Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

astridmartens 11-09-2015 Via de website gekocht

Bijzonder efficiënt,correct en snel.
ik vraag me enkel af wat de sociale (personeel)en ecologische impact is van deze werkwijze.

idem

Ik heb het assortiment slechts voor één artikel doorgenomen. Dat was zeer toereikend.

Geen 10 omwille van de vragen bij gemak.

Zie vorige

pgblok 11-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle levering

zeer uitgebreid

Zie beoordeling hierboven

tomvlaeminck1978 11-09-2015 Via de website gekocht

6,8

Goede middag, Wij bestelden maandag een droogkast, deze zouden ze woensdag leveren, hiervoor namen we een dag verlof, levering ging niet door, werd verplaatst naar vandaag. Terug verlof genomen. Deze ochtend bellen ze om te laten weten dat de levering niet kan doorgaan???

epilatorshop 11-09-2015 Via de website gekocht

terugstuur garantie geeft vertrouwen

veel keus

perfecte internet winkel

Philvn 11-09-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke webshop, producten zijn zeer gemakkelijk te vinden en elke stap tot bestelling/betaling is perfect.

Service is super, bestelling om 23u geplaatst en reeds de volgende dag om 08u geleverd.TOP!!

Robert Stigter 11-09-2015 Via de website gekocht

Met een paar clicks had ik het product wat ik hebben wilde.

Net als bij mijn bestelling een jaar geleden bij Cool Blue in Nederland had men problemem met de betaling via mijn Master Card. Uw medewerker heeft zijn uiterste best gedaan mij te helpen, maar het probleem heeft langer geduurd dan voorzien. Uiteindelijk heb ik dan maar met een opslag van €10,- bij de postbode betaald.

Voldoet aan mijn behoefte

Snel en ongekompliceerd winkelen, een zeer snelle uitlevering en een vriendelijke, terzakenkundige bediening.

Voor een jaar heb ik bij Cool Blue in nederland een Sport Horloge (Jogging en Maraton) voor mijn zoon gekocht. Daar ook hier de betaling via Master Card niet funktioneerde, moets hij het zelf in de winkel in Eindhoven ophalen en betalen. Dit is toch niet de zin van een online betaling.

Alanus 11-09-2015 Via de website gekocht

Donderdag om 10 uur besteld en pas maandag aangekomen.
Alles word afgeschoven op de post en een oplossing was er niet.
Dat heeft mij 2 dagen verlof gekost om het pakket te kunnen ontvangen.
2 dagen van binnen zitten en zien dat je de bel hoort.
Een 50 inch tv laat je niet zomaar even bij de buren zetten.
Bij niet aanwezigheid moest ik hem zelf gaan afhalen bij een postpunt.
Aangezien ik daar de mogelijkheid niet voor heb zou ik dus nog kosten moeten doen om de tv op te gaan halen.
Daarom betaal ik net iets meer omdat ze het product thuis brengen maar dat telt hier dus niet.
Beter zou zijn dat ze de tracking opvolgen en de klant verwittigen wanneer het fout loopt.
Geen oplossing of excuses gekregen wel een afwimpelende medewerker.
Ik heb daar al 19 producten gekocht maar deze keer toch teleurgesteld dat ze niks meer laten horen hebben.
De service wordt minder als het bedrijf groter wordt zeker?

Kathleen_ds 11-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke en handige site

goede service

ruim assortiment

Douwe 11-09-2015 Via de website gekocht

De site was beter en veel sneller dan sites van de individuele producenten van de producten die cool blue verkoopt

Als een product er ook is dan is het er ook inderdaad de volgende dag. En als het product geruild moet worden dan staat het bedrag ook snel weer op de rekening. Intussen wordt je van de verzending en ontvangstregelingen goed op de hoogte gehouden.

Ik zou niet weten wat er nog meer zou moeten zijn....

