Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J Verbeek Scharroo 11-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, zelfs op zondag !!

Wij hadden al eerdere pima ervaringen met coolblue, dus kom je daar steeds op terug. En weer was het uitstekend

Stolk 10-12-2018 Via de website gekocht

Levering nieuwe wasmachine

We hebben CoolBlue gekozen vanwege de uitstekende service vanuit het verleden (levering vaatwasmachine) en ook nu weer met een stipte levering en plaatsing van de wasmachine. Zelfs de oude droger hebben ze zonder bezwaren weer op de wasmachine geplaatst. Vriendelijk en vrolijk personeel!

J.L.K. 10-12-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Zeer goede site en snelle plus correcte levering met een van tevoren opgegeven levertijden een belletje vooraf i.v.m. aflevering.

Yvonne Lanser 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service!!!

Makkelijke website,goede product uitleg.Snelle levering van hetgeen we besteld hebben.
Zou deze winkel an bevelen aan iedereen die op zoek is naar huishoudelijke apparaten.

Marco 10-12-2018 Via de website gekocht

kwaliteit en de volgende dag al in huis

Zoals altijd duidelijke omschrijving en de volgende dag geleverd. bij een andere site 2 euro goedkoper, maar de betrouwbaarheid gaf de doorslag.

MM 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service, mooie en goede wasmachine.

Overzichtelijke website, goed aanbod, snelle service, goede aansluiting wasmachine, ruim van tevoren bekend wanneer bezorgers komen.

N.V.T 10-12-2018 Via de website gekocht

Service is gewedig .

Je besteld hem, en de andere dag wordt hij al geleverd. Ze sluiten hem voor je aan, geven uitleg , en nemen de oude wasmachine mee .

Sander 10-12-2018 Via de website gekocht

De 1 ste en de laatste keer dat ik bij Coolblue heb besteld.

Zaterdagochtend een Bosch wasmachine besteld en betaald met creditcard. Deze betaling was door een of andere niet nader te noemen reden afgewezen door Coolblue. Navraag gedaan bij mijn bank en die gaf aan dat de betaling goed was verlopen en het bedrag op gereserveerd stond (Coolblue kon het dus gewoon incasseren). Als Coolblue dus niet wil dat je via je creditcard gaat betalen, moeten ze deze optie niet aanbieden. Toen de zelfde dag alsnog via Ideal betaald en hiervan gelijk een betalingsbewijs binnen gekregen. Zondag echter geen wasmachine geleverd en hierover gelijk de klantenservice gebeld. Helaas was er iets fout gegaan en was de wasmachine niet meegegaan met transport. De klantenservice gaf aan dat de wasmachine maandag voor 100% geleverd zou gaan worden en dat het allemaal heel erg verveld was. Zondagmiddag nogmaals contact gehad met de klantenservice omdat ik nog geen enkele bevestiging/bewijs van de levering had ontvangen. Weer gaven ze aan dat de wasmachine echt maandag geleverd zou gaan worden. Gevraag om een soort van bevestiging/bewijs en dat ik deze inderdaad wilden ontvangen. Deze inderdaad gekregen en hierop stond inderdaad ook dat de wasmachine maandag geleverd zou gaan worden. Het exacte tijdslot zou uiterlijk voor 2 uur worden verstuurd. Helaas niks ontvangen en maandagochtend gelijk weer contact opgenomen met de klantenservice. Weer was het allemaal erg vervelend en ze konden ook niet aangeven wat nu het probleem precies was en waarom de wasmachine niet was meegegaan op transport. Nu maar gelijk aangeven dat ik de bestelling wilden annuleren, want ik ben echt helemaal klaar met Coolblue. Ze gaven nog wel aan dat ze het zouden uitzoeken en me hierover zouden contacten. Zal wel niks van terecht komen, want ik heb niet het idee dat ze problemen serieus nemen. Helaas moet je nu wel weer een aantal dagen wachten tot dat ze het betaalde geld terug hebben gestort. Echt een hele slecht service en naar mijn idee geen intentie om het goed op te lossen.

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Sander,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend om te lezen dat het zo mis is gegaan met jouw bestelling. Wij hebben een beleid met betrekking tot de acceptatie van een betaling via een creditcard. Dit hebben wij per e-mail aan je uitgelegd.

Dat de levering zo op zich heeft laten wachten is natuurlijk balen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl wil je er een korte uitleg bij doen? Wij duiken en dan direct in.

Bas 10-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue maakt haar slogan "Alles voor een glimlach" waar!

Mijn ervaring met Coolblue is niets dan positief. Producten zijn door goede filters in de webshop gemakkelijk te vinden en te vergelijken. Het bestelproces is erg makkelijk en de bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan zijn allemaal volgens plan en zonder problemen geleverd. Coolblue is mijns inziens dan ook zeker een partij waarop vertrouwd kan worden.

