Deze score is berekend op basis van 2809 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hoe later op de avond, hoe .. 04-09-2017 Via de website gekocht

Fijn bezoek

Ondanks dat het al bijna 9 uur 's avonds was drie vrolijke monteurs op bezoek. Wasmachine geplaatst, oude mee en alles werkend ahtergelaten

Uitstekende webshop 04-09-2017 Via de website gekocht

Bestelling gaat altijd goed, helpdesk is erg behulpzaam

Ruime keus aan artikelen, servicedesk goed bereikbaar, mogenlijkheid om ook in de winkel product te zien of af te hgalen.

Jos en ML 04-09-2017 Via de website gekocht

ze doen wat ze zeggen

ook deze bestelling van de tablet werd netjes op tijd bezorgd. prima tablet, gebruiksvriendelijk,
vernieuwd t.o.v. mijn eerste Samsung tablet die na jaren trouwe dienst de geest gaf.

Nemo 04-09-2017 Via de website gekocht

Top service! Bezorging is uitstekend!

Top service. Een wasmachine besteld. Kwartier van te voren een belletje dat ze er bijna zijn. Zonder rotzooi aan de deur komen. Monteren en weer weg! Precies zoals ik gehoopt had!

Bedankt Coolblue!

TH CAO 04-09-2017 Via de website gekocht

Very good service

I bought BOSCH washing machine , CoolBlue is fast and very good service. The delivery is in time and two friendly man carry / montage it perfectly.

Kim 04-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon lekker handig, goed en snel !

Dikke duim! Snel, gemakkelijk, handig en goedkoper als in de gewone winkels ! Waar we dan ook meestal 2 weken wachtijd hebben tot ons product er is, dus keep up the good work !!

Jeroen 04-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede info/producten

Goede service als je vragen hebt over de producten cq diensten.
Snel antwoord tot s'avonds laat.
Snelle levering en goede info na je bestelling!

Frans 04-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon simpel

Eenvoudige website, makkelijk vergelijken en de afleverdag hebben we aan kunnen geven. De zending is verder online goed te volgen zodat je weet hoe laat je ongeveer thuis moet zijn om het product te ontvangen.

Kim 04-09-2017 Via de website gekocht

fantastische service!

De aankoop zelf gaat gemakkelijk daarna wordt je continue op de hoogte gehouden van het proces en zelfs nog even gebeld voor het pakket daadwerkelijk wordt afgeleverd. En dan zijn ze ook nog eens keurig op tijd. In dit geval ging het om een wasmachine die werd aangesloten en de oude namen ze ook nog eens mee.

Silvia 04-09-2017 Via de website gekocht

The worst service

Bought a smarttv and was super excited about it... Then after they delivered it i saw it was broken. Called to fix the problem and they said they would send me a new tv and collect the old one, which i appreciated, and that a colleague would contact me to make the appointment, but what happened is: the next day at 4am i get a message that it was gonna be delivered that same day in the morning... Which was totally inappropriate since no one checked whether id be home or not. Second, they were sending my tv to my old address, meaning, to my ex!!!! And i have no clue how that happened since i changed my address on their website and even got the previous tv delivered to my new address!!!! i got so exhausted from all the trouble, called many times to fix it to hear that they couldnt do anything about it, so i had to deal with somebody from my past because this store do not update their database accordingly. It was so much humiliation that i cannot describe. All i did was to just cancel the order in the end, I dont wanna deal with this kind of problem ever in my life and no one ever considered calling me afterwards to ask if everything was fixed.

N 04-09-2017 Via de website gekocht

Top geregeld!

Wasmachine keurig aangesloten. Netjes naar boven gebracht en afvalmateriaal meegenomen. Verder vriendelijke mannen.

Petra 04-09-2017 Via de website gekocht

Niet voldaan aan verwachtingen

Ik had gebeld of een y stuk werd geplaatst aangezien hiervoor een stuk afvoer zou moeten worden losgemaakt en deze er tussen moest worden geplaatst. Aan de telefoon werd gezegd dat dit zou worden gedaan maar toen de jongens de vaatwasser kwamen brengen bleek dit niet het geval en uiteindelijk moest ik de vaatwasser dus zelf aansluiten. Daarnaast kon de koelkast niet de dag na bestelling worden geleverd terwijl dit wel de reclame is die Coolblue maakt: "vandaag besteld morgen in huis" konden ze niet waar maken.
Al met al zijn de redenen waarom ik voor Coolblue heb gekozen door dit alles niet de juiste geweest.

