Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DeSlimBurger 26-07-2018 Via de website gekocht

Cool Blue, you knew just what i was there for!

De duidelijkheid, snelheid en eerlijkheid van Coolblue is op een intelligente wijze doorspekt met humorvolle motivatie om de ideale klantbeleving te mogen ervaren. In mijn familie en vriendenkring ken ik louter positieve ervaringen met Cool Blue. Persoonlijk ben ik lyrisch. Ciao,

Wim Otten 26-07-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en behulpzame service.

Gebruiksvriendelijke site en bij levering goed verpakt. Ook de telefonische service is goed en vriendelijk.

vera 26-07-2018 Via de website gekocht

service

s'avonds om 21u30 besteld en s'morgens om 9u30 geplaatst.
Héél goede uitleg gekregen van de leveraars!!

Elbers 25-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Alles klopt zoals beschreven, eenvoudige bestelling en betaling, goede informatie en keuzes wat betreft de levering, op tijd geleverd met telefoontje vooraf, perfecte installatie en goede tips, keurig personeel.

F J Roebersen 25-07-2018 Via de website gekocht

coolbleu

Had vorig jaar een Philips 40inch smart TV gekocht en zelf afgehaald, ivm de bezorgdheid over betaling en levering. Nu in juli 2018 een Samsung S 7 smartphone, voor € 359,00 besteld en betaald (zonder angstzweet) . volgende dag in huis.

Joep 25-07-2018 Via de website gekocht

Goede service prima site en kwaliteitsproducten

Een zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site ! Ook op zondag word geleverd en je word continu op de hoogte gehouden over je bestelling.

linda 25-07-2018 Via de website gekocht

Absoluut een fantastisch bedrijf

De service is echt fantastisch. Gebruiksaanwijzingen worden vaak apart per E-mail nagestuurd, terugsturen/ruilen heel simpel, 30 dagen de tijd voor, telefonische bereikbaarheid is prima en nee.........ik werk niet bij Coolblue maar ben gewoon een hele tevreden klant

Sjors 25-07-2018 Via de website gekocht

Vaste klant, meestal kijk ik niet eens ergens anders. Als er eens iets is wordt ik snel en behulpzaam geholpen.

P van der Burgh 25-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en gunstige prijs

Zo als we gewend zijn van CoolBlue is de website gebruikersvriendelijk, de informatie uitgebreid en correct, de prijs gunstig (ik betaal graag een procentje meer voor goede service) en de levering, zoals beloofd, vlot.

Bert de Vries 25-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische ervaring!

Zeer prettig winkelen, vooral de menselijke benadering heb ik zeer gewaardeerd! Het geleverde product vanaf de bestelling tot aan de aflevering te volgen vooral grappig hoe Cool Blue je op de hoogte houdt door middel van sms’jes en mailtjes. De website gebruikersvriendelijk maar ook goed gekwalificeerde mensen op de klanten afdeling achter de telefoon. Kortom een geweldige ervaring met een mooi product als eind resultaat.

Yvonne Reijns 25-07-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Goede duidelijke site kan snel producten vinden goede prijs van producten zeer snelle levering door kundig personeel en vriendelijk.

Laurentia 25-07-2018 Via de website gekocht

Jammer van de onnodig grote verpakking

Het artikel wat ik had besteld werd op tijd afgeleverd en zat in een solide doos, maar deze doos zat nog eens in een twee keer zo'n grote doos. dit is volgens mij een onnodige verpakking!

Hannie Koppelman 25-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Makkelijk, goeie service, vriendelijk.
Snel bezorging en op tijd. Alles wordt goed afgehandeld met zorg.

Job Palm 25-07-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Ook nagedacht over het in gebruik nemen van nieuwe apparatuur.Heb de printer op de site van Coolblue gekocht met het idee dat ik ondersteund zou worden door het downloaden van de gebruiksaanwijzing en of de after sale via jullie winkel voor verdere vragen.

p willemse 25-07-2018 Via de website gekocht

Tevreden over Coolblue.nl

Goed product, zeer betrouwbare winkel, goede verzending, ze doen wat ze beloven, GRANDIOOS. beveel iedereen deze website aan.

Cor 25-07-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

Gemakkelijk en snel zonder moeite mijn spullen thuis bezorgt.
Omdat ik rolstoel afhankelijk ben bespaart mij dit een hoop gedoe.

Arend 25-07-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service, kennis van artikelen, en vriendelijk.

Coolblue is niet de goedkoopste of duurste shop maar voor die paar euro extra krijg je een prima service.
Ik heb een keer een defect gehad aan mijn laptop (garantie) en deze is snel en goed gerepareerd, geen gezeur of moeilijk gedoe ze regelen het voor je.

