Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Josephine 30-06-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!

Zeer tevreden over coolblue. Het is een uitstekende service waarbij alles mooi tot in de details wordt uitgelegd over het product. Mijn hoofdtelefoon werd verpakt samen met luchtkussens tegen het breken tijdens transport. Ook de levering gebeurde stipt!

Chantal Heijnen 30-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goede ervaring van collega's gehoord er ervaar zelf de toonzetting van site (gebruikte taal/tekst) duidelijk en van deze tijd

Roger 30-06-2017 Via de website gekocht

Prima service, levering correct.

Grote keuze, goede uitleg en beschrijving van het toestel.
Gemiddelde prijs t.o.v. andere leveranciers.

Ronald H 30-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

In eerste instantie een tv gekocht die in de aanbieding was. Deze beviel meteen niet. Levering was op zaterdag, maandag ging de tv weer retour. De tv die wij vervolgens wilden kopen, werd in dezelfde periode een aanbieding en werd ons tegen die prijs geleverd. 's Middags besteld, de volgende middag in huis. Mailing over transport en levering zijn prima. Sms met exact tijdstip van levering is ook prima. Na levering van de nieuwe tv had ik nog een specifieke vraag, deze via de mail gesteld. Binnen een uur een concreet antwoord gekregen. Service en levering zijn snel en goed.

A.Kuijpers 30-06-2017 Via de website gekocht

Grote keuze, Goede producten, duidelijke informatie en zeer snelle levering.
Ook bij telefonische informatie neemt de klantenservice alle tijd en is zeer duidelijk en begrijpelijk.

Jan 30-06-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levertijd!!

Ik vind coolbleu zeer goed, correcte prijs en supersnelle levering!
Enorme keuze, voor ieders budget.

David 29-06-2017 Via de website gekocht

Mooie website waar je alles dadelijk terugvind.
De volgende dag al geleverd bij je thuis.
Overzichtelijk om te bestellen.

Eric54 29-06-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur afgeleverd! Perfect. Bij andere shops duurt het vaak langer of het product is duurder.

Dorien Van den Steen 29-06-2017 Via de website gekocht

Super service

Bied hulp waar nodig , leverd op gewenste tijd pakket af , wanneer er iets misloopt wordt deze snel verholpen , met andere woorden , top service !

IK-ben-ik 29-06-2017 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

In februari een interne harde schijf gekocht voor de laptop. Gisteren is deze gecrasht en gemeld bij Coolblue. Zij willen eerst de defecte harde schijf ontvangen om te kijken of deze te repareren valt. Ik denk dat niemand een defecte harde schijf van € 56 gaat repareren, behalve Coolblue.
Ik heb voorgesteld dat zij een nieuwe harde schijf opsturen (de defecte was nog geen 6 maanden oud) en ik daarop de defecte harde schijf opstuur. Dat willen ze niet. Al met al, opsturen defecte harde schijf, beoordelen defecte harde schijf en opsturen van een nieuwe harde schijf, gaat dit geintje toch al gauw een week duren. Gedurende deze periode kan ik de laptop niet gebruiken.
als deze klacht is afgerond zien ze mij niet meer terug bij Coolblue. Dan ga ik nog liever naar de MediaMarkt. Coolblue denkt in regels en procedures en niet aan klantenbinding.
Zoals zoveel grote bedrijven geven zij veel geld uit aan klantenwerving maar laten ze bestaande klanten via de achterdeur vertrekken. Coolblue vergeet dat het behouden van tevreden klanten goedkoper is dan het werven van nieuwe klanten.

Officiele reactie van Coolblue 01-07-2017

Hallo meneer/mevrouw,

Wat ontzettend balen dat de harde schijf van jouw laptop defect is. Gelukkig heb je de harde schijf bij ons kunnen aanmelden voor een reparatie. Een reparatie bij Coolblue begint met een uitgebreid onderzoek van het defecte product. Zonder een onderzoek kunnen de specialisten de huidige staat van het product controleren. Daarnaast is het van belang dat zij alle mogelijke oplossingen eerst nalopen voordat hij wordt vervangen met een nieuw exemplaar. Het reparatieproces wordt ook op onze website uitvoerig beschreven en kun je hier nalezen: https://www.coolblue.nl/klantenservice/53/informatie-over/hoe-werkt-het-reparatieproces.html. Op deze manier weet je wat je van ons mag verwachten.

