Deze score is berekend op basis van 3268 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard 14-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering.goede website.

Gekozen voor cool blue na diverse sites bekeken te hebben en vooral de reviews over coolblue gaven mij de doorslag.
Ook de zeer snelle levering: zaterdagavond besteld-zondagmiddag om 13.00uur al in huis.
Waar vind je dat? Geweldig.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede duidelijke website
  • direct bevestigingsmail

Romy 14-09-2016 Via de website gekocht

super snelle levering

groot aanbod, super snelle levering. zondagavond 23.15 besteld. maandagmorgen 11.00 al in huis. Ook telefonisch goed en duidelijk advies gekregen. Op een vraag werd direct gezegd wij sturen u wel even een linkje toe, dan hoeft u niet het hele programma door te nemen. Super!

Pluspunten

• snelle levering
  • goed advies

Danny 14-09-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Nette service!

Ik ben in de vestiging Rotterdam geweest en het viel me op dat je direct vanaf binnenkomst wordt gekoppeld aan een medewerker die verstand heeft van het product waar jouw interesse naar uit gaat. Je hoeft dus niet minuten lang rondjes te lopen en te hopen dat je een medewerker treft met verstand van zaken zoals in andere winkels!

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • vriendelijk personeel
  • verstand van de materie
  • nette wachtruimte

Menno 14-09-2016 Via de website gekocht

Coolbleu levert snel en goed!

Ze leveren de volgende dag al, sturen een bericht over de exacte tijd en nemen oude wasmachines mee retour! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam! Ik kan iedereen aanraden bij Coolbleu te kopen en ik kom zeker terug!

Pluspunten

• Snel
  • Klantvriendelijk

Jackyl 14-09-2016 Via de website gekocht

Topshop

Ruime keuze.
Service en snelheid met een knipoog en glimlach.
Duidelijke info. Ze leveren ook echt op de afgesproken dag. En snel.
Prima verpakt.
Als ik nog eens wat wil kijk ik eerst/ook bij Cool blue

Pluspunten

• Service
  • Zoekmachine op website
  • Snelle levering/zondag
  • Grappig gezellig

R Bierens 14-09-2016 Via de website gekocht

Super levering

Correct En op tijd Gedaan wordt wat gevraagd wordt En netjes verzorgd Uitstekend verpakt En Vriendelijk bezorgd

Pluspunten

• Correct
  • Volgens afspraak

Van Dijk 14-09-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Coolblue is Cool

Bijzonder vriendelijke en adequate ontvangst. Verkopers die luisteren en beslist niet proberen je over te halen het allerduurste artikel aan te schaffen. Heldere uiteenzetting van voor- en nadelen van de producten.

Dennis 14-09-2016 Via de website gekocht

Top

Wat ik ook wil aanschaffen met een stekker, ik kijk altijd of het bij Coolblue te koop is.

Prijs is vaak oke, kwaliteit van levering en helpdesk is prima in orde. Websites zijn overzichtelijk.

Eigenlijk kan ik geen negatief punt ontdekken.

Pluspunten

• Levering
  • Websites overzichtelijk

van Dijken 14-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Samsun J5 6

Volgendedag in huis precies als beloofd. Fijn toestel met voldoende mogelijkheden. Blij mee, aanrader

L McAllister 14-09-2016 Via de website gekocht

Broodrooster gekocht

Super service en super snel.
Ik raad het iedereen aan ook geen verzendkosten..
Ik ben een blije klant....😊

Cindy 14-09-2016 Via de website gekocht

Eerste bestelling bij Coolblue, goed geregeld

We hadden een strijkijzer nodig en wilden dit in eerste instantie bij bol.com bestellen, totdat we de prijzen vergeleken. Ik had nooit eerder bij Coolblue besteld maar dit ging super, de bestelling werd snel verwerkt en de volgende dag al aangeboden.

