Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johanna 16-08-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Fijn dat er ook een winkel met adviseurs bijhoort! Jammer van die extra verpakking omdat ik een setje stofzuigerzak erbij kocht. Zat ik later wel met megakarton! Zeg dat er voortaan bij!

DavidN 16-08-2018 Via de website gekocht

Topwinkel!

Een winkel met een zeer overzichtelijke website, goede prijzen en snelle levering. Ik heb één keer gebruik moeten maken van de klantendienst (wegens een defect product) en ook deze was zeer goed, zowel wat betreft de snelheid van dienstverlening als de vriendelijkheid van de medewerkers (achteraf zelfs een kaartje in de bus gekregen). Altijd al zeer tevreden geweest met mijn aankopen!

Lex-Mar 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Supersnelle en complete levering. Heel fijn :-) laptop besteld met bijbehoren, alles werkt goed en was ook geïnstalleerd voor gebruik. Over andere services (reparaties, schades etc.) kan ik nog niet spreken daar heb ik nog geen ervaring over opgedaan bij Coolblue. Vandaar service nu voldoende.

Marc Sipkema 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede informatie, vriendelijke manier van communiceren, punctueel goede websites, ik mijn volgende bestelling van een electronische aard zeker weer bij cool blue doen

Dorine Lena 16-08-2018 Via de website gekocht

Heel snelle levering, zelfs op zaterdag

Zeer gebruiksvriendelijke website, voldoende informatie, snelle levering op verschillende manieren, zelfs op zaterdag

Anoniem 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service

We hebben eerder bij Coolblue besteld en waren altijd zeer tevreden. De nieuwe bestelling was de dag erna al om 07:30 uur bij ons aan huis. Top!

Carry 15-08-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Snelle levering. 2x contact over tijd van levering op de leverdatum. Humor bij het verwerken van de gegevens.

Marjo 15-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service gehad bij het leveren en plaatsen

Zeer fijne hulp en informatie gekregen bij de levering en plaatsing van mijn nieuwe Samsung koel-vries combinatie.

Henk Benard 15-08-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Vooral zo doorgaan !..?.

Niets is te veel,een van de betere zaken die ik ken, gewoon TOP om daar naar binnen te stappen en dan de behandeling van het personeel je bent daar geen nummer , bravo.

Johan 15-08-2018 Via de website gekocht

Bestellen bij coolblue gaat eenvoudig en het is wordt snel geleverd, ik vind het een goede afweging om voor te kiezen al is soms een concurrent goedkoper

willy vandecraen 15-08-2018 Via de website gekocht

top service

bij coolblue kopen is altijd een goede service en de prijs is ook goed de levering en de verpakking is altijd top

Remco 15-08-2018 Via de website gekocht

Geweldig. Netjes de volgende dag geleverd

Van a tot z op de hoogte gehouden van de bestelling tot de levering.
Artikel was netjes en goed verpakt en lag op het afgesproken tijdstip bij het afhaalpunt.
Geweldige service.

Esther 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Op aanraden van mijn zoon ,die ook al veel gebruik heeft gemaakt van cool blue, heb ik een telefoon besteld. Service was snel en goed. Dus toen mijn taber sneuvelde kwam cool blue weer goed van pas en ik vond wat voor mij het beste was. Meer volgde en ik zal zeker ook meer blijven bestellen. Toen mijn tablet kapot ging binnen een jaar kreeg ik snel alles geregeld en een gerepareerd tablet terug. Vriendelijk behandeld en goed geholpen.
Een echte aanrader vind ik.

Kris 15-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, top service!

Niet altijd de goedkoopste, maar wel een zeer snelle levering en een perfecte service! Ze komen hun beloftes na. De website is super! Veel uitleg bij de producten met + en - punten en reviews van klanten. Ik gebruik deze website vaak als ik meer info wil over een bepaald toestel, ook al koop ik dat misschien ergens anders. De website is superduidelijk en klantvriendelijk!

Patricia 14-08-2018 Via de website gekocht

Vreselijk slechte service!!!!

