Deze score is berekend op basis van 3440 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 28-05-2019

Duidelijke omschrijving van producten en desgewenst aanvullende informatie.
Vriendelijke bezorgers en uitermate goede service.

Ria 28-05-2019

Meer dan fantastische service
Meer dan fantastische service! De pomp van mijn oude machine was kapot gegaan waardoor deze vol met water stond en ik deze niet leeg kon laten lopen. Volgens voorschriften mag deze machine alleen zonder water worden meegenomen door de bezorgers van Coolblue. Dit is door de bezorgers fantastisch opgelost door het water buiten in de put te laten leeglopen. Zo konden ze de machine toch meenemen en sloten er een prachtig nieuwe machine voor in de plaats. Deze jongens verdienen alle lof!

Peter 28-05-2019

's avonds laat een hometrainer besteld en de volgende ochtend vóór 9.00 uur in huis. Klasse!!
Het vinden van de hometrainer op de website was ook heel eenvoudig en de beschrijving was zeer duidelijk. De keuze was dan ook snel gemaakt.

Sander 28-05-2019

Erg teleurgesteld. Ik bestelde een duur volledig audiosysteem met een Denon AV receiver en 2 Hifi speakers. Bewust gekozen voor bestelling op zaterdag en levering op zondag want door de week werk ik en dan had ik lekker de tijd op ermee aan de slag te gaan. Het was een dure uitgave waar ik voor had moeten sparen, dus ook al even naar uitgekeken. Wat denk je: levering komt op zondag: maar 1 van de speakers mist. De jongen van PostNL meldde dit niet bij het uitladen en meelopen naar mijn woning, maar pas toen ik hem aanhield met zijn bus toen ik zag dat de doos maar 1 speaker bevatte. "Ja die is zoekgeraakt denk ik ofzo". Oké, een toch redelijk dure speaker raakt gewoon even zoek. Vaag verhaal. Kan Coolblue niks aan doen verder, maar ik zit er mooi mee. Vervolgens gebeld naar CoolBlue die me vertelde in 90% van de gevallen wordt hij morgen geleverd. Ik moest natuurlijk gewoon werken de volgende dag, dus dan zou ik hem pas weer een dag later hebben. Whatsapp bericht gestuurd aan de klantenservice op dezelfde dag met de vraag om hem op een ophaallocatie te bezorgen. Helaas reageerden ze pas de volgende dag waardoor dat niet meer mogelijk was. Maar dat maakt eigenlijk niet uit want hij werd sowieso al niet bezorgd. Ik zat dus bij die 10%. Weer bellen. Nu werd me verteld dat ze toch 48 uur wilden wachten, want het pakketje kon nog wel naar boven komen en alsnog geleverd worden. Beetje jammer met die belofte van "Morgen in huis!" en ook omdat het niet mijn probleem is maar die van PostNL en Cooblue. Lever mij dan die speaker en zoek het samen met PostNL uit. Er werd me gezegd dat als het pakketje dan niet geleverd zou worden ik voor 15:00 even moest bellen want dan kreeg ik de speaker sowieso nog in de avond. Ik moet er dus zelf achteraan. Een to-do noteren en mij bellen is iets teveel moeite. Ik vandaag toch maar bellen: oh nee, de speaker is niet meer op voorraad.... (!!!!) Ik verbaas me erover dat er zoveel beloftes gedaan worden maar geen enkele wordt nagekomen (morgen in huis, 90% van de gevallen heb je hem morgen, sowieso heb je hem met de avondlevering). Degene die me beloofde de avondlevering te doen (sowieso!) kon toch ook al zien dat de speaker niet meer op voorraad was? Nu zou ik weer moeten wachten tot de 31ste. Coolblue: alles voor een glimlach. Eigenlijk ben ik alleen maar achter elkaar door teleurgesteld met valse beloftes.

Beste Sander,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als het misgaat. Wij zijn er ook niet blij mee. Helaas kunnen wij dit nu niet meer met terug werkende kracht oplossen.

Natuurlijk willen wij wel ons excuus aanbieden voor het ongemak. Wij verwachten ook dat het ondertussen toch netjes voor je is opgelost.

