Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joep 24-10-2017 Via de website gekocht

Ontzettend snelle levering!

Mijn combimagnetron was stukgegaan en ik heb daarop dezelfde dag een nieuwe aangeschaft via Coolblue. De volgende dag was de combimagnetron in huis en deze werkte direct perfect. Uitstekende service en fijn product!

Sandra 24-10-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Erg goede service en erg klantvriendelijk

Ik vind Cool blue een erg goede winkel. En ik ben erg goed geholpen met uitzoeken van telefoon hoesje en screen protector. Tot nu toe erg blij mee. En hopen dat dat zo blijft. Ze hebben zelfs de protector erop gelegd. Ze nemen dus de tijd voor je.

Paul 24-10-2017 Via de website gekocht

Goed en snel , levering op zondag !!

Overzichtelijke heldere website , Sneek levering , goede berichtgeving via mail. Levering op zondag is een uitkomst.

Dave 24-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

De service is fantastisch. Bijna 24/7 telefonisch beschikbaar, wordt altijd goed geholpen. De 30 dagen bedenktijd zijn ook fantastisch. Al met al zeer goed vriendelijke en snelle service.

Ebubekir 24-10-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Gewoon goede site die je met goed gevoel kan bestellen en verwachten dat het goed komt, en ik kan gerust anderen bevelen om daar in te kopen

Sjaak 24-10-2017 Via de website gekocht

Leuk kopen

Naast geweldige support en klantvriendelijkheid is Coolblue ook gewoon leuk om van te kopen. Hun snappen hoe het werkt, van de pakketknuffelaars tot de kattenkamers het is helemaal top.

JazzSingerNL 24-10-2017 Via de website gekocht

Service in het kwadraat

Het maakt niet uit of je online bestelt en thuis laat bezorgen of dat je de bestelling in de winkel ophaalt. Het eerste dat opvalt is de service. Bezorgers die meedenken en er alles aan doen om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken. Dit geldt ook voor het personeel in de winkels. Deze winkel is voor mij zeker een blijvertje.

I. GUR 23-10-2017 Via de website gekocht

De levering is precies gedaan, hoe coolblue het heeft aangegeven. Was sceptisch omdat ik de bestelling op zaterdag avond had geplaatst en maandag's geen post zou komen. Toch is de bestelling keurig op tijd bezord en hebben zij mij verrast.

Jos Roelofs 23-10-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak!

Had nieuwe oplaadsnoer nodig voor activity tracker.
‘s Avonds besteld en inderdaad de volgende dag in de middag was het er.
Klasss hoor.

henk 23-10-2017 Via de website gekocht

super webwinkel !

coolblue , doen wat ze zeggen + super service , top !
wasmachine besteld voor schoonouders ,heb er zelf geen omkijken meer naar !
het zijn een soort , mantelzorgers. !

Nico M. 23-10-2017 Via de website gekocht

Top levering

Een gemotiveerde bende (3 man) leverden mijn toestel (Wasmachine). Die gasten waren top gemotiveerd, super vriendelijk, en to the point. Een geoliede machine. Perfectie ten top.
dit verdient geen pluim maar een standbeeld. Echt super.

Vicky 23-10-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Duidelijk info, concurrende prijs, voorwaarden vooraf duidelijk en geen verrassingen of extra kosten bij plaatsen van je bestelling. Ze houden je goed op de hoogte van de bezorgtijd, tijdvak van bezorging duidelijk gecommuniceerd en ook nog op de dag zelf een sms over de bezorgtijd, erg tevreden!

eric 23-10-2017 Via de website gekocht

Top winkelen bij coblue

Goede overzichtelijke webshop met evt ondersteuning vanuit de fysieke winkels. Betrouwbare afhandeling .

Marjoleine 23-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

Ik heb al eerder dingen gekocht bij de online-shop van Cool Blue. Altijd naar volle tevredenheid dus was de keuze, waar ik een nieuwe vaatwasser ging kopen niet moeilijk. Ik had een vraag en belde om 23.30 uur naar de klantenservice. Ondanks het late tijdstip werd ik vriendelijk en adequaat geholpen. Ook de bezorging en montage van het apparaat verliep prima. Hele vriendelijke jonge mannen sloten hem aan en namen de oude vaatwasser mee terug. Ik ben weer erg tevreden en zal de volgende gelegenheid zeker weer voor Cool Blue kiezen.

