Kris De Caluwe 05-05-2022

Makkelijke website om de producten te vinden, goede service en snel geleverd

Eric 05-05-2022

Gemakkelijk gevonden op de website.
Vlot besteld en betaald en 's anderendaags geleverd zoals beloofd.

Noël 05-05-2022

Coolblue is betrouwbaar en correct . Nog nooit spijt gehad van een aankoop bij coolblue

Laura Desmeth 05-05-2022

Vrijdagavond besteld en zatderdagvoormiddag was mijn pakje al aangekomen!
Goede service

mavaha 04-05-2022

op 19/4 bestelling gedaan
levering voorzien 2/5
2/5 om 06.33hr sms met melding levering ts 13.20 en 14.20 chauffeur gaat 15 min op voorhand bellen
2/5 om 16.00 nog geen bericht of levering , contact telefonisch met helpdesk , na iemand aan de lijn te hebben 18min in wacht gestaan , dan is er gewoon afgehaakt
2/5 om 16.30 telefonisch contact met helpdesk, deze meldde dat er om 17.51 geleverd zou worden
2/5 om 18.30 telefonisch contact met helpdesk , deze meldde me dat er om 20.48 zou geleverd worden, na expliciete vraag van mij of ze er zeker van was, werd er mij gemeld dat de bestelbus in de namiddag zijn route gestopt was , om mijn zending op 3/5 voor 12.00 te krijgen moesten we 29,00€ overmaken (in de namiddag konden we onmogelijk aanwezig zijn)
we hebben de 29,00€ overgemaakt en op 3/5 is er effectief voor 12.00 geleverd
we hebben een Sorry-Voucher van 100,00€ ontvangen

Céline Willems 04-05-2022

Wij kochten een tweedekans-item en zijn er zeer tevreden over. Het artikel is conform de omschrijving De website is zeer gebruiksvriendelijk. De betaling kon gemakkelijk uitgevoerd worden. Bovendien ontvingen wij de dag nadien reeds de aankoop in huis. Een aanrader

Marina De Lamper 04-05-2022

Ruim aanbod, snelle levering, scherpe prijzen. In de winkel zelf altijd vriendelijk en behulpzaam personeel

Kobe.l 03-05-2022

Eenvoudige bestelling, levering. In de winkel goed en vriendelijk geholpen.
Top!

Tanya 03-05-2022

Het is super dat ze meestal alles op voorraad hebben, levering is ook top! Super vriendelijke mensen die komen leveren. Kortom heel tevreden over Coolblue

Paul 02-05-2022

Top!
Zeer snelle levering.
Website is uitstekend. Positive en negatieve punten van elk product, dat vind je haast nergens anders.

Andy van cauteren 02-05-2022

De bezorger (Nederlander ) was heel vriendelijk en heel behulpzaam! Bij het leveren was er een probleem met de was machine en hij heeft ervoor gezorgd dat er sanderendaags al een andere werd geleverd!

QM 02-05-2022

gemakkelijk om online je aankopen te doen, overzichtelijk en bij een vraag staat de service afdeling paraat

BlackVue DR900X-1CH Plus 4K UHD Cloud 01-05-2022

snel gelevert volgens de afspraak de uitleg over het produck eerlijk en goed verstaanbaar daarom kopen bij coolblue is kopen met gezond verstand

Flash 01-05-2022

Gewoon goed: snel geleverd, goed verpakt, correct product, nieuw, en fijn bedrag.

Wim 01-05-2022

Prima service (al meermaals ondervonden), duidelijke en zeer goede website. Prima service na verkoop.

Pb 01-05-2022

duidelijke omschrijving van het product en een correcte afhandeling van zowel de facturatie en de lever-
tijd.

John 30-04-2022

Top kwaliteit, snelle levering en goede service.
Product aangekocht en de dag erna afgeleverd.

Lucas 30-04-2022

Service is top. Verpakkingen juist gepast volgens bestelling, zonder zeeën van lucht.

Charles 30-04-2022

Overzichtelijk en men krijgt een uitgebreide informatie die men nodig heeft.

Whitney 29-04-2022

Overzichtelijke webshop met veel tips & info. Bestellen lukt vlot. Er wordt steeds snel geleverd door sympathieke fietskoeriers. En de klantendienst weet wat goeie service is. Yes, Coolblue is zowat mijn favoriete webshop.

Puk 28-04-2022

Al meerdere keren iets besteld bij Coolblue en altijd versteld van hoe snel ze hun pakjes de deur uit sturen!
Een probleem of een vraag je kan ze altijd makkelijk bereiken.
Als ik de keuze heb uit coolblue of een andere web winkel gaat mijn keuze toch sneller naar coolblue voor de service na verkoop.

Tine 28-04-2022

Heel snelle levering.
Vriendelijke en behulpzame klantendienst.
Mooi initiatief en aanbod: tweedekansspullen

berlin 28-04-2022

het is steeds aangenaam om te kunnen kiezen uit een ruim aanbod. de website biedt dan ook veel keuze. de levering gebeurt vlot en correct. zelf levering op zaterdag is een pluspunt.

De Ruysscher Victor 27-04-2022

Duidelijke website met heel veel informatie over het product. Duidelijke voorwaarden van de levering. De klant wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Levering was op tijd zoals beloofd. Zeer vriendelijk mensen die het product komen leveren en correcte afhandeling van de afspraken.

Lievens tol 27-04-2022

Leuke en makkelijk site! Cool blue keuze maakt het kiezen tussen de producten een stuk makkelijker er sneller. En altijd snelle levering!