Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roland 01-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon zoals je het wilt !

Snelle levering van het goede produkt tegen een scherpe prijs.
Gewoon precies zoals je het hebben wilt dus.

Nina 01-02-2017 Via de website gekocht

Heel snel in huis!

Ik vind de service altijd heel goed en als je het besteld is het ook echt snel in huis. Bij mij al de dag na de bestelling op een zondag!

Kevin Vandenborne 01-02-2017 Via de website gekocht

Een beter service bestaat niet

Mijn eerste bestelling bij Coolblue was in 2011, de service was toen al meer dan wat je van de gemiddelde webshop zou verwachten. Er waren in die tijd weinig webshops die de dag na de aankoop leverden.

In de loop van de jaren heb ik zo een 54 bestellingen geplaatst, Coolblue komt steeds met allerlei manieren om het de klant gemakkelijker te maken, mede met dank aan hun partners (denk maar aan levering op zaterdag en zondag).

De website is snel en gebruiksvriendelijk, vooral de filters, reviews en product videos zijn zeer handig en hebben mij vaak geholpen met een product te kiezen dat aan mijn eisen voldoet.

Ik heb een aantal keer contact moeten opnemen met de helpdesk, ik heb dat via het online formulier en twitter gedaan. Op beide platformen reageren ze snel. Vaak ging het over garantie of terugsturen van een product waarvan ik me had bedacht. In geval van terugsturen storten ze je geld terug na ontvangen en controleren van het teruggestuurde product. Bij garantie hangt het vooral af van de fabrikant, ik heb echter een volledig nieuw product ontvangen toen de fabrikant er redelijk lang (aantal weken) over deed.

Qua levering is het bijna altijd de dag na bestelling, behalve als er iets misloopt bij de leverdiensten zelf (gebeurd wel eens tijdens kerstperiode).

Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar vaak kies ik toch voor het gemak en de top service en betaal ik een aantal euro meer. Coolblue is mijn eerste keuze, ik ga hier waarschijnlijk nog vele bestellingen doen. Coolblue staat niet stil, Ik ben benieuwd hoe ze hun service nog gaan verbeteren!

Anton van Doorn 01-02-2017 Via de website gekocht

Koelkast gekocht van ongeveer 1.7m van siemens.

Ik heb wel eens meer gekocht bij coolbleu dus nu ook nu weer vanwege de snelheid en de goede service. Telefonisch goed bereikbaar zelfs in het weekend en ook in de avond is geen probleem. Top.

Mart 01-02-2017 Via de website gekocht

Tweedekansje als nieuw

Koffiemachine van Siemens - tweedeKansje voor een mooie prijs.
Apparaat als nieuw, alleen de doos was beschadigd. Precies zoals op de site vermeld.
Prima service

Janos Vermaat 01-02-2017 Via de website gekocht

Zeer triest bedrijf

Ongeloofelijk wat hier allemaal fout gaat bij een kleine bestelling.
Nu 2 weken later, 6 keer gebeld en nog steeds word er niet geleverd.
Alleen maar heel veel excuses en sorry's maar geen concrete oplossingen.

Officiele reactie van Coolblue 01-02-2017

Beste meneer Vermaat,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u zo lang moet wachten totdat u uw bestelling mag ontvangen. Kunt u misschien uw ordernummer met een begeleidend schrijven sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we meteen voor u aan de slag. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

JJ 01-02-2017 Via de website gekocht

Norton security

Zondagavond besteld . In de bevestigingsmail werd vermeld dat het product maandag geleverd zou worden. Ik rekende op dinsdag omdat briefpost doorgaans niet op maandagen bezorgd wordt. Ik was dus aangenaam verrast dat ik maandagmiddag het pakket ontving.

Myrande van Os 01-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering van de laptop. Met daarbij nog een mail met allerlei tips over de installatie van de laptop. De tips zijn een prima aanvulling en voorkomen fouten. Installatie mede daardoor soepel verlopen. Laptop werkt snel, helder scherm en overzichtelijk.
Deze laptop was op het internet bij Coolblue het goedkoopste.

