Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

korenbloempot 04-12-2016 Via de website gekocht

iPhone7

via internet abo verlengd via coolblue met iphone7. volgens afspraak binnen gestelde tijd gebeld voor aanvullende info. meteen afspraak voor afleveren kunnen maken. en afspraken nagekomen. wat wil je nog meer?

jolanda 04-12-2016 Via de website gekocht

jolanda

Vind op internet kopen nog altijd moeilijk. maar de uitleg en foto's van coolblue maken het voor mij aantrekkelijk om apparatuur via hen aan te schaffen

Esmée 04-12-2016 Via de website gekocht

Ideale webshop

Prima webshop met uitstekende service- voorwaarden. Snelle levering, uitgebreid assortiment en een overzichtelijke website. Ik was op zoek naar een hoofdtelefoon die niet al te duur maar goede kwaliteit heeft. Met de
Sony MDR-ZX660AP Koper heb ik deze combinatie gevonden! De dag nadat ik de hoofdtelefoon besteld had, had ik 'm al in huis. Helemaal tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruim assortiment
  • Overzichtelijke website
  • Uitgebreide zoekfunctie
  • Gratis verzending

Rob 04-12-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven, Aalsterweg

Alles klopt!

Ook na deze aankoop weer volledig tevreden. Elke keer klopt alles. De manier van aanpak, de wijze van communiceren is erg goed en leuk, levertijden kloppen altijd, bestelling is goed te volgen. Kortom Coolblue is een absolute aanrader om je aankopen bij te regelen.

Pedro 04-12-2016 Via de website gekocht

Good selection, excellent delivery

Good selection. Prices in pair with competitors. Excellent delivery. Ordered in the evening, got the product on the following day in the morning.

Pluspunten

• Selection
  • Usage
  • Delivery

Minpunten

• Unable to select delivery for Saturday

Pedro 04-12-2016 Via de website gekocht

Good selection, excellent delivery

Pluspunten

• Selection
  • Usage
  • Delivery

Minpunten

• Unable to select delivery for Saturday

Gerald Y 04-12-2016 Via de website gekocht

Nice mobiel en lekker op tijd

Mijn mobiel was na een ongeluk stuk en dus had ik snel een nieuwe nodig. Ik had op andere forums gezien dat Coolblue een uitgebreide assortment hebben voor mensen die iets duur en populair willen kopen tot apparaten van goede qualiteit voor een lage prijs. Het is makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en als je een account aan maakt krijg je nog beter inzage in je bestsellingen. En ja, dit is mijn derde keer hier en mijn bestsellingen arriveren altijd devolgende dag. Super representative!

Pluspunten

• Prijs-qualiteit
  • Snelle levering
  • Goede bevestigings emails

Wim 04-12-2016 Via de website gekocht

Super snel

Door de duidelijke menu structuur ben je snel bij datgene wat je wil hebben. Uitgebreide informatie over artikelen. Super eenvoudig betalen en een zeer snelle afhandeling, mijn spullen waren binnen 24 uur via pstNL afgeleverd.

Maori108 04-12-2016 Via de website gekocht

Extender wifi

Alles wat ik verwachtte van de koopervarong.
Makkelijk bestellen a.d.h.v. duidelijke omschrijving en vergelijkmogelijkheid. Via ideal snel betaald en volgende dag al in huis. Het produkt zelf werkt prima. Blij met de oplossing voor mijn probleem, nl. dead wifi area. Perfect! Althans, als ze het ook nog voor je ziuden istalleren..

