Deze score is berekend op basis van 3429 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Angeliki Sotiropoulou 30-08-2017 In de winkel gekocht
Nikki

Sucess

Very helpful and willing to help the customer. I order it online, but before that I have visited the store and they helped a lot to choose one the many waterproof cameras that they have in the shop.

Hans 30-08-2017 Via de website gekocht

buitengewoon goede service en het houden aan afspraken

Prettige website waar een keuze uit produkten niet moeilijk te maken is.
Ook speelt aantrekkelijke prijzen van produkten mee.
Ook leuk dat men vele stichtingen e.d. sponsert.

Sonja Mouthaan 30-08-2017 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en duidelijk. De service is snel zoals aangegeven op de site. De monteurs zijn deskundig en erg vriendelijk/behulpzaam. Ik heb een goede uitleg gekregen en hebben alles netjes voor me aangesloten.De oude wasmachine hebben ze meegenomen. Geweldig!

Danny 30-08-2017 Via de website gekocht

Komen na wat ze communiceren

Snel tot het product wat ik zocht. Leuke manier van communiceren. Niet zo stijfjes als andere sites. Gewoon leuk.

WJA 30-08-2017 Via de website gekocht

Ondermaats (Installatie)service

Ik ben niet te spreken over de installatieservice van Coolblue. De installatie van mijn nieuwe kookplaat was zeer slordig uitgevoerd. De installateur heeft alleen de stekker in het stopcontact gezet, maar de plaat lag scheef. Volgens hem was het te wijten aan mijn aanrecht en hij niets aan kon/willen doen! Later bleek dat de kookplaat op de elektriciteitskabel laag en na mijn kleine correctie was het probleem opgelost. Je betaalt veel geld voor een installatieservice en dit vind ik onacceptabel. Bovendien heef de monteur de handleidingen (en misschien nog andere onderdelen) met de verpakking meegenomen. Hij zou het nog naar mij sturen. Na een aantal sms’en, telefoons en e-mails met de monteur en Coolblue heb ik de ontbrekende onderdelen nog niet ontvangen. Coolblue reageert ook niet meer op mijn verzoeken.

Officiele reactie van Coolblue 30-08-2017

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Wat enorm naar om te lezen dat er zoveel misloopt bij de installatie van je nieuwe kookplaat. Wij kunnen ons erg goed voorstellen dat je hier allesbehalve vrolijk van wordt en willen je hiervoor onze excuses aanbieden. Je geeft aan dat je al meermaals contact met ons hebt opgenomen, maar dat dit ook niet bepaald een prettige ervaring is geweest. We zouden dan ook graag willen kijken naar wat wij nog voor jou kunnen betekenen? Zou je ons hiervoor een e-mail kunnen toesturen op geenglimlach@coolblue.nl met daarin je ordernummer en een korte toelichting? Wij gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Groeten,

O. van Limburg 30-08-2017 Via de website gekocht

Erg fijne winkel

Coolblue levert snel. Ze hebben een hele goede klantenservice en wat ik ook prettig vindt dat je in je account aan je bestellingen kunt zien.

Arne 30-08-2017 Via de website gekocht

Top service en snelle levering zoals gewend :)

Het product dat ik zocht had ik direct gevonden op coolblue voor een goede prijs. Direct besteld waarop ik een mailtje kreeg van mijn geplaatste bestelling en ik op de hoogte word gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Top dus! De volgende dag was het pakketje al binnen zoals gewend van coolblue. Super easy en betrouwbaar als je het mij vraagt!

Peter 30-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Prima shop alles snel en accuraat afgeleverd zeer tevreden over de deal.
Bevestigingen via mail en aflevering van het product zijn perfect geregeld

johan 30-08-2017 Via de website gekocht

goede service en keuze van bezorging bestelde produkt

vind het prettig dat er veel producten zijn welke op een makkelijke manier zijn te vinden, concurrerende prijzen, goede service en zoals eerder genoemd de keuze vrijheid in hoe (afhalen) je het bestelde product kan laten bezorgen

Lingehuis 30-08-2017 Via de website gekocht

Perfect geïnformeerd!