Ze adverteren zo mooi met hun service. Nou na enkele goede ervaringen hier een gruwelijk slechte!!! Ik heb een Amerikaanse koelkast besteld die vandaag geleverd is, en die ik in mijn eentje uit mag pakken en op zijn plek mag zetten! Wat een geweldige service waar ze mee adverteren "gratis uitgepakt en op de juiste plek gezet, het verpakkings materiaal nemen we mee" ja mijn reet! Wat een vreselijk slechte service! En dan bel ik met Coolblue over dit hele gebeuren, en dan kan er "nazorg" geregeld worden, en word ik over 2 dagen daarover terug gebeld. Ja joh tuurlijk, ik ga nog lekker een paar dagen met een gruwelijk grote doos in mijn keuken zitten die frontaal midden in de keuken geplaatst is! Adverteer dan niet met deze service!! Dan had ik hier nooit besteld!! En als jullie dan een ander bedrijf inhuren die ook voor jullie bezorgen, zorg dan op zijn minst dat deze dezelfde service verlenen! Ik heb verdorie al mijn apparatuur bij jullie besteld, wasmachine, droger en dat werd keurig op zijn plek gezet. Dus ik dacht, daar ga ik zeker mijn grote koelkast ook bestellen. De grootste fout die ik kon maken! Ik bestel hier nooit meer wat! De rest bestel ik wel elders waar ze wel goede service verlenen!

Beste Patricia,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend dat na een aantal goede ervaringen het nu met jouw laatste bestelling zo is misgelopen.

Wat betreft de levering van een Amerikaanse koelkast, vermelden wij het volgende op onze website:

"Amerikaanse koelkasten kunnen we door hun omvang geen treden op tillen. Heb je geen lift? Dan bezorgen we alleen op de begane grond. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer mee."

Dit laatste is zeker niet gebeurt en dat bespreken wij intern om herhaling te voorkomen.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Marcel 14-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon Goed!!!

Eenvoudig online shoppen, goede terugkoppeling van je bestelling zowel per e-mail en sms bericht mobiele telefoon.
De bestelling wordt ruim van te voren aangemeld en netjes geleverd (ook op zondag!!!)

Jan Pieter 14-08-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Onze wasmachine is keurig op tijd geleverd op zondag. Met bericht 30 minuten van te voren en een telefoontje dat ze er bijna zijn. Lervering en aansluiten inclusief wastips ook dik in orde. 100% aanbeveling, want Coolblue heeft het nieuwe (e)retailen echt begrepen

Erik 14-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!!

Wat een geweldige service!! De wasmachine is perfect geïnstalleerd en er is heel professioneel en vriendelijk gecommuniceerd. Mijn vrouw was thuis om de heren binnen te laten en was bijzonder content.

Simone 14-08-2018 Via de website gekocht

Super nette en snelle service

Kreeg vrij snel een tijdzone waarin ze zouden komen. Ze belden een kwartier van te voren. En ze hebben de vaatwasser netjes geïnstalleerd

M.Janssen 14-08-2018 Via de website gekocht

Zelfs op zondag word er geleverd.

Coolblue is voor mijn een prima bedrijf,alles correct verlopen zo als beschreven stond op de website.

Boschma 14-08-2018 Via de website gekocht

Hele snelle en correcte levering

Het assortiment van Coolblue is zeer uitgebreid tegen aantrekkelijke prijzen. De door ons bestelde Tefal optigrill werd binnen 24 uur geleverd.

marleen 14-08-2018 Via de website gekocht

super die site van coolblue!

eenvoudige site waar je de artikelen die je wenst snel kan selecteren, gemakkelijk te bestellen en te betalen en supersnelle service

Hak 14-08-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld en soepele levering.

Het uitzoeken van het product en het bestellen was erg simpel. Duidelijk en makkelijke afhandeling. Bezorging ging soepel en makkelijk. In de ochtend een mail met een uur waarbinnen er bezorgd werd. Een half uur vooraf een sms en 10 minuten voor levering een telefoontje. Op de minuut nauwkeurig staan ze voor de deur. Droger snel geïnstalleerd. Oude mee genomen net als de verpakking. Zelf geen enkele moeite hoeven doen. Helemaal top geregeld. Coolblue is een aanrader voor de service! Wij hadden een droger gekocht.

Lia uit Den Haag 14-08-2018 Via de website gekocht

Super service,geen gedoe!

Je kan het product uitproberen en retourneren zonder moeilijk gedoe over geld terug! Bestelling was zeer snel en je wordt goed op de hoogte gehouden!

Frank Wellecomme 14-08-2018 Via de website gekocht

Service boven verwachting

Op zaterdagmorgen gaf onze 25 jarige stofzuiger er de brui aan. De volgende dag dus zondag werd onze bestelling aan huis bezorgd. Als dat geen service is, dan weet ik het niet.

Petra Smets 14-08-2018 Via de website gekocht

coole website ??

Prima website, snelle levering, betrouwbaar en correcte afhandeling.
Zeer goede omschrijving van de artikels.
Zeer tevreden over het product dat ik kocht.
En ook niet te vergeten....Vriendelijke koerierdienst :)

Devin 13-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige Service!

