Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marc Prinsen 02-02-2011

Snelle, persoonlijke en professionele klantenservice! 'k Had een vraag gesteld via hun website mbt levering voor bestelling, en even later al door een van hun medewerkers gecontacteerd en verder geholpen.

CeeKaa1961 01-02-2011

Snelle service, vriendelijk personeel,duidelijke site.
Een jaar geleden een telefoon bij ladyphone gehaald, ook voor deze nieuwe verlenging van mijn abonnement ga ik wederom naar de ladyphoneshop

B. Boer 31-01-2011

Een half jaar geleden heb ik een nieuwe accu gekocht voor mijn HP Ipaq PDA. De ene dag besteld en de andere dag in huis. Snel en zonder problemen. Nu een half jaar later heeft de accu het begeven. Erg vervelend... na 1 mailtje werd de accu zondermeer vervangen; de oude hoefde ik niet eens op te sturen. Gewoon een snelle service. Dit bedrijf zit overal goed bovenop! Zeker een aanrader om te gaan (blijven) kopen!

Luuc K. 31-01-2011

Snel en accuraat geleverd
De volgende dag al in huis.
Goed zo !

Bart1912 30-01-2011

De winkel maakt waar wat er op de website staat: voor 22.00 uur besteld, de volgende ochtend al afgeleverd. Supersnel, alles compleet.

jane79 30-01-2011

Vandaag besteld, morgen in huis. Supersnelle en correcte aflevering.

DJO67 30-01-2011

Prima prijs, heel (bijna te) veel informatie over de ordervoortgang, zeer snelle levering; webshop staat inmiddels bij mijn favorieten.

RicieB 29-01-2011

De bestelling was duidelijk te maken via de webshop. Het bestelde is afgeleverd op de afgesproken datum. Alles netjes afgehandeld

Jack1973 29-01-2011

Na veel zoeken op het internet en in bij winkels zoals die van T-mobile zelf, was PDAshop.nl wel in staat om een iPhone 4 televeren.
In tegenstelling tot de antwoorden bij andere shops, waarbij de iPhone van T-mobile slecht leverbaar was en het ook onduidelijk was wanneer wel, gaan mijn complimenten uit naar de PDAshop.nl.
Gewoon op voorraad, adequate afwikkeling van de bestelling en een keurige begeleiding van de levering van de bestelling.

Seb123 27-01-2011

's avonds besteld via internet, betaald via online mistercash en 's avonderendaags om 12u30 afgeleverd. Enorm snel en correct afgehandeld!

Harry Andeweg 27-01-2011

Kon op de website een duidelijke keuze maken, alhoewel ik het gekozen apparaat al kende. Snelle levering. Verder niet op problemen gestuit .....en het apparaat (DECT-telefoon) werkt naar behoren. Mogelijke service of garantienoodzaak nog niet of wellicht nooit van toepassing. Conclusie: gewoon tevreden!

TheaTed 26-01-2011

Al 3,5 jaar klant en al zo lang heel erg tevreden. Snelle levering, geweldige service en nederlandse handleidingen.

andriesje 26-01-2011

Ben zeer tevreden over Uw medewerkers netjes en corket te woord gestaan kon niet beter,nog maals dank.

Wim 1954 26-01-2011

Voor de derde keer was de Back Beat ermee opgehouden .Evenals de voorgaande keren
voor de PDAshop geen enkel probleem. Er werd gelijk adequaat gereageerd. Echter,de 906 was niet meer leverbaar en na overleg werd de volgende dag een vervangend produkt geleverd.
Een uitstekende service,Een absolute aanrader deze webwinkel.

S. Jansson 25-01-2011

Mijn aankoop bij Consoleshop was perfect in orde. In het begin vond ik het eng om een dure aankoop te doen bij een webshop. Maar het was allemaal prima in orde, doordat:

-De klantenservice nog tot laat op de dag te bereiken is. De man van de klantenservice was erg vriendelijk en kon mij helpen met mijn vragen
- Ik mijn Playstation rond 21.00 uur had besteld en ik het de volgende dag al in huis had.

Echt klasse!

PCV 25-01-2011

Prima afhandeling, goed afgeleverd, bestelling goed te volgen, alles in orde dus.

scheffer 25-01-2011

Levering is netjes binnen de afgesproken tijd afgewerkt.

jotul 25-01-2011

De HTC Desire is in alle opzichten een heel bruikbaar toestel, voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De website van de PDAshop vind ik overzichtelijk, uitgebreid en duidelijk. Het geheel komt vertrouwenwekkend over, de afhandeling van de bestelling is ook supersnel en correct uitgevoerd.

