Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daniel 21-09-2016 Via de website gekocht

Wat een zuigkracht!

Een heel ruim assortiment van producten. Dan denk je waar ga ik beginnen ,gelukkig is er bij cool blue een handige functie om je daarbij te helpen. Top. Als ik nog iets nodig heb dat is het eerste waar ik ga internetten , bij cool blue!

Sander 21-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare serviceverlening van Coolblue

Betrouwbare service van Coolblue.
Vandaag besteld is morgen in huis, tegen scherpe prijzen.
Duidelijke site met goede foto's en omschrijvingen.
Bij diverse artikelen ook video reviews.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Betrouwbare service
  • Snelle levering
  • Goede adviezen

Rinske 20-09-2016 Via de website gekocht

Prima service en keurig op tijd geleverd.

1x Eerder bestelde ik iets via Coolblue en ook toen was de service prima. Alles is keurig op tijd geleverd zoals aangegeven in de mail die je krijgt. Persoon aan de deur is ook klantvriendelijk.
Al met al niks op aan te merken.

Jesun 20-09-2016 Via de website gekocht

Top service CoolBlue

Groot assortiment, goede beschrijvingen, ook (vaak) duidelijke foto erbij/360gr.
Je kunt tot laat in de avond nog bestellen en (voor mij) werd de levering binnen 16 uur aan huis gebracht.

Pluspunten

• Site zoekt makkelijk
  • super snelle levering
  • ook correcte levering
  • late bestelling mogelijk

Minpunten

• Niet altijd goedkoopste

Joop 20-09-2016 Via de website gekocht

gemangeld door Coolblue

Niets voor een glimlach.
als alles goed gaat is het misschien een prima club. Maar dat was bij ons niet, en dan laten ze keihard vallen als klant.
We hebben een HP labtop gekocht bij coolblue, en wilden hem omruilen voor een Chrome book omdat hij toch niet bracht wat we hadden gedacht. Alles netjes in een doos, veel beschermingsmateriaal erin en opgestuurd. 100% zeker dat alles erin zat. Coolblue kon echter de adapter niet vinden. Weggegooid met het verpakkingsmateriaal? Niet te achterhalen. Volgens Coolblue was de retourzending niet compleet en wilden ze dus slechts 75% terugbetalen. 125 Euro voor ons. Voor een fout die zij hoogst waarschijnlijk zelf hebben gemaakt. Flexibiliteit: nul. Klantvriendelijkheid: nul. Eigenbelang eerst: 100.

Wat mij betreft heeft Coolblue volledig afgedaan.

Nooit meer iets kopen

Alle risico ligt bij de klant, Coolblue neemt geen enkele verantwoordelijkheid

Pluspunten

Minpunten

• klantonvriendelijk

Officiele reactie van Coolblue 21-09-2016

Hoi Joop,

Wat super vervelend dat dit op deze manier gelopen is bij u. We willen graag kijken of dit op een andere manier eventueel nog op te lossen is voor u, gezien het feit dat we het heel erg vervelend vinden, hoe dit is gelopen. Kunt u wellicht het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Op die manier kijken we graag met u mee.

Fabian 20-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering ook op zondag

Veel op voorraad en de volgende dag in huis, een belofte die ze telkens waar maken.

Daarnaast uitgebreide informatie, specificaties en of alternatieven

Pluspunten

• Snelle 24/7 levering

H Moor 20-09-2016 Via de website gekocht

De snelle winkel

Pan nodig. zaterdag middag besteld en zondag middag er in koken. Sneller kan niet. En prima kwaliteit pannen. Bedankt Coolblue

Pluspunten

• makkelijke site
  • grote keuze
  • snelle levering.

Barry 20-09-2016 Via de website gekocht

Goeie website duidelijk info. snel geleverd

Overzichtelijke webshop en daardaar makkelijk een keuze te maken ook de reviews van andere bezoekers helpt keuzes te maken. Service is uitstekend en de levering thuis ook meteen de wasmachine aangesloten en een duidelijke productuitleg. Oude wasmachine ook meteen mee! De mannen waren later dan aangegeven maar wij werden netjes gebeld over de vertraging.

Pluspunten

• bezorgservice
  • de volgende dag geleverd
  • fijne communicatie

JannekeBN 20-09-2016 Via de website gekocht

Prima service, ruim assortiment

Coolblue biedt een overzichtelijke webshop en heeft voldoende aanbod, snelle service en een duidelijke toelichting. Daarnaast een scherpe prijs, ook niet onbelangrijk 😃

Fons 20-09-2016 Via de website gekocht

Zaterdagavond bestellen, zondag bezorgd. Gratis. Topservice!

