Deze score is gebaseerd op 934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

GuyVV 01-10-2019

Grote keuze uit eigen stock, snelle levering, veel info op de website, Goede dienst na verkoop.

Inge 01-10-2019

Duidelijke website met voldoende info.
Bestellen gaat eenvoudig met goede opvolging en snelle levering.
Wat ik ook zeer fijn vond was het mailtje dat ik voor de levering van mijn tablet kreeg met filmpje hoe de tablet te installeren.
Een aanrader!

Maria Van den Bosch 29-09-2019

Ik zou iederéén aanraden om bij coolblue te kopen omdat de service dat je daar krijgt op een ander niet gebeurt en bij levering altijd zo'n vriendelijke personen.

Annmo 28-09-2019

wij bestellen alle onze elektrische apparaten bij coolblue. Hun service is geweldig. Voor 23 uur besteld Volgende dag in huis. Wanneer er problemen Zijn kan je altijd bij de vriendelijke mensen terecht zowel telefonisch als in de winkel. Zij helpen je echt met een glimlach en nemen de tijd voor jou!

Paul 27-09-2019

Alhoewel het een groot webshop bedrijf is ben je er toch een klant en geen nummer. Zowel via telefonisch contact of bij een bezoek aan de winkel is de benadering heel persoonlijk zoals vroeger bij de de kleine winkels

David 27-09-2019

Je kan alles mooi vergelijken op de site , vlotte en netjes geleverd , De klant is hier nog de koning !

Jan 27-09-2019

enorm aanbod, gedetailleerde website, scherpe prijzen, efficiënte bestelling en levering

GUY 27-09-2019

Snelle en professional vriendelijk personeel afhaling winkel lochristi dag ervoor online besteld s'anderendaags in de winkel aldaar Top 👍🏿gratis ☕ bij eventueel wachten

nadine 26-09-2019

heel tevreden, heel veel keuze,zou ik zeker aanraden.Makkelijk thuis win kelen snelle levering 1 woord top.Zal zeker nog kopen op de site

Anja 26-09-2019

Voor mijn produkt beste prijs en super vlotte levering.
Ga zeker nog bestellen

Chris 24-09-2019

Heb voor COOLBLUE gekozen omdat ze qua prijs zeer scherp zaten in vergelijking met andere aanbieders. Ook bieden ze voldoende keuze, en is de dienstverlening prima. Tevens werd het product de dag erna reeds kosteloos geleverd! Top shop en service - dat is mijn mening!

Roberto 23-09-2019

Zeer tevreden snelle service en vlotte betaling en alles wordt vakkundig aangesloten heb mijn wi kel gevonden

Redgy 21-09-2019

groot aanbod, eenvoudig te bestellen en supersnelle levering! Zéér tevreden Top!!

Dirk 20-09-2019

Installatie van de koelkast is voor de 2° keer zonder boe of ba niet doorgegaan zonder iets te laten weten. Geen enkele communicatie naar de klant toe.
Klantendienst kan enkel zijn excuses aanbieden en een nieuwe afspraak inplannen.
Dit strookt niet met de beloftes die in de reclame gedaan worden. Dit lijken me eerder slogans dan een engagement.

Marc 18-09-2019

Goed overzicht in de verschillende producten. Makkelijk om af te rekenen. En vooral, snelle levering. Zelfs te snel. Pakje ontvangen op zondag. Had rekening gehouden met maandag of dinsdag. Van mij hoeven jullie niet te werken op zondag, en kan de pakjesman ook eens een terrasje doen. 😊 Het leven is al druk genoeg.

Melanie 16-09-2019

Coolblue bood een Macbook Air 2018 (128gb) aan voor €999. Wat een topdeal! De bestelling ging vlot en de pc was al de volgende ochtend rond 9u30 geleverd in een veilige doos met bescherming. Zeer tevreden!

Wilfried 16-09-2019

Gebruiksvriendelijkheid site voor keuze laptop: OK. Volledige specificaties en daardoor bruikbare vergelijkfunctie. Breed keuzegamma met zeer uiteenlopende prestaties. Levering zeer snel en correct.

Chris 14-09-2019

breed aanbod. steeds interessant 'Keuze van Coolblue'
snelle, vlotte en correcte levering. Bij ons al enkel malen per (bak)fiets
Gemakkelijke betaling en correcte prijzen

Marcel 13-09-2019

Coolblue is een honderd procent betrouwbare online winkel. Het aanbod is groot, de bestel- en betaalprocedure verloopt razendsnel, evenals de levering die zoals beloofd de volgende werkdag plaats vindt. Wat mij erg enthousiast maakt is de mail met gebruikstips voor het aangekochte toestel, nog voor de levering plaats vindt. Sneller kan niet. Heel af en toe is het gekozen voorwerp elders iets goedkoper te vinden, online blijven vergelijken is dus de boodschap. Maar Coolblue is steeds de allereerste winkel waar ik ga kijken.

mathias 13-09-2019

top service 9u in de avond besteld, dag erna om half 1 in de namiddag al geleverd.
goederen waren top verpakt, geen enkel deukje of beschadiging te bespeuren.

zeer tevreden van deze eerste ervaring met coolblue

Ezzz 10-09-2019

Zeer snelle levering, jong personeel, langer aanwezig op de site door toffe en grappige filmpjes, dit geeft een war gevoel van vertrouwen.

Gino 08-09-2019

Ik heb al vaak bij coolblue besteld en het gebruiksgemak, advies en de levering is altijd heel goed.

digimich 07-09-2019

Vlugge en correcte afhandeling. Leverancier was geduldig om even te wachten aan de deur. Verhouding kwaliteit/prijs in orde. Als geïnteresseerde koper, zoek niet langer maar plaats je bestelling bij Coolblue, deze verdiernt je vertrouwen.

Eddy 07-09-2019

zeer snelle levering en goede informatie over het product. Tevens nog een goede handleiding gekregen via mail.

Maes G. 05-09-2019

Uitgebreid aanbod voor elk budget. Scherpe prijzen.
Zeer vriendelijke en gedienstige klantenservice.
Een bedrijf dat zijn woord houdt, dus betrouwbaar!
Plaatsing door jonge en gemotiveerde vakmensen die het toestel plaatsen en rekening houden met de wensen van de klant. Zeer tevreden als nieuwe klant!