Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lia 09-08-2017 Via de website gekocht

Top

Snelle service en snelle levering. Had op zondag besteld en per abuis dubbel betaald en dat stond maandag gelijk weer op mijn rekening.

John 09-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en topprijs

Afgelopen zondagavond een samsung tv besteld plus soundbar plus ophangsysteem, maandagochtend om 11.00 al geleverd. Door het combinatiepakket 7% gekregen op een al scherpe prijs. Coolblue is een topper onder de internetwinkels.

50plusser 09-08-2017 Via de website gekocht

Heldere website snelle bezorging

Om 22.00u een IPad 2017 online besteld en de volgende dag (zondag) om 14.00u bezorgd. Heerlijk dat het zo snel kan. De bestelling was met track & trace goed te volgen. De verpakking was netjes.

Yvonne 09-08-2017 Via de website gekocht

Zondag besteld..maandag in huis!!

Op zoek naar een lichtgewicht handbagagekoffertje kwam ik op Coolblue terecht. Supersnelle levering en zeer goede communicatie!! Ben heel tevreden.

Rob 09-08-2017 Via de website gekocht

Service bij problemen

Dit is een geweldig bedrijf dat merk je als er problemen met je product zijn .Een telefoontje en ze sturen direct een mail met de oplossing.
Helaas het werkte niet dus het was echt kapot.
Geen probleem gratis terug sturen ieder moment op de hoogte houden van de situatie..
Helaas niet te maken binnen de afgesproken termijn. Geen probleem onmiddellijk een nieuwe of een shoptegoed. Fantastisch afgewerkt kan weer alles met mijn nieuwe tablet doen. Zelden een bedrijf meegemaakt die je zo vriendelijk en terzake kundig helpen.

Anna 09-08-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Snelle en duidelijke levering. De mannen hebben de wasmachine goed afgeleverd en ik kon meteen beginnen met wassen. Neemt weinig ruimte in en wast goed!

stadjer 09-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en servicegericht

Samen met bol.com de beste en fijnste webwinkel van Nederland. Goede prijs-kwaliteitverhouding, uitstekende service en goed productaanbod.

Mariska 09-08-2017 Via de website gekocht

Superfijne afhandeling

Heldere website met veel vergelijkingsmateriaal. Simpel om te bestellen, je kunt ook een ander leveringsadres opgeven. Handig als je bv een cadeau wil sturen. Levering binnen het opgegeven tijdslot, duidelijk aangegeven via de track & trace en bevestigd door mail, sms én ook nog eens telefonisch. En de mensen die komen leveren zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom: superservice! Ik bestel weer bij Coolblue!

Peter 09-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Coolblue is een fantastisch betrouwbare leverancier met een duidelijke website. De levering is zelfs op zondag mogelijk.

Floo 09-08-2017 Via de website gekocht

Super strak geregeld!

Cooblue geeft duidelijke uitleg over producten maar ook over hun diensten, voorwaarden, levering en retourneren.
Daarnaast concurrerende prijzen. Zeer snelle, vakkundige en vriendelijke aflevering.

sjon 09-08-2017 Via de website gekocht

goede service

no nonsens bestellen en gewoon netjes wachten op de keurige berichten over de levering van je product. Deze worden vervolgens keurig afgeleverd en zonder moeite voor je neergezet of aangesloten.

Ash 09-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Heb een rugzak besteld voor mijn dochter
Door een foutje in iDEAL via de site was het bedrag 2x afgeboekt, heb meteen gebeld naar de klantenservice en binnen 2 dagen was t bedrag teruggestort op me rekening! Daarnaast werd de rugzak de volgende dag al bezorgd!

Katelijn 08-08-2017 Via de website gekocht

Indrukwekkende service

Wasmachine binnen 18 uur geleverd, netjes in het opgegeven tijdslot, vrolijke sjouwers die 2 trappen moesten en binnen 10 minuten aangesloten. Meteen 3 wassen gedraaid 😊😊😊

Jan 08-08-2017 Via de website gekocht

In één woord: Super!

Zeer snelle levering en levering op maat. Geen gezeur of gedoe. Vriendelijke bezorgers die de boel netjes komen plaatsen.

Fam. van Duijn 08-08-2017 Via de website gekocht

mooie ijskast

Vlugge levering nemen oude spullen mee .De bezorgers zetten alles netjes op zijn plaats en nemen de verpakking ook weer netjes mee dus is alles gelijk opgeruimd.

Cherry 08-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal geweldig!!!

