Deze score is berekend op basis van 1099 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daphne 12-01-2017 Via de website gekocht

supersnelle bezorging

ik vind het erg fijn dat de bezorging zo snel is + coolblue maakt er een aankoopfeestje van door leuke mails. retourneren is ook nooit een probleem, al met al bestel ik zeer regelmatig bij hen.

Rene K. 12-01-2017 Via de website gekocht

Philips kleuren tv

Keurig op tijd geleverd 14 dagen bedenktijd (heb de doos al weggegooid op de 2e dag) haarscherp beeld op mijn TV kortom super blij en dat alles voor een zeer redelijke prijs als ik weer wat nodig heb bestel ik dit zeker weer bij CB.

Pluspunten

• Zie boven

Minpunten

• heb ik niet kunnen ontdekken

Jenny 12-01-2017 Via de website gekocht

vlotte levering

ik heb online besteld op zondagavond, en had het pakket de volgende dag al binnen. Omdat ik niet altijd thuis ben, zou het fijn zijn als je bij de bestelling al kan aangeven wanneer je het pakket kan ontvangen.

Alex 12-01-2017

Snel en goed

Snelle levering- meteen de volgende dag alles binnen en in orde, vind het fijn dat er altijd heel veel reviews op de site staan.

Henk Boering 12-01-2017 Via de website gekocht

Bijzonder en snel

Goede dienstverlening, snelle levering en op een bijzondere marketing. ( kleine en grappige teksten wat als vernieuwend wordt ervaren. Gewoon leuk.

Pluspunten

• Informatie tijdens bestelling en levering
  • snelle levering

Fred 12-01-2017 Via de website gekocht

Top leverancier

Zeer uitgebreid aanbod met gedegen informatie. Ook de keuze van Coolblue bij een poduktrange is top. Supersnelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot assortiment
  • Goede en betrouwbare informatie

Abba 12-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden over koelkast Miele edt/cs

Ik ben tot nu toe tevreden over de koelkast. Jullie service was uitstekend. het bezorgen en plaatsen van de koelkast was prima in orde. In de toekomst zal ik ook zeker een vaatwasser en afzuigkap aanschaffen bij jullie. Bedankt voor de goede service.

Dinca 12-01-2017 Via de website gekocht

Topwinkel

Droogkast gekocht via de website , gemakkelijk en overzichtelijk , vragen worden snel en duidelijk beantwoord en ook de transportfirma houd je constant op de hoogte via mail , sms en telefonisch, zodat je perfect weet hoe laat je bestelling aankomt .

Pluspunten

• Service
  • Levering

Conny Thomson 12-01-2017 Via de website gekocht

Super snel

Ik heb al een aantal keren iets bij Coolblue besteld en ben zeer tevreden. De levering is snel en alles is goed verpakt. Meestal krijg je ruim op tijd te horen wanneer je pakket bezorgd gaat worden. Ze beschikken over een ruim assortiment en het personeel is kundig en heel vriendelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke communicatie
  • Goed verpakt
  • Ruim assortiment
  • Vriendelijk personeel

Menno 11-01-2017 Via de website gekocht

Professionele set om perfect de belichting mee te regelen!

Heel duidelijk overzicht tussen het brede aanbod van studiolampen. Heel prettig dat prijs en productinformatie direct zichtbaar is bij het vergelijken. Bestelling was een dag later binnen en ik heb het opgehaald bij een pakket ophaalpunt omdat we overdag niet thuis waren. Supersnel en goed verpakt!

