Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hilde 02-08-2019

Gedetailleerde productinformatie. Handig om verschillende producten te vergelijken. Zo heb ik kunnen bepalen welke pocketcamera het best bij mij past. Vlotte bestelling en levering. Alsook de mogelijkheid om gemakkelijk te retourneren, wat niet nodig was.

Ad 02-08-2019

Ik had na een half jaar een probleem met een Karcher stofzuiger. Door Coolblue netjes geholpen en men trachtte de stofzuiger te laten repareren. Ik kreeg hem echter met het zelfde mankement retour. Teleurgesteld en weer Coolblue benaderd. Wederom klantvriendelijk geholpen. Nu alles retour gestuurd en wat schets onze verbazing....er wordt een nieuwe stofzuiger naar ons opgestuurd. Hulde. Dat dit in deze tijd nog bestaat en dat het zo wordt opgelost.

danyennancy 02-08-2019

Zeer ruim aanbod,snelle levering,prijs-kwaliteit vind je nergens beter +++++

Tineke 02-08-2019

Duidelijke website. Ruim aanbod.
Snelle en correcte levering.
Super klantvriendelijke bezorgers.

Annabelle93 02-08-2019

Top service. Aankoop online gekozen om op te halen in de winkel. Eenmaal bij de winkel heel goed en snel geholpen en stond binnen een paar minuten weer buiten met mijn aankoop. Top!! De medewerkers weten ook echt waar ze het over hebben, dit is bij veel andere tech winkels echt niet vanzelfsprekend! Experts met superservice dus :)

Peer 02-08-2019

Prima winkel, snelle levering. Prijs is alleen zoals bij alle andere winkels voor de Dyson ventilators!

Cor Kaptein 02-08-2019

Ik geef een Dikke tien voor Cool-Blue
Ik heb een Huawei P10 lite gekocht, tweede keus met extra korting.
Het krasje wat er op zit was haast niet te zien.
Ik ben er zeer blij mee. Een aanrader voor Cool-Blue.

Ivan 02-08-2019

Snelle bestelling, vlotte manier van betaling, snelle levering van het correcte artikel ! Bedankt Coolblue

chantal 01-08-2019

Zondag avond 20u besteld en maandag morgen 9 u geleverd . zeer snelle en correcte levering
Bedankt door voor.

Leo 01-08-2019

Fijne shop, klantvriendelijk, vrije hulp keuze, kortom een verademing!
mooie product presentatie, goed advies van de verkoper

Coen 01-08-2019

Prima service, prima prijzen, prima bezorging en alles duidelijk! Zoals het hoort! Perfekt!

Els de jong 01-08-2019

Zeker niet bestellen bij coolblue, bij retour product kreeg ik minder terug.
Met wat vage foto's gave ze aan dat ik het product niet degelijk had retour gezonden. En haalden 20 procent van het aankoopbedrag terug. Tot mijn verbazing zag ik dat het produckt werd aangeboden als tweede keus. Het product was dan wel 10 euro duurder dan ik had terug ontvangen. Zo kan ik ook groot worden. Mijn glimlach krijgen ze zeker niet !

Beste Els,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat jouw retour anders is verlopen dan verwacht. Natuurlijk balen als een product niet naar wens is. Wij bieden een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Hier zitten wel voorwaarden aan. Helaas voldeed jouw retour niet aan deze voorwaarden.

Omdat we je er niet mee wilde laten zitten, is er een voorstel gedaan. Hier ben je akkoord mee gegaan.

Daniel VM 01-08-2019

De kleine details maken het grote verschil. Keuze, mogelijkheid tot vergelijken, advies on line en geen onnpdige poespas. Gewoon kiezen, vergelijken, beslissen, bestellen en aferekenen. De rest doen zij met de glimlach en een persoonlijke toets. Ze communiceren duidelijk en leveren op het afgesproken tijdstip, netjes en met zorg.

Marian 01-08-2019

Veel keuze aan produkten en vriendelijke en duidelijke voorlichting. Makkelijke website.
Snelle leverantie.

Evelien 01-08-2019

Wat een onwijs goede service!!!! Na een week te hebben zitten wachten en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn bij een andere elektronica gigant, de bestelling daar geannuleerd....ik ben toch niet gek😜 en bij coolblue besteld. Zoals afgesproken kwamen ze precies op de afgesproken tijd, keurige jongens de hebben geleverd! 1 en al lof en komen zeker terug

Mien 01-08-2019

Duidelijk,vriendelijk, super winkel.ik zou iedereen aanraden om daar te kopen ik ben echt te tevreden met Coolblue.

