Deze score is berekend op basis van 2720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janneke 03-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering en terwijl je wacht op de bezorging ontvang je extra informatie over het product. Bijvoorbeeld welke app je het best kan downloaden voor de fotocamera. Super .

Albert 03-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk om een product te vinden en een goede prijs. Ook de tweede kans producten zijn goed. De snelle levering maakt het winkelen echt een plezierige ervaring.

Didi 03-09-2017 Via de website gekocht

Net dat beetje extra

Ik ben simpelweg over alles meer dan tevreden. De website is overzichtelijk, de informatie completer dan waar dan ook, de mogelijkheid tot vergelijken is een verademing en de service was ook echt fenomenaal. Niet alleen kreeg ik wat ik nodig had, maar ook nog dat beetje extra. Vind ik bijzonder, anno 2017!

GHS 03-09-2017 Via de website gekocht

Wederom prima levering. Doen wat ze beloven!

Het is gewoon lekker dat je weet dat het goedkomt. Eerst gemakkelijk en overzichtelijk de keuze maken uit het uitgebreide aanbod. Duidelijke omschrijvingen, reviews en vergelijkingen. Eenvoudig bestellen en vervolgens weet je dat je het product de volgende dag in goede orde in huis hebt. Dat maakt het online "shoppen" nog aangenamer.

L. Ticheler 03-09-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Ok had in ever step instantie even 'tweede kans' tablethoes besteld, maar bleek bij levering niet-gewelddadige in orde. Binnen 3dagen isdeze omgeruild voorheen nieuwe, geheel tevreden.

Jonneke 03-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Volgens afspraak werd wasmachine ( goede prijs) volgende dag geleverd, aangesloten en uitgetest. Via de mail en met sms werd tijdstip doorgegeven. Ideaal. Ik had daarvoor ruim een week moeten wachten bij een ander bedrijf op een wasmachine die niet geleverd werd en naar later bleek ook niet leverbaar was. Bedrijf op geen enkele manier bereikbaar. Heel gedoe. Bij Coolblue liep alles super goed!

Alexander 03-09-2017 Via de website gekocht

Tijdig volgens afspraak

De bestelde producten kwamen tijdig en volgens afspraak binnen. Enkel de verpakking was wat ruim voor datgene wat verstuurd is.

Johan W. 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima product, prima service

Goede duidelijke website; bestelprocedure is eenvoudig; levering via PostNL dus accuraat. Nog geen gebruik gemaakt van overige services, lijkt me overigens geen probleem

Wim 03-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopt

Van vragen over producten, het bestel gemak tot levering met een lach: alles klopt. Erg prettig zaken doen.

Stefan 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima service! En super klantenservice! Top!

Al vaker wat besteld bij coolblue en altijd snel geleverd en zelfs op zondag!
Klantenservice is helemaal Top! Als je een vraag hebt over een product geven ze duidelijk en goed antwoord.(via mail,Whatsapp,Messenger of chat).
Ga zo door!

Jan Hein 03-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Top medewerkers in een top winkel

De Coolblue winkel in Amsterdam is strak maar erg klantgericht ingericht. Koffie, thee, water geen probleem. Ook fijn dat er een toilet is. De medewerkers van Coolblue vind ik bijzonder klantvriendelijk en professioneel. Ik kom er regelmatig dus kan er over oordelen. Nemen alle tijd voor je en dat werk erg relaxt. En helemaal top: ....., de Coolblue verkoopadviseur, heeft -na overleg met z'n manager- aangeboden om de tv thuis aan te sluiten. Waar kom je dat nog tegen! Kortom: klantenbinding in optima forma.

Frank 03-09-2017 Via de website gekocht

Aankoop tomtom

Duidelijk en binnen 12 uur geleverd,duidelijke site en makkelijk bestellen en een giga snelle levering

Wiscat 03-09-2017 Via de website gekocht

Goed zo

Netjes geleverd, goeie service! Bij twijfels over he product kan ik het terugsturen. Dit geeft wel een fijn gevoel over de aanschaf.

Eas 03-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Overzichtelijke site en snelle levering.
Alleen maar goede ervaringen mee gehad.
Vragen worden ook snel beantwoord

H.B. Nijholt 03-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel. Levering viel tegen

De bestelling is makkelijk te doen op de site van Coolblue. Ook de leverantie is snel echter de installateur viel tegen. Machine is niet waterpas gesteld en tevens de doppen (in de gaten van de transportbouten) zijn niet geplaatst. Ook bleek men maar beperkt kennis van de stapelkit. Heb e.e.a. zelf verholpen

J. 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima levering en service!

Bij de bestelling en het afrekenen ging er op de site iets niet goed, bij het bellen naar de helpdesk kreeg ik meteen iemand aan de lijn (ook een unicum tegenwoordig..) en die kon meteen deskundig hulp bieden. De levering was idd meteen de volgende dag, heel fijn!

