Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annebel 13-09-2017 Via de website gekocht

Snel gepiept!

De mannen van coolblue waren professioneel, vriendelijk en stipt. Een klus waar ik tegen op keek (wasmachine versjouwen en aansluiten) deden zij in mum van tijd zonder gedoe.

Raymond Jongen 13-09-2017 Via de website gekocht

Mijn glimlach is wel weg hoor...!!!!

Na 3 maanden doet de home-knop van mijn telefoon het niet meer. Via mail dit gemeld aan de klantenservice. Het enigste wat ik te horen krijg is: opsturen en 2-3 weken wachten op reparatie. 2-3 weken zonder telefoon en dan een gerepareerd toestel terug krijgen.
Mijn "waterdichte" telefoon is schijnbaar helemaal niet water dicht. Er is dus water in gekomen waardoor de home-knop het niet meer doet, maar wat is er verder nog daarbinnen gebeurt?

Nee, niet blij. Ik had beter direct bij HTC kunnen kopen, dan had ik nog €100,- korting gehad.
Alles voor een glimlach, jeah right.

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2017

Hallo Raymond,

Wat ontzettend balen dat jouw HTC toestel niet waterdicht bleek te zijn waardoor je het toestel moet retourneren voor een reparatie. Wij begrijpen dat hier absoluut niet op hebt gerekend. Gelukkig hanteren wij 2 jaar fabrieksgarantie op alle aankopen. Dit betekent dat je het toestel inderdaad kunt retourneren voor een reparatie.
Je zal jouw smartphone zeker een aantal weken moeten missen, maar daar krijg je wel een compleet werkend toestel voor terug.

Het reparatieteam zal er alles aan doen om het toestel te repareren. Voor meer informatie over het reparatieproces, verwijzen wij jou graag naar de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/53/informatie-over/hoe-werkt-het-reparatieproces.html. Neem het op jouw gemak door. Mocht je hierna nog vragen hebben, laat het ons weten.

Ruud S 13-09-2017 Via de website gekocht

Shop prima, echter de levering had een hik-up. Printer kwam een dag later dan aangegeven. Is prima door Coolblue opgelost.

Albert 13-09-2017 Via de website gekocht

Onderscheidende service

Goede product informatie, prettig bestel proces en als er iets (defect) is geen gezeur aan de telefoon maar gewoon een nieuw product

Guus 13-09-2017 Via de website gekocht

Heerlijke sfeer

Ik krijg altijd een lach als ik bestel bij Coolblue. Had laatst een vraag aan de telefoon. Een heel kort keuzemenu, zelf de optie om wachtmuziek aan te zetten. Vervolgens vertelt de vrolijke stem dat ik mijn telefoon wel kan neerleggen op luidspreker en mocht ik niet horen dat ik aan de beurt ben, ze alle tijd nemen om een toeter te gebruiken. Dat is nog naast de wachttherapie na een bestelling, zelf je designertas knippen en een Coolbluewinkeltje bouwen van de doos van de bestelling.

En hierbij neem ik nog niet eens mee dat ik nergens mijn spul goedkoper, sneller en overzichtelijker kan bestellen dan bij Coolblue.

Alleen maar lof.

Eelke 13-09-2017 Via de website gekocht

Snel en binnen de bezorgtijd zelfs

Had een nieuwe headset nodig en kon makkelijk een aanbeveling vinden.
Bezorging kwam precies om 18.05 aan, aan het begin van de bezorgingstijd.

Product is geweldig en werkt gewoon.

M. Van Kesteren 13-09-2017 Via de website gekocht

Fijne betrouwebare shop, goede service snelle levering

Coolblue is gewoon een goede betrouwbare webshop. Goede prijzen, snelle levering, en fijne klantenservice.

