Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eelco Zijlstra 14-07-2018 Via de website gekocht

Clicks en bricks in optima forma!

De website is state-of-the art en een bestelling is gauw gedaan. Je wordt voorts uitstekend op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Levering verliep conform belofte. Daarna reserveerde ik een accesoire die ik in de winkel wilde ophalen. De ontvangst was vriendelijk en de assecoire lag voor mij klaar. Het personeel is top.
Dit is wat je in een wereld van clicks en bricks kunt verwachten, maar het is helemaal cool als het ook werkt. Zelfs nog een mailtje met tips voor het gebruik. Dat kan je in de traditionele retail van vandaag de dag wel vergeten.

Hanshcjmeyer 14-07-2018 Via de website gekocht

Razend snel

Zondagavond besteld, maandagochtend in huis. Site verder modern, duidelijk, overzichtelijk, met voldoende informatie om verschillende producten te vergelijken.

Ann De Roose 14-07-2018 Via de website gekocht

zeer correcte snelle levering

prijs -kwaliteit zeer goed, snelle correcte levering, vlotte betaling, gewoon heel goed! raad ik zeker aan mijn kennissen

Trees 14-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en complimenten voor PostNL bezorger

Snelle levering en goede website. Bezorging in het weekend en avond zijn mogelijk en dat is een pluspunt!
De pakketbezorger van PostNL was zo aardig om een pakket van ruim 10 kilo naar boven te brengen (4e verdieping zonder lift) en wilde eerst geen fooi accepteren. Topservice!

Vincent 13-07-2018 Via de website gekocht

voor mij de beste elektronica winkel

Deze winkel heeft ruime keus! ondanks dat het een webwinkel is, heb je duidelijke uitleg van je gekozen product. Ook de hulp bij het juist kiezen van een product. De snelheid waarmee iets geleverd wordt en de handige filmpjes van de producten is echt een waardevolle aanvulling dit echt een top winkel.

Geoffrey 13-07-2018 Via de website gekocht

Fijne no-nonsense online winkel

Ik bestel graag bij Coolblue, want de levering is snel, de prijs meestal scherp en de service (ook after sales) dik in orde. Voor mij geen traditionele wit- en bruingoedwinkels meer (de bekende grootgrutters in rood of groen/blauw), die bieden vaak niks extra dan een morsige verkoper.

Eddy101 13-07-2018 Via de website gekocht

De service is even kwalitatief als de Logitech speakers!
Uitmuntend op echt alle vlakken: productinformatie bij aankoop, leveringsinformatie en levering zelf!

Herman Vanhove 13-07-2018 Via de website gekocht

Snel en wel

Ik val zonder inkt; kan niet meer afdrukken. Ik ben door ziekte minder mobiel en kan niet even naar een winkel rijden.
Binnen de 18 u was de inktcartridge geleverd.

Raes Frieda 13-07-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Duidelijkheid én vriendelijkheid staan centraal

Voor de eerste maal een winkel online gecontacteerd en na een bezoek en de koop zeer tevreden van de bediening

Herbert leendertse 13-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede kwaliteit site

Ik heb al vaker bij jullie site gekocht en altijd goed geholpen en hele goede service zal het in de toekomst zeker weer doen

Elly 13-07-2018 Via de website gekocht

Alles uitgevoerd zoals beloofd op de website.

Koelkast ( 1995!!) kapot, dus op zoek naar een nieuwe. Eerste website beloofde : voor 22.00 uur besteld , morgen in huis. Dus lekker gaan invullen. Wat bleek: eerste leverdatum pas een week later mogelijk!
Vervolgens naar Cool Blue. En daar klopte alles. De volgende dag stond het ding rustig te zoemen en konden we onze spullen weer bij de buren ophalen.

LT 13-07-2018 Via de website gekocht

Super service en spullen snel binnen.

Als Coolblue tussen mijn aankoop staat, haal ik het daar graag.snelle service en ze komen hun afspraken na.

Joop van Herpt 13-07-2018 Via de website gekocht

komt afspraken goed na!