Remco 01-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Zondag besteld, maandag geleverd.
Ik werd telkens op de hoogte gehouden over het bestelproces, hoe laat geleverd zou worden, enz.
Half uur voor levering ontving ik een sms. En precies op tijdstip dat er geleverd zou worden werd er aangebeld. Echt goed geregeld!

Michi 01-02-2017 Via de website gekocht

goede/snelle service en aantrekkelijk geprijsd!

Bestellingen worden snel afgehandeld, je blijft de gehele tijd geïnformeerd en heb je een keer een vraag of retourtje is ook dat in no time geregeld. Altijd fijn om hier iets te bestellen!

Patrick 01-02-2017 Via de website gekocht

nespresso machine

Slim van Coolblue om mee te gaan met de mediamarkt BTW actie. Eigenlijk was Coolblue beter, de levertijd bij Mediamarkt was 1-4 dagen, Coolblue 's avonds besteld, volgende dag in huis en direct van een heerlijk kopje koffie kunnen genieten! Bedankt Coolblue! Mijn weekend was gered ;-)

Pluspunten

• ruim assortiment koffie
  • melkopschuimer werkt zeer goed

Ineke Montessori 01-02-2017 Via de website gekocht

Prima service

Website is duidelijk met veel productuitleg waardoor je een goede keuze kunt maken. Ik heb al meerder producten gekocht bij Coolblue en ben altijd tevreden.
Wasmachine snel bezorgd en geïnstalleerd door zeer vriendelijke en deskundige jongemannen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede website

Bloem 01-02-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, voldoende keuze. Goede verhouding prijs-kwaliteit. Bezorging is goed; zeer duidelijk in moment van afleveren, goede communicatie. Hele vriendelijke bezorgers. Goede afhandeling; netjes geplaatst en vervoersverpakking keurig afgevoerd even als het oude apparaat. Prettig zaken doen zo.

jaap van der tang 01-02-2017 Via de website gekocht

vlotte levering van stofzuiger

zondag stofzuiger besteld, maandagmiddag geleverd, vlotter kon niet. Een klein minpuntje was dat er maar een stofzak was bijgeleverd i.p.v. de beloofde 4

Lutjevb 01-02-2017 Via de website gekocht

Super

Supersnelle levering, superleuke en veilige verpakking, grappige copywriting op de coolblue box, product klopt volledig met beschrijving op web. Zeker meer dan tevreden.

fam 01-02-2017 Via de website gekocht

blij met BK pan welke goed verpakt en snel geleverd was

goede prijs vergeleken met andere aanbieders
goede service mbt verpakking en verzending
zeker weer bestellen via coolblue

A Joosse 01-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue is nice too you

Coolblue is snel, goed en je hebt veel keus. Aardig personeel, zowel de bezorgers als de klantendienst.

Jacco 01-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische communicatie en bezorg service

Heb een vaatwasser en wasmachine besteld. Volgende dag in huis. Midden in de nacht mail met een levertijd gekregen tussen 12 en 13.00. Kreeg om 11.30 sms we kunnen over 25 min bij je zijn. 10 min later telefoon we zijn er over 10 min. Erg netjes. Sluiten wasmachine aan en zetten daarna wasdroger ook nog even er boven op en sluiten hem aan! Verpakkingsmateriaal mee terug genomen als mede de oude apparaten. Gaven nog advies qua gebruik van de apparaten.
Werkte netjes en snel.