Beste Petra,

Wat vervelend om te lezen dat de levering van jouw Coolblue aankopen niet naar wens is gegaan. Dat dit niet duidelijk door ons vermeld is, vinden we heel erg vervelend m te lezen. Het klopt dat we aankopen inbouwen en aansluiten. We doen echter geen aanpassingen (zagen, boren, breken) in huis. Het aansluiten is alleen mogelijk als er dus geen aanpassing in het huis gedaan hoeft te worden.

Dat we jouw koelkast de volgende dag niet hebben kunnen bezorgen is natuurlijk ook niet netjes. Grote apparaten worden 6 dagen in de week thuisbezorgd. Het is door de omvang van het product niet mogelijk om op zondag te bezorgen. We hopen dat de apparaten inmiddels wel werkend bij je thuis zijn en wensen je er veel plezier van.

Bee 04-09-2017 Via de website gekocht

Top after service

Probleempje met installatie werd meteen volgende dag zonder extra kosten opgelost,
met heldere communicatie.

Michael 04-09-2017 Via de website gekocht

Slechte transport service

Vrijdagavond een product besteld en extra betaald om het in een tijdvak op zaterdag te mogen ontvangen wordt de rit geannuleerd. Bij coolblue weten ze ook niet waarom en plannen de afspraak opnieuw in met als service dat ik weer het tijdvak mag kiezen. Krijg ik paar uur later weer een mail dat de afspraak verplaatst is.

Een bedrijf die voorop wil lopen met vandaag besteld morgen in huis en hiervoor ook extra laat betalen heeft het helaas onvoldoende geregeld en geeft mij als nieuwe klant een slecht gevoel. 3x moeten bellen om het geregeld te krijgen lijkt mij niet hun doelstelling.

Hopelijk volgende keer beter.

Beste Michael,

Allereerst bedankt voor het schrijven van deze review. Wat enorm balen dat de levering van jouw bestelling een paar keer fout is gegaan. Dat je hier zo achterna hebt moeten gaan is natuurlijk extra vervelend. Hier bieden we onze oprechte excuses voor aan. Natuurlijk kijken we dit graag bij de vervoerder van jouw bestelling na. Kun je jouw ordernummer, postcode en huisnummer of e-mailadres samen met toelichting via geenglimlach@coolblue.nl toesturen? We kijken dan met je mee.

Ken M 03-09-2017 Via de website gekocht

De leukste thuis

De site, levering en updates tijdens het leveren waren keurig in orde, de enigste rede waarom ik toch een laag cijfer geef is omdat ze het nodig vonden om overal slechte woordgrappen in te verwerken. Dat ging me nogal de strot uithangen en liet bij mij een slechte indruk achter.

Beste Ken,

Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review. Het doet ons erg goed om te lezen dat je qua service en website blij met ons bent. We streven naar een goede service, goede afhandeling en snelle bezorging. Onze slogan is ''Alles voor een glimlach''. Dat onze manier van communiceren niet helemaal naar wens is en de woordgrappen je strot uitkomen vinden we jammer om te zien. We hopen je ondanks onze soms flauwe grappen toch nog vaker op onze website te mogen begroeten en wensen je veel plezier van jouw Coolblue aankoop.

rokke 03-09-2017 Via de website gekocht

geweldig,correct,en snel

gewoon super snel en juist,mooie aanbiedingen,enz,echt toffe winkel kom hier zeker nog terug,goed goed goed goed goed

D 03-09-2017 Via de website gekocht

Het product werd snel geleverd en daarbij werden wij met een heldere informatiestatus geïnformeerd over het bestel- en afleverproces

Smit 03-09-2017 Via de website gekocht

Weer een om review, beter reageren op 1e review

Ik heb al mijn motivatie doorgestuurd op de aankoop. Daar wordt niet op gereageerd en ik krijg weer een standaard verzoek op reactie.

