Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nickie66 12-07-2015 Via de website gekocht

lekker makkelijk en snel bestellen vanuit je luie stoel.

na bevestiging werd ik in de ochtend gebeld dat de levering die dag niet kon plaatsvinden. Ik heb gevraagd wanneer levering zou plaatsvinden, dat wist de overigens uiterst vriendelijke medewerker niet. Na enkele uren gebeld met coolblue en toen is er een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende dag. Super opgelost

veel keus

Ondanks kleine tegenvaller uiterst vriendelijk geholpen en is er voor een oplossing gezorgd.

Goed: snelle levering en uiterst vriendelijke medewerkers. Aansluiten van wasmachine, oude meegenomen inclusief verpakkingsmateriaal. Iets minder: wasmachine netjes aangesloten, maar vergeten de slang in de afvoerpijp te stoppen waardoor water mijn badkamer instroomde. Medewerkers levering zouden hier wel iets beter op kunnen letten.

Annemie Vercauteren 12-07-2015 Via de website gekocht

Ik vond op jullie site onmiddellijk wat ik zocht,goede prijs aanduiding en voldoende uitleg.

S'Avonds kreeg ik nog een smsje dat ze met mijn bestelling bezig waren.

Ik kon kiezen uit verschillende modellen tot ik mijn goesting gevonden had

Zeer goede service

Het was de eerste keer dat ik bij Cool Bleu besteld heb,nadat ik een reclameboodschap van jullie op tv had gezien. Ben ik op jullie site gaan kijken en heb dan besteld. Ik vond het ook TOP dat ik via sms en mail op de hoogte werd gehouden van wat er met men pakketje gebeurde. Ook het aangekocht goed is SUPER. Doe zo verder,ik ben alvast een tevreden klant

noenivo 12-07-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige en duidelijke procedure...

Duidelijke informatie...

Meer dan voldoende keuze...

Om de drie bovenstaande motivaties...

Bij deze aankoop en verschillende voorgaande, verliep alles zeer vlot en één uitzonderlijk 'probleempje' werd vlekkeloos opgelost.

Johannes Van Rompuy 12-07-2015 Via de website gekocht

Heel overzichtelijke produktvoorstelling en beschrijving van kenmerken

Goede responstijd en levering

produkt beantwoordt aan verwachtingen

Gebruiksgemak !

Guuke 12-07-2015 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en handig om een bestelling te plaatsen en te betalen.

Het was mijn eerste bestelling bij coolblue dus ik kan enkel iets zeggen over de levertijd en die was zoals beloofd de volgende dag.

Het assortiment is uitgebreid genoeg om te vinden wat je zoekt. Doch had ik gehoopt er een extra batterij te vinden voor mijn canon Eos 400D maar die kon ik toch niet vinden op de site.

Ik heb tot nu toe nog geen slechte ervaring dus waarom zou ik de winkel niet aanbieden aan anderen.

Tot nu toe enkel een positieve ervaring met de winkel.

J.vlietland 12-07-2015 Via de website gekocht

'S avonds laat besteld, volgende ochtend al in huis!

Heerlijk shoppen is dit en ongelofelijk snel geleverd, service perfect. Enige 'nadeel' is dat je er wel een beetje hebberig van wordt.

dany1959 12-07-2015 Via de website gekocht

Shoppen per e-mail

Snelle levering en correct

Uitgebreid assortiment

Prijs kwaliteit zeker oké

mw123456 12-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke site met goede info

Snelle levering en duidelijke leveringsinfo.
Echter laat de vriendelijkheid van de bezorger toch wat te wensen over. Geen voorstel tot terugname verpakking, levering van koelkast tot achter de voordeur en snel weer weg.

Is nog verbetering mogelijk in keuze tegenover andere shops.

gewoon goede eerlijke shop met snelle levering. Enkel wat ontgoocheld over vriendelijkheid van externe bezorger.

mcerny 12-07-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk

alles perfect, verzending, factuur

Aanbod is beperkt, ik wou liefst drie toestellen (KX-TG8063), maar die zijn slechts in Engeland te bestellen.Bovendien zijn ze daar een stuk goedkoper.

Om 23,00 u. besteld en al om 9,00 u. door BPost geleverd.

+ snelheid, gemakkelijkheid - beperkt aanbod

Emac 12-07-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie zetel goedkoop winkelen, is er iets gemakkelijker?

