Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rolf 25-05-2017 Via de website gekocht

Super gemakkelijk en voordelig!

Coolblue is echt een aanrader! een gemakkelijke website! Super levering naar eigen inzicht! En hele leuke en vriendelijke mensen! Gewoon Super!!!!

Bejanwit 25-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en geweldig personeel

Ik heb hier meerdere keren artikelen besteld en altijd tevreden. Snel en gratis bezorgd. Bij vragen altijd zo spoedig mogelijk antwoord. Top.

Nic 25-05-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat ze beloven; alles voor een glimlach

Bezorging perfect! Vriendelijke, nette en 'weet waar ze mee bezig zijn bezorgers'. Online via track&trace continue up-date over tijd van levering en een telefoontje als de bezorgers er bijna zijn. Ik ben helemaal tevreden!

R. Rutter 25-05-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

SUPERRRRR!!!!!!!!

Snelle levering. Super goede service!!!
Echt een aanrader om bij Coolblue te gaan winkelen :)
Professionele uitleg en zeer gemotiveerd personeel!!

M. Elsendoorn 25-05-2017 Via de website gekocht

Wat een service! Vooral de twee chauffeurs Wauw!

Geweldig assortiment! En super mooie prijzen, en natuurlijk hebben wij nu een perfecte wasmachine die mijn wasjes weer mooi schoonwast.

Michel 25-05-2017 Via de website gekocht

Volgende dag al bezorgd (vroeg in de dag). Netjes op de plek gezet, droger er weer bovenop en oude wasmachine weer mee genomen. Geen troep door verpakkingsmateriaal omdat ze dit in hun bus al verwijderen.

JS 25-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Snelle heldere site, goede service, snelle aflevering, wat wil je nog meer? Dat de beoordelingstekst langer dan 100 tekens moet zijn vind ik dan weer iets minder.....

René 25-05-2017 Via de website gekocht

Dashcam Blackvue

De enige webwinkel in Nederland die hun logistieke proces en informatievoorziening 100% op orde hebben.

Joke 25-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Ik heb al meerdere malen via COOLBLUE besteld, dat bevalt me prima. Ook klantvriendelijke, degelijke verpakking.

Auke 25-05-2017 Via de website gekocht

Ons tweede tweedekansje - helemaal prima!

Bij Coolblue weet ik al jaren uit ervaring dat het goed zit. Maar mocht het ooit tóch eens fout gaan, dan is het altijd fijn om te weten dat ze overal in het land nog fysieke winkels hebben.
Dat, én het feit dat ze de "Cool" in hun naam met hard werken hebben verdiend en blíjven verdienen...

Jacqueline 25-05-2017 Via de website gekocht

Gebruikersvriendelijke site

Op aanraden van vrienden ben ik bij Coolblue gaan kijken, dat ging heel goed. De website is heel duidelijk en overzichtelijk.

Wim v Ravesteijn 25-05-2017 Via de website gekocht

Goed geïnformeerd

Het is prettig dat ze bij coolblue bij de verschillende artikelen je goed informeren, met tekst, film, etc

Annemarie 25-05-2017 Via de website gekocht

Wat een shitbedrijf

Pakket niet bezorgd zoals beloofd dezelfde avond. Gebeld en ze wisten er al van dat er iets mis was met levering. Niet even bellen maar mij heel de avond laten wachten. Willen enkel kosten terugstorten maar niet eens kon er een aardigheidje of tegoedbon vanaf als tegemoetkoming. Heb er inmiddels al voor heel veel geld gekocht. Koop nooit meer bij coolblue als ze dit niet oppakken en hun vaste klanten zo behandelen.

Officiele reactie van Coolblue 25-05-2017

Beste Annemarie,

Bedankt voor je review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat je jouw pakket niet hebt mogen ontvangen. We kunnen begrijpen dat je teleurgesteld bent. We willen dit natuurlijk voor je oplossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw ordernummer en adresgegevens aan ons door te geven? Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar het volgende mailadres: geenglimlach@coolblue.nl. We zien je reactie graag tegemoet. Alvast bedankt voor je medewerking.

Chantal 24-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Heb een Samsonite koffer gekocht op zondag 22 uur en ontving de koffer op maandagmiddag, dat is pas service!! Had nog een vraag per mail gesteld over sleuteltjes die er niet bij zouden zijn. Degene die mijn mail beantwoorde heeft netjes uitgezocht dat er geen sleuteltjes bij horen, maar dat voor de douane was bedoeld en ik ontving de mail een dag later. Echt goede service!!

