Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Koffie_leut 21-09-2010

Zeer duidelijke website en concurrerende prijs, levering stond op de beloofde datum voor afhalen klaar.

Wraith 21-09-2010

Via de website besteld. Duidelijke informatie. Bericht na aankomst artikel. Bereikbaarheid openbaar vervoer goed maar parkeren minder.

Lasertrial 21-09-2010

Deze printer had ik 's middags besteld. Bevestiging van de bestelling volgde al snel. 's Avonds rond 23.00 uur kon was al te zien dat de bestelling uitgeleverd werd, en de volgende dag werd ie, zoals beloofd op de website, bezorgd.
Hele snelle en nette service, zonder verzendkosten.

Coen 21-09-2010

Kort en goed: een uitstekend bedrijf.

Laptopshop.nl maakt deel uit van Coolblue en heeft een groot aantal andere shops. Vóór 22.00 uur besteld, volgende dag in huis. Werkte super. Verzendkosten zijn er niet.

Ik kreeg mijn bestelling dan ook snel in huis. Om 21.00 uur besteld en de volgende dag om 12.00 uur afgeleverd. Helaas had ik het verkeerde product besteld. Stom, en eigen schuld.

Daar kwam echter de service van Coolblue om de hoek. De netbook gewoon terugsturen naar het antwoordnummer. Kost helemaal niets. Vervolgen werd de juiste netbook, wederom zonder verzendkosten aan mij afgestuurd.

Laptopshop.nl / Coolblue.nl kan bij mij dus niet meer stuk. Ik zal voortaan bij alles wat ik koop, zeker eerst op hun sites kijken.

M. Roovers 21-09-2010

Echt een super-service door printershop.nl. Ik heb de printer op 2 september rond 12.00 uur besteld en betaald via iDeal. Dezelfde avond om 17.30 uur kreeg ik een sms èn een e-mail van printershop/coolblue dat de printer was ingepakt en klaar voor levering. Op 3 september 's ochtends om 11.00 uur werd de printer bij mij afgeleverd! Daar kan geen winkel tegenop!
Het printen zelf werkt prima, de overige mogelijkheden moet ik nog wat uitzoeken, review volgt.

hansvanrooij 20-09-2010

Vlak voor de vakantie bedachten we ineens dat een lekker bakkie onderweg een goed idee is. Brandertje had ik al, alleen nog een espresso apparaatje. Die vond ik eenvoudig op Koffiecenter.nl. 's avonds besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Netjes een mailtje ontvangen dat de levering één dag langer duurde i.v.m. oponthoud bij TNT. Geen probleem. Dag voor de vakantie binnen. Eenmaal onderweg op vakantie bleek dat in de koffiehouder een gat zat (productiefout). Met ducktape maakten we het gat voorlopig weer dicht. Thuis aangekomen een mailtje gestuurd. De volgende dag! had ik al een compleet nieuwe Bialetti Moka Express!!! Geweldig! Ik zal in de toekomst zeker meer producten kopen bij Koffiecenter.nl

Fonzie06 19-09-2010

Overzichtelijke site, ruim assortiment en duidelijke productspecificaties. Supersnelle levering - dinsdag 21.00 besteld, volgende dag geleverd. Goede follow-up van de status van de bestelling. Prima!

pelican 17-09-2010

Je kunt het samenvatten: snelle keurige levering.
Wat aangeboden wordt op de website is wat je krijgt.
zo hoort het.

L.B-R. 17-09-2010

6,8
Belofte maakt schuld.
De case besteld voor 22.00 uur.
Bericht dat de case pas 2 dagen later wordt besteld.

El Dudo 16-09-2010

Mooie website, goede voorraad en scherpe prijzen. Alles keurig op tijd geleverd, wel een wat gammel en beschadigd doosje met weinig beschermingsmateriaal van binnen.

Mets 16-09-2010

Ik heb la meerdere producten aangeschaft bij deze zaak. Ik vind het echt geweldig! Op de dag van verzenden kreeg ik zelfs een sms met de melding dat mijn laptop onderweg was. Daarnaast werkt de site gewoon goed en is het betalen helder en duideijk beschreven.

koevke 15-09-2010

Goede, snelle afhandeling. Prima.

acid 15-09-2010

Duidelijk en servicegericht.
Na bestelling meteen een orderbevestiging, later op de avond een sms met verstuurgegevens, daarna nog een e-mail met track en trace nummer en bevestiging dat het scheerapparaat is opgehaald door koerier.
Volgende dag als afgesproken in mijn bezit.
Bij deze winkel wil ik in de toekomst nogmaals bestellen!!!

Huib 2010 15-09-2010

eenvoudige bestelling (met toegesneden suggesties voor aanvullende items direct in één besteling opgenomen). Eenvoudige betaling en goede informatie over orderbestiging en orderafhandeling. Snel thuis bezorgd zonder extra kosten. Betrouwbare indruk, mede door hoge rating op vergelijkende sites.

Holsteinski 14-09-2010

Bij saturn geprobeerd multi media speler te kopen ging niet lukken konden hem wel bestellen mar beweerden geen datum van levering te kunnen afspreken omdat het apparaat slecht te verkrijgen zou zijn.
Op internet gezocht en gevonden bij de MP3 shop en binnen 3 dagen geleverd super echt top

Rita74 14-09-2010

Onze senseo had het begeven. aangezien wij hier dagelijks meermalen gebruik van maken, was ik op zoek naar een nieuw senseo apparaat, bij een webshop welke een apparaat op voorraad had en de volgende dag ook uitleverde.
Ik had 's avonds tegen 21 uur een senseoapparaat besteld, online betaald en de volgende dag in huis !!! Snelle levering, netjes verpakt en kreeg er nog een gratis padhouder bij ! Ze maken waar wat ze op de site beloven. Prima webshop, zou ik de volgende x zeker weer bestellen.

Hebben overigens geen ervaring met de aftersales bij Koffiecenter, maar hopen dat zo te houden :)

achamel 14-09-2010

Prima beoordeling, produkt was niet in voorraad, was besteld, maar na een week gemaild dat ik nog niets gehoord had, daarna is er direct werk van gemaakt en drie dagen daana was het produkt in mijn bezit

s.groenewege 14-09-2010

Duidelijke website, meteen keuze kunnen maken. 's Avonds laat besteld, volgende dag al netjes bezorgd. Super service!

MvL1 14-09-2010

Overzichtelijke site, levering binnen 3 dagen.

Kortom genieten van m'n nieuwe espresso machine

GB13 13-09-2010

Coolblue doet wat ze beweren. Om 19:30u besteld, de volgende dag binnen. Deze ervaring heb ik ook met mijn MP3 spelers en mijn GSM.

gradje56 10-09-2010

Ik heb mijn bestelling 's avonds om 18:00 gedaan en de volgende dag om 12:30 uur had ik de printer binnen.
Via mail werd ik van elke stap op de hoogte gehouden.

marijeweterings79 08-09-2010

Gisteren heb ik een printer besteld bij deze winkel. Op de site stond 'voor 22.00 uur besteld is morgen in huis'! Nahja, het was niet zo dat ik de printer direct nodig had, maar ik heb wel even op twitter gezegt dat ik die weddenschap wel aan durfde te gaan! Zo gezegd, zo gedaan. Om exact 21.52 heb ik de printer besteld en vandaag om ongeveer 16.00 uur had ik de printer in huis. Dit komt bij mij over, dat de winkel doet wat ze beloven! En daar heb ik respect voor.
Over de kwaliteit van de printer kan ik nog niks zeggen, hij staat nog keurig in de doos ingepakt.