Mario 13-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering wasmachine

zondagavond besteld maandagavond al was gedraaid !!
het enig wat niet helemaal vlekkeloos verliep was de aflevertijd. ik zou half uur voor levering SMS krijgen ipv 10 minuten. ik werk 25 minuten van huis ...

filip 13-09-2017 Via de website gekocht

Prettig zaken te doen alles perfect

grote voorraad en divers in spullen, alles correct afgehandeld en snel en vriendelijk mooie site en makkelijk te bestellen

Petra 13-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Coolblue, GEEN glimlach, telefoon na 4 maanden total loss

Samsung S8 deed het na 4 maanden niet meer, kan volgens de reparatiedienst van Coolblue niet gerepareerd worden en is de telefoon van € 800 dus total loss verklaard en "mag"je ook nog € 40 onderzoekskosten betalen. Dat is blijkbaar de garantie van Coolblue. Hier ga ik echt niet van glimlachen!

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2017

Hallo Petra,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We hebben jouw review ook op Klachtenkompas ontvangen. Daar zijn wij het gesprek met jou aangegaan om samen tot een oplossing te komen. Het toestel is bij ons aangemeld met een defect dat het toestel niet meer aan gaat. Daarnaast is er na een onderzoek ook een scheur in het scherm geconstateerd. Coolblue voert geen deelreparaties uit en daarom hebben wij verschillende opties aangeboden. Inmiddels hebben wij de onderzoekskosten kwijtgescholden zodat je het toestel ongerepareerd kunt ontvangen.

Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Vincent 13-09-2017 Via de website gekocht

Kan bijna niet beter!!

Klantgerichtheid is enorm goed! Ik zag dat ik een foutief bezorgadres had ingevoerd, maar na 1 kort (!) belletje werd dit direct opgelost. Het enige verbeterpuntje zou een nieuwe bevestiging per email zijn. Maar de uitvoering van onze bestelling is uitmuntend verlopen. Geen halve dag dat je thuis moet blijven, maar een tijdvak van 2 uur! En dan krijg je halverwege de dag een berichtje met een tijdsvak van een uur. En dan krijg je nog een half uur van te voren een belletje van de chauffeur. Grote klasse en het getuigd van een uitstekend inlevingsvermogen in de klant. Met het volste vertrouwen plaatsen wij de volgende bestelling!

Gerard 13-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service,alles zoals afgesproken

Alles prima.Alles volgens de afgesproken planning.Ga zo door.Snelle levering.Prima bedrijf.Goed product

Piet Nelemans 13-09-2017 Via de website gekocht

Dezelfde dag nog bezorgd. Ideaal!

Dit keer voor Coolblue omdat zij het product als enige nog dezelfde dag konden leveren. Realtime tracking informatie. Ideaal!

Jaap 13-09-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering zoals gewoon bij coolblue

prijs technisch concurerend en een snelle levering , is wel het meest doorslag gevend aan de keuze voor coolblue

Dominique 13-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en een zeer goede service. Klasse!!!

Overzichtelijke en duidelijke webwinkel. Duidelijke informatie en snelle communicatie. Zeer snelle behandeling en levering. Een voorbeeld voor de ander websites.

Marc van Splunder 13-09-2017 Via de website gekocht

Prima service, ook op zondag.

Overzichtelijke site, snelle levering (ook op zondag, kan wel eens handig zijn).
Korte wachtijd bij helpdesk (ook weer op zondag...), vriendelijk en oplossingsgericht, kortom niks mis mee.

Bagh alluin 13-09-2017 Via de website gekocht

Great service

Bijzonder snel, erg behulpzaam, zeer goed!! Gekocht voor mijn moeder, 88 jaar, was enogzins bezorgd hoe bezorging zou gaan, maar echt prima! Zeer behulpzame en voorkomende jonge mannen!

