Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Weustink 01-05-2019

Vriendelijk zowel bezorging als aan de telefoon, ontzettend snel, laatst kwam ik ergens niet uit de medewerkster ook niet, ze is het gaan uitzoeken en kreeg een mail met de oplossing

J. van Delft 01-05-2019

Alles was goed geregeld, op tijd bezorgd. Heldere website en een goede prijs kwaliteits verhouding. Ik zou zeker weer een product bestellen als dat nodding is. Kan het van harte aanbevelen.

Elleng 01-05-2019

Het voordeel van Coolblue is dat je je bestelde artikelen snel in huis hebt. Je kunt kiezen voor meer tijdblokken per dag waarop je bestelling bezorgd wil hebben. De website is overzichtelijk en ook over de klantenservice ben ik heel tevreden.

Anoniem 01-05-2019

Makkelijk te bestellen. Super snelle bezorging en goede levering. Vriendelijk personeel.

Kannietbeter. 01-05-2019

Doet wat het doen moet. Helpen aan de gewenste gegevens, het beste adres., het voordeligste, etc.

Trudie Derksen 01-05-2019

Alles verliep zoals was aangegeven. 's Avonds om 21.00u afwasmachine besteld, volgende dag na mailtje en telefoontje apparaat in huis.

A 01-05-2019

Ik kocht vast voor mijn uitzet een mixer bij coolblue. Toen ik mijn mixer voor het eerst wilde gebruiken ging mijn glazen kom stuk bij het losdraaien van de messen. Ik werd heel goed geholpen door de klantenservice en kreeg het advies de complete mixer terug te sturen zodat ze konden zien dat het bij het eerste gebruik was. Nadat ik de mixer had opgestuurd duurde het even voor ik er bericht over kreeg. Vervolgens na contact met de klantenservice kreeg ik een pakketje. Hierin zat alleen een nieuwe glazen kom, maar geen mixer! Meteen weer gebeld, bleek mijn mixer zoek te zijn. Het kon 2 weken duren voor ze het wisten. Ruim 3 weken later heb ik zelf maar weer heen gebeld, waar mijn mixer nu gebleven is.. Na een paar dagen kreeg ik, in exact de zelfde doos die ik er omheen had gedaan, mijn mixer weer terug. Ik helemaal blij. Maar met dat ik de mixer uit de doos haal zitter er op mijn kapotte kom (ja deze zat weer in de doos) allemaal vieze spetters en zie ik tot mijn schrik dat mijn mixer beschadigd is. Ik bel direct weer met de klantenservice. Het enige wat ze mijn konden geven was een cadeaubon van coolblue van €20,00!! Dit is toch geen service! De kom was nog nooit gebruikt, gaat stuk, en krijg een beschadigde mixer weer terug! Schandalig! Ik koop er nooit weer iets!
Officiele reactie van Coolblue 07-05-2019

Beste A,

Dank je wel voor je review. Wij schrikken hier enorm van. Dit mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn. Helaas bevat jouw review geen gegevens naar jouw order. Wil je deze gegevens mailen naar geenglimlach@coolblue.nl en dan graag met een korte uitleg. Wij duiken er graag in.

Reinoud van Helbergen 01-05-2019

Schandalig behandeld door de bezorgers en servicedeskmedewerkers. In de winkel alleraardigst geholpen bij bestellen maar daarna ging het mis. Bezorgers beweerden vergeefs aangebeld te hebben en reden daarna weg. Wij waren gewoon thuis en belden direct voor een nieuwe bezorgafspraak. De dag erna bleek dat wij niet meer in de planning stonden en er voorlopig niet bezorgd zou worden. Er werd niet meegedacht over een oplossing waarmee wij tevreden zouden geweest. Bestelling afgezegd, ook in de winkel geen enkele toenadering en een heel ontevreden gevoel. ‘Alles voor een glimlach’ gaat bij ons niet op.
Officiele reactie van Coolblue 07-05-2019

Beste Reinoud,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het contact zo stroef is verlopen. Wij begrijpen dat dit niet voldoet aan jouw verwachting. Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Wij gaan met jouw feedback natuurlijk aan de slag.

