Deze score is berekend op basis van 2735 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mevrouw R 24-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website

De website bevat een groot aanbod aan producten. Door de grote hoeveelheid filters die je kunt toepassen bij je zoektocht is makkelijk te zien welke producten aan je wensen voldoen en dit maakt het vergelijken van producten ook prettiger.

Amsterdam 24-03-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

S'avonds besteld, volgende dag om 13.30 in huis! De betaling ging makkelijk en de website is zeer overzichtelijk.

A. Blok 23-03-2018 Via de website gekocht

Ze deden wat ze in de reclame beloofden.

De leveringssnelheid was fijn, de ene dag bestellen en de andere dag al leveren. De bezorgers waren vrolijke knapen die hun werk nauwgezet deden met een passend gevoel voor humor.

Flea37 23-03-2018 Via de website gekocht

Andere bedrijven moeten een voorbeeld nemen van CoolBlue!

CoolBlue hebben mijn wasmachine geleverd op een zondag (geen extra kosten), en ik kreeg veel berichten zodat ik wist precies wanneer ze zouden komen. De bezorgmannen waren super vriendelijke, en liet mij zien hoe de wasmachine werkt, en gaf wat onderhoudtips. Een van de bezorgmannen kwam hallo zeggen tegen de kinderen en gaf ze kleurplaten en ballonnen. Ik kon het niet geloven!

Henny van Bakel 23-03-2018 Via de website gekocht

SUPER snelle service

de shop is uitgebreid ,prijzen zijn erg goed , service is ook heel goed , wat wil een mens nog meer

Joop 23-03-2018 Via de website gekocht

Een goede en kwaliteit service.

Deze site is gemakkelijk bezoeken en hij is overzichtelijk en daar om heb ik op site wat bestelt. De service en de aflevering is zeer goede en als je wat wil weten dan kan je nog altijd de Klantenservice bellen daar staan ze vriendelijk te woord.

Francis 23-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte service.

Prima in prijs
Keurige aflevering met uitleg en tegelijk aangesloten.
Al met al zeer tevreden.

Peter 23-03-2018 Via de website gekocht

‘S Middags besteld ‘s avonds in huis

Onze stofzuiger ontplofte begin van de middag en ‘s avonds hadden we een nieuwe in huis. Prima verzorgd.

Cas 23-03-2018 Via de website gekocht

Coolblue is the best!

Prima prijs/kwaliteitsverhouding, enorm veel keuze, uitgebreide productinformatie, fantastische helpdesk, zeer snelle levering!
Ik heb vele aanbieders onderzocht maar Coolblue steekt met kop en schouders boven de rest uit!

Ton 23-03-2018 Via de website gekocht

Precies wat een klant wil

Wasmachine gekocht en een labelprinter , beide artikelen volledig naar wens afgehandeld , daarbij een ruime keus in diverse merken en scherpe prijzen .
Klantenservice is vriendelijk behulpzaam en makkelijk te bereiken .

Sandra 23-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en heldere communicatie

Product goed omschreven maar wat vooral opvalt is de snelle levering en de informatie omtrent de levering! Top service. En de manier van aanspreken, lekker vlot, duidelijk en helder!

Bjorn 23-03-2018 Via de website gekocht

Klasse!

Enige winkel die betrouwbaar is op alle raakvlakken. Fantastische service! Veel informatie die relevant is voor de consument. Top geleverd. TOP,TOP,TOP!

T. Hopman 22-03-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden

Vrieskastje besteld, deur om laten zetten. Bij aflevering ligt de handgreep in de vriesla en is niet gemonteerd! De magnetron was er niet bij.Deze wordt later gebracht. Bij aankomst bleek de doos behoorlijk beschadigd, dus de magnetron ook! Ik krijg een nieuwe magnetron. Beschadigde magnetron wordt niet meegenomen! Komt weer iemand anders voor.
Lekker economisch. Moet wel een aantal keren thuis zijn.🤔

Jan Slob 22-03-2018 Via de website gekocht

Alles volgens plan verlopen.

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en alles wordt volgens afspraak geleverd. Prima webwinkel.

J. Pluimgraaff 22-03-2018 Via de website gekocht

betrouwbaar en snel

Coolblue heeft een groot assortiment, is snel met leveren tegen een redelijke prijs en heeft ook 2e kans artikelen. Dat scheelt soms behoorlijk en die artikelen zijn (bijna) net zo mooi als de nieuwe. De garantie blijft hetzelfde, dus...

