Deze score is berekend op basis van 11086 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Willy 30-04-2021

het is nog altijd niet geleverd.
hij zou zondag geleverd worden , dan is dat toch een grote teleur stelling.
en mijn oude is stuk.

Noa Geertsma 30-04-2021

Slechtste service denkbaar. Omdat de levering van de volgende dag vol zat, voor de dag erna gekozen. Wat overigens ook een weekenddag was voor mij.

De dag voor levering een e-mail ontvangen dat mijn product (een wasmachine) de volgende dag tussen 08.00-22.00 uur aan zou komen. Omdat Coolblue zichzelf tot 02.00 uur de tijd geeft om het definitieve bezorgmoment door te geven, heb ik dit afgewacht. Echter kwam deze e-mail niet.

De dag van levering naar de klantenservice gebeld en gevraagd hoe laat mijn product geleverd zou worden. Bleek er een fout te zijn gemaakt (iemand had op een verkeerde knop gedrukt waardoor de levering niet wat ingepland?!), waardoor er een nieuw bezorgmoment gepland zou moeten worden.

Ondertussen zat ik drie dagen zonder wasmachine en zou het toch prettig zijn mijn product, waarmee geadverteerd wordt op de site de volgende dag in huis te zijn, binnen zou komen.

Coolblue vond het allemaal vervelend en deed het af met een voucher van €30. Nieuwe levertijd nog onbekend.
De voucher inleveren voor aansluitkosten van de wasmachine was absoluut ondenkbaar (deze kosten liggen gelijk) en mijn product zou TWEE dagen later geleverd worden. Uiteraard op een dag dat ik niet thuis was.

Vijf dagen zonder wasmachine verder en een voucher van €30 van Coolblue rijker (of toch niet, deze zou op mijn account verschijnen, maar is tot op heden niet gebeurd), ben ik niet van plan hier ooit nog iets te bestellen. Dus als iemand zit te wachten op een voucher van €30 (kun je een computer-muis of batterijen voor kopen) be my guest.

Wilma v. N. 30-04-2021

Dit is de eerste keer dat ik een apparaat online heb besteld. Dit ivm corona en ik ook niet zonder oven kan. de site ws heel duidelijk leesbaar, goede product informatie en een super service. Binnen 24 uur was het apparaat in huis. Op zondag bezorgd. De chauffeur was zo vriendelijk om ons te helpen met het naar binnen brengen.

LMT 30-04-2021

Fijne webwinkel met uitgebreide beschrijving met producten, keuze hulp en reviews. Snelle én professionele bezorging.

Brad 30-04-2021

Excellent website, easy ordering, fast and reliable delivery and 30-day no-hassle return policy!! All perfect.

Mariet 30-04-2021

Hij was gebruiksvriendelijk en het was de gunstigste prijs voor de door mij uitgezochte televisie

John 30-04-2021

Goede services, snelle levering de bestelling is binnen 1 dag geleverd.
Verder een ruim assortiment en een overzichtelijke website

Bram 30-04-2021

Bestel HIER GEEN PRODUCTEN!! Als je de producten geleverd wil hebben in in ieder geval! Tv besteld op maandag, dinsdag niets woensdag is beloofd dat deze donderdag geleverd zou worden ook niets..... levering in de nabije toekomst¿? Is dan het antwoord op donderdag? Ga naar de concurrent als je je product geleverd wil hebben en niet weken op het retourneren van het betaalde geld wil wachten

Kris 29-04-2021

Zeer goede en snelle service! Handig dat je zelf de leveringsdatum kan bepalen.

Jeroen de Visser 29-04-2021

Fris bedrijf, innovatieve verpakking eigen bezorgdienst en scherp geprijsd.

LexH 29-04-2021

Zondagavond m'n bestelling online geplaatst, die niet op voorraad was in het filiaal, en maandagochtend negen uur in het filiaal op kunnen halen, da's helemaal top! Dat kunnen een hoop (web)winkels en voorbeeld aan nemen.

