Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Michel 11-06-2021

Perfect assortiment, customer journey is de benchmark! Updates tijdens het leverproces ook zeer prettig, niet teveel, afdoende zo

Anneke 11-06-2021

Fijne website , veel keus, goede prijzen, snelle levering, aardig personeel

Roy R. 11-06-2021

Het is fijn shoppen op deze manier en een snelle levering. Prijs en kwaliteit verhouding is oké.

Matthias Delecluyse 11-06-2021

Coolblue levert altijd wat ze beloven! Vaak een klein beetje duurder dan andere platformen, maar dit vertaalt zich dan ook in de service die op en top is!

Lars 11-06-2021

Top winkel, nooit problemen mee. Fijne manier van communiceren ook de garantie is erg prettig. Had hier een radio gekocht een jaar lang in gebruik gehad. Deze deed het helaas niet goed meer. Kom nog omgeruild worden ookal was hij eigelijk buiten het garantie termijn.

Emile 11-06-2021

Vakkundige mensen, snelle en betrouwbare service en goed bereikbaar ivm vragen. Leuk dat de bezorgers op een fiets de spullen komen brengen.

Nicks 11-06-2021

Fijne service. Snel thuisbezorgd en duidelijke product omschrijving, dat is ook zeker wat waard.

Prijs is soms bij specifieke producten iets hogen dan de concurrent, mogelijk dat er geen prijsupdates zijn geweest dan bij Coolblue.

Boehmer 11-06-2021

Lekker snel en overzichtelijk. Bestelling is goed te volgen en Coolblue heeft een breed assortiment.

Dirk 11-06-2021

Zeer uitgebreide keuze en super uitleg over de producten. Afhandeling en levering altijd correct en zeer snel.

Harry 11-06-2021

Zoals altijd uitstekend geregeld. Goed verpakt en snel geleverd. Tevens keuzemogelijkheid voor leverdatum. Voorwaarden zijn helder.
Altijd goede ervaringen met Coolblue.

Sammy 11-06-2021

Ruime keus, snelle levering en indien nodig goede klantenservice. Goede producten tegen een scherpe prijs.

capac 11-06-2021

Tweedekans (in nieuwstaat) monitor aangekocht bij Coolblue.be op 6 Juni 2021 - Type Eizo FlexScan EV3285-BK aan een mooie prijs van 978€. Product is 'in nieuwstaat'. Snelle levering van Coolblue (zoals altijd).
Bij uitpakken blijkt echter dat deze monitor in de rechterbovenhoek gebarsten is in de LCD... duidelijk defect....en dus niet bruikbaar. Dit is een product dat niet had mogen verkocht worden.
Onmiddellijk retour gestuurd en een klacht gestuurd naar Coolblue, met de vraag voor een oplossing.

Coolblue geeft 2 fouten toe :
- product was verkeerdelijk aangeboden (had aangeboden dienen te worden met 'zichtbare schade'
- tweedekans product had een te lage prijszetting (978€ was veel te laag).

Oplossingen die Coolblue aanreikte :
- Tegoedbon van 10€ op 8 Juni
- Tegoedbon van 25€ op 9 Juni
- Tegoedbon van 75€ op 10 Juni

Oplossing is mij ontoereikend. Coolblue maakt 2 fouten... , geeft fouten toen, echter neemt geen verantwoordelijkheid om de klant een degelijke oplossing te voorzien. Ik heb duidelijk gekozen voor deze Eizo FlexScan EV3285-BK monitor omwille van de specificaties & reviews. Ik kan deze monitor nu niet meer aanschaffen, tenzij ik zelf 271€ extra opleg doe. Het is door Coolblue's fout dat ik dit bedrag ZELF moet ophoesten.

Coolblue wil niet meer bijdragen dan 75€. (met de nadruk op WIL)... Als je als retailer 111 Miljoen € bedrijfswinst hebt in 2020, en er kan geen 271€ af...Tja...

Waarom moet de klant hier wéér de dupe van zijn van de fouten van deze retailer die gigantische winsten maakt?

Alles voor een glimlach is hun bedrijfsleuze...

Ik denk het niet.

