Jorrit 05-04-2022

Leveringen zijn razendsnel (en zelfs op zondag). We hebben altijd al perfecte producten gekregen. Zelfs de tweedekans producten zijn uitstekend. Ook een goede service

Tom 05-04-2022

Makkelijk te bestellen, enorm snel geleverd zelfs op zondag! Top. Wel niet de goedkoopste, maar de gratis levering maakte dit goed

Jonathan clinckspoor 04-04-2022

Eerste keer dat ik iets koop bij coolblue en heel trevreden mee, vriendelijke en sympathieke mensen dat er werken . de instalateur's van mijn toestel waren ook heel duidelijk en concreet over acties die coolblue doet en aanbied, En over de garantie packeten dat bijde coolblue en het merk van het toestel aanbieden.

Kortom zeker en vast mag coolblue mij meer verwachten op hun webshop wegens fe exelente klanten service en snelle levering. En fatsoenlijk geinformeerde en hulpzame instalateurs.

Marijke 04-04-2022

Dicht in de buurt en afhalen heel snel mogelijk. Vriendelijk personeel. Mooie winkel.
Je hoeft ook niet vooraf te betalen. Er mag lang geruild worden.
SUPER!!

Britt 03-04-2022

3 Apple product besteld. Snel en vlot geleverd en geen klachten over de apparaten. Wanneer er problemen zijn is er een simpel stappenplan op de site en dan is alles weer in orde.

RV1409 03-04-2022

Heb er een bloeddrukmeter van het merk OMRON aangekocht. Goede prijs en héél snel geleverd. Ben dus uitermate tevreden.

Alexander 03-04-2022

After buying a TV at another shop and receiving it broken and after a substantial wait, I saw the same TV for cheaper due to a sale on coolblue. It arrived within a day , works like a charm and nothing went wrong. The coolblue jingle at the end of their ads on youtube needs to change though.

Jonathan M 03-04-2022

De webshop van Coolblue maakt nauwkeurig vergelijken kinderspel. Daarnaast krijg je alle informatie die je nodig hebt om een excellent toestel uit te kiezen.
Van begin tot eind zorgt Coolblue voor een super klantervaring!

Mario V. 03-04-2022

's avonds laat beslist om iets te bestellen en 's anderendaags nog voor de middag kunnen ophalen in pakketautomaat. dat is pas snel geleverd. ook zeer tevreden over het product. goed bezig-)

Walter Meir 03-04-2022

Zoals steeds duidelijke info over de producten, niet altijd de voordeligste maar wel altijd betrouwbaar. Bij problemen moet je niet ongerust zijn het komt steeds in orde. Ook de levering van de bestelde producten is altijd keurig op tijd. Waarom verder zoeken?

Hannelore 03-04-2022

Vlotte en snelle levering. Ik heb al heel wat besteld bij Coolblue. Goede dienstverlening en overzichtelijke website, correcte prijzen.

Stefaan 02-04-2022

Prijs/kwaliteit, website en snelheid van respons en levering zijn grote pluspunten

GardenBunny 02-04-2022

Prachtige website. Veel specificaties bij ieder product een handige vergelijkapp en reviews van mensen die het eerder hebben gekocht. Zeer goede zoekfunctie, makkelijk bestellen, makkelijk betalen en een verwittiging bij iedere stap van het leveringsproces. Hebben al eens iets moeten terugsturen in garantie, en zelf dit was een vrij simpel en vlot proces.

Ellen Decremer 02-04-2022

Zeer goede kwaliteit van producten en super snelle levering! Ook vind ik het een tof initiatief dat er telkens product wordt voorgesteld die volgens de website het best bij de eisen/doelgroep van de klant past.

Trouwe Samsung gebruiker 02-04-2022

Ik ben wel tevreden over mijn aankoop (Samsung Galaxy a53) , view book case en screenprotector. Maar op de site stond dat er Galaxy Buds Live cadeau zouden bij zijn. Deze zijn echter niet meegeleverd. Het pakje zou volgens b-post beschadigd bij hun aangekomen zijn. Zij hebben het dan ook dichtgeplakt. Zaten de Galaxy Buds Live eerst wel in de verpakking of niet. Dat zal moeilijk te achterhalen zijn vermoed ik 🤔

Jana 01-04-2022

Ruim aanbod. De fysieke winkel in Hasselt was ook heel goed meegevallen. Vriendelijk en vlot bediend!

MakaDLM 01-04-2022

Snelle afhandeling. Veel sneller geleverd dan voorzien. Ook zeer duidelijke communicatie

Kevin 01-04-2022

Supersnel geleverd. Om 23hr besteld, de dag nadien afgeleverd. De service van Coolblue is TOP daarom bestel ik steeds mijn elektro op deze webshop. Indien het product niet voldoet kan je dit gratis retourneren.

Ward 01-04-2022

atrikelen waren gemakkelijk te vinden, gemakkelijk te bestellen, snelle levering.

Suzy 01-04-2022

Altijd snelle levering.
Beste prijzen.
Producten zijn duidelijk uitgelegd.
Coolblue’s keuze is heel handig.

PieterS 31-03-2022

Product snel geleverd, dag erna
Veel afhaalpunten om uit te kiezen, een gekozen op weg naar huis
Scherpe prijs en duidelijke site.

Jens 31-03-2022

je wort vriendelijk ontvangen en krijgt een drankje aangeboden er komt zo snel mogelijk 1 verkoper om je te helpen.

Caroline 29-03-2022

Wilrijk was een hele mooie ruime winkel. Heel klantvriendelijk,makkelijk bereikbaar, grote parking, voldoende personeel en tijdens het wachten (niet lang) kreeg je koffie. Top!

Anne DM 29-03-2022

Altijd vriendelijk en bereid te helpen. Je kan er terecht voor aankoop maar ook voor vragen die je hebt na aankoop, wat echt belangrijk is !

Nele 28-03-2022

's avonds besteld en de volgende dag in huis was schitterend, zeker als je opeens geen werkende wasmachine meer hebt. Ik koos voor cool blue omdat jullie gratis installeren en het oude toestel menemen