Lucas 04-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende winkel

Ook in de drukte van de Sinterklaastijd een levering binnen 24 uur. De site is helder en makkelijk te gebruiken, het assortiment is divers en goed geprijsd. Kortom, een uitstekende winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Breed assortiment
  • Veel informatie over producten
  • Vergelijkingstool

Patrick 04-12-2016 Via de website gekocht

Eén van de beste webshops

Coolblue is voor mij één van de beste webshops.
Zeer uitgebreid assortiment met goede reviews en product beoordelingen.
Niet altijd de goedkoopste, maar de beste service en betrouwbaar bestel- en leverproces

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Goede productreviews
  • Volgende bestelproces

Minpunten

• Niet altijd de scherpste prijs

Martin 04-12-2016 Via de website gekocht

Verfrissend

Ik bestel meer en meer via internet. Was altijd huiverig met gegevens en open netwerken. Eerst bij concullega B.com bestellingen geplaatst. Bevalt ook goed. Toen via collega gewezen op Cool Blue. Ik ben zelf service manager. Dus best kritisch als het komt op service en klant tevredenheid. Cool Blue zet wat mij betreft de lat hoog voor de concurrenten. Leveringen zelfs op zondag. En communicatie vanaf bestelling tot levering uitstekend en zelfs grappig. Verfrissend dus.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Communicatie

Minpunten

• Aanbod artikelen

jhramakers 04-12-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen bij de aankoop van een nieuwe stofzuiger. Ze hadden de laagste prijs die ik kon vinden. De bestelling via de telefoon ging heel soepel. Ik kreeg snel een factuur die makkelijk te betalen was en meteen daarna de verzendbevestiging. Volgende dag geleverd.
Het enige waar ik een opmerking over zou kunnen maken is dat mijn oorspronkelijke poging om mijn bestelling via de website te plaatsen niet lukte. Het lijkt er op dat de cooblue website bestellingen gemaakt via een Safari browser niet ondersteunt.

Pluspunten

• Prima service

Minpunten

• Webshop lijkt Safari browser niet te ondersteunen

Prima koffie prima coolblue 04-12-2016 Via de website gekocht

koffiemachine

voldoende voorraad
snel geleverd: binnen 24 uur
zelfs op zondag (makkelijk voor ons)
en tijdstip per sms en mail aangegeven; en dat klopte

Pluspunten

• snelheid
  • voorraad

h de bruin 04-12-2016 Via de website gekocht

cool blue recensie

goede service, betrouwbaar, snel en duidelijk. Had een telefoon besteld en werd al binnen een uur gebeld om afspraak te maken voor de levering. Dan worden je gegevens gevraagd. Ideaal dat je het niet allemaal zelf hoeft in te voeren.

Hennie 04-12-2016 Via de website gekocht

Slimme webwinkel !!

Ik ben een kritische zoeker als het gaat om zoeken naar nieuwe producten die ik online wil kopen.
Gaat een bepaalde site traag of is ie onduidelijk dan is het meteen rechtsboven het kruisje.
Kom ik op een site met weinig reviews dan ben ik ook weg.
In het begin vroeg ik me af: "waarom kom ik toch elke keer uit bij Coolblue"? Maar nu weet ik het...
* De website ziet er goed uit,
* De prijzen zijn scherp,
* Zeer snelle verzending,
* En de producten zijn goed verpakt,
* Veel reviews,
* Goede service aan de telefoon,
Conclusie: als ik iets wil kopen coolblue!
Ik wens u nog een prettige dag.

Pluspunten

• Zie mijn verhaal

Minpunten

• Nog geen ervaring mee

Bert Louwerse 04-12-2016 Via de website gekocht

Tweede kans

Om heel eerlijk te zijn was ik zelf knap onhandig en slordig om snel een tweede kans artikel te bestellen zonder goed te kijken of het alleen de verpakking was die kapot is of dat er ook andere gebreken zijn.
Bij ontvangs kwam ik er achter dat het artikel niet compleet was (camera zonder lens en oplader is een niet zo'n leuk cadeautje). Normaal gesproken stuur je het dan terug als je het niet voor die prijs wil hebben en is het probleem opgelost. Ik woon echter in Kenia en dit maakte het iets onhandiger. Ik heb een goede suggestie voor jullie: wanneer een tweede kans artikel niet compleet is of beschadigd laat de klant aanvinken dat dit gelezen is een een pop up wat weer wat telleurstelling voorkomt.
Veder heeft jullie klanten service dit keurig gecomuniceerd en ga ik die lens en oplader hier wel lokaal zien te vinden.Ik schrijf dit bericht niet om korting te krijgen maar het is een welgemeend advies. de reden dat ik 1 invul is dat dit bericht wat meer opvalt. verder tevreden over jullie afhandeling en snelheid va levering.