Komt afspraken goed na. Product vlot geplaatst en aangesloten. Bezorgers komen serieus over.
Ik ben tevreden!

Hans 13-07-2018 Via de website gekocht

Maken belofte waar.

Coolblue maakt de belofte van binnen 24 uur leveren waar. De wasdroger werd keurig twee trappen op gesjouwd door vriendelijke bezorgers, die ook controleren of alles werkt. Top.

groot plezier 13-07-2018 Via de website gekocht

Ik ben fan!

Geweldig zoals Cool Blue met hun klanten omgaat en aankopen tot een waar feestje maakt. Of dat nu om mijn eigen laptop gaat of de headset voor mijn kleinzoon. Van een 'dank je wel' voor een bestelling tot 'tadaam een pakketje'. Echt mijn favoriete firma!

Leo Quant 13-07-2018 Via de website gekocht

Levering conform belofte

Zoals op de website vermeld, 's-avonds voor 22:00 uur besteld, volgende dag afgeleverd! Dat is nakomen wat je beweerd!

Judith 13-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf! Grappig en zeer klantvriendelijk.

Alles was in orde. Tweedekansjes ook zeker de moeite waard om te bekijken en aan te schaffen. Vriendelijke klantenservice en perfecte levering. Ga zo door!

Bastiaan 13-07-2018 Via de website gekocht

Beste service you can get

De communicatie, afhandeling, gemak en service in de winkel zijn allemaal subliem. Je ziet dat Coolblue de beste in de markt is op dit gebied. Enige verbetering zou zijn de wastijd en temperatuur in de winkel bij ophalen (maar dit is wel een beetje punten zoeken).

Ellie boere 13-07-2018 Via de website gekocht

geweldige service

makkelijk te bestellen , betaling perfect, bezorging snel . super verpakt. personeel heel erg klantvriendelijk. professionele hulp bij vragen. hoesje van de ereader niet op voorraad in de winkel, de volgende dag bezorgt op zondag met de post super!

Bob Martinus 13-07-2018 Via de website gekocht

Conform afspraak

Betrouwbaar, goede produktkwaliteit en levering conform afspraak. En daarmee wint Coolblue aan klanten.

Martine 12-07-2018 Via de website gekocht

Alles behalve een glimlach.

Ik heb voor coolblue gekozen op basis van de reclames met die vrolijke jongens die je allemaal beloftes doen die helemaal niet worden nagekomen. Ik heb een minivaatwasser gekocht en verwachte deze natuurlijk de volgende dag in huis. Volgens track en trace zou hij tussen 20.00 en 21.00 geleverd worden, maar helaas, geen telefoontje, geen mailtje, geen briefje, geen vaatwasser. De dag erna de klantenservice gebeld en die zeiden dat ik contact op moest nemen met postnl, want die deden de levering voor ze. Onderaan mijn factuur stond dat ik het oude apparaat naar Tilburg kon sturen of naar de milieustraat kon brengen, dus ik vroeg of ze mijn oude apparaat niet meenamen zoals in de reclame. Maar blijkbaar noemen ze dit bakbeest van 25 kilo klein witgoed en wordt het tot je drempel gebracht en dat is het. Dus geen belletje om te zeggen dat ze eraan komen. Niks uitpakken en het verpakkingsmateriaal weer meenemen. Niks aansluiten en proefdraaien. En vooral niet mijn oude apparaat meenemen. En natuurlijk 2 dagen wachten op mijn bestelling. Nou, ik geloof dat ik hiermee alles wel ontkracht heb dat ze in de reclame beweren. Ik ben er gewoon ingeluisd. Nooit meer coolblue voor mij!

Officiele reactie van Coolblue 13-07-2018

Beste Martine,

Bedankt voor je review. Ontzettend vervelend om te lezen dat je het gevoel hebt dat we je hebben bedrogen. Dit is echter niet het geval. Wij hebben inderdaad onze eigen bezorgdienst. CoolblueBezorgt. Op onze website vermelden we tijdens het bestellen hoe jouw bestelling verzonden wordt. Op onze klantenservice pagina geven wij ook aan hoe het zit met een milieuretour. Jammer dat je hier overheen hebt gelezen.
Ondanks dit ongemak willen wij je wel veel gemak en plezier wensen van jouw aankoop.