• Snelheid

Leon Mooibroek 14-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop LG wasmachine

Positief verrast door de snelle afhandeling van mijn bestelling. Op zondagmiddag 3 uur besteld, op maandag voor 1 uur bezorgd en geplaatst. Geen extra kosten voor plaatsen op de 2e verdieping, geen verzendkosten en goede tijdsindicatie van levering binnen een tijdsbestek van 3 uur. Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen verzendkosten
  • Gratis plaatsen
  • Goede tijdsplanning

Erik 14-09-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik heb een Bosch wasmachine gekocht bij Coolblue. Er bleek na installatie een deuk in het metaal van het voor paneel te zitten. Balen.. want ik had al getekend voor ontvangst. Na een belletje met de service desk heeft Coolblue de wasmachine de volgende dag kostenloos vervangen. Geweldige service!!

Pluspunten

• Heel goede service
  • Duidelijke website
  • Snelle en nette levering

Hugo 13-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

ruime keus, goed advies, super snelle en betrouwbare levering.
En aller belangrijkste: goede hulp als er wat mis is met wat je gekocht hebt.

Pluspunten

• betrouwbare levering
  • goede nazorg
  • goed advies
  • goede info op website

Minpunten

• soms wat aan de prijs

arjan 13-09-2016 Via de website gekocht

“Uitstekende machine voor die prijs.”

Eerste paar wasjes gedaan en ten opzichte van mijn oude machineis hij veel stiller en de was komt droger uit de machine dan bij de oude met het zelfde toerental, verder is deze veel stiller tot nu toe heel erg tevreden

een aantal Wasprogramma's duren wel lang bij eco stand katoen ruim 4 uur maar in die tijd gebruikt hij niet meer energie dan de oude met een programma van 2 uur . Machine ziet er mooi uit. Service Coolblue was weer top zoals we gewend zijn oude machine en verpakkingsmateriaal is weer meegenomen en de bezorging was precies binnen de afgesproken tijd

Pluspunten

• Zeer stil
  • Veel keuzeprogramma's
  • grote vulopening
  • bedieningsgemak

Minpunten

• tijdsduur programma's

Jeff 13-09-2016 Via de website gekocht

Beste en snelste levering van het internet en gratis.

Gewoon het beste wat er is op het internet, beste prijs en supersnelle levering met zelfs een beetje humor voor de verpakking.

Cees de Jonge 13-09-2016 Via de website gekocht

Prettige, slimme service

Zeer tevreden over website, gemakkelijkheid bestelling en snelle levering. Destijds bij de printer, en nu bij de cartridge (waarvan vervanging rond deze tijd al werd vermoed en aangeboden).

Arend Jan 13-09-2016 Via de website gekocht

Bedankt! :)

Bestelling makkelijk via internet. Goede communicatie. Jongens hebben alles goed afgeleverd en snel. Helaas niet uitgepakt, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Bedankt!:)

Pluspunten

• Communciatie
  • Levering
  • Betrouwbaarheid

Minpunten

• Service bij levering

Anna 13-09-2016 Via de website gekocht

Super!

Overzichtelijke website, zeer breed assortiment, maar vooral super goede service. Binnen 18 uur had ik mijn bestelling al binnen, en dat op een zondag!

Pluspunten

• Snelle service
  • Breed assortiment

'Tien 13-09-2016 Via de website gekocht

Duidelijk

Coolblue is een voorbeeld voor veel anderen webwinkels! Voldoende informatie bij de artikelen, om je keuze te maken. De foto's op de site zijn haast identiek aan de te ontvangen artikelen. Nadat je hebt besteld, krijg je duidelijke bevestigingsmails, waardoor je op de hoogte blijft van je bestelling. PostNL heeft er helaas wel een zooitje van gemaakt, betreft levering. Dat valt Coolblue niet aan te rekenen. Weet niet of hier meer ervaring mee is? Voor de rest raad ik Coolblue zeker aan!