Met vriendelijk groet,

Officiele reactie van Coolblue 04-12-2016

Beste meneer Louwerse,

Wauw, Kenia, wat gaaf! Maar we kunnen ons goed voorstellen dat 'even terug naar de winkel' dan iets meer moeite kost ;-)
We vinden het fijn dat u in ieder geval wel eerlijk bekent dat u zelf ook niet helemaal goed gelezen had. Desondanks is uw advies om deze informatie duidelijker op onze website te plaatsen natuurlijk wel een hele goede tip.
Wij gaan er dan ook voor zorgen dat dit intern zal worden bekeken, om op die manier onze service verder te verbeteren.
Mogen wij u dan verzoeken, nu wij uw bericht gelezen hebben en intern zullen bespreken, om - als u ons dat waard vindt natuurlijk - ons een iets hoger cijfer dan een 1 te geven? ;-)

Ten slotte hopen wij dat u toch veel plezier heeft van uw camera en dat u eenvoudig aan de missende accessoires kon komen.

LW 04-12-2016 Via de website gekocht

gemak en snel

Vandaag besteld en morgen geleverd. Dat was met de Miele droger zo en nu ook met tv-toestel, bekabeling en dvd speler.
Tv- bleek te klein en niet kloppend met de omschrijving (27 inch ipv 28). terug ingepakt, teruggestuurd en een telefonisch met hulp nieuwe besteld, deze was er ook weer de volgende dag.

Pluspunten

• snel
  • goedkoop
  • betrouwbaar

Minpunten

• te veel keus op de site

Pauwke 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine bij coolblue

Ik heb een wasmachine gekocht bij coolblue. de service is fantastisch. Bij vragen kan je meteen iemand bereiken op de chat. De wasmachine is de volgende dag geleverd en er werd duidelijk aangegeven wanneer hij bezorgd ging worden. Een half uur voor het bezorgen werd ik gebeld en kreeg ik een sms. Hij is kosteloos bezorgd en geïnstalleerd. Ook de eerste draai werd aangezet. Achteraf bleek toen wel dat de afvoerslang niet goed in de afvoerbuis was gestopt. Dit had waterschade tot gevolg. Ik ga er vanuit dat dit goed afgehandeld gaat worden.

Pluspunten

• gratis bezorging
  • gratis installatie
  • direct bereikbaar bij vragen
  • sms en telefoontje een half uur voor bezorging

Minpunten

• afvoerslang was niet goed geinstalleerd

Dick 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Coolblue doet zijn marketing goed want ze verschijnen als eerste als je wasmachine intoets via Google. De site is super overzichtelijk en het bestellen eveneens. Levering is ook heel goed geregeld via een goed track & trace systeem. Precies op de aangegeven tijd werd de wasmachine gebracht door alleraardigste studenten. Helemaal top

Ron 04-12-2016 Via de website gekocht

Met een gerust hart een product kopen

Wat gezegd wordt nagekomen. Het kijken en bestellen op de website is prettig en de prijs is goed. Het track en tracé systeem voldoet uitstekend. Het proces van A tot Z klopt helemaal.

Pluspunten

• Ik herken wat wordt aangeboden
  • De service van A tot Z uitstekend!

Minpunten

• Meer tijd voor degenen die producten afleveren

Natas 04-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Alles is leuk bij Coolblue. Of je nou de klantenservice aan de lijn hebt, in de wacht hangt, een bevestigingsmail van je bestelling krijgt, de doos waar het in zit, of achteraf een probleem hebt met het artikel. Coolblue maakt het leuk waar het bij een ander bedrijf vervelend of saai zou kunnen zijn. Ze hebben een positieve houding. De klant laten ze klant voelen. Jammer dat het pakket 1 dag vertraging had door de post, en daardoor te laat kwam.

