Robby 05-04-2023

Misschien niet altijd de allergoedkoopste website, maar bij Coolblue kan je wel op beide oren slapen: vlotte levering en prima service achteraf.

Goossens 05-04-2023

goede en transparante opvolging van de bestelling
snelle reactie en vlotte levering
heldere, klantvriendelijke taal

Lut 05-04-2023

De tool om een printer te zoeken passende bij mijn behoefte was top! Heel snelle en correcte levering.

Pieter 05-04-2023

Ik kies meestal voor Coolblue omdat ze een snelle levering hebben, meestal binnen een dag, soms 2 dagen. Het aanbod is beperkter dan op sommige andere sites wat het kiezen makkelijker maakt. Ze verkopen enkel merken en degelijke producten waardoor er een goede kwaliteit is. Vaak koop ik een 'tweedekans' en ben hier tot nog toe zeer tevreden over.
Een minpunt is soms de 'aanbevolen combinaties', meestal heb ik hier niet veel aan en soms zijn ze gewoon niet van toepassing op het product.

Silfia 05-04-2023

Altijd goed online shopping want morgen geleveerd is waar . Ik kan morgen wachten mijn bestelingen.

Fred 04-04-2023

Correct product info, snel en volgend belofte geleverd, en product volgens beschrijving. Gezien het om een houder ging om de harde schijf van mijn laptop hopelijk te recupereren, was ik zeer ongeduldig, maar toch had ik weinig tijd om me ongerust te maken: 's avonds laat besteld, en dag erop geleverd in het weekend !

Stulys 04-04-2023

De laatste tijd bij de duurste webshops, vaak artikelen niet te vinden of gewoon maanden op uitverkocht terwijl op xxx het gewoon op voorraad is.
Reviews worden op tirannieke manier geweigerd als je maar 1 woord verkeerd zegt.
De eens geweldige klantenservice is zoals als alle anderen (alles behalve service).
Het is gewoon nog een schim wat het ooit geweest is.

Caitlin 03-04-2023

Zowel online als in de winkel is de hulp van Coolblue medewerkers altijd top! De uitgebreide info op de website (bij alle producten) is super handig.

Gertjan 03-04-2023

Zoals steeds een zeer goeie service met coolblue. Altijd snel antwoord op de helpdesk, transparante reviews, duidelijke webshop…

Marc 03-04-2023

Handige en vlotte website , scherpe prijzen en voldoende voorraad . Snel gevonden wat ik nodige had na prijsvergelijk.

Dries M 03-04-2023

Snelle service (levering en in-store afhaal), gemakkelijke retour indien nodig. Alle producten in goede staat ontvangen!

Hillewaert nadine 03-04-2023

Eerlijke en overzichtelijke site. Eerlijke prijzen, geen verzendingskosten.en snelle levering

Plannergirl 02-04-2023

Juiste product, snel geleverd. Enige minpuntje ; mijn aankoop was niet behoorlijk verpakt. Er was gewoon een sticker geplakt met mijn adres op de kartonnen doos met de foto van het bestelde item. Dat is niet discreet; niemand hoeft te weten wat ik aankoop, ook de koerier of postbode niet, en nu was dat voor iedereen openbaar zichtbaar. Vind ik niet prettig. Een gewoon bruin papier rond de doos zou zeker geen zware milieu impact gehad hebben.

Toeternitoe 02-04-2023

De shop is aangenaam en fris opgezet. Het systeem waarbij je wordt ontvangen en wordt afgeroepen als het uw beurt is vind ik fijn. Maar wij vroegen aan een medewerker of we een fototoestel konden betalen met Mozinne kijkt hij eerst verward en dan heel stellig “neen”, dit gaf ons sterk de indruk dat hij echt niet zeker was. We hadden eerder gebeld met de klantendienst en die wisten dat cadeaucheques van Mozinne werden aangenomen maar niet voor alle producten…
Op onze vraag of het ook voor fototoestellen geldt wist deze medewerker niet.
Daarna gekocht ergens anders waar hetzelfde toestel 200 euro goedkoper was. Ook wel niet kunnen betalen met cadeau cheques.

Jenny Coppens 02-04-2023

Een vlugge en perfecte service
Had het dringend nodig en werd de volgende dag op het juiste tijdstip geleverd
Ben absoluut tevreden en ga zeker nog iets bestellen

DANY UIT WINGENE 01-04-2023

Overzichtelijk. Keuzehulp via een tool in de online winkel. Volgende dag geleverd. Kortingscode automatisch toegepast bij de afrekening zonder dat ik er moest naar zoeken.

DJ Dad 31-03-2023

gisteren besteld, vandaag geleverd ! No hussle met de bestelling, levering kan moeilijk nog sneller :)

Eric Piedfort 31-03-2023

De bestelling was eenvoudig, maar weer stel ik vast dat on line kopen niet de juiste manier van winkelen is. Had ik dat ding life gezien dan wist ik dat het niet was wat ik nodig had. Nu moest ik het terugsturen zonder positief resultaat.

Ariane 31-03-2023

Overzichtelijke webshop en groot aanbod. Bestelling verloopt vlot;
De leveringen aan huis zijn super, je krijgt een bericht wanneer het product geleverd zal worden en dat tijdstip is correct!

BRIGITTE 31-03-2023

HEEL GEMAKKELIJK ONLINE EN SNEL GELEVERD TOP ZOU ZEKER NOG DOEN EEN AANRADER

Christophe 30-03-2023

Zeer snelle en correcte levering. Site overzichtelijk. Prijzen mogen iets lager.

Christelle Van Laere 30-03-2023

Levering op tijd geleverd zoals beloofd. Product, dashond steelstofzuiger werkt perfect.

Herman Ras 30-03-2023

Breed aanbod producten/merken. Snelle levering. Vriendelijke bediening in de winkels wanneer ik er direct wil afhalen. 100% klantvriendelijk en betrouwbaar.

Johan 30-03-2023

Goeie uitleg op de site , goeie prijs en een vlotte levering toestel goed verpakt

Anne 30-03-2023

Duidelijke omschrijving van het artikel. Het was de volgende dag al bezorgd!