Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacqueline 12-09-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Ze zijn supersnel met leveren. Bieden verschillende leveringsopties. Met name avond levering is helemaal Top! Prijs kwaliteit verhouding is goed. Verloop van bestelproces via email snel en duidelijk. Nette bezorging van het product. Kortom goed bedrijf met een vrolijke klantvriendelijkheid!

C.v.VLiet 12-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, vriendelijke bezorgers!

Handige webshop, veel producten en product vergelijkingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk bestellen, zelf datum levering te bepalen.

J 12-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en prettig en vriendelijk personeel

Fijne website en prijstechnisch in orde. Klantenservice overigens ook goed. Bij een probleem correcte afhandeling en klantvriendelijk.

A 12-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue: Geweldig!

De website van coolblue is heel overzichtelijk, wat je zoekt is makkelijk te vinden.
De service is ook prima, als je de klantenservice belt word je heel goed te woord gestaan en geholpen.
Ook de levering van het product is goed te volgen, je weet dus precies wanneer je het in ontvangst kunt nemen.
De snelle levering is ook zeker een pluspunt.

mg 11-09-2018 Via de website gekocht

top service en snelle levertijd

duidelijke shop/site, veel keus en simpel te bestellen. levertijd snel en ook op zondag voor ons een uitkomst

Michel Schröder 11-09-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

Iets besteld met de service dat het in de avond bezorgt wordt. Geen track en tracé of mail gekregen. Zelf erachter aan gegaan. Zie je daarin staan dat ze de volgende dag pas komen leveren. Klantenservice gebeld. Kunnen niks doen. Je geld terug geven en jammer joh....totaal niet mee denken. Zo zool is Coolblue niet. Gelikte marketing maar waardeloze service. Nooit meer voor mij

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2018

Beste Michel,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat jouw bestelling niet geleverd is op het verwachte levermoment. Dit is uiteraard niet wat je van Coolblue mag verwachten. Samen met onze vervoerder zullen we uit gaan zoeken waar dit vandaan is gekomen.

Onze excuses voor het ongemak.

M.Rouw 11-09-2018 Via de website gekocht

Slechte Levering

We hadden een wasmachine besteld bij coolblue. Hij werd de volgende dag geleverd. De wasmachine werd door een chauffeur binnengebracht nee beter gezegd binnengegooid!!! De oude wasmachine werd met grof geweld naar buiten gewerkt de deur lag aan diggelen en werd achtergelaten bij vertrek. De nieuwe wasmachine werd met grof geweld geplaatst. De chauffeur ging weg en ramde ook nog even de achter deur!! Er lag nog materiaal dat was achtergebleven, de gebruiksaanwijzing hing nog ergens aan de zijkant deze moest ik ertussen uit peuteren met een pincet. Overal zat nog plastik aan de machine vast. Tijdens de plaatsing gooide de bezorger met de slang. Het gevolg was een kletsnatte muur. Na een klacht te hebben ingediend kregen we een cadeaubon via de mail maar geen excuses. Walgelijk!! Ik zou deze winkel dus zeker niet aanbevelen.

Officiele reactie van Coolblue 13-09-2018

Beste,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen de klacht kenbaar te maken aan ons. Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor het verloop van de levering. Deze manier van levering is uiteraard niet wat je van Coolblue mag verwachten.

Wij willen graag voor je kijken naar een gepaste oplossing in deze situatie. Je geeft aan dat de deur kapot is en dat er water tegen de muur is gekomen. Zou je hiervan foto's, met een korte toelichting, kunnen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl ? Dan kunnen we verder met je mee kijken.

Alex78 11-09-2018 Via de website gekocht

Superservice, goed aanbod. En levering op Zondag!!!

GoPro plus wat extras gekocht. De prijs was prima!!! Alles was netjes verpakt en in orde! Volgende keer bestel ik weer bij Coolblue ( al vaker gedaan ook!)

Bettine 11-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Groot assortiment, concurerende prijzen,
Tips voor gebruik via mail. Geen verzendkosten en zelfs op zondag bezorgd.

Vroni M. 11-09-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

Supervriendelijke service!

De shop bevat een heel groot aanbod, het bestellingsproces is heel intuïtief, de levering kan op de voet gevolgd worden met een zeer accurate track & trace, de medewerkers zijn super vriendelijk! Snelle afhandeling

Marga 11-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service goede website enz.

Ze zijn erg betrouwbaar alles volgens afspraak, ga er zeker vaker bestellen .
Goede website en veel goede producten en goedkoper dan bij andere website’s

Brendan van der Laan 11-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Vrij snel gevonden waar ik naar zocht door de nuttige filters. Na betaling gelijk een bevestiging gekregen en de volgende dag mijn product in huis.

