Deze score is gebaseerd op 773 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

lotho62 16-12-2018

Volgende dag geleverd, goede keuze van producten en goede prijs. Al vele malen iets gekocht bij Coolblue en altijd correct geleverd en afgehandeld

Walter 16-12-2018

Heb reeds meerdere malen besteld bij coolblue en altijd alles zeer vlug geleverd en in orde .

Emiel 14-12-2018

Keuze vlug gedaan...heel overzichtelijk....levering prima zoals afgesproken...en de vriendelijkheid van de mensen in de vroege ochtend...prima

Jean 14-12-2018

Duidelijke info op website, stipte levering, gunstige prijs, groot aanbod van diverse artikelen.

Sven De Mey 13-12-2018

Een webwinkel zoals het hoort! Naast een (beperkt) aantal fysieke winkels kan je hier alles vinden in het electronica aanbod. Vlotte afhandeling van de aankoop, snelle levering en transparante communicatie (indien nodig).
Ook de dienst naverkoop is top en biedt heel snel een oplossing om zaken (in garantie) te repareren of te vervangen. Een aanrader!

Patrick 13-12-2018

Mijn mening

was aan het rondkijken om een nieuwe droogkast aan te schaffen. de productinformatie was uitstekend en veel beter dan op andere site's

Anja stassijns 13-12-2018

Geweldige service en vriendelijk

Super overzicht , op 5min besteld en afgehandeld. Snelle levering en super vriendelijk. Machine geplaatst, pas gezet, aangesloten en geprobeerd echt top.

Tina 13-12-2018

Zeer professionele organisatie met juist dat tikkeltje humor.
Correcte bestelling, correcte levering. Fijn dat je een leveringsperiode krijgt en nog fijner dat men op voorhand belt. Zo hoef je niet heel de dag thuis te blijven zoals in veel andere organisaties;
Kortom professioneel team!
Top

Jenny 13-12-2018

Van de aankoop tot de dienst na-verkoop jaar na jaar alles perfect verlopen. Ook heel soepel bij retours. TOP!

Gert 06-12-2018

goede service en snelle levering

perfecte uitleg over mijn aangekocht product de avond ervoor besteld en de volgende morgen al ontvangen.

Jean pierre 06-12-2018

Zeer aangenaam door de klantvriendelijke service

S avonds koelkast ontploft , nieuwe besteld bij cool blue . S anderendaags na mail en sms en telefoontje geleverd in de voormiddag . Zeer vriendelijk ,en oud toestel meegenomen .wij zijn vol lof over deze service, en blijven voortaan bij cool blue onze aankopen doen

Jdobbelaere 06-12-2018

Service met de glimlach

Wij kochten een droogkast bij Coolblue. Die was op voorraad en binnen de 2dagen aan huis geleverd.
Je kon via de Track and Trace perfect zien waar de goederen zich bevinden. Een smsje 30min op voorhand en een belletje ong 5min voor ze aan de deurbel staan.

Zonder problemen zetten ze het toestel waar jij het wil en met de glimlach. Een uitleg over het toestel en wat je moet doen als je toch niet tevreden blijkt te zijn.

Zoals het in de reclame spots wordt beschreven, zo verloopt het ook echt.

Coolblue doet wat ze beloven.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Covent 05-12-2018

zeer slechte service

2 samsung 860 evo ssd schijven gekocht, betaald, maar lege doos geleverd ! na contact gingen ze onderzoek starten. zelf verschillende malen moeten bellen en mailen om reactie en oplossing intussen 6 weken verder, geld kwijt en geen reactie meer van hen. ik koop daar nooit nog iets !!! zeer slechte klantenservice !!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Marcel Tiny 05-12-2018

prima

Alles perfect.
Geen toeters en bellen.
Bestellen en sanderendaags thuis geleverd op afgesproken uur.
Daar hou ik wel van!!!

Jean 05-12-2018

Uitstekende website, service bij de levering

Gebruiksvriendelijke website,met enorme keuze van producten, zo kan je makkelijk vergelijken.het hele bestelproces tot en met de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peter 05-12-2018

prima bedrijf.

Coolblue heeft een zeer groot aanbod,een uitstekende website en een eenvoudige bestel-en betaalprocedure.En als er al eens iets mis gaat,hun service is zeer goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sonny 04-12-2018

super eerste date met Coolblue!