Jip 10-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue is persoonlijk en gewoon heel goed

De slogan ´alles voor een glimlach´ maken ze waar. Ze zijn grappig, persoonlijk (wat bijzonder is voor een groot bedrijf, laat staan een groot internet bedrijf) maar daarnaast ook heel professioneel en betrouwbaar. De coolblue bezorgservice is echt goud, als ze PostNL zouden ditchen en gewoon alles zelf zouden bezorgen is de wereld al helemaal een betere plek.

Anoniem 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Overzichtelijke website, genoeg keuzemogelijkheden.
Goede communicatie per mail, maar ook dat er vlak voor het bezoegmoment telefonisch wordt doorgegeven dat ze er binnen 15 minuten zijn. Vriendelijke medewerkers, goede uitleg over de geleverde producten
Zeker aan te raden!

Robert Jansen 09-12-2018 Via de website gekocht

Snel en professioneel geleverd

Uiterst goede website met producten die makkelijk te vinden zijn. Ook de productinformatie is zeer duidelijk even zoals de technische specificaties.
Bestellen gaat erg eenvoudig en een groot pluspunt is dat je tot 23.59 uur kunt bestellen zodat je nog minder lang hoeft te wachten op je aankoop die dan al de volgende dag wordt geleverd.
De bestelling van mijn Bosch warmtepompdroogkast werd door 2 zeer aardige jonge mannen ( .....en .... ) geleverd. Over het uitpakken is binnen Coolblue nagedacht want dat deden ze in dit geval buiten in de vrachtwagen zodat de verpakking niet door het huis gezeuld hoefde te worden. Ook de informatie die verstrekt werd bij uitleg is goed. Het oude apparaat werd tevens vakkundig naar beneden gedragen. De volgende bestelling zal weer via Coolblue lopen.

Jeroen018 09-12-2018 Via de website gekocht

Vlot, snel en vriendelijk!

Prima levering! Snelle levering, vriendelijk personeel en afgeleverd zonder rommel. Bovendien inspelend op gemak door de oude droger retour te nemen.

Rob 09-12-2018 Via de website gekocht

Service is hartstikke cool

Prima webshop, overzichtelijk, makkelijk te gebruikdn, goede aanbiedingen. Bestellen en afleveren de volgende dag was binnen 1 dag, terwijl het hartstikke druk was met Sinterklaaa. Ik noem het een prima cyber warenhuis.

Anne-Marie Taken 09-12-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooie aanbieding. Voordelig geprijsd. Goede communicatie. Snelle levering. Super blij met m’n telefoon!

Merel 09-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel

Een hele fijne website met veel verschillende producten. Site is handig in gebruik. Levering altijd keurig op tijd, opties voor bezorging mogelijk. Echt een top winkel!

Ron 09-12-2018 Via de website gekocht

De webwinkel to be!

Altijd supersnelle levering, geweldige klantenservice en een zeer uitgebreid assortiment! Een zéér betrouwbare webwinkel waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.

Caro 09-12-2018 Via de website gekocht

Het leukste, PERSOONLIJKE, online bedrijf :D

Coolblue weet van elke detail in het bestelproces, iets goeds, interessants of leuks te maken waardoor je je persoonlijk gezien voelt. Dat is kracht en levert klantenbinding.

Ellie de Roos 09-12-2018 Via de website gekocht

Een heel goed bedrijf en erg vriendelijk

Als ik weer iets nodig heb, dan bestel ik zeker bij Coolblue.Ik zal het zeker tegen vrienden en familie vertellen.

Natascha 09-12-2018 Via de website gekocht

AANRADER!

Zeer betrouwbaar en super snelle levering.
Erg tevreden over het verloop vanher bestelproces en de service.

Zey 08-12-2018 In de winkel gekocht

Alles was uitstekend! Bezorging was goed product goed de site was duidelijk ben tevreden zkr een aanrader

Anne uit Breda 08-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering.

In de drukke dagen van december lukt het Coolblue om het juiste product in goede conditie binnen 24 uur te leveren. Complimenten!

Jet en Paul de Graaff 08-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Afgelopen jaren steeds goede ervaringen met Coolblue gehad. Altijd snelle en perfecte levering. Daarom niet getwijfeld en meteen weer voor Coolblue gekozen!

Petr 08-12-2018 Via de website gekocht

Het.plaatje klop afspraken service alles prima

Louter om het gemak Bestellen, betalen, je bevestiging en je trak en tracé code. Alles verloop soepel

Petra 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

De website is heel overzichtelijk en makkelijk om mee te werken.
Het afhandelen gaat super.
Vriendelijke benadering.
Prima service.
Top bedrijf.

Arend 07-12-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Slechte ervaring en niet wat ik van ze gewend ben.

