Deze score is berekend op basis van 2157 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mieke 15-08-2017 Via de website gekocht

Komen de gemaakte afspraken prima na.

De site is overzichtelijk ,zeer goede omschrijving over het gekozen artikel.
Zeer zeker een aanrader,toppie.

Frank 15-08-2017 Via de website gekocht

Precies zoals het hoort

Overzichtelijk, goed geprijsd, snel geleverd. Handig dat ze duidelijke informatie geven en een keuze suggestie geven

Frenske 15-08-2017 Via de website gekocht

Meten is weten

weegschaal had het begeven. Snel een nieuwe besteld. Doet wat hij moet doen!
Dank zij de reviews van anderen de juiste weegschaal besteld. De volgende dag, zondag al in huis!

Steven S. 15-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevereden !!!

Het gaat vlot en gemakkelijk om een product te bestellen. Het product wordt de volgende dag geleverd.
De levering gebeurd zelfs op zaterdag en zondag.
Vriendelijke koeriers.
De producten zijn van goede kwaliteit en makkelijk en gratis te retourneren.

Clara den Aantrekker 15-08-2017 Via de website gekocht

Wat een fantastische ervaring!

Ik ben nog zo'n klant die graag naar de enkel gaat maar....... na deze ervaring denk ik dat als ik iets nodig heb dit vaker via internet zal doen.
Ik zocht een wasmachine, jullie gaven aan welke koop de beste in onze situatie zou zijn, via de telefoon werd ik deskundig en zeer vriendelijk te woord gestaan en heb via internet besteld.
Onvoorstelbaar de mailtjes inzake bevestiging, aflevering, tips etc.
Maandagmorgen de nodige berichtjes gehad over het aflevertijdstip en nog een telefoontje, zoals de reclame op tv ook laat zien. De wasmachine is aangesloten, proef gedraaid en de oude meegenomen.
Alleraardigste medewerkers die de wasmachine geplaatst hebben.
Jammer dat ik op dit moment uit jullie assortiment niets nodig heb maar weet............ik heb jullie gevonden !!!

Maikel 15-08-2017 Via de website gekocht

Super service en goede klantenservice

Super snelle top service telkens weer je hoeft ze maar een berichtje te sturen en alles wordt geregeld op de meest onmogelijk denkbare tijden

RR 15-08-2017 Via de website gekocht

Great prices and super quick delivery

They have a Great choice of products, very good prices and delivery is lightning fast. Will certainly buy more from coolblue.

JAMAE 15-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Ik ben super tevreden over mijn aankoop, 's Avonds laat besteld en de volgende ochtend gratis aan huis geleverd aan de goedkoopste prijs.Degelijk toestel, netjes verpakt in stevige kunststofkoffer. Dikke pluim voor Coolblue !

Peet 15-08-2017 Via de website gekocht

Niet nadenken, gewoon doen

Coolblue is kiezen om gelukkig te worden, door alle onzin en onzekerheid van een online aankoop weg te halen. Natuurlijk kan je betalen zoals jij wilt, natuurlijk op zondag in huis. Resultaat: een blije Peet, met een mooie nieuwe iPhone in zijn knuisjes. Natuurlijk kost het soms iets meer, maar in dit geval 80 euro goedkoper!

de jager 15-08-2017 Via de website gekocht

Dagje Groningen

Wij hebben de winkel in Groningen bezocht,vriendelijk personeel,bakje koffie erbij allemaal heel leuk alleen ze hadden niet onze keuze niet op voorraad,hebben die thuis maar besteld en zondag laten bezorgen door POSTNL Zeer snel allemaal

Chris Lippens 15-08-2017 Via de website gekocht

Levering zoals beloofd. Alles prima in orde.

Je kan er alles vinden en meestal hoef je zelf niet te passen zoals schoenen of kleding. Je weet wat je wil, de volgende dag staat het aan je deur.

frits 15-08-2017 Via de website gekocht

Nog steeds niet (alles) geleverd

Het ligt niet zo zeer aan Coolblue dan wel aan Post.nl maar de volgende dag in huis blijkt toch wat lastiger. Post.nl kan het adres niet vinden en vervolgens gaat de zending naar een afhaalpunt ergens op een unheimische industrieterrein

Hoi Frits,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket niet is bezorgd op het afleveradres. We kunnen goed begrijpen dat je hier van baalt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Zou je jouw ordernummer en adresgegevens in een e-mail naar ons toe kunnen sturen? Wij willen jouw situatie graag inzien om onze processen voor in de toekomst te verbeteren. Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. Alvast bedankt.