Pluspunten

• levertijd
  • aflever service

Yogesh 01-02-2017 Via de website gekocht

Stil wasmachine en goede service van Coolblue

Snelle bezorging
Vriendelijk personeel
Geïnstalleerd wasmachine en oude machine gebracht op de begane grond

• Bouwkwaliteit

Minpunten

• drogen resultaten zijn gemiddeld

Lindsey 01-02-2017 Via de website gekocht

Kindercamers fuji instax mini 8

Was de snelste die ook nog eens op zondag gratis bezorgd!! Een goede overzichtelijke site waarop je makkelijk met je smartphone kan bestellen!

Pluspunten

• Snelle service
  • Bezorging op zondag
  • Overzichtelijke website
  • geeft aan wat je er ev bij moet bestellen
  • Betaald met een Spaanse creditcard

Tim 01-02-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, goede prijs, goede service!

Ik heb al meerdere malen producten besteld bij Coolblue en ik ben tot nu toe altijd tevreden. Een zeer overzichtelijke site met een duidelijke indeling, de prijzen van de producten zijn over het algemeen goed en over de service valt zover ik heb gemerkt niks negatiefs te melden.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Service

Tobi Wander 01-02-2017 Via de website gekocht

High NPS score

Ik ben al jaar en dag fan van Coolblue, ik vind de service zo goed dat ik ooit in de Rotterdam store heb gevraagd of de medewerkers van Coolblue daar speciaal voor worden opgeleid, ik ben een klant van het eerste uur (PDA Shop) en zal zeker zorgen voor een hoge NPS score, ik raad dan ook iedereen aan zaken te doen met Coolblue, ik hoop dan ook dat het aantal winkels blijft groeien.

Pluspunten

• Klant vriendelijk
  • Snelle service
  • Uitgebreid assortiment
  • Gemak
  • Uitstekend retour beleid

Wiep 01-02-2017 Via de website gekocht

Smartphone

Snelle levering , informatie over de levering via mail uitstekend en met out of de box idee om koerier te ontvangen😀.

Pluspunten

• Snelle levering
  • creatieve verpakking

Geert 01-02-2017 Via de website gekocht

Krups

Goede prijs kwaliteit en super snelle levering , zaterdag besteld , zondag al geleverd , bij deze
Dank u

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Super snelle levering zelfs zondag

Annelies Moret 01-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue.nl

Duidelijke site, makkelijk zoeken door de juiste filters aan te klikken. Omschrijving, foto's en reviews van anderen helpen om de juiste keus te maken.

Jacco 01-02-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice, fijn geholpen op zaterdagavond.

Op zaterdagavond een Miele stofzuiger besteld via de website van CoolBlue. Nadat ik had betaald meldt mijn vrouw dat ik de verkeerde heb besteld. Ze wil graag een witte ipv een zwarte. Om 20:30 gebeld met de klantenservice. Geen probleem verder keurig omgewisseld voor een ander model. Deze was iets duurder en mailtje gehad om een klein aanvullend bedrag over te maken. Op zondag keurig afgeleverd om 17:00. Prima service zo.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima geholpen bij de klantenservice

Anouk 01-02-2017 Via de website gekocht

Polar sportwatch

Super bezorging, en producten met kwaliteit prijsgarantie. Ben erg tevreden. Je kunt makkelijk en snel een keuze maken, en de specificaties staan ook duidelijk beschreven.

Margret 01-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en simpel, gemak dus!

Goede omschrijving product, voorradig en zeer snelle levering. Daarnaast betrouwbaar. Kortom voor mij de ingrediënten om te bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Communicatie tussen bestelmoment en levering

Minpunten

• Prijs kan soms wat scherper

Wilfred 31-01-2017 Via de website gekocht

Samsung UE55KS7500

Duidelijke en overzichtelijke website, prijzen zijn goed en producten makkelijk te bestellen. Erg tevreden overall! En super snelle levering. 27-01 rond 23.00 besteld en 28-01 om 10.00 geleverd. Goed op de hoogte gehouden voor levertijd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen

Minpunten

• Voor mij geen

Brenda 31-01-2017 Via de website gekocht

Top service

's avonds besteld en netjes de volgende dag in huis! Niet de hele dag thuis hoeven blijven, maar een aflevermoment van een uur. Wasmachine 3 verdiepingen naar boven gebracht, oude wasmachine retour genomen, wasmachine aangesloten, uitgebreide uitleg over de functies en ook nog handige tips. Top service!

Pluspunten

• Indicatie levermoment van 1 uur
  • Gratis bezorgd, 3 verdiepingen
  • Oude wasmachine retour
  • Gratis aangesloten

Fatih 31-01-2017 Via de website gekocht

Super snel service zaterdag besteld zondag ontvangen. Top

Voordelig en klantgericht . Zaterdagavond heb ik besteld en zondag ontvangen. Ik hadden niet verwacht dat ze zondag gaan leveren. Geeft voldonde informatie over product en service.

Laura 31-01-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Duidelijke website, snelle levering.
Erg jammer alleen dat bij de aflevering mijn product (wasdroger) al beschadigd was! Afgesproken dat ik hiervoor 10% korting voor zou ontvangen, binnen 10 dagen. Na 14 dagen nog niks ontvangen, dik 15 min in de wacht gehangen bij de klantenservice en uiteindelijk na nog eens 3 dagen het geld ontvangen.
Erg jammer,
Een beschadigd product gekregen en dan nog eens zelf achter je geld aan moeten. De eerste ervaring was meteen geen goede voor mij.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering

Minpunten

• Wachttijd klantenservice
  • Communicatie bezorgers-kantoor

Officiele reactie van Coolblue 31-01-2017

Hey Laura,

Wat ontzettend balen dat uw wasdroger beschadigd geleverd is en dat de belofte zo lang op zich laat wachten. Dit is niet wat u van ons mag verwachten en we willen u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. We hebben het de afgelopen dagen wat drukker gehad, waardoor de wachttijd wat is opgelopen.

We willen het echter wel zo snel mogelijk voor u oplossen. Zou u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Berend 31-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, zelfs op zondag levering. Goede begeleiding dmv filmpjes en leuke tips. Goede filters waardoor je makkelijker tot keuzes komt.

Jon Schurer 31-01-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan de hoge verwachtingen

Duidelijke webshop met extra informatie over ongeveer alles wat er aangeboden wordt. Snelle levering. Aanbiedingen horend bij het gekozen artikel (bundels)

Pluspunten

• automatisch voordelige bundels bij artikelen
  • snelle levering

Barbara 31-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, duidelijke webshop, snel en goed! Je bestelling is snel verwerkt en goed te volgen. De betaling is ook snel verwerkt en de mails van alles zijn duidelijk en goed opvolgend.

Theo 31-01-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Ik heb zaterdagmiddag een telefoon besteld die op zondag al werd geleverd. Dus super snel geleverd zonder extra kosten

T. Vrind 31-01-2017 Via de website gekocht

Koffiemachine Seaco op zondag bezorgd!

COOLBLUE heeft een overzichtelijke website, een grote keuze en is qua prijs bijna altijd de goedkoopste aanbieder. En wat ik echt TOP vind is dat er ook op zondag bezorgd wordt. Ik kan COOLBLUE echt aanraden! En nu even genieten van een lekkere koffie!

Pluspunten

• Grote keuze
  • Goede prijs
  • Overzichtelijk
  • Bezorgen op zondag

Ron 31-01-2017 Via de website gekocht

Bosch KGN36VL35

Website is erg overzichtelijk en verschillende type producten goed te vergelijken.
Berzorgers waren erg vriendelijk en stelden zich netjes voor bij aankomst. We zijn erg te spreken over de service. Ga zo door.

Joop 31-01-2017 Via de website gekocht

Canon printer

Mijn printer begaf het. Heel vervelend allemaal want ik moest de volgende dag veel printwerk hebben i.v.m. een voordracht. Laat in de middag de printer besteld en de volgende dag om 15.00 uur werd hij bij mij afgeleverd.....precies op tijd.

Pluspunten

• uiterst vlotte levering
  • concurrerende prijs
  • betrouwbaar

Christophe 31-01-2017 Via de website gekocht

top online shop!

Goede online shop met een ruim assortiment aan artikelen. Snel besteld en de dag nadien al geleverd! Top gewoon!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • aanbod

Pjotter 31-01-2017 Via de website gekocht

Pjotter

Scherpe aanbieding, goede omschrijving en prima levering. Koffer besteld waar de juiste afmetingen stonden aangegeven en voldoet aan de verwachting oftewel ben blij met de aanschaf die een dag later al binnen was.

Pluspunten

• Levering
  • Details omschrijving

mullum 31-01-2017 Via de website gekocht

vriendelijke behulpzame medewerkers

Via chat direct contact met medewerker over artikel. Daardoor meteen een goede keuze kunnen maken. Om 21.30 uur besteld en om 8.15 uur geleverd de volgende ochtend. Vooraf een mail en een telefoontje met de levertijd

Jan vd Heuvel 31-01-2017 Via de website gekocht

Omvormer optisch naar coaxiaal

Besteld via cool blue bij kabelstore. Bestelling perfect, tot mijn verbazing levering op zondag. Perfect😊
Alleen levering via PostNL waardeloos. Op zondag niemand gezien. Buren vonden s'avonds wel een briefje, wij waren de hele dag thuis. Maandag hele dag thuis, niets. Dinsdag werken en jawel dan zijn ze er. Kan ik het na drie dagen zelf op gaan halen. Erg slecht van PostNL

Minpunten

• Bezorging van PostNL

Bernard 31-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Goed assortiment met heldere beschrijvingen en snelle service. Door de vergelijkingen was het eenvoudig om een keuze te maken!

Pluspunten

• Goed assortiment,
  • Goede beschrijving
  • Snelle service

Arnoud 31-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Snelle overzichtelijke website. Zaterdagavond een tandenborstel besteld, zondagmiddag al in huis! Veilig aangekomen in de bekende blauwe doos.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment

Rogier 31-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, klantvriendelijk en professioneel.

Alles klopt! Ze beloven wat ze schrijven en geven een zeer heldere uitleg wat er allemaal met je pakketje gaat gebeuren. Leuk bedacht ook de wachttherapie en het maken van conventie voor de postbode 😁 Deze webshop geeft een vertrouwd gevoel en ga hier zeker vaker bestellen!
Een aanrader dus.

Pluspunten

• Helder
  • Vertrouwd
  • Sneller en goede levering
  • Ook levering op Zondag

TvdP 31-01-2017 Via de website gekocht

TvdP

Heldere omschrijving van het produkt in mijn geval een koekenpan.
Snelle levering zoals beloofd de volgende werkdag
Goede prijs.

Verberne 31-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven.

Heb een telefoon gekocht.

Ik word bij COOL BLUE altijd zeer goeden vriendelijk geholpen en de medewerkers weten waar ze over praten,waren er maar meer van dit soort winkels waar de mensen nog goed en vriendelijk geholpen worden.

Pluspunten

• mooie ruime winkel.
  • Goed geschoold personeel.
  • Altijd vriendelijk.

mbk 31-01-2017 Via de website gekocht

fijne winkel

Prima winkel. Mijn koekenpannen waren versleten dus wilde graag nieuwe hebben. De filter op de website hielpen mij om makkelijk te kunnen kiezen voor een bepaalde pan. Ook had ik hem erg snel in huis.

Silva de Turck 31-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue is cool

Ik ben altijd een beetje bang om iets van internet te bestellen, doe het niet zo vaak. Maar ik moet zeggen besteld en de volgende dag kon ik het ophalen waar ik het had aangegeven. Geeft wel een safe gevoel, en ze waren het goedkoopste van allen die ik bekeken had, en dat is me veel waard.