Anne 22-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak

Alles wat van tevoren is afgesproken is keurig nagekomen. Klasse. Bezorging netjes op tijd. Tussentijds werd ik op de hoogte gehouden. Volgende dag in huis

Neil Dolan 22-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Shocking Service!

My iPad Pro had a faulty battery, so as it was still under warranty, I took it into the Cool Blue store in Rotterdam and it was checked by three team members. I was told that a defective product can not be exchanged within the warranty, but needs to be sent for repairs. I agreed to this and the possible waiting time of 3 weeks. After one week, I received an email to inform me that the device has been bent, and can no longer be fixed. The device was NOT bent when I took it into the shop, if it had been, I’m sure one of the 3 Cool blue employees would have brought that to my attention. So on top of the fact they are now refusing to fix or replace the faulty device, (that has been further damaged in their care) they then asked me to pay 40 euros to return my defected product back to me. I’ve been in touch with 4 members of the customer service team now and still have not had a sufficient answer to how they are going to resolve this issue. When you look at the website, or go into the store, they seem to be all about customer care, but their shiny smiles fade as soon as they have your money!

Officiele reactie van Coolblue 26-03-2018

Dear Mr. Dolan, we're very sorry to hear that the bending of your device has not been noticed in-store. Unfortunately, our store employees are not mechanics. Therefore, they can see visible damage, but not all damage that might not be covered by warranty. As we have discussed through e-mail and Social Media, we will return the iPad to you free of charge. We apologize for the inconvenience this has caused. Kind regards, Coolblue

Marjan van der Wekken 22-03-2018 Via de website gekocht

Onbeschrijfelijk blij

Naar mijn gevoel is coolblue uniek in de prijs/kwaliteitsverhouding en de 'ouderwetse' service waarvoor niets betaald hoef te worden. Ik ben zo blij met mijn nieuwe pannen dat ik er een geluksgevoel van krijg als ik ze zie en gebruik. Ik voel me als klant behandeld als koning.

Songul Kul 22-03-2018 Via de website gekocht

Altijd goeie service cool Blue

Ik bestel eigenlijk altijd mijn huishoud apparaten bij cool Blue .. ruime keuze qua prijs en profucten
Snelle levering.. en als er iets niet klopt dan zijn se goed bereikbaar en oplossings gericht

Peter Cornelissen 22-03-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd volgens afspraak en kon levering volgen.

Had door veroudering van mijn vorige printer een nieuwe 3 in 1 printer nodig, gewoon eenvoudig met niet teveel poespas en makkelijk te installeren, de gekozen printer nergens goedkoper en perfect gratis geleverd. Meteen reserve inkt cartridges voor een coolblue prijs gratis mee laten leveren. Bij volgend product kijk ik eerst op coolblue-site.

H 22-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige sevice, hebben alle tijd voor je

Super vriendelijk personeel, nemen alle tijd voor je wordt goed uitgelegd.
De bezorging super snel! Niet goed geld terug, zonder gezeur!!!

Katja 21-03-2018 Via de website gekocht

Warm bad, wat een ontvangst! ik wil nooit meer anders

Wat een geweldig vriendelijk personeel in de winkel in Groningen. Mijn bestelling was binnen 5 minuten gehaald maar vooral de "warmte en vriendelijkheid" van het personeel was haast verbijsterend. Zo hoort het te zijn maar dat ben je niet meer gewend! Top....

B. Zijlstra 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

De webshop is overzichtelijk, laagdrempelig en zeer informatief. Daardoor is het prettig een keuze te maken zonder al te veel leeswerk.

M heite 21-03-2018 Via de website gekocht

Fantastische goede service en correcte afhandeling

Een product aangeboden ter reparatie nadat ik telefonisch contact gehad heb met een medewerker van coolblue die mij de retourformulieren mailde
Na enkele mailtjes over het het proces werd mij tot mijn verbazing een nieuw product toegestuurd.
Niets dan lof voor de service

Marja 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden, super service

Nieuwe Samsung tablet gekocht via de site. Goede productbeschrijving, ruim assortiment. Bezorging super snel en bij tel.contact een vriendelijke terzakekundige medewerker.