Heel de aankoop, product en levering, is en gebeurde zoals beloofd, is er iets zekerder?

Je kan kiezen in een groot gamma met de nieuwste modellen, is er iets beter?

Wie zou de vorige drie punten niet willen?

Zie niks negatief. Het positieve zit in mijn vorige beoordelingen

Janne Joppe 12-07-2015 Via de website gekocht

thuis online shoppen is super gemakelijk

s avond bestel voor 12 uur s morgens al binnen

heel groot

snelle levering

dikky123 12-07-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijk om online je spullen te bestellen.Ik had een stofzuiger gekocht. Hoef ik zelf niet te sjouwen.

Prima service. Zo makkelijk. Je kan de datum zelfs aangeven wanneer je je gekochte waar wilt ontvangen en op welk adres.

Ik vind het een topsite. Heel veel keuze. Gratis bezorging. Zelf de dag en het afleveradres bepalen. Ik had eerst gekeken welke stofzuigers het best zijn via de consumentengids en daarna gewoon op deze site besteld. Top stofzuiger nu.

Amsterdani 12-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, keuze leveringsopties

Snelle, gratis bezorging

Een plezier om online te winkelen. Als ik niet zeker weet of iets past of live even goed eruitziet kan ik het in een winkel bekijken en direct teruggeven als het niet goed is. Geen gedoe. Ook als ik maar een product bestel is de levering gratis, is het altijd netjes verpakt en kan ik het ophalen waar het mij bet beste uitkomt. (Thuis levering is voor mij meestal niet handig)

FrankTruyts 12-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen en perfecte opvolging

Zeer goed

In orde

Op loopt op wieltjes. Perfecte service

Bestellen en uw levering staat 's morgens aan de deur als je wakker wordt. Je word op de hoogte gehouden via mail. Opvolging is perfect.

tk. 12-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Bij vragen via mail snel antwoord van de klantendienst.

Levering zonder fout de dag nadien.

Ruime keuze.

Weinig even goede alternatieven.

Klinkel 12-07-2015 Via de website gekocht

Snel en efficiënt overzicht van de diverse producten, al dan niet in aanbieding.

Snelle, verzorgde en correcte levering. Nog maar net mijn bestelling geplaatst en je wordt al op de hoogte gebracht wanneer je aankoop wordt verpakt en verzonden.

Ruim en degelijk aanbod.

Absoluut dé moeite om tot een aankoop over te gaan. Wat je ziet en hebt besteld, wordt ook geleverd.

Een zéér correcte én snelle service. Verzorgde levering. Vlotte opstart van PC met Office 365-pakket. Dat is klantenservice!

danielvdv 12-07-2015 Via de website gekocht

De bestelling gebeurt bijzonder vlot. Alles wijst zichzelf uit.

Na bestelling werd mijn product de volgende ochtend heel keurig afgeleverd. Dat is trouwens tot nu toe altijd het geval geweest (reden waarom ik blijf bestellen bij Coolblue).

Op zoek naar mijn product was het aanbod bijzonder groot. Er wordt niet gefocust op één merk, alle merken komen aan bod.

Heel eenvoudig: de prijs is altijd correct, bestellen is een fluitje van een cent, het product wordt bijzonder snel geleverd.

Ik heb tot nu toe niet één enkele negatieve ervaring ondervonden. Alles verliep altijd vlot en correct, steeds ook met een vraag naar feedback vanwege de winkel. Kortom, mijn vertrouwen is tot op heden niet beschaamd.

Haazje 12-07-2015 Via de website gekocht

De site is heel overzichtelijk dus je hoeft niet lang te zoeken.

Vragen via de mail worden direct beantwoord. Bestelde producten snel in huis en hierover wordt je goed geïnformeerd.

Breed assortiment welke steeds breder wordt. En ook nog nette prijzen.

Dit met name door de beoordelingen die ik gedaan heb.

Wat valt er nog te motiveren, de beoordelingen lijken mij wel duidelijk genoeg.

Revelator 12-07-2015 Via de website gekocht

Goed georganiseerde website, vooral de diverse domeinnamen maakt het makkelijker om gericht te zoeken. Eenmaal het product gevonden te hebben is de info prima, product specificaties en previews van andere kopers zijn perfect. Het afrekenen en het daarna op de hoogte gehouden worden van de bestelling is ook perfect. En het belangrijkste de volgende dag in huis!