Pluspunten

• Duidelijk

Minpunten

• Bezorgservice

T 13-09-2016 Via de website gekocht

Super

Ruime keuze in laptop's, goedkoop en goede service toen ik de laptop niet bleek te werken kreeg ik gelijk een nieuwe en de retourprocedure werd goed uitgelegd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Jeroen 13-09-2016 Via de website gekocht

Ik had eerst bij een andere partij deze mooie Suit suit koffer gekocht. Alleen deze werd door een sorteerfout niet geleverd. Nog twee dagen gewacht maar toch maar bij Coolblue besteld met goedemorgen service. Mijn bestelling werd op de afgesproken tijd en plek bezorgt. Bedankt Coolblue, hierdoor kon ik toch nog een lekker weekend weg.

groetjes Jeroen

Pluspunten

• Communicatie

Anoniem 13-09-2016 Via de website gekocht

Pakketje door de brievenbus, voor niks zitten wachten

Service is op zich prima, snelle levering. Wat jammer was was dat ik een code kreeg alsof het als pakket bezorgd werd, maar dat post NL storing had, en ik dus de hele dag heb zitten wachten op de postbode maar het bleek dat coolblue het als brievenbus post had verzonden, dus ik heb geen postbode gezien en het zat vanzelf een keer in mijn brievenbus

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel antwoord op vragen

Minpunten

• Geen vermelding briefposf

Domien 13-09-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Nu eens in de winkel gekocht.

Omdat ik voor de aanschaf van een nieuwe laptop advies nodig ben ik nu eens naar de winkel in Groningen geweest. Prima en snel geholpen met de juiste keuze. De 2 in 1 laptop was niet in voorraad, maar een dag later op zondag thuis afgeleverd. Compliment.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering

Keijser 13-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Groot assortiment. Grootste voordeel is dat Coolblue binnen 24 uur levert, ook op zondag! Verder is het handig dat het tijdvak waarop geleverd gaat worden via sms doorgegeven wordt.

Pluspunten

• snelle levertijd
  • goede customer journey

Danielle 13-09-2016 Via de website gekocht

Tas op wielen

Makkelijke website. Veel keuze waar ke makkelijk in kunt zoeken. De levering is inderdaad net het ontvangen van een kado. Wel erg grote doos met opvul materiaal.

Pluspunten

• Webiste
  • Keuze

Tom 13-09-2016 Via de website gekocht

Printer

Printer zaterdag besteld, zondag degelijk verpakt afgeleverd. Site is duidelijk, veel filters voor makkelijk zoeken. Prijzen zijn ook goed. Kortom, helemaal top dus.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snelle levering (zondag)

Stefan 13-09-2016 Via de website gekocht

In eerste instantie teleurgesteld ivm het feit dat de zondag levering niet op zondag aankwam maar op maandag, uiteindelijk netjes opgelost door Coolblue

Pluspunten

• aanbod
  • prijs
  • service

Petra 13-09-2016 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Duidelijke website en duidelijke communicatie over hoe en wat met je bestelling.
De snelle levering is erg fijn.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

L. de Wit 13-09-2016 Via de website gekocht

Super levering

Zaterdagavond om kwart voor 12 besteld. Zondag middag rond 1 uur afgeleverd. Fantastisch! En tussendoor nog email gehad over de voortgang. Sneller kan bijna niet, en nog gratis ook.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Grote keuze
  • Goede prijzen

Erik G. 13-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Binnen een overzichtelijke site snel gevonden wat ik nodig had. (Acer Chromebook) Ik werd ook nog gewezen op tweede kans alternatief. (Retourproducten die goed omschreven werden aangeboden). Accesoires werden wel getoond, maar niet opgedrongen. Dit ben ik in het verleden wel eens anders tegengekomen.
Waarom geen 10? Er werd gemeld dat het product de volgende dag om 15 uur bij het afhaalpunt klaar zou liggen en dit bleek terplekke pas na 17 uur te worden.

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk
  • tweede kans aanbiedingen

Debbie 13-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Al meerdere keren besteld bij Coolblue. Ze hebben een geweldig goede service, snelle levering en in de winkels lief en zorgzaam personeel. Echt een top bedrijf!

