Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karel 06-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig! Topbedrijf!

Echt heel makkelijk bestellen en betalen! Snel geleverd, zelfs op zondag! Leveren het product af en nemen de verpakking en het oude product mee.

Lotte 06-03-2018 Via de website gekocht

Goeie service !

Prima prijzen, bezorging op zondag. Leuke mails. Nette en duidelijke website. Je wordt vrolijk van bestellen bij coolblue

Lis De Geus 06-03-2018 In de winkel gekocht
Cool Blue Amsterdam

Geweldigeve service

De winkel was geweldig om me te helpen alles te vinden wat ik nodig had, en de specificaties goed uit te leggen. Ze hebben me ook geholpen om belastingteruggave te ontvangen. Ik hield van de service.

Karin 06-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Heldere site, zeer gemakkelijk met bestellen. goed op de hoogte gehouden van de levering. Vriendelijk personeel

Ricardos 06-03-2018 Via de website gekocht

Spullen worden geleverd op zondag geweldig.

Ik zat in nood stofzuiger begaf het op zaterdag , geen probleem voor Coolblue, die leveren gewoon op zondag.

Karin 06-03-2018 Via de website gekocht

Bezorging niet op maat, dus geen glimlach

In tegenstelling tot andere webwinkels kun je bij Coolblue geen tijdvak kiezen waarop - in mijn geval een wasdroger- bezorgd wordt. Dit wordt pas na je bestelling en betaling duidelijk. Om 2 uur ‘s nachts krijg je een sms met de levertijd! Niet handig voor werkende mensen😞

Beste mevrouw,

Wat ontzettend jammer om te lezen dat de aangeboden bezorgmogelijkheden van Coolblue niet naar wenst is. Wij doen er alles aan om alle mogelijke bezorgmogelijkheden aan te bieden om de levering binnen de verwachte levertijd te laten plaatsvinden.

Voorheen konden wij witgoedproducten enkel van maandag tot en met zaterdag leveren. Gelukkig is het tijdelijk mogelijk deze grote producten ook op zondag te laten leveren. Echter kunnen wij niet vooraf inderdaad geen tijdvak afspreken omdat wij een gemakkelijke route voor de bezorgers dienen in te plannen waardoor alle bestellingen op een efficiënte wijze worden geleverd.

Mocht het jou niet uitkomen dat de bezorgers op een doordeweekse dag langskomen, dan kun je altijd contact met ons opnemen voor het wijzigen van deze afspraak naar een gunstigere dag.

Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat de levering uiteindelijk wordt gewijzigd.

Arjan R. 06-03-2018 Via de website gekocht

Keurig bedrijf/vriendelijke/kundige medewerkers!

TV gekocht. Eerst te groot; deze weer ingeleverd, daarna kleiner format aangeschaft Hele proces uitermate plezierig verlopen!

Haaije 06-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige web winkel

Beste coolblue,

Ik vind vooral de klantenservice heel goed, ze helpen je altijd heel vriendelijk en ze zijn goed bereikbaar. Ze vragen zelfs in het keuze menu wilt u muziek of niet, dat vind ik al een hele fijne optie het wordt niet allemaal in je schoenen gedrukt. En mijn bestelling was netjes op zondag geleverd en op de gewenste tijd. Bedankt Coolblue

Tv philips 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en juiste afhandeling en levering

Ik was naar mediamarkt en kregel geweest maar de tv was niet meer op stock heb hem dan de zelfde dag besteld bij coolblue en de dag daarna ontving ik hem netjes op tijd thuis
De prijs was in alle drie dezelfde want was een promotie

Max 06-03-2018 Via de website gekocht

Snelle uitstekende service!

Ik heb voor CoolBlue gekozen vanwege de leveringsvoorwaarden, snelheid en het assortiment. Voor de levering werd er keurig gebeld en de levering was stipt op tijd. Het is ook bijzonder prettig om een leveringsblok qua tijd vooraf gemeld te krijgen. Er hoeft niemand de hele dag aanwezig te zijn, maar alleen binnen het uur van het leveringsblok.

