hand.

Klaucke 13-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht / geleverd.

Onlangs een mooie wasmachine gekocht en laten bezorgen door Cool Blue. De bestelling was gemakkelijk geplaatst. Vervolgens een duldelijke indicatie gekregen van de verwachte levertijd. Uiteraard de volgende dag geleverd.

Helaas door falen van de huisinstallatie was het niet mogelijk om de machine werkend achter te laten. Desalniettemin hebben de mannen van Cool Blue er alles aan gedaan om dit wel te doen.

Uiteindelijk een onderdeel in de huisinstallatie vervangen en de machine zijn eerste spoelbeurt laten doen zoals geïnstrueerd door de bezorgers van Cool Blue.

Bedankt!

Melanie 13-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Prettig dat je precies weer via de mail en een telefoontje dar ze er aan komen. Jammer dat de machine aangezet werd zonder hem waterpas te zetten.

marscha 13-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Dit was de eerste keer dat ik iets duurs bestelde via internet, normaal gesproken vind ik dit niet zo een fijn idee maar op aanraden van mijn partner die al vaker iets bij coolblue had besteld toch maar gedaan. alles ging prima en ik had de volgende dag mijn laptop in huis waar ik superblij mee ben. ook vond ik het fijn dat ik het pakketje kon traceren. voortaan ga ik vaker producten bestellen bij coolblue.

MarcP 13-02-2017 Via de website gekocht

Ontplofte wasmachine

Wat te doen als je wasmachine ontploft ? Ding was al oud maar toch. Daar moet een nieuwe voor komen. Via enkele sites bij Coolblue terecht gekomen. Met de duidelijk beschrijvingen en selectiemogelijkheden was het nieuwe toestel snel geselecteerd en de volgende morgen werd het al geleverd. Goede communicatie over de tijd van levering. Vakkundig geïnstalleerd en goede tips voor gebruik.

PAUL 13-02-2017 Via de website gekocht

Perfect

Moeilijk vekrijgbaar product toch op voorraad. Makkelijk bestellen. Zelfde dag tegen kleine extra betaling nig in avond ontvangen.... waarom nog naar een winkel in het centrum (waar je 25 cent moet betalen voor een tasje) als het zo beter en sneller kan en thuis bezorgd word....

jan 13-02-2017 Via de website gekocht

vaatwasser

de keuze is uitgebreid op de site, het bestellen is eenvoudig en duidelijk,de levering is supersnel, met heel behulpzame en vriendelijke bezorgers, alles goed begeleid met info wanneer er bezorgt wordt,het bestelde produkt wordt gecontrolleerd en op plaats gezet, echt prima verzorgt complimenten

Ilona 13-02-2017 Via de website gekocht

Snel

vrijdagavond laat besteld, de volgende dag in huis. Per e-mail goed op de hoogte gehouden van levering. Product voldeed aan de verwachtingen. Ben er blij mee!

Arne 13-02-2017 Via de website gekocht

Beste webshop die er is

Coolblue is met afstand de beste webshop vanwege het gebruiksgemak van de website, de snelheid waarmee bestellingen worden bezorgd en de uitstekende klantenservice. De klantenservice is een toelichting waard. Mijn eerste ervaring was met de kabel van een B&W-koptelefoon die kapot ging: kostenloos vervangen en heb het product niet op hoeven sturen. Laatst is de bumper van m'n telefoon kapotgegaan: contact opgenomen met de klantenservice en een dag later een nieuwe in huis, geen gezeik met het oude product opsturen etc. Ze zijn soms een tientje duurder dan de goedkoopste aanbieders op Tweakers oid., maar dat is het prijsverschil zeker waard.

Paul 13-02-2017 Via de website gekocht

VIP behandeling bij aflevering

Ik had een wasmachine en droger besteld en op zaterdag laten bezorgen. Een dag can tevoren werd ik geïnformeerd over het verwachtte tijdstip van bezorgen. Hedurende de nacht werd via sms bezorgmoment scherper gezet en uiteindelijk werd 's ochtends her tijdstip tot op een half uur nauwkeurig gemeld. Ideaal als je nog even de honden wilt uitlaten. Uiteindelijk werd ik zelfs gebeld toen ze de straat inreden. Drie jonge mannen hebben de machines binnen gebracht en netjes uitleg gegeven. Ik voelde me echt een heel belangrijke klant en dat voelt bijzonder prettig. Echt helemaal top.

Jolanda 13-02-2017 Via de website gekocht

WiFi versterker devolo

Zeer snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakje wordt bezorgd. Via mail uitleg hoe je de versterker kunt installeren met tips en live chat.

Hervé 13-02-2017 Via de website gekocht

enkele uren later belde men reeds aan met het pakje !

Snelheid, ik moest thuis doorwerken, bestelde via Coolblue en ik kan 's avonds doorwerken door de levering van papier en inktcassette

menno 13-02-2017 Via de website gekocht

aankoop koffiemachine

Super snel en fijn dat ze mogelijkheid geven om apparaten die retour komen als 2de kans verkopen, scheelde mij 75 euro en hij was als nieuw!

Piet Spoelstra 13-02-2017 Via de website gekocht

Miel wasautomaat

een bijzonder snelle service; je wordt constant op de hoogte gehouden van je bestelling en een zeer vriendelijke en behulpzame aflevering van je bestelling, echt super!!

Yvonne 13-02-2017 Via de website gekocht

Super snel !!!

Onze wasmachine begaf het en dat gebeurt altijd op een moment dat het niet uitkomt. Even oriënteren op internet welke machine het moet worden, vervolgens bij Cool blue een goede prijs gevonden en 's middags tegen 17.00 uur besteld.
De volgende ochtend om 12.00 uur draaide de nieuwe machine al in onze bovenwoning waar de knappe jongeman de machine met zijn collega twee lange trappen op had gedragen. Wauw, een nieuw record en de oude machine mooi mee genomen. Onze hartelijke dank voor deze super snelle service.

Henk Vreeman 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en cuncurerende prijs!

Ik had op zeer korte termijn een nieuwe wasmachine nodig van een bepaalde afmeting. Bij Coolblue had men een ruim aanbod, zodat de keuze niet moeilijk was en ik ben dan ook zeer tevreden over de bestelling, mede door de snelle en accurate levering.

Erik 13-02-2017 In de winkel gekocht

Bedankt!

Coolblue is sowieso een geinig bedrijf en eentje waaraan niemand kan tippen volgens mij. De iPhone die ik kocht was defect en dankzij de 14 dagen tevredenheids-garantie kon ik deze de volgende dag in de winkel omruilen zonder gezeur. Ook de hoes die ik gekocht had kon ik zonder problemen teruggeven waarna ik later een andere hoes heb gekocht. (bij Coolblue ook uiteraard).

Tandy 13-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede telefonische ondersteuning!
Uitgebreid gamma!
Correcte verkoopprijzen buiten alle concurentie!