Pluspunten

• Klanten service / klant gerichtheid
  • Positieve houding, maken alles leuk

Minpunten

• 1 dag te late bezorging door de post,

Nel 04-12-2016 Via de website gekocht

Fijne shop

Groot assortiment, goede prijs-kwaliteit, snelle levering, duidelijke webshop, kom hier graag om mijn spullen te kopen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment

Karin Kaldenbach 04-12-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue, bij aankoop koelkast

Voor de 2e keer een bestelling gedaan bij Coolblue, helaas was ons gewenste koelkast niet op voorraad, telefonisch contact gehad, afgesproken dat we een mailtje ontvangen zodra hij voorradig is. Goed te woord gestaan, mailtje kwam al 2 dagen later, toen direct besteld. Mijn gegevens adh mijn telefoonnummer direct in het computerscherm bij de medewerker. Het bedrijf is in verre mate geautomatiseerd maar,..... heeft de persoonlijke kant van de consument voorop staan. Ik vind het een topbedrijf!! Zeer correct, beleefd en de instelling het kopen moet leuk zijn. Bij een volgende aanschaf vergeet ik ze niet.

Pluspunten

• correct
  • snel
  • beleefd

Tbeej 04-12-2016 Via de website gekocht

Topper met gevoel voor humor

7 dagen per week bezorgen, goede reviews en een dijk van een assortiment. Dit is de eindbaas der webshops!

Pluspunten

• Goede service
  • Ruim assortiment
  • Goede reviews
  • Humor
  • Duidelijke responsive website

M. Hoevers 04-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling en bezorging

Super prettig contact met de medewerker gehad. Deze wist waar hij het over had en voelde mij vertrouwd aan. Door een technische storing moest ik mn contract zelf voor de zekerheid uitprinten. Dit werd netjes ruim van tevoren door gebeld. Ook de bezorging was ruim op tijd en werd afgegeven door een vriendelijke koerier. Ik kan alleen maar zeggen super service 🖒🖒🖒🖒

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijk personeel
  • Snelle levering

M.Klumper 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine kapot. 's Middags besteld en 09.00 draaiend.

Snelle levering met goede communicatie over het tijdstio van bezorgen. Chauffeur en bijrijder klantvriendelijk en meedenkend.

Toon 04-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service. Op tijd geleverd. Eenvoudige betaling . klant wordt goed op de hoogte gehouden van verloop van de bestelling

Paul 04-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Deze week een wasmachine en droger besteld. De heren van de levering kwamen ruim op tijd en hebben tussentijds goede updates gegeven over het tijdstip waarop zij aankwamen. Apparaten werden netjes naar boven gebracht en aangesloten, er werd uitleg gegeven over de apparatuur en ook wat tips gegeven over het gebruik en onderhoud. Grote klasse!

Pluspunten

• Ruim op tijd
  • Vriendelijke service
  • Verstand van de apparaten

Aad 04-12-2016 Via de website gekocht

Aad

Coolblue, vlotte levering, alles keurig verpakt, geweldig assortiment, laagste prijzen. Niet verder zoeken als je het bij Coolblue gevonden hebt, gewoon doen.

Pluspunten

• Vlot
  • Alles keurig verpakt
  • vaak de goedkoopste
  • Geweldig assortiment

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken.

Karel 04-12-2016 Via de website gekocht

WAT EEN SERVICE

Op goed geluk op het internet gezocht naar een "Staub Cocette" en toevallig ook bij Coolblue gekomen die dit artikel voor de laagste priis aanbood. OM 20h 's avonds besteld en de volgende morgen om 10h geleveverd door de post !!!! Wat een service - nog nooit meegemaakt. De verpakking van dit toch duur kookgerei was beter dan perfect. Eén of andere beschadiging tijdens vervoer was praktisch onmogelijk. Dikke proficiat voor COOLBLUE.