Bassie 12-07-2018 Via de website gekocht

Gezellige jongens maar veel duurder dan leverancier zelf!?

Ik was op zoek naar een alarmsysteem van Gigaset, deze had ik gevonden op de website van Gigaset zelf voor €349 (adviesprijs!) dus ik naar Coolblue.nl kost hij daar €399 dus meer dan 15% boven de adviesprijs, ik dus bellen... vriendelijke kerel aan de lijn... wij hebben geen prijsgarantie?! Ok dan zal dan wel, maar die glimlach heeft dus een opslag van €50! mij teveel geld... elders besteld.

Officiele reactie van Coolblue 13-07-2018

Beste Bassie,

Bedankt voor je review. Wij begrijpen dat het vervelend is als je een product hebt gezien op onze website welke later bij een andere aanbieder goedkoper blijkt te zijn. Wij als Coolblue hebben ervoor gekozen om niet mee te gaan met onze concurrenten en hebben dan ook geen laagste prijsgarantie. Wij focussen ons op service naar onze klanten toe, iets wat andere aanbieders veelal links laten liggen.

JW Eggink 12-07-2018 Via de website gekocht

uiteindelijk kwam er niets

Wasmachine en stofzuiger besteld: 's ochtends (12 juli) een email dat bezorgmoment zou zijn tussen 12:28 en 13:28 uur (. Er zou een sms 30 minuten van tevoren zijn en een telefoontje 15 minuten van tevoren.
Om 1400hr gebeld: "ze komen er zometeen aan". Om 1600 hr gebeld :"ze hebben een lekke band". Blijkt er ook een email te zijn gestuurd om 15:28 dat door ziekte de zending niet doorgaat. Aangezien ik wachtte op een sms verwachtte ik geen email. De service desk was blijkbaar om 1600 hr nog niet op de hoogte dat de lekke band in ziekte was overgegaan.....
Zeer tegenstrijdige berichten van de helpdesk, en uiteindelijk geen levering.
Je zal er maar een dag voor vrij nemen.

bert 12-07-2018 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk

gelukkig, snel weer een nieuwe fietsendrager, zeker met dit mooie fietsweer.
het bedrijfs- klaar maken verliep ook soepel, zeker na de handige tips

Dave 12-07-2018 Via de website gekocht

alles tip top

alles is gegaan zoals het zou moeten, de website is goed gemaakt.. het is altijd fijn om dingen die je in je winkelmandje hebt staan er terug uit te doen.. zo heb ik het gekozen product nog verandert
zowel de bestelling, de betaling & de levering op de gevraagde dag die ik aangeduid had zijn allemaal tip top verlopen

Saluqi 12-07-2018 Via de website gekocht

Super snelheid en verzendwijze, prijs helemaal goed!

Betrouwbaar, niet altijd de goedkoopste, maar wel de snelste, meest zorgvuldige, correctie en meest service gerichte webshop. De klant wordt verrast.

Frans 12-07-2018 Via de website gekocht

Cool blue

Uitgebreid assortiment en prima en directe levering. Prima klantencontact en vooral sterk is het meedenken in alles.

Petra 12-07-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en snelle levering

Het fijne bij Cool Blue is dat de site heel overzichtelijk is. Je kunt je zoekopdracht verfijnen en er staan veel recente reviews bij waardoor je gemakkelijk de voor- en nadelen van de verschillende producten tegen elkaar af kunt wegen en redelijk snel een keuze kunt maken zonder het hele internet te hoeven afstruinen.
Bestellen en betalen gaat eenvoudig en je ontvangt meteen een bevestiging en factuur. Het product gaat direct de deur uit en als je wil dan kun je de levering volgen.

Eddy 12-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

gebruiksvriendelijke site - snelle levering, 2 mails ontvangen met leveringsdetails + telefoon 15' op voorhand van de zeer vriendelijke leveranciers. Wasmachine op de juiste plaats gezet en geinstalleerd klaar voor gebruik precies zoals aangegeven op de website. Na levering nog mail ontvangen met de vraag of alles in orde was - dus prima service van deze mensen.