Het is jammer om te lezen dat de reparatie voor jou gevoel te lang heeft geduurd en het proces niet aan jouw verwachtingen voldoet. Alsnog bedanken wij jou voor het schrijven van de review. Jouw feedback kunnen wij gebruiken voor het verbeteren van onze service.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen wij het graag van je.

Willem Rollenberg 29-06-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Geweldige service !

Ongeëvenaarde service: inktcartridges gekocht en er was 1 kleur te weinig in het pakket. Na telefonisch contact gratis één toegestuurd gekregen. Verkeerd model en opnieuw de dag erna het juiste toegestuurd gekregen. Razendsnel en zonder enig probleem. zeer goede bijstand en uitleg. Top.

Peter 29-06-2017 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare bezorging een groot compleet assortiment.

Goede sortering snelle levering en prima service. Reden voor mij om Cool blue bij iedereen aan te bevelen.

J.F. 29-06-2017 Via de website gekocht

Goede website

Snelle levering, ruime keus in kwaliteits producten. Voor een volgende aankoop kies ik weer voor Coolblue.

Johan Vandommele 29-06-2017 Via de website gekocht

zeer goed kwaliteit, en correcte snelle levering

Goede kwaliteit, goede service, duidelijke website, vriendelijk personeel. Op de website kan je alle gegevens vinden betreffende het product waar je naar op zoek gaat, alsook niet onbelangrijk de reviews met de plus- en minpunten van het product.

Patrick M. 29-06-2017 Via de website gekocht

Niet veel te verbeteren

Coolblue is een schitterende webwinkel met een ruime keuze, duidelijke productinformatie, scherpe prijzen en supersnelle service. "Vóór 23.59u besteld, morgen gratis geleverd" is een slogan die ze echt wel hard kunnen maken.

Kim 29-06-2017 Via de website gekocht

Professioneel advies en zeer snelle levering !

De site is makkelijk, ook voor keuze te maken als je twijfelt tussen meerdere artikelen.
Als je er toch niet aan uitgeraakt en belt, krijg je altijd een professioneel eerlijk antwoord op je vragen en goed advies.
Indien je toch nog specifiekere vragen hebt dan doen zij direct navraag bij de leverancier en laten u zeer snel iets weten.
Ik ben heel tevreden over hun assortiment, klantvriendelijkheid en professionele advies.

Zeker een aanrader!

Jeaneke 28-06-2017 Via de website gekocht

Doen wat Ze zeggen!

Uitgebreide eerlijke omschrijving met voor en nadelen. Zeer betrouwbaar. Leveren altijd zoals afgesproken. Uitstekende klantenservice

kouwschottel 28-06-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, snelle levering en top klantenservice.

De shop heeft een zeer overzichtelijke indeling. De onderverdeling in verschillende webwinkels (altijd eindigend op ..shop/center.nl) werkt naar mijn mening top en geeft je altijd alleen dat wat je wilt vinden.
Mocht er onverhoopt wat mis zijn met je bestelling of als je vragen hebt staat er altijd een ontzettend leuk team voor je klaar om al je zorgen weg te nemen en je vragen te beantwoorden. De klantenservice van Coolblue staat dan ook zeker in de top 3 van redenen om bij hun te winkelen. Hiernaast hebben zij bij tal van producten voor 23.59 uur besteld, morgen in huis. Dit is tot nu toe altijd uitgekomen.

Kortom, een zeer goede internetwinkel met betrouwbare informatie, zeer goede klantenservice en zeer snelle levering.

Coolbleu 28-06-2017 Via de website gekocht

Coolbleu Klantenservice moet alles na vragen.

Was op zoek naar een dvd speler voor in de auto zodat mijn zoontje kon genieten van leuke filmpjes op de achterbank. Kwam uit bij coolbleu. Leuke aanbieding mooi product. Tijdens het bestellen kwam ik er achter dat ik voor het zelfde product een spijt product kon kopen. Dit is het zelfde product onder de zelfde voorwaarde maar had iemand terug gebracht naar coolbleu. Deze was iets goedkoper. Heb dus voor het spijt product gekozen. Volgende dag was het al in huis. Na controle bleek dat er een onderdeel miste: gelijk gebeld. Vriendelijke klantenservice. Persoon moest steeds iets vragen en zetten mij in de wacht. Het kwam er op neer dat ik een compleet nieuw product kreeg. Zo gezegd zo gedaan. Product kwam weer netjes aan. Bleek ook hier weer iets te missen. Weer gebeld en klantenservice moest weer over leggen en mocht zelf niet handelen had ik het idee. Er zou een onderdeel na gestuurd worden. Zelfde avond kreeg ik nog een mail dat ik het product moest terugsturen. Erg verwarrend. Gewacht. Dag later kwam het missende onderdeel. Los in een doos gestopt met losse schroeven zonder handleiding. Toch maar eens gebeld. Vreemd hier en vreemd daar. Het was inmiddels een dag voor vertrek op vakantie. Ze konden niets meer doen en zou mijn geld terug krijgen. Hier was ik niet mee geholpen. Zelf het idee geopperd dat ze een vergelijkbaar model zouden sturen zodat ik dit
Nog de zelfde avond inhuis zou hebben met hun speciale service. Het bleef stil aan de andere kant van de lijn. Je raad het al werd weer in de wacht gezet. 10
Minuten later. Ja het was ok ze gingen het regelen en ik moest alleen het product weer terug sturen. Ze gezegd zo gedaan. Om een uur of 22 was het pakketje er al. Alles klopte en zat er bij. Product terug gestuurd. Had dit nog nooit meegemaakt bij coolbleu.

Officiele reactie van Coolblue 28-06-2017

Beste heer/mevrouw,

Wat een aparte ervaring met onze klantenservice, het is inderdaad erg vreemd als je 2 keer een product krijgt, waarbij iets blijkt te missen. Dat is niet alleen vreemd, maar ook erg vervelend. Gelukkig is het voor je opgelost en dat is het allerbelangrijkste. Wel willen we graag tot op de bodem uitzoeken wat er nu precies is misgegaan. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling kunnen toesturen? Dit mag naar geenglimlach@coolblue.nl

AlWil 28-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitsekende Niet goed, Geld terug regeling

Elke keer meteen de volgende dag geleverd. En bij terugsturen product (helaas een keer voor gekomen; product deed niet wat de folder beweerde), prima geld-terug-regeling.

Jean-Luc 27-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en bezorgopties

Goede webshop, gemakkelijk bestelproces, snelle levering incl avondbezorging (gratis op werkdagen). Ook eenvoudig om een product te retourneren als het niet voldoet. Klantenservice gemakkelijk bereikbaar en is zeer klantvriendelijk en adequaat.

Sven G. 27-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!!!

Van de eerste aankoop tot de laatste, altijd tiptop in orde de volgende dag geleverd. Nooit geen problemen. Ook gemakkelijk dat je met bancontact kan betalen. Kortom, zeer tevreden over de webshop en service!!!

Roland 26-06-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en vriendelijk en niet duur.

Prima aanbod. Zoals beloofd de volgende dag geleverd. Heel goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd. Mooie concurrerende prijzen.

hein 26-06-2017 Via de website gekocht

geen coulance of korting ondanks onvolledige specs

Betreft een samsung ue32j5200.
Ik heb deze tv voor mijn slaapkamer online gekocht bij coolblue vanwege de gunstige prijs, goede ervaringen en snelle levering.
In de specs stond/staat : geschikt voor CI/CI+.
Ik had nog een (dure) CI+ plus module, dus prima.
Na installatie bleek deze module echter niet geschikt voor de tv.
Het moesteen CI+ 1.3 module zijn. Dus werkte het niet en moest ik alsnog deze bijkopen of bijhuren.
Het enige wat coolblue aanbood was een compensatie van 5 €, samsung kon niets voor mij betekenen behalve de specs aanpassen.
Slechte samsung ue32j5200service....

