Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Claire B. 14-09-2019

Zeer tevreden over Coolblue. De uitgebreide uitleg behorende bij de diverse productgroepen vind ik zeer handig om tot een goede keuze te komen. Het assortiment is zeer groot, voor elk wat wils in diverse prijsklassen. De website is gebruiksvriendelijk en helder en de bestelde artikelen zijn snel in huis. De klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. Laatst hadden we een vraag buiten de gebruiksaanwijzing om en ook dat zochten ze voor ons uit.
Ik kan Coolblue van harte aanbevelen!

Henk Eggels 13-09-2019

Coolbleu is denk ik wel een van de beste websites waar je aankopen kunt doen. De keuze is buitengewoon groot. De prijskwaliteit is altijd goed. Het bestelgemak is gewoon geweldig. Je wordt na de aankoop continu op de hoogte gehouden van het verloop van het bestelproces tot de levering.
Zelfs een uur of een half uur voor levering wordt je op de hoogte gehouden. Chapeau Coolbleu!

Marcel 13-09-2019

Coolblue is een honderd procent betrouwbare online winkel. Het aanbod is groot, de bestel- en betaalprocedure verloopt razendsnel, evenals de levering die zoals beloofd de volgende werkdag plaats vindt. Wat mij erg enthousiast maakt is de mail met gebruikstips voor het aangekochte toestel, nog voor de levering plaats vindt. Sneller kan niet. Heel af en toe is het gekozen voorwerp elders iets goedkoper te vinden, online blijven vergelijken is dus de boodschap. Maar Coolblue is steeds de allereerste winkel waar ik ga kijken.

Natasja 13-09-2019

Makkelijk te bestellen via de webshop en prettige en klantvriendelijke bezorging.
Een zware wasmachine naar zolder brengen en de oude meenemen en afkoppelen was geen probleem.

Angelien Metz 13-09-2019

Empatisch vermogen van de medewerkers van de Klantenservice is erg hoog ... Website werkt overzichtelijk en is vrij snel ... Bezorgers zijn leuk, erg vriendelijk en ontzettend hulpvaardig ...

mathias 13-09-2019

top service 9u in de avond besteld, dag erna om half 1 in de namiddag al geleverd.
goederen waren top verpakt, geen enkel deukje of beschadiging te bespeuren.

zeer tevreden van deze eerste ervaring met coolblue

Hans T. 13-09-2019

Ik heb nu voor de eerste keer via de website van coolblue een product besteld , betaald , en ontvangen en ik kan niet anders zeggen over coolblue dat zij doen wat zij zeggen en beloven , ik ben echt SUPER tevreden

Celine 13-09-2019

Het personeel is heel aardig en helpt goed. Als je even moet wachten bieden ze je drinken aan . Heel tevreden!!!

Huub 13-09-2019

Ik ben sinds 't begin klant van coolblue, toen ze nog heel klein waren. De afgelopen jaren iederjaar enkele aankopen gedaan. Blij dat hun assortiment uitbreidt, zodat ik meer spullen niet bij andere, minder prettige winkels hoef te kopen. Mijn ervaringen: Nog geen enkele leveringsfout meegemaakt. Extreem aardige en deskundige medewerkers. Extreem soepel betaal en lever-proces. Goed advies product keuze ("keuze van coolblue" zijn zonder uitzondering goede producten. Extreem handige website voor zoeken en bestellen. (Daar kunnen Amazon, Bol en Booking nog veel van leren). Is allmeaal leuk. Maar uiteindelijk gaat het natuurlijk om: Zonder uitzondering goede producten die zonder uitzondering op afgesproken tijd, netjes (onbeschadigd!) geleverd worden. Aleen maar complimenten.

Ien 12-09-2019

Makkelijk bestellen en de dag van bezorging aangeven, er word een dag tevoren aangegeven hoelaat het geleverd wordt en een kwartier voor aankomst nog een belletje.

Blije klant 12-09-2019

Makkelijke te gebruiken website. Product goed te vinden en snel te bestellen. Snelle betaling en levering. En in goede orde ontvangen. Fijne snelle service dus.

Mariska 12-09-2019

Waardeloos. De tv die we bestelden voor mijn moeder hebben we twee keer betaald door een storing. Hij is niet bezorgd op de afgesproken dag.
We wachten nu na een week nog op het terug te storten bedrag. Je staat ook uren in de wacht als je telefonisch contact wil opnemen. Ik koop er nooit meer wat.

M.J.Reinders 12-09-2019

Levering goed en op tijd. Goede regelingen t.a.v. service.
Wel vindt ik de toon naar klanten niet fijn. Te populair, domme grapjes.

