Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Karin 05-09-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter

Snelle levering, goede keuze voor bezorging, uitgebreode informatie over bezorging via mail, sms en telefoon die ook nog klopt, deskundige zeer vriendelijke bezorgers. Niks op aan te merken!

Cora 05-09-2017 Via de website gekocht

Service was helemaal top

Wij hebben een wasmachine besteld via Coolblue en de levering was helemaal fantastisch; in de ochtend krijg je zeer vroeg bericht over de levering, hierin is de tijdspanne een uur. Een half uur voor levering krijg je een sms dat men in de buurt is en 10 minuten voor levering word je gebeld door de chauffeur dat ze er bijna zijn. Netjes de wasmachine naar boven gebracht, gemonteerd en uitleg gekregen. Kortom, dit was een prima service, niets op aan te merken.

Tjisco Huisman 05-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Alles gewoon supersnel geleverd en alles geleverd naar behoren! Een echte aanrader. Prijzen vergeleken met andere aanbieders en dan is Coolblue ook nog één van de goedkoopste. Leveren zelf in het weekend, lopen ze toch echt een stap voor op de meeste andere aanbieders.

Reinier 05-09-2017 Via de website gekocht

Bedrijf met gezonde HUMOR

Prettige site. Producten goed te beoordelen. Goede tips en promotiefilms. Maar vooral een goede servicedesk. Geen lange wachttijden en prettige medewerkers met een gezond gevoel voor humor. Direct geholpen!

Audrey 05-09-2017 Via de website gekocht

Hele snelle levering

De bestelde wasmachine werd een dag later geleverd, perfect! Ik kreeg eerst een mail met een tijdsaanduiding van een uur en werd 10 min. van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. De bezorgers waren heel vriendelijk en brachten de machine naar de tweede verdieping en sloten hem gelijk aan. Kreeg tevens uitleg hoe de wasmachine werkt en ze zetten een testwas aan. De oude machine stond nog op zolder, die hebben ze naar beneden getild, heel fijn! Hadden ze niet hoeven doen, echt goede service.

bakker 05-09-2017 Via de website gekocht

Op zondag bezorgd!

Op zaterdag iets besteld en dit werd op zondag bezorgd.
Er stond wel volgende dag in huis maar ik dacht het is weekend dus dat wordt maandag of zelfs dinsdag. Maar tot mijn verbazing werd het pakket op zondag bezorgd . Echt een aanrader dus !

LloydAM 05-09-2017 Via de website gekocht

Snel, makkelijk, tot 23:59 items kunnen bestellen

Snel, makkelijk, tot 23:59 items kunnen bestellen, duidelijk website. Werkt als een trein. Na mijn bestelling krijg ik netjes een e-mail en als alles is afgeleverd een confirmatie bericht van de koerier. Wat en service. Ik bestel veel en elke keer wordt wat extra's toegevoegd aan de service.

chris 05-09-2017 Via de website gekocht

goede service

ipad hoesje besteld op zaterdagavond , omdat onze dochter deze maandag nodig had voor school .
gelukkig werd er ook op zondag geleverd .

L.Creemers 05-09-2017 Via de website gekocht

Zelfs op zondag bezorgd!

Had al goede ervaring met Cooblue bij een eerdere aankoop,dus toen ik een nieuwe laptop nodig had,heb ik hem meteen besteld bij hun.En zondagmiddag keurig afgeleverd!Met op de doos leuke oefeningen die je kan doen met je pakket.Moest er zo om lachen. :) Ook de verzekering die ik er bij had afgesloten werd meteen geregeld.

Voor mij is Coolblue dé winkel om met een gerust hart te kunnen bestellen.Ze komen echt hun woord na en dat is wel zo prettig!

Tom 05-09-2017 Via de website gekocht

Goede, duidelijke en erg handige keuze hulp, goede prijs en snelle levering, zelfs op zondag wordt er bezorgd.

Geuzina van Breenen 05-09-2017 Via de website gekocht

super web-shop!

Overzichtelijk en zéér gebruiksvriendelijk! Dit is de 2e keer dat ik bij Coolblue iets bestel en ik ben wederom erg blij met de aankoop.

N.T. 05-09-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Duidelijke website en goed geregeld met bezorgen.
Fijn dat ze een tijdvak aangeven wanneer het bezorgt wordt.

Marjan Huyskes 05-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering,

Super snel bestellen en de levering al de volgende dag, wie had dat gedacht. Tijdstip en al wordt vermeld en de bezorger was super enthousiast en binnen de vermelde leverings tijden aan huis. Geweldig en dat voor de zondag. Scheelt de wachttijd en ergernis in de winkel bij het afhalen.