Henk Maris 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Bij Coolblue om 23.36u. online een stofzuiger besteld, de volgende dag om 14.30u. geleverd! Correcte levering, goede service, goede aftersale met kortingsbon voor volgende aankoop. Ook de prijs was oké, want door de cashback-aktie was Coolblue de gunstigste aanbieder.

elvira 24-05-2017 Via de website gekocht

perfecte service

goed overzicht van de producten, prima uitleg, goede productvergelijking exacte prijzen en stipte levering

M Akker-Kloos 24-05-2017 Via de website gekocht

super goede service

prettig online winkelen. uitstekende service en levering van het produkt. zeker aan te bevelen bij familie en vrienden. de produkten die aangeboden worden zijn voor een goede prijs aan te schaffen.

Menski 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service.

Het gemak van thuis winkelen. Goede duidelijke site en de prijs natuurlijk ;-) Ook snelle bezorging op de tijd deie je zelf kan kiezen.

Niels 24-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice.

Televisie gekocht bij coolblue, die ik al langer op het oog had. Prima levering en afhandeling van het product. Na enkele dagen was deze televisie afgeprijsd. Zonder problemen kreeg ik het prijsverschil teruggeboekt op de rekening. Fijne service en klantvriendelijkheid. Top!

WL 24-05-2017 Via de website gekocht

Makkelijk kiezen en snelle levering

Coolblue geeft duidelijk over zocht van producten. Fijn dat ook de vest geteste of meest verkochte producten worden getoond. Ik vind het altijd makkelijk kiezen en je wordt goed bediend bij de extra's zoals stofzuigerzakken. Snelle levering. Top winkel!

R. van Lubek 24-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!!!

Ik geef geen 10-en ;-)
Leuke winkel, grappige originele ideeën, zoals hoe je het wachten kan verzachten.
Goede informatie over de producten!

Stefaan sturm 24-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en levering

Prima prijs , levering heel snel, heel vriendelijke en behulpzame mensen,
Alles was perfect in orde
Gr, Stefaan sturm

De bruin 24-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Overzichtelijke webshop met de mogelijkheid artikelen met elkaar te vergelijken. 'S avonds een nieuwe wasmachine besteld, volgende dag in huis. Oude apparaat wordt meegenomen en de nieuwe wordt aangesloten. Super!

Robert Schuurman 24-05-2017 Via de website gekocht

Niet de volgende dag in huis

Ik had bewust deze tv bij Coolblue besteld omdat deze dan de volgende in huis zou zijn. Helaas kreeg ik eerst de tv-beugel en de HDMI-kabel en de TV nog niet. Deze bleek vanuit een ander magazijn te komen en daardoor te laat bij PostNL te zijn om nog te bezorgen. Ondanks dat ik tevreden ben met de TV, lukt het niet om de garantie voor 23:59 besteld volgende dag in huis na te komen.

Officiele reactie van Coolblue 24-05-2017

Beste meneer Schuurman,

Wat ontzettend jammer dat wij de belofte niet zijn nagekomen om uw splinternieuwe televisie direct de volgende dag te leveren. Uit uw review kunnen wij opmaken dat onze collega's direct de oorzaak van de vertraging hebben achterhaald. Wanneer een bestelling uit meerdere producten bestaat en afkomstig zijn uit een andere magazijn, kan het eventueel een vertraging opleveren.

Onze excuses voor de vertraging. Wij hopen dat u nog lang kunt genieten van de nieuwe televisie. Mocht u nog andere vragen/opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. U kunt ons een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Elias WB 24-05-2017 Via de website gekocht

Verreweg de beste webshop!

Alles altijd perfect! Heel veel klantenreviews, die erg handig zijn bij het maken van de keuze. Daarnaast natuurlijk altijd de super snelle levering, ik ben fan!

Sibren 24-05-2017 Via de website gekocht

Alles in orde, alleen kabeltje ontbreekt.

Ik kreeg CoolBlue-bonnen via m'n werk, dus bestelde ik een CoolBlue Tweede Kans.
Was netjes (opnieuw) gesealed, alleen er ontbrak een micro usb-kabeltje.
Gelukkig heb ik er nog 600, anders had het vervelend geweest.

Wel netjes: zondag besteld, maandag in huis.

Onbekend 24-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle, zeer kundige en vriendelijke mannen die de wasmachine en droger binnen een kwartier hadden uitgepakt, 2 hoog naar boven hebben gebracht, aangesloten en oude wasmachine ingeladen. Super.

Voskuijl 24-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede voorlichting, aflevering perfect op schema.