Vandaag een tv besteld met de (betaalde optie) om hem vandaag nog geleverd te krijgen. Ik koop bijna altijd bij Coolblue en ze hadden hem in de winkel niet op voorraad. Maar de winkel beviel goed en aangezien ik hem alsnog dezelfde dag zou krijgen, voor Coolblue gekozen ipv de Media Markt aan de overkant. Maar thuis kreeg ik een berichtje dat dat niet kon voor dit product, maar in de winkel kon het wel en heb ik er voor betaald. Klantenservice gebeld en na een ellenlang gesprek kwamen die er niet uit en dus afgesproken dat ik beter weer even langs de winkel kon gaan. Daar kwamen ze er ook niet uit maar uiteindelijk hadden ze een track en trace code waaruit bleek dat hij die avond tussen 18:00 en 22:00 zou komen. 99% zeker!
Mail gekregen van transporteur dat hij zou komen en de tv zou afleveren. Om half 10 gekeken en de chauffeur was bijna bij de klant voor mij en daarna zou hij naar mij toe komen. Hij zou er even voor 22:00 uur zijn Daarna heeft het balkje van de bezorger niet meer bewogen dus die is om 21:30 al omgedraaid, tenminste dat maak ik daar uit op. En hij kwam dus ook niet meer, kon wel een nieuwe afspraak maken. Coolblue gebeld en, tja, kunnen we niks aan doen mijnheer. Maar ik kon wel het betaalde bedrag voor de "zelfde dag levering" terug ontvangen. Goh, echt? En verder? Want ben 2 keer naar Groningen gereden, plus parkeergeld, plus telefonie en weet niet hoeveel tijd verspild aan deze onzin. En nu dus voor niets de hele vrijdagavond thuisgebleven en morgen ook weer de helft van de dag kwijt want de tv komt........zeggen ze. Ik moet het nog zien.

Ze zeggen bij Coolblue altijd "alles voor een glimlach", nou hier alleen maar tranen en woede.

Officiele reactie van Coolblue 10-12-2018

Beste Arend,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het zo moeizaam is verlopen en dat je vervolgens voor niets hebt zitten wachten. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

Graag willen wij nog een stapje extra voor je doen, daarvoor hebben wij wel jouw ordernummer nodig. Mail je die naar ons op geenglimlach@coolblue.nl?

Wij kijken er naar uit.

Corry 07-12-2018 Via de website gekocht

Top service en heel vriendelijk personeel

Afspraken worden super nagekomen, je weet precies wanneer geleverd wordt en goede feed back en tips over het apparaat via website en mail

Corry 07-12-2018 Via de website gekocht

Klant vriendelijk goede service

Snelle levering goede service word goed op de hoogte gehouden hoe laat het afgeleverd word en de bezorgers waren beleefd en vriendelijk.

Enid Bermudez 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ik heb gehoord van mijn familie die ook wat hebben gekocht en toen mijn wasmachine kapot ging had ik niet getwijfeld bij coolblue mijn bestelling te doen. En ik ben heel tevreden.

Jeroen van Haaf 07-12-2018 Via de website gekocht

enorm behulpzaam, goed bereikbaar en flexibel

Had problemen met een levering die door Postnl zou worden afgeleverd. Werd hierbij door de klantenservice van Coolblue uitstekend geholpen om een passende oplossing te vinden. dit zelfs terwijl het niet eens hun schuld was. Ze maken hun hoge beoordeling meer dan waar.

Wim Mens 07-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webwinkel

Bestel gemak in de webshop. Een snelle afhandeling en levering van de producten. Meestal de volgende dag bezorgd. Goede communicatie wat betreft de levering.

Koelkast 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima en correct

Zeer smelle levering, vriendelijk en correct! Een aanrader voor vriendelijk en kennissen! Alles voor herhaling vatbaar!

Ad 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en snelle levering

Duidelijke website en productinfo met reviews, prima prijs/kwaliteit en snelle levering goed verpakt

Derek 07-12-2018 Via de website gekocht

Ongeëvenaarde klantenservice

Ondertussen meerdere keren besteld bij coolblue. Altijd met een goed gevoel de koop kunnen afronden. De site is duidelijk, de bezorgopties zijn uitstekend en de bezorgmomenten punctueel, je weet binnen een marge van een paar uur wanneer de bezorger komt, super !
Deze week de ultieme vorm van klantenservice meegemaakt, onverhoopt is er een bestelling in de post vermist en in plaats van dat ik de klantenservice moest bellen nam coolblue contact op met mij om te bespreken hoe een en ander opgelost kon worden. Uiteindelijk heeft coolblue besloten het product kosteloos nog een keer te verzenden, zelfs met een koerier zodat het de zelfde dag nog in huis was, super !!!
Coolblue is in mijn opinie en ervaring een postorder bedrijf zoals het bedoeld is, hulde !

mona lisa 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service

bestelling, bevestigingen en verzendinformatie, alles klopte en idd, levering bij afhaalpunt was op voorspelde dagdeel. ik ben tevreden.