Risy 05-09-2017 Via de website gekocht

Weer super snel geleverd, zoals altijd!

's Avonds bestellen en de volgende ochtend in huis is niet alleen een belofte maar ze maken het ook waar! Keurig/goed verpakt.

Lewistrick 05-09-2017 Via de website gekocht

Producten filteren werkt als een zonnetje

Ik begin mijn zoektocht altijd op Coolblue. De adviezen en filtermogelijkheden zijn awesome, en de gebruikersreviews vaak erg nuttig. De reden dat mijn zoektocht hier niet altijd stopt is de bezorging. We hebben een lastige ingang met een trap, waardoor levering van grote apparaten überhaupt niet gedaan wordt (zonder uitleg), en voor andere spullen PostNL gebruikt wordt, en de default bezorger in onze straat is een luilak (gelukkig weet CoolBlue meer te vertellen over het pakket dan PostNL zelf).

Officiele reactie van Coolblue 06-09-2017

Hey Lewis,

Wat vervelend dat we grote apparaten niet bij je thuis kunnen leveren en dat je zo een rotte ervaring hebt met de bezorging van jouw bestellingen. Wel wil ik je enorm bedanken voor de tijd die je hebt genomen om deze reactie te schrijven. Alleen zo kunnen we elke dag weer een stukje beter worden. Een voorwaarde voor het bezorgen van grote apparaten, zoals: koelkasten of wasmachines, is dat de plek makkelijk bereikbaar is. Simpelweg, omdat we apparaten tot 150 kilo voor je plaatsen. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd jouw vraag richten aan het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen we je uiteraard graag verder.

Groeten,

José Peters 05-09-2017 Via de website gekocht

Beste service die je kan wensen!

Coolblue heeft echt de beste service die ik ervaren heb! Snelle bezorgingen en klantenservice. Elke medewerker is even vriendelijk en zijn niet alleen behulpzaam maar tonen ook oprechte interesse. Heel leuk en fijn!

DG74 05-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig en vooral vrolijke spontane service!

Website is zeer goed. Maar vooral het enthousiasme van de werknemers is geweldig.
Wasmachine van 110 kilo naar zolder brengen is niet echt een leuke actie maar zonder problemen uitgevoerd.
Topwinkel (en personeel)

Emmy 05-09-2017 Via de website gekocht

Ik moet echt altijd (glim)lachen om de verpakking!!

Snel en efficient. Goede service als er een artikel ontbreekt in de bestelling. En het is een plezier om het pakje te ontvangen.

Elisabeth 05-09-2017 Via de website gekocht

De tv commercial wordt waargemaakt

Ik werd uiterts vriendelijk te woord gestaan, er werd meegedacht en zeer deskundig geholpen. Zowel via de site als in de winkel. Ik heb min product via de site besteld en wilde het daar ophalen. Tegelijkertijd een ander artikel terugbrengen in de winkel. Dit is zeer vakkundig en vriendelijk geregeld. Ik beveel zowel de site als de winkel aan.

Caroline 05-09-2017 Via de website gekocht

Levering te laat

Gekozen om via Coolblue mijn tv te bestellen doordat meerdere mensen zeiden hele goede ervaringen hiermee te hebben gehad. Echter ben ik niet geheel tevreden over de service van de bezorging. Mijn tv zou zondag tussen 12-18 uur arriveren, echter was hij er om 18 uur nog niet, ik heb gebeld met PostNL echter was deze telefonisch niet bereikbaar. Hierna gebeld met Coolblue die aangaf mij niet te kunnen helpen en geen idee had wanneer de chauffeur zou komen en of hij überhaupt nog zou komen. Ik heb geprobeerd via Coolblue nog te whatsappen in de hoop dat een andere collega van jullie mij wel zou kunnen helpen echter kreeg ik daar pas 4 uur later!! Een reactie op. Tv was uiteindelijk pas om 20.30 uur geleverd 2.5 uur buiten het tijdsvenster zonder enige hulp van Coolblue hierin om mij in ieder geval te kunnen informeren Hoelang de vertraging zou duren. Ik heb mijn plannen moeten afzeggen om op de tv te wachten wat mij totaal niet tevreden stelt en geen glimlach op mijn gezicht achter laat.