Pluspunten

• Goede levering
  • Goede service
  • Aardig personeel
  • Goed advies

Minpunten

• Weinig winkels

J 13-09-2016 Via de website gekocht

snel goed

Ze hielpen me om het juiste te ki zen.
Het was er snel. Ze hielpen zelfs om de bestelling te plaatsen.
De producten werken uitstekend en
als het niet werkt helpen ze je ook

Pluspunten

• Snel
  • Goede klantenservice

jeffrey 13-09-2016 Via de website gekocht

levering

prijs goed, snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden over de status.Al met al een prima resultaat. Ik ben dik tevreden.

Charlotte 12-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Ik vond de service van coolblue erg prettig. Had een wasmachine bestelt en die werd gelijk de volgende dag bezorgd. De jongens die hem kwamen brengen en plaatsen waren zeer behulpzaam en snel. Ze hadden hem binnen tien minuten geplaatst en aangesloten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Installatie

lcdk 12-09-2016 Via de website gekocht

Snel en goed bezorgd. Tot nu toe altijd meteen de dag erna.

Coolblue heeft een duidelijke website. Als ik iets nodig heb, kan ik er goed verschillende producten op vergelijken. Heb ik nog een vraag, dan wordt die snel beantwoord.

Pluspunten

• Meteen antwoord op vragen
  • goed vergelijken
  • snel bezorgen

Peter 12-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue, Bedankt voor de coulance en de topservice!

Na veel uitzoek werk en getwijfel over mijn keuze, heb ik uiteindelijk een Asus router besteld bij Coolblue. De Asus RT-AC3200 om precies te zijn. Het was deze of de duurdere RT-AC88U. Uiteindelijk ging de keuze uit naar de RT-AC3200.

Mijn complimenten over de snelle levering, want de dag erna kon ik gelijk met de router aan de slag om eindelijk te genieten van snel internet met goed goed bereik.

Helaas vielen de resultaten toch tegen. Het bereik was niet wat ik ervan verwacht had. Nadat ik alle mogelijke instellingen had nagelopen en alle verschillende antennestanden had geprobeerd, was ik teleurgesteld in het product. Ik baalde dat ik toch niet voor het iets betere model had gekozen.

Gelukkig maar dat ik mijn product bij Coolblue heb aangeschaft. Binnen een uur ontving ik al reactie van de klantenservice met de mededeling dat niets zo vervelend is als traag internet en dat, ondanks dat ik eigenlijk net buiten de retourperiode zat, ik gewoon het product mocht omruilen.

Gelijk heb ik advies verkregen over een geavanceerder model en deze staat inmiddels uitstekend bij mij thuis zijn werk te doen.

Coolblue, bedankt voor de coulance en de topservice!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Creatieve medewerkers

Mariska 12-09-2016 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Ik heb al vaker besteld op coolblue en eigenlijk ben ik tot nu toe tevreden. Snelle goede service en ook gratis bezorgen is natuurlijk heel erg fijn.

Pluspunten

• Kwaliteit/ prijs is goed
  • Ook op zondag bezorgen
  • Gratis bezorgen

Ls 12-09-2016 Via de website gekocht

Levering Whirlpool wasmachine

Goede prijs kwaliteit. Heel handig dat Coolblue een gratis levering en plaatsing aanbiedt tot op het vierde verdiep.. De norse houding van de leveranciers als ze horen dat je op het derde woont en er geen lift is, moet je er wel bijnemen..
Ook klantenservice kan volgens mij beter: om 21h persoonlijk gebeld met een adreswijziging voor een levering de volgende dag (terwijl je tot 23h59 kan bestellen met garantie op levering de volgende dag) Toch moeten horen dat de wijziging niet mogelijk was. Jammer dat we niet de raad gekregen hebben de bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen, waardoor alles wel nog op tijd geleverd zou worden.