Hi Hein,

Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van deze review. Wat vervelend om te lezen dat je verkeerd geïnformeerd bent omtrent jouw nieuwe tv. Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat dit teleurstellend is, Mochten wij jou nog verder kunnen helpen met deze kwestie, ontvangen wij graag een mail op het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Christel van Coolblue

Tessa 26-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

goede service, betrouwbaar, snel !

Geweldige winkel en ook om online bestellen. Een zaak waar je op aan kunt. Heb al diverse keren bij cool blue besteld. En zo'n uitstekende garantie, die krijg je nergens. Diverse keren online gekocht, maar ook in de winkel.

de Boer 26-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Zolang er niets fout gaat is Coolblue goed. Echter u raad het al bij ons ging het fout. Een verkeerde telefoon geleverd. En de fout lag aan Coolblue! Graag nog even een keer betalen en dan heeft u hem morgen in huis. Anders minimaal 5 dagen wachten. Medewerker klantenservice zou het wel even regelen. Dus nogmaals besteld en betaald. Telefoon retour gestuurd. De volgende dag wederom verkeerde telefoon. Weer de fout van Coolblue en de fout was de vorige dag al bekend! Klantenservice geeft weer zelfde antwoord bestel hem maar voor de 3e keer en betaal hem ook voor de 3e keer of wacht minimaal 5 werkdagen. Ze denken toch niet echt dat wij 3 keer voor een product betalen welke wij telkens niet geleverd krijgen! Wij hebben geen geldboom op de rug groeien! Klantenservice blijft vervolgens volledig in hun eigen protocollen hangen en kan niets voor je doen. Belachelijk. Voor ons nooit meer Coolblue.

Beste meneer de Boer,

Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van deze review. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. We kunnen ons helemaal voorstellen dat het erg frustrerend is als het verkeerde product tot twee keer toe geleverd wordt. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons jouw ordernummer in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl toe te sturen? Dan pakken wij deze zo snel mogelijk op en kijken wij graag met jou mee.

Tom 26-06-2017 Via de website gekocht

Drama als je product (+ vervangende) niet naar behoren werkt

Dacht dat Coolblue wel okay was met de service. En zo lijkt het ook, je kan terugsturen als iets niet goed zit, zonder problemen. Maar als het product, en daarmee bedoel ik het model, gewoonweg niet werkt in je huis (hierbij gaat het om een audio streamer) heb je dus al gouw een jaar lang een ping-pong effect met pakketjes. Resultaat, na 3x terugsturen en reparatie bij leverancier een nieuwe, die ook niet werkt.

Garantie voor oplossing geeft Coolblue niet, nooit niet, jammer zeg. Bel je na de 4de retouraanmelding, is het nog niet duidelijk genoeg om een garantie te geven dat deze omgeruild gaat worden voor een ander merk en model. Hoe heet dat ook alweer? Oja, procedures. Iets wat enorme slechte service veroorzaakt in dit geval.

Nu maar afwachten of de garantie aan de telefoon dat het genoteerd wordt en in overweging genomen wordt ook echt waarheid is. Eerdere "nietzozeker" garanties aan telefoon bleken ook een belofte van een glimlach wat zich tot een teleurgestelde klant ontwikkelde.

Bagger als je dus de pech hebt dat iets niet werkt in combinatie met je omgeving of andere apparatuur en Coolblue maar niet begrijpt dat het niet door het product/model komt.

Hi Tom,

Wat vervelend om te lezen dat je jouw ervaring bij Coolblue zo teleurstellend ervaren hebt. Het is zeker niet fijn als er zoveel tijd over een reparatie heen gaat. Dit is ook niet de service die jij van ons verwachten mag. Wij ontvangen graag jouw ordernummer zodat we jouw gegevens er bij kunnen pakken en met jou mee kunnen kijken. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons deze te sturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan pakken wij dit zo snel mogelijk op. We zien jouw reactie graag tegemoet.

Martin 26-06-2017 Via de website gekocht

Gewend aan snelle levering. Probeer echter niet de Same Day.

