Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

G.Steegers 26-05-2017 Via de website gekocht

super site en service

Coolblue heeft een zeer uitgebreide site en is klantvriendelijk, snelle levering, ik ben erg tevreden over Coolblue en kan het iedereen aanbevelen.

G.Ries 26-05-2017 Via de website gekocht

geweldig

al eerder iets besteld, ging ook fijn zo snel, prima product mooi op tijd bezorgd kortom blij mee

Max 26-05-2017 Via de website gekocht

Geoliede machine!

Snel en heel duidelijk. Zeer goede service! Toestel was volgende dag binnen afgesproken tijden geleverd. Toestel werkt perfect.

Ingrid 26-05-2017 Via de website gekocht

Super service!

Cool Blue heeft een uitgebreid aanbod en zeer scherpe prijzen. Via hun zoek-machine vind je op een eenvoudige manier datgene waar je naar op zoek bent. De informatie bij het product is duidelijk & volledig zodat vergelijken met soortgelijke producten gemakkelijk wordt. Vervolgens verloopt het plaatsen van een bestelling heel vlot. Via mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de te verwachten levering. De volgende dag werd mijn pakket thuis afgeleverd in perfecte staat en op het tijdstip dat mij het beste paste. Een echte aanrader dus!

Linsie 26-05-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel, vlotte levering, fijn dat ze oude wasmachine gratis mee terug nemen, wasmachine wordt aangesloten en klaar is kees!

Sandra 26-05-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle levering en prima communicatie over leveringstijd. Half uur van te voren een smsje en 10 minuten van te voren een telefoontje dat ze er bijna waren. Behulpzame medewerkers. Dik tevreden.

Sven 26-05-2017 Via de website gekocht

gewoon goed

Snelle levering, overzichtelijke website, ok prijzen. Ik heb nog nooit een bestelling bij coolblue gehad die vertraagd was, het is gewoon erg prettig om te weten wanneer je pakketje waar bezorgd gaat worden. Ga zo door!

Bram 26-05-2017 Via de website gekocht

makkelijke service

De shop is zeer gebruiksvriendelijk en helpt mensen hun aankoop doen met behulp van tips, aanraadding van de winkel en reviews van klanten op hun website. Verder geven ze be je bestelling een track and trace optie en zijn er geen bezorg kosten, ook is het mooi dat het pakket de volgende dag in huis is als je voor 23.59 uur bestelt. Helaas was er bij mijn bestelling een storing in het systeem van post-nl dus kwam het pakket één dag later aan.

R 26-05-2017 Via de website gekocht

Wat je ook besteld! altijd goede info en correcte levering.

Ruim en breed assortiment met reviews en goede zoek mogelijkheden. Ook de zoek mogelijkeden zijn overzichtelijk. Ik ben ook bl;ij met de mogelijkheid om producten te kunnen vergelijken op hun diverse sites.

Jeannet 26-05-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Perfect bestel en leveringsproces.
Heel makkelijk een wasmachine besteld, was vooraf benieuwd of ze ook de oude van de oorspronkelijke plek weg zouden halen. Even contact via de app. Ze nemen de oude niet alleen mee, maar halen hem inderdaad ook weg van de oorspronkelijke plek (In mijn geval boven in de badkamer)
Ik dacht dat ik voor de levering een tijdvak kon kiezen maar kreeg die optie niet in het bestelproces. Via de chat contact gehad met Coolblue. Super leuk chat contact gehad en mijn vraag was snel beantwoord. Helaas op witgoed geen tijdvak keuze mogelijk.
Bij levering, twee leuke vlotte kerels aan de deur, stelde zich netjes voor en in no time stond de oude machine buiten en de nieuwe geïnstalleerd en wel weer op zijn plaats.
Super tevreden en wat een leuke mensen werken er. Het handgeschreven bedankkaartje wat volgde maakte dat ik helemaal fan ben.
Nee ik ben geen medewerker of familie van. Ik ben oprecht verrast door de superservice op verschillende contactmomenten!

Astrid Boom 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het is een prettig webshop en fantadtisch dat het product de volgende dag wordt bezorgd!