S.W. 11-09-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd alles weer goed en snel binnen

Een van de beste bedrijven ... gemakkelijk bestellen en netjes geleverd. Soms wel net iets duurder dan andere shops, maar service moet betaald worden..simpel..

Eelco 11-09-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ooit bedacht dat online shoppen niet persoonlijk is?
Coolblue geeft nieuwe beleving aan online kopen.
Geweldig leuk!

Cees 10-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte service door zeer kundig gemotiveerd personeel.

Omdat ik de recent aangeschafte Dyson pure cool link niet verbonden kreeg met mijn smartphone heb ik contact opgenomen met de winkel in Eindhoven. Met het apparaat naar de winkel gegaan en daar hebben ze me perfect uitgelegd wat het probleem is. Er was zelfs al een vervangende machine voor me gereserveerd.

Mario 10-09-2018 Via de website gekocht

Top service, top bedrijf

Ze zijn altijd correct, zowel in prijs als hun aanbevelingen. De snelle lever service is altijd mooi meegenomen. Hoe laat je ook telefonisch contact opneemt ze zijn altijd even vriendelijk. Correcte en ruime selectie aan producten.

marian 10-09-2018 Via de website gekocht

goede servce

makkelijk te bestellen en correcte levering.
goede uitleg bij installatie en nette medewerkers.
afspraak levertijd goed nagekomen.

Peter Vermeulen 10-09-2018 Via de website gekocht

Géén geweldige maar een SUPER geweldige service.

Alle shoppers hoeven niet verder te zoeken. Coolblue shops én Coolblue.nl zijn gewoonweg, in elk opzicht perfect! De prijzen zijn goed en de service én vriendelijkheid is onovertroffen!

Ineke 10-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen en snelle levering.

Laptop besteld, toch bij Coolblue uitgekomen. Geen addertjes onder het gras, netjes verpakt en snel geleverd. Wat je ziet is wat je krijgt en gebruikstips via de mail. Al mijn bestellingen altijd zonder problemen ontvangen!

leko 10-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en prima afhandelings informatie

De shop is goed overzichtelijk met voldoende informatie over de te koop aangeboden producten.
Ook een zeer groot aanbod met voldoende keus

W.Weemhoff 10-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijk personeel .

Snelle levering en kundig personeel die weten waar ze over praten met veel geduld aan aandacht voor de klanten !

Ineke de Graaf 10-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service en snelle afhandeling

Onze HUE lamp deed het niet meer. Gebelt met coolblue en correct en duidelijke instructies gekregen hoeals ik de lamp moest opsturen. Er werd ook bij verteld dat ze het momenteel een achterstand hadden in verwerken van de aanmelding en dat de bevestiging misschien iets langer zou duren. Dag na de ontvangst bevestiging al een mail dat de lamp ter reparatie werd doorgestuurd. Snel hierna mail dat de lamp was gerepareerd en dat de lamp alweer in een pakketje werd teruggestuurd.

1000zen 10-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, blij!

Snelle levering, veel keus, goede vergelijkingsopties. En alleen van de verpakiing (met humor) wordt je blij! Niet altijd de allergoedkoopste, maar ik ga niet 60 dagen wachten op een Alibaba levering.

Tobias 10-09-2018 Via de website gekocht

Iets minder tevreden dan normaal

Normaal altijd goede ervaring, maar afgelopen keer helaas niet.

Bij de bestelling gekozen voor "Vandaag nog bezorgen" - Hiervoor tevens een extra bedrag betaald. Uiteindelijk geen bevestiging ontvangen. Na contact met klantenservice bleken ze mijn bestelling niet te kunnen vinden, ook kon het niet vandaag geleverd worden omdat het te druk zou zijn.

Na verder contact en een bericht naar de administratie hebben ze mijn bestelling kunnen vinden en koppelen aan mijn betaling. Maar het product werd verstuurd naar mijn oud adres. Wellicht was dit mijn fout, maar de bestelling was al geplaatst en zelfs een half uur erna was het niet meer mogelijk het adres aan te passen. Mij werd aangeraden contact op te nemen met de bewoners van het oud adres als ze het pakketje zouden aannemen.

Voelde mij daarin een beetje in de steek gelaten.

Alsnog zijn mijn voorgaande ervaringen goed bij Coolblue waardoor ik de winkel zeker wel aanbeveel.

Beste Tobias,

Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat het met deze bestelling anders is gegaan dan je normaal van ons gewend bent. Daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Het is inderdaad drukker dan verwacht en wij werken hard achter de schermen om alles toch vlotjes te laten verlopen.
Gelukkig kan de "relatie" tegen een stootje en zijn we je niet kwijt als klant.

