Deze score is berekend op basis van 2172 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans P. 02-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website.prima service.prima klantenservice

Bij coolblue ruime keus uit goede producten tegen een goede prijs.makkelijk te bereiken,telefonisch,voor extra informatie.alles is snel geregeld en snel geleverd.ook wordt prima geïnstalleerd.

R.A.Stevens 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Goede website met veel informatie over product en goede prijs.Snelle levering en goede service.
Stoomgenerator besteld en volgende dag al in huis.
Ook eerdere bestellingen altijd goed geleverd en 1 keer retourzending ook geen probleem.

Tom Hoogeveen 02-08-2018 Via de website gekocht

Top service en kwaliteit. Deskundig en betrouwbaar

Breed assortiment, goede adviezen en duidelijke keuze mogelijkheden. Prima prijs en kwaliteitsvergelijking. Jullie zeggen wat jullie doen en doen wat jullie zeggen/beloven. Top

Remco18 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke en een geweldige service

Product is conform afspraak snel geleverd. Ik had nog een verzoek ingediend om een kortingsbon die eigenlijk al was verlopen, nog te mogen gebruiken. Dit was geen probleem, de bon werd direct verlengd. Complimenten aan de klantenservice.

Simon 02-08-2018 Via de website gekocht

Ongeëvenaarde klantenservice

Coolblue is niet altijd per definitie de goedkoopste. Daardoor week ik wel eens uit naar een concurrent. Dat gaat goed totdat je service nodig hebt. Nu ik heb ervaren hoe prettig en vriendelijk dat bij Coolblue gaat, wil ik eigenlijk niks anders meer!

Nicole 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goed bevallen!

Gister avond besteld, vandaag in huis! Via link kun je bijhouden waar de bezorger zich bevind, ideaal. Eigen bezorger van cool blue, zeer vriendelijk

Wilco 02-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen wat ze beloven...

Overzichtelijke site, snelle levering, ruim aanbod, heldere en duidelijke communicatie, goed op de hoogte houden van de levering. Daar kunnen andere sites nog wat van leren.

Lolo 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en lagen prijs

Vriezer van domo gekocht overal stukken duurder het scheelde echt een flink bedrag tegen over andere winkels /web sites

Nora Kooren 01-08-2018 Via de website gekocht

Services is helemaal TOP

Op de site makkelijk naar product zoeken. Levering al de volgende dag en zeer goed verpakt allemaal gratis thuis bezorgd.

Ellen 01-08-2018 Via de website gekocht

Prettig winkelen!

Een overzichtelijke site, relevante informatie. Het product dat ik wil was uitverkocht, dat kan gebeuren, de optie om een email te ontvangen zodra het product voorradig is, werkt perfect.
De service van de bezorgers was netjes en vriendelijk. Uiterst voorzichtig hebben zij de koelkast van 140 kilogram naar de keuken geloodst. Mijn eerdere ervaringen hebben ervoor gezorgd dat ik deze keer weer klant was. Wederom uitstekend!

Ontevreden klant 01-08-2018 Via de website gekocht

Voor 23.59u besteld? Morgen gratis bezorgd. - Leugens!

Wij hebben tot op heden altijd een zeer goede ervaring gehad met Coolblue. Maar na de flop van onze bestelde ventilator is het vertrouwen zoek.

Online een ventilator besteld in de vroege avond, met de belofte levering de volgende dag. De dag later geen bestelling gezien. Contact opgenomen en melding gekregen dat zending nog in het sorteercentrum is. Levering staat gepland een dag later.
Ondertussen zijn we al 6 dagen verder en nog steeds geen zending ontvangen.
Zending is kwijtgeraakt in het sorteercentrum volgens Coolblue.
En nieuwe opsturen kunnen ze niet want er is geen stock en geen leveringsdatum bekend.