Samantha 15-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Wauw! Wasmachine besteld volgende dag geleverd. Hele vriendelijke jonge mannen die niks teveel
vinden. Laten netjes weten hoelaat ze komen en ook nog een sms/telefoontje wanneer ze er bijna zijn. Nemen mijn oude wasmachine ook nog mee en sluiten de nieuwe aan! Wanneer alles aangesloten was kreeg ik als slot nog wat tips. Geweldig! Echt een aanrader!

Liesbeth Porsinck 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, bezorgen zelfs op zondag

Duidelijke website met goede productomschrijvingen. Prijzen zijn bijna altijd het laagste van concurrerende winkels. Goede service

Justin 15-08-2017 Via de website gekocht

Top Sevrice!

We hebben een mooie messenset van Jamie Oliver gekocht via Coolblue. Alles was heel gemakkelijk en overzichtelijk op de website. De set was de volgende dag al geleverd:) Top service!

Marcel 15-08-2017 Via de website gekocht

Een geweldige service en snelle levering.

De web shop van Coolblue is duidelijk en men kan meteen verschillende producten vergelijken. Een snelle levering is ook een groot pluspunt van deze web shop. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe magnetron die hier gekocht heb.

Gaby 15-08-2017 Via de website gekocht

Nooit meer

In het verkoop praatje van coolblue zeggen ze...zelfs op zondag voor 23.59u besteld morgen in huis. Ik heb op een zondag om 19 u besteld via de website. Maandag middag gemaild wanneer ik gebeld zou worden. Antwoord was. De inbouwservice heeft het momenteel erg druk. Dinsdag einde van de middag weer gemaild dat ik nog steeds niet was gebeld. Binnen 5 min belde ze voor een afspraak. Ze konden 5 dagen later al! Tussen bestellen en leveren zat 8 dagen. Coolblue staat bij mijn volgende aankopen in ieder geval niet boven aan mijn lijst.

Hoi Gaby,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar het dat het zo lang heeft geduurd voordat jouw bestelling is geleverd en geïnstalleerd. We kunnen ons heel goed begrijpen dat je hiervan baalt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen heel graag deze situatie inzien, zodat we onze processen voor in de toekomst kunnen verbeteren. Zou je jouw ordernummer en e-mailadres naar ons willen toe e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. Alvast bedankt.

Johannes 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice

Krijg emails over tips gekochte producten en zijn zeer snel met antwoorden op de door mij gestelde vragen. Zoeken ook naar oplossingen als ik mijn pen van de note 4 kwijt ben.

Krijger 15-08-2017 Via de website gekocht

Snel en nette service

Bestel hier al jaren producten. Voor 12 uur besteld en de volgende dag in huis klopt. Enkele malen problemen gehad met producten, maar altijd netjes opgelost. Laatste maal dermate netjes dat we de nieuwe tv hier ook zullen bestellen

Aanst 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bestelde een artikel bij een concurrerende webshop maar na twee pogingen om af te leveren en zelf 3 bellen met support desk had ik na een volle week het artikel nog niet in huis. Ik had het artikel nodig voor werk en moest order annuleren. Bij Coolblue op zaterdag besteld en werd zondag netjes afgeleverd....wauw. Dat had ik een week eerder moeten doen. Perfect service. Nog niet alles gaat perfect bij coolblue. Er zit een fout in de betaling met ideal op android toestel waardoor de order na betaling niet naar 'bevestigd' gaat. De support desk is echter geweldig en in een telefoontje perfect opgelost. Ik denk dat de support desk tot de beste behoort. Ze weten alles al als je belt en zien het probleem ook snel. Mocht dat wat meer tijd kosten dan neemt de medewerker verantwoording ('ownership') en lost het op. Voor mij de reden om bij Coolblue terug te blijven komen.

Diana 15-08-2017 Via de website gekocht

Zondag leveren - geweldig!

Erg handig dat Cool Blue op zondag uitlevert, ik dacht eerst dat het een vergissing was en " morgen leveren" zou maandag worden - maar nee! Goed idee Cool Blue, minder verkeer dus keurig optijd ook nog

Stefaan 15-08-2017 Via de website gekocht

As cool as blue !