Zeer duidelijke website met alle info die je nodig hebt om voor jou de beste keuze te maken. En dan ook nog gratis bezorgd wanneer jóu dat uitkomt. Dit bedrijf snapt wat klantvriendelijkheid inhoudt!!

H.G. de Queljoe 30-08-2017 Via de website gekocht

Service is ongeëvenaard!

Nog nooit zo'n persoonlijke en doelgerichte service ervaren! Ook een klacht die ik had werd waanzinnig goed behandeld!

Bert 30-08-2017 Via de website gekocht

Topservice

Makkelijke bestelprocedure, eenvoudig betalen, altijd goed geïnformeerd en prompt geleverd! Altijd een glimlach

tvdholst 30-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Coolblue kies ik heel vaak i.v.m. goede prijzen, snelle levering en met retouren gaat het ook erg snel. Goed ingerichte site met veel reviews en video's.
Ze zijn niet altijd de (aller)goedkoopste maar zeer betrouwbaar en service gericht.

Robin 30-08-2017 Via de website gekocht

Hele snelle levering!

De snelle levertijd is ideaal. Zelfs op zondag! Ik had een koffer besteld op zaterdag rond 4 uur smiddags, deze is geleverd op zondag rond 2 uur smiddags. Goede service. Ik vind de gehele huisstijl ook erg goed van Coolblue. Top winkel!

hilabily 30-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Op zaterdag een microsdkaart besteld en de volgende dag op zondag geleverd. Dat is nog service zonder etra kosten. De website is goed en overzichtelijk.

Jaap 30-08-2017 Via de website gekocht

In Juli een desktop besteld. Na 3 dagen deed het ding niets meer. Mag niet,maar kan gebeuren.Gelijk de klantenservice gebeld. Daar vonden ze het natuurlijk ook niet leuk. De computer weer ingepakt en terug gestuurd. 2 dagen later had ik de nieuwe alweer in huis. Klasse en prima service. Dank daarvoor.

Rob Oranje 30-08-2017 Via de website gekocht

De heer

Snelle levering, keurige handleiding ook via de mail. De installatie verliep prima, dus helemaal tevreden

Maarten 30-08-2017 Via de website gekocht

Goede levering

Goed en snel de juiste producten. Snel geleverd. En als er wat fout is veranderen ze het direct in hun systeem

Evert 29-08-2017 Via de website gekocht

Gratis aansluiting wasmachine. Ik ben tevreden !

Shop is handig en levering naar omstandigheden was naar tevredenheid. Naar omstandigheden, want de mannen hadden pech met 4 adressen x 4 hoog. Toch stonden ze hun mannetje en zetten het product netjes op de gewezen plek ! Prima service !

Ferry jongsma 29-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Geweldig geholpen door de klantenservice doordat een betaling niet goed ging..
Ook het bezorgen van de wasmachine was volgens schema..ga zo door cool blue🤘

Ben 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijk productoverzicht, eenvoudig bestellen en betalen. Snelle levering, alleen de verpakking was abnormaal groot

Geertrui 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering volgens gemaakte afspraken!

Alles verliep naar wens! De correspondentie hierover was duidelijk en de reactie vanuit coolBlue snel! Het product was goed verpakt!

Ben en Diana van der Keur 29-08-2017 Via de website gekocht

Service kan beter.

Via de site kun je niet alles als klant zelf kopen.
Bijv bij de aanschaf van een droger lukte het niet om daar een zekerheidspakket bij te bestellen. Dit lukte de medewerker van de klantenservice ook niet. Hij heeft het via een andere weg voor ons in orde gemaakt.
Coolblue heeft onze droger niet op de afgesproken dag afgeleverd bij Postnl waardoor wij voor niets thuis hebben gezeten en een nieuwe afspraak moesten maken.
Product en keuze is prima, service kan beter.

