Michiel Cassiman 07-11-2023

Reeds meerdere malen besteld, altijd een vlotte afhandeling. Er is ook steeds correcte informatie op de site te vinden, met aanbeveling van de winkel over de producten.
Goede service: ooit een pakketje verloren gegaan, dit is goed opgevolgd door coolblue.

Martin 07-11-2023

Supersnelle levering: zondagavond besteld, maandagvoormiddag al geleverd! Het product zelf (Canon printer) bevalt me eveneens.

Philip Vanspeybrouck 07-11-2023

Als webshop is Coolblue een vaste waarde: snelle leveringen, vaak goede prijzen, soms aan de dure kant. Deze keer een minder goede ervaring. Ik kocht een nieuwe smartphone. mét een hoesje erbij natuurlijk om deze te beschermen. De smartphone heet 'Motorola Edge 40' Het hoesje dat ze erbij suggereerden is voor de Motorola Edge 40 Pro, en die is uiteraard lichtjes anders qua formaat. Dus omdat ze wellicht geen hoesje voor het juiste toestel hadden kreeg ik de suggestie een hoesje voor een heel gelijkaardig toestel aan te schaffen - waar ik niets mee ben.

Kirsten 07-11-2023

Uitstekende, snelle en vriendelijke service
Gemakkekijk om toestellen te vergelijken op de site

Gil Bonnez 07-11-2023

Snel geleverd, tevreden met mijn 2de kans product.
Haardroger was in nieuwstaat.

Katrien S 07-11-2023

De levering van ons pakje is verlaat, zonder verdere update. Wij zijn bezig met een renovatie en hebben dit item nodig, daarom hadden we het bij jullie besteld, voor de sneller levertijd…

ivan 07-11-2023

reeds verscheidene keren gebruik gemaakt van de online shop.
altijd verrassend vlug afgehandeld.

Stefan 07-11-2023

Gemakkelijk om te bestellen, heel duidelijke tracking van de bestelling, en alles mooi op tijd geleverd aan huis. Zeer tevreden met bestelde produkten en voor andere relevante produkten zullen wij zeker terug beroep doen op het uitgrbreide assortiment van CoolBlue.

Luc S 07-11-2023

Goede prijs/kwaliteit, je wordt continu op de hoogte gehouden van de levering. Product goed verpakt, Met eveneens een ecologische aanpak - levering aan huis met bakfiets, top .

Karolien 07-11-2023

Beste winkel voor elektro. Super goede klantendienst, goede website die je vanzelf leidt naar waar je wil. Je wordt geïnformeerd en geholpen. Zelfzaam dezer tijden. Daarom koop ik altijd bij Coolblue

Shari Devolder 07-11-2023

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke winkel.
Helpt je ook bij de juiste keuze te maken tussen verschillende opties.
Direct geleverd de dag erna, je wordt ook op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering.
Heel tevreden!

Jordy 07-11-2023

Ik heb een tweedekansje gekocht (switch game : luigi mansion3) toen ik de doos opende zat de cover er los bij want de case was gebarsten en het plastiek eraf gescheurd. Hoe moet ik dit nu als cadeau geven?

Mathieu 07-11-2023

Ruim assortiment in-stock. Zeer snelle levering zoals beloofd en service-gerichte follow up.

Philippe 07-11-2023

Goede product vergelijking en uitleg. Ook duidelijke uitleg over mogelijkheden met een handige selectie mogelijkheid naar het product dat het beste bij je past. Scherp geprijsde producten. Snelle, correcte levering met vriendelijke mensen.

Nimcke Boiy 07-11-2023

Goede service
Alles netjes geleverd en geplaatst ook een goede uitleg erbij zeer tevreden

Laila 07-11-2023

Een hele goeie service voor tijdens en na verkoop.
We hebben meerdere keer bij Coolblue besteld en blijven altijd zeer tevreden

Happyshopper 07-11-2023

Vlotte afhandeling in de winkel.
Zeer tevreden van de aankoop. Goede service en goede prijs.

Luc 07-11-2023

Echt blij dat we weer eens een beroep mochten doen op Coolblue! Onze droogkast had het na 12 jaar trouwe dienst begeven. Maar met Coolblue is dat geen probleem. Op hun gebruiksvriendelijke website heb Je de keuze uit 10-tallen droogkasten met een duidelijke beschrijving, beoordelingen en voor- en nadelen. Bovendien helpt Coolblue je nog door bepaalde producten als "Coolblue's keuze" te kenmerken. Bij twijfel kan je gemakkelijk enkele toestellen vergelijken. Onze keuze viel uiteindelijk op een Boch-toestel (toevallig gekenmerkt als "Coolblue's keuze!). Nog enkele klikken, de Visakaart bovenhalen en je toestel is besteld: snel, efficiënt en vanuit je luie zetel. En het gaat snel: in de namiddag besteld en 's anderendaags geleverd. Je krijgt een eerste maal een tijdsblok waarbinnen het toestel wordt geleverd en nadien nog een korter tijdsblok. Bovendien belt de bezorger je nog op, precies een half uur voor levering. Zeer vriendelijke bezorger die het toestel plaatst, aansluit, test, uitleg verschaft en ook het oude, defekte toestel meeneemt. Werkelijk een uitstekende service van Coolblue (en dat mogen wij al jaaaaren ervaren)! Wij hebben eigenlijk helemaal geen last gehad van het feit dat de droogkast stuk was.
Nadat we droogkast reeds enkele malen gebruikt hebben kunnen we stellen dat we een goede keuze hebben gemaakt. Het toestel is vrij stil, gemakkelijk te bedienen, droogt perfect, biedt veel mogelijkheden en kan aangesloten worden op de waterafvoer. Je hoeft dus de opvangbak met water nooit te ledigen.
Dank u Coolblue en uiteraard ook aan de vriendelijke bezorger!

Wilfried 07-11-2023

Snelle en onberispelijke service.
Ik ben ook tevreden van de communicatie met een kwinkslag, daar wordt een mens blij van!

Nathan 07-11-2023

website is makkelijk van gebruik, snelle en duidelijke service, goed in vergelijking, mooie winkel maar een beetje ver weg van huis

jan 07-11-2023

Het is altijd een fijne klantervaring, de communicatie en manier van omgaan met de klanten is nagenoeg ongeëvenaard.

LDM 07-11-2023

Goede communicatie van Coolblue. Je weet om hoe laat ze langskomen zodat je zeker thuis kan zijn.

Robin V 07-11-2023

Hulp en klantenservice is exceptioneel. Zowel online als in de winkel, al in meerdere fysieke winkels geweest en dit is elke keer super.

Niet vergeten: humor is hier onmisbaar!

Jaak G 01-11-2023

Aankoop en levering van toestel (ipad) zeer vlot en snel. Scherm van Ipad bleek niet te functioneren. Zeer vlotte retour en binnen de week een nieuw toestel in huis (dat wel werkt).

Sabine VDA 01-11-2023

Mooi en uitgebreid assortiment van artikelen met duidelijke beschrijvingen en zelfs aanbevelingen. De levering is supersnel zonder dat je een of ander abonnement moet nemen. En vaak groen als met de fiets geleverd wordt. :-)
Mocht ik een probleem hebben, dan word je werkelijk vriendelijk geholpen en zonder boze blikken als je toch iets wil retourneren. De garantie afhandeling maakt dat ik zondermeer liever iets meer betaal en met een gerust hart kan betrouwen op de Coolblue aankoop! Leuke sfeer daar, zowel terplaatse als op de website ... en in de wachttherapie na de aankoop!