Jan de Vries 03-09-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Uitstekende service en heel goed personeel!

Laptop gekocht voor mijn dochter, hadden al een aantal keer wat via de website gekocht, maar nu wilden we graag voorgelicht worden. Dus zijn we naar de winkel in Groningen gegaan. Voorlichting was uitstekend door vriendelijk en kundig personeel. Werd niet alleen naar de prijs van laptop gekeken, maar vooral wat onze specifieke wensen waren

Sebastiaan 03-09-2017 Via de website gekocht

Op tijd besteld, niet op tijd geleverd

Donderdag product besteld (optijd), product is vrijdag echter niet geleverd. Zaterdag was ik niet thuis. Daarom online aangegeven dat ik het product zelf ophaal.

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2017

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat ontzettend balen dat we er niet in geslaagd zijn om jouw aankoop op tijd te bezorgen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en hier bieden we onze excuses voor aan. We kijken graag wat hier mis heeft kunnen gaan. Zou je ons jouw gegevens zoals ordernummer en adresgegevens met omschrijving van de situatie via het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl kunnen toelichten? We kijken dan meteen met je mee.

Thomas 03-09-2017 Via de website gekocht

Wie is er nou niet blij met Coolblue

De reden dat Coolblue de beste is. Is vanwege hun prijs kwaliteit. Hun producten. Er is gewoon niks beters dan Coolblue

Mary 03-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Gewoon prima. Website duidelijk en overzichtelijk. Wat is afgesproken is ook nagekomen.
Zoals het hoort maar toch niet altijd is.

Nicky 03-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue is Top!!!!!

Heldere overzichtelijke website
Goede en snelle service
Telefonisch goed bereikbaar voor advies, problemen etc
Vriendelijke beleefde medewerkers
Ruime keuze

Carel 03-09-2017 Via de website gekocht

Domper

De koffer was niks mis mee, precies wat ik bedoelde, jammer dat de originele verpakking voor tweede keer was dichtgeplakt!

Marieke 03-09-2017 Via de website gekocht

Komen afspraken na!

Ik heb al eerder producten hier gekocht. De levertijd klopt met wat ze zeggen. De service is ook super goed.

Harm 03-09-2017 Via de website gekocht

goede service, en snel

Prettige website, snelle levering, alleen bij een volgende dag bestelling krijg je eerst een nogal vage tijdsaanduiding van wordt geleverd tussen 08:00 en 20:00 of iets dergelijks. pas een paar uur later krijg je een mailtje dat het in de middag bezorgd wordt. Ik ben behoorlijk tevreden over de service

Sara 03-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, wel een raar tijdstip

Nette site, goed overzicht van producten. De levering van onze koelkast was aangekondigd tussen 17 uur en 20 uur.. rare tijd??? Vervolgens kwamen ze de koelkast leveren rond 15 uur!! Toevallig was er net iemand bij ons thuis. Eenmaal geleverd kreeg ik nog een smsje dat de chauffeur om 17.10 uur zou komen... ???? er stond zelfs aangegeven dat er levering tot 22 uur mogelijk was. Ik vind dat je niet meer bij zo laat in de avond bij iemand aan kunt komen met een koelkast(!).. er zijn genoeg mensen die allang liggen te slapen, of zoals wij met kleine kinderen, dan wordt zoiets echt niet op prijs gesteld. Stel dan voor te leveren op de eerstvolgende dag.

Annelotte 02-09-2017 Via de website gekocht

Ik heb via CoolBlue een rugzak besteld die ik nodig heb voor school. Ik had hem op woensdag besteld en de volgende dag binnen. Hij was goed verpakt! Mij kwam de snelle levering goed uit omdat ik hem vrijdag nodig had :)

Eric 02-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle en correcte levering

Prima service ga volgende keer zeker hier weer bestellen snelle levering vriendelijk personeel. Prima website makkelijk tevinden

Dramatische dozenschuiver 02-09-2017 Via de website gekocht

Dramatisch

Eerste keer iets besteld met cadeaubonnen van een ander. Bij de betaling zag ik dat ik net iets over het te betalen bedrag zat en het knopje betaal nu stond aan. Blijkt dat je het teveel betaalde gewoon kwijt bent . Staat NERGENS bij het betalen dus misleiding noemen we dat. Klantenservice blijft maar riedeltje opdreunen over voorwaarden en kunnen blijkbaar niet zelf nadenken.

