Deze score is berekend op basis van 3408 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erica 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke service

Na bestelling de volgende dag in huis. Machine wordt boven gebracht, aangesloten en oude machine mee terug genomen. We hebben er geen omkijken naar gehad!

Joey 21-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service.

De service is heel goed. Het pakketje dat je hebt besteld krijg je gratis binnen 1 dag bij jou thuis. Ik heb mijn charge 3 moeten retouren omdat hij helaas schade had. Nadat ik hem had opgestuurd werd ik goed geinformeerd over waar hij is en hoe het verder gaat aflopen. En toen coolblue mijn retour had ontvangen kreeg ik die dag daarna al meteen een splinternieuwe charge 3.

Femke 21-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Product dat ik had besteld werd de volgende dag al thuis bezorgd ,op de aangegeven tijd.
Ik heb voor cool blue gekozen voor de goede service van andere bestellingen.

Buizerd6 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle probleemloze levering

Het is een kwestie van bestellen betalen en de volgende dag is het thuis! Het gemak dient de mens :)

Anja 21-07-2017 Via de website gekocht

Goeie website

Door de duidelijke omschrijvingen en specificaties, en de eerlijke reviews, op de website was het makkelijk om een keuze te maken.

Kevin 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig Service!

Men doen hun best om je als klant blij te maken! Als dit zo blijft verwacht ik een mooi toekomst voor dit blue sky bedrijf

Rhee 21-07-2017 Via de website gekocht

Super, doen wat ze beloven

Ben gewoon erg tevreden, 22:00 wasmachine besteld, volgende dag om 10:00 uur werd het bezorgd. 2 aardig chauffeurs die de machine kwamen brengen, en voor de 100p de service waar maakte, de zware Miele brachten ze naar zolder en namen de oude weer netjes mee. Heb aangeboden te helpen maar dat hoefde echt niet. Ben erg blij met de afhandeling.

Iwan 21-07-2017 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak.

Overzichtelijk. Heeft fysieke winkels in de buurt voor als er wat is. Groot en rededelijk geprihsd assortiment.

Karel 21-07-2017 Via de website gekocht

Degelijk bedrijf , goed product en uitstekende communicatie

De Site is erg duidelijk en makkelijk zoeken. Ik was op zoek naar een GPS voor wandelingen en Cool Blue geeft bij de verschillende types een duidelijke omschrijving. De prijzen bij Cool Blue zijn laag, zeker als je andere aanbieders vergelijkt. Soms is er 1 goedkoper met hetzelfde product maar dan zijn de verzendkosten ronduit hoog en levertijd vaak weken. Verzending en communicatie bij Cool Blue is gewoon erg goed en hele snelle verzending.

TruusKD 21-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige website!

Ik heb al vaker via de webshop iets besteld en tot op heden, ging alles naar volle tevredenheid. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering, gewoon goed!

Johan Glerum 21-07-2017 Via de website gekocht

Super snel en goed geleverd!

Het gemak op de site, de levering zijn goed.
Daarnaast is een mooi systeem dat je kan kijken waar de chauffeur zich bevind.

Rob 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

Makkelijk winkelen. Ook keus aan nieuwe door anderen geretouneerde producten tegen een scherp tarief

Top service 20-07-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd weer een TOP service!!

Jullie beloven echt wat jullie zeggen, alles verloopt altijd tip top! Een goede opvolging, duidelijk, gewoonweg super!! Bedankt Coolblue!! 😊

Guido 20-07-2017 Via de website gekocht

De laagste prijs!

Wekelijk de allerlaagste prijs voor de Ricoh Thetra M15 360 camera, lager kan gewoon niet.
De volgende dag bezorgd en heel prettige communicatie via mail.
Coolblue is top!

Henri 20-07-2017 Via de website gekocht

Service met humor!

Een ruime keuze in het aanbod van artikelen.
Wij zochten een nieuwe koelkast en coolblue bood een keus van ruim 1300 stuks.
Duidelijke navigatie op de site, duidelijke product omschrijvingen en specificaties.
Gemakkelijk afronden van de bestelling, punctueel op de hoogte gehouden worden van de bestelstatus en de aflevering.
En helemaal top: de humor die verwerkt zit in alles na het bestellen ( als men het wil zien, want het zit soms heel subtiel verborgen!)
De eerste keer was een zeer prettige ervaring en een voorbeeld aan velen hoe klantenservice zou moeten zijn!

Laura 20-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke omschrijving van het artikel op de situatie.
Snelle levering , het artikel is ook netjes afgeleverd!