Pluspunten

• zeer complete set
  • lampen zijn per stuk te bedienen

Minpunten

• handleiding ontbreekt

Wieger Haverkamp 11-01-2017 Via de website gekocht

goede service

Het bedrijf is heel duidelijk over levering en alles werd ook op tijd geleverd; een heldere communicatie dus.
Wij hadden een keukenmachine besteld en bij het uitpakken bleek een onderdeel defect te zijn. Omdat we de machine direct nodig hadden voor het deeg van de oliebollen besloten we telefonisch contact op te nemen om te vragen of we de machine nu wel konden gebruiken of dat we het hele apparaat terug moesten sturen werden we direct gerustgesteld. We mochten het apparaat gewoon gebruiken/testen i.v.m. de 14 dagen bedenktijd en we zouden dezelfde dag nog horen of het hele apparaat of alleen het defecte onderdeel teruggestuurd moest worden. Ook dat bericht volgde volgens afspraak.
We hebben na gebruik geconstateerd dat we het apparaat niet vonden passen bij onze wensen en we hebben toen besloten het om te ruilen voor een iets zwaarder en duurder apparaat. Ook dit ging via een leien dakje. In korte tijd hadden we een apparaat in huis dat beter aan onze verwachtingen voldeed.
Logistiek en communicatief doet deze winkel het heel erg goed. We kunnen de winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• heldere communicatie
  • klantgericht
  • snelle levering
  • snelle afhandeling

Miriam 11-01-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, snelle levering

De webshop is erg overzichtelijk. Ook de Coolblue keuze optie is gemakkelijk bij het nemen van beslissingen. Ze hebben mooie aanbiedingen.

Pluspunten

• Overzichtelijke webshop
  • Mooie aanbiedingen
  • Snelle levering
  • Coolblue keuze

Rood 11-01-2017 Via de website gekocht

Super

Duidelijke site. Zaterdag besteld en zondag in huis zoals beloofd. Prima
Service bij problemen weet ik niet. Heb ik niet nodig gehad!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke site

Alco 11-01-2017 Via de website gekocht

Cadeaubon niet in delen in te leveren.

Voor het nieuwe strijkijzer van 34 eu heb ik een cadeaubon a 50 gebruikt.

Vervolgens heb ik een monitor besteld, wilde de bon weer gebruiken voor de 16 eu, maar dit kon niet omdat je bedrag in 1 keer moet gebruiken schijnt.

Hierbij had ik nooit gedacht dat coolblue als policy heeft dat je alleen het volledige bedrag kan besteden en de cadeaubon niet kan splitsen. En heb dit dus daarom ook niet gecontroleerd omdat ik fijne service gewendt was.

Zelfs na contact met de klantenservice was men niet bereid om de bon van order te wisselen voor een (oude) trouwe klant!

Officiele reactie van Coolblue 11-01-2017

Beste meneer Alco,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat u niet de volledige cadeaubon direct heeft ingewisseld. Het klopt dat het niet mogelijk is om de cadeaubon in delen in te leveren. U kunt de waardebon eenmaal gebruiken. Dit wordt ook duidelijk aangegeven op de website. U kunt de voorwaarden terugvinden op de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/1576/informatie-over/je-cadeaubon-of-voucher-inwisselen.html. Als u verder nog vragen heeft, kunt u een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl

Alco 13-01-2017

Beste,

Hierbij krijg ik als ict er toch echt het idee dat jullie omzet & techniek gemak voor jullie belangrijker vinden dan service voor de klant.

Erg jammer!

Alco Wingelaar

Maria 11-01-2017 In de winkel gekocht

coolblue

Goede website met duidelijke uitleg, door prijsvergelijk zijn zij duidelijk goedkoper dan in de winkel.
Snelle service door zeer behulpzame mensen.
Ben zeer tevreden.

Loveforanangel 11-01-2017 Via de website gekocht

Om naar uit te kijken

Door zijn eenvoud, grote keus en kwaliteit-kwantiteit een shop om op zoek te gaan naar een leuk geschenk . De snelle levering en service geen de mogelijkheid om bij een late uitnodiging nog tijdig een fijn presentje mee te kunnen nemen zonder te stressen. Klasse

Pluspunten

• grote keuze
  • snelle levering en service

Richard 11-01-2017 Via de website gekocht

3 x hetzelfde wasmachine besteld, 3 x niet geleverd

We hebben al 5x andere producten besteld en uiterst tevreden. Daarom nu weer voor deze website gekozen. Wasmachine miele wmv960wpsw1 twin dos 2e kans besteld. 1e x melding dat hij niet te vinden was.verbazing was groot dat hij weer op de website bleef staan. Daarom wederom besteld.. Tot 2x toe..zodra hij uit ons mandje ging kwam hij weer in de verkoop. Niemand die contact met ons opnam. Zelf 7 x gebeld.