F. Geerts 30-04-2019

Mooie website die de mogelijkheid biedt om producten goed met elkaar te vergelijken, zodat je een goede keuze kunt maken.
Vlotte levering, netjes volgens afspraak. Vriendelijke, kundige bezorgers die de wasmachine netjes aansloten.

jofi1945 30-04-2019

Het artikel uitzoeken op de site was kinderspel en de bestelling levering was super eenvoudig vandaag bestellen en morgen in huis het kan niet beter dus Perfect van COOLBLUE ga zo verder met de service naar de klant toe.

Nick 29-04-2019

Helaas een slechte ervaring met coolblue een 49 inch televisie besteld van het merk sony. Een 43 inch van LG geleverd gekregen op het adres van me familie die wel thuis waren. Aangeven dat ik het verkeerde model en maat geleverd heb gekregen. Er zal een terourzendig aangemaakt worden. Na 3 uur opnieuw contact gezocht met de klantensevice. Deze medewerker vertelde mij dat er een ophaal afspraak was aangemaakt ipv een retourzending. Helaas werken wij overdag en zullen wij de bezorger niet de verkeerde televisie mee kunnen geven. Dit resluteert erin dat wij 4 wekdagen moeten wachten tot dat wij de televisie mee kunnen geven. Ver volgens weer 2 dagen kunnen wachten tot dat ze de nieuwe juiste televisie gingen opsturen. Service ver beneden peil

Beste Nick,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend dat je de verkeerde tv hebt ontvangen. Dit hoort natuurlijk niet. Dit willen wij graag snel voor je oplossen. Helaas lukt ons dat niet en dat vinden wij wel gek.

M v Trigt 29-04-2019

Zeer slechte ervaring met Coolblue, helaas. Al 2 weken bezig een werkende koelvries combinatie in huis te krijgen, maar het lukt ons niet. Aardige mensen bij de klantenservice, maar ze spreken elkaar allemaal tegen.... net als de informatie in de diverse systemen.
In totaal 2 uur aan de lijn gezeten, 9 belletjes verder.

Ze adverteren met 'vandaag besteld morgen in huis' maar het is niet meer dan gebakken lucht. We zitten al twee weken zonder normale koelkast, maar het is nog steeds niet opgelost. Einde raad, maar we wachten en wachten. Meer kan je niet doen.

Gevalletje 'het gaat te goed' en dan kan Coolblue het werk niet meer aan. Zonde.
Advies aan een ieder; koop lekker elders uw witgoed. Coolblue is echt door de mand gevallen.

Beste meneer/mevrouw v Trigt,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wij schrikken hiervan. Dit hoort natuurlijk niet. Wij willen hier graag voor je induiken. Daarvoor hebben wij wel wat gegevens nodig. Graag ontvangen wij jouw ordernummer plus een korte samenvatting van de klacht op geenglimlach@coolblue.nl

Dank je wel.

Patricia van Dorp 29-04-2019

Gaat altijd helemaal goed, echt volgende dag in huis. Perfect! Altijd goed verpakt, alles heel in huis.

Willem 29-04-2019

Coolblue is snel, efficiënt, op tijd en netjes en geen verborgen kleine lettertjes.
Ofwel doet wat het beloofd.

Angélique 29-04-2019

Netjes afgeleverd, uitgepakt en verpakking mee terug genomen. Goede service: het meenemen van het oude apparaat en de nieuwe aansluiten.

Fjordaan 29-04-2019

Goede prijs. Gratis aansluiten en meenemen oude wasmachine. Correct personeel.

sefus 29-04-2019

goed aanbod producten.......prijs duur naar goedkoop..keuzen te over.
heb goede ervaring met deze zaak.....levering zeer snel.

ka van laar 29-04-2019

de webwinkel was goed toegankelijk, gaf duidelijke en gedetailleerde informatie zodat ik stap voor stap ben gekomen bij het product welke op mijn behoeften aansluit.
het mail verkeer, telefonisch contact en schema van levering was exact zoals aangegeven en de uiteindelijk levering binnen het aangegeven tijdsbestek.
De jonge mensen die beide keren mijn apparaat hebben gebracht waren opgewekt, behulpzaam en vakbekwaam.
Dus de apparaten zij keurig geleverd daar waar gewenst.
Dus: Blue en Cool!