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit
  • Snelle levering

Minpunten

• Klantendienst kon beter
  • Levering niet vriendelijk

Fam. Bos 12-09-2016 Via de website gekocht

Service was weer perfect

Service zoals altijd gewoon top, snelle levering, alles compleet en doet het ook gewoon!! Geen gedoe, gewoon bestellen en volgende dag in huis.

heleen 12-09-2016 Via de website gekocht

snel en correct

externe dvd brander gekocht. 's avonds besteld, en de volgende ochtend met de koerier voor de deur. deed elke winkel dat maar zo

Tim de P. 12-09-2016 Via de website gekocht

In mijn geval een stofzuiger aangeschaft. Ik kon alle specificaties duidelijkheid vinden en vergelijken. Duidelijke service online, via mail en via telefoon. Super!

Pluspunten

• Vriendelijke benaderen
  • Ze maken hun slogan waar

Dick 12-09-2016 Via de website gekocht

Zelfde dag nog bezorgd

Goede router, voor de goede prijs, op het goede moment, in de goede verpakking (leuk voor onze hond!). Niks op aan te merken.

Pluspunten

• Fijne website
  • Zelfde dag bezorgd

Minpunten

• Bijbetaling same day

Ben 12-09-2016 Via de website gekocht

Vervangen router

Na opnieuw problemen met mijn netgear router het advies van Coolblue opgevolg en de AC1750 van TP Link aangeschaft. Ik had de volgende dag weer een werkende router dankzij de snelle levering.

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering

Jan&San 12-09-2016 Via de website gekocht

Sneller dan verwacht

Fitbit Charge2 besteld waarvan de releasedatum op 14-9 staat. Toch keurig volgende dag (10-09) bezorgd.

Pluspunten

• Duidelijke bestel site
  • Snelle levering

T. huybregts 12-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Prima bedrijf, nog betere service.

De prijzen liggen gemiddeld een beetje hoger (niet absurt) maar je mag dan ook wel een stuk service verwachten en het product is (mits voorradig) de volgende dag in huis. Met een kleine bijbetaling is het zelfs mogelijk het dezelfde dag al in ontvangst te nemen. Zelf heb ik nog nooit iets terug hoeven brengen maar uit mijn omgeving ken ik alleen maar goede verhalen. Niet moeilijk doen, innemen en meedenken naar een goede oplossing en/of terug betalen.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Goede service
  • Ook stenen winkels

Minpunten

• Nog geen gevonden

Steve demunter 12-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

Coolblue is een zeer goede en overzichtelijke website. De prijzen zijn iets goedkoper dan andere sites. Zeer gebruiksvriendelijk. Goede service. Snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen

B M 78 12-09-2016 Via de website gekocht

HP spectre x360

Ik bestel regelmatig iets op coolblue en tot nu toe altijd zeer tevreden over de afhandeling (en evt retour ook soepel).
De laptop was volgende dag in huis. Wat een plezier om uit te pakken. Super sjieke doos.
Tot nu toe zeer tevreden. Geruisloos, strak design, en mooi scherm.
Alleen het touch pad vind ik beetje raar klinken als ik er op 'tik' wanneer je iets wil aanklikken.
Verder top!

Pluspunten

• Strak
  • Snel

Minpunten

• Touch pad als je tikt

Enzo mannaert 12-09-2016 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden van coolblue

De prijzen op coolblue vallen zeker goed mee. En als je vandaag iets besteldt heb je het de volgende dag al in huis. Beter kan gewoon niet!

Pluspunten

• Zeer snelle leveringen
  • Goede prijzen

Minpunten

• Geen minpunten

Chris 12-09-2016 Via de website gekocht

Impressive

Graag geef ik de complimenten aan de logistieke afdeling. Op maandagavond om 23:55 uur een notenood via de website van COOLBLUE besteld en de volgende ochtend om 10 uur is het notebook afgeleverd op ons kantoor. Dat is service.

Pluspunten

• Snelle service
  • Overzichtelijke website