Vorig jaar wasmachine gekocht bij Coolblue van Samsung,deze ging kapot en kon niet meer gemaakt worden. Een omruiling moest plaatsvinden. Waar Samsung het liet afweten pakte Coolblue het zo GEWELDIG op!!! Niet te geloven. Van begin tot eind,ik ben er ondersteboven van hoe vriendelijk,behulpzaam en probleemoplossend hun service is! Dikke pluim voor de jongens van Coolblue (xxxx, xxxx en de andere die ik gesproken heb) Super bedankt! Deze mama van 4 kan weer wassen!!

Sander 08-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en makkelijk bestellen

Super fijne webwinkel, met geweldige hulp voor de klant en snelle levering, makkelijk bestellen en goede adviezen voor aanverwante producten.

Henriette 08-08-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en makkelijk

Groot assortiment, duidelijke beschrijving bij artikelen. Snelle levering, zelfs op zondag (zonder extra kosten!). Goede en scherpe prijzen.

Bastijn 08-08-2017 Via de website gekocht

De beste service

De prijs is elders vaak net een tientje lager maar wat je extra betaald is een koopje voor de service die je krijgt. Extreem goede communicatie vanaf bestelling tot levering. Daarnaast keurige (gratis) aflever en installatieservice. Tot slot krijg je altijd een email check over de tevredenheid van service en een (handgeschreven) kaartje nadien met een geniet ervan.

De service is de reden dat ik zo vaak mogelijk bij coolblue bestel!

KM 08-08-2017 Via de website gekocht

Toch nog fout gegaan

Ik heb CoolBlue gekozen vanwege hun goede service, betrouwbaarheid en snelle levering.
Uiteindelijk is mijn bestelling 2 dagen later dan 1 dag na bestelling geleverd. En dan ook nog is de doos open, kapot en staat ondersteboven omdat anders het product eruit zou vallen.
Ik heb het niet geaccepteerd en het zal wel teruggestuurd worden, verwacht ik. Ik krijg dan mijn geld terug, want een nieuwe kan niet verstuurd worden omdat die niet op voorraad is. Kan natuurlijk, maar op order zetten kan dan blijkbaar weer niet.
Al met al valt het deze keer tegen: geen snelle levering en geen goede service.
Al mijn andere bestellingen zijn wel allemaal goed gegaan, dus ik denk dat dit een eenmalig misser is geweest.

Beste,

Bedankt voor je bericht en voor het feit dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We kunnen ons erg goed voorstellen dat je van de levering van deze bestelling niet zo vrolijk wordt. Dit is tenslotte niet de bedoeling. Wanneer er, naast een vertraging, ook een kapotte, open doos wordt verzonden ben je natuurlijk helemaal niet blij. We willen heel graag nog eens met je kijken naar de situatie. Zou je hiervoor je ordernummer en een korte toelichting kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Wij komen hier dan zo snel mogelijk bij je op terug.

Christa van Coolblue

J.Maathuis 08-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Levering en service maken het verschil! Een wasmachine besteld en keurig op aangegeven tijdstip geleverd en aangesloten!

Ik 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede bezorgservice

Goede prijs en informatie. Helaas bleek dat het niet mogelijk was op zondag te bezorgen, ondanks vandaag besteld morgen in huis. Maandag werd hij zoals afgesproken bezorgd door twee aardige en nette en zeer bekwame heren. Zij werkten vlot en netjes en namen onze oude wasmachine weer mee.

HJS 08-08-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Uitstekend!

Website prima! Hulp in de winkel uitstekend, ze nemen alle tijd voor je. Heb een nieuwe PC met randapparatuur gekocht en alles werd de volgende dag netjes thuisbezorgd.

Maud 08-08-2017 Via de website gekocht

Aardige klantenservice medewerkers

De site is super fijn om mee te werken, ook de suggesties bij de producten zijn erg fijn. Daarnaast ben ik ook te spreken over de tweedekans producten, win win. Het beste was toch de aanvraag voor een retour super fijn verlopen. Toen mijn product na advies van een van u medewerkers alsnog niet reageerde, vroeg ik retour aan en kreeg ik binnen 2 dagen een nieuw exemplaar toegestuurd. Zonder zelf al te veel moeite te hoeven doen, super fijn!

Dennis 08-08-2017 Via de website gekocht

Snel en prima geregeld

We hadden een nieuwe wasmachine nodig, en Coolblue bevalt met andere bestellingen ook prima, dus die ook daar besteld. Ook weer prima prijs, volgende dag in huis, en netjes op zijn plek en draaiend.

StudentVi 08-08-2017 Via de website gekocht

Mooie koelkast!