Was altijd een negen vanwege de betrouwbare en snelle levering. Vandaag de "same day delivery" geprobeerd. Een grote ellende. Tracking klopt helemaal niets van. Uiteindelijk niet geleverd wegens "overmacht". Gebeld met Coolblue: "dan heeft onze bezorger(Dynalogic) te veel pakjes aangenomen en konden ze niet op tijd leveren". Verzoek van Dynalogic op site om nieuwe bezorgafspraak te maken. Extra bezorgkosten krijg je wel terug vn Coolblue, maar dat lijkt me me wel het minste bij zo'n wanprestatie. Beveel nog wel aan maar toch wat minder.

Werner 26-06-2017 Via de website gekocht

veel problemen, teleurstellende service

Bij bestellen op webshop kwam er wel een betaalbevestiging maar geen orderbevestiging. Producten bleken nog in winkelwagen, daarom nogmaals besteld en afgerekend. Uiteindelijk bleek eerste bestelling wel doorgekomen. Blijkt vaker voor te komen, maar is toch vreemd voor webshop van dit formaat. De volgende dag kreeg ik mail dat 1 product niet op voorraad was terwijl volgens webshop wel voorradig was. Daarna kreeg ik mail dat bestelling volgende dag niet binnen zou komen. Een deel van de order kwam wel de volgende dag binnen, een ander deel pas dag later. Bij klantenservice wist men ook niet hoe het zat. Veel tijd kwijt met bellen. Bij levering bleek dat van een van de ventilatoren afstandbediening ontbrak. Over nasturen wordt erg moeilijk gedaan. Alles voor een glimlach blijkt loze marketingkreet. Moet van leverancier af komen en wordt niet uit bestaande voorraad gehaald. Van een ander product bleek ook nog eens de montage handleiding niet te kloppen, daar heb ik niet eens meer over gebeld. Nu maar afwachten of het ontbrekende onderdeel nog een keer komt.

Hoi Werner,

Allereerst willen we jou bedanken voor het feit dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het bestelproces zo stroef verlopen is. Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Wij hebben inderdaad last gehad van een storing op onze website, hier zou jij echter niet de dupe van mogen worden. Zou je zo vriendelijk willen zijn ons jouw ordernummer toe te sturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij direct hoe het ervoor staat met het ontbrekende deel van jouw ventilator.

jan 26-06-2017 Via de website gekocht

zeer goede webwinkel

Zeer overzichtelijke webshop, product was zelfs 20 euro goedkoper dan in de meeste andere winkels. Perfect, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Mogelijkheid om op de site verschillende producten te vergelijken.

Willyke 26-06-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Is een website die doet wat hij beloofd.
Kan geen enkele negatieve ervaring beschrijven.
Een verademing.
Hopelijk blijft dit natuurlijk zo.
Wanneer ik iets nodig heb, eerst naar Coolblue.
De rest volgt later en is in de meeste gevallen(alle) overbodig.
Heel fijn dat de webwinkel bestaat.
Dikke pluim.

Stefan 26-06-2017 In de winkel gekocht
Coolblue Oostplein

Amateuristisch en belabberd

Vaatwasser besteld.installatie geregeld. Niks is goed gegaan en wat zegt coolblue. Helaas meneer, dat is het beleid van het drukke ingeroosterd installatiebedrijf. Terwijl dat bedrijf de procedure niet goed volgt. Klant is geen koning en kan dus betalen. Coolblue belooft dit te regelen, niet gedaan. Coolblue belooft je terug te bellen. Doen ze niet. Je te woord proberen te staan en veel beloven maar niks doen..

Hoi Stefan,

Wat naar om te lezen dat de installatie van jouw vaatwasser niet naar wens is verlopen. Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat je daar van baalt. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat jij niet terug gebeld bent door 1 van onze collega's. Zou je ons jouw ordernummer toe willen sturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken wij graag mee met jou om te ontdekken wat er gebeurd is. We zien je reactie graag tegemoet.

Chrik 26-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer betrouwbare winkel

Bij Coolblue vind je alles op het gebied van elektronica. Misschien niet de goedkoopste aanbieder maar wel de betrouwbaarste tot nu toe is mijn ervaring. Zowel online als in de winkels wordt zorg gedragen voor het juiste aanbod. Een telefoontje is genoeg om de betreffende winkel het product in voorraad te laten hebben. Tenzij, in mijn geval, het product (tijdelijk) niet meer leverbaar is.