Ekeni Lis 12-09-2019

Top winkel!
Prijs -kwaliteit👍🏼
Service👍🏼
Bezorging👍🏼
Vriendelijkheid👍🏼
Humor👍🏼

Bert 12-09-2019

komt binnen pakt je bonnetje vervolgens kopie koffie of choco en kijkt rustig rond. Dan word je geholpen op een vriendelijke en rustige manier en profctieneel. Ook hoef je geen bon te bewaren staat in hun systeem noem je email en klaar. En de service vind ik zeer goed

Frits 12-09-2019

Als persiin die voor het eerst on)ine gaat shoppen raad ik coolblue als de makkelijktse, betrouwbaarste en alle service van een gwone shoo. Tevens beschikt coolblue over de normale winkels wat een stuk zekerheid extra geeft, denk ik zo

Astrid p. 12-09-2019

Duidelijke site en een heel snelle levering, product was goed en zorgvuldig verpakt, ik ben zeer tevreden.

Delil 11-09-2019

Goede duidelijke communicatie. Je weet precies wanneer je artikel geleverd wordt. Zeer snelle levering. Netjes verpakt.

Geertje Peggeman 11-09-2019

Prijs en zeer snelle levering. Goede website en veel producten. Een aanrader.

KJ 11-09-2019

Snelle service en betrouwbaar. Daarnaast een overzichtelijke website en app, en hele handige en gedetailleerde zoekfuncties / filters. Maakt het selectie proces een stuk gemakkelijker!

Willem 11-09-2019

Prijs en snelle levering!
Overigens gaf Cool blue aan dat de zending met een dag vertraagd was, overigens leverde Post NL op de oorspronkelijke tijd af!
Gaf enige verwarring.

Elisabeth 11-09-2019

Overzichtelijke website. Snelle levering . Goede prijs- kwaliteit verhouding.
Zeer vriendelijk winkelpersoneel .
Prettige sfeer in de winkel.

Marie 11-09-2019

Coolblue is een betrouwbare site die doen wat ze zeggen. De site is overzichtelijk en het hele aankoop proces helder.
Ze garanderen een snelle levering wat ze nakomen.
Tevens komt je aankoop in een leuke doos. Al met al is Coolblue een bedrijf waar je vol vertrouwen een aankoop kan doen.

Eric 11-09-2019

Expliciet nog gebeld voor een advies qua vriezer, dan blijkt dat tot 2x toe een verkeerd advies is gegeven met als gevolg dat de vriezer niet kon worden gemonteerd. Ik was bereid om €200 bij te betalen voor de vriezer die dan wel geschikt was... echter Coolblue niets!! Zelfs de inbouw kosten wilde coolblue als compensatie niet voor hun rekening nemen, erg chic allemaal not !!

Vanessa 11-09-2019

Vandaag besteld, morgen in huis vind ik gewoon super 👍
Iedereen is ook supervriendelijk en ze maken tijd voor u wat heel schaars is de dag van vandaag. Het was voor mij de eerste keer dat ik iets bij cooblue heb besteld, maar zeker niet de laatste keer!

M.J. Larmene 11-09-2019

Artikelen uit voorraad snel en vlot geleverd. Meerdere bestellingen gedaan, nooit problemen,

Jolanda 11-09-2019

Coolblue heeft een overzichtelijke website. Makkelijk zoeken. Daarnaast hebben we een hele snelle levering. Dat is natuurlijk een luxe, maar wel lekker handig.

Keurige service met een glimlach 10-09-2019

Het is echt service met een glimlach.
Kundige en keurige monteurs.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat je zo krap van te voren krijgt te horen hoe laat ze komen.
Daarvoor in de plaats kreeg ik wel een half uur voor komst een sms en telefoontje.

martijn 10-09-2019

Ruime keuze, avond en zondag levering, nette prijzen en goede service. ik heb over de jaren al aardig wat besteld bij coolblue en ben nog nooit teleurgesteld.

Mylene 10-09-2019

Supersnelle levering (op zondag!) en continu op de hoogte gehouden van de levertijd. Goede communicatie en aardige bezorger.

Tevepo 10-09-2019

Heerlijk relaxte winkel waar de klant ouderwets koning is. Voor mensen die advies zoeken wordt tijd vrij gemaakt voor een gedegen advies. Mensen die weten wat ze willen lopen zonder poespas binnen enkele minuten tevreden de winkel uit.

Daan 10-09-2019

Al vanaf het allereerste moment klant. Topbedrijf. Heel knap hoe coolblue hun kwaliteit hebben vastgehouden tijdens de enorme groei. Evht een aanrader!