Wil de Ridder 12-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, duidelijke website

Aangezien ik geen zin meer heb om winkels af te gaan ben ik gaan zoeken op de website van cool blue. Snel gevonden wat ik zocht want bij elk artikel staat een duidelijke specificatie. De hele levering, bestellen, betalen en versturen alles gaat snel en soepel. De emails zijn duidelijk met een klein grapje.

Prima service 12-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

de aankoop van mijn koffiezet apparaat is op een hele fijne manier tot stand gekomen , de
voordelen van het apparaat duidelijk vermeld , en ook de bezwaren kwamen voorbij, maar in elk
geval een prima beeld van mijn aankoop , ook de werking duidelijk vermeld, zodat ik nu prima
koffie tot mijn beschikking heb, ook had ik binnen 1 dag het apparaat bij mij thuis, klasse

K. Vaags 12-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Zeer tevreden

Vandaag besteld, morgen in huis! Ideaal als je iets snel wilt hebben! Kortom, fijne service, zeer tevreden!

Lynn 12-07-2018 Via de website gekocht

Coolblue is zeer correct in zijn aanbiedingen. Vaak bieden ze dezelfde prijs aan als in andere gelijkaardige winkels. Hun productspecificaties zijn uitgebreid beschreven zodat je goed weet waar je aan toe bent. De bestelling verloopt altijd vlot en de volgende dag worden de producten meestal geleverd. Bij levering was de leverancier heel vriendelijk en deed hij een grondige en duidelijke uitleg over eventuele schade aan het product, het eventueel retouren e.d. Voor mij was het perfect!

Yvonne 12-07-2018 Via de website gekocht

De website is goed overzichtelijk. Prijs kwaliteit is ook prima. Het is ooit niet te geloven....voor 23 uur besteld en dan inderdaad de volgende dag in huis, gewoon super. Ik zou coolblue dan ook zeker aanbevelen.

Gerard 12-07-2018 Via de website gekocht

Op tijd bezorgt en keurig verpakt.

Goed en overzichtelijk, voor een goede prijs. De filtermogelijkheden helpen enorm om de keuze mede te bepalen. Zal ook zeker deze webwinkel aanbevelen

Jaap 11-07-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos

Op zaterdagavond een Philips TV besteld, en deze werd al op zondag ochtend geleverd. Meermaals voor levering geïnformeerd over het levertijdstip, via mail/sms en telefonisch.
Keurig naar de woonkamer boven gedragen, en de TV bevalt prima.

Luck 11-07-2018 Via de website gekocht

Hele slechte ervaring

Ik heb bij Coolblue een HP laptop besteld om op te halen in de winkel, omdat ik niet de hele dag thuisben voor de postbode. Helaas moest ik het product terugbrengen, omdat het scherm het niet deed. Er wordt een nieuwe besteld, maar ook die heeft een fabricagefout en moet teruggestuurd worden. Ondertussen is mijn vertrouwen in Coolblue wel enorm gedaald. 3e keer gaat het helaas weer mis en blijkt er iets met de levering in de winkel fout te zijn gegaan. Dus na 3 keer heen en weer te hebben gereden, ruim 4 uur parkeerkosten en ruim 30 km verder heb ik nog steeds geen laptop en ik heb geen enkele garantie dat ik de laptop morgen wel in goede staat ga krijgen.

Officiele reactie van Coolblue 12-07-2018

Beste Luck,
Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo verloopt met de bestelling van jouw laptop. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Wij willen ook heel graag dit voor je oplossen. Daarom ontvangen wij graag jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
We gaan direct voor je aan de slag om de glimlach terug te krijgen.

gerrit 11-07-2018 Via de website gekocht

Unieke en aardige service

Coolblue heeft duidelijke overzichten en adviezen. Is lang niet altijd de goedkoopste, dat is jammer. Soms kies ik toch voor Coolblue vanwege de betrouwbaarheid en service.
Grappige verpakkingen maken het nog leuker.