C.Boldingh 29-04-2021

Snelle correcte levering en goed verpakt. Snel vinden op de site. Ruime keuze

John Klaassen 29-04-2021

Ik ging zoeken naar een Fitbit op aanraden van een andere gebruiker. Ik ging zoeken op Fitbit en herkende het apparaatje. Door de door mij gemaakte keuze was eenvoudig, er waren slechts twee mogelijkheden. Na een keuze gemaakt te hebben zou een 'automatische' vergelijking op basis van functionaliteiten van het gekozen model mooi zijn. Is géén kritiek hoor, ik ben super tevreden!

Jacques Podevijn 29-04-2021

Correcte bediening en goeie prijs. Bestelling werd zeer snel geleverd en tevreden over de inhoud.

BrianR. 29-04-2021

Coolblue is altijd een gebruiksvriendelijke omgeving. Dit omvat de website, maar ook de medewerkers. Nu heb ik zelf miniscule ervaring met de medewerkers, maar dat kleine beetje dat ik heb, is zeker plausibel. De website bevalt altijd goed te navigeren, de producten worden goed afgehandeld, verpakt en afgeleverd. Kwaliteit komt wel ter sprake. Lekker bezig jongens!

G. Horvers 29-04-2021

Op de website een goede keuze te maken. Na bestelling goede informatie en begeleiding. Aflevering op het juiste tijdstip.

Sandra 29-04-2021

Onze nieuw gekochte droger bij coolblue bleek een technisch mankement te hebben. Hij heeft het vanaf dag 1 niet goed gedaan. Na telefonisch contact waarbij de medewerkster met mij meedacht was de conclusie dat het een fout was . Dus vrijwel gelijk zei zij dat de droger moest worden omgeruild voor een goede. Die kon de volgende dag geleverd en geïnstalleerd worden.
Zeer vlotte goede service

ireen 29-04-2021

Goede omschrijving en uitleg van producten, hetgeen belangrijk is bij technologische items. Snelle verzending, prettige communicatie, alles top!

Soons 29-04-2021

Gekozen voor deze manier van kopen op advies van collega. Snel en vlot alles kunnen regelen en ophalen. Alles super goed geregeld. Vlot geholpen met alle corona regels.
Verder ook voor jullie gekozen omdat als er wat is met de telefoon is jullie fysiek ook bereikbaar zijn en er goed geholpen wordt.

Dre 29-04-2021

Snelle levering en vaak goedkoper dan bol.Com en als er mankementen zijn goede service alleen pokke muziek als je in de wacht staat want het is niet altijd alles voor een lach 🤣🤣

Sluys 29-04-2021

Enorm rommelige bezorging, ben al dagen achter mijn pakketje aan het aanbellen en krijg tegenstrijdige informatie van coolblue en post.nl. Moet maar hopen dat het pakketje nog terecht komt.

Matt 29-04-2021

prima en snelle service voor een goede prijs. Enkel jammer dat product informatie (in mijn geval afmetingen) soms totaal niet klopt. Echter na een mailtje zeer vriendelijk en snel antwoord met excuses en dat het zou aangepast worden.
Product details dus best altijd aftoetsen met de fabrikant, en niet blindelings vertrouwen.

Peter 29-04-2021

Aflevering van wasmachine en -droger was niet volledig, want de eveneens gekochte lekbak ontbrak. Men vergat overigens een deel van het verpakkingsmateriaal mee te nemen. Vervolgens ellenlang wachten op contact met de servicedienst voor het maken van een nieuwe afspraak. Dat duurde drie dagen. En toen kwam men vervolgens niet op de afgesproken tijd opdagen. Zit nog steeds te wachten overigens. Geen enkel bericht.

Renee 29-04-2021

Mijn ervaringen met Coolblue zijn heel positief. Goede service, handige tips en een snelle levering. Ook de producten zijn kwalitatief in orde.

Adriana 29-04-2021

Heb een 2e kansje dolce gusto apparaat gekocht.
Het enige wat eraan mankeerde was een heel klein krasje, niet hinderlijk en niet echt zichtbaar.
Ik ben er heel blij mee.

Elly B. 29-04-2021

Duidelijke informatie, snelle levering, prima afhandeling, goede service.
Blijkt veel betrouwbaarder en degelijker te zijn dan de lollige advertenties doen vermoeden.

Hans 29-04-2021

Mooi ruim aanbod van artikelen, en snel en adequaat geleverd bovendien. Heel tevreden klanten derhalve.