Myrna 20-07-2017 Via de website gekocht

Super

S'avonds om 10 uur begaf onze koelkast het 😳 Grote paniek want de warme dagen stonden voor de deur en waar kan je nou een koelkast zo laat nog online bestellen en die de volgende dag bezorgd gaat worden 😱 Natuurlijk.... coolbleu 🎉 Voor 23.59 bestellen en de volgende dag in huis, Echt top. Drankjes weer koud en de temperatuur buiten 30 graden 🏖....

Fam. Rottier 20-07-2017 Via de website gekocht

Absolute top shop.

Absolute topshop, hele goede sfeer, geweldig de mail dat mijn koffie eraan kwam, en dan die wachttherapie! Ik heb ervan genoten. Ga zo door! Coolblue is mijn favoriet!

Tom Engelfriet 20-07-2017 Via de website gekocht

goed geregeld

Prima. Zou misschien nog beter worden als ze de lege doos lieten ophalen.
Het is zonde om zo'n grot door bij het oud papier te gooien.

Daalder 20-07-2017 In de winkel gekocht

Juiste product tegen de mooiste prijs

Duidelijke site maar dat weet zo'n beetje iedereen ! Product werd goed beoordeeld door mede kopers en de prijs was zeer gunstig ! Had m de dag erop al in huis !

Honingen 20-07-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-as

Service zoals het hoort.

Beginnend bij het advies van de verkoper, de info via e-mail tot en met de levering. Op alle onderdelen optimale service. Complimenten.

Inge 20-07-2017 Via de website gekocht

Op de door mij gekozen dag afgeleverd

Snel gevonden op de site en ik vond de mail met de uitleg door de medewerker een mooie aanvulling. Top!

Tweety 20-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle en overzichtelijke levering! Alles is te volgen via updates op je mail. Goeie prijzen. Goed product. Prima allemaal.

Johan Thien 20-07-2017 Via de website gekocht

Alles op voorraad en snel on huis.

Coolblue was de enigste van de grot internet winkels die mijn camera wel op voorraad had en wel de volgende dag kon leveren.
De andere hadden of de camera niet op voorraad of je moest meerdere dagen wachten.
Verder kon ik de gehele bestelling goed volgen van magazijn tot mijn voordeur.
De prijs was net als bij de andere leveranciers gelijk, mocht de prijs nu iets lager zijn al was het maar één euro dan wad het tien sterren nu negen sterren (wat natuurlijk ook zeer hoog is)
Dus moraal van dit verhaal: DOEN

Scarlett 20-07-2017 Via de website gekocht

snelle service

ze kwamen op tijd en installeerden heel snel en goed. verder geen commentaar vind het raar dat jullie perse 100 karakters moeten hebben

Ed 20-07-2017 Via de website gekocht

Nooit meer!!!

Bestellen ging al vrij moeizaam op de site waarom gelijk een profiel aanmaken dit is niet handig als je snel even wat bestellen wilt. Werd op de dag zelf gebeld dat ze er met 2minuten waren dacht dat dit 15min van tevoren zou Zijn maar ik was thuis dus geen probleem. De droger werd binnen uitgepakt dus me hele huis lag gelijk onder de troep en piepschuim. Of ik de verpakking zelf weg kon gooien vond ik vreemd. Eenmaal boven ging van alles mis. Ik wou de droger op de afvoer zodat ik niet steeds het bakje hoef te legen nou dat hadden ze nog nooit gehoord. Ze moesten eerst de boekjes lezen en kregen de droger met moeite op de wasmachine want dit doet nooit iemand werd gezegd. Uiteindelijk aangesloten werd mijn handdoekrek eraf gelopen ja deze had weg moeten zijn. Beneden werd de droger zo hard op de grond gezet dat ik blij was dat er geen schade aan de vloer was. Na me 1e keer drogen bleek dus de slang van de droger verkeerd aangesloten en had ik een plas water op de badkamer vloer. Voor mij geen coolblue meer komen hun mooie reclame echt niet na en hebben geen kundig personeel.

Officiele reactie van Coolblue 21-07-2017

Beste Ed,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de afhandeling van de levering. Wij gaan ervan uit dat de bezorgers onze klanten de Coolblue service ontvangen zoals wij ook op de website aangeven.

Bij de levering van witgoedproducten ontvang je inderdaad 15 minuten voor de levering een sms. Wij snappen dat het niet handig is geweest een sms 2 minuten voor de levering te versturen. Het verpakkingsmateriaal dienen de bezorgers inderdaad weer mee te nemen zodat je niet thuis achterblijft met een hoop piepschuim. Het is zeker niet de bedoeling geweest de taak aan jou over te laten.

Daarentegen leveren de bezorgers verschillende producten waardoor zij ook wel eens de handleiding moeten raadplegen. Uiteraard verwachten wij dat de bezorgers over de basiskennis beschikken om de apparaten correct aan te sluiten. Het spijt ons zeer dat het niet correct aansluiten van de droger een lekkage heeft veroorzaakt. Natuurlijk willen wij de zaak zo goed mogelijk voor jou oplossen.