Officiele reactie van Coolblue 30-08-2017

Beste Ben en Diana,

Bedankt voor jullie bericht en voor het achterlaten van een review. We vinden het onwijs jammer om te lezen dat jullie je bestelling niet op de beloofde dag hebben ontvangen en willen jullie hiervoor onze excuses aanbieden. We proberen onze service elke dag een beetje beter te maken en hopen dan ook dat een probleem zoals dit in de toekomst niet meer voorkomt. Wij hopen dat jullie, ondanks de vertraagde levering, wel heel erg blij zijn met jullie nieuwe droger. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, kunnen jullie altijd contact met ons opnemen. We gaan dan zo snel mogelijk verder voor jullie aan de slag.

Groeten,

Flip 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Niet alleen de eerste levering was prima en vlot maar ook de service achteraf. Niet moeilijk doen, gewoon opgelost binnen 2 dagen. TOP

Joep 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige leveringsvoorwaarden

Zaterdag besteld, zondagmiddag al geleverd! Top👍🏻 Onze zoon zag een mooie rugzak op internet terwijl we op vakantie zijn/waren. Via m'n ouders laten bezorgen; geen probleem

Ankie 29-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Komen 's avonds terug van vakantie met nog steeds een kapotte wacmachine, via coolblue een nieuwe besteld en de volgende ochtend al bezorgd, naar zolder gebracht en aangesloten door 2 bijzonder aardige mannen. Ik ben heel erg tervreden!

Frits 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede en sneller levering

Op zaterdag een tablet besteld en deze werd op zondag al geleverd en dat maakt je niet vaak mee.
De website is ook erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

E.Halma 29-08-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Super geholpen en vlot. Bij een onderdeel waar ik niet tevreden over was is direct actie ondernomen. En vooral het tempo waarmee dat gebeurde is ongekend

Pedro 29-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterd

Als je het nu nog niet weet?

Vriendelijk deskundig personeel.
Retour is geen probleem en dat is een goede reden om daar mijn spullen te kopen.

Nico 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en glad-verlopen bestelproces en prima service!

Zaterdagmiddag besteld, telefonisch deel van de bestelling gecorrigeerd en zondagmiddag alles keurig afgeleverd volgens aangegeven tijdsplan. Snelle telefonische bereikbaarheid en deskundige hulp.

Paul 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle aflevering

Prima service, overzichtelijke site. Snelle levering zelfs op zondag was geen probleem. Beetje irriterend is, dat je gedwongen wordt om een uitgebreide beoordeling van minstens 100 tekens te geven. Gewoon zeggen dat alles goed is is niet genoeg.

Angeline 29-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Online besteld. De volgende dag geleverd. Netjes een track en trace en tijdsvak in de mail. 10 min voor aankomst werd ik netjes door de chauffeur gebeld en 20 minuten later waren ze weer weg en stond mijn nieuwe koelkast netjes op zn plek!

Leroy M 29-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk, helder en eerlijk!

Na lang zoeken en afwegen van de productspecificaties mede dankzij de duidelijke uitleg van CoolBlue deze televisie aangeschaft. Nog nooit zo mooi en helder beeld mogen zien. De tv is alles wat Coolblue heeft beschreven. Mede dankzij de goede productfoto's, heldere specificaties en de zeer goede prijs/kwaliteits verhouding voor deze tv gegaan. In vergelijking was deze tv met de functionaliteiten een koopje voor net geen 800,- euro. Let wel... iedere euro waard!!!!

Ricardo 29-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Defecte HDD uit mijn NAS is gelijk gewisseld voor een nieuwe HDD. Ik heb zelf wel de HDD gecontroleerd met een programma.

Jan 29-08-2017 Via de website gekocht

De reden om voor deze shop te kiezen, is dat ze een snelle levering hebben. Als een artikel op voorraad is wordt er zelfs op zondag afgeleverd. Besteltijden is duidelijk en overzichtelijk.

Kos 29-08-2017 Via de website gekocht

Ik zou weer naar rechts swypen

Door alle reclame op tv en internet was ik toch wel enorm benieuwd hoe Coolblue nou in mijn geval zou handelen.