Site is heel duidelijk, met handige gebruiksvriendelijke opzoekingsmogelijkheden en vergelijkingstools. Zaterdagavond besteld en maandagmiddag aan huis geleverd.

Marietje 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede aanbieding

Heb een Senseo gekocht mét melkopschuimer (die ik er perse bij wilde hebben) die echt goedkoop was. Evenals bij eerdere aankopen was de prijs dus interessant.
Daarnaast was ook nu de levering weer snel en goed én in het aangekondigde tijdvak.
Verder waardeer ik de grapjes met een knipoog die CB maakt, zoals: 'strooi voor een extra feestelijk gevoel zelfgemaakte confetti over de bezorger' of 'doe deze (op de doos aangegeven) oefeningen met de doos vóór je hem uitpakt'.

Ad 15-08-2017 Via de website gekocht

Zaterdagavond besteld, zondag in huis.

Product informatie op de website was zeer duidelijk. Prima afhandeling van de bestelling. Goed op de hoogte gehouden van de stappen in het proces. Zaterdagavond om 22.30 uur besteld, zondag om 13.30 keurig bezorgd door TNT post.

Marieke 15-08-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, vriendelijk

Na mijn bestelling ging er iets mis met de betaling (wel afgeschreven, maar geen bevestiging ontvangen), dat werd tijdens mijn telefoongesprek op zondag direct hersteld. De dag erna kreeg ik mijn pakketje. Origineel en superleuk bedrijf!

Mariette 15-08-2017 Via de website gekocht

supersnel en mooie tas!

Cowboybag via webshop besteld, eenvoudig, overzichtelijke site, snel besteld, supersnel geleverd...prachtige tas, helemaal blij mee!

Arjanbannie 15-08-2017 Via de website gekocht

Levering op zondag is wat overdreven voor mij als genieter van de zondagsrust. Verder een super snelle afhandeling van het gekochte goed en er werd zeer duidelijk over gecommuniceerd. Dik tevreden dus.

Arash 15-08-2017 Via de website gekocht

Snel En goedkoop

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd. Ik heb het op zaterdagavond besteld en ik heb mijmbbesteling op zondagmiddag ontvangen. De prijs was ook heel goed ( in vergelijking met de andere aanbieders).

Paul 15-08-2017 Via de website gekocht

Grappige levering

Bestelling was eenvoudig en levering zou op zondag plaatsvinden. Op zondag? Ja op zondag.
Natuurlijk is er niemand geweest en dat is ook totaal geen probleem, maar zet levering gewoon op een haalbare dag.

Jef 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, ook na verkoop

Uitgebreid aanbod. Duidelijke website. Snel antwoord op vragen, zowel voor als na verkoop. Misschien niet de goedkoopste maar ik heb liever de goede service ipv de laagste prijs.

Ben Enschede 15-08-2017 Via de website gekocht

Hoge verwachting maar helaas erg slechte ervaringen

Als eerste een televisie besteld met bijbehorende muurbeugel. Rond 21:00 besteld en zou de volgende dag geleverd worden tussen 17:00 en 20:00. Keurig een bevestiging van ontvangen via de mail en ook een track and trace. Bezorger was onderweg en was rond 19:30 +/- 5 km van ons adres verwijderd. Helaas is de bezorger niet lang geweest. Mailtje ontvangen was niet gelukt om te bezorgen. Ik kon een andere afspraak maken. Mailtje naar de klantenservice gestuurd dat dit niet volgens afspraak was. 1000 maal excuus maar moest een nieuwe afspraak maken. Applicatie om afspraak te maken functioneert niet. Klantenservice gebeld die ook met deze applicatie werkt. Advies einde van de dag nogmaals proberen.

Weer 1000 maal excuus en tegoedbon via de mail.

Eindelijk een afspraak kunnen maken via Dynalogic. Afspraak voor maandag tussen 18:00 en 22:00. Bevestigd door Dynalogic. Weer gewacht en geen bezorger. Mailtje ontvangen dat het dinsdag tussen 18:00 en 22:00 wordt. Weer mailtje naar klantenservice gestuurd. Mailtje terug dat ik beter mag verwachten van Coolblue en ik na het bezorgen contact op kan nemen voor een passende compensatie.

TV is eindelijk bezorgd na 4 dagen. Voor 23:59 besteld volgende dag in huis gaat voor mij niet op.