Luc 11-06-2021

Supersnelle levering! Bestelling in de namiddag geplaatst, pakket binnen de 24 uur geleverd!

J.D. Folmer 10-06-2021

Duidelijke uitleg op de website dus makkelijk kiezen. Zoals altijd scherp geprijsd en supersnel verzonden.

Frank W 10-06-2021

Coolblue levert goede producten echter de vrolijke klantgerichtheid maakt het de fijnste internetwinkel voor elektronica producten.

Paul Molenaar 10-06-2021

Top levering, op tijd zoals afgesproken. Levering met de fiets.
Gaat zeker een volgende bestelling bij coolblue.nl plaatsen

Marcel Boon 10-06-2021

Ik had een nieuwe telefoon nodig en heb eerst wat rond gekeken op internet. Ik kwam bij Coolblue uit omdat ze een prachtige site hebben waar je verschillende telefoons kan vergelijken. De prijs was ook heel netjes.
De bezorging was super snel en netjes op de hoogte gehouden over de levering.
Ik ga zeker vaker kopen bij Coolblue.

Jana P 10-06-2021

Van zodra ik de e-mail ontving van Coolblue dat mijn artikel weer voorradig was heb ik onmiddellijk mijn bestelling geplaatst. De dag erna werd mijn pakketje aan de deur geleverd; Ik weet niet wat ik nog meer moet vragen. Al jaren koop ik de nieuwste technologie bij Coolblue zodat ik mij geen zorgen hoef te maken over de bezorging of de kwaliteit van het product; alles is steeds perfect in orde!

Xavier Chaigneau 10-06-2021

Altijd een flink snelle bezorging en de producten zijn exact zoals je verwacht... Alles is zoals gewoonlijk perfect geregeld bij CoolBlue

Eugen 10-06-2021

Ken de shop al sinds 2012. Fijne benadering en parate productkennis. Koop daar al mijn Appleware omdat het sneller gaat dan in de Apple Store (en je niet word gepusht om extra accessoires te kopen). Appleware is overal gelijk in prijs dus waarom ook niet. Verkoper was verbaasd dat mijn oude iPad na 8 jaar nog werkte.

Maarten 10-06-2021

Duidelijke site met groot assortiment, goede adviezen en vergelijkingsmogelijkheden. Daarnaast ook uitstekende service, installatie- en retourdienst etc. Niks op aan te merken.

Gerben 10-06-2021

Snel en super goede communicatie over de bestelling en de levering (per fiets!). Een voorbeeld voor andere webshops!

Jansen van Rosendaal Miriam 10-06-2021

Ik ben heel goed geholpen door de medewerkers voor een computer in de winkel en aan de telefoon.

Marcel 10-06-2021

Ik kies graag voor Coolblue. Goede service, snelle levering, veel informatie op de website.

Roel 10-06-2021

Overzichtelijk, voor zover ik kan beoordelen altijd redelijk concurrenende prijs en snelle levering, tot nu toe altijd probleemloos. Bij onderdelen die binnen garantie kapot gaan, ook altijd makkelijke en snelle afhandeling.

Alk 10-06-2021

Snelle levering conform afspraak. Goede informatievoorziening van de status van de order. En bovenal: het product was exact zoals omschreven op de site.

Marianne 10-06-2021

Overzichtelijke webshop,veel keus goede prijs
Vriendelijk personeel zowel telefonisch als bezorg
Personeel, alles met een glimlach

GV Winter de 10-06-2021

Duidelijke website met veel keus, goed uitleg over de producten met de voors en tegens. Snelle levering en goede service.

Bianca 10-06-2021

Fijne website, goede klantenservice voor vragen. Bezorging was supersnel en de bezorgers hebben het netjes aangesloten en naar boven gebracht zonder iets te beschadigen. Fijn is dat ze 15 min voor aankomst bellen (naast mail met tijdindicatie). Tevens heb ik de mail met extra tips over het product als erg prettig ervaren, deze kreeg ik op de dag van levering van het product.

Remko Meijers 10-06-2021

Nooit problemen met bestellen, altijd netjes de volgende dag afgeleverd. Ik heb 2 keer een product gekocht waar ik niet tevreden mee was, producten geretourneerd en allebij de keren snel en netjes het geld terug gestort gekregen.
De eerste website waar ik aan denk als ik wat wil bestellen is coolblue. Lekker makkelijk en snel. Mocht er in de toekomst wat verkeerd gaan geen probleem bij mij, coolblue heeft zich bij mij al bewezen. Ga zo door!

Jo 10-06-2021

Alles is zeer duidelijk en alle voorwaarden/afspraken worden nageleefd, dus zeker een aanrader!

Jb 10-06-2021

Ik was verbaasd dat het wat ik besteld had de volgende dag al bezorgt werdHet was precies op de tijd welke jullie mij hadden gestuurd en wel door een alle vriendelijke jonge dame. Ook de laptop die ik van jullie gekocht via mijn vriend r,.de jong uit Purmerend werkt geweldig

Geruit B 10-06-2021

Zeer correcte en op de aangeleverde tijd geleverd en oude toestel meegenomen Zeer tevreden

Mina 10-06-2021

Snelle en vriendelijke service.
Uitstekend geholpen geweest op de klantendienst!
Ik ga zeker nog bestellen!

Gerda Matijssen 10-06-2021

wij hebben gekozen voor cool blue, omdat de site heel duidelijk was en de prijs ons paste.
wij zijn dit tevrede.

Erik 10-06-2021

Overzichtelijke site, makkelijk producten te vergelijken. Ook de App is duidelijk en overzichtelijk.
Als ik een product met een stekker zoek, dan ga ik direct naar de app. Bestellen, betalen, kort wachten en in huis krijgen gaat razendsnel.
De medewerkers hebben goede productkennis. Ik wordt altijd goed geholpen.

Mark 10-06-2021

Goede service en duidelijke site. Ook bellen naar de kalntenservice werkte handig

Fenhoek 10-06-2021

Afgelopen week een cricut Easy press mini aanbieding pakket gekocht.
Ik ben er erg tevreden mee. Ook de snelle levering door een fietskoerier en de herbruikbare verpakking zijn fijn!

Mario 10-06-2021

Overzichtelijke en vlot werkende website, correcte artikelomschrijving, vlotte verwerking van bestelling en levering op de aangevraagde datum.

Vera 10-06-2021

Snelle levering en goeie installateurs!
Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe wasdroger!

Yannick Devry 10-06-2021

Aankoop zoldertrap, correct weergegeven en geleverd wat we besteld hadden. Ook goed verpakt. Levering iets later dan voorzien, maar hebben hiervan op voorhand een bericht gekregen. Top

Doorn 10-06-2021

Alles is via de website gegaan maar was prima.
Wasmachine is netjes binnen gezet en de oude hebben ze meegenomen. Top service.

Marc 10-06-2021

Product is zoals beschreven de bezorgers waren aardig en netjes en hebben het goed gedaan

Daan 10-06-2021

Snelle levering. Had om 23.30 uur besteld en had m volgen de dag om half 2 in huis

Marieke 10-06-2021

Heel makkelijk gevonden wat ik wilde.
Snelle reactie en levering.
Mooie prijs kwaliteits verhouding, dus ben ik heeeeel blij.
Bij Coolblue gekeken door jullie super leuke reclamespot.
Groetjes Marieke

Annelies 10-06-2021

Goed product, snelle levering. Wij zijn goed op de hoogte gehouden via e-mails.

Lars Westerhof 10-06-2021

Deze bezorgers zijn super. Gewoon even het feit dat zij dag en nacht door zweten om mijn pakketje op tijd voor de deur te hebben.
mijn respect

Fleur 10-06-2021

Handige website, makkelijk om producten te vergelijken. Bezorgers/installateurs zijn zeer vriendelijk (Bart!) en mooi op tijd bezorgd.

Heleen 10-06-2021

Coolblue levert snel en goed. De prijs is soms iets hoger dan op andere webshops, maar dan weet je wel zeker dat je een goede garantie hebt.

Jan 10-06-2021

Snelle levering, duidelijke website, en goede inormatie over de produkten en veel keuze .