ZKR 01-08-2019

Zeer vlotte en duidelijk gecommuniceerde levering en aangenaam verrast dat ze het oude toestel zonder meer meenamen

S de Vries 01-08-2019

Zeer overzichtelijk.
Duidelijk vergelijk mogelijk.
Zeer goede uitleg.
Aantal winkels vergeleken, maar Coolblue voor mij het best.
Ook de omruil garantie is een pluspunt.

Fam. H.Zwols 01-08-2019

Let op! Als je al eens eerder via coolblue iets besteld hebt en daarna bent verhuist, dan hanteert Coolblue het oude bekende adres nog steeds als leveringsadres, ook al heb je bij je bestelling je nieuwe adres ingevuld.
Controleer dus op je factuur het adres.
Daarna gaat het fout. Bellen dus!

Beste Familie Zwols,

Wat ontzettend vervelend dat de adres wijziging niet correct verwerkt is tijdens het bestellen. Wij begrijpen dat je baalt. Het kost enkele minuten om de gegevens aan te passen. Wij adviseren je natuurlijk wel om altijd de orderbevestiging te controleren.

Ondanks het ongemak wensen wij je veel plezier met je bestelling.

Henk oet Eibargen 01-08-2019

Al enkele keren bij Coolblue besteld, het wordt netjes en op tijd afgeleverd, en deprodukten voldoen aan degedane verwachtingen.

Henk 31-07-2019

Ben al jaren klant. Breed assortiment, vlotte bezorging en een winkel waar je je bestelling kan ophalen en/of vragen kan stellen over product.

Peter 31-07-2019

Goede en mooie website die misschien wat overvol is maar dan heb je ook een ruime keuze om te kiezen

Anoniem 31-07-2019

Goede site, je kan goed de verschillende gewenste specificaties vinden. Klantenservice is ook top.

Anita 31-07-2019

Wij hebben 3 jaar terug onze Samsung koelcombinatie gekocht online bij Coolblue. Deze werd zo keurig en goed verpakt en snel geleverd dat het bij ons goed is blijven hangen. Ee prachtige koelcombinatie straalt nog in onze keuken naar tevredenheid.
Nu had onze kleindochter een laptop nodig voor dr opleiding, en wij op naar Coolblue met de lijst waaraan de laptop aan moest voldoen. Nou wat zijn wij met grote kennis geholpen door de medewerker die ons hielp. Ook een prachtige rugzak laptoptas en een verzekering nog gekocht en wij zijn alweer dik tevreden over Coolblue.
Wij zijn in het filiaal op het Oostplein in Rotterdam geweest. Echt top geholpen daar.

Rodewijk 31-07-2019

Coolblue is niet meer wat het is geweest. Maandag had ik een vraag 20 minuten in de wacht. Toen dacht ik stuur mijn vraag wie de Whatsapp dat gaat misschien makkelijker. Duurde 24 uur voordat ik een antwoord kreeg. Daarna een Tomtom besteld, krijg ik een dag later een HD allesreiniger toegestuurd. Ik weer bellen weer 15 minuten in de wacht, of ik de bestelling kan terugsturen dan heb ik over +/- 5 dagen later de TomTom weer in huis. Wat een oplossing zeg, ik heb niet de fout gemaakt en dan duurt het nog 5 dagen (en je weet niet zeker of ze dan het juiste sturen). Lang gesprek gehad medewerker kon er niks aan doen, maar service van niks. Als je fouten maakt moet je deze oplossen. hier ga ik nooit meer wat bestellen bedrijf is veel te hard gegroeid. Koop wel bij een kleine online partij.

Beste Rodewijk,

Wat ontzettend vervelend dat jij de dupe bent geworden van onze drukte en als overmaat van ramp sturen wij ook nog het verkeerde product. Nee, dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten. Wij bieden ons excuus aan.

Ondertussen wijn wij een aantal dagen verder en verwachten dat het alsnog allemaal voor je is opgelost.