Anita 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goede info over het product. Goede prijsvergelijking en aanbeveling door cool blue zelf

Skippy 06-12-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Snelle levering van producten in topkwaliteit. Goede prijs kwaliteit verhouding. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces

Gert 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

perfecte uitleg over mijn aangekocht product de avond ervoor besteld en de volgende morgen al ontvangen.

Jean pierre 06-12-2018 Via de website gekocht

Zeer aangenaam door de klantvriendelijke service

S avonds koelkast ontploft , nieuwe besteld bij cool blue . S anderendaags na mail en sms en telefoontje geleverd in de voormiddag . Zeer vriendelijk ,en oud toestel meegenomen .wij zijn vol lof over deze service, en blijven voortaan bij cool blue onze aankopen doen

Anoniem 06-12-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering: volgende dag in huis!

Had het product 's middags besteld en het was de volgende dag al in huis, ondanks de Sinterklaasdrukte. Heel fijn!

uitstekend bedrijf. 06-12-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf de zijn reclame waar maakt.

snelle levering van een goed product voor scherpe prijs. Het personeel die belast waren met de levering waren zeer beleefd en behulpzaam.

A.M. BERBEN 06-12-2018 Via de website gekocht

Het werkt gewoon allemaal en dat ook binnen een dag!

Bestelling rond 13.30 geplaatst en om 20.05 keurig ontvangen!
Alles was prima en werd keurig bevestigd.

Tjitske 06-12-2018 Via de website gekocht

Stofzuiger

Top stofzuiger bosch met 2 jaar motor garantie!! Mooie uitstraling met mooi lang snoer en een hoop extra borstels

Jdobbelaere 06-12-2018 Via de website gekocht

Service met de glimlach

Wij kochten een droogkast bij Coolblue. Die was op voorraad en binnen de 2dagen aan huis geleverd.
Je kon via de Track and Trace perfect zien waar de goederen zich bevinden. Een smsje 30min op voorhand en een belletje ong 5min voor ze aan de deurbel staan.

Zonder problemen zetten ze het toestel waar jij het wil en met de glimlach. Een uitleg over het toestel en wat je moet doen als je toch niet tevreden blijkt te zijn.

Zoals het in de reclame spots wordt beschreven, zo verloopt het ook echt.

Coolblue doet wat ze beloven.

Ronald Slegh 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle en acurate manier van handelen.

Goede begeleiding tijdens maken van keuzes. Ik doe veel met video bewerken. Op de site wordt dan direct al een keuze afgedwongen qua hardware bij aankoop laptop. MSI laptop gekocht, binne n twee dagen in huis ondanks black friday en sinterklaas drukte. Laptop gaf het echter na drie dagen op, wilde niet meer opstarten. Gebeld en na enkele dingen met coolblue medewerker te hebben uitgeprobeerd was de boodschap, stuur maar terug. Op vrijdag half vijf het telefoontje, vrijdag om half zes laptop afgeleverd bij postnl. Zaterdagmiddag een email dat laptop onderweg was naar Tilburg. Maandag morgen email, dat het was aangekomen. Maandag middag email dat er een nieuwe onderweg was, Dinsdag 3 december laptop in huis. Als dat niet snel is, dan weet ik het niet meer. Coolblue grote klasse, en dit alles ondanks de Sinterklaas drukte.

Karin 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima shop

Alles klopt gewoon goed. Bestelling online makkelijk, product goed, levering prima, klantenservice via Facebook top.

Ann 06-12-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen Boomsesteenweg

aanrader

Ruime keuze in prijs en kwaliteit, snel voorradig, behulpzaam en veel personeel met luisterend oor, de 30 dagen garantie, een bereikbaar aanspreekpunt .

Henk 06-12-2018 Via de website gekocht

Coolblue, een verademing anno 2018

De website is duidelijk, goede specificaties van het product , bijzonder fijn dat je het aanbod kan verkleinen door de filter toe te passen, zodat er overblijft wat het beste bij je past. De bezorging was top, eerst een melding van het tijdblok, van slechts 1 uur , daarna een melding van de verwachte tijd en de bezorger belde een kwartier van tevoren dat ze er bijna waren. Vriendelijke bezorgers, apparaat netjes aangesloten en waterpas gezet. Tevens werd de machine gelijk aangezet voor de eerste reiniging.

Sven Geurtsen 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Ik had een TV gekocht, van Panasonic.
Super geleverd!
Het was binnen 24 uur geleverd en aardig personeel.

John 06-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en leuke manier van bevestigen van bestelling. De levering snel en vanwege Sinterklaasdrukte kregen we een melding dat de levering vertraging had. Al met al heel tevreden!