De mannen hebben de wasdroger keurig op zijn plek gezet en gingen pas weg toen alles geregeld was. Top service!!

Bram 06-03-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

klantvriendelijker kan niet

In de shop perfect en vriendelijk geholpen. Tevens prima kennis van de verkoper.

Ook eerder online wasdroger gekocht en had toen een accessoire wat overbodig bleek mee besteld. Ik wilde het retour sturen, maar dat was niet nodig en kreeg toch mijn geld (OK was € 20,00 slechts) terug. Dat vond ik zo goed dat ik voor elektronica niet meer verder kijk dan Coolblue.

Jose 06-03-2018 Via de website gekocht

Heel goede service met bezorgen en plaatsen

De mailtjes wanneer je het bestelde artikel kan ontvangen. Het telefoontje 15 minuten voor het arriveren en daarnaast het plaatsten van, ondanks de droogtrommel die op de oude wasmachine stond. En tot slot het meenemen van de oude wasmachine.

R a Ploeg 06-03-2018 Via de website gekocht

De goede garantie!

Een artkikel was na ongeveer een jaar gebruikt te hebben stuk gegaan en werd zonder mitsen en maren zonder kosten weer vernieuwd . kLASSE!!!

Teunis Urk 06-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Ik was op zoek naar een wasdroger. Deze heb ik gevonden op Coolblue. Ik heb gekozen voor een ingeruilde droger. Dit scheelde weer 50euro. De geleverde droger was hagelnieuw. Geen gebruikssporen te zien. Vrijdags besteld, zaterdag geleverd. Vriendelijke monteurs. Op zolder gebracht en aangesloten. Oude droger meegenomen. Geen verpakkingsmateriaal gezien.

Stephan 06-03-2018 Via de website gekocht

Zo wordt het kopen van een stofzuiger zelfs leuk :-)

Coolblue doet wat er wordt afgesproken, dat lijkt normaal maar praktijk leert dikwijls anders. In alles blijkt dat ze het de klant naar de zin willen maken, top!

Kevin 05-03-2018 Via de website gekocht

Oke

Het is een oke winkel klantenservice was bereid te helpen maar wel jammer dat het pakket werd verwisseld.

Nieuwe klant 05-03-2018 Via de website gekocht

customer happiness

Eerste ervaring met Coolblue omdat ik snel een kleine goede printer/scanner nodig had. Dat is gelukt en hoe!
De berichten omtrent bestel- en afleverproces evenals de tekst op het pakket vond ik bijzonder geestig. De suggestie met velletje nog te knippen confetti om de postbode ludiek te verwelkomen heb ik helaas niet ten uitvoering kunnen brengen. Ik had nl. geen printer. De perforator legen hielp ook en dat zijn rondjes, dus geen scherpe randjes.
Ik hou niet zo van het geven van reviews. Toch doe ik het dit keer. Coolblue heeft de filosofie achter het begrip customer happiness niet alleen begrepen, maar naar mijn mening ook nog eens uitstekend in de praktijk gebracht. Tot de volgende keer.

Jan 05-03-2018 Via de website gekocht

amazing stofzuigerzakken

zelden zulke fijne zakken gehad,
ff zonder gekheid, service was weer als vanouds, bestellen, en een dag later in huis.
nog steeds compromisloos.

Steven Schellens 05-03-2018 Via de website gekocht

Strak design en makkelijk te installeren

Het toetsenbord is - zoals alle apple-producten - strak en zonder overdreven opties.
Nette en strakke toetsen en makkelijk in gebruik te nemen. Gedaan met die irritante kabels.

Sander 05-03-2018 Via de website gekocht

Top service, top apparaat... en uitleg.

Top, top en top... Helemaal top!!
Levering van de droger.. uitleg over de bediening en namen ook de oude droger mee..
zoals ik net al aangaf Helemaal TOP!!