Paul 31-07-2019

De website is bijzonder handig om selectie te maken, vriendelijke en bekwame bediening in de winkel voor finale keuze indien nodig. Beschikbaarheid is zichtbaar, reserveren in een winkel is mogelijk, of thuislevering volgende dag met voorgaande informatie vermijd onnodig tijdverlies.

Ellis 31-07-2019

Coolblue heeft een snelle levering en fijne update over de status van de bestelling. Ik bestel regelmatig hier mijn producten. In de avond besteld morgen gewoon in huis!

blauw 31-07-2019

zeer snel en correcte levering. goed verpakt en duidelijke handleiding. extra informatie via e/mail

Furdjel 31-07-2019

Hele goede service ! Bezorgers/installateurs waren heel netjes. Heel netjes om even van tevoren te bellen! Alles netjes aangesloten en we zijn er heel blij mee!

Jan van Gils 31-07-2019

Wij zijn bij de Coolbleu winkel in Tilburg geweest, hier wordt je nog zoals vanouds als koning behandeld, zeer vriendelijk en deskundig personeel en de koffie staat klaar.

Jef 31-07-2019

Heel duidelijke beschrijving van de producten waarvan de prijs kwaliteit perfect is afgestemd.
Ook de snelle levering zelfs op zondag is een absoluut plus punt. Al heel dikwijls besteld zowel kleine als grote dingen die ze dan met plezier voor je binnendragen en op de juiste plaats zetten.
Top service!👍🏻

Claudia 31-07-2019

Snelle levering van mijn koptelefoon. Ik heb van tevoren mijn koptelefoon moeten betalen maar mijn product is wel goed en op tijd aangekomen.

Marijke 31-07-2019

Prima service, snelle levering.. zeer tevreden over het product.....!!!!!!!

Alex 31-07-2019

Snel gevonden wat ik zocht voor een perfecte prijs en snel geleverd! Ideaal dat er voor weinig geld ook nog een aanvullende verzekering bij afgesloten kon worden! Top winkel!

Cait 31-07-2019

Goede hulp bij het zoeken naar het juiste product de winkel is stukken beter dan media markt.

Lieven 31-07-2019

Onthaal bij Coolblue was vriendelijk en professioneel. Aangename wachtomgeving en wachttijden zelf zijn aanvaardbaar. Voldoende personeel om iedereen verder te helpen en zelfs extra advies te geven naast de normale aanvraag om.

Erik 31-07-2019

Overzichelijke site met veel aanbod tegen een scherpe prijs. Snelle contactmogelijkheden en persoonlijke service.

Robbertsen 31-07-2019

Zaterdag stofzuiger of ander iets kapot en zondag in huis. Goede service. Duidelijk. Ook bezorgtijden worden duidelijk aangegeven.

Bas 31-07-2019

Zit je dan met je onuitgepakte koelkast met al dat verpakkingsmateriaal wat niet is meegenomen omdat die service bij deze specifieke koelkast net niet hoort.

Had speciaal om deze service voor jullie gekozen anders had ik hem net een tikkie goedkoper ergens anders kunnen krijgen.

Klantenservice kon uiteraard niks doen behalve dan iemand sturen om het alsnog te doen... een paar dagen later... zelf maar gedaan, partner kreeg nog een schok omdat plastic en schuim gecombineerd statisch werd.

Dit was al naast de teleurstelling van dagen langer wachten sowieso op deze koelkast. Jullie adverteren met volgende dag in huis, stond zelfs op de pagina nog maar puntje bij paaltje duurde het maar liefst 3 dagen!

Reactie klantenservice: Ja maar elke bezorgdienst is druk... Ja dus? Is niet mijn probleem! Jullie beloven dat toch? Zet er dan bij: Bezorging binnen 3 dagen.

Diep diep teleurgesteld en we gaan de volgende keer maar weer bij bol.com bestellen denk ik.

Beste Bas,

Wat ontzettend vervelend dat jouw koelkast niet is uitgepakt. Dit horen wij natuurlijk gewoon te doen. Het spijt ons dat dit niet gebeurt is en je dit zelf moest doen.