Arnout 26-06-2017 Via de website gekocht

Geduldige en vakbekwame mensen

Voor een digibeet als ik ben, kreeg ik telefonisch alle antwoorden die ik hen stelde. Bravo voor het geduld en hun duidelijk advies wat ik het beste kon doen.
Inmiddels ben ik in het bezit van de aanbevolen tablet van Samsung en inderdaad ik kan er prima mee omgaan en dat na 1 dag!

De Bra Andrea 26-06-2017 Via de website gekocht

Review

Zeer zeer goed! Na een slechte levering door bpost is er onmiddellijk gereageerd via een e-mail. Fantastisch en erg klantvriendelijk. Ik zal in de toekomst beslist weer aankopen doen bij CoolBlue!

Diana van der Woerdt 26-06-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld = morgen in huis????

Overzichtelijke site, genoeg keuze voor scherpe prijzen. Binnen 24 uur levering Inc mail waarmee je op de hoogte wordt gehouden wanneer en hoelaat je product wordt geleverd👍🏻

Bart 26-06-2017 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering en prima leveringsvoorwaarden

Ik ben heel tevreden over CoolBlue, goede informatie op de website, prima leveringsvoorwaarden en service.
Grappig zijn de YouTube filmpjes die uitleggen wat CoolBlue allemaal doet.

Sander 26-06-2017 Via de website gekocht

Top service, snelle levering!

Al meerdere malen wat bij CoolBlue besteld, en het blijft denk ik mijn favoriete webshop. De service als er iets mis is is geweldig, de levering is snel (volgende dag in huis, of zelfs de zelfde dag als je net wat extra betaald). En de prijs-kwaliteit verhouding van de producten is ook nog eens helemaal prima.

Wim 25-06-2017 Via de website gekocht

Weer een mooie aankoop bij Coolblue!

Weer een keer een aankoop gedaan bij Coolblue, deze keer een inkjetprinter, HP Envy 4526. Met zijn goede webshop, ruime keuze, de aanbeveling van "Coolblues keuze", makkelijke betaling en snelle verzending vind ik Coolblue de ideale shop voor allerlei apparatuur. De enkele keer dat ik van de klantenservice gebruik heb gemaakt, ging dit zonder gezeur.

Peter 25-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke omschrijving van het navigatiesysteem met alle plussen en minnen. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Pascal 25-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloos!!!

Ik heb 1 jaar geleden een tom tom gekocht daar via de website. Eerst ging de accu al niet een hele rit mee en sinds vandaag gaat. Die niet meer aan.

Had ik meteen gebeld wordt mij verteld u heeft 2. Jaar garantie alleen op accu niet hoe kan dat weer dan:S

Echt slecht bestel er nooit meer wat hun met 2 jaar garantie. Bullshit

Ik raad coolblue iedereen af!

Geert 25-06-2017 Via de website gekocht

vlugge levering

De shop levert zeer vlug.
Via Bpost moet men zelf niet thuis blijven.
De site is zeer overzichtelijk en aangenaam om in op te zoeken.

Rob 25-06-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf, geen goede producten

Een heel goed bedrijf met een goede en leuke klantenservice. Ik bestelde alleen al om deze reden met alle plezier bij Coolblue. Helaas zijn de producten in de categorie 'laptops' gewoon zo waardeloos, dat ik mijn bestelling niet meer plaats.
Vorig jaar in augustus bestelde ik een Lenovo 2-1 laptop, hij werkte erg slecht en werd omgeruild voor een ander. Helaas vertoonde deze dezelfde mankementen. Na het omruilen voor laptop nummer 3: was het weer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk netjes mijn geld terug ontvangen.

Vorig jaar oktober bestelde ik een HP laptop voor mijn bedrijf. Vanaf dag 1 was het eigenlijk al raak: weer een slechte accuduur en het systeem werkte traag. Via mailcontact kreeg ik de tip om te resetten. Dit gedaan hebbende, was het probleem minder geworden. Niet opgelost, maar wel werkbaar. Daarna is het weer zo achteruit gegaan dat er niet meer mee te werken valt. Loopt continu vast, je moet minstens 3 keer klikken op iets om daadwerkelijk te klikken en de laptop werkt amper zonder aan de snoer te zitten. Ik zou hem kunnen opsturen voor reparatie, maar i.v.m. mijn bedrijfje kan ik hem niet zo lang kwijt zijn.