Goede combinatie van webshop en winkels. Prima voorlichting in de winkel gehad. Aflevering keurig op schema. Prima prijs

Rob 23-05-2017 Via de website gekocht

Zaterdags wat besteld, werd zondags al gebracht. Keurige bevestiging en afhandeling. Altijd heel tevreden met Coolblue.

Obbe van Blommestein 23-05-2017 Via de website gekocht

Top Gemak

Elke keer verbaas ik mij over het gemak waarmee ik producten online kan uitzoeken. betaal gemakkelijk en word goed op de hoogte gehouden wat de status is van mijn bestelling. Zelfs op Zondag word er geleverd aan huis.
Ga zo door Coolblue. Ik ben super blij met mijn bestelde producten en jullie service

Joelle 23-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik had een tas besteld die ik gelijk de volgende dag in huis had. Prettige website en ik werd ook goed op de hoogte gehouden. Enige minpuntje is dat de tas geleverd werd in een doos zo groot als een chiquitadoos van de Albert heijn.

GP 23-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

CoolBlue maakt het waar. Vandaag besteld, morgen bezorgd. Over de dag een preciezere aanduiding wanneer ze echt voor de deur staan, en 15 minuten voor ze er zijn nog een telefoontje. Nieuwe machine naar de 2e verdieping en de oude meteen naar beneden en in de bus. Met 10 minuten stond hij opgesteld, aangesloten en hadden de heren bezorgers ook nog kans gezien me voor eerste gebruik te instrueren. Verpakkingsmateriaal ook nog netjes meegenomen. Zeer tevreden 10 uit 10!

B.G. 23-05-2017 Via de website gekocht

Grote misser bij bezorging op zondag!

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden over de service van Coolblue, maar nu had ik afgelopen weekend zeer dringend een OTG kabeltje (ca. 15,=) nodig om mijn smartphone te repareren. Ik bestelde op zaterdag in de veronderstelling dat ik zondag mijn kabeltje zou hebben.
Via de app van PostNL zag ik eerst dat er bezorgd zou worden op zondag tussen 12:00 en 18:00, wat wel erg ruim is. Rond 15:00 zondag werd de verwachte tijd opeens tussen 16:00 en 18:00. Ik moest om 17:00 op een afspraak zijn en ben rond 16:30 vertrokken in de verwachting dat een kabeltje van 12 cm toch wel door de brievenbus zou gaan.
Tot mijn grote ergernis zag ik om 17:00 de melding dat ze niemand hadden aangetroffen en dus maandag weer gingen proberen. Aangezien ik toen niet thuis zou zijn werd het dus dinsdag. Blijkt in een enveloppe van 34x25 cm bezorgd te worden, die had dus makkelijk in de brievenbus gekund!!!

Officiele reactie van Coolblue 23-05-2017

Beste B.G.

Wat enorm vervelend dat jouw bestelling niet op zondag kon worden afgeleverd. Het klopt inderdaad dat het tijdvak op zondag tussen 12.00 en 18.00 uur is. Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om het nog specifieker te krijgen dan dat tijdvak.

In dit geval is de envelop met de pakketpost meegegaan. Dat betekent dat het moet worden afgetekend(of dit nu door de brievenbus past of niet). De postbezorgers die de brievenpost bezorgen werken alleen op maandag t/m zaterdag. Op die dagen mag het dan ook officieel door de brievenbus. Op zondag is dit niet mogelijk omdat het wordt gezien als pakketpost en dit moet worden afgetekend.

Natuurlijk snappen wij het ongemak. Wel moeten we erbij aangeven dat de Track & Trace pagina aangaf dat je de bezorger tussen 16.00 - 18.00 uur kon verwachten. We gaan de feedback meenemen zodat we de bezorgdiensten in de toekomst kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

Stella 23-05-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide informatie

Hele fijne webshop. Groot assortiment en duidelijke website, zodat je heel gericht kunt zoeken, dat scheelt veel werk en als je er niet zelf uitkomt kun je hulp vragen. Ontzettend leuke verpakking van je bestelling

Lammertsen 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Niet alleen werden zowel de oude als de nieuwe wasmachine 2 verdiepingen naar beneden/boven gebracht, en werd de wasmachine goed geïnstalleerd. Ook werd onze droger weer (goed) aangesloten en boven op de machine geplaatst, terwijl we die niet via Coolblue hadden aangeschaft. Keurig op tijd, netjes gebeld van te voren en prima te volgen via Track & Trace. Helemaal goed!

Jeremy 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service, en de bezorger was enorm aardig.