Wij maken dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

I de vries 31-07-2019

Belachelijk!
Coolbleu organiseert een cashback actie vanuit coolbleu zelf om cashback te geven van €200 op Samsung Qled televisies. Normaal gebeurd dit vanuit een fabrikant. Maar dit is van coolbleu zelf. Ik heb netjes 7 weken gewacht (1week langer al dan ze hebben beloofd) eerst wil de medewerker mij erop wijze dat dit door de fabrikant komt (Samsung) toen ik zei dat het vanuit
Coolbleu was geregeld wist ze ineens niet meer hoe het allemaal zo kon verlopen .De slogan is dan ook binnen 6 weken het geld op je rekening.
Ik kan u vertellen, ik wacht al 13 weken maar geen medewerker die mij normaal kan uitleggen wanneer het wordt gestort. Het enige wat ze kunnen vertellen is dat het lang duurt want het is druk. Het kan ook druk zijn maar ik neem aan dat jevan te voren wel kan bedenken voordat je deze actie op touw brengt dat het druk wordt en hoe je dat gaat organiseren zodat alles goed verloopt.
Jammer dat het niet gelukt is. De tv is trouwens wel erg mooi en ik zie de cashback dan maar als pensioen.

Ik zou dus zeggen laat je niet verleiden door cashback acties vanuit coolbleu zelf waarbij je beloftes doen over het termijn van uitbetalen.
Die moet je altijd even verdrievoudigen.

Beste I. de Vries,

Wat ontzettend vervelend dat de uitbetaling van de cashback vertraging heeft opgelopen. Wij werken hier hard aan om alle aanvragen te verwerken en uit te betalen. Wij beloven dat dit voor jouw pensioen gebeurt is. Beloofd!

Veel plezier met je nieuwe tv.

Leo 31-07-2019

Een koelkast besteld. Zou de volgende dag geleverd worden tussen 1530 en 1630. Via track and trace werd het leveringstijdstip steeds aangepast en synchroon met de klok steeds vooruit bijgesteld tot aan 2048-2118. Om 20.00 uur kreeg ik een sms dat de bezorging binnen 30 minuten zou plaatsvinden. Niets gezien of gehoord. Nog enige tijd in het dorp rond gekeken om te zien of de bezorgers mogelijk het adres niet konden vinden. Helemaal niets. Beloofde telefoontje 15 min voorafgaand aan de levering bleef ook uit. Diverse maken geappt naar de klantenservice, geen reactie.
Om 2145 de klantenservice gebeld. 25 minuten in de wachtrij!!! Levering was om onbekende redenen niet uitgevoerd en er was nóg een bestelling niet uitgevoerd door deze bemanning. U krijgt uw koelkast nu over 4 dagen! 7 uur voor niets zien wachten. Meteen geannuleerd, maar geld nog niet terug. Vanochtend weer een mailtje dat mijn bestelling de volgende bezorger wordt uitgevoerd. Nu besteld bij een concurrent. Deze belooft vandaag te bezorgen, ben benieuwd.

De volgende dag werd de koelkast door deze concurrent daadwerkelijk geleverd.

Beste Leo,

Wat ontzettend vervelend dat de levering van jouw koelkast vertraging heeft opgelopen. Dit hoort natuurlijk niet. Helaas is het drukker dan verwacht en jij bent de dupe geworden. Dit spijt ons.

Fijn dat onze concurrent wel woord heeft gehouden.

Allies volgens afspraak, beter kan niet. 31-07-2019

Snelle levering, juiste informatie over de verwachte aankomsttijd, simpelweg perfect!!!

Marloes 31-07-2019

Fijne webshop
Feelgood winkelen
Prettige sfeer
Fijne prijs

Tn 31-07-2019

Cool blue werkt snel en efficiënt. Zij hebben goede kwalitatieve producten het is een top zaak

Goos 31-07-2019

Duidelijk en overzichtelijk assortiment en duidelijke omschrijving van producten.

jan sevenhoven 30-07-2019

Duidelijke informatie over de producten, snelle levering en gratis.
Aangeschaft product lag duidelijk onder de € 25.00

S 30-07-2019

Vooral de service is fantastisch!
Verder fijne duidelijke site, goed producten aanbod.

C.Gerritsen 30-07-2019

Ik ben zeer tevreden kon niet beter zaterdag tv besteld Zondag morgen de levering..Met een vriendelijk chauffeur vind ik ook belangrijk.

Margreet 30-07-2019

Goede en snelle service levering van mijn Polarhorloge tegen een hele scherpe prijs!

Yarno 30-07-2019

Zeer handige site waar je zeer veel op terug vindt!
Ook de levering van de producten is ontzettend snel!