Beloven aan de klant voor 23.59u besteld? Morgen gratis bezorgd. Ook op zondag! - BELOFTE NIET VOLDAAN.
Een ontevreden klant

Frederik 01-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue faalt volledig

Veel e-mails leidden niet tot goede info.
Het duurde een week voordat er een bevestiging kwam dat een defecte laptop was binnengekomen. De boodschap was dat het terugbetalen van de aankoopsom nog 3 dagen zou duren.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste Frederik,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk heel vervelend wanneer een retourzending langer duurt van verwacht.

De afgelopen periode is het iets drukker geweest dan wij hadden verwacht. Hierdoor heeft het iets langer geduurd om alle retourzendingen correct te verwerken. Zodra de retourpakketten zijn verwerkt, kunnen wij het aankoopbedrag terugstorten.
We houden rekening met de administratieve werkzaamheden waardoor wij een schatting van 3 dagen doorgeven.

Het spijt mij dat het retourproces langer duurt. Wij verwachten de vertraging binnenkort in te halen. We hopen dat het aankoopbedrag is teruggestort. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten.

Sandra 01-08-2018 Via de website gekocht

Altijd op tijd geleverd. Prima service

Zeer betrouwbaar en gebruiksvriendelijke site.
Altijd weer een feestje om te shoppen.
Product nog niet uitgeprobeerd omdat het een cadeau is.

Jolijn de Roy 01-08-2018 Via de website gekocht

Doet wat wordt beloofd!

Vond de site duidelijk en niet ingewikkeld om account aan te maken!
's Avonds om 22 u besteld - de volgende dag om 10.30 u in huis!!

Astrid 01-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer snelle levering

Ik had zondagavond kookplaat besteld en de werd maandagochtend al geleverd. Per sms word je geïnformeerd over de precieze tijd wanneer bezorging plaatsvindt, dus je hoeft niet de hele dag thuis te wachten. Veel keus en zeer goede prijs. Vriendelijke bezorgers.. Geen wonder dat Coolblue webwinkel van het Jaar is geworden! Zeer klantvriendelijk bedrijf waar echt de klant koning is.

Foerans 01-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service bij klantenservice

Na dat mijn bestelling van zaterdag op zondag zelfs geleverd werdt was er helaas toch iets niet helemaal goed gegaan.
Klantenservice gebelt, wat ook lekker is dat deze op zondag te bereiken zijn.
Probleem binnen een paar minuten geregeld en de volgende dag het juiste product in huis.
Kan alleen maar zeggen.... TOP SERVICE!!!

Annick 01-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede winkel

- site is zeer gebruiksvriendelijk
- snelle levering
- medewerkers voor telefonische ondersteuning zeer vriendelijk en geduldig
- heb al een aantal producten gekocht en altijd in prima staat

Matthijs 01-08-2018 Via de website gekocht

Meer dan uitstekende klantenservice.

Ik had gereedschap besteld bij coolblue. Het pakketje netjes op tijd afgeleverd. Ik merkte echter dat een onderdeel stuk was van mijn bestelling en nam contact op met de klantenservice. Binnen een half uur kreeg ik bericht dat de volgende dag het onderdeel toegestuurd zou worden. Heel nauwkeurig op tijd werd het pakketje afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Tot mijn grote verbazing bezat het pakketje meer aanvullingen dan alleen het onderdeel dat ik nodig. Zeer netjes!

M.j. Hulshof 01-08-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden nagekomen

Morgen geleverd is ook morgen geleverd. Geen 1,5 weken zoals de concurrent. Een mogelijkheid van tweede keus word goed omschreven. Prijzen zijn zeer concurrerend .

Mats van der zwan 01-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snele levering

De site zit goed in elkaar en is makkelijk te gebruiken. Zo heb ik de optimale game pc voor mijzelf gevonden. De levering was ook heel snel

Kat 01-08-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld! Wééral ...