Robbie 23-10-2017 Via de website gekocht

Een dikke 10 voor de snelle service

Overzichtelijke webshop, zodat je je in een speelgoed voor volwassenen waant. Service is ook top. Evenals de prijzen. Ik had mijn Beyerdynamic DT770 vrijdagavond besteld, en zaterdag stond de pakketbezorger van PostNl voor de deur. Bij andere webshop's is dat wel even anders. Dus wil je je nieuwe electronica speeltje snel in huis? Dan moet je bij Coolblue bestellen.
Echt grandioos!!

JvdB 23-10-2017 Via de website gekocht

Fijne service!

Uitstekende service rondom het bestellen van een nieuwe wasmachine. Netjes even gebeld wanneer ze kwamen, daardoor hoefde ik niet voortdurend te wachten. Eenmaal gearriveerd snel en vakkundig geïnstalleerd en goede tips gekregen. Voor herhaling vatbaar!

Leo 23-10-2017 Via de website gekocht

Ik had al een hoesje van CaseLogic, maar ik dacht dat die nep was. Daarom had ik via coolblue toch maar een nieuwe gekocht die wel echt zou zijn. Ik had een Case Logic Sleeve van 13,3", bleek net iets te strak te zitten voor mijn 14 inch laptop. Dus heb ik terug gestuurd (ook nog een gratis) kreeg snel weer een nieuwe Case Logic 14" sleeve.
Bij nader inzien bleek het hoesje dat ik al had niet nep te zijn, maar een oudere versie van Case Logic. En uiteindelijk vond ik het oude hoesje toch wel fijner, omdat die wat steviger was en er perfect in paste. De nieuwe zag er wel mooi uit, maar hij was denk ik een beetje te groot in de dikte, hij zat er niet heel strak omheen. Dus toch maar gekozen om het oude hoesje te gebruiken. Dit is slechts een persoonlijke mening, omdat ik het gewoon fijner vond bij mijn laptop. Maar met de Case Logic Sleeve 14" is niks mis mee hoor, ziet er gewoon prima uit! Verder vind ik het altijd fijn om te bestellen via Coolblue, je kunt altijd kwaliteit verwachten. Je kunt zelfs zonder moeite het product gratis terug retourneren. Dus ik ben erg tevreden verder!
Ik wilde de Case Logic Sleeve 14"retourneren, opeens krijg ik een mail van CoolBlue dat ze het vervelend vinden dat ik niet blij was met het product en ze het zo snel mogelijk zouden verhelpen. Ze zeiden dat retourneren ze niet de moeite waard vonden en dat ze het geld binnen 3 werkdagen zouden overmaken. Echt top service! Je kan altijd rekenen op Coolblue. Zal hier in de toekomst vaker producten op bestellen!

ES 23-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bij Coolblue al mijn witgoed besteld, in de veronderstelling dat deze de dag erna worden geleverd. Zoals dit zo mooi overal op de site wordt vermeld. Omdat een van de producten die ik heb besteld moet worden geïnstalleerd komen alle producten opeens later. Dat dit anders was geweest als ik de bestelling in twee had gesplitst klopt konden ze me vertellen bij de klantenservice, maar omdat ik het in een keer had besteld kan ik fijn op alles langer wachten. Er zou een afspraak worden gemaakt dat er dan binnen 3 werkdagen iemand zou langskomen, uiteindelijk krijg ik iemand aan de telefoon die nog net niet is veranderd in een robot die me verteld dat er pas naar 4 werkdagen plek is. Ik heb ook geen mogelijkheid om aan te geven welk dagdeel ik de producten graag zou ontvangen. Nou zijn deze 3 of 4 werkdagen geen onoverbrugbare periode maar dan moet coolblue geen verwachtingen treffen die ze niet waar kunnen maken. De enigste reden waarom ik hierbij heb besteld is dat het de dag erna in huis zou zijn. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm vervelend om te lezen dat je bestelling niet zoals verwacht bij jou thuis wordt afgeleverd. We begrijpen goed dat je hier absoluut niet vrolijk van wordt. We proberen op onze website zo duidelijk mogelijk aan te geven wanneer je bestelling niet de volgende dag kan worden afgeleverd. Dit is het geval wanneer er een extra dienst moet worden uitgevoerd bij één van de bestelde producten, zoals bijvoorbeeld een installatie. In de orderbevestiging wordt dit ook aangegeven. Het is naar dat het bij jouw bestelling niet is gelukt om je hierover goed te informeren en wij gaan met deze informatie verder aan de slag. Het is tenslotte niet onze bedoeling om verkeerde verwachtingen te scheppen. Wanneer wij nog iets voor jou kunnen betekenen, horen wij heel graag van je. Ondanks het ongemak hopen we dat je binnenkort wel onwijs kunt genieten van je nieuwe producten en wensen we je voor nu nog een fijne avond toe.

Frank 23-10-2017 Via de website gekocht

Late levering

Printer zou zaterdag komen, op het laatste moment niet geleverd, maandag zonder een tijd venster.
Printer is Oke, werkt goed.

Beste Frank,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het enorm vervelend om te lezen dat je printer niet zoals beloofd is afgeleverd en willen je hiervoor absoluut onze excuses aanbieden. Heb je hierover al contact gehad met één van onze collega's? Wanneer dit niet het geval is, horen we graag van je via geenglimlach@coolblue.nl. Je kunt ons dan je ordernummer toesturen met een korte toelichting. We kijken dan graag verder met je mee.

Yara 23-10-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Ik had vorige week vrijdag middag een krultang besteld en hij was de dag erna al binnen! Ik vind het een topservice!

S. Sas 23-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

Wat een fijne webshop is Coolblue. 's Avonds besteld, de volgende dag de postbode met mijn pakketje aan de deur. Helaas hield PostNL zich niet aan het verwachtte tijdstip waardoor ik mijn pakketje gemist had. Gelukkig nam Coolblue het bedrag voor extra-vroeg-afhalen op het PostNL punt voor zijn rekening, zodat ik mijn pakket de volgende dag alsnog om 8u in mijn handen had.

Hans 23-10-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment en uitstekende en snelle levering.

Ik ben xeer tevreden. Levering was ruim binnen de 24 uur en goed op de hoogte gehouden via track en tracé. Uitstekend.

A. Schouten 23-10-2017 Via de website gekocht

Ze maken waar wat ze zeggen, prima 24 uurs afleverservice.

Goede overzichtelijke site, met zeker veel keuze mogelijkheden.
Ik heb voor deze leveransier gekozen, omdat ze binnen 24 uurs kunnen leveren en dit ook waarmaken.
Alles werd keurig aangesloten en embalage en oude apparatuur werd meegenomen.

Dymo 23-10-2017 Via de website gekocht

Lekker vlotte en snelle service

Deze webshop is goed begrijpbaar eenvoudig dingen te vinden en een prima snelle levering.
waarbij ook een kleine verandering, na de bestelling, meteen wordt meegenomen.

Jan 23-10-2017 Via de website gekocht

Groot bedrijf met een persoonlijke uitstraling

Coolblue staat voor mij als een groot, betrouwbaar bedrijf met goede en snelle service. Ondanks de grootte van het bedrijf heb ik het gevoel toch persoonlijk behandeld te worden.

Sikmone5 23-10-2017 Via de website gekocht

Superrrrr

Wasmachine binnen een dag thuis. Netjes op z'n plaats gezet, aangesloten en de oude meegenomen. Ik had niet eens tijd om te balen dat de oude machine kapot was want binnen mum van tijd stond er al een nieuwe. Helemaal blij...

Theo 23-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Zeer makkelijke en overzichtelijke site, veel keuze en een groot bedieningsgemak. Alles wat je wil weten over het product en service is makkelijk terug te vinden.

denise 23-10-2017 Via de website gekocht

prima winkel

op zondag online een wasmachine besteld. deze kon maandag al geleverd worden maar ik moest werken dus deze op dinsdag laten komen. ze bellen 15 minuten van te voren op dat ze er bijna zijn. nemen de oude mee en sluiten de nieuwe aan. wat een geweldige service.

Ton 23-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super

Bij de zoektocht naar een nieuwe smartphone zie je door de bomen het bos niet meer. Heel plezierig geholpen in de winkel van Coolblue. Na onze keuze gemaakt te hebben, is gelijk in de winkel het hele bestelproces verzorgd en werd onze nieuwe telefoon al de andere ochtend op ons huisadres geleverd.

Evelien 23-10-2017 Via de website gekocht

Altijd tevreden

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website waarop alle informatie aanwezig is over de producten die zijn aanbieden. De reparaties service (mocht er iets stuk gaan) is supersnel met het repareren/vervangen. En natuurlijk; alles met een glimlach. De bezorgers zijn altijd vriendelijk!

Simons G. 23-10-2017 Via de website gekocht

Goede opvolging en levering netjes en op de aangegeven tijd.

Gekozen omdat ik via mijn provider (Mobile Vikings) nog een mooie belwaarde kreeg er boven op. Uiteindelijk zeer tevreden van de service van Coolblue.

Rick 23-10-2017 Via de website gekocht

Altijd goed en tevreden

Ik heb al een aantal keer bij coolblue besteld, ik kijk ook regelmatig op hun site en app, er staan altijd leuke dingen op.

Laatst koelkast en wasmachine besteld, ik werd netjes van te voren gebeld hoelaat ze er zouden zijn, werd 3 hoog gebracht en aangesloten.

Dat is een service die ze bieden, daarnaast gaven ze advies en tips over de koelkast en wasmachine. En dat zijn de puntjes op de i van coolblue.

Kort samengevat:
Duidelijke webshop/app
Hele goede service
Een bedrijf waar je op kan rekenen

Cindy 23-10-2017 Via de website gekocht

Hele snelle service!

De levering van mijn product was heel snel en de site gaf voldoende en duidelijke informatie. Het product kwam wel in 3 (!) dozen. Dat kan wellicht de volgende keer anders.

Walter 23-10-2017 Via de website gekocht

Echt een aanrader om iets te bestellen.

Werd zeer goed en vriendelijk geholpen bij het maken van een bestelling, twijfelde tussen twee soortgelijke producten. Deze werd trouwens de dag nadien al geleverd en het geen ik besteld had was zoals het bij Coolblue beschreven was en ik het verwacht had, een echte aanrader om hier te bestellen.

A 22-10-2017 Via de website gekocht

Simpele dropshipping

Volautomaat espressomachine besteld bij coolblue (toch net duurder dan alle andere webshops) omdat ik dacht dat ze hem dan meteen thuis even in de keuken zouden neerzetten gezien ze zo inzetten op service. Nee hoor, enkel simpele dropshipping, pakket wordt niet door coolblue maar door delonghi zelf verzonden door de gewone post, die de zware doos in de hal plaatst (en niet eens vroeg langskomt). Ik ga volgende keer wel weer naar de goedkoopste webshop, want dat ik nu meer betaald heb is voor nop geweest.

Beste,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We vinden het enorm vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe espressomachine niet naar verwachting is verlopen. Het is niet de bedoeling om verkeerde verwachtingen te scheppen en we willen je hiervoor absoluut onze excuses aanbieden. We zullen je ervaring absoluut meenemen zodat dit kan worden besproken op de juiste afdeling. Hopelijk kunnen wij een situatie zoals dit hiermee voorkomen in de toekomst. Mochten wij iets voor je kunnen betekenen, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. We hopen dat je wel enorm geniet van je nieuwe machine en wensen je voor nu nog een fijne dag toe.

Bergje 22-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Coolblue altijd duidelijk weergave op de website. plus en minpunten en zeer correct bij vragen en een snelle levering. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen.