Cindy 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en goede tijdsblok keuze

Zeer snelle levering .
Fijne en goede tijdsblok keuze .
Zeer duidelijke site .
Snelle site .
Duidelijke site .
Mijn volgende bestelling is via Cool blue .

Marc wildschut 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte garantie afwikkeling

Ik heb een vaatwasser van whirlpool gekocht en had 2 jaar garantie. Na 12 maanden was hij defect hij spoelde niet meer door en er bleef water in staan en heb coolblue geinformeerd over de situatie. Ik zou binnen 1 werkdag gecontacteerd worden. De volgende dag kreeg ik een email van whirlpool wat voor bestekbak ik gebruikte????? Ik heb daarop geantwoord en vervolgens heb ik niks meer gehoord. Ik heb na een paar dagen nog een telefoontje naar Cool blue gedaan en die zeiden dat ik moest afwachten. Nu 3 weken later heb ik de vaatwasser door een locale monteur laten repareren want het met de hand afwassen bevalt mij toch echt niet. Ik heb niet het idee dat ik ooit nog iets ga horen van cool blue of whirlpool. Maar ik ga er ook zeker niks meer kopen. En mij advies is ook zeker om geen whirlpool te kopen want die hebben duidelijk geen verstand van zaken en zijn nog minder bereid om enige service te verlenen.

Officiele reactie van Coolblue 22-03-2018

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op een terugkoppeling, met daarin meer duidelijk omtrent jouw reparatieprocedure. We begrijp goed dat je hiervan baalt, aangezien je een vaatwasser dagelijks in gebruik wilt nemen. We willen deze situatie graag voor je nakijken, maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig. Zou je ons kunnen voorzien van jouw reparatienummer en e-mailadres van de procedure? Je kunt ons een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We kijken samen naar een geschikte oplossing voor deze situatie. Alvast bedankt voor je reactie.

piejok 21-03-2018 Via de website gekocht

De service is zoals men van Coolblue kan verwachten. GOED!!

Al jaren zijn mijn ervaringen met Coolblue goed te noemen.
Nog nooit ben ik teleurgesteld.. Niet in de levering van het product en de service ervan.

Margriet 21-03-2018 Via de website gekocht

Goede service. Vriendelijke mensen en service met humor.

Gewoon zoals het hoort. Maar dat is soms al bijzonder. De humor op de site in de vorm van wachttherapie kon ik erg waarderen.

Hansie 21-03-2018 Via de website gekocht

Op en top een goede zaak

Duidelijke website en een zeer goede service. Heb al meerdere zaken daar gekocht en ook met ruilen of annuleren is er geen enkel probleem

Danielle 21-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en nette snelle levering !!!!

Laagste prijzen en goede levering ,droger netjes aangesloten en getest of hij werkte !!!
Personeel heel beleefd, kwartier van te voren wordt je gebeld dat ze eraan komen .
Kortom ,ik ben zeer tevreden!!!

Mieke 21-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Zeer betrouwbaar, snelle levering , groot assortiment
Prijs kwaliteit prima Ik zou het zeker aanbevelen

Tom 21-03-2018 Via de website gekocht

Top service zeer klantgericht

Snelle levering goede back-up bij vragen en/of klachten.
Er wordt meegedacht met de klant...........

R.O. 20-03-2018 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijk, aantrekkelijke geprijsd, goede levering, ik kon het pakket goed volgen, deugdelijk verpakt

c.v.uden 20-03-2018 Via de website gekocht

heel goed geholpen toen laats bleek dat bij een pakje de bodem was open gesneden en weer dicht geplakt maar de telefoon was er uit gestolen.

Monique 20-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Fijne overzichtelijke website en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Erg blij met de zeer snelle goede levering van het gekochte produkt.

Jan Kerstens 20-03-2018 Via de website gekocht

prima service en aflevering

een goede prijs en de service is goed.
de spullen waren in een prima staat.
De levering was ook op tijd.

Juan Padres 20-03-2018 Via de website gekocht

Inderdaad, een geweldige service!