Rob Pennock 03-09-2010

Een overzichtelijke site met direct een goed overzicht van beschikbare accesoires. Ik heb eens een artikel retour gezonden omdat het niet voldeed aan mijn verwachting. Dit is snel en zonder problemen afgehandeld. Verder ben ik zeer tevreden over de snelle levering.

adkoster 02-09-2010

De website werkt uitstekend en is goed bereikbaar. Het bestellen ging dan ook zeer vlot.
Het product bestelde ik de ene dag, in de namiddag, en had ik de andere dag binnen.
De betaling met iDeal ging ook perfect.
After sales heb ik geen ervaring mee, die beoordeel ik daarom maar als gewoon goed met het cijfer 8.

geen-naam 100 31-08-2010

Sneel levering. Goed verzorgd. Boor/schroefmachine nog nauwelijks gebruikt maar vertrouw op het merk Metabo. Had hiervoor Gamma rotzooi (Ferm). Nooit meer.

Ruud Backus 31-08-2010

Uitstekende webwinkel. Alles is zoals het hoort te zijn. Goede communicatie naar de klant gedurende het koopproces en daarna. Ze komen na wat ze zeggen

A.J.Wagenvoort 30-08-2010

Snelle en zeer goede aflevering van de camcorder.

Frederique 123 20-08-2010

3,8
Laptop aangeschaft, na 1 dag harde schijf kapot, teruggestuurd na reparatie, bleek dat er nog een onderdeel ontbrak. Retour gestuurd met melding dat ik gebruik wilde maken met de binnen 2 weken geld terug garantie. Helaas toen geen reactie meer gehad na bellen (waar ik 12 minuten in de wacht stond tot 2 keer toe) kreeg ik de melding dat hij was beschadigd aan de buitenkant terwijl ik hem in goede staat in de originele verpakking volgens hun procedure retour heb gestuurd. Dus 1 maand verder, een kapotte laptop aan de binnen en buitenkant en 700 euro armer. Waardeloos.

JD Rotterdam 18-08-2010

Heb bij digicamshop.nl mijn Nikon P100 besteld. Naast de scherpe prijs was de levering zeer snel.
Daarom dus erg tevreden over de service van Digicamshop. Bovendien is de website helder en stelt het de bezoeker in staat een goede vergelijking te maken tussen de verschillende producten. De P100 is in mijn vakantie dan ook mijn ideale reispartner gebleken.

Silvie 17-08-2010

Voor mijn product de goedkoopste winkel. Het bestellen en de levering verliep makkelijk en snel. Verschillende betaalmogelijkheden. Track en Trace van je bestelling. Zeer goed verpakt. Snelle levering. Goede service. En mijn espresso-apparaat voldoet aan alle verwachtingen, heerlijke espresso/cappuccino.

pklapper 16-08-2010

Het is een prettige en overzichtelijke site. De afspraken die je maakt worden keurig nagekomen. Ook de aftersales is prima. Kortom een zaak waarmee het prettig zaken doen is.

jkrugers 16-08-2010

Ik heb zelden/nooit zo'n goed opgebouwde website gezien: zeer informatief, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
Ik ben naar de winkel in Eindhoven gereden en dat gaat op zich goed maar parkeergelegenheid is soms wat lastig.
Bestelling en levering verliepen soepel en volgens planning.
After sales heb ik nog niet nodig gehad, dus geen oordeel. Maar gelet op het voorgaande, zal ook dat dik in orde zijn.

Fossie 16-08-2010

Duidelijke website met voorraadstatus. Voor 22:00 uur besteld is morgen in huis en dat klopt precies! Helemaal in orde. Product werkt goed. Dus helemaal tevreden.

judgep 16-08-2010

Scherpe prijs en snelle levering

herman03 16-08-2010

Na dagen afwegen welke laptop ik zou kopen, heb ik mijn beslissing gemaakt via de website. Heel makkelijk te doen, sorteren op prijs/merk/processor,etc.
De informatie is heel duidelijk weergegeven.
De bestelling ging ook super.
Wilde de laptop graag hebben voor het weekend maar had na de bestelling 30 juli 2010 00:03 m'n twijfels of dit zou lukken, en ja hoor! dolgelukkig werd deze zaterdagmorgen geleverd.

rb32 16-08-2010

Al eerder via coolblue besteld en omdat ze bij mij in Eindhoven zitten maak ik er graag gebruik van. Afhalen o locatie. Info via email is perfect, site vind ik matig, veel info en weinig overzicht.

Voor mij in combinatie met kieskuerig een prima optie!

as23 12-08-2010

Ik heb voor het eerst via een webwinkel wat besteld en ben daarbij op m`n gevoel afgegaan en dat is zeker niet verkeerd geweest. Alles ging zoals er werd vermeld. Makkelijk bestellen, aflevering op tijd en ook de afhandeling was prima in orde.

nieuwbj 11-08-2010

Goede en snelle info.
Na bestellen op de voet te volgen wat status van order aflevering was.

henkvu 11-08-2010

Een HTC telefoon 's avonds 21:45 besteld en volgende ochtend 11 uur in huis, kon bestelling prima volgen via eail en internet. Er wordt snel gereageert op mailjes.
Nog geen gebruik hoeven te maken van v aftersales en heb ze nog nooit hoeven bellen.

skydive 11-08-2010

Alle informatie over de bestelling heeft mijn verwachtingen overtroffen. De actieve verstrekking van informatie en de kwaliteit van de website en dienstverlening zijn grandioos. Ik zla hier zeker vaker iets bestellen.

jos groot 10-08-2010

Prima winkel. Overzichtelijk. Scherp geprijsd. Bestelling volgens afspraak geleverd.

Ingrid Belmer 1 10-08-2010

Fantastisch ben ik telefonisch geholpen.
Aardig, behulpzaam, geen moment het gevoel aan het lijntje te worden gehouden!
Klacht supersnel verholpen.
Zo goed heb ik het nog niet eerder meegemaakt!

lisa1112 10-08-2010

Snelle levering, prima verpakking, goede service!

M.Ekelo 09-08-2010

Bestelling is erg makkelijk te doen, de klant wordt van iedere stap op de hoogte gehouden, en inderdaad binnen 24 uur geleverd.

cjpostma 09-08-2010

Nette en overzichtelijke site met veel informatie. De volgende dag geleverd zoals beloofd. Bovendien een ruime keus dus een aanrader!

feest 09-08-2010

Alles verliep perfect, het zoeken naar het artikel, de bestelling, betalings, track & trace, de aflevering! De beste ooit!

suzanna1979 03-08-2010

perfecte service - snelle levering en duidelijke informatie. Echt een aanrader - uitstekende klantenservice. Ben uitermate tevreden over Mediacenter.

peterpijpelink 26-07-2010

4,8
Prijzen zijn stukken hoger dan elders. En dan zelfs niet gespecialiseerde zaken vragen minder geld.

32 euro meer voor een camera op een totaalprijs van 279 euro vs 248 euro is gewoon idioot.

Een service argument heeft gewoon geen zin bij een compact camera want het enige wat ze mogen en kunnen doen bij een defect is namens de klant opsturen aan de fabrikant.

Hoezo meer betalen voor service, welke service dan wel?

Hugoke1 22-07-2010

2,8
Dit product werd 23/07/2010 besteld en keurig betaald, maar het afhalen op 22/07/2010 een maand na bestelling in het depot van Antwerpen liep uit op een fiasco?
Verdere afhandeling is nog af te wachten.

F. Wesseling 22-07-2010

Ik ben verbijsterd door de klantonvriendelijke behandeling van koffiecenter.nl. Omdat een besteld espressoapparaat niet aan de verwachting voldeed stuurden wij dit in overleg met koffiecenter.nl volgens voorschriften retour. Echter, er bleken bij inspectie krasjes in het apparaat te zitten. Daarom neemt koffiecenter het apparaat niet terug, terwijl uit niets blijkt dat de krasjes er door iets anders dan de doos uitpakken zijn ingekomen. Nota bene, koffiecenter heeft het apparaat ook uitgepakt om eventuele schade op te nemen. Ik ben dan ook zeer ontevreden hoe zij na het aanhoren van ons verhaal het probleem bij ons over de schutting gooit. Zelden zoiets bots meegemaakt.