Heb de afgelopen maanden meerdere bestellingen geplaatst, niet 1 is er volgens afspraak verlopen. Heeft me 15 euro gekost aan telefoontjes. Je wordt dat even gesust met waardebonnen die je binnen een bepaalde tijd moet inleveren zoniet ben je ze nadien kwijt. Dus .. Tv besteld, gevraagd om op die dag te leveren zodat ik zelf thuis ben, mail terug, wordt gezorgd op gevraagde dag tussen dit en dit uur ... iets voor levertijd mail excuses maar door drukte kan het niet geleverd worden, is gepland voor de volgende dag, grrrrr. Ofwel leveren ze niet, ofwel leveren ze maar de helft, ofwel beslissen ze om op een latere datum te leveren. Kan het nu NOOIT een keer goed lopen bij hun???? M.i. zijn ze veel te groot geworden zodat ze zich niet meer aan hun belofte kunnen houden. Is het ALLERLAATSTE wat ik bij hun bestel, je kan er niet meer op rekenen. Gefrustreerd en teleurgesteld, weeral!

Caroline 01-08-2018 Via de website gekocht

Super winkel!

Ik heb een airco besteld en ze hebben deze heel snel afgeleverd. Ook kreeg ik netjes van te voren een bericht wanneer ze er zouden zijn en 5 min voor aankomst belde ze op dat ze onderweg zijn. Echt Top!

Tom Manse 01-08-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Coolblue heeft een goed assortiment, geeft prima informatie en je kunt er supergemakkelijk bestellen, De volgende dag volgt een vlotte levering, precies op het beloofde tijdstip en tot slot twee uiterst vriendelijke bezorgers die de wasmachine keurig de trap op hebben gedragen en geïnstalleerd en de oude hebben meegenomen. Ondanks de grote hitte nog steeds met een glimlach. TOP

Laanen 01-08-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen producten zijn goed en ben goed geholpen.
Bezorging producten waren netjes op tijd zelfs op zondag.

Annie 01-08-2018 Via de website gekocht

Sneller dan snel

Cool blue had precies wat ik wilde hebben,bestellen en klaar.
Wachten op levering? Nee hoor ,de volgende dag al in huis zoals beloofd.

Ineke 01-08-2018 Via de website gekocht

Goed, betrouwbaar en betaalbaar

Bij Coolblue kun je makkelijk thuis je gewenste producten zoeken, productspecificaties nalezen en op je gemak een afweging maken of je voor een goedkoop of een iets duurder product gaat

Nes 01-08-2018 Via de website gekocht

Nou niet echt goedkoop

Coolblue moet het hebben van bekendheid maar is zeker niet goedkoop,er zijn genoeg websites die net zo betrouwbaar zijn maar veel lagere kosten bereken voor hun produkt en met de zelfde service of hoger.

J de Prouw 01-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige site en service

Snelle af handeling en doen wat ze beloven.
De volgende dag ook echt binnen. Voor 23.00 besteld en de volgende dag ook echt binnen. Of evt tegen een kleine vergoeding de zelfde dag nog binnen.

Nooit-geziene topafwikkeling bestelling 31-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Vlotte bestelling na telefonische bevestiging klantendienst over levering op verdiep, meenemen oud toestel en aansluiting en testen. Supervriendelijke chauffeur en bijrijder die beleefd en zeer kundig het beloofde volledig uitvoeren.

A.Hasselman 31-07-2018 Via de website gekocht

Ik heb een Alset-2000 alarmset via Coolblue gekocht.

Levering was prima. Echter het apparaat werkt niet.Meerdere keren met Klik Aan Klik Uit hierover gecorrespondeerd. Verwijzen mij weer terug naar Coolblue.

Officiele reactie van Coolblue 08-08-2018

Beste meneer/mevrouw Hasselman,

Bedankt voor het schrijven van jouw review, Wat jammer dat het bestelde product niet werkt! Het is natuurlijk de bedoeling dat het apparaat klaar voor gebruik is of in ieder geval gemakkelijk aan de praat te krijgen. Goed dat je contact hebt opgenomen met de fabrikant.

