Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mc van erp 10-04-2018 Via de website gekocht

'Geweldige bezorging en vriendelijke bezorgers

Het is de eerste keer dat ik bij Coolblue wat besteld heb . De website is overzichtelijk , goede productie informatie en was klantvriendelijk om iets te bestellen . Je wordt bij Coolblue goed op de hoogte gehouden van je bestelling door mail, sms, de bezorgers bellen dat ze eraan komen en idd zoals in de reclame alles met een glimlach . Ik vind het een top bedrijf waar andere bedrijven nog van kunnen leren en zal er weer gaan bestellen zodra nodig .

I Helsdingen. 10-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede prijs kwaliteit prijs verhouding. Bestelling op tijd geleverd. Vriendelijke chauffeur, juiste verpakking

Jan Schijvenaars 10-04-2018 Via de website gekocht

Correct !

Product volgens afspraak keurig op de afgesproken tijd ontvangen. Zal volgende keer zeker eerst bij Coolblue kijken als ik iets via internet wil bestellen.

De Kapitein 10-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Bij Coolblue ben ik al meerdere keren geconfronteerd met een werkelijk uitstekende service!

Mijn advies aan iedereen is dan ook echt en oprecht: moet je iets duurzaams en duurders kopen, een product waarbij je dus graag wilt kunnen rekenen op goede service als dingen misgaan, dan beveel ik Coolblue aan.

Annie Moonen 10-04-2018 Via de website gekocht

service zeer goed

duidelijk en goed beschreven van de artikelen, ook de bezorging was prima.
zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

Diane 10-04-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Zaterdag avond begaf mijn droger het, en met 4 jonge kinderen in huis is een droger onmisbaar!
Dankzij Coolblue stond de nieuwe droger zondag alweer te draaien, echt super!

Alexandra 10-04-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en snel geleverd

Op Coolblue werd het product het goedkoopste aangeboden. Na bestelling had ik het de volgende dag in huis.

Jeroen 10-04-2018 Via de website gekocht

Snel, goede service, goede prijzen

Goede site, duidelijke uitleg over alle categorieën van producten met mogelijkheden en prijsklasses, goede bruikbare en praktische reviews.

Deborah 10-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte inbouwservice

Mijn vaatwasser zou ingebouwd worden voor € 80 (niet bepaald een koopje) maar dan kan pas na 15.00 - wij werken namelijk ook. Dat kon niet volgens de planner want - en ik citeer - "De monteurs willen ook voor de file naar huis". Als ik het goed begrijp wordt mijn agenda beheerd door een monteur die op tijd thuis wil zijn voor zijn avondeten. Hele slechte service voor een bedrijf dat zo veel reclame maakt met "we gaan pas weg als het apparaat werkt". Ja, voor € 80 en voor de files!!

Officiele reactie van Coolblue 10-04-2018

Beste Deborah,

Goed dat je ons van feedback voorziet. Wat vervelend dat jouw vaatwasser niet geleverd is op het moment waarop je had verwacht. Er kan geen tijdvak worden gekozen voor de bezorging van witgoedapparaten. Dit komt omdat we tot 23.59 uur wachten tot alle bestellingen binnen zijn. Als alle bestellingen binnen zijn kunnen we de route zo inplannen dat de afstand tussen de aflever adressen zo kort mogelijk is. Wel zo milieuvriendelijk. Onze excuses voor het ongemak, dit is inderdaad zeker niet wat je van ons mag verwachten en we nemen jouw feedback zeker mee.

Jan 10-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Als ik iets wil aanschaffen en ze hebben het product bij Cool blue zoek ik niet verder omdat ik uit ervaring kan zeggen het kan niet beter. Het bestellen, betalen, leveren en als iets niet goed is retour zenden gaat heel goed.

