anja 01-12-2020

Omdat ik tevreden was over mijn oude wasmachine was mijn zoekfunctie klein en op merk zanussi.
Ik ben toen bij coolblue uitgekomen omdat deze in vergelijking met andere winkels de goedkoopste was , heb ik mijn bestelling op coolblue geplaatst en ben zeer tevreden van levering bezorging en product zelf.
Ik kan iedereen de goede service en de vriendelijk van coolblue aanraden.

Daan 01-12-2020

Zeer gemakkelijk om te bestellen. Het is een zeer overzichtelijke webshop. Er wordt enorm snel geleverd en als er staat dat het morgen geleverd zal worden, is dat ook waar. Voor een vraag kan je altijd terecht bij de klantenservice. Ze zijn steeds zeer vriendelijk en helpen je snel en correct voort. Al mijn bestellingen van elektronische toestellen doe ik bij Coolblue door de prima service.

Kimberly 01-12-2020

Ik bestelde in de avond een tablet. De dag nadien rond 9u30 werd het pakje al geleverd. Snelle levering. Goed product.

Diana Esteban 01-12-2020

Wat gemakkelijk is te bestellen en te vinden wat je wil , heel snel verzending top service !!

Luc 01-12-2020

Online besteld. Ok. Levering. Ok. Was er wel ene van de toonzaal die terug in de doos verpakt was ( en hoe?) . Sorry he maar als ik iets bestel verwacht ik wel een in de fabrieksverpakking en niet ene die heringepakt is met wat doorschijnende tape.

Wes 01-12-2020

Ondanks de coronamaatregelen en de wachtrij ging het toch wel geel goed vooruit met de 2 balies.
Verkopers gingen snel en georganiseerd te werk.
Ik ben ook zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Bovendien is coolblue over de voordeligste webshop van allemaal.

Tine 01-12-2020

Handige site en fijne levering met verwittiging tijdstip op voorhand (ook optie zelf tijdslot te kiezen, maar niet gebruikt).

Murat Amidi 01-12-2020

Het is heel eenvoudig en verloopt heel vlot. De levering was ook perfect op de juiste datum geleverd.

Swenney 30-11-2020

De webshop van Coolblue is zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik, door de beknopte keuzemenu's. Je vindt heel snel wat je zoekt, zeker in combinatie met de filterfuncties.

Daarnaast vind ik het interessant om reviews en persoonlijke ervaringen van andere kopers te kunnen lezen. Dit om te kunnen checken of hun beleving, aansluit bij datgene waar ik op zoek naar ben.

Verder vind ik de specialistenervaring een toegevoegde meerwaarde bij sommige producten. De extra uitleg en adviezen, bieden net dat tikkeltje meer betrokkenheid naar de klant toe.

Ook de prijzen op de webshop zijn zeker scherp ten opzichte van concurrentiële webshops. Inmiddels meerdere producten besteld en tot op heden zeer tevreden van al mijn aankopen. Bovendien is een snelle levering ook steeds gegarandeerd. Kortom het is altijd een goede keuze om bij Coolblue te bestellen!

Sofia 30-11-2020

Heel makkelijk te bestellen, easy going site.
Snel en in perfecte staat geleverd.
Prachtige blackfriday korting :))) would recommend!

Achille Gielis 30-11-2020

Catalogus biedt uitstekend advies, is goed georganiseerd met filters en biedt grote keuze.
Levering correct en snel.

Dirk 30-11-2020

Altijd een vlotte en behulpzame service. Vanaf de online-bestelling tot aan de levering (afhaling).
Duidelijke informatie in elk stadium.

Daelemans myrjam 30-11-2020

Proficiat met de levering van onze nieuwe koelkast👌👍😊, was perfect in orde, merci voor de vriendelijke bezorgers

Yves Smolders 30-11-2020

Erg sterke omruilgaranties laten mij altijd voor CB kiezen bij aankoop electronica.

Zita 30-11-2020

Prachtige lens, een aanrader! De levering was op tijd,volgende dag heb ik al ontvangen.

Mathias 30-11-2020

Top! Snel en correct. Niets aan te merken op de service. Besteld en dag erna in huis

Pascal 30-11-2020

Veel keuze, prijs is meestal behoorlijk. Veel technische details voor wie verlangt.

Lieve 30-11-2020

Met Coolblue ben je ALTIJD zeker van je garantie!!
Wanneer je product beschadigd toekomt mag je het omruilen.
Voor de krassen op onze koelkast kregen we ook de mogelijkheid om het product te houden mits een vergoeding.
Ook nadat we problemen kregen (de koelkast maakte plots een vervelend geluid) werd er dezelfde week nog een technieker gestuurd. Topservice!!!

Armand 30-11-2020

Omdat door de corona beperkingen de winkels gesloten waren, voor het eerst een bestelling geplaats bij Coolblue.
online bestelling zeer vlot, wegens het grote aanbod wel even geduurd
betaling ook vlot
levering op afgesproken tijd door vriendelijk persoon
kortom : zeker voor herhaling vatbaar

Soniajanssen 30-11-2020

Duidelijke website en ook na aankoop wordt er nog bijkomende info gegeven die handig jan zijn bij het gebruik van het toestel.

Staf 30-11-2020

makkelijk te vinden op de website, gepaste informatie, correcte levering op gevraagde datum

Koen 30-11-2020

Ruime keuze aan artikelen in verschillende categorieën, zeer scherpe prijzen en een snelle levering van de bestelde goederen.

Sabrina Rademaker 30-11-2020

Het is gewoonweg super fijn winkelen in Wilrijk.
Zelfs met de nieuwe maatregelen, voel je je enorm veilig.
Ze doen enorm hun best om zo behulpzaam mogelijk te zijn.
Steeds een top service!

Nathalie 30-11-2020

uitstekende service, goede levering. ze komen hun afspraken na! Zeer tevreden

Maurice 30-11-2020

Het is heel gemakkelijk om op de website te bestellen.
We vinden alle gegevens van het product met de eventuele opties.
Klik, bestellen, betalen, en de tijd dat ik met de auto naar de winkel reed stond het pakje klaar.
De verkopers zijn heel vriendelijk dat wilde ik er nog bijvoegen want dat is het belangrijk.
Bedankt aan het gans team.
Maurice