Geweldig bedrijf, Je wordt goed geinformeerd. Levering is snel. En de bezorger was enorm aardig en sociaal. De site was enorm gemakkelijk om doorheen te navigeren.

Helena 23-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!!

Ik ben zeer tevreden over CoolBlue. De klantenservice is extreem goed!
Het is makkelijk om producten met elkaar te vergelijken en om aan te geven waar je naar op zoek bent. Ook hebben ze een geweldig aanbod; veel goedkope goede producten en veel net wat duurdere nog betere producten. Je kunt voor een voordelige prijs altijd producten vinden die aan al je behoeften voldoen! Ook leveren ze altijd de volgende dag!

Matilde 23-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, op de tijd die was aangegeven via sms. Zeer vriendelijke bezorgers, oude koelkast meegenomen, top!!!

Denise g 23-05-2017 Via de website gekocht

Beter dan bol.com!

Nog nooit eerder zulke service ervaren. Van begin tot eind uitstekend geholpen. Vanaf ...... van de klantenservice tot de 3 heren die mijn wasmachine hebben geinstalleerd. Ga zo door! De service van bol.com hebben jullie bij deze overtroffen!
Groetjes
Denise Gerards

Edwin 23-05-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd weer snel, accuraat en professioneel

Zoals altijd weer snel, accuraat en professioneel. De grappige 'wachttherapie' gebruik ik nog steeds. En de meegeleverde Coolblue-folder is de enige folder (ik heb een nee-nee sticker) die ik lees. :-)

Richard 23-05-2017 Via de website gekocht

Top site, goed geprijsd en zeer snelle levering! n

Geen verzend- of retourkosten
Zeer goede site en bovendien ook zeer informatief
2e kansproduct goed geprijsd en bevalt uitstekend!
Volgens mij de meest voordelige aanbieder
Supersnelle levering.

Vanaf heden vaste klant!

j.a dekker 23-05-2017 Via de website gekocht

geweldig goede servise

het is een top zaak je krijgt snel antwoord bestellingen komen snel en de service is perfekt vriendelijk personeel

Majet 23-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Een bestelling geplaatst na het krijgen van een bon. Fijne website en ze leveren zelfs tot onze verbazing op zondag. Site is overzichtelijk en makkelijk. Kortom dit was niet onze laatste bestelling daar!

Linda 23-05-2017 Via de website gekocht

Een super webwinkel

Leuke webstek, duidelijk en prijs voor producten super. De volgende bestelling weer bij coolblu en. Helemaal blij met blauwe doos

Hans 23-05-2017 Via de website gekocht

Topservice en snelle levering!

Uitgebreide shop en volgende dag al geleverd! Ook op zondag!

Alles staat uitgebreid en duidelijk weergegeven.

Elly 23-05-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Aankoop iPad

Niet te beroerd om veel aandacht te besteden aan het product wat gekocht wordt, zoals overzetten etc. etc. Vriendelijkheid van de medewerkers.

Groenendijk 23-05-2017 Via de website gekocht

Eerste Cool Blue ervaring.

Was onze eerste bestelling via Cool Blue en dat is goed bevallen.
Minder logisch is het dat je 's nacht na 02:00 uur pas kan zien hoe laat de leverantie zal plaatsvinden.
De slogan achter op de vrachtauto om 3 maal te toeteren als je een tevreden klant bent, is volstrekt onzinnig en zet aan tot een wetsovertreding waarop een boete van € 340,00 (excl. adm.kosten) staat. Zo snel mogelijk dit soort onzin verwijderen.

Jacques 23-05-2017 Via de website gekocht

GE-WEL-DIG

De totale bestelervaring. Van bestelling tot uitlevering en alles wat er tussen zit. Snelle levering. Tussentijdse updates over het aflever tijdstip per e-mail en op het laatst per SMS. Vlak voor levering nog worden gebeld door de chauffeurs dat ze er zo aankomen. Vriendelijke Chauffeurs die zich ook nog eens voorstellen, alle verpakking en oude apparaat meenemen. Alles zeer efficient. GE-WEL-DIG.

William 23-05-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor alle webwinkels hoe het moet.

Webshop is duidelijk en voor vragen en advies wordt je correct, goed van info voorzien.
De volgende dag heb je bestelde aan de deur en met track en trace is het goed te volgen...tot op de minuut, geweldig.
De bezorgers weten hoe het moet, zijn vriendelijk en geven je extra info.

Essens 23-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Veel keus, goede en snelle verzending ! Helemaal Top ik zou iedereen het aanbevelen. Ook zitten de artikelen goed verpakt