Thijmen 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending!

Het gekochte artikel is snel verzonden en op de beloofde datum afgeleverd (in tegenstelling tot HEMA, waar ik al twee dagen op mijn pakket wacht...). Het product was ook keurig verpakt in een goed passende doos. Kortom: erg tevreden.

netty hoogsteen 05-03-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Het bestellen was heel gemakkelijk en ik kon zelf kiezen op welke dag mijn diepvries geleverd zal worden. Als je iets besteld kan het de volgende dag al geleverd worden en Coolblue geeft ook een tijdsindicatie hoe laat ze langskomen om het product te leveren. Op de dag van levering krijg je een half uur van te voren een sms je dat men onderweg is. Zodoende hoef ik niet de hele dag thuis te blijven.

David 05-03-2018 Via de website gekocht

Online maar persoonlijke service

Goede specifieke webshops met deskundig personeel. Plus ook nog échte winkels. Mijn vraag werd in eerste instantie niet goed beoordeeld maar daarna prima opgevolgd

Herman 05-03-2018 Via de website gekocht

Veel producten de volgende dag in huis

Inbouw vaatwasser (Wirhpool ) kon snel geleverd worden . Andere sites over 4 a 5 dagen.
Levering ging perfect via mail, sms en een half uur voor aankomst telefoontje . Karton en plastic van de machine werd mee genomen idem oude apparaat

Delawar 05-03-2018 Via de website gekocht

Product werkt niet en Nu maar een paar dagen wacht ??!!

Product werkt niet , moet nu een paar dagen wachten tot ik geholpen word . Bij kopen van product ging alles prima ?!

Beste meneer/mevrouw,

Het spijt ons enorm dat een defect product is geleverd. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je verwachten dat de bestelde producten naar behoren werken. Dit is ook absoluut niet de service en kwaliteit die je van ons mag verwachten.

Mocht het zo zijn dat een defect product is geleverd, dan zullen wij er alles aan doen om jou van een nieuw product te voorzien zolang wij dit model op voorraad hebben. Het omruilen van het product dienen wij dit product eerst te ontvangen voordat wij een nieuw exemplaar kunnen verzenden. Wanneer dit een klein product betreft, is de omruiling ook in één van onze Coolblue winkels mogelijk. Voordat een omruiling in de winkel kan plaatsvinden, dienen wij dit vooraf te weten zodat een nieuw exemplaar alvast in de winkel voor jou klaar ligt. Voor meer informatie over het retourproces verwijzen wij jou graag naar de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/5124/informatie-over/hoe-werkt-het-retourproces.html.

Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons meteen weten. Dit kun je via de verschillende klantenservice kanalen verduidelijken.

Robyn97 05-03-2018 Via de website gekocht

Heldere en duidelijke website. Eenvoudige taal met een vleug humor.
Duidelijke informatie over het bestelde artikel en de betaling.
Belofte over levering de volgende dag is nagekomen.
Levering is goed te volgen via track & tracing en een uur voorafgaand aan de levering is nog gebeld over de verwachte aankomsttijd.
Alles bij elkaar super!

Nadia 05-03-2018 Via de website gekocht

Op en top service!

- Duidelijke uitleg op de website
- Dag erna direct geleverd.
- super goede service
- geweldige koffiemachine

Gerald D. Brugge Sint-Kruis 05-03-2018 Via de website gekocht

Dat is pas klant vriendelijk !