Hoi Caroline,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van jouw feedback. Wat ontzettend naar dat jouw televisie later is bezorgd dan aangegeven stond op de Track & Trace link. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt. Echter willen we je graag mededelen dat de tijden die aangegeven staan op de Track & Trace link indicatietijden zijn. De bezorgers doen hard hun best om deze tijden waar te maken, maar het komt wel eens voor dat er een vertraging ontstaat onderweg. Desalniettemin willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kun je ons een e-mail toesturen naar het volgende e-mailadres: geenglimlach@coolblue.nl.

Marcel 05-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt belofte waar

Heerlijk een bedrijf dat gewoon doet wat het belooft!
Prima producten, goed assortiment en duidelijke en betrouwbare levertijden.

Nieuwenhuis 05-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en informatie!

Prima voorlichting door zeer vriendelijke juffrouw die zelfs nog alternatieve producten opzocht. Kon gelijk de bestelling plaatsen en de stofzuiger werd al de volgende dag bezorgd. Notabene op zondag!

Rolf 05-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service, absurd snelle levering.

Goeie website, snelle afhandeling, absurd snelle levering (zaterdag 23.00 bestellen, zondag middag in huis).
Daarnaast enorme aandacht voor detail. Het uitpakken is een feest en een en al glimlach

A van de Ruit 05-09-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke bezorgers en geen moeite te veel

snelle levering en ook nog een minuut of twintig van te voren een telefoontje dat ze er aan kwamen. Geweldige service

Andrea 05-09-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Bestelling op zondag laten leveren;ik was zeer benieuwd! Bestelling kwam best snel (levering indicatie tussen 12u-18u) nl om 13u. Blij verrast en netjes geleverd!

Bea 05-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal top !

Online wasmachine besteld omdat de vorige het begeven had. Zelf de datum kunnen kiezen van levering, dus dat was al heel prettig. Op de dag van aankomst eerst een aankondiging per mail qua tijdvak en vlak voor levering een telefoontje. Nieuwe wasmachine naar boven getild, de oude meegenomen, alles netjes uitgelegd. Personen die de wasmachine kwamen leveren zagen een klein defect op het display- was mij echt nooit opgevallen als ik het niet had geweten...- en gaven nog een extra korting op het apparaat. Helemaal top !

snapshotjack 05-09-2017 Via de website gekocht

Om te beginnen is het een mooie en duidelijke site die uitnodigt om te shoppen.
De service is snel, volgende dag heb je het in huis, en dat nog gratis ook. Heel fijn dat er geen bezorgkosten bij komen.
Is goed winkelen hier.

Danny 05-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Snelle service en levering

Duidelijke route vd bestelling, zeer net personeel. Levering zeer snel en netjes. Aflevering zeer vlot. Hadden n klein probleem, werd direct verholpen

S 05-09-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

De site via coolblue vind ik Erg duidelijk . Staat goed beschreven wat je van t product kan verwachten . Tevens perfect dat ze levering zo snel is , optijd bestellen is volgende dag in huis ! Ook heerlijk dat er geen verzendkosten gerekend worden . Net als in de winkel hebben wij ook gewoon garantie op ons product . Nee , klagen mogen we zeker niet !

Elisa 05-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, alles volgens afspraak

Helaas wel wat onduidelijkheid door 2x hetzelfde artikel bevestigd, ipv 2 verschillende. Maar keurig te woord gestaan en de bestelling klopte gelukkig wel.
Levering ging goed, snel en vriendelijk. Top service van de mannen!

Vince 04-09-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorgtijden en altijd laag in prijs

Ik heb een tas, ps4, telefoon en vele games besteld gewoon altijd fijn om het bij coolblue te bestellen ik zou niet weten wat er beter kan het is al gewoon zeer vertrouwd hele goede service altijd snel bereikbaar een mooie site en gebruiksvriendelijk zeer snelle bezorgtijden nooit vertraging gehad en altijd de laagste prijs dus daarom krijgt coolblue een 10 want het is al gewoon een perfecte site en het kan gewoon niet beter, met afstand mijn favoriete site om mijn producten te bestellen.

Loes Rietveld 04-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat ze beloven!

Duidelijke en overzichtelijke webshop, vriendelijk personeel aan de telefoon van de klantenservice.
Om 16.00 uur een wasmachine besteld , volgende dag om 11.30 geleverd. Super! De bezorgers/installateurs waren allervriendelijkst en goed opgeleid voor het transporteren naaar de zolder. Een goede reclame voor het bedrijf.
Wij gaan een volgende keer weer naar Coolblue!

Guido 04-09-2017 Via de website gekocht

slechte aanbeveling!