Pluspunten

• Normaliter snelle levering

Minpunten

• Is het product er niet: geen contact opgenomen
  • Trage terugstorting geld

Officiele reactie van Coolblue 11-01-2017

Beste Richard.

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat de bestelling van het Tweedekansje niet goed is afgerond. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We zijn zelf ook verbaasd over het feit dat het Tweedekansje nog op de website stond en vinden het erg vreemd dat u niet op de hoogte bent gesteld. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl

Jessica 11-01-2017 Via de website gekocht

Fijne (web)shop

Alles aan mijn ervaring met coolblue was heel prettig. De website is heel fijn in gebruik en er staan grappige icoontjes op de doos. Bovendien was het product waar het om ging goedkoper dan in andere webshops.

Pluspunten

• Leuke bezorgdoos

Harma 11-01-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Een goede en snelle bezorgservice, een hele goede prijs/kwaliteit verhouding, ben tot nu toe heel tevreden over coolblue.

Peter 11-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding snelheid service

De website is duidelijk je kunt nog meer product informatie krijgen bijv via tel, email enz ik ben een heel tevreden klant kocht er al meer

Pluspunten

• Service
  • Snelhied
  • Bestelgemak

E.Hagenus 11-01-2017 Via de website gekocht

Externe harde schijf 1TB

Er wordt 24 uur bereikbaarheid en service beloofd èn snelle levering inclusief goede kwaliteit. Binnen 24 uur was mijn pakket bij mij thuis. Alles wat werd beloofd is waargemaakt. Complimenten waard!

Daniel 11-01-2017 Via de website gekocht

prima shop tenzij...

Prima shop vlotte levering goede prijzen. Helaas als er iets mis gaat toch ineens niet altijd alles voor een lach. zeker niet toen mn zoontje terugging naar de winkel en de mensen hem in de winkel vertelden dat hij z'n telefoon achter kon laten. (zat een barst in was 1 week oud !) Op de vraag van mn zoontje wat het ging kosten wensten ze geen antwoord te geven. Flink opgetreden tegen een klein mannetje en niks voor een lach. Daarna ben Ik nog gebeld door een soort robot met een standaard verhaaltje . Gelijk helemaal klaar mee. Voorlopig maar geen coolblue meer.

Pluspunten

• Snelle levering scherpe prijs

Minpunten

• zie boven.

Mieke 11-01-2017 Via de website gekocht

erg tevreden over Coolblue

Product is snel te vinden. Het is snel besteld en kan heel snel geleverd worden, heel veel keus in aflevermomenten.Het is een duidelijke website.

Per Leenders 11-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue eerst gebeld om productinformatie . De medewerker kon mij goede en duidelijke informatie geven. Vervolgens via de website besteld. Zij maken de slogan s'avonds bestellen de volgende dag in huis volledig waar.

Schatje90 11-01-2017 Via de website gekocht

Top

Zeer gebruiksvriendelijke, makkelijke site.
Snelle levering en héél goede klantendienst, dankjewel !

Mireille 11-01-2017 Via de website gekocht

Super winkel, super service

Al diverse malen zaken gedaan met coolblue. En nog geen enkele keer teleurgesteld in product of service. Lukt het niet via de webshop? Dan bel je ze, en wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan, en helpen ze bij de bestelling. Maar eigenlijk lukt het altijd wel via de webshop, ook die is zeer uitgebreid en gebruikersvriendelijk. Levering (via postnl pakketservice) ook prima. Echt, voor 12 uur 's nachts besteld, volgende dag in huis!

Pluspunten

• Uitgebreide webshop, en toch overzichtelijk
  • Via diverse kanalen bereikbaar (ook social media)

Echelon 11-01-2017 Via de website gekocht

Steeds terugkerend patroon

Reeds enkele keren zijn wij de laatste tijd in contact gekomen met een aanpak van Coolblue m.b.t. klantvriendelijkheid die ons als jarenlange trouwe klant verbaasd. Elke bestelling die uit verscheidene onderdelen bestaat wordt in meerdere verpakkingen en verspreid over meerdere dagen zonder duidelijkheid bij BPOST geleverd. Na 4x heen en weer rijden naar het postpunt contact opgenomen met Coolblue die zich er snel van willen afmaken met een kortingsbon van €10. Zodra je stelt hier niet mee akkoord te gaan wordt de toon al snel onbeleefd en persoonlijk.