Ook toen er problemen waren met het bezorgen heeft Coolblue dit fantastisch voor ons opgelost!

Tevreden klant 26-05-2017 Via de website gekocht

S'avonds besteld, volgende dag in huis! ????

Fijn dat wat op de site staat ook gebeurd!
Levering geheel zoals op de site staat.
Hierdoor kon het artikel mee op vakantie 😎

Chris wasmachine 26-05-2017 Via de website gekocht

Super snel! Maar geen Coolblue bus of medewerkers ??

Nog nooit zo snel een bestelling gekregen! (wasmachine)
Alleen jammer dat er twee snelle jongens hem kwamen brengen in een aftandse bus... Beide in joggingbroek gingen ze behoorlijk hardhandig te werk. Ze wilde hem wel ff snel plaatsen maar, ik heb het halverwege afgekapt.
De transportbeugels werden wel gedemonteerd maar de stofkappen werden snel vergeten. Verpakking drongen ze op aan om achter te laten, want stel dat hij terug moet...
Ietwat gebrekkig Nederlands naar mij gesproken, terwijl buitenlands naar elkaar! Dat vind ik niet prettig.

hubert.mutsaert@telenet.be 25-05-2017 Via de website gekocht

Kan geen slechte beoordeling geven, alles was prima. Pakje werd niet samen afgeleverd met de andere bestelling maar Coolblue hield ons op de hoogte.

Kees van Baal 25-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Een hele goede shop,duidelijke site,makkelijk te bestellen,informatie over het bezorgen was top en ook de bezorgtijd was zeer correct en de aflevering en aansluiting was perfect 👍

Iris 25-05-2017 Via de website gekocht

Superservice

Gewoon goed, snel en eenvoudig. Snel besteld, snel bezorgd, navolgbaar en netjes aangesloten. Helemaal prima

Fijne service. 25-05-2017 Via de website gekocht

Fijne service.

Omdat men een grote keuze mogelijkheid heeft,de leveringen prima verzorgd en op tijd zijn en de service is perfect.

Paul 25-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en prima

Makkelijk via internet cadeau besteld vanuit noorden van Nederland voor ouders in het zuiden van Nederland.
Prima service en aflevering.
In tegenstelling tot witgoed wordt helaas media (tv) niet aangesloten.

Monique 25-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt het waar

Tot nu toe heeft Coolblue al mijn verwachtingen waar gemaakt. Snelle levering en als er iets mis is dan wordt het meteen opgelost. De laptop die ik ontving werkte niet naar behoren. Ik mocht hem opsturen en had hem na twee dagen weer terug. Dit is het enige wat er ooit mis is gegaan. Bij andere bestellingen geen problemen ondervonden.

De medewerkers aan de telefoon zijn behulpzaam en vriendelijk. De processen zijn duidelijk klantgericht.

Cornie 25-05-2017 Via de website gekocht

Top, echt een aanrader!

Na een zeer negatieve ervaring met de zeer grote concurrent, naam beginnend met een rode M, dit keer witgoed (wasmachine) bij Coolblue besteld.
Het contrast kan niet groter zijn! Vriendelijke, behulpzame bezorgers, alles perfect geïnstalleerd en zelfs nog uitleg en tips gekregen. Ik weet in het vervolg waar ik koop als ik weer iets nodig heb 👍!!

Robast 25-05-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze!

Nieuwe koffers nodig, via website Coolblue super veel keuze en prima prijzen.
Na bestellen volgende dag in huis. Eenvoudiger gaat t niet !

Alexis 25-05-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en goede service

Kwaliteitspannen zijn meestal erg zwaar, maar deze Sola Fair Cooking pannen zijn van goede kwaliteit en toch licht in gewicht. Zeer handig als je last van je handen en gewrichten hebt.

anita paessens 25-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service prima geleverd

keuze in verschillende artikelen , fijne prijzen, prima uitleg over grote en breedte prima en snelle levering en verwitteging iets voor de levering wat ik fijn vind en heel behulpzaam personeel en vriendelijk