Ik had een artikel besteld om op zaterdag te leveren , Coolblue had de goederen op tijd verzonden naar B-post waar ik zoals gewoonlijk een melding van kreeg met tracking nr.
De zaterdag veranderd de tracking plots van levering tussen 11u en 12u naar zending wordt maandag opnieuw aangeboden, blijkbaar had de postbode geen tijd om mijn levering te brengen de zaterdag. Daar ik de goederen echt wel nodig had op Zondag contact opgenomen met de klantendienst. Na een gesprek met een vriendelijke medewerker van Coolblue kon ik zonder moeite de zending kosteloos annuleren.
Het is natuurlijk jammer dat ik de goederen in een andere winkel moest gaan kopen maar ik plaats de schuld hiervoor niet bij Coolblue maar bij B-post en vind de manier waarop Coolblue hiermee omgaan de perfecte oplossing, ik kreeg zelfs een verontschuldiging van de medewerker al kon hij en het bedrijf er eigenlijk niets aan doen.
Top Coolblue , zo bouw je een vertrouwen op met je klanten !

Leo accopora 05-03-2018 Via de website gekocht

afspaken zeer duidelijk en proma update

prima uitleg op de site, niet te vergeten de goedkoopste en gratis thuis bezorging met aansluiting
en oude machine mee genomen.
geweldige service en vriendelijkheid

Pejou 05-03-2018 Via de website gekocht

weinig service

Er wordt alleen witgoed naar boven gebracht, bovendien *** de leverdatum niet (na bellen kreeg ik wel excuus)

REPMOL 05-03-2018 Via de website gekocht

Bestelling HP printer

Bestelling gedaan bij een artikel wat de volgende dag geleverd zou worden. De dag erop vrij genomen maar het artikel kwam niet ondanks een melding van Post.nl dat het geleverd zou worden die dag. De volgende dag stond bij de afleverdatum dat deze de volgende dag zou komen. De dag daarop echter was deze datum doodleuk weer een dag naar achter gezet. Na contact te hebben opgenomen met Cool Blue werd ik overigens zeer correct te woord gestaan, met de belofte dat het pakket de volgende dag wel zou komen. De volgende dag echter wederom niets! Na weer contact opgenomen te hebben met Cool Blue en een redelijk tutoyerende medewerkster aan de lijn gekregen te hebben kwam het pakket uiteindelijk die dag om 2130. De tegemoetkoming dat ik drie dagen vrij had genomen, was een waardebon van E20,- . Een slechte beurt van Cool Blue

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst willen wij onze welgemeende excuses aanbieden voor het niet nakomen van onze afspraak. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je inderdaad de volgende dag al een levering verwachten. De vertraging van 3 dagen is ook absoluut niet de gebruikelijke service die Coolblue graag aan haar klanten verleent.

In sommige gevallen is het mogelijk dat de koerier vertraging oploopt door onvoorziene omstandigheden. Dit kan door verschillende externe factoren worden veroorzaakt die wij niet vooraf kunnen voorspellen. Gelukkig hebben wij na enkele dagen jouw bestelde HP printer kunnen leveren. De waardebon is door onze collega aangeboden ter compensatie voor het ongemak.

Gezien er meerdere contactmomenten zijn geweest door de vertraagde levering, zijn wij geacht een pakketonderzoek op te starten om de vertraging bij de koerier aan te kaarten. Op deze wijze kunnen wij de bezorgservice blijven verbeteren. Wij hopen dat jouw eerstvolgende bestelling wel direct de volgende dag wordt geleverd op het gewenste afleveradres.

Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Natuurlijk wensen wij jou alsnog veel plezier met de bestelde producten.

Sailor 05-03-2018 Via de website gekocht

Prima

Snel efficiënt en goede prijs kwaliteit verhouding en dat 2 maal dus Snel efficiënt en goede prijs kwaliteit verhouding

Kevin 05-03-2018 Via de website gekocht

Verkeerde pakket, klant is de pineut.

Ik had een hp omen besteld van 2000€ kreeg ik een panasonic home cinema systeem binnen van 300€. Klantenservice vertelde me dat het minimaal 30 uur kan duren voordat ze antwoord hebben. Stuur gewoon een nieuwe pc en zoek dan uit waar die andere is in plaats van dat ik met de gebakken peren moet zitten.