Beste,

Wat gaaf dat je een mooie review op onze website wilt achterlaten. We vinden het heel erg vervelend om te lezen dat je nog geen duidelijke reactie op jouw review gekregen hebt. Dit is zeker niet netjes. We kunnen beloven dat we alle reviews behandelen en deze als de review aan onze voorwaarden voldoet, zullen plaatsen. Hier kan normaal gesproken een redelijke tijd overheen gaan.

Met vriendelijke groeten,

Emmie 03-09-2017 Via de website gekocht

Helden!

Weinig tijd dus even verhaal in het kort: wasmachine gekocht na 1 maand al een led lamp kapot. Coolblue regelde monteur die kwam na 2 dagen repareren. Savonds bleek de machine motor de geest gegeven te hebben. 2 dagen later kwam de monteur. Monteur is een pannenkoek, verkeerde onderdeel. Zou week a anderhalve week duren voor hij überhaupt er weer zou zijn. Ik in de stress, 3 kids waarvan 1 half zindelijk en een baby en met starten met werk was niet te doen. Coolblue hoort geduldig t verhaal aan. Biedt mogelijkheden maar geen past. Intern overleg bij coolblue en de volgende dag een gloednieuwe machine. Nog een dag later krijg ik het meest toffe boek ooit, over het ontstaan van coolblue en een onwijs leuke kaart. Dit verhaal was de korte versie. Maar wat een helden. Schone kleren en een goede machine. Helden echt Helden! Met dikke service!

Dan 03-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

Zeer uitgebreid aanbod, uitstekende service, met een lach. Verzending altijd snel of als je bijbetaalt zelfs super snel. Communicatie uitstekend.

Amit Rai 03-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!!

Goede webshop, snelle levering en prima service ook na je aankopen. Meerdere malen besteld bij Coolblue en altijd naar tevredenheid 👍🏽

M. Uwland 03-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, goede service en scherpe prijzen!

In de afgelopen 2 jaar heb ik 20 compleet verschillende producten bij Coolblue gekocht. Zo komt mijn koelkast, wasmachine en Bialetti bij CoolBlue vandaan. CoolBlue heeft zich echt bewezen als een betrouwbaar en scherp geprijsde winkel die snel levert en goed te bereiken is. Afgelopen week ging bijv. mijn (halfjaar oude) koffiezetapparaat stuk. CoolBlue reageerde bijzonder snel op mijn retouraanvraag en na een goed telefoongesprek werd mij een geweldige coulanceregeling aangeboden en met spoedservice geleverd.

CoolBlue hoeft mij in elk geval niet te overtuigen dat het verder gaat dan geld verdienen alleen. CoolBlue is werkelijk klantgericht en doet duidelijk zn best om zijn klanten tevreden te houden!

peter 03-09-2017 Via de website gekocht

goede service met een randje

Donderdag j.l. op de site van coolblue een wasmachine besteld rond 22 00 uur.
Deze zou dan vrijdag bezorgd worden.
Heb er een hele dag vrij voor genomen.
Volgens de bevestiging zou er tussen 08 00 en 22 00 uur bezorgd worden.
helaas werd deze zonder kennisgeving geannuleerd en zonder opgaaf van reden.
S`avonds winkel in rotterdam gebeld en kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon.
Zij heeft geregeld dat er dan toch zaterdag bezorgd zou worden.
Ik kreeg ook een waardebon van 10 euro voor het ongemak.
Rond 12 00 uur werd er inderdaad bezorgd.
Dit wordt door een extern bedrijf gedaan.
maar nu komt het, in mijn wasmachine zat nog een klein beetje water ongeveer een halve liter. Deze was te zwaar en konden en mochten ze niet meenemen de nieuwe wasmachine werd gewoon in de keuken gezet met de verpakking er omheen.
Dus niks geen oude meenemen en nieuwe installeren volgens die mooie reclame.
Zal niet zeggen dat het aan coolblue ligt maar die twee jongens die ik over de vloer had die staan gewoon niet voor hun werk en zeker niet klantvriendelijk.
ik ga hier ook een klacht indienen bij dat externe bedrijf die dat installeerd.

François C. 03-09-2017 Via de website gekocht

Snel en efficiënt

Keuze makkelijk door uitgebreide omschrijving en fotootjes, ook van kleine zaken (kabels; stekkers). Uiterst snelle levering met tracking code. Beter kan het nauwelijks.