Compensatie gevraagd n.a.v. het mailtje van de klantenservice. Wordt uiteindelijk weer een tegoedbon.

Met alle tegoedbonnen maar een koelkast uitgezocht en na alle excuses en verhalen dat ik beter mag verwachten van Coolblue hoopvol afgewacht dat deze bestelling wel goed zal gaan.

Koelkast zal de volgende dag tussen 09:38 en 10:38 bezorgd worden. 09:00 gaat de telefoon. Bezorger van Coolblue. De koelkast is niet ingepakt in de vrachtwagen en hij kan dus niet bezorgen. Ik heb hem gevraagd of Coolblue een persoonlijk probleem met mij heeft. Vervolgens de klantenservice gebeld. 1000 maal excuus en ik mag beter verwachten van Coolblue. Normaal gaat het altijd goed. Aangegeven dat ik dat niet meer geloof aangezien het in en tijdsbestek van 2 weken 2x is mis gegaan. Medewerker gaat het uitzoeken en ik zal die dag terug gebeld worden.

Helaas niet terug gebeld. Nogmaals zelf contact gezocht. Antwoord. Koelkast is zoek ( ging om een tweede keus) en kan niet geleverd worden. Er wordt naar een oplossing gezocht. Uiteindelijke antwoord verschil t.o.v. een nieuwe delen en dan een nieuwe koelkast ontvangen.

Akkoord na duidelijk gemaakt te hebben dat dit geen manier van klantenservice is.

Koelkast wordt nu wel volgens afspraak bezorgd. Bezorger pakt hem uit en snijdt vervolgens met zijn stanleymes door het plastic in de zijkant van de koelkast. Was het toch bijna zonder verdere fouten gelukt. 2 opties: Koelkast wordt een paar dagen later opgehaald of ik kan 10% korting krijgen en accepteer de koelkast. Uiteindelijk maar de kras geaccepteerd en wachten op de compensatie die binnen 6 weken uitbetaald zal worden.

Vandaag in de 5e week na het bezorgen maar eens contact opgenomen met Coolblue omdat de compensatie nog niet is uitbetaald. Klantenservice kan niets vinden in het systeem en stuurt een bericht naar de transporteur. Ik zal binnen 24 uur bericht ontvangen.

Nou het zal mij benieuwen.

Ik had hoge verwachtingen van Coolblue ook op basis van de ervaring van vrienden.

Na deze ervaring mag het duidelijk zijn dat ik niet meer bij Coolblue koop en ook geen reclame zal maken voor dit bedrijf.

Hoi Ben,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar om te lezen dat je zulke slechte ervaringen hebt gehad. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en graag meer duidelijkheid wilt krijgen, omtrent de compensatie die nog niet is gecrediteerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We willen hier ook meteen voor je achteraan gaan. Zou je zo vriendelijk wil zijn om jouw ordernummer en e-mailadres naar ons toe te e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. Alvast bedankt.

Piet van Ammers 15-08-2017 Via de website gekocht

Okay shop

Jullie hebben een sfeer weten te creëren die mij bevalt.Als ik iets nodig heb ga ik eerst naar Coolblue en soms neus ik wat rond op de site. Heel fijn!

Wim Pameijer 15-08-2017 Via de website gekocht

De winkel en webside waar de klant nog echt koning is!!

Goede service, en klantvriendelijk., ook bij eventuele vragen altijd keurig te woord gestaan.
Ik beoordeel Coolbleu ook als een fijne zaak die de leveringen altijd correct uitvoerde.

Tullepetaon 15-08-2017 Via de website gekocht

handig snel en prima prijs

Wat moet ik nog meer zeggen dan wat er in de titel staat. Prima bedrijf volgende keer niet lang zoeken op internet maar gelijk naar coolbiue

Diny 15-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het artikel werd snel en correct geleverd, niets op aan te merken. Het enige puntje vond ik dat na de bestelling te veel emails werden gestuurd.

A&V 15-08-2017 Via de website gekocht

snelle en volledige service,

's avonds wasmachine besteld, de volgende dag geleverd, naar boven getild en geïnstalleerd. Wat wil je nog mee...?