Voor een student is dit dé perfecte koelkast! Mooi groot en stevig. De koelkast wordt lekker koud en het geluid is minimaal.

Peter Pierik 08-08-2017 Via de website gekocht

Het bestellen gaat eenvoudig en ook de service is ook prima. De levertijd is keurig volgens afspraak.

André 08-08-2017 Via de website gekocht

Klant gericht denken en mee denken super klant vriendelijk

Ik inmiddels 3 aankopen gedaan via de side, waarvan de eerste aankoop (een stofzuig robot) retour gratis is gegaan omdat deze net niet onder mijn meubels door kon. En naar ontvangt en controle had ik mijn geld binnen 3 werkdagen op mijn rekening staat. Zelf een levering op zondag!
Dus als ik weer een aankoop wil doen, kijk ik eerst op de side van Coolblue.

Jesse 08-08-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel!

Top website. Ze hebben bijna alles en het word ook nog eens snel geleverd, zelfs op zondag! Nooit problemen mee gehad, en ze helpen je altijd vriendelijk met je problemen via Twitter bv. Al met al een topwebsite.

Jo van der Meer 08-08-2017 Via de website gekocht

Geen fratsen, gewoon uitstekend

Bestellen zonder raar gedoe. Prima mogelijkheid om gewenst product te vinden.
Bestellen in handomdraai en door zondag levering spaar ik veel moeite.
Staat los van producten (buiten macht van Coolblue)
IS voor veel producten een uitkomst voor mij geweest en zal het steeds vaker zijn.

Willem 08-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

Coolblue is voor mij nummer 1 klantvriendelijke winkel. De webshop is erg goed, met veel nuttige informatie, betrouwbare vergelijker van producten en de producten worden supersnel geleverd. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar je weet in ieder geval wel wat je aan ze hebt.

Merel 08-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare en snelle service!

Samsung Galaxy A5 besteld, donderdagavond 6u30. De dag erna kon ik hem keurig verpakt afhalen in mijn gekozen Postpunt vanaf 10u! Geweldige service vind ik toch! Ook van het product zelf ben ik voorlopig erg tevreden. Coolblue is zeker een aanrader, ook op gebied van prijs.

R. Andes 08-08-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd!

Super snel en voor de beste prijs een nieuwe eastpak rugzak voor mijn dochter gekocht. 22:30 besteld volgende dag gratis om 10:00 al bezorgd! Site ook super overzichtelijk en makkelijk de producten te bekijken.

Jacq 08-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Perfect, na bestelling mail of je hulp nodig hebt met installeren, zeer vlotte levering zelfs op zondag

Georges 08-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, product tip top geleverd. Geen enge vragen

aankoop via internet: puik, vlug en gemakkelijk.
En indien er telefonisch contact wordt opgenomen, nooit lange wachttijden

Jeanne 08-08-2017 Via de website gekocht

Maar 18 minuten...

Amerikaanse koelkast gekocht, maar men wilde niet eens de waterslang aansluiten, want: wij hebben maar 18 minuten... Stekker in het stopcontact en rennen.
Niet bepaald de service die de commercial suggereert, de glimlach bleef dan ook achterwege...

TWL 08-08-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit service!

Soms zijn ze ietsjes duurder dan andere (web) winkels maar klantenservice is altijd klaar om te helpen. Voor mij dat is de belangrijkste. Ze zijn snel en werkt mee met alles om het goed te regelen. Paar eurotjes meer maakt mij niet kapot.

Vincent Rietdijk 08-08-2017 Via de website gekocht

't kan allemaal wel een tandje georganiseerder en scherper

Inbouwvaatwassershop, vooral het inbouwen van apparatuur is een zwak punt in jullie service naar klanten. Geoutsourced en dus niet onder directe supervisie, dat merk je. Verder wel tevreden met de afhandeling door Coolblue. Al had die wel iets genereuzer mogen zijn.

Beste Vincent,

Bedankt voor je review. We vinden het erg fijn dat je de tijd hebt genomen om een review over ons achter te laten. Het is prettig om te lezen dat je over het algemeen tevreden bent over onze afhandeling van je bestelde vaatwasser. Het is echter niet de bedoeling dat je een vervelende ervaring hebt omtrent het inbouwen van je nieuwe machine. We zien dat we hierover contact met je hebben gehad en dat onze collega's jou een compensatie hebben aangeboden voor het ongemak. Daarnaast doen wij natuurlijk ook hard onze best om de inbouwservice te verbeteren. Wij willen tenslotte dat ook dit een prettige en gemakkelijke ervaring is. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We helpen je dan zo snel mogelijk verder.