Zou je zo vriendelijk willen zijn om het ordernummer met een korte toelichting en foto's per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het direct op.

r.kok 20-07-2017 Via de website gekocht

slechte service

wasmachine besteld en vol verwachting de volgende dag gewacht. ten eerste komen ze te laat heb niet eens een telefoontje gehad. uiteindelijk toen ze er waren hadden ze totaal geen zin om de machine naar boven te tillen en werd er 2 keer de muur geraakt. dit kan gebeuren werd gezegd. de oude meenemen was teveel moeite want ze hadden geen tijd. tevens rook ik een wietlucht om 1 van de jongens. voor mij nooit meer coolblue wat een slechte service. tevens moest ik zelf maar uitzoeken hoe je het 1e programma aan moest zetten want we hebben nog meer te doen zeiden ze. ik ga weer terug naar me oude winkel bcc dat is pas service.

Officiele reactie van Coolblue 21-07-2017

Beste meneer/mevrouw Kok,

Allereerst willen onze excuses aanbieden voor de manier waarop de bezorgers zichzelf hebben gepresenteerd. Dit is absoluut niet representatief voor Coolblue en dit willen wij zeker aankaarten bij de desbetreffende afdeling, Daarnaast is het teleurstellend om te lezen op welke wijze jij te woord bent gestaan.

Uiteraard willen wij graag onze service verbeteren en de situatie te vergemakkelijken. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken we het meteen op.

Philo 20-07-2017 Via de website gekocht

De side is overzichtelijk. Product informatie is duidelijk. Snelle service en bij thuis bezorging snel en netjes afgeleverd.

Toussaint. 20-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van een super product.

Op verschillende online shops rond geneusd.
Coolblue kwam als beste uit de bus.
Hebben hun belofte waagemaakt.
Ik,persoonlijk, kan Coolblue aan bevelen!

Ronnie 20-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue aanbod en service

Veel keuze, gemakkelijke website, je kan producten van een zelfde categorie vergelijken, enz. Self Service ten top.
Bestellen, betalen en 's anderendaags geleverd met alle nodige mail notificaties.
Plezant!

Cor 20-07-2017 Via de website gekocht

Bloeddrukmeter

Uit onderzoek bleek dat de AMRON M3 comfort voor mij het juiste apparaat was, deze bleek niet overal verkrijgbaar, maar wel bij Cool Blue. De hele aankoop ging van een leien dakje en ook de levering verliep prima.

Luc 20-07-2017 Via de website gekocht

Gave box

Heel blij met de gave box hij doet het goed en was snel geleverd zoals afgesproken! Echt een aanrader!

Bernard 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering en service

Prima, makkelijk en betrouwbaar levering,retour ook geen probleem.website is duidelijk en bestellen is makkelijk.

Loes Debbink 20-07-2017 Via de website gekocht

Top van bestelling tot levering!

Voor het eerst eens de site van Coolblue bekeken omdat er een nieuwe wasmachine moest komen. Mooi overzichtelijk en fijn dat er goede productinformatie wordt gegeven. Dus al snel een mooie wasmachine bested. Keurig op de hoogte gehouden van de status van bestelling en levering. De wasmachine werd gebracht door 2 hele nette en vriendelijke jongemannen. ;-) Onder de oude wasmachine hadden wel een lekbak staan die niet meer nodig was, en ook die werd netjes mee retour genomen. Echt zeer tevreden!

Ellen 19-07-2017 Via de website gekocht

Geen glimlach, maar een SCHATERLACH!

Veel keuze, scherpe prijzen, supersnelle levering en goede service. Ik vind het erg fijn dat bij veel producten meerdere reviews staan van gebruikers, dat orienteert toch net wat uitgebreider. Kortom: helemaal TOP!

Adelaar 19-07-2017 Via de website gekocht

Beste klantenservice ooit !!

Wanneer ik iets wil hebben kijk ik altijd ff op de site, kom ik er niet uit dan bel ik even met de klantenservice. Zelfs eens uitgebreid zitten schaterlachen met een van hen.
Ook wel eens vergeleken met de Media Markt, maar wat een contrast.......waar de mediamarkt me door en door en doorverwees en ik uiteindelijk nog niks wist kwam Coolblue met een verrassende wending waardoor ik nog knaakjes kon besparen ook.
Ook tweedekans producten zijn een goede optie.

Annette 19-07-2017 Via de website gekocht

Snel en veel keus.

Duidelijke website met veel keus. Betaling super makkelijk. Snelle levering waarvan je goed op de hoogte gehouden wordt.

Perry 19-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Duidelijk overzicht van keuzes. Top 10 is inderdaad goede top 10 (na vergelijking op andere sites) en prijs is ook scherp. Mooiste vind ik nog dat op zaterdag bestellen is inderdaad ook dat je op zondag het pakketje ontvangt. Ga zo door Coolblue.