S. Visser 10-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Zeer goede webshop correcte behandeling vriendelijke telefoniste een een snelle levering en zeer goede service samen gevat een geweldige webshop.

Koos 10-09-2018 Via de website gekocht

Wat een dieven door een kado vervallen te verklaren.

Als je ooit nog eens een kadobon van Coolblue krijgt, gooi die dan maar gelijk weg, want als je niet snel genoeg een bestelling doet, verklaren ze de bon ongeldig. Een kadobon lijkt alleen maar bedoeld om je snel iets te laten kopen wat je niet nodig hebt, want als je wacht tot je wel iets nodig hebt, is de bon vervallen.

Beste Koos,

Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat je niet blij bent met onze kadobon. Wij zijn wel benieuwd of je over de Coolblue cadeau bon spreekt, deze is namelijk een jaar geldig of over een voucher. De laatste bieden wij als gebaar aan en heeft inderdaad een korte datum. Wij willen graag voor je kijken of we nog iets voor je kunnen doen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Tine 09-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Met een glimlach heb ik mijn nieuwe vriezer in ontvangst genomen. Een omruiling i.v.m. met een mankement aan de vorige die 8 maanden oud was. Dus een uitstekende service want ik dacht meer aan een reparatie.
De prijs/kwaliteits verhouding is overigens ook zeer goed.

Paul 09-09-2018 Via de website gekocht

Waar voor je geld

Ruime keuze.
Kiezen wordt makkelijker door het uit/aanvinken van opties die je wel of niet wilt hebben.

jolanda 09-09-2018 Via de website gekocht

Nou ja zeg, ook gewoon bezorgd op zondag

fijne site met duidelijke info.
Bestellen erg makkelijk.Nette bezorgers die voorzichtig met de spullen omgaan. Tja ik zal zeker de volgende aankoop weer bij coolblue bestellen!
Zou graag een winkel hier in de buurt hebben, heb het nu niet in een winkel kunnen zien.

Geoff 09-09-2018 Via de website gekocht

maken het leuk

bestellen is leuk: goed aanbod, heldere omschrijvingen, productfilmpjes, professionals aan het woord, plaatsen alle reviews (goed tot slecht).

kopen en betalen is leuk: keuze maken, verder shoppen en alle vormen van betalen, easy

wachten en ontvangen is leuk: je aankoop met track en trace en wordt geleverd in een leuke doos...

Gewoon Coolblue dus!

Jan de berg 09-09-2018 Via de website gekocht

Aflever service is echt top

De website is heel duidelijk in zijn product omschrijving. Na bestelling dag erna mail met de voorlopige aflevertijd en half uur voor begin aflevertijd een telefoontje met de werkelijke aflever tijd

Els 09-09-2018 Via de website gekocht

Super!

Makkelijk, snelle levering en super prijs/kwaliteitverhouding. Site is zodanig opgebouwd dat je makkelijk verschillende producten kan vergelijken

Michel 09-09-2018 Via de website gekocht

Ultra snelle levering

Delonghi Magnifica S espresso machine aangekocht. Na wat zoeken, hier de beste prijs en volledigste uitleg (met video tutorials etc). Niet geaarzeld, besteld om 21u30 's avonds.
Volgende ochtend net voor 10uur apparaat in prima staat en netjes verpakt ontvangen.
Doodblij met de service, de prijs en mijn koffietoestel uiteraard. Zo verder doen, goed bezig!

Rinus 09-09-2018 Via de website gekocht

Geen onzin doet wat ze moeten doen zoals in een winkel!

Ik had een slecht functionerende headset, en meteen een nieuwe gekregen geen gedoe en omslachtig prima hoor!!

Ad 09-09-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen met de keuze van mijn laptop

Prima geholpen en een goede keuze kunnen maken voor een nieuwe laptop. Het is een Aser aspire 7 geworden die een heel fijn toetsenbord heeft en een goed scherm en lekker snel is.

Jeroen 09-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel!

Duidelijk, groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding en cool blues keuze is altijd handig.

Charlie 09-09-2018 Via de website gekocht

Chapeau Coolblue!

Dit was de eerste keer dat ik iets bij Coolblue bestelde, en ik ben aangenaam verrast.