Slechte se 25-05-2017 In de winkel gekocht

Wat een slechte service

Wat een slechte winkel zijn jullie. Ik had voor 500 euro een ACER ASPIRE laptop gekocht. En in jullie advertentie zijden jullie " Deze laptop kan hoge prestaties leveren tijdens spellen ". Wat blijkt? Zelfs de meest lichte laptop spellen kwam hij nog niet boven de 40 fps. Ik probeerde hem nog te ruilen/
een betere processor te krijgen maar dat kon niet. Dat bewijst hoe zwak jullie service is, zelfs mijn vrienden en ouders waren het met me eens. Ik zou jullie nooit aanbevelen aan vrienden/familie

Officiele reactie van Coolblue 25-05-2017

Beste,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. We vinden het ontzettend naar om te lezen dat je ontevreden met ons bent. We kijken graag voor je na of we een passende oplossing kunnen vinden voor jouw situatie. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens, door middel van een e-mail, aan ons door willen geven? Je kunt de mail toesturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. Alvast bedankt voor je medewerking. We zien je reactie graag tegemoet.

Kapoentje 25-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering, goede service, productkennis

's Avonds Miele condensdroger besteld.
Volgende ochtend 07.30 bezorgd, geplaatst, bedieningsinstructie gekregen. Verpakkingsmateriaal en oude Miele condensdroger meegenomen.
Geweldig!

jaap 25-05-2017 Via de website gekocht

ik had zowel een printer als een tablet besteld. Deze worden door verschillende onderdelen van Coolblue geleverd. Hierdoor was het volgen van de verzending wat wazig en leek het alsof een deel verstuurd was. Maar alles in 1 keer op tijd geleverd. Netjes factuur via email, gewoon zoals het hoort.

Marita 25-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Goedkoop/ goede service/ vriendelijk/ adequaat/ perfecte bezorgservice/ kaartje als dank!

Le 25-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.nog nooit zo een winkel meegemaakt

Eerlijk ,ik heb nog nooit zo een perfecte winkel meegemaakt .ze helpen je echt vriendelijk en snelle levering.echt letterlijk volgende dag in huis.30 dagen retour.

j.flohr 25-05-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden om bij coolblue te winkelen via de website

zeer tevreden bij coolblue via de website ook de levering zo als aangegeven
kwaliteit is ook heel goed

Elisabeth 25-05-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf.

Goede duidelijke website. Heb dit bedrijf gekozen door de aantrekkelijke prijs en de goede reviews die eerder gegeven waren.
Ook het op de hoogte houden van het tijdstip van de levering was perfect.
De bezorgers bellen ongeveer een half uur voor levering op over de precieze tijd dat ze aankomen.
Ook prettig is dat het bedrijf naderhand informeert hoe de levering in zijn werk is gegaan en of er nog calamiteiten waren.

Annelies Lammers Memel 25-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

de wasmachine staat er, hij werd netjes aangesloten de oude wasmachine werd zonder klagen mee genomen, ik ben zeer tevreden hierover

Linda W 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service naar een pick-up point, en het gemak waarmee je kunt bestellen, een winkel met veel artikelen, dus genoeg om uit te kiezen.

Joel 25-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Super goede service snele levering je kan gelijk je bezorgmoment aanpassen bij ander moet je eerst wachten totdat ze komen en je niet thuis bent

Joske 25-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Coolblue is betrouwbaar, snel en heeft humor.
Heeft ook een zeer overzichtelijk bestelproces je weet als consument altijd waar je aan toe bent erg prettig.

Van den Brink 25-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorgers en zeer goede service

duidelijke website en goede prijs kwaliteit verhouding. wordt op plaat gezet en nemen verpakking materiaal weer keurig mee.

Rolf 25-05-2017 Via de website gekocht

Super gemakkelijk en voordelig!

Coolblue is echt een aanrader! een gemakkelijke website! Super levering naar eigen inzicht! En hele leuke en vriendelijke mensen! Gewoon Super!!!!

Bejanwit 25-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en geweldig personeel

Ik heb hier meerdere keren artikelen besteld en altijd tevreden. Snel en gratis bezorgd. Bij vragen altijd zo spoedig mogelijk antwoord. Top.