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2017

Beste,

Bedankt voor het achterlaten van deze review. Heel erg balen om te lezen dat de betaling van jouw Coolblue aankoop niet goed is gegaan. We vinden het erg spijtig dat dit op deze manier is gegaan en kijken graag nog even mee. Zou je jouw gegevens zoals ordernummer en postcode en huisnummer en een toelichting naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? We kijken direct mee.

Rob Pinkse 02-09-2017 Via de website gekocht

top service

Ik heb op 30 augustus online een wasmachine gekocht. deze is op donderdag op een perfecte manier afgeleverd.

Wim 02-09-2017 In de winkel gekocht
utrecht

zeer vriendelijk en heel netjes behandeld

Wij zijn zeer vriendelijk en heel netjes behandeld bij het kopen van de fietsendrager door de mensen van Cool Blue.

Danielle 02-09-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Fijne site, word goed op de hoogte gehouden van de status, vriendelijke bezorging, aangesloten en oude apparaat meegenomen. Wat wil je nog meer?

Melle 02-09-2017 Via de website gekocht

Zowel woorden als daden

Geweldige service op een Eastpak rugtas.
Adequate reactie op klacht. Keurige uiteenzetting over de te volgen procedure. Snelle correspondentie over het verloop.

Dave 02-09-2017 Via de website gekocht

Gezellige bezorgers

De prijs kwaliteit verhouding is gewoon perfect. Goede snelle en vriendelijke service. Informele en nonchalante sfeer bevalt me wel.

J. Rullens 02-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar topbedrijf

Dit is een topbedrijf.
Hebben alles tot in de puntjes heel goed voor elkaar.
Bestel en betaalgemak super.
Communicatie over bezorging super. Plaatsing en aansluiten super.
Persoonlijke benadering geeft het gevoel dat je bij een plaatselijke winkel hebt gekocht.

Bouwmeester 02-09-2017 Via de website gekocht

service was goed, mede werkers hebben goede intenties,

Shop is goed en overzichtelijk, gemakkelijk zoeken naar een product, filter werkt goed, laat ook eventuele vergelijkbare artikelen zien, aanverwanten artikelen die je eventueel kan toevoegen.

Jarno Willemsen 02-09-2017 Via de website gekocht

top service

ja goed geholpen volgende dag in huis via PayPal betaald super tevreden heb instructie gekregen voor wat het beste en geschikt was voor met een Xbox te koppelen super gw

Esra 02-09-2017 Via de website gekocht

Beste online webshop voor elektronica

zeer gebruiksvriendelijke en betrouwbare site, zeer gemakkelijk om te bestellen, bestellen kan tot 23h59 en wordt volgende dag geleverd

Linda Vos 02-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Aardige mensen.

Levering product erg snel. Monteurs waren behulpzaam en bekwaam. Site makkelijk hanteerbaar.
Alleen missen we de handleiding van onze wasmachine.

PascalB 02-09-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Ik had al een tijdje geleden een wasmachine bestelend om te laten bezorgen op 31 augustus. Bij de bestelling kon ik geen voorkeurtarief aangeven dus ik netjes gebeld en aangegeven dat ik vanaf 12 uur thuis was. Op de dag zelf krijg ik s'nachts om 2 uur een bericht dat mijn wasmachine de volgende dag wordt bezorgt tussen 07:45 en 08:45. Ik s'ochtends gelijk gebeld en aangegeven dat ik dan niet thuis ben en dat ik de bestelling dus niet kan aannemen. Het advies was wachten totdat de koerier belde en hem te vragen of de bestelling later vandaag kon of hem in zijn totaliteit verplaatsen. Helaas kon dit niet. Nu zou ik nog een mail ontvangen om de bestelling te verplaatsen echter heb ik deze nooit gehad. Sterker nog ik krijg mailtjes over of ik tevreden ben over mijn wasmachine. Het duurtijd allemaal erg lang en ondanks dat ik begrijp dat het soms lastig is begint mijn geduld wel een beetje op te raken. Hopelijk kan ik snel echt gebruik maken van mijn aankoop.