De diverse mogelijkheden om je product geleverd te krijgen is erg uitgebreid. En zelfs de gratis verzending is super snel. Product word netjes verpakt en is goed te volgen met de tracker. Ik heb door prima levering en door goede product kwaliteit geen contact moeten opnemen met de winkel.

Bijzonder grote keuze met scherpe prijzen.

Voor iedereen wat wils. Veel producten voor goede prijzen.

Grote keuze aan producten, alles goed geprijsd en snel geleverd.

paula geens 12-07-2015 Via de website gekocht

je kan thuis rustig kiezen .

ben tevreden over de informatie ik langs te telefoon heb gekregen

bij het gekochte pro compact kan ik geen goot bij bestellen wat ik wel vervelend vindt.

GerbenKuilema 12-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site, aankoop ging ook erg gemakkelijk je hoefde geen extra informatie over jezelf in te voeren bijvoorbeeld.

Erg klant vriendelijk, bezorgen ging ook gewoon goed en was binnen de afgesproken tijd in huis.

Prima assortiment, de prijzen zijn ook prima niet te duur en goede kwaliteit.

Ik geef het een 8 omdat, ik het een prima winkel vind en geen min punten heb alleen het enige nadeel is dat ze nog niet heel veel winkels hebben verspreid over het land maar ondanks dat geef ik het een 8!

+ punten: klantvriendelijk overzichtelijke site gratis verzending (kan zelf nog op de avond bezorgt worden met wel wat kosten er overheen) goed geïnformeerd over het pakketje - punten: nog niet veel winkels

Elsboudry 12-07-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, gemakkelijk besteld van thuis uit

fam.savels-robaert 12-07-2015 Via de website gekocht

5,5

U beloofd een levering 's anderdaags bij een bestelling voor 2300hr! Tot nu toe hebben wij daar niets van gemerkt

Moest de levering sneller gebeuren dan zouden we dat zeker doen.

carolatop 12-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website - ook erg mobiel-vriendelijk - en navigeert prettig. Alle benodigde informatie is eenvoudig te vinden.

Geen ervaring met aftersales, maar de snelheid waarmee het product in huis is, is top. De 'wachttijdtherapie' is komisch, maar eigenlijk daardoor totaal zinloos.

Voldoende keuze.

Snel in huis, prima prijzen

Chantalvranckx 12-07-2015 Via de website gekocht

Polaire 11-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen is zo gedaan.

Zeer goed. Snelle levering, op zondag en de afgesproken tijd.

kieskeurig57 11-07-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk ook de keuze om wel of geen account aan te maken is erg prettig.

Uitstekend. Kan niet beter. Na de bestelling de bevestiging per email. Dan daarna het vervolgtraject is heel duidelijk. Vervolgens kreeg ik zelfs bericht per mail waar mijn pakket was afgeleverd omdat ik op dat moment niet thuis was. Dat vind ik helemaal een goede zaak zodat je altijd een bewijs hebt waar het pakje is afgeleverd. Vind ik echt een uitstekende service! Mijn complimenten.

Uitgebreid, genoeg variatie en ook diverse preisklassen.

Ik ken op dit moment geen betere dan Coolbleu!

Zeer goed in de informatievoorziening. Zeer goed in het volgen van het traject van de afhandeling tot thuisbezorging. Ga vooral zo door!

Willekens_Jan 11-07-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en overzichtelijk

As usual; zoals wij het graag hebben

Keuze in overvloed

Geen opmerkingen te maken, een service zoals het anno 2015 zou moeten zijn

Jan.Anne 11-07-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, snel gevonden wat ik wil

adequate info over status bestelling enz.

need I say more?!

breed assortiment, geen behoefte verder te Googelen.

Zeer tevreden, geen verdere opmerkingen

peleju 11-07-2015 Via de website gekocht

Alles ging zeer gemakkelijk, enkel het aantal parameters om een selectie te maken van, in dit geval, een notebook, mag nog iets ruimer.

De levering verliep zoals afgesproken. Van andere diensten heb ik geen gebruik moeten maken.

Assortiment notebooks leek mij ruim genoeg en de prijs was zeker concurrerend.