In eerste instantie heb ik voor cool blue gekozen vanwege de website die overzichtelijk is en goede uitleg geeft over de producten EN de levertijd kort zou zijn..
Ik zocht een nespresso machine. Omdat het aanbod zo groot was, heb ik meteen "cool blue's keuze" filter aangezet. Wat een tegenvaller! De magimix m 130 "u milk" zou prijs/ kwaliteit technisch gezien, de beste keus zijn.
De bestelling kwam een dag later dan dat de website aangaf, misleidend in mijn ogen. Ten tweede snap ik totaal niet waarom dit apparaat de keuze van cool blue is. Het heeft een heel onhandige bediening en de cupjes vallen, na gebruik, de helft van de tijd niet automatisch in het bakje. Daarnaast heb ik al regelmatig overgelopen kopjes koffie gehad omdat de machine te lang blijft doorlopen als wat extra koffie in je mok wil. Wat ook niet handig is, is dat de machine direct aan gaat op moment dat het schuifje dicht is.
Kortom: Niet de juiste levertijd, slecht advies, slecht product.
Ik laat me de volgende keer gewoon weer informeren bij de "elektronicaboer" van om de hoek. Kost een 10-tje meer, maar dan heb je nog gewoon echte service.

Hoi Guido,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je het product wat je hebt aangeschaft niet voldoet aan jouw verwachtingen. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt. Indien jouw bestelling binnen onze 30 dagen durende tevredenheidsgarantie valt, kun je het product geheel kosteloos retourneren of omruilen voor een ander product. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, zodat onze collega's meteen voor je aan de slag kunnen gaan. Onze oprechte excuses voor de vertraging van jouw bestelling.

Ron 04-09-2017 Via de website gekocht

Bosch wasmachine besteld

Coolblue is o.a. gekozen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding de bezorging met aansluit service. Andere bedrijven leverden het product zelfs goedkoper maar hadden bijv. niet de aansluitservice.

Marja 04-09-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Snel, gemakkelijk en wat een leuke verpakking . Wij konden er wel lachen een doos met humor nog nooit gehad....

Gerda Hilhorst 04-09-2017 Via de website gekocht

Slechte levetancirt

Bij coolblue gaat het goed maar hun transporteur Dynalogics sporen niet. Afgelopen zaterdag hebben ze de bestelde wasmachine niet afgeleverd. Vandaag weer niet geleverd. Sturen sms dat ze komen. Komen niet opdagen en sturen dan een mail dat wij niet thuis zijn en dat de een kaartje in de bus hebben gedaan. WIJ waren thuis en er ligt ook geen kaartje in de bus. Heb de order geannuleerd en mijn geld teruggevraagd.

Hoi Gerda,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw nieuwe wasmachine niet is bezorgd zoals afgesproken. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en dat je de bestelling hebt geannuleerd. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Het is zeker niet wat je mag verwachten van de service van Coolblue. We zullen jouw feedback zeker meenemen om onze processen voor in de toekomst sterk te verbeteren.

Cor 04-09-2017 Via de website gekocht

zoals verwacht ging alles probleemloos

De lage prijs en daarnaast heb ik vertrouwen in Coolblue, de bladblazer werd goed verpakt en snel geleverd.

Richard 04-09-2017 Via de website gekocht

geweldige gasten die app. brengen en plaatsen keurig op tijd

Geweldige mannen die apparaat kwamen brengen keurig op tijd netjes en beleefd toppers apparaat doet wat hij moet doen

J. de Jong 04-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Mooie overzichtelijke site! Wij hadden een trampoline gekocht maar vonden hem toch te klein, product hadden wij nog niet open gemaakt en kon zonder probleem retour gestuurd worden. Via de mail is het personeel heel enthousiast en vriendelijk! Ook complimenten aan de bezorgers van Coolblue, ze zetten het gelijk op de juiste plaats en zijn heel vrolijk! Alles voor een glimlach!

Pieter 04-09-2017 Via de website gekocht

Coolblue, altijd goed

Veel keus, uitstekende communicatie en komen hun belofte met grote precisie na. Zoals altijd, altijd goede ervaringen met Coolblue

Cis 04-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Van begin tot einde super service. Alles helder en duidelijk aangegeven. Echt heel goed op de hoogte gehouden van status bestelling en levering. Bezorging super, heel vriendelijk en zorgvuldig !

F.H. 04-09-2017 Via de website gekocht

Wederom fijn, snelle service en levering

Ik bestel vaker bij coolblue de prijzen zijn scherp en levering is altijd netjes, goed ingepakt en op tijd. De communicatie mbt de levering ervaar ik als zeer plezierig.