EZMO 29-04-2021

Ik heb voor het eerst besteld bij Coolblue en ik ben erg tevreden over de snelheid, de communicatie en de keuzes in levering. In de ochtend heb ik mijn bestelling geplaatst en na 2 uur kon in de bestelling ophalen in Amsterdam Zuid. Vriendelijke en behulpzame medewerkers en ik ben heel blij met de HP monitor, de Apple muis en het toetsenbord.

Aron 29-04-2021

Scherp geprijsd, fris concept en goede levering. 13 april een was- droogcombinatie besteld in de aanbieding. Hier is goed overzichtelijk gemaakt welke plus- en minpunten en specificaties er zijn per machine. Helaas kon ik de levering niet langer dan twee weken uitstellen I.v.m. Onze verhuizing was het makkelijker de machine geleverd te krijgen op ons nieuwe adres, maar zover vooruit kon ik de wasmachine niet reserveren. Nog gedacht aan later aanschaffen en dan laten leveren op ons nieuwe adres, helaas kon de helpdesk ons niet vertellen tot wanneer de aanbieding zou lopen. Verder super tevreden over de aanschaf, levering was keurig netjes tot net over de drempel (I.v.m. Corona richtlijnen) en daarnaast werd een goede uitleg gegeven over de machine door de bezorger. Ik zal zeker nog eens bestellen bij Coolblue!

Vera 29-04-2021

Coolblue is altijd super. Ook deze keer weer. Volgende dag, goed verpakt, geleverd. Overzichtelijke website. Kon makkelijk vinden wat ik nodig had. 100% tevreden.

Charles 29-04-2021

Duidelijke website, voordelige prijzen en snelle levering. Heel vriendelijk personeel.

Wouter 29-04-2021

Meerdere producten besteld. Twee keer het zelfde product gekregen en één niet ontvangen. Na telefonisch contact te hebben gehad word er een onderzoek ingesteld. Als er iets bekend is zal er contact worden opgenomen. Dat hebben ze na twee toegezegd niet gedaan. Zelf wederom gebeld en zal moeten afwachten wat er uit het onderzoek komt. En niks anders was mogelijk. Resultaat ik heb mijn product nog niet en het duurt ook nog even verwacht ik. Om de klant tevreden te houden konden ze het product opnieuw versturen en dan kan Coolblue verder met hun onderzoek zonder dat ik daar hinder van heb. Maar dat is absoluut onmogelijk. Ik ben zeer teleurgesteld in deze gang van zaken.

Robert 29-04-2021

Bij Coolblue winkelen is super eenvoudig. De site en het bestellen van producten is overzichtelijk en producten worden snel thuis geleverd. Ook word je goed geïnformeerd over de afhandeling van je bestellen.

Aris 29-04-2021

Zeer snelle levering en prima track and trace
Netjes verpakt en voor een zeer scherpe prijs

Monique 29-04-2021

Duidelijke website en door de filters had ik zo de juiste tv gevonden waar ik naar op zoek was.
Snelle levering! En met vooraf de track & trace melding . Bezorger was netjes op tijd

Xander 29-04-2021

Het gaat achteruit. Vroeger kon je echt nog op de coolblue service regelen. Je had spullen echt de dag erna binnen. Nu is dat helaas niet meer. Ook hippe CoolblueFietst projecten getuigen hiervan. Leuk project, maar opeens leveren ze pas om 9 uur uit. Dan ben ik niet meer op kantoor. De flexibiliteit en service is daar gewoon echt weg.

Melissa 29-04-2021

Ik vind website van Coolblue altijd erg prettig om op te zoeken.
Ze hebben een uitgebreide filter optie die andere webshops niet hebben, waarbij ze alle opties ook nog uitleggen.

Heb afgelopen week iets gekocht wat ik dezelfde avond nog in huis wou hebben. En dit ging perfect, heel blij ermee!

PMA 29-04-2021

Duidelijke omschrijving en info op de site over het artikel.
Snelle bezorging en communicatie er over naar de klant.
Artikel goed en stevig verpakt.
Enigste minpunt was dat je met de gratis virusbescherming een creditcard nummer moet invullen, die heb ik niet, dus helaas geen gebruik van kunnen maken.