Helaas hebben zij jou niet verder kunnen helpen en werd jij doorverwezen naar Coolblue. Wij beschikken ook over een hoop specialisten die jou aan de telefoon kunnen helpen. Wanneer je er niet samen met één van onze specialisten uit komt, kun je altijd nog binnen de eerste 30 dagen het product omruilen voor een ander product.

Als je nog hulp nodig hebt bij jouw aankoop, neem meteen weer contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Jurgen 31-07-2018 Via de website gekocht

Een aanrader, een topper.

Kijken, bestellen en levering in een oogwenk, scherpe prijzen en geen verzendingskosten, meer moet dat niet zijn, Cool Blue is zeker een aanrader.

Nico Cost 31-07-2018 Via de website gekocht

Cool Service

Het lijkt zo gemakkelijk te organiseren om online iets met gemak te bestellen, daarover duidelijk geïnformeerd te worden en de dag erop zoals afgesproken de bestelling te mogen ontvangen. Petje af voor Coolblue die echt doet wat het belooft.

H.J. Swartjes 31-07-2018 Via de website gekocht

solide bedrijf

Een betrouwbaar en goed bedrijf. Heb hier al tientallen keren gekocht en nog nooit moeilijkheden gehad. Voor mij erg makkelijk want ik woon aan de overkant van de winkel. Dus bestellen en afhalen. Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers. Bij binnenkomen wordt al koffie aangeboden. Prijzen iets aan de hoge kant, maar gemak dient de mens.

Jeroen 31-07-2018 Via de website gekocht

Onovertroffen service!

Erg tevreden over Coolblue, zal altijd voor hen kiezen! De service is onovertroffen, nooit gezeur, nooit gedoe, altijd tevreden!

Marinus 31-07-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

100% Service en vriendelijk personeel!!

Zowel in de winkel als via de webshop is de service uitmuntend! Ook bij problemen ben ik telefonisch geweldig geholpen. Raad daarom een ieder deze winkel en webshop aan!!

Anthonie Caspers 31-07-2018 In de winkel gekocht
Europaplein in Utrecht

Goede hulp

Ik ben in de winkel uitvoerig geïnformeerd over de laptop, die ik heb aangeschaft. De installatie van de door mij aangeschafte software was gratis. Een klantvriendelijke zaak!

Mirjam 31-07-2018 In de winkel gekocht
den haag

Top service

Fijne meedenk service aan de telefoon, vlot geholpen in de winkel. Top! Mogelijkheid om online voucher in de winkel in te leveren.

Edvin 31-07-2018 Via de website gekocht

Beloftes worden nagekomen

Goede website met veel product-informatie. Veel keus. Snelle levering door uitermate correct personeel.

Paul 31-07-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit, klantvriendelijk

Leuk shoppen. Erg klantvriendelijk en goede kwaliteit. Babyfoon gekocht en enkele andere kleine dingen. Gewoon geen gezeur

Lennard 31-07-2018 Via de website gekocht

Goede, leuke non-nonsense service, maar toch fun

Cool blue heeft de ultieme middenweg tussen 'fun' en no-nonsense. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Ben je blij. Mooi. Schreeuw het van de daken. Ben je niet blij. Vervelend. Neem even contact op, dan gaan we kijken wat we daar aan kunnen doen.

Ze hebben een overweldigend assortiment. Ze weten wat ze verkopen en zijn transparant. Ze hebben een goede leveringsdienst via PostNL. (voor middennacht besteld, de volgende dag in huis. Ook op zondag.

Al hun communicatie is goed doordacht. Van de productbeschrijvingen tot de kleine dingetjes en alles met een knipoog. (je krijgt wachttherapie zodra je besteld hebt. De bevestiging van je bestelling 'voelt goed'. Je krijgt grappige suggesties wat je met de verpakkingsdozen kan doen enzovoorts.)

Rinus van Bemmel 31-07-2018 Via de website gekocht

Prima webshop met zeer goede service.