Grotegreef2 25-01-2011

Vlotte en degelijke afhandeling.
Niets op aan te merken.

kninewille 25-01-2011

Was al langere tijd op zoek naar een gsm. Via kieskeurig kwam ik op de website waar het vervolgens makkelijk uitzoeken was. Bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Prima geregeld dus.

jac. goris 25-01-2011

Ben zeer tevreden over webwinkel MP3Shop; ik zie geen kans om ook maar iets negatiefs te bedenken. De klant wordt van elke stap in het proces op de hoogte gehouden, en de toezeggingen (op de website) worden nagekomen.
Het inleven in de klant blijkt ook uit zo'n detail als: in de E-mail vermelden onder welke afzender het pakket verzonden wordt. Ik ben zeer tevreden!

devee 25-01-2011

Ik koop regelmatig bij de PDA-shop. Stom toevallig 2 keer kort achter elkaar een product wat niet in orde is. Wat blijkt, after sales is perfect geregeld. Meteen per mail een bevestiging van de klacht, een pdf om uit te printen en om het artikel (gratis) terug te zenden, en binnen een paar dagen een nieuw werkend artikel.
Gewoon heel erg goed geregeld daar, bij de PDA-shop.

P.van Dongen 25-01-2011

De bestelling was er heel snel en je word heel goed op de hoogte gehouden waar de bestelling is.Het product was heel goed verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Angeltje1972 25-01-2011

Website is duidelijk en overzichtelijk en met de zoekfunctie is alles ook goed te vinden.
Bereikbaarheid is prima, ik ging met het OV en de metro stopte om de hoek bij de winkel.
Ik had de laptop via internet besteld en kon hem ophalen in de winkel. Ik gaf mijn ordernummer door en meteen werd mijn laptop tevoorschijn gehaald. Enige nadeel was dat ze geen tas hadden die om de laptop heen paste en aan de doos zaten ook geen handvaten dus dat was nogal onhandig onderweg.

laptopschop 25-01-2011

fantastische winkel, 21:45 had ik besteld 09:30 begon ik te instaleren! ik raad iedereen deze winkel aan. oja geen verzendkosten en je krijgt een sms dat je bestelling is ingepakt.

CoLo 25-01-2011

Al eerder producten besteld en zoals destijds ook nu weer: snelle levering (afhalen in dit geval), marktconforme prijs.
Enige nadeel (vestiging Eindhoven) is dat bij drukte in de zaak, de wachttijd wel tamelijk lang is. Aan de ene kant een teken dat de tijd wordt genomen voor vragne van de klant, anderzijds misschien toch een teken dat de bezetting tijdens piektijden iets beter geregeld kan worden.

HendyV 25-01-2011

Duidelijke website. Via emails wordt je direct op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de traceerbaarheid, waarna een snelle en correcte levering van het product volgt.

Ronnie..... 24-01-2011

Laagste prijs en idd voor 22.00 besteld, de volgende dag in huis en dat net voor de feestdagen. Klasse.

Beernd2 24-01-2011

een goed werkende, en betrouwbare organisatie.
ik bestel altijd bij PDAshop,vooral door hun snelle levering.

Hofman23 24-01-2011

Ik wilde graag een Sony Vaio laptop, vanwege het stijlvolle uiterlijk en de goede kwaliteit. Ik twijfelde tussen enkele modellen. Na het lezen van enkele reviews heb ik gekozen voor de VPCS13M1E. Via Internet bij Laptopshop.nl besteld en afgehaald in Groningen. Bij afhalen kreeg ik in de winkel in Groningen nog een uitgebreide voorlichting en was zelfs omruilen geen enkel probleem. Erg vriendelijk en deskundig personeel en voor mij de laagste prijs. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

dickham1 24-01-2011

De door mij gezochte gigaset was op de site beter te vinden dan in bekende winkels. De bestelling werd zoals beloofd de volgende dag al thuis afgeleverd door TNT. Bovendien werd ik goed geïnformeerd over de statuas van mijn bestelling. De betaling via IDEAL maakt zijn naam ook waar!

Rommy Schaap 24-01-2011

De Laptopshop maakt zijn beloftes waar. Snelle en correcte levering.Gratis verzending. Prima!

Onliner 24-01-2011

Goedkoop,geen verzendkosten en snelle verzending,wat wil je nog meer.