Y.S. Van Den Broek 29-04-2021

Snelle service, goed verpakt, makkelijke website waar je goed kunt vergelijken.

Karolien 29-04-2021

Heel fijne service/advies gehad in de winkel, goede en duidelijke levering en vriendelijke bezorger. CB is iets duurder dan concurrenten, maar eerdergenoemde compenseert het prijsverschil.

Jetster 29-04-2021

Makkelijk zoeken, duidelijke informatie. Plus en minpunten zijn altijd realistisch. Leuke tweede kans producten met extra aantrekkelijke prijzen.

Nooitmeer 29-04-2021

Ik heb een wasmachine besteld die maandag is geleverd. Die machine werkt niet, de deur is kapot waardoor de was erin vast zit en hij is niet goed geïnstalleerd waardoor er water lekt in het keukenkastje, en dat drupt vlak naast een stopcontact.
De mannen hebben hem NIET eerst laten draaien voor ze zijn weggegaan.
Toen ik hem probeerde te gebruiken bleek die een foutcode te geven, is de deur geblokkeerd en zit de was er dus in vast.

Ik heb dezelfde avond gebeld naar de klantenservice. Tijdens het bellen is tot 2x toe de verbinding verbroken en ben ik niet terug gebeld.

Toen ik de derde keer belde is er een afspraak gemaakt om de machine de volgende dag om te ruilen.

Terwijl ik de dag erna, dinsdag, zit te wachten krijg ik een sms'je dat ze er in 30min zullen zijn.
En zonder door de bezorgers te zijn gebeld op mijn telefoonnummer (dat moeten ze 15min van tevoren doen), en zonder dat er überhaupt is aangebeld krijg ik na 30min een email dat "mijn adres niet bereikbaar was" dus ze komen niet.

Mijn adres is wél bereikbaar en en ik zat te wachten op ze!

Klantenservice weer gebeld en niemand kan deze bezorgers bereiken om ze terug te sturen.
En ik had nog steeds een niet werkende wasmachine staan, mijn was zat nog steeds in de geblokkeerde machine, er lekt er nog steeds water in het keukenkastje en moet ik voor de derde dag achtereen afwachten en op tijd thuis zijn.

Nog een email gestuurd naar de klantenservice over deze werkwijze en hun reactie was: ze komen woensdag weer langs.
Ze doen dus niets met mijn klacht, ze zijn zelf blijkbaar content met deze werkwijze, en voor ik heb het gevoel alsof je tegen een tafelpoot praat.

Woensdag is de machine uiteindelijk omgeruild maar ik ​zal hier nooit meer bestellen

RobertoW 29-04-2021

Super snelle service en leveren wat ze beloven. Vandaag besteld, morgen in huis! Hoop bedrijven adverteren ermee, een hoop maken dat niet waar... Coolblue wel! Klasse werk mensen.

Sietse 29-04-2021

Duidelijke product omschrijving en komt de afspraken na, die gemeld worden op de site qua levering.

Marius 29-04-2021

Coolblue komt echt altijd de met haar gemaakte afspraak na. Ook het retour circuit is perfect geregeld.

J. Claes 29-04-2021

Perfecte snelle levering van de Samsung S20 via Bpost. 's Avonds besteld en 's anderdaags 's morgens in de bus. Ook de mail van Coolblue voor het overzetten van gegevens oude smartphone naar de nieuwe kwam van pas.

Peter 29-04-2021

Prima prijs en service. De communicatie is duidelijk. Top! Alles wat wordt beloofd wordt nagekomen. Positief is dat er ook met de fiets wordt geleverd- verantwoord en goed bezig!

Astrid 29-04-2021

Ik was op zoek naar een koptelefoon die Noise canceling had en een ingebouwde microfoon. Deze voldoet aan al mijn eisen. Prima koptelefoon!!

Jill 29-04-2021

Super efficiënte webshop met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Daarbovenop nog eens een mega vlotte bediening!!
= een tevreden klant.

Roald 29-04-2021

Bliksemsnelle levering. Leuke teksten bij de bevestiging van de order. Dat stemt je vrolijk.