Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ronald 30-12-2018

Duidelijke site. Veel info over de producten. Makkelijk bestellen en binnen 24 werd Er bezorgd!

frans 30-12-2018

Na mijn bestelling van Samsung galaxy watch was ik verbaast van de snelle levering alles werkt perfect en men hoeft niet veel uitleg erbij voor diepere uitleg kan je altijd de uitgebreide handleiding binnen halen.
Ik raad dit product aan het is een top product.

Marco 30-12-2018

Prima webshop. Meestal erg goedkoop en snelle leveringen. Ook bij garantiezaken prima afwikkeling. Wij bestellen er vaak en hebben nooit problemen gehad.

Robin 30-12-2018

Voor de eerste keer bij coolblue bestel, had altijd mijn bijbedenkingen om hier te bestellen omdat het verweg is maar mijn keuze was uitijndelijk toch bestellen en man, maar goe! ook echt een top servies en een top levering met respect geleverd geen schaden en goed verpakt. Jullie hebben een blije klant bij! :)

Esther 30-12-2018

Coolblue maakt 'alles voor een glimlach' helemaal waar. Ze leveren goede producten, helpen als er iets niet klopt, maken het online shoppen heel persoonlijk. Toen ik zie was en een bepaald product zocht, stuurden ze zelfs een beterschapskaartje.
Coolblue maakt online shoppen een feest, kan niets anders zeggen. Ga zo door Coolblue!!

Blije klant 30-12-2018

Wauw wat een snelle levering én zelfs op zondag zonder dat je daar extra voor moet betalen , top!

K.L. Waardenburg 29-12-2018

Zeer correct, zowel de mailtjes en telefoon over de bezorgtijd en..... de aardige mannen, die de machine op de tweede etage geplaatst hebben.

Marleen Kins 29-12-2018

top !! bestelling vlot verlopen
verzending vlot zoals vermeld.
betaling heel gemakkelijk.

Gerardus 29-12-2018

Uitmuntend van bestelling tot levering. Alles tot in de perfectie georganiseerd en zelfs de bezorgers liepen vooruit op de planning.

Corine 29-12-2018

Ik koop het liefst bij Coolblue omdat er een garantie van minimaal 2 jaar zit op alle producten. Dat is lang niet overal zo. Verder vind ik dat Coolblue de beste service biedt. Ze zijn snel/makkelijk bereikbaar en vinden altijd een fijne oplossing mocht iets het niet goed doen of niet goed werken. Daarbij heb je het bestelde de volgende dag al in huis. De prijzen zijn ook heel goed.

Nicky 29-12-2018

Ik heb een chromebook ,Acer 15, inch bij Jullie besteld ,en ik ben suppertevreden over mijn aankoop , juiste product, correcte info en snelle levering . Bedankt.

Yvette 29-12-2018

Eerlijke overzichtelijke webshop met goede prijs/kwaliteitverhouding en service!!!! Je wordt van iedere stap in het proces op de hoogte gehouden. Bezorgers zijn vakkundige jongens!!!

jofi1945 29-12-2018

De webshop van COOLBLUE is de beste en snelste die er is want beter kan het echt niet meer en de levering is zeer goed verpakt. .DUS DIT IS DE PERFECTE WEBSHOP.

Ronald 29-12-2018

Altijd een goede leverancier van je producten. Goede prijs en kwaliteit en de aanbevelingen zijn altijd goed. Ondanks de kerstdrukte toch op tijd en snel geleverd.

Nico P 29-12-2018

Eerlijk, snel en betrouwbaar. Hier kun je echt betrouwbaar bestellen, zonder angst dat je opgelicht wordt.

Esther 29-12-2018

Werd de volgende dag geleverd en dat was op zondag. Alleen jammer dat de TNT Post de tijd steeds vooruit schoof om te leveren, waardoor het pas om 21.00 uur bezorgd werd

Verschoor 29-12-2018

Prima service. Duidelijke site en snelle levering. Bezorgers altijd netjes en vriendelijk

P.G. van Dam 29-12-2018

Coolblue is er voor jou. Het is een uitgebreide winkel met goede diensten. Dit heb ik gebaseerd op een tiental aankopen in de afgelopen 4 jaren.

veerle 29-12-2018

Binnen 12 uur was mijn bestelling binnen.
Het tijdvak waarin het binnenkwam was zeer nauwkeurig.

Peelman. J. 29-12-2018

Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke levering. Ook over de info die me werd toegezonden i.v.m. het juiste uur van de levering. Product voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Vogt 29-12-2018

Prijs kwaliteit zijn top, de snelheid van levering vind ik prachtig, afspraken worden nagekomen ,

Manuel 28-12-2018

Webshop werkt perfect. Heel snel gevonden wat ik zocht. Filters werken goed. Betaal mogelijkheden zeer uitgebreid. Levering perfect op tijd en snel.

Annetta 28-12-2018

wij zijn telkens zeer tevreden bij iedere bestelling die wij al gedaan hebben en nog zullen doen

Emmy 28-12-2018

Goed, deskundig advies en service, ook achteraf, vind ik erg belangrijk, vooral voor aankoop via websites. Bij Coolblue is dat goed georganiseerd en de wachttijd aan de telefoon is kort. Een unicum !

van Wieringen 28-12-2018

Goede voorlichting op de website, snelle levering voor 23.59 besteld volgende dag geleverd geldt ook in de drukke kersttijd, de levering is compleet.

marcel verhoeven 28-12-2018

heel gebruiksvriendelijke site, en snelle levering ( 11 uur na bestelling was mijn tv geleverd ! )

David 28-12-2018

Duidelijke website en zeer snelle levering. Coolblue is al dan niet de beste onlinewinkel.