Reinaud 13-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen en service, onduidelijkheid over levertijd

Duidelijke webshop, gebruiksvriendelijk, redelijk scherp in de prijs. Echter vind ik de communicatie vooraf over levertijd wat onduidelijk. Langere levertijd (dmv stapelkit) mag duidelijker naar voren komen als het product (stapelkit) toegevoegd wordt.

marlene 12-09-2017 Via de website gekocht

Wat een wereldwinkel

Echt een wereldwinkel zeg. Hier terecht gekomen omdat ze gewoon bezorgen 4 hoog zonder lift. Ontzettend fijne en aardige bezorgers. Inderdaad alles met een lach! Voor vragen en/of retouren zijn ze iedere dag bereikbaar. Alles in een mum van tijd geregeld. Super ga zo door Coolblue !!!

E. 12-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijke website, voldoende informatie. Klantenservice goed bereikbaar, assortiment voldoende. Fijn !

jan v 12-09-2017 Via de website gekocht

Alle beloften i.v.m. levering punctueel nagekomen

Heel ruime keuze tegen correcte prijs. Goede productbeschrijving.
Klantvriendelijke website met makkelijke navigatie en logische indelingen.

marianne 12-09-2017 Via de website gekocht

helegoede service

Ik vond deze shop op internet. Had per ongeluk twee dezelfde artikelen besteld. Had direkt gebeld en ze annuleerden meteen het ene artikel wat teveel besteld was. De andere dag hadden ze het bedrag al terug gestort. Heel fijn.

Bassie 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Ook in het weekend en avonden!

Onze nieuwe wasmachine zou op zaterdag om 19.00 uur worden bezorgd, maar wij werden om 18.30 uur gebeld dat het logistiek niet goed was gegaan met de levering: Deze bleek niet te zijn ingeladen in de vrachtwagen. Vervolgens zijn de chauffeurs terug gereden naar het distributiecentrum en hebben ze dezelfde avond om 21.30 uur alsnog de wasmachine geleverd en aangesloten. De oude wasmachine werd ook netjes door hen meegenomen! Met één woord: geweldig!

Ricardo 12-09-2017 Via de website gekocht

Prima winkel en goede service

Ik koop regelmatig bij Coolblue mijn spullen. Zo ook een Synology NAS server met 4x 2Tb harde schijven er in. Na installatie bleek één schijf een foutmelding te geven. Eenvoudig teruggestuurd en binnen een paar dagen had ik een nieuwe in huis. Het systeem draait al jarenlang als een zonnetje. Verder goede en concurrerende prijzen.

marcel 12-09-2017 Via de website gekocht

degelijk goed

Goedkoper dan andere grote concurrenten, snelle goede levering, precies de koffer die ik zocht om te hoppen van plaats tot plaats

Alison Sutton 12-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding en service

Behulpzame productreviews en een overzichtelijke website met goede keuzemogelijkheden. Ik kon ook met Ideal betalen

Linda 12-09-2017 Via de website gekocht

Ik heb gekozen voor cool blue wegens de zeer goede service en de ongelooflijk snelle levering. Zelfs de zondag.

perindelvago 12-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede service

De Maxicosi's die wij wilden hebben waren in de aanbieding bij Coolblue: we hebben ze meteen besteld en hadden ze twee dagen later in huis. Snel geleverd, goede communicatie, en de producten zoals verwacht.

MJP van de Ven 12-09-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Fantastische service!

Er wordt in de winkel goede uitleg gegeven over de apparatuur die je aanschaft. Daar wordt alle tijd voor genomen. Verzendingen worden zeer snel verwerkt en geleverd!
Ze leveren zelfs op zondag!

Johanna 12-09-2017 Via de website gekocht

Topservice

zeer snelle service ( zaterdag besteld en zondag in huis ) prijs / kwaliteit zeer aanvaardbaar.Uitleg product klopt ook.

Huub 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle Service !

Camera om 22:50 uur besteld en smorgens om 9:30 uur al in huis. Super snel. een paar uurtjes slapen en dan staat de bezorger al op de stoep.

Frans 12-09-2017 Via de website gekocht

Wij hebben zaterdag een bestelling gedaan en zondagmiddag is dit afgeleverd. Wat een fantastische service is dat.