Eerste aankoop bij Coolblue. Zelf eerst een goed vergelijkend warenonderzoek gehouden:-) Coolblue had heel veel keuze en een goede beschrijving van de verschillende aangeboden wasmachines.
Klaar en duidelijke stappen bij de bestelling en hoe/wanneer de levering zal gebeuren.
Superkerels die mijn wasmachine geleverd hebben.
Het was dus een hele goede ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Melino 04-12-2018

Snelle levering!

Geweldige site, ik heb besteld op zaterdag en zondag was het in huis. Zijn super vriendelijk ook :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jordy Deweer 04-12-2018

Een winkel waar je blijft kopen

Coolblue is een winkel, die een schitterende service kan leveren en waarbij je waar krijgt voor je geld. Ik koop nu al tijden bij hen, en ik heb nog nooit geklaagd, wat ik bij andere webshops wel al eens gedaan heb.
Coolblue levert heel snel (binnen de 24 uur), als je iets koopt dat op voorraad is; en dit zelfs op zondag. Ik had afgelopen weekend een product bij hen besteld (op zaterdag) en zondagnamiddag werd het al geleverd. Als dat geen dienstverlening is!
Als je iets gekocht hebt, maar het was het verkeerde… geen nood. Je mag het direct terugsturen (binnen de dertig dagen) en je krijgt, zonder vragen, je geld terug. Dat heb ik ook al mogen ervaren: ik had, door mijn eigen onoplettendheid, een verkeerdelijk product aangeschaft, en ontdekte het pas toen het al geleverd was. Geen probleem: ik heb het product aangeboden voor terugzending en kreeg binnen een week al mijn geld terug; nadat Coolblue het product in perfecte staat ontvangen had).
Conclusie: als je snel iets nodig hebt of je wil iets kopen wat in Coolblue's assortiment voorkomt… aarzel dan niet en doe het gewoon! Je krijgt altijd de service die je als klant wil hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gilbert Lenaers 03-12-2018

Prima service zowel in de winkel als on-line.

Steeds de beste prijs kwaliteit verhouding en een gemak van bestelling en in de winkel(antwerpen) de beste informatie.

Liesbeth 03-12-2018

Klantvriendelijke winkel

Coolbue is voor mij de eerste winkel waaraan ik denk wanneer het gaat over elektronica. Kwaliteitsproducten, snelheid en efficiëntie bij de levering en duidelijkheid na de verkoop of extra toelichtingen... Sinds ik klant geworden ben ('12) heb ik hiermee enkel goede ervaringen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Elizabeth 03-12-2018

Haast een week later nog steeds niet beleverd

Op woensdag 28/11 bestelde ik een item, bewust bij Coolblue omdat het nog de volgende dag geleverd zou zijn. Vandaag is het maandag 3/12 en heb ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen.

Ik liet het pakket leveren bij mijn vriend, die op donderdag 29/11 speciaal de ganse dag is thuisgebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Volgens de track n trace was alles op schema en zou het dra geleverd worden. 's Avonds was het echter nog steeds niet gearriveerd (hoewel het nog onderweg zou zijn)

De volgende morgen (vrijdag 30/11) vinden we een briefje in de bus. De bode zou langsgeweest zijn, maar niemand thuis. Ons pakket is af te halen vanaf 11u diezelfde dag.

Mijn vriend is naar het betreffende kantoor gegaan, waar men geen pakket had ontvangen met de raad om de volgende dag opnieuw te proberen.

Ik ben dan zaterdag 1/12 nog maar eens naar het kantoor gegaan in de hoop mijn pakket eindelijk in ontvangst te kunnen nemen. Maar nog steeds is het daar niet gearriveerd. Men heeft mij daar zelf aangeraden om pas medio volgende week eens te proberen.

Voor een winkel, die een levering de volgende dag belooft, vind ik dit extreem teleurstellend.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Sophie 03-12-2018

Top service

Niks op aan te merken, er is zelfs wachttherapie🤪
Alles verliep vlot, optijd gelevers, dezelfde dag opgestuurd als dat ik hem besteld had. Zeer snelle service dus. Toppie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Antoine 02-12-2018

Zeer snelle levering

Ik heb al verschillende producten gekocht bij coolbleu, en ben er zeer tevreden over.
Mijn laatste bestelling om 23 uur besteld was de volgende dag om 9.30 uur al bij bpost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wijsman Hugo 02-12-2018

Zeer snelle levering en goede service

Prijs kwaliteit veel interessanter dan bij de concurrent
Heel vriendelijke en snelle service.
Mijn volgend product koop ik zeker bij Cool Blue

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -