Van den Brande Marc 22-11-2020

Ontvangst in de parking kelder was een goed idee,service goed toch spijtig dat er door de Corona geen technische uitleg kan gegeven worden.

dirk 22-11-2020

goede keuze hulp op de site. Snelle en vlotte service en correcte facturering.

trapladder met 3treden 22-11-2020

Het afgeleverd Produkt was zwaar beschadigd en is terug gestuurd,ik zit al dagen te wachten op een vervanging,wanneer hoor of zie ik iets?

Bart 22-11-2020

Goeie website, correcte prijs, vlotte levering. Kortom een aanrader. Bart.

Sien 21-11-2020

Levering binnen de 24 uur echt waar
Zeer correct Een vergissing door mijn fout ,verkeerde maat ,Ik kreeg snel antwoord
Ik mag de cover gewoon houden en ik krijg mijn geld terug

Didier Versieck 21-11-2020

Alles is correct en vlot verlopen. Jullie firma zal ik ook aan mijn vrienden aanbevelen

Fernand 21-11-2020

Zeer snel en correct ,19/11 voor 20.00h besteld,20/11 om 15.00h geleverd ,"dikke merci"

Bart Buckinx 21-11-2020

Levering steeds vlekkeloos. Waarheidsgetrouwe reviews en product info. Bij ontevredenheid, geen enkele discussie en directe terugbetaling. Gebaseerd op een tiental aankopen ondertussen.

Erna Haesaert 21-11-2020

Tof dat de bestelliing per fiets werd geleverd, op tijd en met een melding ,via sms , dat de koerier 15minuten later zou aanbellen. Klopte perfect

Wim slootmans 21-11-2020

Mensen doen super hun best om alles veilig te laten verlopen. Het bestelde art was zoals afgesproken netjes op tijd aanwezig

Pierre-Maurice 21-11-2020

Vanwege de snelle levering (door Covid is dit minder, maar ik begrijp deze situatie)

Ann 21-11-2020

Op zoek naar een specifiek model scheerapparaat, heb ik moeiteloos het juist model gevonden, aan een betere prijs dan bij concurrenten en met een cashback-mogelijkheid. De levering gebeurde heel snel en vlot.

Ilke 21-11-2020

Snel & duidelijk. De bezorgers hebben ons zelfs opgebeld 10min voordat ze zouden aankomen. Hele goede service.

GS 20-11-2020

Snel juisteitem gevonden, alsook de accessoires (voor een high-end) mobiel. Keurig en snel geleverd.

walter 20-11-2020

vlugge levering is niet de eerste maal dat ik er iets koop en ik ga dat nog doen

Jenny 20-11-2020

Een mail, twee SMS en daarenboven nog een telefoontje om te verwittigen dat de levering op komst is,
Zeer klant vriendelijk en gemakkelijk, je hoeft niet een ganse dag te wachten.

Jan 20-11-2020

Snelle levering en correcte beschrijving, gratis levering ook zonder minimum bedrag. Topperke

Arne 19-11-2020

Ik koos voor Coolblue hoewel net ietsje duurder dan elders, maar daar klachten over fouten bij levering, late levering... Goeie keuze geweest, ondanks Corona maar 1 dag te laat en perfecte communicatie daarover. Tevreden klant dus :)

Bob 19-11-2020

Webshop overzichtelijk gemakkelijk in gebruik en grote keuze, een aanrader.

Marc 19-11-2020

Heb het toestel nog steeds niet aangekregen. hoewel het toestel maandag besteld is.

Anja 19-11-2020

Heel vriendelijke gasten en een fantastische service.Wij zulk en zeker nog kop en op coolblue

Vinkske 19-11-2020

Veel en duidelijke info op de webshop, mogelijkheden tot vergelijken, goede begeleiding na verkoop met tips en installatie info.
Levering met eigen leverdienst in dit geval een fietskoerier.

Lieven 19-11-2020

Snelle service, correcte uitvoering. Heel tevreden over de duidelijke toelichting bij de productkeuze.

Jens 19-11-2020

Snelle en gratis verzenden, de tweedekansjes zijn altijd mooi mee genomen.
Klantendienst reageert altijd, snel & vriendelijk!

Morgane 19-11-2020

Levert kwalitatieve producten, leveringstijd is heel snel (meestal de dag na de bestelling), top kwaliteit van klantendienst als er iets is