Zaterdagavond cadeaubon besteld, zondagmiddag nog bezorgd. Gratis zelfs. Wat een topservice toch bij Coolblue!

Pluspunten

• Assortiment
  • Service
  • Snelheid
  • Sympathie

Tevreden klant 20-09-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

Wasmachine besteld in het weekend maandag al in huis! Gratis levering tot de 4e etage zonder lift! Kreeg een SMS wanneer de koerier er bijna was helemaal top!

Pluspunten

• gratis bezorging
  • snelle levering
  • waarde voor je geld

Kitty 20-09-2016 Via de website gekocht

Al vanaf dat Coolblue een startende onderneming is ben ik bekend met deze online shop. Altijd een goede service en snelle afhandeling via de webshop. Ook al zijn ze nu een stuk groter geworden, is het service niveau nog even goed en voelen ze zich echt betrokken bij je als afnemer van hun, ondertussen diverse, producten. Ook het afhaalcentrum is een meerwaarde waar je prettig en professioneel wordt geholpen. Coolblue is er zeker een die in het lijstje van goede webshops kan worden opgenomen!

M.S. 20-09-2016 Via de website gekocht

Prima service

Zelfs op zondag geleverd! Als we iets willen hebben we het liefst meteen. Bij Coolblue dus mogelijk. Wij zijn zeer tevreden. Alle leveringen tot op heden zonder problemen.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Eerlijk
  • Snel
  • Service

Jm 20-09-2016 Via de website gekocht

Top service van Coolblue

Ik kies vaak voor Coolblue vanwege de goede service maar vandaag hebben zij zich echt overtroffen! Gisteravond heb ik in alle verhuis stress nog even snel een wasmachine en een droger besteld en die kon vandaag al worden geleverd. Ik werd heel netjes een kwartier van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Helaas had ik niet opgelet en de wasmachine en droger werden op het oude adres geleverd.. Toen de bezorgers hierover opbelde hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Vervolgens belde ze mij 's middags weer terug met de mededeling dat ze 20 km van mijn nieuwe adres verwijderd waren en dat ze het wel even naar me nieuwe adres kwamen brengen! Dit noem ik nog eens service!! Alles geheel kosteloos en met een grote glimlach, die jongens hebben echt mijn dag gemaakt!

Leendert 20-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Nog nooit echt een grote aankoop op internet gedaan, maar nu hadden we toch snel een nieuwe wasmachine nodig.
Bestellen ging heel simpel en inderdaad op maandag avond om half 12 besteld en de volgende dag voor 2 uur volledig geinstalleerd in huis.
Absoluut geen spijt van deze aankoop bij Coolblue.
De oude wasmachine werd netjes meegenomen, dus daar hadden we ook geen omkijken meer naar.
Concluderend: goede service, duidelijke voorwaarden en nette levering.
Ik hoop niet snel weer een wasmachine nodig te hebben, maar voor andere aankopen zal ik zeker eerst kijken bij coolblue

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Oude wasmachine afgevoerd
  • duidelijke voorwaarden
  • track en trace van order

Jan 19-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Goed en betrouwbaar adres. Coolblue is geen obscure internetwinkel waarbij je in spanning zit of het bestelde wel geleverd wordt of aan de verwachtte kwaliteit voldoet.

Peter 19-09-2016 Via de website gekocht

aankoop laptop

Laptop gezocht ter vervanging. Op andere sites vergeleken. Kwam op Coolblue best uit. Qua prijs / product. Ook overige info goed te vinden. Niet vaag doen. Ook qua gebruik wordt aanbeveling gedaan. Uiteraard, voor de hardware moet je wel naar algemener info zoeken. Ik weet ook niet wat de RAM / CPU,etc doen tegenwoordig. Is zwaar afhankelijk voor het gebruik. Maar een keuze kan gemaakt worden; en daarna eenvoudige betalingswijze. Heb je credicard, dan is het ook nog eens beschermd met garantie tijdens deze koop.

