Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dutchy 22-10-2016 Via de website gekocht

1 van de beste web/winkels van nederland

Coolblue vind ik echt één van de beste winkels van nederland. Online bestelling worden echt super snel geleverd en altijd netjes verpakt. De winkels werken ook netjes en overzichtelijk. Ik had mijn bestelling daar afgehaald omdat ik de coolblue winkel een keer wilde zien. Bleek dat 2 van de 3 artikelen niet goed waren. Zonder enig probleem werden de artikelen terug genomen en ik had de volgende dag al weer nieuwe in huis.

En de humor die ze op de website hebben staan bij het bestellen is briljant. Ook de grappige dozen waar de aankopen in verstuurd worden geven mij altijd een glimlach.

Coolblue krijgt van mij een dikke 11.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goeie service
  • Groot assortiment

Terechte glimlach 22-10-2016 Via de website gekocht

Top geregeld

Zowel de site, het bestelproces, de levering en betaling, allen zeer gebruiksvriendelijk. Kortom prima.

Tijs 22-10-2016 Via de website gekocht

Geweldig. Topclub

Service. snelheid leveren en ook na de levering zijn te niet "verdwenen" zoals een aantal andere bedrijven. Zelf bellen over problemen over product specifieke zaken hebben ze antwoorden.

Tymen 22-10-2016 Via de website gekocht

Meestal de beste keuze

Coolblue heeft vrijwel alles wat je nodig hebt, vrijwel altijd op voorraad. Eat weer betekend dat ik het de volgende dag in huis hebt. De klantenservice heeft mij al meer dan eens verrast met het level van service wat ze biedt. Zo is bij mijn een keer een plastic houdertje door eigen schuld gebroken. Toen ik ging vragen of ze ook losse houdertjes verkochten, kreeg ik er een kosteloos mee. Ook ruilen is nooit een probleem. Website is erg handig qua vergelijkingen en info, winkelmedewerkers weten de vragen ook altijd te beantwoorden. Prima dus.

• Prijzen
  • Voorraad

Leo de Haan 21-10-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolbleu

Ik heb al een paar keer computerapparatuur gekocht bij Coolbleu. De levering is altijd stipt. De prijzen zijn zeer redelijk, de klantenservice uitstekend. Garantieverplichtingen worden zeer serieus genomen, ook als toeleveranciers niet thuis geven, naar ik aan den lijve heb ervaren.

Jeroen 21-10-2016 Via de website gekocht

Goede keuze

Goede en snelle levering, goed geholpen bij een aantal vragen. Leuke korting bij 2ekans producten. Geen klachten.

Teun 21-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue is vet cool

Vlotte verwerking opdracht, goede service mogelijkheden. Prima niet goed geld terug regeling. Je bestelt vandaag en morgen heb je de spullen thuis. Brief verzenden duurt (veel) langer.

Bas 21-10-2016 Via de website gekocht

Goede service en prijs/kwaliteit

Koelkast besteld via Coolblue. Bezorging was makkelijk te volgen en snel. Prijs was voor de koelkast uitstekend vergeleken met andere verkopers. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Prijs/kwaliteit verhouding

Geweldig 21-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Ik heb gekozen voor cool bleu nadat een vriend er ook een wasmachine had gekochtZij waren zeer tevreden. Wij zijn misschien nog wel blijer met cool bleu ,want wat een GEWELDIGE service.Je krijgt te horen hoelaat en wanneer ze er zijn. Endan 2 vandeze geweldige mensen die de oude machine weg halen ende nieuwe neerzetten. Vertellen nog eventjes hoe je het beste je was kan doen. Heerlijk!!

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijk

ferdinand 21-10-2016 Via de website gekocht

de lachende verkoper

snel en goed geholpen, afspraak is afspraak, betaling bij het afhalen, instaleren van apparatuur, humor, attent

Pluspunten

• snel
  • betrouwbaar
  • attent
  • opgewekt
  • humor

Minpunten

• betaald parkeren

Wendy 21-10-2016 Via de website gekocht

Professionele en klantgerichte service

Betrouwbare winkel die ook als je zelf een fout maakt (na een verhuizing per ongeluk mijn oude adres ingevuld bij de bestelling) meedenkt en het probleem kosteloos oplost. Super service, meer kan je als klant niet vragen!

Pluspunten

• professioneel
  • meedenken
  • vriendelijk
  • servicegericht

G. Sommeling 21-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Gunstig geprijsd en goede service. Wordt keurig middels emails op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en levering. Kwartier voor levering word je gebeld. En wasmachine wordt gratis aangesloten en waterpas gezet. Oude machine wordt, desgewenst, mee genomen.

Pluspunten

• Gunstig geprijsd
  • Goede service

LW 21-10-2016 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Zeer snel geleverd. Het product was ook nog eens scherp geprijst. Prima website met ook duidelijke uitleg per product. Netjes allemaal geregeld.

Pluspunten

• 's avonds bezorgen

Jennie harte 21-10-2016 Via de website gekocht

Jennie

Wij kopen regelmatig bij coolblue. Bevalt uitstekend. Zo ook de Aeg masmachie .lage prijs en snelle aflevering

Peter 21-10-2016 Via de website gekocht

aanrader

Meer dan genoeg keus op de website, daar ook een goede beschrijving van het product, een goede prijs, snelle en correcte levering. Kortom: een aanrader

Pluspunten

• duidelijke website
  • goede weergave van producten

Cora 21-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht via Coolblue

's Avonds om 23.00 uur besteld. De volgende ochtend om 10.00 draaide de eerste was. Cool Blue deed wat ze beloofden. Vakkundig geïnstalleerd. Netjes gewerkt. Geen schade opgelopen aan apparaat of omgeving. Goed gemutste hulpvaardige medewerkers. Goed herkenbaar aan bedrijfskleding. Belletje vlak voor bezorgen is heel fijn. Ze willen een glimlach bij de klant. Voor mij was dit een feestje (dat ik nota bene zelf betaald had) met een lach van oor tot oor. Top! Een negen van mij omdat volgens hen er altijd wel verbeterpunten zijn. Ik heb er niet één kunnen vinden.

Pluspunten

• Snel en duidelijk
  • Goede communicatie
  • Goedgemutste vaklui aan huis

Reinier 21-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en acurate levering

Ik had al goede ervaringen en die zijn bij de recentste aankoop weer eens bevestigd. Snelle levering, goede commumicatie omtrent tijdstip levering, prima installatie van de apparatuur.

Koen 21-10-2016 Via de website gekocht

Geweldige online ship

zeer ruim aanbod

Meestal de laagste prijs (en ze passen hem aan ook als je contact op neemt)

Ongelofelijk snelle levering

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Scherpe prijzen
  • Zeer snelle levering

Aisha 21-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden vaste klant

Coolblue is een geweldige shop, waar je op een overzichtelijke wijze door de site geloodst wordt. Prijs/kwalitatief goede producten. De klantenservice is de gehele dag zowel telefonisch als digitaal te bereiken. Dit tot mijn volle tevredenheid. Recent een wasmachine aangeschaft. En netjes de bestelprocedure kunnen volgen en precies zoals beloofd gebeld dat de chauffeur onderweg is. Netjes afgeleverd en oude meegenomen.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • goede kwaliteit
  • scherpe prijzen

Ellie 21-10-2016 Via de website gekocht

Goede dienstverlening

Op de website kon ik er makkelijk achter komen wat voor mij de juiste stofzuiger zou zijn. Eentje besteld en kort erna kon ik hem in de winkel ophalen. Ik kreeg zelfs een sms toen hij al wat eerder klaar stond. In de winkel werd ik snel en goed geholpen. De stofzuiger doet het prima. Ik ben zeer tevreden.

Mieke 20-10-2016 Via de website gekocht

Praktische service

Snelle levering en wat vooral heel fijn was: de bezorgers sloten de wasmachine aan; stelden het testprogramma in en namen de oude wasmachine mee. Verder kreeg ik steeds van tevoren een update hoe laat ze zouden arriveren.

Pluspunten

• snelheid
  • communicatie

A.Tunc 20-10-2016 Via de website gekocht

Laptop besteld toch retour

Ik twijfelde tussen 2 laptops. Besteld maar toch liever de andere. Op site aangegeven, adressticker per mail ontvangen inclusief formulier binnen een uur. Ingepakt en de volgende dag (vrijdag) weggebracht. Maandag bericht ontvangen dat de laptop ontvangen was en dat de andere eraan zou komen na bijbetaling. Maandagavond betaald, dinsdagmiddag om 15.00 uur de nieuwe laptop in huis. Topservice. Geen gedoe, simpel, snel en goed.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Alles online te vinden

Yvonne 20-10-2016 Via de website gekocht

Goede keuze

Koeler stuk, via webshop nieuwe besteld, meteen dag erop al een nieuwe koelkast bezorgd. Kan niet beter!!!
Betreft de levering ook duidelijk aangegeven wanneer het geleverd werd en de heren hebben de koeler netjes in de woning geplaatst.

Wdw 20-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service. Goede website.

De website geeft veel informatie over de producten en laat vergelijking toe om een betere keuze te kunnen maken. Vlotte betaling en supersnelle levering !

N. de Waard 20-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue: goed, snel en betrouwbaar

Veel aanbod op de website, makkelijk bestellen, snelle levering, prima service en goed bereikbaar. Kortom: TOP bedrijf!

Anke 20-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Winkelen online met de zekerheid van gemakkelijk kontakt met de winkel en het feit dat je met al je vragen terecht kunt. Super snelle levering tegen een zeer concurrerende prijs

Douwe 20-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue levert altijd snel. Verder is de klantenservice altijd makkelijk en tot 's avonds laat bereikbaar.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Bereikbaarheid klantenservice
  • Veel producten

Robin 20-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue = Top

De sites van Coolblue zijn overzichtelijk, laten duidelijk zien hoeveel iets kost (geen verborgen kosten) en zijn ook meestal zeer scherp geprijsd. De bezorging is top en voor 23.59 besteld heb je het de volgende dag in huis. Gewoon top. De volgende dag kwam de bestelde stofzuiger dan ook binnen keurig verpakt met schokabsorberende verpakking van Coolblue zelf eromheen. Wat moet ik nog meer zeggen. Gewoon top

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherp geprijsd
  • Overzichtelijke site
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Edwin Koek 20-10-2016 Via de website gekocht

Top zaak!

Duidelijke site, makkelijk bestellen, goede prijsstelling en bovendien persoonlijke manier van aanspreken.

Foxy 20-10-2016 Via de website gekocht

mooie woorden, gebakken lucht?

mooie woorden, leuke kreten, wij lossen het voor je op! beloofd!!! dat kan beter!
niet verwijzen naar de fabrikant, maar zelf oplossen!
dan neem je de verantwoordelijkheid, en niet afschuiven!
dat is wel erg gemakkelijk,

Minpunten

• geen service mbt niet geleverde onderdelen

Officiele reactie van Coolblue 20-10-2016

Beste meneer/mevrouw,

Wat enorm balen dat u niet te spreken bent over onze service. Is het probleem inmiddels wel opgelost? Wij helpen u namelijk graag verder en daarom willen wij u vragen om uw ordernummer en een verder toelichting te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Irene 19-10-2016 Via de website gekocht

Super Bedrijf

Fantastisch snelle service, nergens problemen mee gehad. Duidelijke site met daarbij een mooi duidelijk overzicht van pro's en cons.

Henri 19-10-2016 Via de website gekocht

Instax Share SP-2 Slecht

Ik heb een 2ekans product gekocht. Een partner van mij heeft hetzelfde product en kon her hierdoor vergelijken. De printer die ik heb gekocht laat in de randen groen/witte strepen achter. Ik hoopte dat het minder zou worden na volledig ontwikkelen, maar helaas. Dit heeft mij nu een heel pakje filmrol gekost.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Defect product
  • Duur voor weinig

Officiele reactie van Coolblue 19-10-2016

Beste Henri,

Wat vervelend dat uw fotoprinter niet werkt zoals dit zou moeten. Wij willen hier onze excuses voor aanbieden, want ook van een Tweedekans product mag u goede kwaliteit verwachten. Wij zouden dan ook graag met u meekijken om een oplossing voor dit probleem te vinden. Zou u uw ordernummer willen e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl, zodat wij hiermee aan de slag kunnen?
Alvast bedankt.

M 19-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf koelkast bij coolblue

Normaal ben ik niet iemand die een review schrijft maar ze verdienen het! Site netjes en overzichtelijk. Na bestelling prima contact via mail. Duidelijk wanneer de bezorging plaatsvindt. Je krijgt een sms wanneer ze komen met een tijdsindicatie van een uur. Vervolgens bellen de bezorgers een kwartier voor bezorging dat ze er bijna zijn. Ze nemen je oude apparaat mee en het nieuwe word netjes geplaatst en verpakking zoals plastic en piepschuim nemen ze gelijk mee. Korte instructie over het apparaat. In een kwartier tijd stond de oude koelkast beneden en de nieuwe op zijn plek.

Pluspunten

• Service met een glimlach!
  • Nemen gelijk oude apparaat mee

George 19-10-2016 Via de website gekocht

autoradio

Autoradio besteld gisteravond en werd vandaag al bezorgd. Ik kreeg gelijk door hoe laat de bezorger zou komen. Toppie

duidelijke website en heel overzichtelijk

Molko 19-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare website, goed assortiment en mooie prijzen!

Overzichtelijke shop, makkelijk zoeken. Veel artikelen. Aflevering door goed geinstrueerd personeel.

Pluspunten

• Assortiment
  • Prijzen

mx 19-10-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring

Goed geleverd, duidelijke info, wel het gevoel alsof je naar een bepaalde aankoop toe wordt gestuurd. Sommige videos laten niet zien hoe de automaten daadwerkelijk werken.

aab 19-10-2016 Via de website gekocht

aansluiten gasfornuis

Hoewel ik de indruk heb dat ze hun best doen het de klant naar de zin te maken schort er toch wel iets aan de communicatie. Zowel telefonisch als per email een bevestigend antwoord gekregen op mijn vraag betreffende het aansluiten van het gasfornuis op een bestaande aansluiting. Dit bleek dus niet zo te zijn. Moet je alsnog iemand daarvoor gaan regelen. Waarom wel een koelkastdeur kunnen omdraaien maar geen fornuis aansluiten.
De andere producten zijn prima en snel en goed geleverd door aardige mensen

Martin 19-10-2016 Via de website gekocht

supersnel en betrouwbaar

Fijne makkelijk te bedienen en duidelijke site, alles makkelijk te vinden en goede prijzen. Bovendien was onze bestelling snel geleverd en goed verpakt.

Els 19-10-2016 Via de website gekocht

Super Service

Ik heb op zaterdag iets kunnen bestellen dat op zondag werd geleverd. Ik dacht dat het een vergissing was, toen ik de levertijd zag staan. Maar het werd daadwerkelijk door de bezorger die zondag gebracht. Supertof, want het was een USBstick die elke andere leverancier met de "gewone" (op z'n vroegst dinsdag langskomende) post geleverd zou worden. Top service!

Pluspunten

• Zondag levering (ook voor "post"artikelen)

WMF Dutour Geerling 19-10-2016 Via de website gekocht

Het bestelde product , is heel vlot geleverd op de afgesproken tijd. Het is een duidelijke website waarop je een product kunt zoeken.

Kat De Laet 19-10-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk en betrouwbaar

Coolblue combineert het gemak van een onlinewinkel met de service van een fysieke winkel. De bestellingen en leveringen verliepen tot nu toe altijd vlot en correct, maar ook de retourzending die ik eens maakte werd zeer correct afgehandeld. Super shop!

Pluspunten

• gemakkelijk
  • snel
  • goede prijs/kwaliteitverhouding
  • goede en bereikbare klantendienst
  • fysieke locaties bestaan

v d graaff 19-10-2016 Via de website gekocht

perfect

Snelle bezorging. Nette service van de vriendelijke bezorgers. Erg prettig dat ze ook van te voren bellen dat ze eraan komen. Hebben de wasmachine goed aangesloten en gelijk startprogramma aangezet.

WhiteAppleBee 19-10-2016 Via de website gekocht

Snel, voordelig, klantvriendelijk

Coolblue toont aan dat ze begrijpen wat de eindgebruiker in deze tijd wenst. Snelle levering, goede prijsstelling, leuke marketing en prima service.

B 19-10-2016 Via de website gekocht

Super service Coolblue

Makkelijke site. Perfecte, snelle levering. Goede service. Kan het iedereen aanraden. Heel veel keus.

Pluspunten

• Makkelijke site
  • Snelle levering

Mas 18-10-2016 Via de website gekocht

top service bij Coolblue

Coolblue heeft een groot assortiment. De service is werkelijk super. Een printer op zaterdag middag besteld, werd stipt op zondag geleverd. Helemaal tevreden!

Pluspunten

• groot assortiment
  • veel keuze
  • snelle levering

Roos Stams 18-10-2016 Via de website gekocht

Roos Stama

Duidelijk site, snelle levering, klantvriendelijk, beste prijs! Heel blij dat ik voor Coolblue heb gekozen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijk

alain hautman 18-10-2016 Via de website gekocht

coolbleu

servce , vlugge en betrouware levering , altijd goed contact met de mensen van coolbleu en het voornaamste de garanie (ik heb dit al eens meegemaakt ,printer die niet goed werkte , enkele dagen nadien een nieuwe , geen probleem)

Lotje 18-10-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide webshop, duidelijke informatie, snelle en gratis levering, dik tevreden! Ik zou dezewebsite zeker aanbevelen bij mensen die hem nog niet kennen.

nijoefelneus 18-10-2016 Via de website gekocht

Super service

Cool blue blinkt echt uit in service. Ik heb een wasmachine en droger besteld, beide waren 2ekans producten, de ene via hun website wasmachinestore.nl, de andere via marktplaats. Via WhatsApp contact gezocht of ik deze twee producten als één bestelling mocht betalen en of ze samen geleverd konden worden. Snel en vriendelijk geholpen, mijn verzoek was mogelijk en vijf minuten later had ik de bevestiging en een betalingsverzoek binnen. Ik was vrij om een leverdatum te kiezen. Op de dag van levering ontving ik in de ochtend een SMS met een bandbreedte van een uur waarop de levering zou plaatsvinden. Twintig minuten voor levering belde de transporteur om het moment nog scherper te stellen. Apparaten zijn beneden uitgepakt, ik heb ze rustig mogen bekijken en goedkeuren alvorens ze naar boven zijn gebracht en op de juiste plek waterpas gezet zijn en aangesloten. De oude apparaten zijn kostenloos meegenomen. Service! Aan de hand van een leveringschecklist vervolgens nog doorlopen of alles naar tevredenheid is geleverd en of er nog schade in huis is ontstaan. Echt een aanrader. Deze communicatie is zo goed dat het bijna niet meer van deze tijd is!

Als je goed zoekt ga je zeker een goedkopere leverancier vinden dan Coolblue, maar geen betere. En de prijs is concurrerend genoeg voor mij om niet meer anders te willen.

Pluspunten

• Service
  • Service
  • Service

Minpunten

• Niet voor 'onderste-uit-de-kan' types

Anne 18-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Heel fijn dat er veel reviews te vinden zijn op coolblue. Daarnaast is mijn pakketje op zondagmiddag bezorgd, terwijl ik het zaterdag heb besteld. Je krijgt een mail van de bezorger tussen welke tijden hij langskomt.