Richard D. 24-07-2018 Via de website gekocht

Veel keuze en snelle levering!

Duidelijke website, veel informatie over het product (en een eventuele tweede-kans), eenvoudig bestelproces en de volgende dag (op zondag) al in huis!

Sven 24-07-2018 Via de website gekocht

Top product, goede service!

Coolblue levert snel, goede kwaliteit producten voor een goede prijs, en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader. Ook fijn dat je binnen 30 dagen kan retourneren, zelfs na gebruik, al was dat in mijn geval absoluut niet nodig!

Yvette 24-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, veel keuze

Veel keuze tegen concurrerende prijzen. Ook de 'tweede keus' is prima (had gewoon een nieuwe pencil eigenlijk, maar voor minder geld dan bij 100% nieuw).
Op zondag bezorgd (top!) door een vrolijke bezorger.

G. Verbeet 24-07-2018 Via de website gekocht

terugbetaling na annulering order duurt nu inmiddels 8 dagen

Order Coolblue is geannuleerd door niet nakomen van afspraken. Geld bij order betaalt ( ruim € 1200 ) en na 8 dagen en 3 contacten met klantservice , belofte dat alles binnen 3 dagen wordt teruggestort? Klantenservice met een lach is waar , alleen door het niet nakomen van de afspraken is de lach bij mij verdwenen.

Beste meneer/mevrouw Verbeet,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling hebt geannuleerd, doordat wij bepaalde afspraken niet zijn nagekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag voor je nakijken.

Wil je zo vriendelijk zijn om jouw ordernummer in een begeleidende e-mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl

We horen het graag van je!

sylvia 24-07-2018 Via de website gekocht

Altijd snel, effectief en alles voor elkaar

Altijd snel, effectief en alles voor elkaar. Coolblue is geheel voorbereid op de toekomst. topshop!
Ik heb er ooit een rondleiding mogen hebben vanuit mijn werk. Wat een leuke enthousiaste mensen. Wat een geweldige sfeer en wat een service.

d.de Valk 24-07-2018 Via de website gekocht

Service Cool Blue

Was op zoek naar een Philips airfryer en deze vond ik voor een gunstige prijs bij Cool Blue.Bestelling gedaan en was zoals beloofd de volgende dag in huis.Via mail keurig op de hoogte gehouden over de bestelling.Kreeg ook nog een mail over een actie van Philips die momenteel loopt.Dit vond ik een hele goede service van deze organisatie.Ik zeker in de toekomst wederom bij Cool blue kopen.

Hens Vlam-Verwaaijen 24-07-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Heel goede service bij Cool Blue online bestellingen. Ook bij een foutje van de klant wordt dat heel prettig en efficiënt opgelost. Stipte levering. Telefonisch goed benaderbaar.

Henk klep 24-07-2018 Via de website gekocht

Artikel met herkansing, prima mankeert niets aan

Leuke korting voor een gerepareerde verpakking.
Het verpakte apparaat is werkelijk niets op aan te merken.

Hans 24-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer vriendelijke levering,top.

Had al van andere enthousiaste gebruikers gehoord over de snelle levering en de vriendelijke medewerkers.

Lenny 24-07-2018 Via de website gekocht

Had een Philips airfryer met toebehoren besteld. Airfryer kwam, maar geen toebehoren. Mail gestuurd en men ging het uitzoeken. Bleek dat de toebehoren vergeten waren. Werden gelijk verzonden en de volgende dag (zondag !!!) werden ze bezorgd zodat ik nog lekker kon bakken. Daar had ik die toebehoren voor nodig.

Cris 24-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Wat een genot dat deze webshop er is. Eerder een iPhone besteld op maandag rond 23:30 uur. De volgende dag om 08:30 uur stond er al iemand voor de deur.

Nu op zaterdag een barbecue besteld. Deze werd op zondag geleverd door PostNL. Wat een snelle service.
Mooi en veelzijdig aanbod in de shop

Cor de Bruyn 24-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Beslissing na het lezen van reviews

Ik was van plan een KOBO Aura one te kopen, maar na het lezen van diverse reviews besloten om de KOBO H2O edition 2 te kopen.
Het is een zeer goede keuze, werkt prima ook 's avonds in bed, geen extra bedlampje nodig.
En de service in het filiaal te Rotterdam is perfect, goede ontvangst en deskundig personeel.

Alfred 24-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Uitstekende service bij Coolblue

Bij Coolblue heb je de keuze om thuis te laten bezorgen of af te halen in één van de winkels. Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik tijdens bezorgtijden niet thuis ben. Je krijg netjes berichten via sms of mail dat het klaar ligt. In de winkel heb je nauwelijks wachttijd en ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Had het online besteld en dan hoef je pas in de winkel te betalen. Je kan ter plekke het produkt bekijken en eventueel ook uitproberen. Is het niet naar je zin, hoef je het ook niet te kopen. Ook heb je 30 dagen probeer/bedenktijd.
Het product was ook scherp geprijsd.
Mijn eerste keuze zal een volgende keer zeer zeker Coolblue zijn.
Dikke pluim!!

Robin 23-07-2018 Via de website gekocht

Altijd probleemloos

Goede website, handig producten vergelijken, duidelijk bestel- en betaalproces. Doorslag voor mij is de keuze voor een bezorgmoment, waaronder ‘s avonds. Met een fulltime job heb ik geen zin om voor elke bestelling weer naar de buren te moeten.

Ellen venrooij 23-07-2018 Via de website gekocht

Service tot nu Toe prima

Snel en gemakkelijk. Een ruime keuze.
Een uitgebreide mening is overbodig.
Het is kiezen, vergelijken, bestellen

Franc 23-07-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Wat een ontvangt!

Ik heb het gevoel dat de medewerkers er zin in hebben vriendelijk en vrolijk zijn, en iedereen tevreden is met zijn of haar taak en dat de winkel er goed uit ziet.

Clark de Braal 23-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

Bestellingen gaan vrijwel altijd goed en als dit niet goed gaat komt dat meestal door de bezorgingsmaatschappij (PostNL ik kijk naar jou). Zelfs als er daar problemen mee zijn, bijv pakketje word retour gestuurd of verkeerde pakketje binnen, wordt er direct een nieuw product opgestuurd door Coolblue. Vriendelijk personeel, goede prijs en producten, snelle levertijd. Simpelweg gewoon top!

Nancy Parisius 23-07-2018 Via de website gekocht

Altijd excellente service!

Ik bestel regelmatig bij coolblue. Nog nooit een vervelende ervaring gehad. Bij telefonisch contact met de klantenservice altijd uiterst vriendelijke medewerkers. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Zeer snelle afhandeling van bestellingen. Bij grotere spullen (bv wasmachine) goede service en installatie. Kleinere spullen zijn er doorgaans een dag later, tenzij anders vermeld. Leuk ook bij coolblue zijn de lager geprijsde tweedekansjes (producten die binnen de gestelde termijn geretourneerd zijn door klanten), waar je bij elke andere webshop gewoon de volle mep voor betaalt.

Saskia 23-07-2018 Via de website gekocht

Vreselijke service!

Bestellen en betalen gaat vlot echter de belofte dat ze niet tot de drempel leveren is een leugen. Klantenservice en e-mails stellen dat er wel naar boven wordt getild, bezorgers weigeren en willen zelfs niet uitpakken wat ook als belofte stond. Tweede afspraak om naar boven te tillen, hele dag thuis iemand laten wachten komen ze gewoon niet zonder bericht. Voor mij geen beloofde glimlach, integendeel!

Beste Saskia,

Bedankt voor je review. Allereerst vind ik het ontzettend vervelend om te vernemen dat de levering van jouw product niet naar wens is verlopen! Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen je graag verder helpen.

Wil je zo vriendelijk zijn om het ordernummer van jouw bestelling in een begeleidende e-mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Wij willen je graag verder helpen! Alvast bedankt voor je reactie.

Joris 23-07-2018 Via de website gekocht

Prima online shop

Correct, net, vriendelijk en geen poespas. Geen laagste prijs garantie, maar wordt ruimschoots goedgemaakt door voorgaande. Ook tweedekans producten zijn aan te bevelen.

NicoW 23-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Levering van de YAMAHA soundbar was zeer snel, en op de afgesproken tijd.
Via internet was het product te volgen zodat je kon zien hoelang het nog duurde voordat er aangebeld zou worden.
Via email werd al van te voren uitleg gegeven over het aansluiten van de soundbar, geweldig.

schilder 23-07-2018 Via de website gekocht

goede service

na 16 maanden stopte mijn mielie cats en dog stofzuiger ermee. het viel binnen de twee jaar garantie. de stofzuiger kon niet gemaakt worden kreeg dus na 16 maanden een voucher van het aankoop bedrag . heb nu weer een nieuwe stofzuiger met weer twee jaar garantie. coolblue goed opgelost

Helene 23-07-2018 Via de website gekocht

Lichte en handzame verpakking. Makkelijk te openen.

Ik heb voor deze winkel gekozen om dit te vergelijken met Bol.com.
De voordelen heb ik nu al gemerkt en ook de zeer vlotte thuisbezorging.
Dag ervoor, begin middag, besteld. Volgende ochtend om 10.30 uur al in huis.
Ik ben blij met Coolblue!.

Dirk 23-07-2018 Via de website gekocht

Deze winkel gekozen om de scherpe prijs en de snelle levering.
Al eerder ervaring met met coolbleu gehad ook heel goed bevallen.

Sweet 23-07-2018 Via de website gekocht

snel betaling incasseren langzaam geld retouneren

bij het bestellen van een airco verliep alles voorspoedig, besteld, betaald. Na 20 minuten was de bevestiging van de order binnen. Helaas half uur later mail dat de airco niet op voorraad is, alternatieven vor deze airco waren niet beschikbaar. gevolg wel binnen een half uur het bedrag van mijn rekening afgeschrijven, maar het terugstorten duurt 3 dagen. duidelijk dus ontvangen is sneller dan terugbetalen. als iemand zelf een order herroept kan ik het me nog enigzins voorstellen, maar buiten de schuld van de klant om moet er een snellere teruggave mogelijk zijn zodat de klant verder kan gaan zoeken en iets betalen.

Beste Sweet,

Bedankt voor je review. Allereerst vind ik het ontzettend vervelend om te vernemen dat de bestelde airco niet op voorraad is. Dit is uiteraard niet de bedoeling als je een bevestiging ontvangt. Excuses hiervoor!

Wij willen graag nakijken waar het mis is gegaan en natuurlijk willen wij dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Wil je zo vriendelijk zijn om het ordernummer van je bestelling in een begeleidende e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl?

We horen het graag van je!

Isabella Raposo 23-07-2018 Via de website gekocht

Great Service!

Excellent service! The delivery guys are very friendly and explain everything! Also, delivery and installation for free!

Durk jan 23-07-2018 Via de website gekocht

Service vab het hoogste niveau

De service is hier echt super vooral m.b.t. het lever moment. Vriendelijke en professionele bezorgen. Installatie en uitleg is ook top

Joost 23-07-2018 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site, je maakt nooit de verkeerde keus

Nu al een paar keer bij coolblue besteld en ik ben zeer tevreden! Normaal gesproken struin ik het hele internet af naar de beste aanbieding, maar eigenlijk zit je bij coolblue altijd goed. Je betaald misschien een paar eurotjes meer dan de allergoedkoopste site, maar daarvoor krijg je wel een site die goed in elkaar zit zodat je het beste product voor jou kunt kiezen. Daarnaast is de service van coolblue uitstekend en heb je je bestelling in no time in huis. Kortom: coolblue is een hele goede winkel

Paul 23-07-2018 Via de website gekocht

Met de bakfiets!

De camera die ik de avond ervoor had besteld, werd - zoals aangekondigd en verwacht - de volgende dag bezorgd, maar per blauwe bakfiets, hetgeen ik erg kan waarderen.
Ik vroeg aan xxx, de bezorger, of hij de oude kapotte camera mee terug wilde nemen, en dat kon. Super!

Yvonne 23-07-2018 Via de website gekocht

Top!

Belofte helemaal nagekomen. Duidelijk wanneer ik het pakket kon verwachten. Snelle levering. Cool blue is zeker een aanrader!

jaapb 23-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

We wilden een combi-magnetron kopen, maar de hoeveelheid aan informatie, maakt het voor ons erg moeilijk een keuze te maken. We zijn dus naar de Coolblue winkel in Groningen gegaan. Prima geholpen, de de keuze was gauw gemaakt. De link van onze keuze werd door de verkoper naar mijn emailadres gestuurd en thuis hebben we de magnetron nog even bekeken. Daarna besteld en de volgende dag hadden we de magnetron in huis. Aan de verkoper hebben we gevraagd wat we met de oude magnetron moesten doen. Die mochten we bij de winkel van coolblue langs brengen. Dat hebben we gedaan en we zijn erg blij met de service en uiteraard de magnetron.

Chrisje 23-07-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S!

Het aanbod is divers. De overzichtelijk site maakt het makkelijk een keuze te maken. Ook om producten nader te bekijken en te vergelijken. Eenmaal gekozen is het bestelproces snel evenals de levering! Zó fijn als bv je oude koelkast ‘s avonds de geest heeft gegeven en je de dag erop al een nieuwe in gebruik kan nemen.

Veroniek 23-07-2018 Via de website gekocht

Klant staat hier echt centraal!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij in de volledige werkwijze laten zien dat een klant hier echt op nummer 1 staat. Voor mijn werk was ik op zoek naar een laptop en ik had enkele voorkeuren, de helpdesk heeft mij juist weten te adviseren en kwam met de oplossing. Na uiteindelijk mijn bestelling te hebben geplaatst kwam ik erachter dat ik een muis en hoes was vergeten te bestellen. Er was 1 kort telefoontje nodig om dit te regelen en ik ontving een betaalverzoek voor het overige bedrag. Snelle service die werkt!