Milou 11-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

Fijne overzichtelijke website, met goede informatie en ruime keuze. Bezorging zoals beloofd, met vriendelijke, behulpzame en meedenkende bezorgers!

Een tevreden klant 11-07-2018 Via de website gekocht

Aankoop bij Coolblue

Ik ben zeer tevreden! Duidelijke info product, goede prijs/ kwaliteitverhouding, zeer snelle levering en topservice van begin tot einde!

Paul 11-07-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Makkelijk zoeken zeker nu alle afzonderlijke webshops verdwijnen.
compleet aanbod,
super helpdesk.
En nee, ik heb geen aandelen.

Arie 11-07-2018 Via de website gekocht

Keurige service!

Snelle levering van onze fietsendrager: ‘s middags besteld en de andere dag geleverd. In eerste instantie ging er even iets mis. Ik had een tijd afgesproken voor de levering en voor deze service extra betaald. Echter kwam de bestelling veel later. Toen ik hierover belde, hoefde ik niet eens te vragen of ik mijn extra betaalde geld terug kon krijgen. De telefoniste zei direct dat ik recht had op creditering van dit bedrag. Keurig! We gebruiken nu met veel plezier onze fietsendrager. In de toekomst zullen wij zeker vaker iets bestellen bij Coolblue!

Wouter 11-07-2018 Via de website gekocht

Winkel: 10/10 - vriendelijkheid 10/10 - Retour.. ai....?/10

Ik weet nog niet hoe het zal aflopen en ik beloof dat ik een waarheidsgetrouw vervolg zal schrijven :-) , maar ik hou mijn hart vast.

Het is ongeveer een maand geleden dat ik mijn iPad pro "retourneerde." Het is een duur hebbedingetje (waar ik toch ook écht op werk) en er zijn ergere dingen in de wereld (zit maar eens in een grot vast of verlies de halve finale van het voetbal... en dan nog niet eens tegen Nederland)

Ik kocht een iPad bij Coolblue, een webwinkel die ik voorheen niet kende. In mijn kantoor passeerden er meer en meer "blauwe dozen" die het jongere volkje hier liet afleveren. Uitstekend georganiseerd, zo hoorde ik. En dat bleek ook zo. We namen een account met het kantoor en deden wat aankopen, zoals deze iPad.

Eerst lieten we Coolblue gewoonweg gerust. We hebben heus wel andere IT staan, dus het kwam niet op een dag. Bovendien, bleek er nog een functie "find my iPhone" aan te staan (wat we dachten van niet, maar bon...).

Maar met de vakantieperiode voor de boeg zal iedere professional (= workaholic) wel begrijpen dat een discreet mailtje kunnen checken/tikken toch wel érg handig is... (if you get what I mean).

We drongen wat meer aan en kregen het antwoord dat het toestel "bij de fabrikant" was. Wanneer het klaar zou kunnen zijn, vernamen we niet (en we hebben het X keer gevraagd, tot we zelf vonden dat we aan het zagen waren). Navraag bij Apple op basis van het serienummer van de iPad leverde op dat ze ons toestel daar niet kenden.

Nu, de klantendienst van Coolblue is écht wel SUPER responsief. Alleen... hebben we ons toestel nog niet en - vooral - weten we niet wanneer het er zal zijn - zelfs niet bij benadering.

Ik vrees dus met vakantie te moeten vertrekken met … een laptop, waardoor het voor iedereen duidelijk zal zijn dat ik niet écht met vakantie ben (of toch niet voltijds). Leg dat maar eens uit, thuis...

Alle gekheid op een stokje, maar wat ben ik blij dat ik onze 10 nieuwe laptops voor ons kantoor niet bij Coolblue heb gekocht (geen smoes; factuur kan getoond worden). Kortom, voor zakelijke aankopen, zal het nog een eindje duren vooraleer ik een aankoop bij Coolblue overweeg.

Tenzij ik straks een oplossing heb, natuurlijk.

ps: (tav Coolblue) vrijdag de 27ste (juli uiteraard) is mijn laatste werkdag.