Jan Nic 24-01-2011

De laptop was bij de Laptop shop erg scherp geprijsd.
De laptop heb ik op vrijdagavond besteld en deze werd op zaterdag 13.00 uur keurig verpakt afgeleverd.
Ik had naderhand nog een vraag over de instellingen. deze werd oordeelkundig en vlot beantwoord. Dit ging met een normaal telefoonnummer en ik kreeg vlot een medewerkster aan de telefoon.
Ik heb eerder bij deze zaak elektronica aangeschaft. Steeds heb ik deze betrouwbare service ervaren.
Kortom, prima zaak.

Ronald_1967 24-01-2011

Op vrijdagavond heb ik mijn espressomachine besteld. Mijn order werd op zaterdagmorgen al afgeleverd. Daarnaast kreeg ik diverse meldingen van een statuswijziging van mijn order. Super service.

G.J. Schaap 24-01-2011

Het bestellen van de Samsung mini-notebook ging heel eenvoudig en inderdaad vóór 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik ben tevreden. Ook de mini-notebook werkt naar tevredenheid.

krista1972 24-01-2011

Supersnelle levering: vanavond besteld, morgen in huis!

Yoong 24-01-2011

Zeer eerlijke aanbevelenswaardige bestelmodus op de website, artikel niet voorradig? dan is een bestelling van dat artikel onmogelijk. Mooie service, indien gewenst wordt u keurig op de hoogte gehouden van het weer beschikbaar zijn van het artikel. Dan de prijzen, absoluut zeer scherp en niet te vergeten geen verzend kosten. Kortom een absolute top webwinkel met uitstekende service, een echte aanrader.

Amieke5 24-01-2011

Snelle beantwoording, prima communicatie, snelle levering, goede productinformatie.

Ko Kaper 24-01-2011

Nadat 's avonds om een uur of 9 was besteld, werd keurig netjes een mail en sms ontvangen wanneer bestelling was ingepakt / verzonden. Tevens kon de status van de bestelling precies worden achterhaald. De volgende middag (op zaterdag!) werd de bestelling al afgeleverd! Een hele verluchting weer eens met een bedrijf te maken te hebben die afspraken nakomt!

zieke zeehond 24-01-2011

je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling je krijgt zelfs een sms bericht echt super

Broda 24-01-2011

Alles keurig verlopen , bestelling .bezorging , service , dus helemaal tevreden !

michel en anita 24-01-2011

De gewenste camera was niet op voorraad. Kon mail achterlaten zodat ik automatisch bericht zou krijgen als die er weer was.Vind ik service. Ik trof het, andere dag mail dat camera was al weer op voorrad. Nog even gebeld over verschillen van de div batterijen (Canon of het goedkopere merk)Zeer correct beantwoord.Zelfde dag besteld en betaald. Andere dag is de camera keurig al geleverd.
Kortom kan niet beter. Voor de review over de camera zelf kom ik later na gebruik in een snorkelvakantie terug. Maar kopen bij digicamshop is ok.

Robert2345 24-01-2011

Consoleshop (en de andere onderdelen van Coolblue) is een zeer betrouwbare webshop. Zeer snelle levering. Wordt keurig op de hoogte van levering.

Bert72 24-01-2011

's Avonds besteld, de volgende morgen 10.00 uur in huis.
Alles was compleet en deed het ook nog. Dus dik tevreden.

Jan Willem Lubberhuizen 24-01-2011

Op de website moet je hier en daar even zoeken om te vinden wat je zoekt. Als de bestelling eenmaal geplaatst is dan verloopt de levering helder en vlot.

Nog beter was het geweest als de bestelling vergezeld was gegaan van een advies om het geheugen uit te breiden naar 2G. De standaard door Samsung geleverde 1G is aan de krappe kant.

kleinepeer 24-01-2011

Ik heb mijn bestelling laat in de middag geplaatst en de volgende ochtend om half 10 in huis. Je wordt op de hoogte gehouden van de afwikkeling van de bestelling dmv email en sms, heel handig want dan weet je zeker dat alles goed gaat.

Robin Mets 24-01-2011

Zeer duidelijke site, goede vergelijkingsmogelijkheden. Gebruiksvriendelijk met heldere informatie en prettige prijzen.
Telefoon is snel en netjes geleverd!

Jos van de Klos 24-01-2011

Webshop werkt prima.
Zeer snelle afhandeling en volgende dag de spullen in huis, zo hoort het.

Carolinedewit 24-01-2011

De site was snel en duidelijk. site vemeldt: voor 22.00u besteld? de volgende dag in huis. We hebben de proef op de som genomen en om 21.50 besteld. De volgende dag werd de stofzuiger om 10.50 keurig thuisbezorgd. Via sms waren we op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevond.