Deze score is berekend op basis van 3630 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luc 08-09-2016 Via de website gekocht

Schot in de roos!

Ik kocht een laptop. De productbeschrijving is heel duidelijk en volledig zodat je precies weet wat je voor je geld krijgt. Bovendien werd al snel duidelijk dat prijs/kwaliteit verhouding zeer goed zat. Vlotte bestelwijze en dito levering! Goede punten voor Cool Blue!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Overzichtelijke info
  • Vlotte afhandeling

Danny 08-09-2016 Via de website gekocht

Veel keuze, snelle levering

Heel leuk om vanuit je zetel te kiezen uit een groot aanbod, en je spullen heel snel geleverd te krijgen.

Petra 08-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue geweldig! (HP kan beter...)

Coolblue snel en efficiënt als altijd: top!! Helaas ontbrak bij mijn all-in-one HP-laserjet essentiële info over het scannen. Ik werk met Mac OS El Capitan. Om te kunnen scannen heb je dan de HP Easy Scan app nodig. Alleen, dat staat nergens in de handleiding of op de website van HP. Een omissie die uren zoeken, proberen, denken etc. heeft gekost. Dus Coolblue een dikke 9, HP voor het apparaat zelf ook een 9, maar voor communicatie en klantvriendeljkheid een 3.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk

joke wouters 08-09-2016 Via de website gekocht

echt blij met mijn nieuwe wasmachine.

Goede bediening. En uitleg.over de wasmachine.afgesproken tijd.ik ben echt heel blij er mee.en ook snelle levering.hartstikke bedankt.

Pluspunten

• heel tevreden.

Hagenaar 08-09-2016 Via de website gekocht

koelast

Goed en op tijd geleverd , moet nog ingebouwd worden,
Dan weet ik zeker dat alles goed.
Als het niet goed is kijk i0k of het omruilen net zo goed is

leo wols 08-09-2016 Via de website gekocht

Cool Blue --- een 10 met een griffel---

een stofzuiger gekocht,Nisfisk,prima apparaat.
s,avonds besteld,s,morgens afgeleverd.

Gewoon een prima bedrijf,grote concurrent voor Bol.com

Pluspunten

• goede service
  • snelle aflevering

Minpunten

• niet dat ik weet
  • niet dat ik weet

dutchglorius 08-09-2016 Via de website gekocht

goed en snel

goede kwaliteit producten en snel binnen en maar 9,95 voor levering op de zelfde dag.
bestellen is snel gemakkelijk met voldoende betaal opties

Pluspunten

• snelle levering
  • veel annbod lage prijs

Minpunten

• grote verpakking

Kipoewee 08-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige site!

Niet voor alles de goedkoopste, dikwijls wel. Geweldige service met een beetje humor tussendoor. Tot nu toe enkel correcte ervaringen met Coolblue.

Pluspunten

• service
  • humor
  • correct
  • vaak goedkoopste

elmah 08-09-2016 Via de website gekocht

Very good

Magnificents service, good prices and very fast delivery. I would recommend coolblue and would order any time again withouta my hesitation.

H. de G. 08-09-2016 Via de website gekocht

Goede printer en snelle bestellingafhandeling

Ik heb de printer nu een week. Installeren ging probleemloos. Dubbelzijdig printen moet ik nog uitproberen. Verder geen problemen gehad

Pluspunten

• Afhandelings snelheid
  • Prima verpakking

Jack 08-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is cool

De website is overzichtelijk en kon ik makkelijk vinden wat ik zocht.
De levering was als afgesproken, dat wil zeggen vandaag besteld, morgen in huis.

Willem 08-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Aankoop Ipad Air2

Een hele fijne winkel waar het personeel ruimschoots de tijd neemt om alles duidelijk uit te leggen, ondanks dat het druk in de winkel is. Zeer deskundig personeel dat mij heeft geholpen.

Pluspunten

• deskundigheid personeel

René Van de Laarschot 07-09-2016 Via de website gekocht

Goed en snel, coolblue levert wel!!!

Zeer overzichtelijke webshop. Snelle levering!!!!! Veel afhaallocaties. En makkelijk dat je ook via Paypal kan betalen

Pluspunten

• Snel
  • Overzichtelijk

SisterRJ 07-09-2016 Via de website gekocht

Ruime keus en goede, betrouwbare informatievoorziening.producten van goede kwaliteit. Zeer snelle levering met tijdstracering.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelle levering

Luciano 07-09-2016 Via de website gekocht

Samsonite guardit

Hallo, mijn naam is L.di rocco een aantal dagen geleden heb ik via coolblue.nl een nieuwe rugzak besteld van het merk samsonite wegens een laptop mee naar school nemen, door het gemak van de coolblue filters die je gemakkelijk kunt toe passen in het linker menu was de keuze na een aantal filters al snel gemaakt het was de samsonite guardit 15,3 inch geworden door de goede info en een aantal goede foto's erbij is mijn keuze op de rugzak snel en gemakkelijk gemaakt, daarom erg tevreden over coolblue en natuurlijk niet te vergeten door de snelle levertijd van een dag

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Makkelijke site

Esther 07-09-2016 In de winkel gekocht
Oostplein Rotterdam

Coolblue Oostplein Rotterdam

Vriendelijk personeel, professionele hulp. Je wordt geholpen om een weloverwogen keuze te maken in een breed assortiment.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Professioneel
  • Breed assortiment

Minpunten

• Soms lange wachttijd

Silke Hofman 07-09-2016 Via de website gekocht

Beoordeling

Goede prijs kwaliteit, leveren wanneer je het uitkomt, goede servies, vragen worden binnen het uur beantwoord, zijn steeds bereid om meer uitleg te geven, zoeken met je mee naar het juiste product

Pluspunten

• Vragen beantwoorden
  • Prijs kwaliteit
  • ...

Heer 07-09-2016 Via de website gekocht

Ben tevreden zaterdag wasmachine besteld. Maandag binnen

Aanrader dus . Super service. Zou de volgende aankoop weer bij coolbleu doen. Ben zeer tevreden met service en ook vriendelijke bezorgers . Zeer beleefd en netjes.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten

Minpunten

• Niets
  • Niets

Mike 07-09-2016 Via de website gekocht

Makkelijk wat besteld en snel bezorgd. Prima service. De prijs is ook goed, niet extra duur of iets dergelijks.

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Overzichtelijk

Minpunten

• doorgestuurd naar subsite

Deja Vu 07-09-2016 Via de website gekocht

Snelle Service

Prima snelle service / levering tegen een aantrekkelijke prijs. Verpakking in verhouding tot product wel erg groot. Memory card in doos van 20x20x10

Roy 07-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, mooi product !!

Na de bestelling was het product snel thuis, het zag er goed uit en ik was helemaal happy.

De extra aangeboden opties sloten precies aan bij de rugzak en wat andere bezoekers hadden bekeken was ook nuttig.

Een tevreden klant erbij !

Pluspunten

• Mooie rugzak
  • goed verpakt
  • informatie per mail

Bert 07-09-2016 Via de website gekocht

Zoals gewend

Alles prima geregeld.Site overzichtelijk met de juiste informatie. TV besteld en de volgende dag geleverd.Helemaal top.

Moos 07-09-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Duidelijke productomschrijving, veel foto's en uitleg zorgde ervoor dat ik een weloverwogen keuze kon maken. Snelle bezorging

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Duidelijken website
  • Goede omschrijving

Eddy 07-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf nieuwe smartphone

Coolblue is een goede no nonsense webwinkel met prettige levering en servicevoorwaarden. De website heeft goede filters en goede produktinformatie waardoor het makkelijk is de telefoon te vinden die aan jouw eisen voldoet tegen een scherpe prijs.

Pluspunten

• levering
  • filters op specificaties
  • levering
  • voorwaarden
  • prijs

Simone 07-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Bestellen bij Coolblue is een feestje. Op zondag besteld, maandagmiddag al in huis. En hele duidelijke communicatie over de levering!

Francis 07-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue-Prima winkel

Gewoon prima, grote keuze met verschillende merken, gemakkelijke online bestelling en supersnelle levering. Houden zo.

Rene 07-09-2016 Via de website gekocht

Deze winkel geeft mij vanaf het eerste telefoontje tot en met het laatste contact na hun bezorging van het door mij gekochte product het gevoel dat het bedrijf oprecht voor klankvriendelijkheid en goede service gaat! Ik vind het een verfrissend bedrijf in vergelijking van veel nadere bedrijven!

Pluspunten

• Goed contact
  • Klantvriendelijk
  • Fantastische service
  • Betrouwbaar

Cor 07-09-2016 Via de website gekocht

Top!!

Ik ben helemaal blij met Coolblue!! Zeer ruime keuze en wat betreft levertijd, helemaal fantastisch. Zelfs bezorgen op zondag!!

Pluspunten

• Zeer ruime keuze
  • Zeer snelle levering

Arnoud 07-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik had last minute een nieuwe navigatie nodig op mijn motor.
Dankzij het gemak van bestellen, de concurerende prijs en de mega snelle levering kon mijn motorreis op tijd doorgaan.

Pluspunten

• heldere site
  • goede prijzen
  • zeer snelle levering

Julien 07-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden !

De klantenservice van Coolblue LaptopShop is zeer efficient. Ik had een klein probleem met mijn levering en ze hebben alles gedaan om het probleem snel op te lossen. Dank u!

Pluspunten

• Een goede klantenservice
  • Goede kwaliteit materiaal
  • Vriendelijk personeel

Nathalie 06-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasdroger Coolblue

Enorm snelle levering vrijdagavond besteld en zaterdag middag in huis. Keurig op de hoogte gehouden van levertijd. Gratis levering, aansluiting en meenemen oude machine. Zeer goede dienstverlening en ook product voldoet prima.

Ine Journée 06-09-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging, zelfs op zondag!

Mijn bestelling was geplaatst op zaterdagnamiddag en zondagmiddag was het pakketje thuis! Supersnelle bezorging dus! Bovendien is retourneren heel gemakkelijk. Niets dan lof dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Eenvoudig retourneren

Ralph 06-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling coolblue prima

Snel, overzichtelijk en correct geleverd. Binnen 10 minuten geregeld om 22:00 uur en volgende dag netjes geleverd.

Elly 06-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven, Aalsterweg

Vriendelijk!

Mijn oude telefoon was plotseling stukgegaan. Foto's enz, kon ik niet meer bij. Via internet een nieuwe besteld, en die opgehaald bij Coolbleu in Eindhoven. De baliemedewerker heeft mijn oude simkaart voor het nieuwe toestel passend gemaakt en er alvast in gedaan. Ook heeft hij een heleboel dingen geïnstalleerd, zodat ik het toestel direct kon gebruiken. WhatsApp werkte weer zoals voorheen, mijn contacten heeft hij overgezet. Hij heeft mij een heleboel uitgelegd en heeft eindeloos geduldig mijn foto's proberen te redden. Dat laatste lukte niet, maar ik ben al met al supervgoed geholpen. Hartelijk dank!

Pluspunten

• persoonlijke hulp
  • extra service
  • humor

Annie 06-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop kruimelzuiger

Ik heb een hele goede ervaring tot nu toe met de aankoop van een nieuwe kruimelzuiger.
Coolbleu is 1 van de enigen die razend snel leverd, en ook daar haar belofte goed na komt. prettige betaling, goede comminicatie en een hele mooie overzichtelijke website.
Tot nu toe is Coolblue de beste webshop waar ik heb gekocht. En ook belangrijk,.. er worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht.
Dus wie snel en kostenloos wil kopen raad ik Coolblue aan.

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Prijzen zijn normaal
  • Snelle levering
  • Betaalgemak
  • Groot assortiment

Stef 06-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue, voorbeeldige online shop

Groot aanbod, goeie website, makkelijke en veilige betaling via je eigen bank software, zeer snelle levering... niks op aan te merken. Een voorbeeldige online shop!

Miriam 06-09-2016 Via de website gekocht

Prima

Wat een prachtig bedrijf en een prima service. Zonder enige twijfel bestel ik hier mijn spullen in de wetenschap dat ik garantie heb en bij defecten er zonder problemen naar een passende oplossing wordt gezocht.

Leon 06-09-2016 Via de website gekocht

Cool Blue:snel&betrouwbaar

Het bestelgemak, de snelle levering en de keuze in veel betaalmogelijkheden zijn naast het assortiment reden genoeg om voor Cool Blue te kiezen.

megan 06-09-2016 Via de website gekocht

top service

Ik heb online een laptop besteld, deze werkte helaas niet goed. Ik heb opgebeld en werd heel vriendelijk geholpen door de klantenservice. Ik heb sochtend gebeld en savonds kon er al een nieuwe laptop geleverd worden aangezien ik deze de dag erna nodig had. Alle extra kosten werden door hun vergoed en ik heb nu een goed werkende laptop en ben super geholpen. Ze hebben de tijd voor me genomen en we hebben samen naar een goede oplossing gezocht.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • vriendelijke service
  • goede prijs/kwaliteit

Thieu 06-09-2016 Via de website gekocht

HP ENVY 4520 All-in-One draadloze printer

Een erg gebruiksvriendelijke en makkelijk te installeren printer. Werkt zowel op de begane grond als 1e verdieping en via de telefoons.Zeker te adviseren.

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • gemakkelijke installatie

Roy 06-09-2016 Via de website gekocht

Perfect online winkelen

goede overzichtelijke website, waar je producten met elkaar kunt vergelijken, door specificaties op te vragen. Betalen kan op diverse manieren; betalen-app van mijn bank werkte prima. Levering zoals beloofd; voor 2200 besteld, volgende dag in huis.