Astrid 03-09-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoper dan de meeste webwinkels

Handig dat je je bestelling bij een ophaalpunt z'n ophalen. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Ik heb een noise cancelling koptelefoon besteld en die is een paar tientjes goedkoper dan in de meeste webwinkels.

Wim 03-09-2017 Via de website gekocht

Bezorgd met een brede glimlach! Supercool, perfect!

De site heeft een lekkere uitstraling, vlot en attractief! Wat een gemak. De hele afwikkeling van de order was zonder meer uitstekend! Ik kan Coolblue bij iedereen aanbevelen.

Daphne van der Goot 03-09-2017 Via de website gekocht

Super!

De site is erg overzichtelijk en geeft duidelijke informatie over de producten. Ik kocht zelf een tweedehands item en er werd goed aangegeven wat er "mis" mee was. Daarbij werd ik netjes op de hoogte gehouden van de levertijd, eerst per mail en kort voor de bezorging werd ik gebeld dat ze eraan kwamen. De bezorgers gaven duidelijk uitleg en werkten snel en netjes. Ik ben enorm te spreken over deze manier van online dingen kopen. Aanrader!

Carla Bocxe 03-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

De website is makkelijk na de bestelling word je op de hoogte gehouden van de leveringstijd. Op de dag van levering wird je 10 min. van te voren gebeld dat ze eraan komen. Zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel. Ik ben er blij mee.

W.alma 03-09-2017 Via de website gekocht

S,avonds besteld, volgende ochtend vroeg al in huis.

Service is top! S,avonds laat besteld en twee aardige mannen kwamen de wasmachine de volgende ochtend brengen en aansluiten zodat ik er meteen gebruik van kon maken.

Sophie 03-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Mogelijkheid om uitgebreide selectiecriteria te hanteren op website om gerichte keuze te maken. Heel snelle en correcte levering aan huis en met het nodige gevoel voor humor (op en in de doos)!

Trudy 03-09-2017 Via de website gekocht

Bezorgingsinformatie

Door de veelvuldige informatie over het moment van bezorgen, worden verwachtingen gewekt die niet worden waargemaakt. Zo ontvingen wij keurig het tijdsblok van 3 uur en vervolgens op het uur nauwkeurig. Alleen de laatste SMS gaf een half uur eerder aan dan verwacht. In werkelijkheid kwamen de bezorgers 3 kwartier later dan aangegeven.

Verder prima levering en keurige montage!

MoJo4ever 03-09-2017 Via de website gekocht

Blij met geretourneerde router

Deze router was al door iemand aangeschaft, maar terug gestuurd, geen idee waarom.
Installatie was super makkelijk en hij werkt echt geweldig!
Super snel en zeer goed bereik!
Snelle levering en voor een leuke prijs.
Kortom een zeer tevreden klant.

Diana 03-09-2017 Via de website gekocht

Waanzinnig veel mogelijkheden, goede service,snelle levering

Vanwege studerende dochter veel stress bij het uitzoeken van een geschikte laptop. Na diverse sites te hebben bezocht bleef ik hangen bij Coolblue. Veel mogelijkheden, overzichtelijke site en gebruikersvriendelijk. Tevens lapotop case nabesteld, alles binnen een zucht in huis. Geen stress over levertijden.

Stijn 03-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Kwamen perfect op tijd langs, tilden zelf mijn oude verrotte koelkast naar beneden installeerden de nieuwe snel. Het was binnen 10 minuten gepiept

Janneke 03-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering en terwijl je wacht op de bezorging ontvang je extra informatie over het product. Bijvoorbeeld welke app je het best kan downloaden voor de fotocamera. Super .

Albert 03-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk om een product te vinden en een goede prijs. Ook de tweede kans producten zijn goed. De snelle levering maakt het winkelen echt een plezierige ervaring.

Didi 03-09-2017 Via de website gekocht

Net dat beetje extra

Ik ben simpelweg over alles meer dan tevreden. De website is overzichtelijk, de informatie completer dan waar dan ook, de mogelijkheid tot vergelijken is een verademing en de service was ook echt fenomenaal. Niet alleen kreeg ik wat ik nodig had, maar ook nog dat beetje extra. Vind ik bijzonder, anno 2017!