Jurgen Renting 29-04-2019

Snelle en betrouwbare levering. De installateurs zijn snel en ter zake kundig. Over het produkt ben ik tevreden, al gebruik ik deze nog niet zo lang.

Dirk Berentsen 29-04-2019

Tja... Mijn smartphone valt. Direct een nieuwe besteld op vrijdag 26/4 met het verzoek om die avond nog te leveren. Kost 4,95 €. Vier mailtjes en 5 SMS van leverancier Dynalogic dat hij om 21.00, dan om 21.30 en dan om 22.00 zal bezorgen. Niets meer van gehoord. Volgende dag een mail dat ik mag kiezen wanneer er bezorgd wordt; eerste mogelijkheid is vandaag, maandag 29-4. SMS van Dynalogic is tussen 0800 en 1200 en krijg nu net een SMS dat er om 12.35 wordt bezorgd. Samengevat: snelle levering voor 4,95 is prut en nu nog steeds geen nieuwe smartphone... Met vriendelijke groet, Dirk Berentsen

Beste Dirk,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je smartphone valt. Je wilt snel een nieuwe en kiest voor onze VandaagNog. Helaas gaat het mis en wacht jij langer dan verwacht op jouw bestelling.

Dit hoort natuurlijk niet. Wil je contact met onze klantenservice opnemen? Je betaald natuurlijk niet voor een dienst die niet is uitgevoerd en misschien kunnen we je nog een extraatje aanbieden voor de vertraging.

Daantje 29-04-2019

Een goede site waar je op een eenvoudige manier artikelen kan bestellen.
Super vriendelijke bezorgers, netjes en behulpzaam.

Petra 28-04-2019

Wasmachine kapot vlak voordat we op vakantie gingen. Paniek!
Op zondag bezorgen ze ook zonder extra kosten!
Oude zware Miele wasmachine van zolder gehaald en nieuwe wasmachine op zolder gezet en aangesloten. Zonder beschadigingen door yet sjouwen, ging razendsnel. Sterke jongens!
Jongens hebben de droger er ook nog voor mij op de wasmachine pgezet.
Super service en kan het iedereen aanbevelen.

J. 28-04-2019

Snelle en correcte service. Duidelijke en overzichtelijke website. Ik bestel graag bij coolblue.

leniekl 28-04-2019

Duidelijke en overzichtelijke website...goede en snelle afhandeling en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel chapeau!

hans 28-04-2019

hele snelle levering, vriendelijk en behulpzaam personeel en zonder te vragen nog een korting van 50 euro op net gekochte nieuwe wasmachine, een dikke 10

Joop 28-04-2019

snelle en accurate afhandelding van een bestelling , maar de handleiding van dit product ontbreekt en die moet je dan maar ergens op internet opzoeken. Maar per saldo een prima addon hardware product naast de flightsimulator.

Jaak 28-04-2019

koop gewoon bij coolblu ze zijn op tijd en afga sproken tijd.Houd zo top.Ik zal zeker tegen iederen
vertellen hoe jullie werken zeker wetten.

Hanneke 28-04-2019

Heel prettig dat je de levertijd kan aangeven. Persoonlijk heb ik dat niet gedaan en dan krijg je een tijdslot van 1 uur aangewezen, helemaal goed. Van tevoren krijg je bericht wanneer ze onderweg zijn. Bij aankomst stellen de bezorgers zich voor, ze waren echt vriendelijk en behulpzaam. Alles goed uitgelegd en pas na checken van het produkt zijn ze weer vertrokken. Super aardig, ik heb geen minpunten kunnen ontdekken.

Ingrid 28-04-2019

Snelle levering, goede kwaliteit producten.
Nog nooit een product hoeven terug te sturen

Karen 27-04-2019

De reclame ‘morgen bezorgd’ is misleidend op de website. Bij bestelling met installatie (vaatwasser) kun je wel een dagdeel van bezorging aangeven maar dan blijkt dat morgen niet bezorgd wordt maar de installateur belt, die nog 3 dagen rekent voor de planning van installatie...die informatie staat nergens bij bestellen. Je hebt al betaald als je daar achter komt.

Wanda 27-04-2019

Uitgebreide keuze met duidelijke omschrijving en snelle levering. De website is duidelijk.