Pluspunten

• intelligente website

Minpunten

• klantvriendelijkheid, masker valt snel af
  • Leveringen in meerdere verpakkingen
  • Leveringen verspreidt over meerdere dagen

Eef 11-01-2017 Via de website gekocht

Superblij

Ik heb voor het eerst bij coolblue besteld en ben superblij met de service, levering en het product zelf! De productomschrijvingen zijn duidelijk, ik kon makkelijk alles vinden, bestelproces is easypeasy en de levering snel. Niet te vergeten de filmpjes over ontspanningstherapie en uitpakken van je pakket ;) in het kort: net zoals coolblue beloofd - alles voor een glimlach!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk bestelproces
  • Goede service
  • Top producten

Hans W 11-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

coolblue

Heldere website met een groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke produktinformatie, zeer goede service in de fysieke winkel, betrouwbare leverancier.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • service

Harm 11-01-2017 Via de website gekocht

Exacte levering op door mij gewenste tijdstip

Bij de bestelling een aflevermoment in het nieuwe jaar opgegeven, dat is keurig nagekomen. Factuur conform verzoek op bestel-/betaaldatum, tussentijds mijn wensen en dus bestelling aangepast, bijbetaald met iDeal en geheel mijn bestelling correct ontvangen. Fijne en goede ondersteuning van de servicedesk. Alles online.
Met COOLBLUE kan je afspraken maken!

Pluspunten

• Correcte levering
  • Snelle en efficiente servicedesk
  • Goede account informatie

Minpunten

• Het is nog net niet gratis

hans 10-01-2017 Via de website gekocht

Service met een ster

ik heb voor Cool Bleu gekozen omdat ik een product zeer dringend nodig had en deze organisatie , welliswaar tegen een kleine up-charge, nog diezelfde avond afleverde.

Ferdi 10-01-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Mijn eerste aankoop bij "COOLBLUE"

Mijn eerste aankoop bij coolblue, een acer laptop.
Na wat speurwerk op de sites van andere winkels was dit de beste koop (prijs levertijd) via de webschop besteld en de dag nadien zelf gaan afhalen in de winkel te Wilrijk.
Snelle bediening, en vriendelijke verkoper....
dus zeker een aanrader !

Mvg,
Ferdi

Pluspunten

• bekwaam
  • snel
  • prijs kwaliteit
  • vriendelijk

Iske Z 10-01-2017 Via de website gekocht

Ik heb coolblue gekozen omdat het de eerste website was die ik tegenkwam toen ik een nieuwe gsm opzocht. Ik heb op vrijdagavond besteld, en aangezien het zaterdag erg glad was werd het maandag geleverd. Omdat er niemand thuis was werd er netjes een briefje achtergelaten om het in een dichtbijzijnde winkel op te halen de volgende dag, dit ging erg makkelijk!

Wijn 10-01-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Op zoek naar een nieuwe laptop bij Coolblue uitgekomen. Wat beloofd werd, is ook nagekomen. Volgende dag geleverd. Zag de daaropvolgende dag dat de laptop in prijs was gedaald van 599 naar 549 euro. Over gebeld en binnen 10 dagen verschil op de rekening. Helemaal top!

Pluspunten

• Doen wat ze beloven
  • Geen gezeur toen ik belde over prijsverlaging
  • Prima laptop. Snel opgestart.

tevreden klant 10-01-2017 Via de website gekocht

tevreden klant

Laat op de avond besteld, de volgende ochtend geleverd! Top service. Eenvoudig te bestellen en steeds voldoende product informatie, handige reviews, interessante bijhorende accessoires en een eerlijke beoordeling.

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • interessante voorwaarden
  • eenvoudige bestelling

John4711 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zoals toegezegd

Volop keuze en goede voorlichting, zowel online als offline. Ook de prijzen mogen er zijn. Stuk voor stuk concurrerend.

Loesje 10-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare koerier

Coolblue zie ik als een betrouwbare koerier. Omdat het producten van a naar b brengt binnen de beloofde tijd. Coolblue kun je echter niet aanspreken op het product zelf. Ze verwijzen je dan door naar de fabrikant.