Eerst heb ik een rugtas gekocht en die was te klein, daarna teruggestuurd vervolgens interesse in een nieuwe tas die niet op voorraad was. als je dan daarom vraagt komt er een reminder email als dat produkt weer op voorraad is en kan je gelijk weer bestellen en is het de volgende dag weer in huis. Werkt byzonder prettig!

Monique 11-09-2015 Via de website gekocht

Heldere website

Snel en goed

Goede prijs/kwaliteitverhouding vergeleken met andere aanbieders en snelle service

Svd68 11-09-2015 Via de website gekocht

Een overzichtelijke website, waarin je makkelijk kunt zoeken en vinden.

Snelle levering van producten. Er wordt via mail duidelijk gecommuniceerd.

Een uitgebreid assortiment, altijd prettig.

Eigenlijk een 8,5 maar de halve punten hebben jullie weggelaten.

Enige minpunt aan Coolblue vind ik dat jullie bijna voor elk artikel een aparte onder andere naam website hebben. Tv is tvstore, keukenmachine is keukenmachineshop, ga zo maar door.

Conny 11-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, prima zoekfunctie. Gezochte artikel binnen no time gevonden. Bestelling makkelijk te plaatsen.

Prima op de hoogte gehouden m.b.t. de status van de bestelling. Levering op afgesproken tijd. Coolblue doet wat ze beloven.

Zeer uitgebreid assortiment. Wonen, tuinieren, hobby, klussen, kantoor... Noem maar op.

Hier wordt je als consument gewoon vrolijk van! Goede service, duidelijke communicatie, snelle levering. Geen poespas.

Amber Patje 11-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving, snelle levering! Super service.

Duidelijk en snel.

Veel keuze, goede beschrijving

Goede service, snelle levering! Helemaal top.

Herik 11-09-2015 Via de website gekocht

Je hoeft niet perse een account aan te maken.

Via face book wel reactie op de spelfout in mijn adres. Maar ze hebben wel een capaciteit probleem door de groei. Gelukkig wel goed gekomen

Keuze genoeg

Johan Vorsterman van Oijen 11-09-2015 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website. Keuzefilter maakt het zeer gemakkelijk om tot een gewenst produkt te komen.

Reviews, liefst zo veel mogelijk, helpen enorm om een goede keuze te maken.

Nog niet van toepassing.

Genoeg keuze en aanbod.

De volgende dag in huis spreekt erg aan. Incl. de 'gratis' bezorgkosten.

Ed 11-09-2015 Via de website gekocht

Gezochte artikel was snel gevonden, Bestelproces helder en snel

Eerst advies gevraagd tussen twee keuzes, daarna besteld en bij installatie wederom advies gevraagd.
Tablet werd snel geleverd en er werd snel en goed advies en ondersteuning gegeven.

Ruim voldoende keuze

Om 23:50 besteld en volgende dag in huis, Voor en na de bestelling telefonisch keuze-advies en ondersteuning gekregen. Alles snel en correct. Kan niet beter!

Lisette 11-09-2015 Via de website gekocht

Coolblue is nu al twee keer als beste uit een prijsvergelijk gekomen bij mij. Reden om te bestellen. Daarna wordt je alleen maar blijer van Coolblue. Ze leveren snel. Je mag kiezen of je thuis wil laten bezorgen of ophalen bij een postservicepunt. En bij thuisbezorgen kun je de bezorgdag zelf instellen. Dat zou genoeg moeten zijn, denk je. Maar daarna toveren ze ook nog een glimlach op je gezicht. Met wachttherapie en grappige tips voor het hergebruik van je pakketje.
Commercie, natuurlijk, maar het voelt als een warm bad en niet als de gevreesde gladde verkoper.

Animiles 11-09-2015 Via de website gekocht

Het assortiment is erg groot, maar vaak hebben ze toch net niet het model dat ik zoek.

Klantenservice is top. verzendsnelheid is top. Als je het ergens anders een klein beetje goedkoper kan krijgen dan zou ik het toch aanraden om iets meer te betalen zodat je weet dat je een geweldige klantenservice hebt voor het geval dat dat nodig is.

