Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

witteveer 26-01-2017 Via de website gekocht

aankoop stofzuiger

Prima site, goed te vinden wat ik zocht en zeer snel geleverd. Ook interessante aanbiedingen.Ik zal zeker terugkomen bij jullie. Heb nog geen tijd gehad om de stofzuiger uit te proberen. de verpakking is in elk geval oké.

Ernst 26-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel

's avonds besteld en volgende dag geleverd.
Prijs was laag en bovendien geen verzend kosten.
Je word op de hoogte gehouden van je bestelling door email.
Zelfs track en trace. Absoluut niet nodig ,want als je wilt kijken waar je pakket is word er al aan de deur gebeld ;-)
Top winkel.

Pluspunten

• geen verzend kosten
  • lage prijzen
  • Goede administratie

Adootje1. 26-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Heb een led tv uitgezocht. Besteld en betaald, en de volgende dag stond hij op het tv meubel. De site is mooi overzichtelijk met een goeie specificatie van de mogelijkheden van het product! Ik ben blij... Goed werk jongens

Pluspunten

• Makkelijk
  • Op tijd

Angelique 26-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine

Super snel, netjes op tijd, klantvriendelijk, behulpzaam!!! Echt een super service!! Zou zo weer iets kopen.

Pluspunten

• Snel
  • Niet duur
  • Prettig personeel bij bezorging

B de Haan 26-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende shop voor erg veel dingen

Heel groot assortiment en wat ze beloven "voor 23.50 besteld , morgen in huis hebben ze tot nu toe elke keer waargemaakt.

Kopen met een glimlach 26-01-2017 Via de website gekocht

Kopen met een glimlach

Alle keren dat ik bij Coolblue bestel gaat alles goed en conform vooraf aangegeven processen. Zakelijk en met humor: "Bestelling afgerond. Dus niet vierkant". Genieten!

Dana 26-01-2017 Via de website gekocht

De nr.1 !

Via Google terechtgekomen bij Sporthorlogecenter.nl, onderdeel van Coolblue. Wat doet deze gigant het toch goed! Duidelijke productinformatie, ook over de maatvoering bijvoorbeeld. Vlot in huis en tussentijds steeds goede updates per e-mail over de status. Met humor! Keurig verpakt in huis en uit andee efvaring weet ik, dat de service ook top is als je minder teveden bent met het gekochte artikel. Dat het nog maar lang zo mag blijven!

Pluspunten

• duidelijke informatie
  • snel

W. Nieuwenhuizen 26-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Heel snelle levering van laptop. Vóór levering al mail ontvangen met duidelijke informatie over ingebruikname. Echt top!

Pluspunten

• Goede service
  • Duidelijke informatie
  • Snelle levering
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Peter Remers 26-01-2017 Via de website gekocht

DLonghi Magnifica S Esspressomachine

Lang nagedacht om een esspressomacine te kopen, kwam uiteindelijk bij Cool Blue terecht, hadden voor mij de juiste machine voor €299. s'avonds om 10 uur besteld, de volgende ochtend kon ik hem al afhalen bij het post nl punt geweldig apparaat doet precies wat ik er van verwachtte!

Pluspunten

• Zeer snelle levering

Isabel 26-01-2017 Via de website gekocht

Super service!

Snel, goede producten en duidelijke beschrijvingen. Veel reviews! Voldoende assortiment, goed te vinden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede beschrijvingen
  • Veel reviews

Sander 26-01-2017 Via de website gekocht

Creative Soundblaster Jam Bluetooth koptelefoon

Heb hem pas, dus weet nog niet alles, maar goed geluid.
Zeker in verhouding met de prijs.
Echte aanrader.
Baal op overigens wel dat de Sennheiser MM100 niet meer verkocht wordt.
Had liever weer een koptelefoon met nekband gehad....
Maar die was ook bijna weekend keer zo duur.

Daphne van Schie 26-01-2017 Via de website gekocht

Heerlijke lach bij bestellen, en op de deurmat.