Lion 28-12-2018

Coolblue is echt het beste onlinebedrijf. Ze hebben hun zaakjes goed voor elkaar. De communicatie is uitstekend en gaat via e-mail.

Sjef. 28-12-2018

Correct nagekomen afspraken
Zeer vriendelijke en correcte bezorger. Levering op tijd zoals afspraak. Nette aflevering.

Peter 28-12-2018

Coolblue.nl maakt alle verwachtingen waar!
Zowel het bestellen als de bezorging verliepen geheel naar wens.
Al met al dus niets op aan te merken en het is gewoon een betrouwbare en professionele online winkel om in te bestellen!

Edwin 28-12-2018

Duidelijke shop. enorm aanbod, veel informatie en makkelijk bestellen en bezorging ook heel snel.

Herbert 28-12-2018

Prima snelle levering. Duidelijk gecommuniceerd via de mail.
Min puntje vind ik dat de Av reciever die ik had besteld niet is verpakt maar gewoon in de doos van de leverancier is verstuurd

Isis Verheyden 28-12-2018

Op vrijdag 21 december deed ik een bestelling. Je zou denken in een super drukke periode vlak voor kerst, dus hield ik er al rekening mee dat mijn pakje eventueel wat later zou zijn. Maar nee hoor, de volgende dag kreeg ik bericht dat ik mijn pakje kon afhalen op het afhaalpunt van mijn keuze. Zeer blij met de krultang die ik bestelde, de perfecte krullen voor het kerstfeest!

Marinus 28-12-2018

Goede en snelle service,prettig geprijsd,aardig en behulpzaam personeel,geen gezeur met retouren en garantie

Arthur vdH 28-12-2018

Coolblue heeft een groot en divers assortiment en toch is alles snel te vinden op hun site. Prijzen zijn geen bodemprijzen, maar wel aan de lage kant van de brede markt. Levering is snel en alles is altijd netjes verpakt.

Alexander 28-12-2018

Er was een probleempje met de levering, maar dat werd na 1 telefoontje onmiddellijk opgelost.

M. Mulder 28-12-2018

Ik heb een iPad gekocht bij Coolblue, ik ben goed geholpen tijdens de aankoop van dit product. Samen hebben we de IPad gevonden die het beste bij mij past. De medewerkster was zeer goed op de hoogte wat product informatie betreft. Kopje thee erbij. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, en met de manier waarop ik in de winkel ben geholpen. Top !!

Uitstekende leverancier 28-12-2018

Snelle levering. En een herinneringsmail voor een cashback actie. Prima service.

Annette 27-12-2018

Wat een fantastische service..ik had snel een cadeau nodig (concurent had advertentie maar bleek niet aanwezig te zijn) op zaterdag besteld en op zondag werd t bezorgd...helemaal top👍

Jan Zwennes 27-12-2018

De vrolijke ontvangst met koffie is echt hartverwarmend en stelt gerust. Verbeterpunt is m.i. minder te focussen op de verkoop van inkt op afroep en meer op het onderzoek naar wat ik echt nodig heb aan printer en inkt. Het lijkt erop dat de missie is: verkopen in plaats van klantenbinding door het kweken van vertrouwen en in dat wederzijdse vertrouwen doen kopen.

José uit Oostende 27-12-2018

Ik vind deze shop zeer gebruiksvriendelijk. Duidelijke voorstelling van het product en eerlijke prijs. De levering gaat niet zo vlot. De besteller van Bpost duwt prompt een briefje in de bus opdat ik het pakket, de volgende dag, zelf zou halen in het afhaalpunt; voor een zware colli van 9kg is dit niet praktisch.

Joost Maghetweten 27-12-2018

Coolblue komt haar beloftes na en levert mijn aankoop netjes ingepakt en op tijd.

Monique 27-12-2018

Alles verliep precies zoals beloofd op de site en in de mail. Woensdagavond vaatwasser stuk, nieuwe besteld met inbouw. Ik zou donderdag gebeld worden om af te spreken wanneer hij geplaatst zou worden (speciale service van postnl) Dit gebeurde ook en maandag (dag voor kerst) kon ik weer afwassen! Hij zit er keurig in. Helemaal blij mee!

Eric 27-12-2018

Snelle, correcte en vriendelijke service. Keurig op tijd. Prima geprijsd. Ik kan het iedereen aanraden!

Levi Le roij 27-12-2018

Geweldige service!!
Binnen een dag mijn pakket al binnen!
Wel kritiek op de postbode die had namenlijk mijn pakket (apple airpods) in de brievenbus gegooit terwijl het enorm hard regende!!!
Cool blue kan hier niks aan doen dus een welverdiende tien!!

Alof Wiechmann 27-12-2018

Alles was in orde: overzichtelijke site, snelle bezorging en een prima product!!

martin 27-12-2018

Zee vriendelijk ontvangen, goed geholpen ook. Genoeg personeel en ze helpen je tot aan het tillen in de auto aan toe.

hans 27-12-2018

prima service bij het afleveren en stellen van de vriezer. en de vriezer deoet het zoo te merken goed.

Gillian 27-12-2018

Een uitgebreid gamma aan producten, met een uitstekende service. Heb zelf al meerdere producten aangekocht en nooit problemen mee gehad, retourzendingen lopen ook zonder problemen!

Claudette 27-12-2018

Coolblue is een goed geassorteerde webshop met duidelijke informatie over de producten en goede aanbevelingen. De communicatie en klantenservice zijn uitstekend. Voor elektronica, apparatuur en toebehoren, en meer zijn zij mijn eerste keus.