Filip Van Berendoncks 10-04-2018 Via de website gekocht

zoals in de reclame

Wij waren nogal sceptisch over de vriendelijkheid en enthousiasme van de leveranciers in de cool blue reclamespots op tv. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar bij hun aankomst was ik bijzonder aangenaam verrast.. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat de dienst "oude machine meenemen alsook de verpakking van het nieuwe me ook "makkelijk en mooi meegenomen was".
In ons geval betrof het een wasmachine en was snel een nieuwe hebben van essentieel belang. We hebben dond avond op de website onze keuze gemaakt en rond 23u was de aankoop en betaling in kannen en kruiken. En zoals beloofd op hun site stond de nieuwe machine vrijdagvoormiddag, maw daags nadien, al te draaien. Ik heb in alle geval niet mijn laatste toestel gekocht bij cool blue.

Chris 09-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Via de webshop besteld. In de winkel in Eindhoven opgehaald. Kopje koffie en nog een advies gekregen.

Evert 09-04-2018 Via de website gekocht

Zeer klantgericht en klantvriendelijk

Veel bedrijven kunnen een voorbeeld aan Coolblue nemen wat klantgerichtheid en klantvriendelijkheid betreft.
s' Avonds besteld de volgende dag geleverd.

Sjef 09-04-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige levering

Volop keuze in de webshop, goede suggesties voor aanvullingen op de bestelling, heldere leveringsvoorwaarden. Gewoon een goed voorbeeld voor alle aanbieders.

Leslie 09-04-2018 Via de website gekocht

Superservice!!!!!!

Bedrijf is bereid ver te gaan met service verlenen!
Zelfs op zondag en via WhatsApp te bereiken. Ik kreeg zelfs nog een kaartje thuisgestuurd van De Coolste!!! omdat ik ze bedankt had. Haahaaa een bedankje voor een bedankje. ToF!

Bert 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Groot aanbod van alles en nog wat. Meeste altijd op voorraad en volgende dag al in huis. Na de bestelling ook nog de nodige info over het produkt. Prima

Frank van Hoof 09-04-2018 Via de website gekocht

Erg tevreden

We zijn erg tevreden van nieuwe wasmachine. De bezorgder neemt oude wasmachine mee. Levering is ook sneller en mooie tijd via sms ontvangen.

Marcel 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare levering

Betrouwbaar, snelle levering, goede communicatie met de klant, vriendelijke bezorgers, goede prijs/kwaliteit verhouding

ZP 09-04-2018 Via de website gekocht

Wasmachine

Snelle levering door vriendelijke bezorgers die het apparaat meteen ook aansluiten op locatie, aan zetten en verdere instructies geven.

Mark 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Vanuit de site een goede keuze kunnen maken en daarna direct besteld.
Prima bestelservice met vriendelijke bezorgers.

Angelique 09-04-2018 Via de website gekocht

goede service snelle levering

leuke site met goede produkten en bestellen is de volgende dag geleverd. Ik heb vaker dingen besteld op deze site en zal dat vast vaker doen als ik weer iets nodig heb.

Theo 09-04-2018 Via de website gekocht

Deskundige hulp bij een `mac kwestie

Het was even lastig om een oud thunderbolt scherm aan de nieuwste manbok te krijgen. De dealer zelf kwam er niet uit - wat eigenlijk wel een beetje lelijk is - maar via deze helpdesk meteen twee oplossingen.

Esther Oldenkamp 09-04-2018 Via de website gekocht

stofzuiger

Goede service en een snelle aflevering van een goede stofzuiger! Zuigt echt superkrachtig en met de verschillende zuigmonden geschikt voor elke vloersoort.

Marian 08-04-2018 Via de website gekocht

Veel keus en volgende dag in huis!

Snel iets uitkiezen en volgende dag al in huis, geweldig!! Lekker thuis op de bank bestellen, gemakkelijk en snel.

ad boogers 08-04-2018 Via de website gekocht

IK heb zeer goede ervaringen opgedaan met de service en de producten van Cool Blue. Het is voor mij de winkel waar ik eerst kijk voor ik elders mijn licht opsteek.
Voor mij heeft Cool Blue altijd de voorkeur, tenzij de prijs elders veel lager is, iets wat ik nog niet heb meegemaakt.

Karim 08-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig goede kwaliteit en goeedkoop

Ruim assortiment heb een s7 edge vrij oud al maar gewoon nog accesoires te vinden perfect gewoon goede kwaliteit en goedkoop ben er blij mee.

jh 08-04-2018 Via de website gekocht

Komt toezeggingen niet na

Helaas doen ze in hun e-mails toezeggingen waar ze later op terugkomen onder het mom van een "foutje". Wees dan een man, erken je fout en los het op. Alles voor een glimlach, maar alleen als het ze uitkomt.