Coolblue is voor mij de webshop waar ik vertrouwen in heb. Scherpe prijzen, niet altijd de goedkoopste, maar daar staat tegenover dat je een prima service krijgt. Heb je een probleem met het artikel wat je gekocht hebt, dan zoekt Coolblue net zo lang tot ze een bevredigende oplossing hebben gevonden. Dit maakt dat je je als klant serieus genomen voelt en niet met een kluitje in het riet gestuurd wordt.

Ferry 31-07-2018 Via de website gekocht

Eerlijke winkel die op afgesproken tijd levert

Coolblue heeft bij het bestellen de optie om de dag dat je de bezorging wenst te ontvangen zelf te kiezen, en de bezorging komt ook altijd netjes op het afgesproken moment aan. Dat is bij andere winkels wel eens anders.

Ook krijg je wat je besteld. Het product is altijd precies conform de uitgeleidde omschrijving dus je weet wat je koopt.

Karin 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en extra tips!

Uitgebreid aanbod op de website, zeer snelle levering, fijn dat je zo'n exact tijdstip van levering krijgt. Zeer tevreden over nieuwe wasmachine, als service werd mijn wasdroger er ook weer bovenop gezet, extra tips ontvangen.

Andre 31-07-2018 Via de website gekocht

Wederom uitstekend

Duidelijke website , goede prijs kwaliteits verhouding , onovertroffen sevice , volgende aankoop als het even kan wederom via cool blue

Leon 31-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Het was de goedkoopste via internet met een snelle levering op zondag.
Top service.

Eric M. 30-07-2018 Via de website gekocht

Steeds weer een goede en snelle service !!!

Bij Coolblue ben ik steeds zeker dat mijn bestelling snel en correct to bij mij komt, steeds veilig ingepakt, steeds dezelfde dag verstuurd, en steeds geleverd op het afgesproken ogenblik, top !!! En het feit dat ik steeds in een echte winkel terecht kan bij problemen of omruilen is ook een grote plus.

tsukiyamas 30-07-2018 Via de website gekocht

geweldige goede servis

steeds een goed gevoel zeer betrouwbaar en vriendelijk
snelle levering
voldoende keuze goede raad bij twijfel
niet opdringerig maar goede vergelijking tussen produkten
goede prijs kwaliteid

Renee 30-07-2018 Via de website gekocht

Schandalige afhandeling van een schandalige plaatsing

Bij Coolblue een inbouwvaatwasser gekocht MET inbouw service. Inbouw is verkeerd gegaan waardoor keuken veel schade heeft opgelopen. Coolblue verwijst vervolgens alleen maar naar diegene die de inbouw heeft gedaan en doet niks op de opgelopen schade te vergoeden. Schandalig!

Officiele reactie van Coolblue 31-07-2018

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd genomen hebt om je klacht aan ons kenbaar te maken. Wij van Coolblue betreuren het ten zeerste dat er schade is ontstaan aan jouw keuken, omdat de inbouwservice van de door jou bestelde vaatwasser niet correct uitgevoerd lijkt te zijn. Namens Coolblue wil ik je dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Omdat ik momenteel niet beschik over een ordernummer en/of Coolblue referentie kan ik niet inhoudelijk ingaan op de situatie. Mocht je nog geen contact opgenomen hebben met Coolblue wil ik je vriendelijk vragen om onder vermelding van jouw ordernummer een korte toelichting en schadefoto's toe te zenden aan geenglimlach@coolblue.nl, zodat wij de situatie inhoudelijk kunnen behandelen.

Uiteraard streven wij ernaar de situatie zo spoedig mogelijk met je op te lossen.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Wim B. 30-07-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Toegankelijke website met uitgebreide info over een product. Veel reviews, waaronder soms ook negatieve. Snelle levering binnen een dag! Ik zou echt niets negatiefs kunnen bedenken.

J.M. van der Hout 30-07-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk

Ik word altijd vriendelijk geholpen en er wordt altijd meegedacht ik het voordeel van de klant. Super fijn.