Katja 08-08-2017 Via de website gekocht

Omruilen mag

Had een rugzak besteld die qua kleur niet beviel. Binnen een paar dagen een nieuwe rugzak in huis, zonder eerst een nieuwe order te moeten plaatsen en twee keer geld uit te moeten geven, maar gewoon via omruilen.

Jan 08-08-2017 Via de website gekocht

prima service, levering geheel vlgns verwachting

Goede prijsstelling, website is goed.
-puntje: Kwam pas tijdens maken vd order erachter dat grote spullen niet op zondag bezorgd worden.

Henk 08-08-2017 Via de website gekocht

Donderdag de bestelling gedaan en aangegeven dat we zaterdag terug waren van vakantie.
Zaterdagmiddag werd de wasmachine netjes geleverd, geïnstalleerd en de oude wasmachine werd meegenomen. We kregen netjes instructies en de wasmachine heeft ondertussen alle vakantiewassen al weer achter de rug.

rob 08-08-2017 Via de website gekocht

snelle en fijne service

overzichtelijk ik koop hier alles wat ik nodig heb voor op de zaak en privé. Alles snel en effectief bezorgd door positieve mensen !

Peet 08-08-2017 Via de website gekocht

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

Waarom nog naar de winkel gaan, extra bezorgkorsten betalen voor een product wat voor de deur word neergezet, als je volledig ontzogt word door Coolblue. Goede prijs- kwaliteit verhouding, fijne webshop met zeer veel bruikbare informatie, makkelijk betalen, snelle afspraak bevestigingen en mijn droger is 2 hoog gewoon netjes aangesloten en getest, zonder gezeur over het afvoeren van mijn oude apparaat. Daarbij nette kerels die de boel kwamen installeren. Cool Blue heeft het goed voor elkaar!!!

Henk 08-08-2017 Via de website gekocht

knudde

Ik heb een verpakking zonder bedoelde inhoud ontvangen. Ik heb daar separaat al mail contact over met Coolblue.

Beste Henk,

Bedankt voor het achterlaten van deze review. We vinden het onwijs vervelend om te lezen dat jij een leeg pakket van ons hebt ontvangen. Dit is tenslotte niet de bedoeling en wij willen jou hiervoor onze oprechte excuses aanbieden. Onze collega's zijn op dit moment hard voor jou bezig met het vinden van een oplossing. Zij nemen zodra zij kunnen contact met je op. Hopelijk kunnen wij er dan voor zorgen dat jij je pakket heel binnenkort in huis hebt. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. Wij gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

G. Donkers 08-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goed advies gehad

Het viel ons tegen dat we het apparaat niet konden zien in de winkel, en dat het alsnog via de web shop besteld moest worden.

Jos Thomassen 08-08-2017 Via de website gekocht

Goed,snel en goede prijs kwaliteit

Zaterdag besteld,zondag in huis. Lekker snel en gemakkelijk besteld. Kwaliteit prijs verhouding is zeer goed...een echte aanrader

Anne 08-08-2017 Via de website gekocht

Supersnel, oude machine mee terug

Outlet scheelt veel geld. Schade staaat gied omschreven. Supersnelle levering en oude machine gratis retour

Marcel 08-08-2017 Via de website gekocht

Super webshop, super service

Ondanks Coolblue niet altijd de absolute goedkoopste is, bestel ik eigenlijk alles hier. Soms een tientje duurder maar je weet dat het goed zit met de klantenservice en met het bestelproces.

Wasmachine gekocht en die werd gebracht met de altijd geadverteerde lach. Goed/netjes geïnstalleerd en nog wat korte uitleg erbij. Geen verpakkingsmateriaal in huis en niet moeilijk doen over waar de wasmachine naar toe moet (ze bezorgen tot op de 4e). Duidelijke track/trace informatie en ze bellen je ook nog 15 minuten van te voren. Beide kids kregen nog een Coolblue kleurplaat ook. Hoe gek het ook klinkt, het zijn die kleine dingen die het écht af maken met klantgevoel.

Coolblue = absolute top service.

Inge 08-08-2017 Via de website gekocht

Prima contact gehad.

Helaas werd mijn tv niet bezorgd op zondag terwijl ik erop aan het wachten was. Werd 1 dag later, ik werd door coolblue prima geholpen en te woord gestaan. Ze konden mbt tot het bezorgen en tijdstip (was onbekend) helaas niks voor mij betekenen.

Wim Brouwers 08-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon erg goed!

Alles is uitstekend verlopen. Duidelijke site, makkelijk bestellen, goede prijs, snelle levering, product voldoet prima. Een aanrader dus..