GHS 03-09-2017 Via de website gekocht

Wederom prima levering. Doen wat ze beloven!

Het is gewoon lekker dat je weet dat het goedkomt. Eerst gemakkelijk en overzichtelijk de keuze maken uit het uitgebreide aanbod. Duidelijke omschrijvingen, reviews en vergelijkingen. Eenvoudig bestellen en vervolgens weet je dat je het product de volgende dag in goede orde in huis hebt. Dat maakt het online "shoppen" nog aangenamer.

L. Ticheler 03-09-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Ok had in ever step instantie even 'tweede kans' tablethoes besteld, maar bleek bij levering niet-gewelddadige in orde. Binnen 3dagen isdeze omgeruild voorheen nieuwe, geheel tevreden.

Jonneke 03-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Volgens afspraak werd wasmachine ( goede prijs) volgende dag geleverd, aangesloten en uitgetest. Via de mail en met sms werd tijdstip doorgegeven. Ideaal. Ik had daarvoor ruim een week moeten wachten bij een ander bedrijf op een wasmachine die niet geleverd werd en naar later bleek ook niet leverbaar was. Bedrijf op geen enkele manier bereikbaar. Heel gedoe. Bij Coolblue liep alles super goed!

Alexander 03-09-2017 Via de website gekocht

Tijdig volgens afspraak

De bestelde producten kwamen tijdig en volgens afspraak binnen. Enkel de verpakking was wat ruim voor datgene wat verstuurd is.

Johan W. 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima product, prima service

Goede duidelijke website; bestelprocedure is eenvoudig; levering via PostNL dus accuraat. Nog geen gebruik gemaakt van overige services, lijkt me overigens geen probleem

Wim 03-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopt

Van vragen over producten, het bestel gemak tot levering met een lach: alles klopt. Erg prettig zaken doen.

Stefan 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima service! En super klantenservice! Top!

Al vaker wat besteld bij coolblue en altijd snel geleverd en zelfs op zondag!
Klantenservice is helemaal Top! Als je een vraag hebt over een product geven ze duidelijk en goed antwoord.(via mail,Whatsapp,Messenger of chat).
Ga zo door!

Jan Hein 03-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Top medewerkers in een top winkel

De Coolblue winkel in Amsterdam is strak maar erg klantgericht ingericht. Koffie, thee, water geen probleem. Ook fijn dat er een toilet is. De medewerkers van Coolblue vind ik bijzonder klantvriendelijk en professioneel. Ik kom er regelmatig dus kan er over oordelen. Nemen alle tijd voor je en dat werk erg relaxt. En helemaal top: ....., de Coolblue verkoopadviseur, heeft -na overleg met z'n manager- aangeboden om de tv thuis aan te sluiten. Waar kom je dat nog tegen! Kortom: klantenbinding in optima forma.

Frank 03-09-2017 Via de website gekocht

Aankoop tomtom

Duidelijk en binnen 12 uur geleverd,duidelijke site en makkelijk bestellen en een giga snelle levering

Wiscat 03-09-2017 Via de website gekocht

Goed zo

Netjes geleverd, goeie service! Bij twijfels over he product kan ik het terugsturen. Dit geeft wel een fijn gevoel over de aanschaf.

Eas 03-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Overzichtelijke site en snelle levering.
Alleen maar goede ervaringen mee gehad.
Vragen worden ook snel beantwoord

H.B. Nijholt 03-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel. Levering viel tegen

De bestelling is makkelijk te doen op de site van Coolblue. Ook de leverantie is snel echter de installateur viel tegen. Machine is niet waterpas gesteld en tevens de doppen (in de gaten van de transportbouten) zijn niet geplaatst. Ook bleek men maar beperkt kennis van de stapelkit. Heb e.e.a. zelf verholpen

J. 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima levering en service!

Bij de bestelling en het afrekenen ging er op de site iets niet goed, bij het bellen naar de helpdesk kreeg ik meteen iemand aan de lijn (ook een unicum tegenwoordig..) en die kon meteen deskundig hulp bieden. De levering was idd meteen de volgende dag, heel fijn!