De klantenservice is geweldig. Snel, behulpzaam, vriendelijk, humor, tot 24:59 beschikbaar, etc, etc. Mijn verhaal in het kort: 1 monitor besteld op zondag om 19:00. Na twijfelen toch maar een tweede besteld om 23:55. Maandag bijde in huis. Monitor 2 was niet goed. Coolblue bood aan om deze terug te sturen. 's avonds pakket ingepakt en klaar gezet. Dinsdag terug gestuurd. Woensdag bericht dat hij ontvangen was. Donderdag nieuwe monitor in huis. Zo'n snelle, makkelijke en goede klantenservice heb ik nog nooit eerder ergens gevonden.

HenkUitGroningen 11-09-2015 Via de website gekocht

Het pakket was er eerder dan aangekondigd, en hoewel dit eerder een verdienste is van postnl was ik hier toch erg blij mee.
Ik heb de retourprocedure niet gebruikt, maar deze werd wel duidelijk uitgelegd in de meegestuurde documentatie. Het zag er ongecompliceerd uit.

Het assortiment verschilt niet heel veel van andere (online) winkels. Ik heb het product dat ik gekocht heb later voor minder in een andere winkel zien staan, maar het prijsverschil was zo klein dat het me niet veel deed.

catcher 11-09-2015 Via de website gekocht

Middels weinig clicks vindt en koop je het product.

s'avonds besteld en volgende dag de bestelling binnen hoe cool is dat. Geeft je de het gevoel wat ik heb wanneer ik iets in een fysieke winkel koop. Je bent vol van je aankoop en wil het direct gaan gebruiken.

Prima

Er moet altijd nog iets te wensen overblijven

Arjan 11-09-2015 Via de website gekocht

Nog nooit teleurgesteld. Snelle levering. Sympathiek bedrijf.

Sebastiaan 11-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, no nonsense.

Ruim assortiment.

Ik vond de mail waarin gemeld werd dat de levering niet plaats had kunnen vinden erg overdreven. De suggesties vind ik niet gepast/professioneel.

Ruben 11-09-2015 Via de website gekocht

Zo besteld en snel thuis bezorgd

Zondag 23:00 besteld, maandag 16:00 in huis!
gelikt proces van verzending waarbij je alles makkelijk kan volgen

Hebben alles

Niet te duur en gewoon de beste service van alle bestaande webshops op dit moment

Een en al top

Jacques Baars 11-09-2015 Via de website gekocht

alles staat goed beschreven en diverse links waar je gelijk verder mee kan.

alles is goed geregeld en op mails krijg je goed antwoord

wat je zoekt kan je vinden.

alles is goed te vinden en bestellen gaat makkelijk. ook wat ze beloven komen ze na. Als ze binnen de afgesproken tijd geen antwoord kunnen geven op je vraag dan krijg je netjes een berichtje dat het ze niet lukt maar dat ze er z.s.m. bij je op terug komen.

Ga zeker zo door en onze volgende telefoon eind dit jaar voor mijn vrouw wordt zeker weer bij jullie besteld. Voordeel is ook dat als je wat heb met een product dan kan je altijd naar de winkel en de prijzen liggen zeer gunstig.

Loek 11-09-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk van uit je stoel bestellen

na de bestelling snel binnen gekregen

Jan.vanderbiest 10-09-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke website om vlot te kunnen navigeren en te zoeken. Duidelijke regels en bestelprocedure.

Correcte afspraak en uitvoering ervan

Zeer ruime keuze en duidelijke indeling

Met de reeds vermelde argumenten. Wel niet steeds de laagste prijs.

Alles OK alleen de prijs is niet altijd de laagste tussen de andere webwinkels.

Vere 10-09-2015 Via de website gekocht

De website heeft duidelijke categorieen. Alles waarvan de de categorie niet ziet/weet kun je simpelweg naar zoeken in het zoek balkje. Ik kan alles altijd snel vinden en vanaf de bank iets bestellen en het de volgende dag in huis hebben is altijd fijn.