Beste meneer,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat jij een compleet andere bestelling hebt ontvangen. Wij kunnen ons zeker voorstellen dat je enorm baalt van het feit dat de HP Omen niet is geleverd.

Wanneer een verkeerd product is geleverd, ontvangen wij graag het geleverd product retour. De Panasonic Home Cinema Systeem kun je kosteloos retourneren door het pakket af te geven bij een dichtstbijzijnde postkantoor. Daarnaast is het eventueel met uitzondering ook mogelijk het pakket bij jou thuis op te halen. Zodra wij het verkeerd geleverd product hebben ontvangen, kunnen wij jouw bestelde HP Omen leveren.

Mocht je nog niet jouw HP Omen product hebben ontvangen, dan wil ik jou graag verzoeken het ordernummer met een korte toelichting van de situatie in een e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag om dit voor jou op te lossen.

pamela 05-03-2018 Via de website gekocht

snel goedkoper geen verzendkosten

geen verzendkosten geen parkeerkosten vandaag besteld morgen in huis super makkelijk geen wachtenden voor de kassa .als je weet wat je wilt ben je zo klaar!!

Ronald 05-03-2018 Via de website gekocht

Eigentijdse klantgerichte benadering

Klantbenadering, service, sfeer, duidelijkheid en de eigenzinnige vlotte benadering is uniek en een voorbeeld voor alle bedrijven die via websites producten verkopen

Frank 05-03-2018 Via de website gekocht

Goeie service

De prijs kwaliteitverhouding en de website vond ik erg goed.het was makkelijk om een keuze te maken omdat alle producten goed uitgelegd waren.

H Bouma 05-03-2018 Via de website gekocht

Sympathiek gemakkelijk

Ik kon snel en makkelijk de juiste informatie vinden. Alsof ik de klok erop gelijk kon zetten werd mijn bestelling thuis afgeleverd door een vriendelijke bezorger. Allemaal helemaal top!

Mirjam dingemans 05-03-2018 Via de website gekocht

Nog steeds geen prullenbak

Ik heb op 1 maart een prullenbak besteld, betaald voor 22 uur. Vandaag 5 maart heb ik nog steeds niet mijn prullenbak en weet ik ook niet waar ie nu wel is!!!!
Er was vertraging, dat is gecommuniceerd. Maar dat is op vrijdag 2 maart voor het laatst geweest.
Ik ben dit niet van cool blue gewend. Altijd goede service en communicatie

Beste mevrouw Dingemans,

Fijn dat wij elkaar telefonisch hebben gesproken. Gelukkig is de bestelling vandaag geleverd. Dit neemt niet weg dat de levering een aantal dagen is uitgebleven. De vertraging wordt naar de koerier teruggekoppeld om gelijksoortige situaties in de toekomst te voorkomen.

Voor het ongemak ontvang je van ons een €20,- waardebon die je bij jouw eerstvolgende bestelling kunt gebruiken.

Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te bereiken.

Niet happy 05-03-2018 Via de website gekocht

Doet niet wat wordt beloofd

Heb voor deze winkel gekozen omdat wordt beloofd dat het artikel de volgende dag wordt bezorgd, wat dus niet het geval is. Donderdag besteld, dinsdag in huis. Dat komt omdat de koelkast ingebouwd moet worden, maar dat wordt er niet bijgezegd bij aankoop. Had ik dit geweten dan had in hier zeker niet gekocht.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jouw inbouw koelkast niet direct de volgende dag kon worden ingebouwd. Wanneer een product moet worden ingebouwd, maakt de koerier binnen 3 werkdagen een afspraak met de klant. Dit wordt ook op de productpagina van een inbouwproduct vermeld via een link "Uitleg" naast de tekst "Product laten inbouwen". De volgende informatie wordt vermeld:
Wat kan je verwachten?
- We bellen de werkdag na je bestelling voor een bezorg- en installatieafspraak.
- De afspraak kan binnen 3 werkdagen na dit contact plaatsvinden, tenzij je dit later wilt.
- Tijdens deze afspraak nemen we je oude product gratis mee.