Hélène 19-07-2017 Via de website gekocht

Bij Cool Blue krijg je een uitstekend advies

Ik heb inmiddels diverse keren iets gekocht bij Cool Blue! Een beamer ( met een PERFECT advies) voor mijn werk; een laptoptas; en nu een e-reader. Ik vind dat ik goede adviezen krijg en dat de service goed is. Het zal altijd goedkomen áls er een
probleem zou zijn en een probleem is er nooit geweest...! Daarom koop ik altijd bij Cool Blue

Groenestein 19-07-2017 Via de website gekocht

De Wasmachine is prima afgeleverd!!!

Lekker snel geleverd, duidelijke informatie over de garantie, dat je de stekker niet moet afknippen.

britt 19-07-2017 Via de website gekocht

hel bedrijf

Echt bestel hier niet. Op dinsdag voor 23:00 besteld is een week later in huis in plaats van de volgende dag. Onbeschoft behandeld, veel te vaak zelf contact met ze op moeten nemen, en uiteindelijk niet eens fatsoenlijk aan kunnen sluiten. Heel teleurstellend en ik wil je heel graag een hartklopping of 2 helpen voorkomen door je dit advies te geven.

Officiele reactie van Coolblue 19-07-2017

Beste Britt,

Bedankt voor je review. We schrikken een beetje van wat we hier lezen. Het is namelijk absoluut niet de bedoeling dat jij onbeschoft te woord wordt gestaan en bovendien continu zelf contact moet opnemen met ons om nieuws te ontvangen. We willen dan ook graag de situatie nog eens bekijken. Zou je daarvoor je ordernummer willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? We gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Groeten,

Jeroen 19-07-2017 In de winkel gekocht
groningen

Geweldig totaalplaatje service / gemak en kennis

Sinds een maand klant, ondertussen diverse producten gekocht. Op de website kijk ik voor een eerste idee wat ik nodig heb, vervolgens ga ik naar de winkel in Groningen om me verder voor te lichten. De service is geweldig, altijd kopje koffie klaar, vriendelijke mensen met zeer goede kennis. IPhone behoorlijk goedkoper dan elders! Na aankoop laptop had ik een probleempje, Callcenter medewerker ook goede kennis en dus perfect geholpen! Na mijn laatste aankoop zelfs een leuk HANDGESCHREVEN kaartje ontvangen! Bedankt Dennis!
Hier voel ik mij niet klant maar gast!

Een hele dikke 10 voor alles!

Henk Uitslag 19-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig, volgende dag gegarandeerd in huis.

Duidelijke website, zeer eenvoudig te bestellen en de volgende dag al in huis in keurig in een blauwe doos..
Geweldig

Jennine 19-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Goede prijs, goede site en perfecte levering, zondagavond besteld en maandag in huis ! Op naar de volgende bestelling !

Bigfriend 19-07-2017 Via de website gekocht

Ongelofelijke snelle levering

Het juiste product voor de juiste prijs ! Het werd bovendien geleverd in een sneltreinvaart . Installatie was poepsimpel en mijn vrouwke zeer tevreden. :-)

Hans 19-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, doen wat ze toezeggen.

Goede overzichtelijke site. Bezorging op zondag is voor ons een goede en welkome service, waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

Els 19-07-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste kennismaking met coolblue meer dan geslaagd

Simpele en duidelijke website.
Snelle service, zelfs levering op zondag.
Leuke tips mail na aankoop.

Chris 19-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Word gratis verzonden en kan het gratis terugzenden,en de winkel zit vlakbij.
Product was niet het goedkoopst op internet,maar had goede recensies op internet gelezen over cool blue,en dat vind ik ook belangrijk.

Rita 18-07-2017 Via de website gekocht

Bestelling stofzuiger

Goede website, geen verzendkosten, supersnelle levering!
Veel keuze. Wordt overzichtelijk aangeboden, geen onnodig gezoek.
Ik heb verder geen opmerkingen. Ben meer dan tevreden.

Wouter 18-07-2017 Via de website gekocht

zeer uiteenlopende service

Door een goede website, scherpe prijzen en aangeboden service voor Coolblue als webwinkel gekozen. Nu respectievelijk twee keer een wasmachine en droger bij Coolblue besteld. Beide producten zijn netjes de volgende dag geleverd. Enkel de wasmachine werd door personeel van Coolblue zelf afgeleverd, nette vriendelijke bezorgers. De droger daarentegen werd door een vervoerder welke door Coolblue was ingehuurd afgeleverd. Onverzorgde, stinkende, klagende gure types. Als dit mijn eerste ervaring was met Coolblue dan was het zeker de laatste geweest.