Lieke 12-09-2017 Via de website gekocht

Goede Service

De site is duidelijk en overzichtelijk. Je krijgt netjes eerst een mail met het tijdsvak wanneer de wasmachine komt, vervolgens krijg je 30 min. voor de tijd een sms en een kwartier van te voren bellen ze, Waardoor je zeker op tijd thuis kunt zijn en niet de hele dag thuis hoeft te blijven zitten wachten. Het oude apparaat netjes opgehaald, nieuwe neergezet en aangesloten. Ze waren vriendelijk en deden het zorgvuldig.

S . G.Boldendal 12-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

De shop is zeer overzichtelijk, geeft goede informatie, je kunt zelf uitzoeken waar je naar opzoek bent, geen gestrest dat er een verkoper achter je staat. Maar de aflevering was zo als in de reclamespot.

MissyMD79 11-09-2017 Via de website gekocht

Niks dan lof!

Onwijs snelle levering, super goede service, duidelijke communicatie en website. Ze denken met je mee om vooraf aan de levering al een uitleg over de aansluiting van het product te mailen.

Jolanda 11-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk andere dag in huis en oude apparaat word meegenomen . Service is prima staan je prima te woord aan de telefoon. Word netjes half uur van te voren gebeld als ze het apparaat komen brengen

Miranda 11-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf.

Al meerdere keren besteld en nooit problemen gehad. Het wordt op tijd geleverd en binnen een dag. Top dus.

Steff 11-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue is gewoon top!

Producten makkelijk met elkaar vergelijken, eenvoudig bestellen, super service. In de avond voor de bezorging mail over tijdvak dat de bezorging plaats vind. In de ochtend bericht in welk uur. Kwartier voor tijd belletje dat ze onderweg zijn. Beide machines zijn netjes geplaatst. Oude machines weer mee. Lekker op je eigen gemak je product uitzoeken. Dankzij de vele reviews mijn keuze kunnen maken. Dankjewel coolblue!

Alhard 11-09-2017 Via de website gekocht

Leveringsafspraak niet nagekomen

Beticht ontvangen van de levering van een brievenbusbestelling de volgende dag (zaterdag). Nu maandag nog niet ontvangen. Was verjaardagscadeau.

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2017

Hallo Alhard,

Onze oprechte excuses dat wij de jarige hebben teleurgesteld met een vertraagde levering. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je de volgende dag al een levering verwachten. Natuurlijk controleren wij graag de status van de zending. Kun je ons het ordernummer in een e-mail versturen? De e-mail kun je verzenden naar geenglimlach@coolblue.nl.

Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Perry 11-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Vandaag besteld en dezelfde dag geleverd wel tegen een kleine meerprijs maar die keus is voor jezelf.

Walkwithstewie 11-09-2017 Via de website gekocht

Echt helemaal super

Om te beginnen is het product dat ik besteld heb helemaal geweldig. De prijs en kwaliteit verhouding is perfect. Ik was op zoek naar een weegschaal met vet meter en er komt de keuze van coolblue bij te staan. Overal is aan gedacht om het je veel makkelijker te maken met winkelen. Ik heb de keuze van coolblue besteld en wauw wat hebben die gelijk zeg! Inderdaad de beste keuze en snel in huis. Ik heb totaal geen minpunten. Vriendelijk Bedankt!

G.Bundel 11-09-2017 Via de website gekocht

Top service! Er wordt met je meegedacht ...

Het formaat van de bestelde koffer was te groot. Retour gezonden en medewerker van Coolblue zorgde ervoor dat er op dezelfde dag in de avonduren een ander formaat koffer werd geleverd. Top!

Marcel 11-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, ik werd telkens goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Chauffeurs zijn erg vriendelijk en behulpzaam en geven een duidelijk uitleg over de machine en geven nog wat tips voor een langere levensduur. Kortom, super tevreden over Coolblue. Ik kan iedereen aanraden om daar iets te bestellen.