Pluspunten

• betaling
  • snelheid levering
  • keuze
  • filtering producten

Ellydepelly 19-09-2016 Via de website gekocht

Top

Eigenlijk niets negatiefs te melden. Super klantgericht, goed bereikbaar, snelle en correcte levering. Wij bestellen hier graag.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Snelle levering
  • Doet wat wordt beloofd

Minpunten

• Er zijn geen minpunten

wouter 19-09-2016 Via de website gekocht

ervaren klant, en tevereden klant

Wat het meeste opvalt bij Coolblue, is hun klantvriendelijkheid. Terugnames vormen geen probleem, alles wordt professioneel en in verrouwen afgehandeld. Verder heb ik altijd de juiste leveringen gekregen, en altijd zoals opgegeven bij aankoop. Een bestelling na 22h gedaan, en de volgende voormiddag geleverd, dat is even snel als zelf naar de winkel rijden. Leuke en veilige verpakking, met alle instructies . Ik heb tweemaal een teleurstelling gehad met tweedekansjes, die zouden ze echt beter moeten nakijken. Maar ook hier was het terugzenden geen enkel probleem, en gratis.

Pluspunten

• snel
  • correct
  • klantvriendelijk
  • terugnamebeleid

Minpunten

• toestand tweedekansjes

Hans 19-09-2016 Via de website gekocht

Gaskookplaat inventum

Besteld en de volgende dag geleverd. Prima prijs kwaliteit verhouding. Ik zal zeker de volgende keer weer als eerste aan coolbleu denken als er weer gekocht gaat worden.

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Prijs goed

Jokia 19-09-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

niks op aan te merken, goede servies, snelle levering en wat ook lekker is er wordt ook op zondag geleverd

MWinkie 19-09-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk en behulpzaam. Kennis van zaken en ruim assortiment.Kortom een hele "Coole" winkel
Groet...

Pluspunten

• Product kennis prima
  • Vriendelijk
  • Groot Assortiment

Roel 19-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige Webshop met Topservice

Twee leuke gasten kwamen de wasmachine brengen, sjouwden 'm al grappend 3 verdiepingen hoog zonder te klagen, sloten 'm aan en beantwoordden al mijn vragen met goede kennis.
Leveringen zijn altijd snel en stipt op tijd. En de prijzen scherp! Ook de reviews die ik hier vind zijn voor mij van grote waarde.

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Snelle leveringen
  • Scherpe prijzen
  • Goede service

Minpunten

• Kunt geen tijd kiezen

Ivo 19-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Goede ervaring met bezorging, plezierige mensen. Ook telefonisch goed te woord gestaan. Snelle levering.

• Bezorging

Ramona 19-09-2016 In de winkel gekocht

Toppie service

Toppie service

5 voor 12 s'avond nieuwe wasmachine besteld en volgende dag kwart voor 10 in de morgen geleverd en aangesloten

E te BoZ 19-09-2016 Via de website gekocht

Levering wasmachine

Vrijdags de machine besteld en zaterdag al geleverd. Gedurende het bestelproces constant op de hoogte gehouden van de voortgang. De levertijd was al tot op een uur nauwkeurig bepaald en evengoed werden we ook nog door de chauffeur gebeld dat hij er binnen een half uur zot zijn.
De machine is vervolgens keurig geïnstalleerd door twee aardige jongemannen. Er is getest of hij werkt en alle verpakkingsmaterialen zijn meegenomen. Echt helemaal prima.

Pluspunten

• Snelheid van levering
  • Goede communicatie
  • Nette levering

Linda 19-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Super service. Mijn wasmachine was kapot. Ik kijk op coolblue.nl, waar ik heel goed alle wasmachines kan vergelijken. Ik kies de wasmachine uit welke ik wil. De volgende dag al in huis en de oude ook weer meegenomen. Ideaal!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keus
  • Goed vergelijken

DrPiggie 19-09-2016 Via de website gekocht

Aardig als altijd!

Heldere beschrijving, product voldeed aan verwachtingen en de levering was ultrasnel, verder weinig te melden maar ik moet minstens 100 tekens vullen en ik schrijf deze review op jullie verzoek dus dat is dan weer het enige minpunt

Pluspunten

• Snelheid
  • duidelijke webshop

Bas 19-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een voorbeeld van hoe het snel en goed kan!

Vrijdagavond om 21u heb ik een wasmachine besteld en deze werd de volgende ochtend om 11u keurig afgeleverd en aangesloten. Snelheid in de logistiek! Vriendelijke bezorgers!