Officiele reactie van Coolblue 09-04-2018

Beste JH,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er fouten gemaakt zijn en deze niet erkend worden. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Intern maken wij jouw situatie bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Greetje Kamminga 08-04-2018 Via de website gekocht

Net zo goed als andere online bedrijven maar veel leuker

Producten en prijzen zijn tegenwoordig makkelijk online te vergelijken. En Cool Blue komt uit zulke vergelijkingen goed uit de bus. Alleen, als je bij hen besteld, krijg je ook een glimlach op je gezicht. Of als je hun videos bekijkt, kun je lachen.
Een hele andere aanpak. Erg lekker.
En de service? Top. Als ik als klant maar tevreden ben.
Heb net een snoerloze Dyson stofzuiger gekocht (pfff effies een aanschaf hoor) en die kwam keurig de volgende dag.

Jannelize 08-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige koopervaring!

Bestellen bij Coolblue had ik nog maar 1 keer gedaan. De tweede keer was echt een succeservaring. Ik kon gemakkelijk mijn producten vergelijken. Daarnaast is de service echt top!! ik bestelde op zaterdag, en het werd de volgende dag geleverd. Ook dacht ik dat mijn product kapot was. Toen ik daarvoor contact opnam met de klantenservice, werd ik meteen super geholpen. Echt heel fijn!!

Marco 08-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Gewoon een dikke 10. Je wordt netjes te woord gestaan en helpen je graag mee om het beste product uit te kiezen. 👍👍

M. Storm 08-04-2018 Via de website gekocht

Super service na een jaar

Ik had in-ear headphones besteld, en na een jaar begaf één van de twee oortjes het. Toen dit niet binnen twee weken te repareren bleek, mocht ik voor het hele aankoopbedrag nieuwe producten uitzoeken.

Conny 08-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op 1ste Paasdagen een wasmachine besteld. Op 2de Paasdagen al geleverd. Ze installeren de machine en nemen de oude mee en ook de verpakking! Ze geven goede informatie over de machine. Ze bellen een kwartier voordat ze bij je zijn. SUPER!

Debby 08-04-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt het waar!

Al diverse keren een bestelling bij Coolblue gedaan. De site is makkelijk en ook de mensen bij de servicedesk enorm vriendelijk en behulpzaam. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Alles gaat snel en eenvoudig. Echt een aanrader en iets waar je vrolijk van wordt!

dre 07-04-2018 Via de website gekocht

snelle sevice

snelle levering zelf in het weekend prijs bewust en goede prijs en je word snel en goed geholpen met je produkt tweede maal dat ik bij cool blue bestel en denk volgende keer ook als ik iets nodig heb zou zeggen cool blue doe zo voort

Marieke 07-04-2018 Via de website gekocht

Altijd supersnel!

Coolblue zegt wat hij doet en doet wat hij zegt, heel fijn! Bestellen is gemakkelijk en levering op tijd.

J.M.van Hoof 07-04-2018 Via de website gekocht

Dit is de eerste keer dat ik wat bij Coolblue besteld hebt. Ik koop nooit meer online ergens anders. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.De mensen vd servicelijn zijn zeer behulpzaam,vriendelijk en goed geinformeerd. Dit heb ik maar zelden meegemaakt. 10+ voor Coolblue!!

Timo 07-04-2018 Via de website gekocht

Mijn favoriete bedrijf :)

Dit is voor zover ik weet een van enige bedrijven die hun motto, 'alles voor een glimlach', zo goed waarmaken. Ze doen echt hun best om mensen écht blij te maken. Van makkelijk te lezen algemene voorwaarden tot grapjes die ze overal hebben verstopt. Het is een waar feestje om daar iets te bestellen. Ook als iets minder goed is gegaan met een bestelling, hebben ze veel geduld en leuke service. Chapeau :)

yvette 07-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle dienstverlening

Tot heel laat bestellen en dan toch levering volgende dag. Al vaak besteld en tot nu toe alles altijd goed en snel aangekomen

Wasmachine netjes geleverd en geïnstalleerd.