Na lang uitgesteld te hebben was het toch tijd. Het bestellen van een extra camera-accu. Zo'n klusje waar je geen zin in hebt, maar toch even moet doen. Nou, laptop open, naar Coolblue, tussendoor even naar Facebook en uiteindelijk toch maar de bestelling plaatsen. Maar dan denk je dan het minst leuk komt, het betalen. Bye bye loon. Maar toch weten ze het voor elkaar te krijgen. Een lach op je gezicht met leuke quotes, opvrolijkers en zelf confetti die je over de bezorger kan gooien. Mooier wordt het bestellen van een accu niet. Top service van een mooi bedrijf!

Pluspunten

• service
  • snelheid

Ida 26-01-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Ik ben erg tevreden alles gaat vlot en volgens afspraak!
Veilig verpakt en goed afgeleverd!
Vriendelijke bezorgers!

Addie Lagendijk 26-01-2017 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie

Mooie machine en een goede service qua levering en montage. Uitermate vriendelijk personeel die klaar staan voor je. Top.

T. 26-01-2017 Via de website gekocht

Top

Soepel verlopen, product binnen 12 uur in huis! Super overzichtelijke site en duidelijke omschrijving van de productie .

Pluspunten

• Snelheid
  • Overzichtelijk

Artiebert 26-01-2017 Via de website gekocht

it was cool

Betrouwbaar, grote keuze, overzichtelijke webstek en prima dienstverlening. De dichtbij winkel die aan huis levert !

Pluspunten

• gediversifieerde keuze
  • snelle levering

Kees Al 26-01-2017 Via de website gekocht

Printer

Alles uitstekend verlopen. Zelfs aandacht voor de bezorger. "Denkt u aan de koffie"
Alles erg attent.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Vriendelijke communicatie

Esther 26-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Zeer overzichtelijke shop en voldoende artikelen die prettig geprijsd zijn. Geen verzendkosten.Ook de leveringsvoorwaarden en garantie gaven bij mij de doorslag, gratis retourneren. Ik hoorde al zeer positieve berichten van mijn zoon en heb het nu zelf ervaren.

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Gratis retourneren
  • Snelle levering

Irene 26-01-2017 Via de website gekocht

Heel goed Senseo apparaat

Veel keuze, goede info en goede reviews van producten die allen helpen de juiste keuze te maken. Ik was op zoek naar het juiste Senseo koffie apparaat en ben heel blij met de keuze voor deze.

Pluspunten

• Degelijk en mooi design
  • Warmt snel op
  • Water reservoir is makkelijk te installeren

brenda 26-01-2017 Via de website gekocht

aan te bevelen!

gemakkelijk te bestellen,en de volgende dag reeds in huis;bestelde produkten waren zeer goed en veilig verpakt

Jeanette 26-01-2017 Via de website gekocht

Miel black pearl

Ik was op zoek naar een miele stofzuiger. Op deze website was hij het goedkoopst en de volgende dag al in huis

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • levering

Hank 26-01-2017 Via de website gekocht

Service, service, service

Coolblue blijft op een enorm hoog serviceniveau acteren. indrukwekkend goed. Je hebt daadwerkelijk het gevoel dat ze het allemaal voor jou doen. Hebben mij nog nooit teleurgesteld.

Pluspunten

• Service
  • assortiment
  • snelheid

E.van der Kant 26-01-2017 Via de website gekocht

|Strijkijzer Braun 5765A

overzichtelijke site Goede Prijs- kwaliteitsverhouding. Goede Service en snelle levering. Het strijkijzer (Braun 5765A) is een prima product.

Hans Kemper 26-01-2017 Via de website gekocht

Fitbit charge 2 Milanese watchband zwart

Goede productbeschrijving in de on-line shop die klopt met de werkelijkheid. Snelle en gemakkelijke levering, gewoon door de brievenbus.

Pluspunten

• Uitvoering product
  • Gemak
  • Uitstraling
  • Past geweldig goed bij het horloge zelf.