Naomi 15-08-2017 Via de website gekocht

Heel tevredeb

Ik heb meerdere producten bij coolblue besteld, en ben zeer tevreden over de voorraad van de producten, ze werden snel geleverd, en altijd ook door vriendelijke bezorgers. De slogan 'alles voor een glimlach' klopt! Ook contact met de klantenservice verliep naar tevredenheid, snel en efficient geholpen. Ik kan coolblue zeker aanraden

Ocheng 15-08-2017 Via de website gekocht

Prima advies en service

Coolblue staat voor service, goed advies en klantvriendelijkheid. We zijn zeer tevreden en bevelen deze winkel zeker aan!

Andres Zapata 15-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue is de beste!

Ze zijn super vriendelijk, als ik iets stuur via Facebook, ze reageren met een positief bericht.
En de Service via online is super goed, je kan alles vragen.

Grarda 15-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig perfecte service en snelle levering

Vanwege snelle levering en goede service tevenens plaatsen ze de bestelde artikelen en sluiten deze ook aan. En nemen ze de oude ook mee.

Reuvekamp 15-08-2017 Via de website gekocht

Een zeer prettig bedrijf waar ik me als klant KONING voel!

10 alles liep perfect; tijdstip van aflevering, behulpzaamheid en meedenken van de chauffeurs/monteurs en de afhandeling / beantwoording van een later verzonden bericht.

Jo D. 15-08-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar, eerlijke prijs en snel!

Zeer snelle levering, ook perfect geleverd op het tweede adres zoals gevraagd. Was ook goed aangekondigd op voorhand; kortom perfecte service!

Anna 15-08-2017 Via de website gekocht

Aardige bezorgers, bezorgtijd is heel erg onbetrouwbaar

De bestelling ging super snel. De bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam. Maar de track and trace is een ramp. Eerst een tijdvak gekregen van 4 uur. Vervolgens een van 1 uur. Top toch? En daarna zie je dus via track and trace dat de bezorgtijd telkens maar weer uitgesteld wordt, zelfs tot na het oorspronkelijke tijdvak van 4 uur. Dat is dus echt teleurstellend.

Beste Anna,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Jouw feedback zullen we meenemen richting onze bezorger. We willen je heel veel plezier wensen met je bestelling.

Harry 15-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende zeer snelle levering

Gemakkelijk zoeken, snelle bestelprocedure en super snelle levering zelfs op zondag. Product degelijk verpakt in mooie Coolblue dood.

Wilma 15-08-2017 Via de website gekocht

Sneller kan bijna niet!

Wij hadden snel een nieuwe stofzuiger nodig. 's Avonds besteld, andere dag om 13.30 in huis. Op de website van Coolblue vonden we heldere omschrijvingen van diverse types en lazen de reviews. Een keuze was snel gemaakt, de levering was nog sneller en ook belangrijk: nergens voordeliger!

K 15-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, doen wat ze beloven.

Levering volgende dag
Uitgebreid aanbod, in verschillende prijscategorieën
Dertig dagen gratis retour

C.W.A. van Liempd 15-08-2017 Via de website gekocht

C. van Liempd

Snelle levering en goede hoge drukreiniger Nilfisk. prettig in gebruik. soepele slang gemakkelijk
in het gebruik

Vincent 15-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue levert niet op zondag

Voor onze vakantie zocht ik een fietsendrager voor op het dak. Aangezien het zaterdag was, zocht ik een bedrijf die ook op zondag kon leveren. Deze had ik gevonden in coolblue. Ik een hele zondag voor thuis gebleven, kreeg ik rond 17.00 uur een bevestigingsmail van PostNL dat de bezorger was langsgeweest. Terwijl wij die zondag thuis hiervoor zijn thuisgebleven. PostNL en Coolblue blijkt toch geen combinatie...

Henri 15-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Op zaterdag je spullen bestellen en op zondag geleverd krijgen vind ik echt top. Verder heb ik in het recente verleden iets teruggestuurd omdat het mij niet beviel. Ook dat ging perfect omdat het mij makkelijk werd gemaakt om het te retourneren. Mijn geld stond de volgende dag alweer op mijn rekening. Kortom een fijne en betrouwbare zaak.

MoiQue 15-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig, die bezorgservice op zondag!!!

Door omstandigheden had ik niet op tijd een kado kunnen halen voor mijn zoon, maar toen ik zaterdag wat op jullie site vond en bestelde. Werd het echt keurig de volgende dag al, dus op zondag bezorgd!!!! Echt top.