Levertijd was zoals gezegd; de volgende dag. Dat is snel en daar ben ik blij om. Het maakt deze webwinkel goed geschikt als ik snel iets nodig heb en er geen week op kan wachten. Ik heb nog nooit iets hoeven te retourneren, een vraag hoeven stellen of klacht hoeven indienen.

Van niet ieder product is er evenveel keus, maar CoolBlue heeft een ruime collectie aan spullen.

Ik beveel deze winkel aan als een familielid of kennis een electronisch apparaat zoekt.

Sanne 10-09-2015 Via de website gekocht

Ik kan me niet bedenken wat nog beter kan, alles is keurig netjes geregeld.

Je komt snel met een van de medewerkers aan de lijn, die vervolgens alles doen om je vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden. Daarnaast is het personeel ook ontzettend vriendelijk.

Ook al heb ik niet de hele website afgespeurd wat ze allemaal hebben, als ik iets nodig heb in deze categorie (computers en toebehoren) weet ik waar ik het moet zoeken.

Mooie website, geen verzendkosten, snelle verzending en alles om je zo tevreden mogelijk te maken. Het motto 'alles voor een glimlach' wordt heel duidelijk nagestreefd.

Di 10-09-2015 Via de website gekocht

Superheldere website

Toon & uitleg is geweldig.

Keus te over. Door goede informatie hierbij geen keuzestress.

Zelden zo'n klantgerichte informatie ontvangen, met zo'n fijne humoristische & luchtige toon. Voorbeeld: je bezorger komt. Doe hem de groeten.

Hoopte al op 'n enquete, want vond de dienstverlening zo perfect dat ik 't kwijt wilde. Dank!

AndreWommelgem 10-09-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk qua installatie en gebruik.

Gewoon top.

Alles is te vinden toch !

Kopen doen we bij Coolblue !

Supersnelle levering tegen een absoluut concurrentiele prijs.

Theo ten Brink 10-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijke web site

Goede en snelle service

Voldoende assortimnt

Goeie online shop

Als ik mijn beats tour weer verlies, bestel ik ze weer coolblue

HansVa 10-09-2015 Via de website gekocht

Snel met de keuzehulp zoeken wat je wilt

Iets niet goed of naar de zin: terugsturen en met kerende post een nieuw/ander exemplaar.

Compleet

Niet altijd de voordeligste leverancier, wel altijd duidelijk, snel, deskundig en volgens de voorwaarden.

Edenmar 10-09-2015 Via de website gekocht

Gericht zoeken. Geen afleiding door andere producten waar je op dat moment geen interesse in hebt. Naast positieve ook negatieve aspect van het product benoemd

Snelle levering binnen de duidelijk vooraf gecommuniceerde tijdslimiet

Ruim assortiment tegen redelijke maar niet altijd de laagste prijs

Ruime keuze en goede service en betrouwbare levering preferen voor mij boven de laagste prijs

Toelichting over duurzaamheid kan beter

Een eerste maar zeker geen laatste klant 10-09-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk

Om 23 uur savonds besteld en om 9 uur volgende dag in huis! Echt super

Ruim

Echt nog nooit meegemaakt dat iest zo snel besteld en geleverd is!

Bart Otto 10-09-2015 Via de website gekocht

Het blijven kicken dat ik op zaterdagavond iets bedenk (ga toch investeren in een NAS) en dat Cool Blue op zondag mijn nieuwe apparaat aflevert. Top!

Cool Blue had weer precies het merk/type dat ik zocht

Yoes 10-09-2015 Via de website gekocht

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Ik voel me erg op me gemak bij CoolBlue.

De service is erg goed, ik werd goed op de hoogte gesteld van mijn bestelling en werd zeer klantvriendelijk behandeld.
Een bijzonder snelle levering en kreeg updates over mijn bestelling tijdens de reis, wat erg prettig was.