Suus 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs, retour geen probleem

Bij Coolblue wordt er snel geleverd, de informatie op de website is compleet en er is makkelijk te zoeken op de site.
Retour zenden is nooit een probleem.

Electro maaier. 07-04-2018 Via de website gekocht

Nou gewoon goed. Zoals ‘t hoort.

Aanbiedingen in het snotje houden; dan kun je hier uitstekend kopen! Dus helemaal niks mis mee.
Aanbiedingen in de gaten houden en je kunt hier prima terecht .

Derk 07-04-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Groot assortiment,, scherpe prijzen en snelle levering. Ook fysieke winkels zijn er aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

E.M.Tammer 07-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Hele fijne winkel, goede service, altijd heel klantvriendelijk en leggen alles heel goed uit. Hebben de oude koelkast voor mij leeggehaald en alles in de nieuwe gezet en hetzelfde gedaan met de spullen uit de vriezer. Steeds gevraagd of dit voor mij handig was of dat ik het liever anders wilde.

Ruud 06-04-2018 In de winkel gekocht
Coolblue-Eindhoven

Ook voor mij is het bijna een feestje om bij coolblue te bestellen. De veelzijdigheid van producten en snelheid van de levering vind ik geweldig. Ook een pluim aan het personeel van de coolblue winkel in Eindhoven voor hun vriendelijkheid en service die zij leveren. SUPER !!! .

Jaap 06-04-2018 Via de website gekocht

Eén keer Coolblue ervaren, nooit meer een ander.

Uitgebreid aanbod, duidelijke en relevante omschrijving, uitstekend bestel en betaalproces. Snelle bezorging. En als het dan een keer niet goed gaat (1x meegemaakt op nu zo'n 30 bestellingen) dan wordt het gewoon direct geregeld zonder gedoe.

Els Westland 06-04-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Eerste hulp snelle actie en goed

De shop is meedenkend, niet opdringerig en goede service.Geen lange wachttijden.
Heerlijk om tevreden de winkel uit te lopen.

Chloë Beyers 06-04-2018 Via de website gekocht

Klantenservice is megatop!

Coolblue is mijn favoriete online webshop, aangezien je gegarandeerd een goede klantenservice krijgt! Alles voor een glimlach is dus een zeer gepaste slogan.

jan kruimink 06-04-2018 Via de website gekocht

enthousiast team, deskundig, ze doen wat ze beloven

heb een wasmachine gekocht, bestellen gaat heel gemakkelijk, snelle levering
klantenservice goed bereikbaar.
aflevering zoals beloofd

Nick 06-04-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgt goed product maar huis vol modder.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over Coolblue. Deze keer heb ik toch een kleine aanmerking omdat ik na de installatie van mijn nieuwe wasmachine ik eerst het hele huis moest schoonmaken. Voor mijn huis ligt een greppel waar ze omheen hadden gekund of waar ze even wat overheen hadden kunnen leggen, dat hebben ze helaas niet gedaan waardoor de modder tot op zolder lag. Aangezien de zolder is voorzien van tapijt was het schoonmaken meer werk dan de gehele installatie.
Om met iets positiefs af te sluiten de machine is netjes de ochtend na bestelling geleverd en de machine draaide zijn reinigingsprogramma voordat ze vertrokken.

Officiele reactie van Coolblue 09-04-2018

Beste Nick,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat we je hele huis onder de modder hebben gelopen. Dit hoort natuurlijk echt niet. Graag ontvangen wij jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl om de bezorgers hier op aan te spreken en graag sturen we jouw een kleine attentie voor het ongemak.
Horen we snel van je?

Riamo 06-04-2018 Via de website gekocht

Goede Service,snelle levering.

Kwaliteit prijsverhouding,groot aanbod,snelle levering en optimale garantie,Ben zeer tevreden.Overzichtelijke website.

Energieschool 06-04-2018 Via de website gekocht

Eigenlijk heel "ouderwets" je voelt je als klant weer koning

Helder met uitgebreide toelichting indien gewenst, vriendelijk en behulpzaam personeel met humor!
Uitstekende service