Officiele reactie van Coolblue 02-09-2017

Hey Pascal,

Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens is verlopen. Het klopt inderdaad helemaal dat het niet mogelijk is om een tijdvak uit te kiezen als je witgoed laat bezorgen. Onze bezorgers krijgen, aan het begin van hun dag, een route met de meest efficiënte route. Dat is natuurlijk gebaseerd op alle leveringen die zij die dag moeten doen. Als er hierna geen tweede afspraak is gemaakt, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen via één van onze andere kanalen zodat dat snel ingepland kan worden. Wij weten zeker dat je dan heel gauw aan het wassen bent. We hopen snel van je te horen.

Met vriendelijke groeten,

Kasper Hettinga 02-09-2017 Via de website gekocht

Heldere website, snelle verzending

Ik heb vaker bij Coolblue aankopen gedaan. Website('s) zijn helder, je vind snel wat je zoekt, prijs is prima, en verzending is heel snel.

Debbie 02-09-2017 Via de website gekocht

Dag erna product in huis!

Zoals als beloofd, was mijn bestelling de dag erna in huis. Makkelijk en betrouwbaar betaald op voorhand met bankkaart. Factuur via mail.

Henk 02-09-2017 Via de website gekocht

Snelle accurate levering

Coolblue is een verademing binnen de postorder bedrijven. Goede voorraad. Prima prijs. Geen fratsen. Snelle service met goede informatie over de levering.

Mark 02-09-2017 Via de website gekocht

Snel en helder

Niet de eerste bestelling bij ze. Zoals altijd op tijd en goede communicatie.

Een van de producten was een tweedekans. Gewoon in prima kwaliteit.

Marijke 02-09-2017 Via de website gekocht

Goede sevice

Zelfs op zondag bezorgd.
Goede informatie over het product en de bijbehorende producten
Voor laptops en pc beste winkel om iets te kopen.

Bionda vam beek 02-09-2017 Via de website gekocht

Echt een superservice..de mannen waren supervriendelijk

Ik kan alleen maar positief zijn ..super aardige werknemers goede en snelle service .
Website ook heel goed.
Met het produkt ben ik ook erg tevreden.

Ron 02-09-2017 Via de website gekocht

Klasse!

Goede prijs, goede service! Alles verliep heel soepel, de wasmachine was snel geplaatst en ik ben keurig geholpen.

fam Berben. 02-09-2017 In de winkel gekocht
Europaplein, Utrecht

Drama

Wasmachine gekocht, zou op zaterdag worden geleverd tussen 11.00 en 14.00
Om 14.30 een mail, "" de levering gaat niet lukken"" geen verder vericht. Gebeld, gemaild.
""Ja,, kan wel nog vandaag, of niet, we weten het niet"",,.. kan ook maandag, we hebben het uitbesteed. Affijn, geen leveringsdatum, en nog geen wasmachine,, Volgende keer weer fijn naar BCC

Officiele reactie van Coolblue 02-09-2017

Hey familie Berben,

Wat vervelend dat het niet is gelukt om de wasmachine vandaag af te leveren. Wij weten dat dat niet is wat wij samen hebben afgesproken en daar willen wij onze oprechte excuses voor aanbieden. Het komt helaas af en toe voor dat een levering niet lukt. Wij willen dit wel heel snel voor je oplossen en ervoor zorgen dat jullie heel gauw weer schone was in huis hebben. Als de levering vandaag niet is gelukt, kunnen we inderdaad voor maandag een nieuwe levering inplannen. Als jullie dat een fijn idee vinden, horen wij dat heel graag via één van onze andere kanalen. Wij gaan er dan sowieso voor zorgen dat dit allemaal snel rechtgetrokken kan worden. We hopen gauw van jullie te horen.

Margot 02-09-2017 Via de website gekocht

In een woord: Geweldig!

Super snelle levering, vriendelijke service en goede kwaliteit producten. Voor ieder wat wils te vinden op site!

Wout 02-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Veel keuze en heel snelle levering. Ik had 10/10 gegeven moest de productkennis van de klantendienst (via mail) groter geweest zijn. Zo was er volgens de medewerker geen dual sim telefoon waar je een extra geheugenkaart kon installeren. Men verkoopt echter wel zulke toestellen. Bijvoorbeeld moto g5plus.

Kath 02-09-2017 Via de website gekocht

Blij

Duidelijke website. Wasmachine besteld en volgende dag geleverd door vriendelijke bezorgers die de wasmachine naar zolder hebben gebracht. Ik kreeg er tevens nog een uitleg bij over gebruik van de machine.