AK madock 24-06-2022

heel snelle service, makkelijk online en heel correct op tijd geleverd!

fijn samenwerken zo!

RrubenP 24-06-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site met duidelijke informatie over de producten, gemakkelijk te vergelijken, je ziet ook meteen of iets voorradig is of niet. En bovendien nog vlot geleverd ook

Guy - Antwerpen 24-06-2022

Goede product informatie, goede afspraak voor levering, vriendelijke en behulpzame leveranciers en prima toestellen.
Ik ben zeer tevreden over COOLBLUE, warm aanbevolen !

DV 24-06-2022

Een heel vlotte service en zoals beloofd levering dag nadien. Ook de levering gebeurde op het beloofde tijdstip door een heel vriendelijke bezorger. Coolblue was ook de enige winkel die het betreffende product op voorraad had. Top!

Jean 24-06-2022

gekozen voor Coolblue omdat de informatie die gegeven wordt volledig is en duidelijk, veel keuze van verschillende producten en in het verleden iedere keer op tijd geleverd of apparaat gebracht door vriendelijke medewerkers van Coolblue.
Dat de prijzen interessant zijn is mooi meegenomen.

Flor Neufkens 24-06-2022

Communicatie verliep vlot, ik werd tijdig op de hoogte gebracht dat mijn pakket vertraging had.

Helene Hengeveld 24-06-2022

Ik kijk altijdr naar CB,s best choice en naar info filmpjes. Verder goede service. Dit maal iets langere leveringsdatum.

Thomas 24-06-2022

Zeer tevreden van Coolblue. hadden een toestel gekocht die niet voldeed aan onze 'eisen', geld terug gekregen.

Martine 23-06-2022

ik had maandag avond besteld en dinsdagmiddag kwam de post al met mijn pakket dat is service. top

Elias van den steene 23-06-2022

Coolblue is de beste bestel site alles wordt super snel geleverd en altijd op voorraad en super service

Kevin 23-06-2022

Levering was later van verwacht, maar dit werd op voorhand gemeld. Pluspunt voor klantenservice.

haegey 23-06-2022

Alles verloopt er zoals gepland. Prima service & levering zoals aangegeven in de mails.

Missinje 22-06-2022

Handige site, heel overzichtelijk.
Makkelijk betalen.
Super vlugge en correcte levering.
Vriendelijke bezorger!
Kortweg, top!

Cindy 22-06-2022

Ruime keuze, snelle levering. Altijd fijn om online te shoppen bij coolblue.

Luna 22-06-2022

De website is heel duidelijk. Ze vergelijken producten voor je. Heel snelle levering. Mijn pakket was er de volgende dag al! Niets op aan te merken en zeker aan te raden!

Ivan 22-06-2022

Vanaf de bestelling tot de aflevering was het zoals het zou moeten zijn. Top !!!!! Dus zeer tevreden.

Wim 22-06-2022

Coolblue bevestigt keer op keer een heel snelle en correcte én vriendelijke levering. Top!

Robin 22-06-2022

De service die geleverd wordt door Coolblue is altijd perfect. De producten worden snel en in goede staat geleverd, medewerkers zijn vriendelijk en de gebruikersinterface is zeer overzichtelijk.

Maya 21-06-2022

Levering op zondag ,zeer snel daags na aankoop. Goede tracking. Al meerdere bestellingen gedaan en steeds perfect in orde!

Coolblue 21-06-2022

Golden service, alles verliep heel vlot. Betaling en levering ging zonder problemen.

Gem 21-06-2022

Even kijken wat je er kan bestellen: zowat alles dat je normaal kan bedenken.
Steeds goWat met de leveringstermijn: denk dat het niet vlugger kan, vandaag beteld is morgen geleverd! (of nog vlugger).
Steeds goed geinformeerd over het verloop van het leveringsproces.
Erg practisch ook eens te kunnen binnenlopen in de winkel in mijn buurt, en het personeel is er super hulpvaardig.

Gem 21-06-2022

correcte info wat betreft verzending. Het product : precies wat men verwacht. Levering zoals beloofd :"vandaag besteld is morgen geleverd". kan men nog meer wensen:neen!

Pieter 20-06-2022

Nog steeds aan het wachten op mijn aankoop!! Vandaag besteld, 3 dagen later nog steeds niet geleverd.

Somers 20-06-2022

Zeer tevreden! Snel en correct geleverd. Goede communicatie tijdens aankoopproces

Peter Naegels 20-06-2022

Aan de hand van de leuke site kan je een duidelijk beeld maken van wat de diverse modellen waar interesse voor is naast elkaar zetten en niezen. Ook het bestellen gaat op een vlotte manier en eventuele levering of afhaling in één van de vele coolblue winkels kan vlot geregeld worden. Bij afhaling is de verantwoordelijke ook beried om nog de nodige adviezen en of vragen te beantwoorden. Een topervaring. Alleen jammer dat in West Limburg (regio Ham/Beringen/Tessendelo/Leopoldsburg geen vestiging van Coolblue is.