Nic 25-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze beloven; alles voor een glimlach

Bezorging perfect! Vriendelijke, nette en 'weet waar ze mee bezig zijn bezorgers'. Online via track&trace continue up-date over tijd van levering en een telefoontje als de bezorgers er bijna zijn. Ik ben helemaal tevreden!

R. Rutter 25-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

SUPERRRRR!!!!!!!!

Snelle levering. Super goede service!!!
Echt een aanrader om bij Coolblue te gaan winkelen :)
Professionele uitleg en zeer gemotiveerd personeel!!

M. Elsendoorn 25-05-2017 Via de website gekocht

Wat een service! Vooral de twee chauffeurs Wauw!

Geweldig assortiment! En super mooie prijzen, en natuurlijk hebben wij nu een perfecte wasmachine die mijn wasjes weer mooi schoonwast.

Michel 25-05-2017 Via de website gekocht

Volgende dag al bezorgd (vroeg in de dag). Netjes op de plek gezet, droger er weer bovenop en oude wasmachine weer mee genomen. Geen troep door verpakkingsmateriaal omdat ze dit in hun bus al verwijderen.

JS 25-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Snelle heldere site, goede service, snelle aflevering, wat wil je nog meer? Dat de beoordelingstekst langer dan 100 tekens moet zijn vind ik dan weer iets minder.....

René 25-05-2017 Via de website gekocht

Dashcam Blackvue

De enige webwinkel in Nederland die hun logistieke proces en informatievoorziening 100% op orde hebben.

Joke 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Ik heb al meerdere malen via COOLBLUE besteld, dat bevalt me prima. Ook klantvriendelijke, degelijke verpakking.

Auke 25-05-2017 Via de website gekocht

Ons tweede tweedekansje - helemaal prima!

Bij Coolblue weet ik al jaren uit ervaring dat het goed zit. Maar mocht het ooit tóch eens fout gaan, dan is het altijd fijn om te weten dat ze overal in het land nog fysieke winkels hebben.
Dat, én het feit dat ze de "Cool" in hun naam met hard werken hebben verdiend en blíjven verdienen...

Jacqueline 25-05-2017 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijke site

Op aanraden van vrienden ben ik bij Coolblue gaan kijken, dat ging heel goed. De website is heel duidelijk en overzichtelijk.

Wim v Ravesteijn 25-05-2017 Via de website gekocht

Goed geïnformeerd

Het is prettig dat ze bij coolblue bij de verschillende artikelen je goed informeren, met tekst, film, etc

Annemarie 25-05-2017 Via de website gekocht

Wat een shitbedrijf

Pakket niet bezorgd zoals beloofd dezelfde avond. Gebeld en ze wisten er al van dat er iets mis was met levering. Niet even bellen maar mij heel de avond laten wachten. Willen enkel kosten terugstorten maar niet eens kon er een aardigheidje of tegoedbon vanaf als tegemoetkoming. Heb er inmiddels al voor heel veel geld gekocht. Koop nooit meer bij coolblue als ze dit niet oppakken en hun vaste klanten zo behandelen.

Officiele reactie van Coolblue 25-05-2017

Beste Annemarie,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je jouw pakket niet hebt mogen ontvangen. We kunnen begrijpen dat je teleurgesteld bent. We willen dit natuurlijk voor je oplossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens aan ons door te geven? Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien je reactie graag tegemoet. Alvast bedankt voor je medewerking.

Chantal 24-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Heb een Samsonite koffer gekocht op zondag 22 uur en ontving de koffer op maandagmiddag, dat is pas service!! Had nog een vraag per mail gesteld over sleuteltjes die er niet bij zouden zijn. Degene die mijn mail beantwoorde heeft netjes uitgezocht dat er geen sleuteltjes bij horen, maar dat voor de douane was bedoeld en ik ontving de mail een dag later. Echt goede service!!

Henk Maris 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Bij Coolblue om 23.36u. online een stofzuiger besteld, de volgende dag om 14.30u. geleverd! Correcte levering, goede service, goede aftersale met kortingsbon voor volgende aankoop. Ook de prijs was oké, want door de cashback-aktie was Coolblue de gunstigste aanbieder.