Alles verliep zoals het moest, dus zeker aan te raden bij anderen.

roosje1946 11-07-2015 In de winkel gekocht
Boomsesteenweg - Wilrijk

Winkel (Boomsesteenweg bv.) is heel makkelijk te bereiken + met "parking"!
De onderverdeling in de winkel is prima : zo ben je als klant vlug geholpen door de 'juiste' medewerker. Ik bedoel dat je niet zoals in andere winkels tot 3 of 4 x toe uw
uitleg moet doen over wat je juist zoekt vooraleer de geschikte medewerker te pakken te krijgen.

Ik ben steeds op een beleefde en vriendelijke manier geholpen zowel in de winkel als door de klantendienst die ik belde met een vraag.

Ach, meer dan voldoende hoor. Als je zelf al min of meer een keuze in je hoofd hebt, vind ik dat ik bij jullie ruim aan mijn trekken kan komen.

Ja, waarom niet? Ik laat anderen graag meegenieten van dingen die ikzelf fijn vind en als het eens zou tegenvallen...ja, dan zou ik dat ook vermelden hoor!?

Gemakkelijk te bereiken. Parking voorzien. Vriendelijke bediening. Geen lange wachttijd eer ik geholpen werd.

tjerkstra 11-07-2015 Via de website gekocht

In een woord SUPER!!! Precies zoals het eruit zag op de site. Top. Bestel zeker weer eens wat bij jullie.

Dean 11-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke website

je wordt op precies op de hoogte gehouden van je bestelling

zeer uitgebreid assortiment

Veel betalingsmogelijkheden, groot assortiment, goede aanbiedingen en uitstekende service.

majobluemoon 11-07-2015 Via de website gekocht

Product werd netjes en snel geleverd. ze hebben vele opties op de website en het is erg fijn dat vanaf het bestellen tot leveren er regelmatig contact op genomen word via mail en sms. zo weet je precies waneer je je pakketje kan verwachten! product werk prima en ik ga hem onwijs veel gebruiken!

ric10 11-07-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, volgende dag in huis, na het werk (18-21:30)

Gewoon goed, zeer snel en continue weet je waar je pakket is.

Veel keuze en goede informatie over je produkt.

Simpel, snel, gemakkelijk.

Had snel een nieuwe stofzuiger nodig. De volgende dag een goede en zuinige stofzuiger in huis. Via de website kan je snel en gemakkelijk je keuze maken. Gemak dient de mens !! Heel cool en heel direct (blauw) !

Benkock 11-07-2015 Via de website gekocht

Geen overbodig gezeur , uitzoeken , bestellen, betalen..
Heel Cool

jschra 11-07-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site

Zelfs op zondag wordt er bezorgt

Zeer groot assortiment

Perfect winkelen

leilahd 11-07-2015 Via de website gekocht

zeer goed. Snelle en goede bezorging

Service is top. Dinsdagmiddag besteld en andere dag in huis. Werd netjes geplaatst door de bezorgers en de oude wasmachine werd meegenomen. Ben zeer tevreden!

Aliasrochske 11-07-2015 Via de website gekocht

zonder moeite en voordelig een aankoop verrichten

aan huis gebracht op de vooropgestelde datum

Het assortiment is groot maar kan uiteraard altijd uitgebreid worden. misschien een tip....men zou moeten kunnen bestellen bij de firma die de spullen maakt en dan via coolblue bestellen

Tuurlijk, no problem ++++++++++++++

Mijn motivatie is om nog te bestellen door het assortiment en de PRIJS !

neba 11-07-2015 Via de website gekocht

's avond's om 22.15 besteld....'s morgens om 09.30 in huis...onder begeleiding van diverse mails/sms over de bestelstatus! Superservice!

eleentvaar 11-07-2015 Via de website gekocht

simpele bestelmethode, ruime sortering

snelle levering, goede verpakking, goede (klanten)service en fysieke winkels.

Zeer ruim assortiment waarvan ik me wel eens afvraag waar stopt dit.

Ik ben er blij mee, een ander hoop ik ook

noeleke 11-07-2015 Via de website gekocht

Gemakelijke en duidelijke site om wat te bestellen.

Zeer vlug geleverd geweest, was 's anderendaags al gered .

Genoeg keuze en duidelijk.

Heb dit ondertussen al gedaan en die persoon was heel tevreden .

Had al inktpatronen voor mijn HP van het huismerk gekocht bij 'n ander firma, maar na enkele keren gebruik kreeg ik melding dat de cartouches niet voldeden om te printen, de inkt is niet dezelfde en droogt te rap uit. Nu geen probleem meer.