Ezzz 10-09-2019

Zeer snelle levering, jong personeel, langer aanwezig op de site door toffe en grappige filmpjes, dit geeft een war gevoel van vertrouwen.

kuiper 09-09-2019

Wij hebben nu voor de tweede keer een aankoop gedaan bij Coolblue, de eerste keer was ons zeer goed bevallen. Dus toen onze televisie stuk ging en wij graag snel een andere wilden hebben, snel naar de website van Coolblue, goed voorbereid naar de winkel in Groningen. Daar zeer vriendelijk te woord gestaan, uitleg gekregen en een tv besteld. Stond er maandagmorgen om 08-00 al iemand voor de deur met de tv en 20 minuten later alles geïnstalleerd. Dus ja, super tevreden dus.

Andre 09-09-2019

Goede uitgebreide productomschrijving. Als je uiteindelijk iets hebt gekocht, hoef je niet te zoeken naar allerlei voorwaarden, alles wordt keurig en duidelijk uitgelegd. Betaling, levering en retourneren is gewoon top geregeld. Echt heel tevreden en dat is niet overdreven.

P. Blankers 09-09-2019

Coolblue heeft een groot keuze aanbod en niet tevreden is geld terug.
Kwaliteit is goed.

Tevredenklant 09-09-2019

Hele fijne service coolblue!
Vandandaag besteld morgen in huis!
Je weet precies wanneer de bezorgers komen want je krijgt een sms, een kwartier voordat die komt!
Oude kapotte apparaat nemen ze gratis mee!
En de meeste dingen zijn een stuk goedkoper als in de winkel! Ik zeg voortaan eerst even coolblue checken en volgende dag heb je het in huis!

Pascal 09-09-2019

Goede producten van hoge kwaliteit. Altijd snel bezorgd, uitstekende service en vriendelijke medewerkers. Ook garanties worden erg netjes afgehandeld.

ZonnieZ 09-09-2019

Cooblue is een fantastische webwinkel. Goede zoekfunctie, snel besteltraject en humorvolle site.

Denice 09-09-2019

Goed duidelijke site, vriendelijke klantenservice en een goede service. Zeer tevreden over Coolblue.

Daniel 09-09-2019

Overzichtelijk, simpel, product snel geleverd. Coolblue biedt ook een tweede kans product, die nog praktisch nieuw is. Dit keer voor de eerste keer gebruik van gemaakt, scheelde aardig wat centen en snap niet dat ik dat niet eerder heb gedaan. Chapeau voor deze mogelijkheid!

Marvin 08-09-2019

Gastvrij, klantvriendelijk en deskundige medewerkers. Die altijd bereid zijn om te advisren en demostraties te geven

Rosa 08-09-2019

Wij hebben onze nieuwe Miele stofzuiger vrijdag avond om 23.30 uur bij Coolblue besteld en hebben we hem de volgende ochtend om 11.00 uur ontvangen.

Duidelijk productbeschrijving en super overzichtelijk productvergelijking Super goed verkooptraject en uitstenkende aftersales.

Lana 08-09-2019

Ik heb dankzij de goede website en het makkelijk vinden van de juiste producten een snelle keus kunnen maken voor een magnetron en 2 sets nieuw bestek. De super snelle levering is me erg goed bevallen.. 1 dag na het bestellen had ik alles al in huis.
Ben erg tevreden en zal zeker vaker gebruik maken van jullie service.

cees 08-09-2019

over zichtgelijk, makkelijk en een zeer leuke en handige houd mij op de hoogte van service, in dien een product tijdelijk niet meer op voorraad is.

Paul 08-09-2019

Het grote voordeel van coolblue is de gratis bezorging op. zondag. Al een paar keer meegemaakt dat bij ons iets op zaterdag kapot gaat en via coolblue is de volgende dag het apparaat dan vervangen. Super service!

Danielle99 08-09-2019

Coolblue is snel, efficiënt en grappig (als je iets bestelt, kunje gratis ‘wachttheraoie’ krijgen tot je pakketje er is). Bovendien werd mijn pakketje per bakfiets gebracht!

Joey 08-09-2019

CoolBlue is een super online winkel, je besteld iets en de volgende dag heb je het in huis of op een PostNL ophaal punt, erg fijn als je niet thuis bent want dan kan je het later bij een ophaal punt het paket ophalen, bijvoorbeeld bij de Jumbo, die is namelijk tot 9 uur in de avond open en soms zelfs tot 10 uur

PJ 08-09-2019

Leveren snel en volgens afspraak en de servicevoorwaarden zijn zeer goed..
Servicedesk is makkelijk te bereiken, kundig en vriendelijk.
Bezorging prima en van te voren een waarschuwing dat ze er over een half uur zijn.
Had een oude zware tv retour. Namens zij zonder probleem mee.
Ik ben uitermate tevreden over Coolblue.

Nico Pijnenburg 08-09-2019

Mooie verzorgde winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel wat ook nog deskundig is.