'T Vossenhol! 28-05-2019

Nette, snelle en vriendelijke service! :) Jammer dat mijn pakketje werd geleverd door Post NL.
Altijd die draaiende motor voor de deur en onvriendelijk personeel. kort af en gooien met je spullen! Zou 10 keer beter zijn als het eigen personeel voortaan me pakketje komt leveren! Veel vrolijker en netter personeel en veel nettere uitstraling met jullie eigen wagenpark!

Fred 28-05-2019

Duidelijke en informatieve website, met heldere beschrijving van een product. Goede bereikbaarheid en eerlijke aanbiedingen. Verder is alles goed geregeld, betalen en afronden is een eitje. Levering is zeer vlot en goed. Kortom aanbevelingswaardig Coolbleu

Marcel317 28-05-2019

Prijs kwaliteit is uitstekend.
Zeer goede breng service, geen probleem 4 hoog.

anton braspenning 27-05-2019

Ik kan COOL BLUE heel erg aanbevelen om er te bestellen.
De vlotte afhandeling van de opdracht van bestellen , betalen tot aan levering ( door zeer vriendelijke bezorgers) beviel mij zeer goed.
Binnen 24 uur na het bezoeken van de website zat de eerste was er al in, zo snel.
En geen verpakkingsmateriaal en oude vaatwasser meer om af te voeren. Alles werd mee genomen.
Voor mij staat eigenlijk wel vast dat een volgende bestelling weer via COOL BLUE gaat

Elisabeth 27-05-2019

Supergoed bestelservice. Informatie omtrent levering is erg fijn. Je krijgt van tevoren bericht met een tijdvak van een uur waarin de bestelling geleverd wordt, en dan ook nog kort van tevoren een telefoontje. Professionele levering en aansluiting van het product

HS 27-05-2019

game pc niet op voorraad,
prijs hoger na nieuwe voorraad.
dit toen aangekaart en voor de oude prijs gekregen !

zelfs paar dagen na levering.
en persoonlijk kaartje op de bus van de betreffende medewerkster die me geholpen gehad.
met geniet van u aankoop.. handgeschreven unieke actie!

niet meer dan lof voor Coolblue!

binnenkort wordt alles besteld voor me nieuwe woning !
eens kijken hoe dat loopt =) huisraad korting

M 27-05-2019

Ik vond de service van coolblue erg goed. Ze hadden veel artikelen (verschillende laptops) en het zelf kunnen kiezen van een bezorgmoment was erg handig.

G 27-05-2019

Snelle levering en product voldoet aan de omschrijving. Ook tijdstip bezorgen is correct aangegeven

Richard 27-05-2019

Top service, je word goed op de hoogte gesteld van de status van jou bestelling. verder een snelle levering!

Bert M. 27-05-2019

Goede website - goede omschrijving van het product - snelle levering. Daarnaast altijd op een correcte manier afhandeling als er problemen zijn.

Nienke 27-05-2019

Goede communicatie zowel per mail als telefonisch. Je wordt continue op de hoogte gehouden wanneer ze langskomen.

RCHL 27-05-2019

Zeer goede service! Coolblue denkt mee en lost op. Legt probleem niet bij de klant. Is proactief als het gaat om het oplossen van problemen.
Situatie: product na een jaar gebruik defect. Garantie was nog een jaar. Via de chatfunctie het probleem uitgelegd aan een medewerker en kreeg direct een retourlabel gemaild. Product opgestuurd, en kreeg na een dag al een mail dat er een nieuwe onderweg was. In totaal heeft dit proces nog geen 3 dagen geduurd. Heel tevreden met de service van Coolblue!

Leo 27-05-2019

Gisteren, op 26 mei, samen met mijn vrouw een bezoekje gebracht in Tilburg bij Coolblue om ons te laten
informeren /adviseren bij de aanschaf van een nieuwe televisie.We werden geholpen door een zeer vriendelijke jongedame die goed wist waar ze het over had.Wat een verademing nadat we enkele andere winkels hadden bezocht waarbij enorm werd gepusht om een dure Qled of Oled tv aan te schaffen ,We hadden vooraf gemeld wat we maximaal wilden besteden en daar werd goed rekening mee gehouden.Nadat we van dit bezoek veel wijzer waren geworden gaven we aan er nog even over wilden denken.Hierop werd vriendelijk gereageerd zonder een teken van te leurgesteldheid of ergernis.Voor ons een hele dikke 10 voor deze medewerkster en de service van Coolblue .Niet alleen woorden maar ook de daden dus dat maak je niet vaak mee tegenwoordig

Franz 27-05-2019

Netjes op tijd geleverd door vriendelijke en enthousiaste bezorgers.
Wat de prijs betreft, die was hetzelfde bij de concurenten, maar heb gekozen voor Coolblue
vanwege hun eigen bezorgdienst.

Eef 27-05-2019

Vanaf het eerste moment is alles misgegaan, verkeerd bezorgd, waarna verkeerd aangesloten, kapotte wasmachine geleverd en zon 15 dagen moeten wachten op een nieuwe. Waarna weer verkeerd aangesloten.

Was me nog een vergoeding beloofd. Nooit wat van gehoord. Uren aan de telefoon gezeten en beloftes aangehoord. Belachelijk bedrijf dat adverteert met wasmachine service maar uiteindelijk NIETS waarmaakt.

Geen goed woord over te zeggen. Bagger service, nooit meer iets bij bestellen.

Beste Eef,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dat is geen fijne situatie en wij begrijpen dat je boos bent.

Jouw bestelling betrof een extra dienst. Deze dienst voeren we niet zelf uit. Je maakt hiervoor een aparte afspraak. Dit is gebeurt. Helaas was jouw machine lek en moest omgeruild worden. Helaas kost dit ook tijd.

Gelukkig is alles nu omgeruild. Via de mail sturen wij je direct een aardigheidje op.

Harry 27-05-2019

Zeer correct alles afgehandeld
Tekst en uitleg en meedenken bij het plaatsen
In 1 woord fantastisch

Filip 27-05-2019

Productinformatie is accuraat en gedetaileerd, het bestelproces is snel en efficient, de levering, inclusief een sms in de ochtend tussen welk uur het product afgeleverd wordt, en een herinneringssms/telefoon een half uur voordat het product geleverd wordt, plus het feit dat men het oude product kan retourneren en het uit de woonkamer wordt opgehaald, maakt het bestellen bij Coolblue niet alleen erg plezierig, maar ook efficient en tijdsbesparend!

Edwin 27-05-2019

Hier iets voor een aantrekkelijke prijs kunnen kopen, dacht ik tenminste. Maar product was er toch niet meer kreeg ik te horen. Stond een dag later echter nog steeds op internet. Product kon later wel tegen €35 meerprijs geleverd worden. Ik vind het lijken op oplichting. En dit is niet mijn eerste negatieve ervaring met dit bedrijf. Drama. Voor mij niet weer!

Beste Edwin,

Dank je wel voor je review. Balen dat het mis gaat met het bestellen van een bepaald product. De prijzen wisselen per dag. Dit heeft met de markt te maken, niet met oplichting.

Jammer dat jij dat zo voelt. wij hopen dat je het product ondertussen voor een goede prijs hebt kunnen aanschaffen.

Nancy 27-05-2019

Producten kopen bij Cool Blue is echt een aanrader, alles is naar behoren. Vanaf het bestellen tot en met het bezorgen. Klantenservice heeft ook vriendelijke medewerkers met hoge dosis klantvriendelijkheid.

Anoniem 27-05-2019

Coolblue biedt lang garantie voor de Airpods 2 (2 jaar), meeste webshops geven maar 1 jaar garantie. Levering was super snel, de volgende dag had ik het al in huis. Daarnaast werd ik goed op de hoogte over de voortgang van mijn bestelling.

Boer W. den 27-05-2019

Kwaliteit, service maar vooral de medewerkers. Jonge mensen met een ultiem gevoel voor aandacht en service

Tom 27-05-2019

Snelle bezorging door drie zeer vriendelijke behulpzame en informatieve bezorgers die van het hele proces een half uur zonder stress hebben gemaakt waarin de installatie en uitleg gegeven werd omtrent de nieuwe wasmachine.

YvonneV 27-05-2019

Prima service en snel in huis, mooie prijs voor het artikel. De omschrijving klopt met het geleverde.

Ilse hamerling 26-05-2019

Duidelijk website
Goed personeel die bij de levering ook nog eens goede uitleg gaf over wat er allemaal met t apparaat kon

Gerdian 26-05-2019

Ben zeer tevreden over levering van coolblue , al het verpakkingsmateriaal is meegenomen en wasmachine geïnstalleerd op de 1ste verdieping en aangezet om te zien of hij wel werkte.

en oude wasmachine meegenomen... Aanrader..

Arjen van Kralingen 26-05-2019

Prettige en correcte communicatie. Lage prijzen. De site is helder en biedt op overzichtelijke wijze de informatie die je nodig hebt. Coolblue: het werkt zoals een site altijd zou moeten werken.

Willem 26-05-2019

De service heel goed en vakbekwaamheid bij de bezorgers. En uit vorige bestellingen meegemaakt dat als het product niet is wat je verwacht, heb je heel snel je betaling terug

ineke 26-05-2019

Veel shopbedrijven hebben plussen en soms minnen. Cool Blue blijft al jaren een vertrouwen uitstralen dat klinkt als een klok. Daar valt niet aan te tornen. Dus daarom blijft Coolblue in de top zich handhaven. Daarbij is de website altijd voorzien van goede informatie waar je wat aan hebt en de uitstekende service en informatie bij de aflevering van het product een plezier bij ontvangst. En ....je wordt nooit moe, van het zoeken naar producten bij Coolblue.

Peter 26-05-2019

Zeer snelle service, correcte afspraken, overzichtelijke site. handige leveringsservice met tijdafspraken, vial mail , sms en telefoon. correcte bezorgers met verstand van zaken

Elly 26-05-2019

Goed te vinden wat ik zoek. Levering keurig op tijd. Geen klachten! Fijn weekend verder.....

Frans Born 26-05-2019

Goede levering van het product nette bezorger van coolblue en vriendelijk en goede uitleg van het product en een dikke pluim

Hendrik van Hout 26-05-2019

altijd bingo bij Coolblue, ;-) goede prijzen grote keuze , kijken eerst op coolblue hoeven dan niet verder te zoeken !

E. Goedhart 26-05-2019

Prettige en duidelijke communicatie vanaf het moment van bestellen online tot het installeren van de wasmachine op onze zolders. Vriendelijke bezorgers die de tijd namen en ook uitleg geven over ingebruikname van het product! Wasmachine staat er nu een paar dagen werkt prima. Overall zeer tevreden!

Bert Cuijpers 25-05-2019

Duidelijk in prijs en leveringsvoorwaarden en eventuele garanties. Duidelijke productomschrijving
Bezorgen zoals afgesproken, te traceren waar de levering zich bevind allemaal nagekomen.
Binnen enkele uren na bestelling al in huis.

Anita 25-05-2019

We zijn steeds zeer tevreden met onze aankopen bij Coolblue. Snelle levering, groot aanbod en de juiste prijzen. Zeer vriendelijk personeel in de winkels en bezorgers aan huis. Prima service.
Aanrader !!!

Lauryan 25-05-2019

Erg slecht. Had een telefoon besteld en had hem de volgende dag nodig, wat beloofd wordt op de site. Volgende dag krijg ik geen track & trace code en wordt hij niet bezorgd. Dat is al jammer, maar dat vervolgens de klantenservice de hele avond niet reageert en ik nogsteeds geen reactie heb vind ik een hele slechte zaak.

Beste Lauryan,

Dank je wel voor je review. Balen zeg dat jouw telefoon niet is geleverd. Wij begrijpen dat je er op wacht.

Wij verwachten ondertussen stiekem wel dat het voor je is opgelost.

Judy Tam 25-05-2019

Ik heb 2 maanden geleden een wasmachine gekocht bij Coolblue. Al gelijk toen de bezorger weg was een lekkage gedetecteerd door de wasmachine. De klacht gelijk doorgegeven aan een Coolblue medewerker.
Wat ik niet wist was dat de onderburen last heeft gehad van de lekkage die door de Coolblue bezorger heeft veroorzaakt, namelijk de afvoerslang per ongeluk kapot heeft gestoten bij het bezorgen van de wasmachine. Een maand later een rekening gekregen van de VVE.
En uiteraard willen wij deze kosten bij Coolblue verhalen omdat de lekkage uiteindelijk door de Coolblue bezorger is veroorzaakt. Helaas blijft dit groot bekend bedrijf ontkennen en na 4 keer brief te moet schrijven, blijft Coolblue volhouden dat niet hun verantwoordelijkheid was en onrelevante argumentaties blijven gebruiken en afschuiven dat de VVE hiermede verantwoordelijk was en telkens door verschillende klacht behandelaars.
Ik heb niet van een zo'n groot bekend bedrijf als Coolblue dit onprofessionele aanpak verwacht, vandaar deze recensie. Zodat de consumenten op de hoogte worden gebracht dat zij dezelfde mee zouden kunnen maken als ze apparatuur aanschaffen bij Coolblue.

Beste Judy,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als dit aan de hand is. Helaas kunnen wij jouw order er niet bij vinden en daarom inhoudelijk geen reactie geven op de situatie.

Judy 03-06-2019

Beste Coolblue,

Hoe is het mogelijk dat jullie mijn order niet kunnen vinden? ordernummer 3807024! En zelfs was er een retour nummer aangemaakt omdat jullie terug moesten komen om de wasmachine om te ruilen! Toen er lekkage gedetecteerd werd.
Ik heb 5 e-mails naar jullie gestuurd telkens reactie op jullie onredelijke en irrelevante argumenten. Deze onzinnige argumenten gebruikten jullie om mijn verhaal/klacht af te wijzen afschuiven naar andere partijen.
Er was contact geweest met de ene Romi, Remi, Ruben en Damien van de klanren service afdeling. Ik had verwacht dat een zo'n gigantisch bedrijf medewerkers in dienst zullen nemen met minimaal een beetje niveau op het gebied van communicatie. Maar helaas had ik zelfs in mijn brief moeten toelichten wat lekkage inhoudt!
Ik reageer hierop zodat consumenten kunnen zien en verwachten wat voor soort bedrijf Coolblue is. Ik heb überhaupt nog nooit meegemaakt dat een bedrijf om €100 zo onverantwoordelijk en onredelijk omgaat met een trouwe klant.

Ik wens jullie heel veel succes behalen in de toekomst en jullie doelen worden zeker behaald met deze vriendelijk klanten service medewerkers!

Judy Tam

Fam.J.Visser 25-05-2019

Hele goede website duidelijk,
Voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis.
Geweldig hoe ze duidelijk maken welk dagdeel ze komen je krijgt s`ochtends hiervan een sms bericht en een kwartier van te voren wordt je door de bezorgers gebeld. ook nummerweergave te zien. ( dus geen anoniem ) En echt bezorgd met een glimlach :) ben echt zeer tevreden.

Raf 25-05-2019

Coolblue, Alles voor een depressie.

Enkele maanden geleden heb ik hier in een review mijzelf afgevraagd
of de Mediamarkt wellicht opgericht was door Pipo de Clown.
Nu blijkt de beste man meerdere bedrijven op zijn naam te hebben.
Een daarvan is ongetwijfeld Coolblue.
Wat een prutsers. Dinsdag een 82 inch TV (ordernummer 36016655}
besteld samen met de nieuwe Installatie en Ophang "Service".
Omdat de installatie van zo'n grote TV nogal wat voorbereiding vergt,
had ik als bezorgmoment vrijdag gekozen.
Enkele uren later kreeg ik een orderbevestiging dat installatie
uitgevoerd zou worden door PostNL@Home Extra. Ik kon met hun de volgende
werkdag een afspraak maken, die dan binnen drie werkdagen zou worden
uitgevoerd. Dat terwijl er op TV reclame wordt gemaakt dat Coolblue zelf
de TV komt ophangen. Ook staat dit op de site van Coolblue. Hoe dan ook,
dat ging dus nooit meer voor vrijdag lukken.
Na met Coolblue contact te hebben gehad via Whatsapp en de telefoon
werd mij verzekerd dat alles zou goedkomen. Toen ik op woensdagmiddag,
de volgende werkdag, nog niets gehoord had van PostNL@Home, heb ik maar
weer met Coolblue gebeld en ge-appt en kreeg te horen dat PostNL mij
waarschijnlijk donderdag zou bellen. De medewerker van Coolblue zou voor
mij duimen ??
Die avond kreeg ik een mailtje van Coolblue dat de TV donderdag bezorgd
en geinstalleerd zou worden door....Coolblue! Even gecheckt bij Coolblue
of dit geen grap was en meteen er op gewezen dat ik vrijdag als bezorg
moment had gekozen, dus de afspraak verzet naar vrijdagmiddag.
Uiteindelijk dus alles goed gekomen, dacht ik. Dit was het uiteindelijk
het oorspronkelijke plan.
Vrijdag om 8.00 werd ik gebeld door Stefano, de bezorger van Coolblue.
Hij had slecht nieuws. De TV zou die dag wel bezorgd worden maar niet
geinstalleerd en opgehangen, dit zou "waarschijnlijk" de volgende dag
gebeuren. Inderdaad werd gisteren de TV bezorgd en staat nu redelijk
in de weg in een bizar grote doos.
Het is nu zaterdagmiddag en heb nog niemand van Coolblue gezien.
Ik zou een SMSje krijgen met daarin een bezorgvenster, ook niet
gekregen. Ik ben (was) al jaren klant van Coolblue en had dit nooit
van hun verwacht. Dit is helaas een samenvatting
van wat er allemaal mis ging. Weg glimlach en voorpret verpest.

Beste Raf,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen. Ondertussen hebben wij via andere kanalen al contact gehad en wij stellen voor om de communicatie via één kanaal te laten verlopen. Juist om misverstanden te voorkomen.

Maggy 25-05-2019

Eerste keer bij Google besteld en zeer tevreden. De levering is zoals je ze ziet op reclame. Super vriendelijke boys, levering met een lach, zeer verzorgd en stipt op tijd, Proficiat voor deze 2 heren.

Marloes 25-05-2019

Ik was al een poosje op zoek naar een (2e hands) kitchenaid. Erg veel oplichters op marktplaats, het is een dure machine. Coolblue had zo'n scherpe prijs dat ik toch een nieuwe gekocht heb.
Het hele proces van bestellen tot in huis hebben heeft nog geen 24 u geduurd. In één woord: fantastisch! En het belangrijkste: je weet zeker dat je niet opgelicht wordt.
Erg goede website, betalingsproces makkelijk en ik kon kiezen uit verschillende bezorgopties waardoor je je aankoop binnen 24 u in huis kan hebben, zonder extra kosten.

Olaf van Zon 25-05-2019

Gemakkelijke website, veel keus tegen scherpe prijzen en snelle levering! !

M Caere 25-05-2019

De schop van coolblue ,dat is kwaliteit kopen ,je kan er kopen in vertrouwen.
De webshop is eenvoudig, goed lees baar ,goede uitleg ,voor bleed wasmachien of droog kast ,of indien je twijfed bel of schat met een medewerken en stel je vragen ze zijn er voor U te helpen .
Eens je de keuze heb gemaakt, bestel je met gemak en ook betalen is op een veilige manier.
Wat de levering betrefd is die uitstekend, goed verzorgd en op tijd ,je kan zelf je bestelling volgen op smartphones, en dit doen ze allemaal met een reuzen glimlach voor de klanten .

Kees Heij 25-05-2019

Duidelijke informatie en de levering goed verlopen volgens afspraak. Prima website.

Daniel 25-05-2019

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam, goede ligging en ruime parking .
De wachttijden zijn niet te lang en er is altijd de mogelijkheid om een koffie of iets anders te drinken .

Vera 24-05-2019

Prima service en een goede prijs! Coolblue heeft bovendien een zeer uitgebreid aanbod.
Ik kan Coolblue ten stelligste aanbevelen!