Pluspunten

• alles

Minpunten

• niets

Ton 04-12-2016 Via de website gekocht

Topwinkel

Een zeer toegankelijke webshop, lekker scherp geprijsde artikelen en zij doen precies wat ze beloven. De bestelling is keurig op tijd bezorgd!

Pluspunten

• Overzichtelijke site.
  • Scherp geprijsde artikelen
  • Snelle levering

Mark Schoreels 04-12-2016 Via de website gekocht

Super

Reeds vaak bij coolblue gekocht en steeds zeer tevreden van de service en de kwaliteit, ook de snelheid van afhandelen

Pluspunten

• Snelheid
  • Service
  • Uitgebreid gamma

Minpunten

• Soms iets duurder

Peter 04-12-2016 Via de website gekocht

Goeie site!

Goeie productinfo en snelle levering. Nog nooit problemen mee gehad. Heel veel opties en keuze. Nu de prijzen iets lager dan de concureren en dan krijgen ze een 10

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goeie productinfo

Minpunten

• Niet onderscheidend qua prijs!

bob reen 04-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue geeft prima artikel informatie en breed aanbod

de website geeft duidelijke artikel informatie, gecombineerd met een ruim aanbod om goede keuze te doen.

Darryl 04-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Prijzen zijn scherp. Duidelijk en makkelijk site om informatie te verkrijgen. Jammer dat bij het vergelijken van producten niet altijd de gegevens goed zijn ingevuld. Snelle levering van mijn bestelling

Sam 04-12-2016 Via de website gekocht

Een geweldige klantgerichte service!

Bij Coolblue staan de wensen van de klant echt voorop. Coolblue kijkt vanuit perspectief van de klant, en niet hoe zij er zelf beter van worden. Dit zie je bijna nooit!

Pluspunten

• Goede service
  • Meer dan genoeg winkels
  • Aardige mensen
  • Goede sfeer

Henk de Vries 04-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal TOP

Alles wat men beloofd doen ze ook!! Je kunt 24/7 er terecht. Mooie en duidelijke video's. Je weet precies wat je koopt en krijgt. Geen enkel negatief punt te bedenken.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel
  • Breed scala aan producten
  • Gemakkelijk

Nesrin 04-12-2016 In de winkel gekocht
Lochristi

Een zeker aan te raden webshop/winkels. Altijd vriendelijk en behulpzaam, ook al is het voor een heel klein (soms wel stom) vraag, ze staan er open voor en helpen je tot in de detail. Bestelling, levering, (eventueel) retourverwerking ,alles is top !

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar
  • Klantvriendelijk
  • Laagste prijs
  • Advies

michiel 04-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel met super service

Of je nu online een vraag heb of in de winkel Coolblue heeft altijd wel tijd en neemt ook de tijd voor het vinden naar het juiste antwoord.
Mocht het dan toch een keer voorkomen dat je met het verkeerde product thuis komt is retour zenden of dergelijke een fluitje van een cent

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijzen

Bart 04-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue zet de toon

Telkens als ik iets nieuws op elektronica gebied moet hebben kom ik uit bij coolblue, de goedkoopste en met een reeds ervaren perfecte service.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoop
  • perfecte service
  • goede webshop

Marcel 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine en koelkast

Wij hebben onze wasmachine en koelkast gekocht met wasmachine hier en een plekje is dezelfde week gelijk opgelost met andere nieuwe machine en koelkast heb ik me verkeken qua grote was te klein de klantenservice gebelt en konden gelijk omruilen voor grotere en die was maandag al in huis terwijl de kleine zaterdag was geleverd ..
Wij kopen voortaan bij cool blue vriendelijke mensen qua service en levering .. zeker een aanrader bedankt cool blue voor de glimlach die hebben zeker gehad...