Wij doen er alles aan om alle informatie duidelijk op onze website te vermelden. In dit geval is gebleken dat de informatie over het hoofd gezien. Wij kunnen ons zeker voorstellen dat je hier enorm van baalt. Echter dient er wel een afspraak te worden gemaakt met een monteur die daadwerkelijk in staat is de bestelde koelkast in te bouwen. Uiteraard sta je altijd vrij om de bestelling te annuleren, mocht de levertijd te lang duren.

Als je nog andere vragen hebt, schroom niet om weer contact met ons op te nemen.

ArjanG 05-03-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Ze luisteren naar wat je zoekt en vinden de juiste keus

Moest even wennen aan het 'nummertjes systeem' maar zo krijg je wel meteen de juiste persoon. Ik dacht dat ik wist wat ik wilde, maar door wat over en weer hardop denken kwam ik uit op iets anders. En dat bevalt me prima. Ze weten waar ze het over hebben.

Sonja 05-03-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Duidelijk wat je koopt en snelle levering
Prima laptop en de prijs kwaliteit meer dan goed te noemen

Pinochio 05-03-2018 Via de website gekocht

Topservice

Coolblue is en blijft mijn favoriet. Ben van elke bestelling heel tevreden geweest. Perfecte levering en service. Goede prijs-kwaliteit.

Score Management Consultancy 05-03-2018 Via de website gekocht

Coolblue is mijn standaard leverancier geworden voor electronica omdat ze een volledig pakket hebben, snelle service en goede volledige informatie op de website.

Tvdkl 05-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar.

Helemaal prima! Terwijl in toch altijd kritisch ben.
Ben bij coolblue niet bang om te bestellen, voelt heel safe.
Snelle levering, 30 dagen termijn is oké. Ook de tijd wanneer het product komt is erg gemakkelijk.

Vaerendonck 05-03-2018 Via de website gekocht

Super goed

Zeer tevreden snel geleverd veel keus prijs kwaliteit zeer goed zal zeker blijven kopen bij coolblue en aan vrienden door vertelen

sjoerd van der bij 05-03-2018 Via de website gekocht

Snel, bebruiksvriendelijk en goed

In opdracht van mijn dochter moest ik iets bestellen bij Coolblue. Voor mij totaal onbekend hoe zoiets in zijn werk gaat . Tot mijn verrassing verliep het hele proces, het uitzoeken, selecteren, in de winkelwagen zetten en betalen als vanzelf. Hierna kwam de berichtgeving op gang wat betreft de levering en tot het moment van afgifte ook precies zoals beschreven.

Rob Hofman 05-03-2018 Via de website gekocht

goede service, prima product , snelle levering

Duidelijke website , ik had nog een vraag en werd aan de telefoon snel en goed geholpen. Product werk uitstekend dus zowel voor de service als het product een pluim.

Met vriendelijke groet Rob Hofman

Hjw.van rijswijk 05-03-2018 Via de website gekocht

Hennie van rijswjk

Shop gebruiks vriendelijk,snelle levering,s'avonds bestelt volgende dag in huis.pakket was goed verpakt in één mooie doos.Dus mijn volgende bestelling weer bij COOL BLUE.

Sjaak 05-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak!

Site is goed te bedienen, je komt eenvoudig bij het gezochte artikel. De levering conform afspraak met voldoende feedback van de bezorgdienst.

Frans Koster 05-03-2018 Via de website gekocht

Alles klopt bij Coolblue

Het begint bij de duidelijke site. Ze hebben alles. En alles tegen de goedkoopste prijs of bijna tegen de goedkoopste prijs.
Wil je informatie tot in detail? Staat per product aangegeven.
De levering is vlot, zowel aan een deur als bij het pick-uppoint. Ook de winkels zijn prima, je bent voor aan de beurt bij een vriendelijke medewerker.