Een keertje een slecht werkende laptop leveren kan gebeuren, maar tot 4 keer aan toe bezorgt mij flinke twijfels.
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe laptop, maar doe dit helaas niet meer bij coolblue. Jammer, maar voor laptops beveel ik ze niet aan.

Officiele reactie van Coolblue 25-06-2017

Hey Rob,

Wat enorm balen dat jij zoveel pech hebt gehad met jouw laptops. Wij kunnen jouw teleurstelling heel goed voorstellen en snappen dat jij het vetrouwen kwijt bent. Wij willen dan ook direct onze excuses aanbieden voor het ongemak! Mochten wij jou toch nog kunnen helpen of mocht jij nog vragen hebben, dan willen wij jou toch vragen om een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen wij jou direct verder!

Brinks 25-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service! Vlotte levering!

Met de Wachttherapie, prima door de 12uur levertijd heen gekomen! Super tevreden met de gang van zaken! Keep it up!

Jacques 24-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Al diverse malen op de site gaan surfen en reacties gelezen...en dan uiteindelijk toch besteld. En het mag gezegd worden, niets is overdreven. Top service !

André van Doorn 24-06-2017 Via de website gekocht

Netjes bezorgd, echter niet op tijd.

Het pakket is netjes verpakt bezorgd op locatie. Zaterdag deugdelijk verpakt. Echter de belofte dat als je voor 23.59 uur besteld deze de volgende dag wordt bezorgd, klopt niet. We hebben vrijdag rond 21.00 uur besteld en we konden het pakket op maandag na 15.00 uur ophalen. Getracht contact op te nemen maar heb dat na 20 minuten in de wacht opgegeven. Jammer! Als je deze belofte niet kunt waarmaken (veel klanten hebben hier last van hebben we gelezen), laat die dan achterwege!
Ondanks dit zijn we tevreden en zullen we zeker een volgende aankoop durven doen.

Den Helder 24-06-2017 Via de website gekocht

Te laat geleverd, geen tegemoetkoming, wachtijd servicedesk

Op vrijdag 23 juni rond een uur of 20:00 besteld om zaterdag te ontvangen. Nu krijg ik op zaterdag een bericht dat ik het pas maandag kan ontvangen. Coolblue pretendeert "Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis". Dat is dus niet zo en daar baal ik ontzettend van. We hadden ons verheugd om zaterdag film te kijken.
Daarnaast sta je minimaal 10 minuten telefonisch in de wacht om iemand van de Servicedesk te spreken, en dat 2 maal......

Officiele reactie van Coolblue 24-06-2017

Beste,

Bedankt voor je bestelling. We snappen heel goed dat je baalt van deze vertraging. Dit is inderdaad echt niet de bedoeling. We kijken graag met je mee, zodat dit in de toekomst niet meer voor kan komen. Zou je je ordernummer via e-mail door willen geven aan geenglimlach@coolblue.nl ?

Jenny 24-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede prijs

Ik ben zeer tevreden over Coolblue heb al keer eerder via website iets gekocht en vind ze erg betrouwbaar, snelle levering en goede prijs. Ze doen wat ze beloven.

Peter van Lune 24-06-2017 Via de website gekocht

Voor alles wat je nodig hebt, en dan ook nog topservice!

Het telefoongesprek met de melding van het defect van het product, liep heel relaxed. Vrijwel direct werd aangeboden om hele hele artikel te vervangen. Heel vriendelijk en deskundig. Binnen 2 werkdagen, had ik het artikel in huis.

Marijke Holm-Borren 24-06-2017 Via de website gekocht

BIjzonder prettige webwinkel

Ik vind Coolblue een hele fijne webwinkel. Goede informatie over de producten, goeie prijzen en een heel goed bestel- en afleverproces. Je weet precies wanneer je artikel wordt afgeleverd en de mensen die de spullen afleveren zijn altijd bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.