Mvg marcel

Carla 04-12-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Voor 22:00 bestelt, morgen in huis geldt dus blijkbaar niet. Ondanks dat Coolblue aangeeft in de mail dat het pakketje komt, komt het gewoon niet. Er was een storing. Naja prima, kan gebeuren. De volgende dag word er ook niet bezorgd tot de voordeur. Ik mocht zelf 7:30 uit bed om het pakketje 19 verdiepingen beneden op te halen. Terwijl Coolblue beloofd tot de deur te bezorgen. Nadat ik veel contact met ze heb gehad zouden ze binnen 24 uur weer reageren. Helaas niet gebeurd. Voortaan gewoon weer Bol.com!!

Minpunten

• Slechte service
  • Bezorging niet tot de deur
  • Geen afspraken nakomen

Officiele reactie van Coolblue 04-12-2016

Beste mevrouw Carla,

Wat ontzettend naar dat u uw bestelling niet hebt ontvangen op de dag dat u deze in huis verwachtte. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij hopen dat u weet dat dit niet is wat u normaal van ons zou mogen verwachten. Dat de bezorger niet naar boven is gekomen, is een erg kwalijke zaak, wij willen dit dus graag voor u uitzoeken. We kijken graag voor u na wat er is gebeurd en wat we nog voor u zouden kunnen betekenen. Om dit te kunnen doen, willen wij u vragen om uw probleem en uw ordernummer op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan wij voor u aan de slag.

Kim 03-12-2016 Via de website gekocht

Top webshop!

Heel duidelijke en overzichtelijke site.
Snelle levering en netjes verpakt.
Klant wordt goed op de hoogte gehouden van het pakketje.
Zeker een aanrader! Ik ga hier alvast nog meer bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke webshop

Eline 03-12-2016 Via de website gekocht

Mijn favoriete webwinkel!

Heel erg goed! Ik had een sporthorloge van FitBit besteld (charge HR), die tweede hands was, maar toen ik hem binnen kreeg was er echt niks van te zien! Hij werkt ook echt super.
Ook heb ik ooit een telefoonabonnement met een iPhone 6s afgesloten. Dit ging ook helemaal prima zonder moeilijkheden en was goedkoper dan bij de provider zelf!
Daarnaast zijn de filmpjes op de site ook fijn om te kijken of het product wat voor jou is.
Bestellen bij CoolBlue is zeker voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Bezorgt snel
  • Goede klantenservice
  • Prijs-kwaliteit verhouding zijn vaak goed!
  • Gratis verzending en retourneren

Minpunten

• Nieuwsbrief is soms onoverzichtelijk
  • Alle soorten '...-shop' zijn soms verwarrend

Alweer een tevreden klant. 03-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering van een goed produkt !

Gebruiksvriendelijk en makkelijk om producten te selecteren. Ik koop graag bij Cool Blue omdat ik hun werkwijze inmiddels ken en daar heb ik alle vertrouwen in.

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar
  • bebruiksvriendelijke site.

FM 03-12-2016 Via de website gekocht

Perfect bedrijf!

Goede voorlichting, snelle levering, ook s'avonds!
Product is volgens beschrijving en verwachting! Prijs/kwaliteitverhouding goed.

Judith 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en levering!

Nu een aantal keer iets gekocht via coolblue en altijd een goede en snelle levering gehad. De uitgebreide informatie over artikelen op de website vind ik fijn.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreide informatie op website

Zahra van Tol 03-12-2016 Via de website gekocht

baas boven baas! nespresso apparaat

Wat een geweldige winkel. Service en klantvriendelijkheide top!
Eergister een x box besteld. Bij de mediamarkt was ie 15 euro goedkoper maar toch bij coolblue gekocht vanwege de service!

Adka 03-12-2016 Via de website gekocht

Fantastich

Snel, professioneel, vertouwbaar! De retour en ruilen onwijs snel geregeld. Ik zou deze winkel 100% aanbevelen.