Nitz 27-04-2019

Coolblue is snel, voordelig en betrouwbaar. Ze doen wat ze beloven, de spullen worden altijd goed verpakt en op de beloofde dag bezorgd. Altijd een fijne ervaring. Vragen worden overigens snel en goed beantwoord. Men denkt aan de telefoon ook met je mee en heus niet alleen maar met eurotekens in de ogen, dat merk je echt wel.

Sylvia 27-04-2019

Duidelijke website met een goed aanbod. Goede service en betrouwbare en snelle levering.

Paul Kipp 27-04-2019

Webside is overzigtelijk,service is goed georgenieseerd,contact is primaen levering veroopt volgens voorwarde,retoer en ontvangen verlopen uitstekend,ben zeer tevreden.

JP 26-04-2019

de bestelling is steeds snel geleverd, de service is prima en het gemak van bestellen en betalen en ook de goede kwaliteit van de produkten trekken mij over de streep te kopen bij jullie

eck 26-04-2019

snelle en correcte afhandeling vriendelijke bezorgers .
uiterst tevreden, zou een volgende keer wederom gebruik maken van de service van coolblue.

Hans 26-04-2019

Alles was goed geregeld super service doen wat ze beloven waren ook in het tijdsvak dat ze aan gegeven hadden en vriendelijke mensen

Wout 26-04-2019

Goede overzichtelijke site.
Gemakkelijk producten te vinden of erheen te navigeren
Goede productomschrijving met foto's
snelle bezorging op maat
Uitstekende service met het eventueel retour sturen, technische vragen beantwoorden en zeer snelle response op mail of andersoortig contact.

Sanne 26-04-2019

Uitgebreide informatie op de website. Als er toch iets onduidelijk is dan zijn de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering. Komt op mij betrouwbaar over.

Gino 26-04-2019

Ik heb een TV gekocht die retour was gekomen bij CoolBlue.
Op zich was de TV goed en een kleine korting.
Omdat de vorige "eigenaar" alles had ingesteld en ingelogd kon ik bij zijn mail en netflix.
Dit lijkt mij ongewenst, vooral de mail. Waarom wordt de Tv niet nagekeken en naar fabrieksinstellingen gezet?

Ricardo 26-04-2019

Coolblue keuze. Goed spul. Waar ik naar zocht kwam als eerste Coolblue naar voren. 1ste keuze gebleven ondanks andere aanbieders.
Goede ervaring mee dus daar besteld.

Jason 26-04-2019

Ik ben super goed geholpen door de medewerkers! Ze zijn er vriendelijk en hebben veel kennis!

Pjoter 25-04-2019

Snelle service en voldoende keuze en advies. Tevens is de bezorging heel fijn omdat ze echt even meehelpen en zaken kort uitleggen over het gebruik

H. Herweijer 25-04-2019

Coolblue heeft een breed assortiment aan kwalitatief uitstekende producten, is scherp in de prijs, heeft een zeer toegankelijke website, hanteert een eenvoudig bestel- en betaalproces en levert super snel. Coolblue is bovendien betrouwbaar. Coolblue belooft veel, en komt die beloften ook na. Altijd!

Rob 25-04-2019

Prima snelle service met vriendelijke werknemers.
We kopen regelmatig online wat prima werkt.
Waar nodig bezoeken we de winkel in Eindhoven waar we altijd prima geholpen worden.

Shona 25-04-2019

Cool blue heeft veel producten om uit te kiezen en een super goede service.
Prijzen zijn ook altijd goed, je vindt het nergens goedkoper.

O. 25-04-2019

Het is een super goede online winkel met een goede service. Ook de levertijd is goed snel en Coolblue is makkelijk en goed te bereiken voor eventuele vragen en/opmerkingen. De site is duidelijk en overzichtelijk. Goede, eerlijke prijzen bij de producten. Zeker aan te raden!

Teake 25-04-2019

Prima service, snelle levering en op de aangegeven tijd. Goede informatie op de website.

Elise 25-04-2019

Leveren snel en zijn betrouwbaar en makkelijk te bereiken. Jammer dat voetjes er vaak afgaan.

Herman 25-04-2019

Prima winkel. Met name ook in geval van reparaties, fijn dat ze goed communiceren en altijd vor een goede oplossing zorgen.