Gerke 11-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte bestelling!

Heldere keuzes, goede specificaties op de website en een fantastische klantreis. Zeggen wat ze gaan doen, en vervolgens dat ook 100% waarmaken. Wat ik vooral goed vond, is het op de hoogte houden van de status van je bestelling, en voorafgaand aan de ontvangst van het pakket al installatietips waardoor je na ontvangst direct los kunt. Een aanrader!

RAW 11-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue’s eigen Bezorgdienst Faalt

Op 30-8-2017 een PROFORM PREMIER 900I loopband met twee Nordictrack onderleg matten bij Coolblue besteld, de volgende dag werd deze door Coolblue’s eigen bezorgdienst netjes met drie man bezorgd. Alles was goed geregeld, zelfs het telefoontje dat zij in de buurt van mijn woning waren. Toen ze aanbelden deed ik open en vertelde hen dat het pakket naar de 2e etage gebracht moest worden. Een van de bezorgers vertelde mij dat de levering echter niet verder bezorgd werd dan de voordeur, waarop ik reageerde dat bij het bestelde artikel het volgende op de website stond vermeld en liet hem dit zelfs nog lezen.

Gratis bezorgd en in doos op gewenste plek geplaatst.
Heb je geen lift? Dan bezorgen we tot en met de 4e verdieping.

De bezorger hield voet bij stuk en wilde het pakket beslist niet verder brengen, hierop mocht hij van mij de gehele bestelling weer mee retour nemen omdat de belofte die zwart op wit op de website pagina stond vermeldt niet nageleefd werd. Deze prima service was nou juist een van de redenen om het apparaat bij Coolblue te bestellen. Deze onverwacht slechte service ben ik tot nu toe van Coolblue niet gewend en viel dus vies tegen, jammer. Conclusie: bestel je grote apparaten, vraag dan van te voren een schriftelijke bevestiging over wat de bezorging precies inhoudt. Mijn geld inmiddels terug ontvangen.

Officiele reactie van Coolblue 11-09-2017

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de nare service die u van onze eigen bezorgdienst hebt ontvangen. Je hebt de bezorger duidelijk gemaakt dat de service op de website staat vermeld. Wij gaan ervan uit dat alle bezorgers op te hoogte zijn van de diensten die wij verlenen. Uiteraard willen wij dit meteen doorgeven aan de juiste afdeling. Dit kunnen wij doen aan de hand van een officieel onderzoek.

Graag ontvangen wij het ordernummer met een korte toelichting in een e-mail. Met jouw persoonlijke gegevens zetten wij de zaak door zodat dit in de toekomst niet zal voorkomen. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Mocht je nog andere vragen hebben, dan vernemen wij dit graag ook in de e-mail.

Andries 11-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van een powerline adapter

Voor een plek in mijn huis die moeilijk te bereiken was met een netwerkaansluiting heb ik een powerline adapter besteld die was aanbevolen door CoolBlue. Hij was de volgende dag in huis en werkte meteen na aansluiten. De instructie had ik vooraf per mail al gekregen.

Rob 11-09-2017 Via de website gekocht

Cool Blue doet wat het belooft

Wat de titel al aangeeft Cool Blue maakt het waar. Internet shoppen zoals het hoort.
Zodra duidelijk werd, dat de levering niet in het aangegeven tijdvak kon plaatsvinden, werd er gebeld. Prima

martin 11-09-2017 Via de website gekocht

goede service

goede en snel geleverd product voldoet aan verwachting.
zou zeker weer coolblue gebruiken om een nieuwe iPhone aan te schaffen

Kalo 11-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Gemakkelijke site om het juiste toestel te vinden en snelle verzending. Meer heb ik niet nodig.
Coolblue's keuze vind ik ook een mooi initiatief.

Wil 11-09-2017 Via de website gekocht

Een snelle levering, aantrekkelijke prijs, betrouwbare webshop, producten zowel online als in een winkel te bestellen.