Pluspunten

• Op tijd

Minpunten

• Alleen koerier

Tony 10-01-2017 Via de website gekocht

Zeer uitgebreide productinfo met vergelijkmogelijkheden

Ik wilde een All In One printer aankopen. Op de site kon ik de verschillende artikelen met elkaar vergelijken. Eerst kon ik al een grote selectie doorvoeren aan de hand van vooraf instelbare parameters. Nadien kon ik de overige 9 producten telkens per 3 met elkaar vergelijken, dat maakte het voor mij gemakkelijk om definitief te kiezen. De bestelprocedure verliep zeer snel en betalen met een bankkaart was geen probleem. De dag nadien kreeg ik omstreeks 11 uur al het product geleverd ondanks dat ik pas de avond voordien om 22u00 bestelde. Doe zo verder...

Pluspunten

• Uitgebreide zoekmogelijkheden
  • Zeer snelle levering
  • Uitgebreide betaalmogelijkheden

Minpunten

• Maar 3 artikelen met elkaar kunnen vergelijken

berend willems 10-01-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter, super!!

Boven verwachting, kan niet beter, was verbaasd dat ze ook op zondag bezorgen. Binnen 24 uur had ik het thuis.

monteban 10-01-2017 Via de website gekocht

prima service

Coolblue weet de producten zo te bundelen dat je alle relevante informatie bij elkaar hebt. Vergelijken op deze manier is heerlijk simpel!

Y. v. T. 10-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue algemeen gebruik

Ik vind Coolblue echt een fijne website het is: snel, goed, serieus en ook zeker eerlijk.
persoonlijk hou ik daar wel van ook is de klanten service zeer fijn zeker in het begin was hij top!
Nu heb ik afentoe het gevoel dat ze meer mensen moet en neerzetten bij de klanten service, maar als je kunt chatten dan is dat ook altijd heel fijn en helpt die genen je ook uitgebrijd!...
Ik heb ook nog nooit een probleem gehad met de bezorging/levering hij is altijd op tijd en ook nog nooit gehad dat ik iets voor 23:59 bestelden het de volgende werkdag niet in huis was...
Dat is echt wel heel fijn...

Groetjes...

Pluspunten

• Goed verzorgt
  • Goede service
  • Goeden producten voor een goed prijs

Minpunten

• De klanten service zou beter kunnen...

Michel 10-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van Office 365

's Avonds besteld en de volgende dag al in de brievenbus. Prima service. Goede prijs. Nu Microsoft nog zover krijgen dat de verpakkingsfolie er makkelijker af gaat.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen te grote verpakking, dus past in brievenbus

joe 10-01-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Eerste keer wat besteld via deze weg en contact, beschrijving, track en trace plus levering super verlopen. Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• perfecte communicatie
  • snelle levering

Marjolein 10-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben erg tevreden met Coolblue. In de avond besteld en de volgende dag was het al in huis. Netjes verpakt en een fijne website.

Tim Dinh 10-01-2017 Via de website gekocht

Er is geen betere shop

Veel mensen inclusief ik vinden het jammer dat je niet meer een winkel binnen kan lopen en dat je een prettige ervaring hebt met het kopen van een artikel.

Alles is supergroot, medewerkers die geen kennis hebben, of simpelweg veel te duur, etc.

Ik ken geen enkele elektronica winkel waar ik het gevoel heb dat ik uitstekend wordt geholpen met mijn keuze.

Ik heb het idee dat ik bij CoolBlue dit gevoel weer terug heb voor een online winkel. De service is top, je kan overal vragen over stellen, alle informatie is aanwezig, er worden eerlijke aanbevelingen gedaan, er worden filmpjes gemaakt over producten, retourservice is goed. Er mist gewoon helemaal niks. Top winkel.

Pluspunten

• service
  • assortiment
  • betrouwbaar
  • snelle levering
  • behulpzame bezorgers

Ceuterick René 10-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Vlugge service, maar spijtig dat het aangekocht product plots € 10,00 duurder was tijdens de solden dan net ervoor.