Minpunten

• Ik zou het niet weten.

Janny 26-01-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

slecht voorgelicht bij aankoop tv

Heb duidelijk gemaakt dat ik er weinig verstand van heb en advies wilde over een nieuwe tv. Heb gevraagd of het moeilijk zou zijn om de tv aan te sluiten. Nee: heel gemakkelijk. Geschikt voor Ziggo, wat ik heb.
Nu zit ik met een dure tv die ik niet kan aansluiten en waar ik geen goeie adaptor voor kan vinden. Bijna een maand verder en nog steeds geen oplossing.

Officiele reactie van Coolblue 27-01-2017

Beste Janny,

Wat ontzettend vervelend dat u niet het juiste advies van ons hebt gekregen over uw nieuwe televisie en de aansluiting daarvan! We kunnen ons voorstellen dat u hier aardig van baalt en we kijken dan ook graag voor u na of we nog iets voor u kunnen betekenen. Kunt u misschien het ordernummer van uw bestelling met een begeleidend schrijven sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groeten,

Marian Brokking 26-01-2017 Via de website gekocht

goede service

in de middag had ik op de site van Coolblue een wasmachine aangeschaft. De betaling ging snel en al de volgende ochtend om half 8 stond de wagen al voor mijn deur. De bezorgers waren zeer netjes, attent, keurig en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden en indien nodig zeker weer bij Coolblue een volgende aankoop doen.

Pluspunten

• makkelijke site.
  • goede service met vriendelijke mensen.

Stef 26-01-2017 Via de website gekocht

Top geholpen. Prima service en interesse in de klant.

Coolblue is een prima webshop. Er was iets misgegaan met de bestelling maar na telefonisch contact met de klantenservice was dat snel opgelost. Levering was snel. Klantenservice klonk oprecht geïnteresseerd.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Snelle levering

jelle 26-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische winkelervaring!

Ruim aanbod met duidelijke productbeschrijvingen.
Qua prijs/kwaliteit een van de betere. De prijzen zijn competitief met andere webwinkels, en het hele bestelproces(bestelling,betaling en levering) is top!

Pluspunten

• duidelijke, overzichtige website
  • snelle levering
  • competitief geprijsd

Minpunten

• acessoires zijn iets duurder geprijsd

Eddy Delanghe 26-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Printer besteld 's avonds en 's anderendaags op de middag al geleverd. Prima online op te volgen en service. Geen klagen en geen minpunten.

Pluspunten

• Snelle levering

F lievens 26-01-2017 Via de website gekocht

Schooltas

Na dat mijn zoon schooltas kapot was en er een nieuwe moest komen.
En tijd gebrek voor naar de stad te gaan kwamen we bij coolblue uit .
S'avonds besteld en de volgende dag al in huis.
Hoe snel wil je het hebben.
Super

Pluspunten

• Snelle levering
  • Keurig op de hoogte waar de bestelling is

Bram 26-01-2017 Via de website gekocht

Super shop

Erg goede service. Snelle levering en top met de met de website erg overzichtelijk en snel iets op kunnen zoeken.

Pluspunten

• Top bedrijf
  • Super service

Fred Penders 26-01-2017 Via de website gekocht

GIGASET DECT handsets

Wij hebben een paar Gigaset handsets nodig ter vervanging van soortgelijke bestaande toestellen. Omdat ik niet wist welke geschikt waren voor gebruik met een draadloze ISDN centrale, heb ik contact met Coolblue opgenomen. Ik ben perfect geholpen en heb direct een bestelling geplaatst.

Pluspunten

• vakkenis
  • ruime sortering
  • snelle levering
  • concurrerende prijzen

Minpunten

• geen!

Tonny 26-01-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven Aalsterweg

Instellen van nieuwe samsung J5

Via pc besteld. Super geholpen door medewerker in de zaak. Rustige uitleg bij instellen telefoon met veel humor erbij !!
Voldoende en kwalitatief uitstekende medewerkers. Vlotte bediening en ze hebben alle tijd voor jou.
Koffie wordt ook aangeboden. Toppie...

William 26-01-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit met humor

Ik vind het klantcontact van Coolblue briljant. Het stukje humor wat ze erin verwerken maakt het net wat persoonlijker. Ik vergelijk altijd items op kieskeurig en tweakers en coolblue staat daar altijd tussen. Soms voor een paar euro meer maar dat krijg je terug in garantie. Geen gezeik en omruilen bij defecten. Goede zaak!

• Humor
  • Service

ilse 26-01-2017 Via de website gekocht

perfecte wasmachine, perfecte service

mijn oude wasmachine ging kapot met de was er nog in. ik ben niet al te handig dus geen idee hoe ik die machine nog openkreeg. had een drukke werkweek, geen tijd om het probleem op te lossen of snel een nieuwe machine te halen. ik was blij dat ik bij coolblue heel snel een nieuwe kon bestellen. De communicatie over hoe laat ze er waren en wanneer ik ze kon verwachten was super en klopte als een bus. De twee jongens die de machine kwamen brengen pakten het slim aan en installeerden de nieuwe machine eerst voordat ze de oude machine, gelukkig buiten, open wrikten. ze hebben me van allerlei tips voorzien om de stank uit het wasgoed te halen ( zat er al een week nat in) en hoe ik de machine goed kon onderhouden. ik ben nog nooit zo goed geholpen bij een probleem. echt super!!!

Pluspunten

• communicatie over aankomst
  • persoonlijke aandacht

Minpunten

• GEEN

Alicja 26-01-2017 Via de website gekocht

Telefoon hoesje

Grote assortiment telefoon hoesjes in tegenstelling tot andere websites, snelle bezorging.
Zeer tevreden over de service.

Uit Veenendaal 26-01-2017 Via de website gekocht

Wel geleverd niet aangesloten

Ze leveren de vaatwasser, zelfde merk als er stond, een Bosch. Nu past de aanvoerslang niet.
Laten ons achter met het advies die slang, welke wat, wordt er niet bij berteld, te bestellen op de webshop. Kan ik het zelf morggen aansluiten.
Ze nemen ook nog het waterslot mee.
Meisje bij de klantenservice kan niets toezeggen.
Dus de reden om daar te kopen, sluiten het aan, klopt helemaal niets van.

Minpunten

• extra kosten zijn voor de klant
  • Vaatwasser niet aangesloten

Officiele reactie van Coolblue 26-01-2017

Beste,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review over ons te schrijven. Het is natuurlijk erg vervelend dat de levering van uw vaatwasser niet volgens plan is gegaan. Dat is zeker niet wat u van ons mag verwachten. We willen deze situatie graag voor u bekijken. Zou u daarvoor het ordernummer van de bestelling en een kort begeleidend schrijven naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen? Dan kijken we gelijk wat we voor u kunnen betekenen!

Saint 26-01-2017 Via de website gekocht

Super service

De aankoop van een verjaardagscadeau beviel niet goed. Een ander type kwam beter met de wensen overeen. Na de officiële omruildatum, nog om kunnen ruilen voor een ander type wat beter beviel.

Pluspunten

• Super service
  • Goede kwaliteit prijs verhouding
  • Ruime keuze

Valerie 26-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snel afgeleverd

Ik had een koffer nodig, last minute. Bij Coolblue was het een goede prijs en snel geleverd. Dat is trouwens niet altijd zo, soms zijn ze duurder en dan koop ik elders.
Ook dat je het kan laten afleveren bij een postnl punt vind ik superhandig. Dan hoef je tenminste niet op de bezorger te zitten wachten. Ook heeft Coolblue een heel ruim assortiment met goede reviews die helpen bij de keuze.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Goede reviews die helpen bij keuze
  • Snelle levering

Minpunten

• Zijn niet altijd het goedkoopst

anoniem 26-01-2017 Via de website gekocht

snelste levering ooit!

gekozen om de prijs, verrast door de zeer snelle levering, namelijk ruim binnen 24 uur.
Waarschijnlijk de snelste webshop van Nederland!

suusdr 26-01-2017 Via de website gekocht

Very cool!

Tja, een cadeaubon bestellen....het is natuurlijk niet echt een product waarover je geadviseerd moet worden;) Maar...netjes op tijd bezorgd, leuke tijdsbesteding dankzij het vouwen van het cadeausje (stimuleert zeker de creativiteit) en de jarige blij gemaakt!

Pluspunten

• Cadeausje gratis erbij

Chem-Dry Ramaker 26-01-2017 Via de website gekocht

onze bevindingen

wij Chem-Dry Ramaker zaten even in zak en as omdat 2 machines het op het zelfde moment mee stopten.
Op www.coolblue.nl gekeken nieuwe 10 kg uur draaide er een nieuwe Machine.wasmachine gekocht en de volgende ochted om

Pluspunten

• prijs
  • service

Mark Niessen 26-01-2017 Via de website gekocht

doet wat het beloofd

Op zondag besteld en op maandag al geleverd. Je moet het maar doen. Goed verpakt, geen verzendkosten. Tja, wat wil je nog meer?

Pluspunten

• snelle levering
  • goed verpakt

Tolud 26-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Geweldige personeel. Je wordt goed geholpen en hier laten ze echt zien dat de klant koning is. Ook de bezorgers zijn klantvriendelijk en hulpzaam.binnen 24 u had ik mijn bestelde wasmachine binnen.en ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer ze het kwamen afleveren zodat ik niet een halve dag hoefden thuis te zitten wachten.

Pluspunten

• Hulpzaam
  • Proffesioneel

Bas van den Bogaert 26-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende site: overzichtelijk, snel, goede filters. Groot aanbod, goede prijzen. Snelle levering. Duidelijke en niet overdreven communicatie.

s.koene 26-01-2017 Via de website gekocht

Super cool

Mijn eerst ervaring met coolblue zal zeker niet de laatste zijn.
Duidelijk webshop makkelijk te bestellen ,volgende dag al geleverd netjes belletje van te voren.
Super aardige jongens netjes al het verpakkingsmateriaal buiten eraf gehaald geen troep in huis.
Top geplaats oude koelkast mee niks dan lof over dit bedrijf een aanrader!!!

Pluspunten

• geen bezorgkosten

kelly 26-01-2017 Via de website gekocht

goede en snelle service

goede service en veel keuze. En snelle en correcte levering! Zeer tevreden. Een echte aanrader voor.

Pluspunten

• snelle levering
  • veel keuze
  • goede service

Martin 26-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Bij het plaatsen van een bestelling met een kortingvoucher ( gekregen omdat bij de vorige bestelling het verkeerde typenummer in de doos zat) ging de site opeens over naar het veld dat de bestelling geplaatst was. Dit klopte niet omdat er eerst nog betaald moest worden. Via een medewerkster het probleem gemeld en binnen vijf minuten was alls opgelost en de voucher was verrekend. De betaling kon worden afgerond en de volgende dag kwam de bestelling binnen. De dag daarop lag er een kaartje in de bus van de medewerkster of alles goed was aangekomen en of ik nog vragen had, top zo'n aftersale!!!!!!!!

Pluspunten

• Goede srevice
  • Aardige medewerkers

Minpunten

• Verpakking mag iets kleiner

joyce 26-01-2017 Via de website gekocht

wasmachine

Fijne website en super snelle levering. Oude machine word meegenomen en nieuwe machine netjes aangesloten. Stipt op tijd en vrolijke en correcte bezorgers.

Kris 25-01-2017 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en zelfs op zondag

De site is overzichtelijk, ik heb snel gevonden wat ik zocht. Ruime keus en ik ben vooral gecharmeerd van de snelheid waarmee de artikelen worden gebracht.