Woensdagavond heb ik een koelvriescombinatie besteld die donderdag werd geleverd. Bestellen en betalen gaat bij bijna iedere webshop heel gemakkelijk, zo ook hier; problemen en frustraties komen over het algemeen pas bij de levering.
In het geval van Coolblue kan ik niet anders zeggen dan dat ze een uitstekende service hebben geleverd rondom het bezorgen van het product. Ik werd op tijd geïnformeerd tijdens het proces en alles liep volgens afspraak.
Via mail werd een tijdvak doorgestuurd wanneer de bezorgers zouden komen. Dit werd ook nog eens per sms gestuurd, op donderdagochtend. 30 minuten voor de afgesproken tijd kreeg ik een bericht en 20 minuten van tevoren belde de chauffeur om te zeggen dat ze eraan kwamen.
De bezorgers waren zeer vriendelijk en oplettend. Het nieuwe product is geplaatst en het oude werd meegenomen. Binnen een kwartier was alles gepiept.
Dit was voor mij een zeer prettige eerste ervaring met Coolblue.
Petje af!

Mardelène 08-09-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Slechte ervaring

We kopen een stofzuiger met garantie van jullie dat er een paket borstel bij past.
Dit twee maal omgeruild en het is nog niet goed.
Stofzuiger hebben we spesiaal gekocht omdat jullie ons garandeerde dat de paket borstel et bij pasten maar dit is na drie maal niet het geval erg slecht!!

Beste Mardelène,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Balen om te lezen dat wij niet het juiste advies hebben gegeven en jij nu nog geen juiste borstel hebt. Dit hoort natuurlijk niet. Wij willen graag kijken of we nog iets voor je kunnen doen.
Wil je ons een e-mail sturen met daarin een ordernummer en korte uitleg? geenglimlach@coolblue.nl

anonymous 08-09-2018 Via de website gekocht

levering door meeste chauff goed. (helaas nog niet allemaal)

Coolblue is een prima qua organisatie, sommige chauffeurs mogen wel iets beter opgeleid worden. de laatste levering (diepvries) is niet waterpas afgesteld.

Marcel 08-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Concurrerend geprijsd, goede voorlichting op de site en service tot achter de deur ("zullen we de doos en het plastic meteen meenemen?").

Paul S. 08-09-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit in alle opzichten

Goed aanbod van (voor zover ik heb gezien alleen) kwaliteitsproducten. Netjes en milieubewust verpakt. Leveringstijd klopte. Ik twijfel niet om weer bij Coolblue iets te bestellen als ik iets nodig heb wat zij op voorraad hebben.

Josietje 08-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

De keuze is Reuze, de service uitmuntend en afspraken worden tot nu toe perfect nagekomen. Ik kan werkelijk alles vinden bij Coolblue, het blijft mijn lievelingswebsite.

Michel 08-09-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak, en snel!

Bij Coolblue geen gedoe! Wasmachine kapot, in de avond besteld, volgende dag geleverd. Korte bandbreedte qua bezorgtijd aangegeven, tussen 16:00 en 19:00 uur, om 16:00 op de stoep.
Een Miele van 100kg naar zolder zonder morren, snel geinstalleerd en de oude weer mee. Grote klasse!

Ton 08-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Top service levering op afgesproken datum hoewel het een pre order produkt betrof. Een foutje mijnerzijds is prima gecorrigeerd

Petra 08-09-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Heb voor deze winkel gekozen omdat mijn dochter hier erg enthousiast over was en ik kan niet anders zeggen dan dat zei gelijk had. Zeer snelle bezorging en zeer vriendelijke bezorgers die een duidelijke uitleg gaven

COR 07-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon zeer solide bedrijf

Je kunt je goed orionteren op de site.
Makelijk proces van vergelijken en kiezen.
En als je gekozen hebt kan je makelijk betalen.
Volgende dag in huis. 😀

Ronald 07-09-2018 Via de website gekocht

gewoon heel goed

genoeg keuze/ Goede hulp via telefoon. Snelle levering en plaatsing door iemand die weet wat hij doet

Pia 07-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige website. Makkelijk in het vinden van artikelen. Prijzen zijn ook redelijk. Service is uitstekend. Bezorging van de artikelen is zoals beloofd. Voor 23.59 uur besteld, de volgende dag bezorgd.

Rob 07-09-2018 Via de website gekocht

Komt belofte niet na

De belofte voor 23:59 besteld volgende dag geleverd werd niet nagekomen. Product was op voorraad en om plm. 19:00 uur besteld.

Beste Rob,

Bedankt voor je review. Balen zeg om te lezen dat we onze belofte niet hebben waargemaakt. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor wil ik je ons excuus aanbieden.
Helaas kunnen wij uit jouw review niet opmaken wanneer het wel geleverd is en of wij nog iets voor je kunnen doen.

Wij ontvangen jouw reactie graag op geenglimlach@coolblue.nl

Wvhofwegen 07-09-2018 Via de website gekocht

Top shop!

Een van de weinige webshops die doen wat ze beloven.
Zeer snelle levering op de meeste producten.
Groot aanbod.
Uitstekende klantenservice.