Kamil Eljasiak 10-08-2021

Coolblue is handig.
Altijd als ik iets nodig hebt en moet beginnen zoeken waar kan ik zo iets krijgen, vind ik het altijd op coolblue.
Prijzen zijn ook heel goed in vergelijking met andere online winkels, en als je besteld het komt altijd op gestelde termijn in een dag of 2. Echt prima.

Kurt Engelen 10-08-2021

De website is overzichtelijk en dankzij het efficiente filtersysteem kom je makkelijk terecht bij de selectie van producten die aan de gekozen criteria beantwoorden. Eenmaal deze selectie gemaakt is, is het mogelijk meerdere producten te vergelijken om tot een beslissing te komen. Het bestellen verloopt vlot dankzij de verschillende beschikbare betaalmiddelen. De levering gebeurt feilloos de dag na de bestelling, ook op zondag!

FRANS 10-08-2021

besteld op zaterdag en op zondag reeds geleverd
informatie was best nuttig om het juiste artikel te bestellen

Nb 10-08-2021

Product snel geleverd
Maar specificaties product klopte niet en klantenservice kon niet helpen
Dit ben ik niet gewoon van coolblue
Mss assortiment aanpassen aan kennis klantendienst?

KV 09-08-2021

Laptop online besteld en enkele uren nadien afgehaald in winkel Hasselt.
Zeer vriendelijk ontvangen en veder geholpen.
Ook positief zijn de openingsuren tot 20u.

Timothy Huysentruyt 09-08-2021

Snelle aflevering met keurige achtergrond info, ook trapje op geholpen wat niet standaard is.

Pieter 09-08-2021

Altijd een mooi aanbod, super goede service en een zeer vlotte levering! Nog nooit slecht gevaren bij CoolBlue

Koffiezet apparaat 09-08-2021

De winkel die wij kiezen is deze van Oostakker.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en erg goed op de hoogte van het product dat je wil aanschaffen. Bij aankoop op internet zeer gemakkelijk en word correct op aangeduide dag proper afgeleverd. Bij bijkomende telefonische ondersteuning 10 op 10 .
Kort gezegd de beste winkel en internet winkel op gebied van elektronica

Anthony 09-08-2021

Kopen bij coolblue is altijd een pretje geen gedoen .
een goed georganiseerd website , zeer gemakkelijke en in informatief als je met vragen zit zullen ze je bij staan met raad en daad

kortom een topper

Olivier 09-08-2021

Bij Coolblue is het altijd gemakkelijk winkelen
Altijd een duidelijke uitleg , leuke reviews en als je het niet weet staat er iemand van de klantenservice altijd wel klaar met duidelijke uitleg. Goed overzicht en duidelijke website . Binnekort de winkels een bezoek brengen

ivg 09-08-2021

Ik wilde snel een toner voor mijn printer, en bij coolblue ben je zeker dat dit snel wordt geleverd. bovendien maken ze gebruik van fietskoeriers.

Wouter 08-08-2021

Snelle levering. Altijd betrouwbaar en indien er toch iets misgaat is er altijd de klantenservice die helpt. Sommige producten kan je elders goedkoper vinden, maar zelden met dezelfde service.

Sofie 08-08-2021

Overzichtelijke webshop, snelle levering, veel keuze.
Heel tevreden met mijn hoofdtelefoon van Sony
Wel heel jammer dat het kleine zwarte verbindingskabeltje van de "tweedekans" hoofdtelefoon er niet bij zat.
Waarschijnlijk werd dit niet gecontroleerd toen de oorspronkelijke doos teruggestuurd werd...

Evelyne 08-08-2021

Heel erg vlotte service! Laptop en benodigdheden besteld, de volgende dag reeds in huis. Al jaren trouwe klant en zal ook zo blijven. :)

Sebastien Gydé 08-08-2021

alles ok hier. direkt gevonden wat ik zocht en direkt kunnen zien of het product goed was of niet aan de recensies

Michiel 08-08-2021

Het product dat ik kocht was dringend nodig en Coolblue zorgde ervoor dat ik het nog op een zondag kon ontvangen wat geweldig was. Zeggen dat ik tevreden ben zou een "understatement" zijn.

Francis 07-08-2021

Super service, goede uitleg op de website en snelle en correcte levering.
Reeds heel wat aankopen gedaan en altijd heel tevreden.

Jaco 07-08-2021

Producten waren zoals ik ze had verwacht!
Netjes op tijd en vriendelijk afgeleverd!

tamin224 07-08-2021

Ik ben al lang trouwe klant bij coolblue. Voor al mijn elektronica benodigdheden bestel ik altijd bij coolblue. Wegens het uitstekende klantenservice en aftersale service raad ik coolblue aan iedereen aan. Om enige kritiek te geven zou ik zeggen dat de prijzen altijd ietsje hoger zijn dan bij de concurrenten. Als de prijzen competitief zijn zou ik dan 10/10 geven!

Ann 07-08-2021

Gebruiksvriendelijke site en correcte diensten. Enkel de levering door de courrier van Post NL is minder verlopen. Het pakje is over een 2 meter hoge poort gegooid… gelukkige geen stukken maar was spannend bij het openen van ‘t pakje 😉

Bart Feryn 07-08-2021

Ze hanteren een goede prijs Tevens is er een snelle levering. Alles werd correct uitgevoerd zoals ze ook claimen.

Emma 07-08-2021

Duidelijke webshop waar je makkelijk een vergelijking kunt maken tussen verschillende toestellen.
Snelle levering.

johan 06-08-2021

Zeer goed geholpen. Vriendelijke gast , ben zeer tevreden kom zeker terug bij jullie.

Patrick 06-08-2021

Duidelijke beschrijving en zeer scherpe prijs en bovendien de dag na bestelling geleverd !

Lieshel 06-08-2021

Praktische site/webshop die je extra begeleidt in het maken van een goede productkeuze. Zeer snelle levering en eenvoudige betaling. Top dus!