Wouw! Wat een geweldige service bij CoolBlue super goed geholpen door de medewerkers bij het kiezen van een product!
Ik denk wel dat dit een van de vriendelijkste bedrijven is van Nederland!

Wendy 13-08-2018 Via de website gekocht

Erg prettige en duidelijke site en service!

Ik ben eeg tevreden over de site: veel info, goede prijzen en ook de levering verliep soepel. Na ontvangst kreeg ik nog emails met handige info over de installatie van het product en suggesties voor accessoires. Ik raad CoolBlue ook zeker aan.

Nienke 13-08-2018 Via de website gekocht

Beste klantenservice in Nederland!

Beste bedrijf van Nederland, wat betreft klantenservice, echt 5 sterren! Ik heb hier al een paar keer apple dingen gekocht (usb kabel, oordopjes) en die gaan helaas weleens kapot. Coolblue heeft altijd snel gereageerd en gelijk een nieuw vervangend product gestuurd of geprobeerd via een reparateur dingen te fixen. Naast de geweldige klantenservice bieden ze heel veel keuze, geen verzendkosten en supersnelle bezorging - er is niets meer wat ik nog van een winkel zou verwachten.

tom 13-08-2018 Via de website gekocht

Alles klopt

goede en heldere website met duidelijke productinfo. Gaf net iets gedetailleerder het product weer als andere websites (bijv. mediamarkt)

tine 13-08-2018 Via de website gekocht

coolblue is de best

goede producten. Hele snelle levering. Altijd wordt je gebeld voordat ze komen. Zodat je niet de hele dag hoeft te wachten. Heel blij mee

Casper 13-08-2018 Via de website gekocht

Probleemloos online bestellen

Duidelijk welk artikel de juiste keuze is en na het bestellen goede informatie over het afleveren.
Tot op heden geen enkele onduidelijkheid.

Martin 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk te bestellen vlotte levering. Er stond wel bij bestelling voor 23.00 op zaterdag dan levering op zondag, ik had mijn bedenken daar over en terecht het werd dinsdag.
Toch tevreden met het product.

Mo Majid 13-08-2018 Via de website gekocht

snele service en vriendelijke medewerkers.

overzichtelijk en duidelijke webside, snel leveren en vriendelijke medewerkers. om 23:15 besteld volgende dag om 7:30 in huis.

Noël uit Leuven (België) 13-08-2018 Via de website gekocht

TOP Service !!!

In juni 2018 verhuisde ik naar een nieuw appartement. Ik had dringend een nieuwe koelkast en microgolfoven nodig. Even op Google gezocht en daar ik van Vandenborre niet tevreden ben probeerde ik Coolblue. De producten bestellen en betalen gingen zeer vlot. De dag nadien stonden de mannen van Coolblue aan de deur en hebben alles keurig geplaatst in de keuken zoals beloofd. Inmiddels plaatste ik nog bestellingen. Als ik in de toekomst nog iets nodig heb zal ik niet twijfelen. Ik ga voor Coolblue !!!

Maria 13-08-2018 Via de website gekocht

Een zeer goede Smartphone Galaxy Samsung j6 5.6 beeld.

Ik heb gekozen voor Cool blue op advies van een bekende.
Snelle levering, prijskwaliteit verhouding is goed en een overzichtelijke webside.
En..... het was ook zo. Ben zeer content.

chrina47 13-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekend in alles!

Zeer snel geleverd, in één keer het juiste artikel en de laagste prijs! Dat is waar de klant blij van wordt!

Mario 13-08-2018 Via de website gekocht

Naar aanleiding van een al 2 jaar niet werkende Laptop via de webshop een nieuwe Laptop uitgezocht, omdat er zo veel keus is contact gehad met medewerker goeie info gehad, sterker nog Coolblue heeft geregeld dat ik een nieuwe Laptop mocht uitzoeken omdat er zo veel ellende met de vorige was, ik noem dit echt SERVICE MET EEN GLIMLACH!
ook ik heb een glimlach want deze Laptop is SUPER!

O

Gert-Jan 13-08-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld

Duidelijke webshop, goede prijs/kwaliteitverhouding, makkelijk betalen, goede informatievoorziening met emails en sms, snelle levering en zelfs nog email met installatietips!

Theo 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed product en snelle levering.

Prima product, snelle levering. Handleiding via internet is beter. Was slecht te begrijpen. Met uitgebreide versie prima te installeren.

Els 13-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue biedt een uitgebreid aanbod, aantrekkelijke prijzen en supersnelle levering!
Daarbovenop geniet je van een geweldige service!

Henri 13-08-2018 Via de website gekocht

Samsung TV

Hele fijne ervaring, goede en snelle service en de levering was top !

Duidelijke beschrijving, vriendelijk en fijne communicatie via de mail

Angela 13-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Alles klopt bij deze winkel

Ik heb ervoor gekozen om het product in de winkel op te halen. De mailwisseling hierover is prettig. Heel erg leuk is de informatie over het type persoon voor het wachten. In de winkel een vriendelijke ontvangst met een kopje koffie. Geen lange wachttijden, zeer vriendelijke medewerkers.

Ger 13-08-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Prijs was nergens anders goedkoper.Goede informatie op de website. Snelle afhandeling en levering kan bijna niet sneller

L Schoonjans 13-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Zeer snelle service/levering
Prijs/kwaliteit tiptop
Vriendelijke en behulpzame klantendienst en koeriers
Zeker aan te raden!!!

N. Bloemendal 13-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering, groot aanbod en leuk winkelen, zelfs de verzenddoos is leuk ontworpen. Ga hier zeker vaker bestellen.

irma 13-08-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

ik vind de shop overzichtelijk. ik ben er gekomen via kieskeurig en was zo klaar met mijn keuze, die ook nog eens de volgende dag al binnen was.

AvE 13-08-2018 Via de website gekocht

fout op fout

In het verleden vaker producten besteld bij Coolblue en eigenlijk altijd tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Afgelopen vrijdag een vaatwasser besteld met de bedoeling dat die zaterdags zou worden afgeleverd. Op zaterdag blijkt dat de vaatwasser bij aankomst zwaar beschadigd is. Met de toezegging dat er zondag een andere zou worden geleverd vertrekken de bezorgers weer. Zondag geen mail en geen vaatwasser. Zelf maar gebeld met de klantenservice: ja sorry, ik zie dat hij niet is aangemeld; maar dat ga ik nu voor u doen en dan wordt hij morgen [maandag] geleverd. Op maandag staat er 's morgens een wagen van Coolblue voor de deur. Helaas zit daarin geen vaatwasser. Blijkbaar niet ingeladen. Weer de klantenservice: ja sorry, ik zet hem nu opnieuw in het systeem; dan heeft u hem morgen. En dat wordt dan de tweede werkdag dat ik thuis moet blijven en maar weer moet afwachten, of en wanneer, ik mijn nieuwe vaatwasser krijg.
Iedereen [bezorgers en klantenservice] is vol begrip en excuses, maar na drie pogingen heb ik nog steeds geen vaatwasser en moet ik maar afwachten of het morgen wel lukt
Blijkbaar is er niemand binnen Coolblue persoonlijk verantwoordelijk voor dit soort fouten. En blijkbaar voelt ook niemand zich geroepen om te zorgen voor een snelle en passende oplossing buiten het systeem om.

Beste Ave,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend dat het zo verlopen is. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Ondertussen hebben wij contact met je gehad en is alles besproken en opgelost.

Harrie 13-08-2018 Via de website gekocht

Alles is goed en snel verlopen. Keurig verpakt en de volgende dag (op zondag) afgeleverd door een vriendelijke bezorger.

M. 13-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Tweedekansje gekocht. Zou compleet zijn, maar was dat niet en wel dusdanig dat product niet bruikbaar was. Zuigstang stofzuiger ontbrak.

Gebeld: missende onderdeel zou worden nageleverd... Daarna mail, want men wist niet om welk onderdeel het precies ging. Terug gemaild en gebeld.

Vervolgens bleek na 1 week wachten dat men vergeten was te melden dat nalevering maar liefst 4-5 weken (!) kon duren.
- en dat terwijl in de webshop van de Nederlandse fabrikant (P....ps) het missende onderdeel binnen 1 werkdag geleverd kan worden tegen zeer schappelijke prijs (helft van de prijs bij onderdelenwinkels).

Maar NEE, men geeft geen cashback van 17,98 euro waarmee ik het product binnen 1 werkdag in gebruik had kunnen nemen... Ik mag doodleuk 4-5 weken wachten tot ik mijn huis weer kan schoonmaken. DOEI!

Dit was mijn eerste ervaring met Coolblue. En dus ook meteen mijn laatste. Zijn totaal niet pragmatisch ingesteld v.w.b. probleemoplossing.

Beste M.

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het Tweedekansje niet goed gecontroleerd was voor verzending. Dit hoort natuurlijk niet.

Coolblue wil dit graag voor je oplossen door middel van een nalevering. Deze is reeds in werking gezet en wij hebben alle vertrouwen in een spoedige afhandeling van jouw nalevering.