Voor Coolblue gekozen nadat ik ervaren had hoe goed de service was die verleend werd toen een bekende meerdere artikelen thuisbezorgd kreeg, werden geplaatst en aangesloten met gegeven uitleg en informatie van de diverse producten. Verpakkingsmateriaal ging mee retour.
Mijn eigen aankoop werd zelfs op zondag bezorgd door Post.nl!

zwart 20-03-2018 Via de website gekocht

ze maken hun slagan alles voor een glimlach echt waar

we hadden problemen met onze eerste laptop, zonder problemen wordt er gewoon een nieuwe gestuurd. klantvriendelijke benadering, wij kopen alleen nog maar via coolblue

anja 20-03-2018 Via de website gekocht

Ze maken de snelle levering waar, keer op keer

Duidelijke website, snel bestellen en zeer snel in huis. Zelfs op zondag. Heb een tweede kansje gekocht (voor de tweede keer) en het product is niet van nieuw te onderscheiden. Top

W. Popping 20-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij de volgende dag al konden leveren.
En dat blijkt een goede keus te zijn geweest. Wat een service bieden zij!
Je weet bijna op het uur nauwkeurig hoe laat ze komen leveren.

AM 20-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

goede service

Coolblue is een topzaak, medewerkers geven helder advies en het bedrijf is snel met erg goede service.

A.van Gerven. 20-03-2018 Via de website gekocht

Omdat je er niet de deur voor uit hoef.
En zeer grote keus in artikelen.
Niet te vergeten de twee bezorgers waren zeer netjes

Jacqy 20-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en keuze Snelle levering.

De shop ziet er overzichtelijk uit. Je wordt goed geholpen bij je keuze en de levering is super snel.

AC van Nes 19-03-2018 Via de website gekocht

online winkelen is leuk en gezellig

Wij shoppen al geruime tijd online en de "beleving" bij Coolblue is bijna altijd een feest. De website is duidelijk, hetgeen wat geschreven wordt over de artikelen klopt tot nu toe steeds. Op de meest onverwachte momenten, als je heel druk bent met het uitzoeken, bestellen of betalen komt er iets waardoor er weer een glimlach te voorschijn komt. Hierdoor sluit je de website altijd in een goed humeur af. En dan de volgende dag (we werden bijna een keer uit bed gebeld door de bezorgers) brengen de Coolblue mensen zelf of onze inmiddels zeer gewaardeerde postbode het bestelde. Blijkt dan toch dat we een bestelvergissing hebben gemaakt dan is retourneren geen probleem. Ook bij een onverwacht (vermeend) defect bij een al geruime tijd in gebruik zijnd artikel is de klantenservice altijd bereid mee te denken, en zonodig wordt het artikel gerepareerd. Kortom als we iets zoeken is Coolblue ons vaste punt op het net. Ga zo door en blijf de lach verspreiden.

WJM 19-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en stipte bezorging met nauwkeurig tijdsbestek

Zeer snelle en stipte levering waarbij een nauwkeurig tijdsbestek is aangegeven en is nagekomen. Product, wasdroger, is aangesloten en getest op juiste werking. Oud apparaat neemt men mee. Levering binnen 20 uur.

Nick 19-03-2018 Via de website gekocht

Topwinkel met goede service!

Erg goede, gebruiksvriendelijke webshop. Werkt erg intuïtief en er wordt voldoende informatie gegeven. Ook na de bestelling krijg je mails met tips over hoe je meteen aan de slag kan met je laptop, erg goed en leuk gedaan! Over de levering (via post.nl) was ik iets minder tevreden; ik hoefde niet te tekenen voor mijn pakket van +/- 1300,-. Voorderest topwinkel met goede service!

Karin 19-03-2018 Via de website gekocht

Vriezer

Vriezer gekocht via website Coolblue. Coolblue heeft een overzichtelijke website waar je makkelijk je de producten makkelijk kan vinden en eventueel vergelijken. Voor elf uur 's avonds besteld, de volgende dag in huis, ook op zondag. Een snelle, maar nette aflevering. Je apparaat wordt meteen aangesloten en je eventuele oude apparaat mee retour genomen. Makkelijker kan niet!

frans machiels 19-03-2018 Via de website gekocht

perfecte service en afhandeling.

duidelijke website en omschrijving van de producten en de gratis verzendkosten zonder limit zijn belangrijk.

Lies Verkerk 19-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden. Besteld artikel was goedkoper dan bij andere zaak. Ook geen verzendkosten. Volgende dag al in huis. Sneller kan niet. Keurig verpakt. Wat wil je nog meer.