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Uitgebreide productinfo
  • Vriendelijke bezorgers

Roel 19-09-2016 Via de website gekocht

Snel, Professioneel & Leuke gasten!

Groot aanbod, nuttige reviews, scherpe prijs en goede (lever)service. De jongens die de wasmachine kwamen bezorgen hadden 'm moeiteloos en vlot naar de zolder gedragen en aangesloten. Op alle (ook de onnozele) vragen kreeg ik een goed professioneel antwoord en ze waren in voor een lolletje. :) helemaal TOP!

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Vele reviews
  • Scherpe Prijs
  • Uitstekende Bezorging
  • Productkennis bezorgers

Minpunten

• Geen tijd voor koffie :)

Sonja 19-09-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service. Heel handig om jouw bestelling via Google maps te kunnen volgen. Uitgebreide informatie over tijdstip aankomst pakket.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Googlemaps locatie pakket
  • Info tijdstip levering
  • Vriendelijke bezorgers
  • Meenemen oude spullen

Susan 19-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Bij coolblue een wasmachine uitgezocht. Levering volgens afspraak. De oude wasmachine haalde ze zelf van de zolder. De nieuwe werd netjes geplaatst en aangesloten. Super service dus. Wij kiezen zeker weer voor coolblue.

Pluspunten

• levering
  • service

Yus 19-09-2016 Via de website gekocht

Enthousiast

Volgende dag in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is en Hoe laat ze komen bezorgen. Je wordt vooraf gebeld en ze komen in ons geval de wasmachine binnen brengen, uitpakken, installeren. Nemen alle rommel weer mee! Verpakking en oude wasmachine.

B bex 19-09-2016 Via de website gekocht

Prima en volgens afspraak

Heb al meerdere keren besteld en elke keer is het goed gegaan. Ook de aflever momenten en opties zijn goed. Dit zal een van de redenen zijn om weer te bestellen bij deze webshop

Pluspunten

• Goede aflever opties
  • Scherpe prijs
  • De volgende dag thuis

Van den Broek 19-09-2016 Via de website gekocht

Top service!

Top service! Wasmachine en droger besteld, dag erna gelijk binnen. De mannen hebben alles aangesloten en gekeken of alles het doet. Ook gelijk het wasmachine laten draaien. Daarna hebben ze al het karton meegenomen, echt een aanrader!

Pluspunten

• Goeie en snelle service
  • Vriendelijk personeel

Jenny De Waele 19-09-2016 Via de website gekocht

Eerste Coolblue ervaring

Nooit gedacht dat winkelen op het www zo vlot en goed kon aflopen.
Voor herhaling vatbaar.
De bereikbaarheid is zeker ook een pluspunt als ook de vriendelijkheid van het personeel.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • snelheid van leveren

Thomas 19-09-2016 Via de website gekocht

Vlot (zoals altijd)

Goede website die vergelijken en kiezen makkelijker maakt. Eenvoudig bestelproces en bliksemsnelle levering.

Pluspunten

• Duidelijke info
  • Eenvoudig vergelijken
  • Levering de dag zelf

Minpunten

• Vaak niet de goedkoopste

Willms 19-09-2016 Via de website gekocht

De Tomtom 400. Wat een "Cool" apparaat

Wat direct opvalt bij de winkel is het duidelijke overzicht van alle artikelgroepen en het uitgebreide assortiment. Bij mij spreekt, bij het openen van de site, de lichtblauwe kleur met oranje stip direct vertrouwen uit. Dit n.a.v. mijn eerdere bestellingen. Ik hoef niet meer naar vergelijkingssites te gaan. De prijs is soms iets hoger dan bij andere maar de service en voorwaarden zijn perfect. Ik zeg "doen".

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Uitgebreid assortiment
  • Vertouwd
  • Service
  • Garantie en retourneren

Minpunten

• prijs?

Esther 18-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Goede service, super snelle levering !! Ook aan de kleine dingen wordt gedacht. Ik zal zeker de volgende keer weer voor Cool Blue kiezen.

Pluspunten

• Snel

Marc Van de Vijver 18-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden van Coolblue!

Reeds verschillende toestellen besteld bij Coolblue tot mijn grote tevredenheid: zeer vlotte website, mooie keuze en vlugge bediening.
Kortom een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Heldere website
  • zeer behulpzaam
  • vlugge bediening

Nádia 18-09-2016 Via de website gekocht

Fijne, vriendelijke en duidelijke service

De service is heel vriendelijk en duidelijk. Net na het moment van bestellen een mail gekregen met duidelijke gegevens en verdere stappen. Op het moment van verzending een mail gekregen met bezorgdatum. Alles erg duidelijk. En ook de bezorging was mooi op de tijden die waren aangegeven. Super! Het product dat ik had besteld was precies zoals op internet stond aangegeven. Nog een pluspunt.