Gewoon doen 11-07-2018 Via de website gekocht

snel geleverd en opgewekt afgeleverd

het product is is snel leverbaar geweest en door een opgewekte bezorger afgeleverd. de afzuigkap van Bosch hangt en werkt perfect en geluidsarm

Jan 11-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Duidelijke shop met goede prijs/kwaliteit verhouding. Super snelle service. De volgende dag geleverd.

Eric 11-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering, vriendelijke service

De laatste tijd hebben wij diverse bestellingen gedaan bij Coolblue.nl. De site werkt prettig, je komt eenvoudig bij de producten waar je naar op zoek bent, duidelijke uitleg met YouTube filmpjes over technische zaken die (voor mij) onbekend waren, goede keuzehulp "coolblue's keuze" en uiteindelijk soepel bestellen en betalen zonder haperingen die bij andere sites wel eens optreden. Producten zijn telkens netjes meteen de volgende dag afgeleverd door eigen bezorgservice waarbij vooraf een tijdvak van één uur is afgesproken. Vervolgens nog een half uur voor levering een SMS dat ze er bijna zijn. Helemaal super. Vriendelijke bezorgers. Daarnaast gewoon een goede prijs, dus de volgende keer bestel ik weer snel op coolblue.nl!

Micha 11-07-2018 Via de website gekocht

Niks dan lof!

We kochten hier een wasmachine van Miele. Zelfs tijdens de solden was het het bij coolblue 100 euro goedkoper dan alle andere electrozaken. Zeer snelle en toffe levering. Die gasten hebben me zelfs geholpen met een kleine herstelling aan een droogkast (pootje onbrak) die helemaal niet van bij coolblue komt. Hier bestel ik zeker nog eens!

Hawi 11-07-2018 Via de website gekocht

Slechte Communicatie op de Website Prijslokker???

Vanmorgen zag ik op de Website van Coolblue een aanbieding van een Bosch koelkast/vriezer Type KGE366L4Q voor de prijs van € 499,- Dus dacht ik interessant en wou deze kopen Geplaatst in het mandje en wou afrekenen, toen bleek deze ineens € 699,- te kosten Gebeld met de klanten dienst en gevraagd hoe dat zit met die prijs Ze konden hem niet meer leveren voor de € 499 Terwijl hij nog steeds op hun Website stond. Dus niet besteld. Geheel een slecht verhaal dat zeker niet de hoofdprijs behoeft. Bij zulke acties zal ik zeker NIET bij Coolblue meer kopen.

Steven 10-07-2018 Via de website gekocht

Altijd weer een klantgerichte oplossing

Je weet pas echt wat je aan een leverancier hebt als het mis gaat. Ik koop vaak bij Coolblue en het gaat eigenlijk altijd goed. Maar als toch een keer mis gaat wordt het snel en goed opgelost. Ik kocht een TV en bijbehorende beugel. De tv kwam, maar de beugel had de chauffeur niet gezien. Hij stond wel op zijn lijst. Na telefonisch overleg met Coolblue, nog een beugel besteld, die nog de zelfde avond werd geleverd. Het geld van de eerste kreeg ik snel terug. Na 2 weken kwam de eerste beugel alsnog. Die heb ik terug gestuurd. Fijn en snel opgelost!

Roman 10-07-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden niet nageleefd

Cijfer: 0

Deze webwinkel leeft de afspraken niet na, alsook de koerier partner van deze webwinkel.

Er werd een bestelling geplaatst 01/07. Volgens coolblue is het product vertrokken voor levering. 5 dagen later is het nog altijd niet geleverd en niemand weet waar het product zich bevindt. Terwijl ze overal beloven het product volgende werkdag af te leveren.

Webwinkel kan u enkel helpen door een refund te doen. Helaas.

'pakje-opzoek-procedure' kan een paar dagen in beslag nemen, als gevolg dat de levertermijn van een product dat op stock is, hierdoor weken lang kan duren.

Er zijn natuurlijk honderden andere klanten die dit probleem niet zullen hebben, maar als het toch gebeurt, scoort Coolbleu in mijn ogen 0/10.