Marian 22-10-2017 Via de website gekocht

Coolblue de webshop waar ik krijg wat ik bestel

De webshop is erg handig voor zelfs een digibeet als ik ben, je kunt makkelijk vinden wat je zoekt en de daarbij geplaatste informatie is ter zake kundig. Het bestelproces is heel makkelijk en je wordt dmv e-mails op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling. Ze doen wat ze beloven, als je iets voor 24 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Als je er op de website niet uitkomt, dan bel je even en word je door een uiterst vriendelijk persoon verder geholpen. Ik zou deze webshop bij iedereen aanbevelen .

Tevreden klant 22-10-2017 Via de website gekocht

Goede winkel en goede site

Makkelijk zoeken op de site, bestelling afronden en betalen ook heel makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vordering van je bestelling. Wat ik heel prettig vond dat je niet de hele dag hoeft te wachten op een busje maar een tijd vak door krijgt waarin de bestelling komt.

Sabine 22-10-2017 Via de website gekocht

Super Service !

Goede keuze van verschillende merken , goede prijs kwaliteit verhouding, top informatie van bestelproces tot aflevering . je weet precies waneer ze komen leveren en plaatsen en installeren het produkt voor je echt een aanrader !

Peter 22-10-2017 Via de website gekocht

Prima internet shop

Breed assortiment, goede prijs, makkelijke bestelprocedure, goede informatie over (voortgang) verzending, snelle en correcte aanlevering. Tja, wat wil je dan nog meer.

m bouquet 22-10-2017 Via de website gekocht

goede service

keurig op tijd en de prijs is goed en geen gezeur achteraf en niet te vergeten onbeschadigd geleverd dus top

Senior 70+ 22-10-2017 Via de website gekocht

Cool Blue , Super!

Aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding; fijne service!
Zal beslist de website raadplegen bij een volgende aankoop.

Mazzo 22-10-2017 Via de website gekocht

Goeie service !

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment.
Heb een headset besteld om 10uur in de avond en die had ik de volgende dag al om 12.00 in huis dankzij de snelle service! Top winkel echt een aanrader !

Wilbert 22-10-2017 Via de website gekocht

Volgende keer weer!

Duidelijke site, goede communicatie, snelle levering, kundige en zeer vriendelijke bezorgers. Ik bestel hier volgende keer weer!

Kevin Jenniskens 22-10-2017 Via de website gekocht

Goeie service, vaak snel bezorgd

Coolblue heeft vaak de goeie merken voor redelijke prijzen en is ook heel goed met hun klanten service

henk 22-10-2017 Via de website gekocht

coolblue maakt de glimlach waar

Duidelijke website, makkelijk producten op te zoeken, goede betaalmogeliikheden
zoals beloofd correcte levering

martin 22-10-2017 Via de website gekocht

supersnel

Super snel geleverd en de goedkoopste
Makkelijke site. Overzichtelijk
Zeker een aanrader om goedkoop aan je spullen te komen

Theo 22-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service na aankoop van proces t/m levering.

Klant wordt zeer goed op de hoogte gehouden, na aankoop, van het proces t/m de levering. Perfect planningsproces.
Toppie!!!!

Martin 22-10-2017 Via de website gekocht

Wat kan je nou niet vinden bij Coolblue

Enorm aanbod met goede productinformatie en tegen concurrerende prijzen. Vriendelijke en behulpzame customer service en een snelle en goede aflevering.

.rony 22-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

Zeer goede webshop
Grote keuze snelle levering
Makkelijk en veilig om te betalen.
Toen ik dringend iets moest doen aan de luchtvochtigheid in mijn huis ging ik op zoek naar een luchtontvochtiger maar in de meeste gewone winkels waren die moeilijk te vinden voor de oppervlakte die ik nodig had.
Op internet vond ik dan deze site en kon ik rustig meerdere toestellen vergelijken
Toen ik ook nog het toestel kon kopen
Als tweede kans met een mooie korting
Was mijn keuze snel gemaakt
Om 20.30u besteld en smorgens om 9 .30 geleverd .