Marc 10-01-2017 Via de website gekocht

Een logistieke droom

Bestellen bij Cool blue voegt voor mij een nieuwe dimensie toe aan online shoppen. Voor 23:59 bestellen is de volgende dag je artikel in huis. Goed op de hoogte gehouden van de specifieke aflevertijd. Werkelijk op 10 minuten nauwkeurig stond de bezorger voor de deur. Echt top! Netjes de vaatwasser op de plek gebracht waar ik vroeg, verpakking en de oude vaatwasser meegenomen. Ben best kritisch m.b.t. online bestellen. Dit is uitstekend!

Pluspunten

• snelheid
  • betrouwbaarheid
  • vriendelijke servicegerichte bezorgers
  • Je weet waar je aan toe bent

Minpunten

• geen gevonden

Mirthe Wolsink 10-01-2017 Via de website gekocht

Klantenservice en levering is goed

Ze staan altijd voor me klaar en geven me duidelijke antwoorden op mijn vragen. De levering van de producten is op een aantrekkelijke manier gedaan. Met bijvoorbeeld de wachttherapie, ik denk dat dit klanten trekt.

Pluspunten

• De wachttherapie
  • Goede klantenservice
  • Leuke levering

Pieter Schoonenberg 10-01-2017 Via de website gekocht

De vertrtaagde stofzuiger

Op dinsdag 3 januari besteld ik bij Coolblue na enig vergelijken een bepaad merk stofzuiger met de gangbare belofte van Coolblue dat hij de volgende dag bezorgd zou worden De stofzuiger moest de oude vervangen omdat deze de dennennaalden die of onvoldoende opzoog Met track en trace volgende ik de komst van " mijn stofzuiger : het is nu zaterdag de 7e en ik weet niet waar hij is . DE 5e zou de bezorging plaats vinden voor 13.30
Ik heb tot 15.30 gewacht even een paar noodzakelijke boodschappen gedaan om 16.15 terug inmiddels was de bezorger gewest en had ( omdat er zondige getekend moet worden voor ontvangst ) een kaartje achtergelaten dat hij opnieuw langs zou komen de volgende dag . weer gemist
Kennelijk houd bezorgen in dat de bezorger zijn tijd uitzoekt en de ontvanger de gehele dag in spanning afdracht of er iets komt
Overigens woensdagavond vi de website veen Postnl gevraagd om bij het dichtst bijzijn bezorg adres ( Jumbo 300 meter op 250 meter afstand Zou er donderdag na 15.00 uur zijn
Helaas niets Bij thuiskomst bericht van Cool bLue dat er de 6e afgeleverd zou worden na 15.00 bij
Emte ( 4 km van mijn adres Vrijdagmiddag na 16.00 bij Emte Geen pakje
Nu Zaterdag mogelijk bij Emte na 15.00 maar gezien de afstand en de conditie van de wegen wacht ik ma1ar een week
Al met al Ergernis en nogal wat keren heen en weer rijden
Ik bestel het e.e.a via internet soms komt het per Postnl soms met andere bezorgdiensten maar dit heb ik nog niet meegemaakt
Een van de oorzaken is het meoten tekenen ( wat overdreven voor een stofzuiger an ca 200€

Pluspunten

• weet ik nog niet

Minpunten

• bezorging

Officiele reactie van Coolblue 10-01-2017

Beste meneer Schoonenberg,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend wanneer de bestelling niet op de dag en tijdstip wordt geleverd zoals beloofd. Onze oprechte excuses voor de vertraging.

We hebben direct een onderzoek opgestart om aan te geven dat het bij deze levering behoorlijk fout is gegaan. Met het registreren van het onderzoek kunnen wij ervoor zorgen dat de service in de toekomst wordt verbeterd.

We hebben voor u het pakket getraceerd en het blijkt dat deze op het Postkantoor Oosterhout op de Fazantstraat 19 is geleverd. U kunt hem daar ophalen op vertoon van een identiteitsbewijs.

Als u nog andere vragen hebt, dan kunt u die uiteraard stellen via geenglimlach@coolblue.nl.

Coolblue.

Dre 10-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Goede service en snelle levering.
Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel de beste service van het land.
Ik heb in het verleden een product gekocht wat niet beviel, dit was geen probleem, ik kon het gewoon terug sturen en kreeg het geld direct terug gestort.

Pluspunten

• Service
  • Snelle levering
  • Betrouwbaar