Zelf werk ik ook bij een online winkel en loopt het nou niet altijd even soepel.

Bij Coolblue was het net tinderen:
Naar rechtsswypen, beetje babbelen, afspreken voor een date, beetje zoenen en uit eindelijk verliefd worden en in 1 dag eigenlijk al verkikkerd.

MirrorSpock 29-08-2017 Via de website gekocht

service Above and beyond!

zaterdag TV besteld, Zondag geleverd. dat is al Super, maar dan ook nog voor mijn pasgeboren baby én mijn verjaardag er een geschenkje bij doen, wow!

Ik zal CooolBlue niet alleen aanbevelen, voortaan zal ik niet eens mer elders gaan kijken!

mm 29-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Het gekochte item is Supersnel en perfect afgeleverd! Zelfs in het weekend.
Op zaterdagmiddag om 15u besteld en op zondagmiddag al ontvangen. Dus nog mooi op tijd voor het begin van de school.

Peter 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, zelfs pakket bezorgd op zondag

Prima, beter dan de concurrent die " niet gek is".... Nog nooit besteld via coolblue maar de service en bezorging verliep vlekkeloos. Voortaan altijd coolblue!

Sabine van der Lee 29-08-2017 Via de website gekocht

Top advies en snelle levering!

Ik zocht een nieuw objectief voor mijn camera. Via de chat op Facebook werd ik super snel en vriendelijk geholpen. Daarnaast was het pakketje de volgende dag netjes bezorgd. Top service!

JBo 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Snelle goede service! Had eerst iets besteld voor onze vakantie alleen door PostNL niet tijdig ontvangen, CoolBlue heeft het pakket terug gehaald en meteen het geld terug gestort. Tevens hebben ze een cadeaubon gegeven voor het ongemak wat niet door hun veroorzaakt was. Na de vakantie iets anders besteld wat de andere dag keurig bezorgd is.

Sytse 29-08-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Zeer vriendelijk en deskundig personeel

Werd goed geholpen in Groningen door vriendelijk en deskundig personeel. Ook mocht de hond mee naar binnen.

Coos 29-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat ze beweren. Ik krijg die glimlach.

De webshop toont goede informatie over de producten. Daarnaast zijn er interessante aanbiedingen. De prijzen zijn meestal incl. afleverkosten dus geen verrassingen bij bestellen. De leverservice is transparant en wordt waar gemaakt. Ik krijg er die glimlach van.

roy 29-08-2017 Via de website gekocht

snel en op zondag geleverd

goede ervaringen met coolblue en een goede prijs dus had ik er alle vertrouwen in om weer bij coolblue te bestellen

Hein 29-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service , vrijdag besteld zaterdag geleverd.

Ruime keus met diverse leuke aanbiedingen , snelle service , machine aangesloten en laten proefdraaien en oude wasmachine mee terug genomen , bezorging is gewoon top ,

Jan 29-08-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke benadering. Ze willen je echt helpen.

Het persoonlijke karakter. Als je een probleem hebt wordt er snel gereageerd en gezocht naar een oplossing.

John van 't Hoft 29-08-2017 Via de website gekocht

Bestelling keurig geleverd, doen wat ze zeggen.Top!

Goede site, wasmachine keurig de volgende dag afgeleverd, oude wasmachine kon door foutje van mij niet meegenomen worden, maar werd de volgende dag op gehaald. alle maal keurig geregeld.

GK 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en alles werkt

Duidelijk, overzichtelijk, snel. Alles werkt naar behoren. Bij behorende actie was een beetje verwarrend.

JB 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

Goede product omschrijving dus dan weet je goed wat je in huis haalt. Snelle levering en op zondag. Had dat niet verwacht.

Rina de Prouw 29-08-2017 Via de website gekocht

Erg goede service

Duidelijke site,erg veel keuze,overal duidelijke omschrijving van de produkten.Vergeleken met andere aanbieders,stukken goedkoper.