Echt een winkel om aan te bevelen!

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijke benadering

Erwin 18-09-2016 Via de website gekocht

Uitermate snelle levering, sneller kan het bijna niet meer !

Redelijke prijzen voor kwaliteitsvolle artikelen.
Vlotte bestel/betaal mogelijkheden.
Een ongekend snelle levering.

Don 18-09-2016 Via de website gekocht

Staafmixer zonder haperingen geleverd

Overzichtelijke website, er wordt duidelijk uitgelegd hoe je je bestelling moet afronden, het bestelde wordt keurig op tijd afgeleverd. Ook de product reviews op de site zijn prima. Al met al een geslaagde aankoop

Pluspunten

• duidelijke site
  • snelle levering

Patrick 18-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf koelkast coolblue

Donderdag 15 september 2016 om 18:00 een Samsung koel/vries combinatie gekocht. De volgende dag om 9:45 werd deze bij ons afgeleverd en geplaatst in de keuken. De oude koelkast werd direct meegenomen. We kregen naast een mail met het aflever moment ook 20 minuten voordat men kwam leveren een belletje dat ze onderweg waren. Scheelt uren wachten.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Scherp geprijsd

Danielle 17-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige service! Snel, netjes gewoon top

Woensdagavond wasmachine besteld, donderdagmorgen 7.30 stond de nieuwe al aangesloten en wel! Keurig half uur ervoor telefoontje dat ze er aan kwamen.
Keurig en nette bezorgers. Geen geprutst, maar netjes en voorzichtig door het trapgat!
Klasse!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Nette service

Minpunten

• Heb ik niet

Rolf 17-09-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Mooie winkel, vriendelijk personeel

Kon hem via internet bestellen. Niet gedaan, wilde de Coolblue winkel in Eindhoven zien. Leuke winkel en zeer vriendelijk personeel. "Alles voor een glimlach" werd hier zeker waar gemaakt.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Producten uitproberen

Eric 17-09-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede levering

Ik heb mijn gewenste product opgezocht op kieskeurig. Coolblue bleek het goedkoopst te zijn, samen met een aantal andere bedrijven. De goede reputatie van Coolblue maakte de keus eenvoudig.

Ik had nog een vraag die ik beantwoord wilde hebben alvorens tot bestelling over te gaan. Na een paar minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik (rond half elf 's avonds) te woord gestaan door een vriendelijke en ter zake kundige medewerker die zelf mijn vraag kon beantwoorden. Geen ingewikkeld doorverbinden, na moeten vragen etc.

Vervolgens heb ik het product vóór rond 11 uur 's avonds besteld en het werd de dag erna op kantoor bezorgd.

Helemaal super.

Pluspunten

• snelle levering
  • prijs
  • helpdesk 's avonds open
  • kundige helpdesk
  • assortiment

Teake 17-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Doen wat ze beloven.
Supersnelle levering met superservice!
Keurig overzicht waar de gewenste levering op dat moment was.En exact op tijd geleverd

Lieke 17-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met een uitgebreide productenlijn.

Coolblue is een betrouwbaar bedrijf. Ze willen graag het beste voor de klant. Zo wordt het product goed ingepakt. Is er een overzichtelijke site. Heb je lang bedenktijd. Kun je je product terug sturen als het niet goed is. En zijn er veel en goede producten. Ik ben zeer tevreden over Coolblue. Natuurlijk zijn er een paar kleine verbeterpuntjes, maar Coolblue wilt beter worden en waardeert tips. Ik heb er al meerdere dingen gekocht en altijd alles prima verlopen.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle levering
  • Klantvriendelijk
  • Veel en goede producten

Minpunten

• Snel uitverkocht
  • Niet overal veel foto's

Top service 17-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Toen bij het afleveren van de koelkast bleek dat deze beschadigd was, heeft de chauffeur meteen geregeld dat deze retour ging en dat er een nieuw exemplaar gebracht zou worden. De volgende dag kregen we alsnog een nieuwe onbeschadigde koelkast. Top service!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Goede communicatie