Karen92 11-07-2015 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

snelle levering, garantie, mogelijkheid tot omruilen

veel keuze uit producten, mogelijkheid tot vergelijken van verschillende merken

eenvoudige en betrouwbare manier om aankopen te doen, snelle levering en goede kwaliteit

Henk12331 11-07-2015 Via de website gekocht

's Avonds besteld, reeds de volgende dag bezorgd.

Veel op voorraad, maar (uiteraard) niet alle inktpatronen.

Zeer snelle levering, eenvoudige bestelling. Maar de twee kleine cartridges werden apart in veel te grote dozen bezorgd. Dat zou toch efficiënter moeten kunnen.

myriam serneels 11-07-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie zetel besteld.
eenvoudige duidelijke site

zondagavond besteld en maandagmorgen om 8.00 geleverd!!

voldoende keuze

Op zondag besteld en maandagmorgen reeds om 8.00 geleverd. Onvoorstelbaar!!

Erik Paumen 11-07-2015 Via de website gekocht

Online kopen is een gemak, men moet niet meer rond rijden om een goed aanbod te vinden, met enkele klik's op de muis en je hebt het al in huis wat je zoekt.

Een super snelle levering van Coolblue,
sneller kan het bijna niet meer. En dan ook nog gratis geleverd.

Een heel goed assortiment aan de beste prijs.

Het gemak, het groot assortiment, de snelle leveringen, bedenk tijd , niet goed stuur je het gratis terug.

Ik vind Coolblue goed om dat je er ook feedback's vind over producten die je wild aankopen, zo weet je precies de waarde van je aankoop in te schatten.

Spookers 11-07-2015 Via de website gekocht

EASY website ! Producten worden uitgelegd van kop tot teen, reviews, afbeeldingen, video's, productspecificaties,... Gewoon erg makkelijk vergelijkingen maken.
De combinatiepakketten zijn voordelig!
De betaling verloopt vlotjes en kan op verschillende manieren.

Geen achterna-gehol, SUPER Service, levering op elke dag van de week, fantastische dienst na verkoop, product ruilen of geld gewoon terug?: Geen problemen zoals elders, goeie communicatie betreffende bestelling/verzending/levering, stuur je iets terug en ontbreekt er per abuis een stuk? Zij vervangen dit zonder poeha!, ...

Makkelijke vergelijking van eenzelfde soort producten in een verschillende prijsklasse, positieve en negatieve eigenschappen worden duidelijk verantwoord, wanneer een product uitverkocht is kan je op de hoogte gebracht worden wanneer het opnieuw in stock is, Ruime keuze aan producten, ...

Als je online wil shoppen, geef ik u één advies: Doe het bij COOLBLUE!!
Het zal u alleszins van een hoop onnodige stress besparen.
Misschien betaal je bij COOLBLUE voor sommige producten iets meer dan elders, maar dat is die SUPERSERVICE meer dan waard!!

Eén adres voor online shoppen: COOLBLUE! Zelf ben en blijf je COOL en uwen hemel is en blijft BLUE! Doen doen doen !! NERGENS ANDERS zulke fantastische service als bij COOLBLUE !!!

EricLas 10-07-2015 Via de website gekocht

niets is eenvoudiger

altijd prima op tijd en goed geïnformeerd

je kunt praktisch alles vinden tegen goede prijzen

waarom niet?

mariannekecreemers 10-07-2015 Via de website gekocht

Met creditcard betalen mislukte 3x! Werd steeds uitgelogd.Toen via Ideal, ging goed

Later bleek, dat bij het uitloggen de deal toch was afgeschreven. Dus gebeld. Werd door Stefan H. Zeer vlot en uiterst voorkomend geholpen 😀 en heel effectief! Volgende dag het bestelde geleverd plus een persoonlijke kaart over de ontstane verwarring ket goede wensen voor de sfhandeling.

Lange wachttijd bij telefonisch contact. Ca 12 minuten.

sylvia-wennekes 10-07-2015 Via de website gekocht

snel het artikel gevonden wat ik zocht met duidelijke foto

snel en vlot

zeer ruime keus

Doordat ik gericht kon zoeken door de zoekopdracht die ik gaf, had ik snel gevonden wat ik nodig had. Was dus snel klaar met zoeken en bestellen. Snelle service!