Pluspunten

• groot aanbod
  • Betalingsmogelijkheden
  • snelle levering

Jeroen 06-09-2016 Via de website gekocht

Alles klopt

Duidelijke webshop en ruim voldoende keus.
Ik koop hier allerlei zaken. Leveringen komen op tijd.
Maar het belangrijkste: een hele goede service, altijd vlot een medewerker aan de telefoon die je goed helpt.

Pluspunten

• service is snel
  • service is persoonlijk
  • webshop is duidelijk

jacq 06-09-2016 Via de website gekocht

Vlot en vriendelijk

Website is helder. Het bestellen van - in dit geval een tablet - eenvoudig en de bezorging de volgende dag (bijzonder is dat dit voor alle weekdagen geldt) probleemloos. Daarna nog een vraagje. Daarvoor de Klantenservice gebeld. Ook weer plezierig: ruime openingstijden en snelle, vriendelijke en deskundige reactie.
Zeker een webshop om nog eens terug te komen!

Pluspunten

• vriendelijk
  • duidelijk
  • snel

Valk 06-09-2016 Via de website gekocht

Razendsnel, scherpe prijs en uitstekende communicatie.

Dit was mijn eerste bestelling bij Coolblue en zeker niet de laatste.
Heb 's avonds een reus van een koelkast besteld en hij werd tot mijn verbazing de volgende ochtend bezorgd, uitgepakt en geplaatst.
Het enige wat je nog hoeft te doen is de voordeur open te maken.

Coolblue is naar mijn mening erg bij de tijd en speelt vloeiend in op de nieuwste trends in dit marktsegment. Een dikke pluim!

Pluspunten

• Gemakkelijk bestellen
  • Razendsnelle levering
  • Duidelijke communicatie

Andy 06-09-2016 Via de website gekocht

Raak niet teleurgesteld

Met Coolblue geraak je niet in een mallemolen van gepruts en geklooi, je besteld voor 23.59u en de volgende dag heb je hetgeen wat je bestelde en zeker niets verkeerd dat je dan weer moet terugsturen zoals veel voorkomt bij bv. Printtoners en cartridges! Hier krijg je wat je besteld dus wel oogjes open houden dat je het juiste besteld maar er staat zoveel crossreferentie in dat dit moeilijk gaat! En heb je toch iet verkeerd besteld dan kan je dat binnen de 30 dagen terugsturen in de originele verpakking(doe altijd je bestelling open op een deftige manier) en je besteld het juiste en dat is gefixed!
Doen en je hebt een shop waar je tot 23.59u kunt shoppen naar bijna alles en je hebt het de volgende dag afgeleverd thuis of ander adres of kies een van de datumopties!👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Laat beschikbaar
  • Enorm groot gamma

Minpunten

• ///
  • ///

E van den Berg 05-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Klantvriendelijk personeel met snelle en goede service

Ruim en overzichtelijk, Aduqaat en klantvriendelijk. Behulpzaam met verstand van zaken. Groot assortiment, snelle levering.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Aduqaat

Erwin 05-09-2016 Via de website gekocht

Prijs prima, levering niet !

Prijs prima, maar de levering niet! Kreeg netjes mail voor levering, daarna sms met tijd, maar daarna een bericht levering gaat niet door wordt dag later, dus al bij al 2 dagen vrij moeten nemen! En dat kost ook geld!

Officiele reactie van Coolblue 06-09-2016

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te moeten vernemen dat de levering zo gelopen is. Het is absoluut niet de bedoeling dat afspraken niet worden nagekomen. Onze welgemeende excuses, we willen graag met u meekijken. Zou u het ordernummer kunnen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Graag horen we wat we voor u kunnen betekenen.

Pieter 05-09-2016 Via de website gekocht

Top service bij Coolblue

Nadat wij terugkwamen van vakantie was de wasmachine stuk, gebeld met leverancier, we zouden een week moeten wachten op een monteur;-(. Bij Coolblue nieuwe besteld, binnen een dag bezorgd en geinstalleerd op de derde etage. Oude meegenomen door De vriendelijke bezorgers zonder extra te hoeven betalen;-)

Pluspunten

• snelheid
  • vriendelijkheid personeel
  • service

Minpunten

• NVT

Kees 05-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Rond 22:00 besteld volgende dag eind van de ochtend al geleverd. Dat noem ik snel! En het bestelde product was goedkoper dan elders.

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoper dan elders
  • geen verzendkosten

jan 05-09-2016 Via de website gekocht

seagate extension drive

voordeligste en de volgende dag in huis,prima verpakt en verder ook helemaal helemaal perfect Alleen jammer dat de beoordeling minimaal 100 karakters moet zijn, dát vind ik dan weer een beetje pushy

Pluspunten

• gemak boeken en betalen
  • snelheid