Erg groot assortiment, je kunt er eigenlijk alles vinden. Ook zijn de prijzen aantrekkelijk.

x

Loes 10-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, overzichtelijk

Snelle levering. Doen wat er beloofd wordt! Wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling via email.

Ruime keuze

Super en betrouwbaar

MartienFordFusion 10-09-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, klantvriendelijk en goede afhandeling

Zie bij gemakt, zeer goede service

Goed uitgebreid assortiment en de juiste merken

Zie hierboven de ingevulde velden

Alles prima tot zover

paula krijnen 10-09-2015 In de winkel gekocht

Makkelijk te vinden en heel veel keus

Volgende dag was de levering al binnen en je krijgt ook nog bericht hoelaat ze ongeveer komen

Heel veel keus en genoeg uitleg over het artikel

Alles was top geregeld van keuze tot aan de levering

Kees 10-09-2015 Via de website gekocht

Overbodig dit toe te lichten. Is gewoon perfect

Perfect

Spreekt voor zich

Het aantal e-mails om het verloop van de bestelling te volgen is goed bedoeld maar wel wat overdadig.

Toon 10-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke website en uitleg

op tijd geleverd

wat ik nodig had, was er!

er is altijd iets te verbeteren, maar weet nu nog niet wat.

mooie aanbiedingen en sneller geleverd dan anderen en....net even goedkoper!

Meems 10-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site. Ik vond vlot wat ik zocht.

Levertijd was zoals aangegeven op de website binnen 24 uur. Top!

Veel keuze aan producten. Voor iedere portemonnee is er iets te vinden. Vind ik positief.

De bezorger was zeer correct. Kreeg van tevoren een telefoontje dat hij met drie kwartier bij mij was. Heeft zelfs de droger nog voor me op de wasmachine gezet. Superservice!!

Scenicsurfer 10-09-2015 Via de website gekocht

Goede rubricering en snelle site. Groot aantal gratis betaalmogelijkheden.

Zeer snelle informatie over wijzigingen in bestelstatus en afleverschema.

Grote keuze uit vele merken en modellen.

Zeer prettige layout en prima keuze, met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Een aanrader voor vrienden en kennissen.

Wim 10-09-2015 Via de website gekocht

Goede, duidelijke site

via internet ca.22:00 besteld; 22:50 al telefonische bevestiging door Cool Blue; via div. emails op de hoogte van verzendproces; volgende dag ca 15:00 bestelling in huis.

Zeer tevreden over de correcte en prettige afhandeling; en mobieltje direct belklaar.

Janine 10-09-2015 Via de website gekocht

Alles goed geregeld, dus gewoon een 10

Het hele proces van uitzoeken tot ontvangst van het pakje wordt perfect begeleid!

Eigenlijk geen idee, het lijkt er op dat jullie alles hebben, maar dat heb ik natuurlijk niet geverifieerd. Geen tijd voor.

Goeie ervaring, dus prima!

nee

Marian 10-09-2015 Via de website gekocht

Ik zocht een hoesje voor mijn Samsung S5 telefoon en alles stond netjes gesorteerd op merk en type en soort hoesje.

De bestelling was de volgende dag al in huis. Duidelijke emails ontvangen over het verloop van de bestelling.

Er was grote keuze in de aangeboden hoesjes.

Alles is goed en snel verlopen.

Ik ben zeer blij met mijn hoesje, dit was de enige site die het verkocht.

graafschap12 10-09-2015 Via de website gekocht

Alles simpelte bestellen

's avonds gratis bezorgen

Karen 10-09-2015 Via de website gekocht

Heldere site, bestellen en of verder winkelen wijst zich vanzelf

Altijd keurig nagekomen beloftes: op tijd = op tijd, je krijgt wat je besteld hebt en de prijs is de laagste die ik kan vinden.

Geen winkel kan alles in huis hebben. Maar er is zoveel keuze dat toevoegingen alleen maar verwarrend werken. Prima zo.

Goed, snel, betrouwbaar en gedegen.

johanpropstelen 10-09-2015 Via de website gekocht

Prima