Jannie 04-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke shop makkelijk alles te vinden enen snelle levering waarbij je zelf kan kiezen wanneer het bestelde geleverd word.

Mevr. Van Benthem 04-09-2017 Via de website gekocht

Zeer netjes, na kapotte rits

De aankoop zelf was prettig. Goed geprijsd, snelle levering, duidelijke communicatie en mooie rugzak. Na een jaar is de rits helaas stuk gegaan. Na een melding, opsturen van de rugzak, beoordeling dat het niet door verkeerd gebruik is gekomen heb ik een nieuwe rugzak toe gestuurd gekregen. Erg netjes afgehandeld!
Ik kan iedereen aan raden via Coolblue te kopen.

Lindsay 04-09-2017 Via de website gekocht

Vlotte en vriendelijke service na verkoop

Reeds meermaals gebruik gemaakt van de klantendienst en ik werd steeds op een zeer snelle en professionele manier verder geholpen. Zeer tevreden over de levering met bpost.

L.den Uyl 04-09-2017 Via de website gekocht

Super servies.

Kwam ik op internet tegen.
Is in 1 woord geweldig, zeer klantvriendelijk, goede informatie naar klant.
En als er iets niet naar behoren werkt word de klacht direct aangepakt en snel verholpen.

Alex 04-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Goed tijds indicatie en netjes van te voren gebeldt geweest en 15 min later stond mijn koelkast op zijn plek en aan gesloten.

jerry wouterson 04-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon een feestje om iets bij te kopen

Een unieke ervaring. Voor het eerst iets gekocht bij Coolblue (Samsung Galaxy Tab S3) en het hele proces van uitzoeken tot afleveren was een groot feest. Allereerst het gemak van de website, heel intuïtief en gebruikersvriendelijk. Dan het bestelproces, heel eenvoudig en ruime keuze in bezorg- en afhaalmogelijkheden. In mijn geval via de nieuwe ophaalkasten van PostNL perfect. Dan een snelle levering, werkelijk binnen 24 uur. Tenslotte de wijze waarop je gedurende de bestelling op de hoogte wordt gehouden. Ludiek, net als de verpakking overigens. In1 woord, chapeau Coolblue.

Tim 04-09-2017 Via de website gekocht

Tegenvallende service

Vorige week hebben wij via CoolBlue een wasmachine gekocht.
Het aankopen via internet gaat heel gemakkelijk en is zo geregeld.

Op de dag van levering viel het allemaal wat tegen. Er kwamen 2 mannen de wasmachine brengen. De wasmachine staat in de kelder en de trap is wat krap, dit werd zeker niet als prettig ervaren en ook gedeeld. Zelf voor een kopje koffie geen lach.

De wasmachine is verder niet aangesloten. Er zal een waterslot op de leiding en deze mochten zij er niet afhalen, kwestie van 1 minuut.
De slang op de dompelpomt paste volgens hen niet, ik had hem met 1 minuut aangesloten.
De stelpoten zijn niet onder de wasmachine gezet waardoor deze zeer instabiel stond, uiteindelijk zelf maar gedaan.

Al bij al geen beste ervaring.

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2017

Beste Tim,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat enorm vervelend om te lezen dat de bezorging van jouw mooie wasmachine op deze manier is gegaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en de collega's van de bezorgdienst hadden hier beter mee moeten omgaan en we kijken dan graag mee naar een oplossing. We zijn wel blij om te lezen dat het aansluiten inmiddels wel is gelukt. Zou je ons een e-mail met daarin jouw ordernummer of postcode en huisnummer kunnen sturen? We kijken dan meteen met je mee. Je kunt ons via het volgende e-mailadres bereiken: geenglimlach@coolblue.nl.

Jan van Dun 04-09-2017 Via de website gekocht

nog steeds niet bezorgd en reeds op vrijdag besteld.

hebben voor Coolblue gekozen omdat het produkt de volgende dag bezorgd zou worden.Niet dus en dus vandaag ook niet op de beloofde tijd en nog steeds niet.

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2017

Beste Jan,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Ontzettend balen om te lezen dat je jouw Coolblue bestelling nog niet hebt ontvangen. We streven er elke dag met onze bezorgpartners naar om alle bestellingen de volgende dag te bezorgen. Dat dit in jouw geval niet is gelukt is erg spijtig en hier bieden we onze oprechte excuses voor aan. Een tijdvak in een Track&Trace van de bezorger is een indicatie waarin de bezorger verwacht te zullen bezorgen.